ntinoscrypton Δημ. December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2007 Ελα ντε... Subaru = ασχημια και (αξιοπιστια Vs evo τα τελευταια χρονια) Mitsubishi = ωραιο αλλα και αυτο το χαλασαν (καμια αξιοιστια Vs impreza στα τελευταια μοντελα >=evo8) και μη βιαστειτε ολοι οι ειδημωνες να πειτε "τι μ@λ@κ13$ λες"... εχω πολλες προσωπικες εμπειριες πανω στα 2 αυτα αυτοκινητα... η subaru χρησημοποιει τελικο καζανακι και τουρμπο απο το evo.πανω στο τουρμπο γραφει mitsubishi motors.co και στο καζανακι επισης.τωρα το αντισπιν αρχισε εδω και κατι χρονια να ειναι υποχρεωτικο λογο καποιων προδιαγραφων που εχει βαλει η ευρωπαικη ενωση.για μειωση ατυχυματων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2007 βασικα αυτα τα αυτοκινητα θελουν φροντιδα και προσοχη,νταξει δεν ειναι σκυλια οπως κατι honda και toyota αλλα αν τα προσεξεις λιγο δεν θα εχουν κανενα προβλημα. Συνονοματε dBpanos μπορεις να μας πεις αυτες τις εμπειριες δηλαδη τι προβληματα βγαλαν?? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2007 οριστε&ενα μαυρο evo x που κατα την αποψη μου ειναι το καλυτερο χρωμα γιαυτο το αμαξι... http://img170.imageshack.us/img170/3844/ld4c0048qj1.jpg http://img297.imageshack.us/img297/379/ld4c0071ko3.jpg Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2007 βασικα αυτα τα αυτοκινητα θελουν φροντιδα και προσοχη,νταξει δεν ειναι σκυλια οπως κατι honda και toyota αλλα αν τα προσεξεις λιγο δεν θα εχουν κανενα προβλημα. Συνονοματε dBpanos μπορεις να μας πεις αυτες τις εμπειριες δηλαδη τι προβληματα βγαλαν?? ε οχι και σκυλια τα toyota.καποτε ηταν σκυλια.βασικα αυτα τα αμαξια πως να μην βγαλουν προβληματα ρε.αφου ολοι τα πινουν.αμα εσυ κανεις κολιες η σπινιαρις και κοφταρις συνεχεια τι να σου κανει.δεν σημαινει οτι επειδη ειναι γρηγορα θα τα σκυλιαζουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2007 οτι χρωμα και να ειναι δεν με χαλαει.πολυ μα ρεσει αυτο το αμαξι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2007 βασικα αυτα τα αμαξια πως να μην βγαλουν προβληματα ρε.αφου ολοι τα πινουν.αμα εσυ κανεις κολιες η σπινιαρις και κοφταρις συνεχεια τι να σου κανει.δεν σημαινει οτι επειδη ειναι γρηγορα θα τα σκυλιαζουμε. το θεμα δεν ειναι αν θα το ξεσκιζεις το αμαξι συνεχεια!εξαλλου αυτος ειναι ο σκοπος αυτων των αυτοκινητων!το θεμα ειναι να το σκιζεις μεν,αλλα σωστα..οχι σαν κατι μ@λ@κες που δεν ξερουν τι τους γινεται!αν το κανεις σωστα τοτε τα αμαξια αυτα ειναι σκυλια..αν περνας τα ορια που του δινει ο κατασκευαστης τοτε σου βγαζει ενα σωρο προβληματα!.. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2007 το θεμα δεν ειναι αν θα το ξεσκιζεις το αμαξι συνεχεια!εξαλλου αυτος ειναι ο σκοπος αυτων των αυτοκινητων!το θεμα ειναι να το σκιζεις μεν,αλλα σωστα..οχι σαν κατι μ@λ@κες που δεν ξερουν τι τους γινεται!αν το κανεις σωστα τοτε τα αμαξια αυτα ειναι σκυλια..αν περνας τα ορια που του δινει ο κατασκευαστης τοτε σου βγαζει ενα σωρο προβληματα!.. αυτο ακριβως λεω.;);):).ολα τα πραγματα εχουν καπια αντοχη.αμα την ξεπερασεις θα υποστεις τις συνεπειες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CtR Δημ. December 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2007 Ακόμα μια ψήφος στο Evo από μένα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. December 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2007 EVO και από μένα, αλλά τι φώτα είναι αυτά ρε παιδιά στο πίσω μέρος? Σαν ALFA 159 μοιάζει από πίσω. Επίσης τις 2 μπούκες τι τις θέλουνε? Προτιμούσα με 1 από πίσω. 1 και να δέρνει. Τώρα 2, μου θυμίζει κάτι καραγκιοζιές, που πάνε κάτι βλάκες και βάζουν 2 εξατμίσεις, αλλά καζανάκι υπάρχει πραγματικό μόνο στη 1 εξάτμοση, με αποτέλεσμα το χειμώνα να βλέπεις τα καυσαέρια να βγαίνουν μόνο από τη μιά μεριά, οπότε αναρωτιέσαι και πόσο αυστραλοπίθηκας είναι αυτός που έχει το αμάξι!:p:p:D Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2007 ας βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους... οι ιαπωνες ξερουν καλα να φτιαχνουν αυτοκινητα αξιοπιστα και σε πολλες περιπτωσεις με πολυ καλους κινητηρες σε αποδοση...οι τουρμπατες φτερουγες στις οποιες ανφερετε το ολο θεμα ειναι ισως οτι πιο race machine μπορεις να αγορασεις με αυτα τα χρηματα..τωρα επειδη οταν δινεις 50 και 60 χιλιαρικα ενδεχωμενως να εχεις προσδοκιες και σε αλλους τομεις οπως design ,ποιοτητα εσωτερικου,πολυτελεια και αλλα οι ιαπωνες ειναι απλα πισω...γι αυτο και προσλαμβανουν ευρωπαιους αρχισχεδιαστες,γι αυτο προσπαθουν να κανουν ευρωπαικα τα αυτοκινητα τους...στο χερι του καθενος ειναι τι θα επιλεξει.. στο θεμα μας τωρα το σκουμπι δε μ αρεσει καθολου,το εβο το γουσταρω πολυ περισσοτερο...αν και σε αυτα τα χρηματα η επιλογη μου θα ειχε 2 πορτες λιγοτερο,2 τουρμπο και θα ηταν απο γερμανια πλευρα για οποον καταλαβε...:devil: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2007 ας βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους... οι ιαπωνες ξερουν καλα να φτιαχνουν αυτοκινητα αξιοπιστα και σε πολλες περιπτωσεις με πολυ καλους κινητηρες σε αποδοση...οι τουρμπατες φτερουγες στις οποιες ανφερετε το ολο θεμα ειναι ισως οτι πιο race machine μπορεις να αγορασεις με αυτα τα χρηματα..τωρα επειδη οταν δινεις 50 και 60 χιλιαρικα ενδεχωμενως να εχεις προσδοκιες και σε αλλους τομεις οπως design ,ποιοτητα εσωτερικου,πολυτελεια και αλλα οι ιαπωνες ειναι απλα πισω...γι αυτο και προσλαμβανουν ευρωπαιους αρχισχεδιαστες,γι αυτο προσπαθουν να κανουν ευρωπαικα τα αυτοκινητα τους...στο χερι του καθενος ειναι τι θα επιλεξει.. στο θεμα μας τωρα το σκουμπι δε μ αρεσει καθολου,το εβο το γουσταρω πολυ περισσοτερο...αν και σε αυτα τα χρηματα η επιλογη μου θα ειχε 2 πορτες λιγοτερο,2 τουρμπο και θα ηταν απο γερμανια πλευρα για οποον καταλαβε...:devil: θα συμφωνισω στο οτι οι ιαπωνες ειναι λιγο πισω στην πολυτελεια και στην ποιοτητα εσωτερικου αλλα τα φτιαχνουν ετσι γιατι τα προοριζουν για σπορ οδηγηση διασκεδαση και οδηγικη απολαυση και δεν τους ενδιαφερουν τοσο τα αλλα,κυριως ο τροπος οδηγησης και το τελειο κρατημα.Αν θες με 60 χιλιαρικα πολυτελεια περνεις μια mercedes E200 full extra με δερματινα καθισματα,navigator,cruise control ξυλινα ταμπλω κ.α ενω αν θες να βγαζεις την κ@υλα σου στο δρομο παιρνεις evo. Και στο θεμα μας εγω θα επαιρνα evo Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2007 ας βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους... οι ιαπωνες ξερουν καλα να φτιαχνουν αυτοκινητα αξιοπιστα και σε πολλες περιπτωσεις με πολυ καλους κινητηρες σε αποδοση...οι τουρμπατες φτερουγες στις οποιες ανφερετε το ολο θεμα ειναι ισως οτι πιο race machine μπορεις να αγορασεις με αυτα τα χρηματα..τωρα επειδη οταν δινεις 50 και 60 χιλιαρικα ενδεχωμενως να εχεις προσδοκιες και σε αλλους τομεις οπως design ,ποιοτητα εσωτερικου,πολυτελεια και αλλα οι ιαπωνες ειναι απλα πισω...γι αυτο και προσλαμβανουν ευρωπαιους αρχισχεδιαστες,γι αυτο προσπαθουν να κανουν ευρωπαικα τα αυτοκινητα τους...στο χερι του καθενος ειναι τι θα επιλεξει.. στο θεμα μας τωρα το σκουμπι δε μ αρεσει καθολου,το εβο το γουσταρω πολυ περισσοτερο...αν και σε αυτα τα χρηματα η επιλογη μου θα ειχε 2 πορτες λιγοτερο,2 τουρμπο και θα ηταν απο γερμανια πλευρα για οποον καταλαβε...:devil: εγω πιστευω οτι δεν ειναι πισω σε πολυτελεια απλα δεν θελουν γαι καποιο λογο να τα κανουν πολυτελης αυτα τα αυτοκινητα(ισως για τους λογους που αναφερει ο zyp3r)αλλα απο την αλλη υπαρχει πχ η lexus!εχει καθησει κανεις στο πισω καθισμα ενος lexus ls600h?εκει θα δεις πολυτελεια..η s-class απο την αλλη δεν μου εκανε τοση εντυπωση!ΠΡΟΣΟΧΗ:!: δεν λεω οτι οι ιαπωνες εχουν καλυτερη πολυτελεια απο τους ευρωπαιους αλλα λεω οτι δεν τους λειπει αμα την θελησουν...οσο για τα evo&impreza και μονο το γεγονος οτι εχουν navigator,ηλιοροφες&αλλες τετοιες μ@μ@κιες δειχνει το ποσο εχουν ξεφυγει οι κατασκευαστες απο τον αρχικο σκοπο τους... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 ενα αυτοκινητο μπορει να εχει "σπαρτιατικο" εσωτερικο χωρις πολλα φρου φρου αλλα τα υλικα του να ειναι αριστης ποιοτητας..(πχ Ζ4).στα ιαπωνικα απλα η ποιοτητα ειναι βηματα πιο πισω σε σχεση με τους ευρωπαιους.οσο για τη λεξους(luxury and elegance) που αναφερατε οκ σε πολυτελεια προσεγγιζει τον ανταγωνισμο ωστοσο στερειτε ακομα σπορ feeling.. δηλαδη εσυ zyp3r τι θες να πεις οτι η καθαρη σπορ οδηγηση δε συνδυαζεται με τη πολυτελεια που ανεφερες??:wacko::wacko: για κοιτα λιγο καλυτερα Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 ρε παιδια τι το σκεφτεστε;;;ποσα evo εχετε δει με μαμα εσωτερικο.αφου αλλος ειναι ο σκοπος του.οι περισοτεροι κυριως Αμερικη και Αγγλια τα πετανε ολα εξω και κρατανε τα βασικα.γιαυτο το αμαξι ειναι σπαρτιατικο και δεν εχει πολλα συστηματα.αλλα οσο παει και γεμιζουν,π.χ στο evo βαλανε κατανομητη πιεσης σε καθε λαστιχο και ροδα.πιεση στα ελαστικα και πολλα αλλα που σε ενα γερμανο δεν θα τα βρεις στο στανταρ εξοπλισμο.οι Ιαπωνες αρχισαν να μπαινουν πιο δυναμικα στο παιχνιδι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 σε ποιο "γερμανο"της συγκεκριμενης κατηγοριας δε βρισκεις ανιχνευτη πιεσης ελαστικων στο στανταρ εξοπλισμο???? σιγα το πραμα,ακομα και τα καινουργια 1600αρια το εχουν αυτο... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 σε ποιο μοντελο το ειδες.εγω δεν λεω να λεει ποσες λιμπρες εχει σε καθε τροχο.αλλα λεω οτι εχει ενα συστημαπου οταν περνεις μια στροφη σου λεει την κατανομη βαρους και την πιεση που δεχετε το λαστιχο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 ενα αυτοκινητο μπορει να εχει "σπαρτιατικο" εσωτερικο χωρις πολλα φρου φρου αλλα τα υλικα του να ειναι αριστης ποιοτητας..(πχ Ζ4).στα ιαπωνικα απλα η ποιοτητα ειναι βηματα πιο πισω σε σχεση με τους ευρωπαιους.οσο για τη λεξους(luxury and elegance) που αναφερατε οκ σε πολυτελεια προσεγγιζει τον ανταγωνισμο ωστοσο στερειτε ακομα σπορ feeling.. δηλαδη εσυ zyp3r τι θες να πεις οτι η καθαρη σπορ οδηγηση δε συνδυαζεται με τη πολυτελεια που ανεφερες??:wacko::wacko: για κοιτα λιγο καλυτερα δεν ειπα οτι δεν συνδυαζεται απλα οι ιαπωνες δεν θελουν να τη συνδιασουν γιατι για σκεψου,το evo κανει περιπου 60 χιλιαρικα φανταζεσαι να ειχε και πολυτελεια ποσο θα εκανε??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 δεν ειπα οτι δεν συνδυαζεται απλα οι ιαπωνες δεν θελουν να τη συνδιασουν γιατι για σκεψου,το evo κανει περιπου 60 χιλιαρικα φανταζεσαι να ειχε και πολυτελεια ποσο θα εκανε??? σιγα σιγα ερχεσαι στα λογια μου...το εβο(στη προκειμενη περιπτωση)ειναι ενα σπορ αμαξι χωρις ιχνος πολυτελειας και απτης ποιοτητας στο εσωτερικο του...σε αυτα τα λεφτα μπορω να σου αντιπαραθεσω γερμανικες προτασεις λιγο πιο αργες η σχεδον εφαμιλλες που ωστοσο εχουν το πανω χερι στους υπολοιπους τομεις που συζηταμε..is that clear?? Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 σε ποιο μοντελο το ειδες.εγω δεν λεω να λεει ποσες λιμπρες εχει σε καθε τροχο.αλλα λεω οτι εχει ενα συστημαπου οταν περνεις μια στροφη σου λεει την κατανομη βαρους και την πιεση που δεχετε το λαστιχο. για καντο μου πιο λιανο αυτο....δηλαδη εισαι στο αμαξι και πριν τη στροφη σου βγαζει το board computer τη "κατανομη του βαορυς και τη πιεση του καθε λαστιχου"...και αυτο ισχυει για καθε στροφη που μπορεις να παρεις..και αυτο το εχει το καινουργιο EVO standard equipped?? σορρυ gia to double post:O Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CtR Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 Έχουν και οι ιάπωνες καλά αυτοκίνητα και ειδικά την Lexus μην την υποτιμάτε καθόλου: ...Κοντό ή μακρύ σασί, μικρή σημασία έχει. Πρόκειται για εργαλείο. Άνετο και την ίδια ώρα σφιχτό. Λιμουζίνα και την ίδια ώρα 4θυρο μεγάλου τουρισμού και διαστάσεων. Το σημειώσαμε-σχολιάσαμε στο Βερολίνο, το υπενθυμίζουμε κι επιβεβαιώνουμε σήμερα. Είναι ευέλικτο, τουλάχιστον όπως και το μεγάλο Audi, και, αν ποτέ συγκριθούν, δε θα απορήσουμε αν το Lexus πάρει προβάδισμα σε αυτήν τη διαδικασία, τόσο σε αίσθηση όσο και με τη γλώσσα των αριθμών... Αυτό και άλλα έγραψαν οι 4τροχοί σε σύγκριση Lexus LS600h με το γερμανικό Audi A8: :rolleyes: http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=582&article=12048 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 σιγα σιγα ερχεσαι στα λογια μου...το εβο(στη προκειμενη περιπτωση)ειναι ενα σπορ αμαξι χωρις ιχνος πολυτελειας και απτης ποιοτητας στο εσωτερικο του...σε αυτα τα λεφτα μπορω να σου αντιπαραθεσω γερμανικες προτασεις λιγο πιο αργες η σχεδον εφαμιλλες που ωστοσο εχουν το πανω χερι στους υπολοιπους τομεις που συζηταμε..is that clear?? το evo βασιζεται στο απλο lancer των 17000ευρω!αρα οτι πολυτελεια εχει το απλο,θα εχει&το evo!παρε πχ την m3 αφου σου αρεσουν τα γερμανικα..το εσωτερικο της ειναι ιδιο με της απλης,παρολο που η απλη εχει τα μισα λεφτα!ασχετως που η απλη σαν γνησια bmw εχει πολυ καλη ποιοτητα!..δηλαδη ναι μεν πληρωνεις 50χιλιαρικα αλλα γνωριζεις οτι η ποιοτητα του προερχεται απο ενα αυτοκινητο στο 1/3 της τιμης του!αντιστοιχα&στις bmw συμβαινει το ιδιο... α&κατι αλλο..οσοι υποψηφιοι αγοραστες των evo&impreza&μονο στην σκεψη να ψαξουν για πολυτελεια σε αυτα τα αυτοκινητα που σκοπος τους ειναι η οδηγικη απολαυση&η εξομοιωση με τα αγωνιστικα αυτοκινητα οσον το δυνατον περισσοτερο(τα οποια μονο πολυτελεια δεν εχουν),καλυτερα να αναζητησουν αλλου το ιδανικο αυτοκινητο γι'αυτους(βλεπε bmw,audi κτλ)!μιλαω γενικα για ολους.. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 το evo βασιζεται στο απλο lancer των 17000ευρω!αρα οτι πολυτελεια εχει το απλο,θα εχει&το evo!παρε πχ την m3 αφου σου αρεσουν τα γερμανικα..το εσωτερικο της ειναι ιδιο με της απλης,παρολο που η απλη εχει τα μισα λεφτα!ασχετως που η απλη σαν γνησια bmw εχει πολυ καλη ποιοτητα!..δηλαδη ναι μεν πληρωνεις 50χιλιαρικα αλλα γνωριζεις οτι η ποιοτητα του προερχεται απο ενα αυτοκινητο στο 1/3 της τιμης του!αντιστοιχα&στις bmw συμβαινει το ιδιο... α&κατι αλλο..οσοι υποψηφιοι αγοραστες των evo&impreza&μονο στην σκεψη να ψαξουν για πολυτελεια σε αυτα τα αυτοκινητα που σκοπος τους ειναι η οδηγικη απολαυση&η εξομοιωση με τα αγωνιστικα αυτοκινητα οσον το δυνατον περισσοτερο(τα οποια μονο πολυτελεια δεν εχουν),καλυτερα να αναζητησουν αλλου το ιδανικο αυτοκινητο γι'αυτους(βλεπε bmw,audi κτλ)!μιλαω γενικα για ολους.. δε μου λες κατι καινουργιο...απλα ξανααναφερεις οτι εχουμε πει στα προηγουμενα ποστ..απο την αρχη λεω οτι τα γιαπωνεζικα της εν λογω κατηγοριας βρισκονται 1,2 κλικ πισω σε ποιοτητα απο αντιστοιχης τιμης και επιδοσεων γερμανικες προτασεις..ειδες σε καποιο απο τα ποστ μου να αμφιβαλλω στο οτι αυτοι που αγοραζουν εβο και σκουμπι παραμεριζουν τη ποιοτητα για χαρη της σπορ οδηγησης???αντιθετως ειπα και ξαναλεω οτι η κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου μπορει να συνδειαστει και με τα αλλα χιλιοειπωμενα παρελκομενα που εχουν να κανουν με ποιοτητα -πολυτελεια... leo123 αν πιστευεις οτι με λιγη παραπανω κυριλλα χανεται το οποιο sport feeling εχει ενα αμαξι κανεις λαθος.ειδικοτερα δε αν το βαρος κρατηθει σε κανονικα επιπεδα, ο συμβιβασμος ειναι τελειως τυπικος. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 δε μου λες κατι καινουργιο...απλα ξανααναφερεις οτι εχουμε πει στα προηγουμενα ποστ..απο την αρχη λεω οτι τα γιαπωνεζικα της εν λογω κατηγοριας βρισκονται 1,2 κλικ πισω σε ποιοτητα απο αντιστοιχης τιμης και επιδοσεων γερμανικες προτασεις..ειδες σε καποιο απο τα ποστ μου να αμφιβαλλω στο οτι αυτοι που αγοραζουν εβο και σκουμπι παραμεριζουν τη ποιοτητα για χαρη της σπορ οδηγησης???αντιθετως ειπα και ξαναλεω οτι η κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου μπορει να συνδειαστει και με τα αλλα χιλιοειπωμενα παρελκομενα που εχουν να κανουν με ποιοτητα -πολυτελεια... leo123 αν πιστευεις οτι με λιγη παραπανω κυριλλα χανεται το οποιο sport feeling εχει ενα αμαξι κανεις λαθος.ειδικοτερα δε αν το βαρος κρατηθει σε κανονικα επιπεδα, ο συμβιβασμος ειναι τελειως τυπικος. εσενα θα σου αρεσε ενα πολυτελες εσωτερικο στο evo δηλαδη ξυλα στο ταμπω και στο τιμονι και διαφορα τετοια???Εγω προσωπικα θα ξενερωνα.Και ναι με λιγο παραπανω κυριλλα χανεται το sport feeling.Αλλο να καθεσαι στο καθισμα των evo,impreza,supra,skyline και αλλο στο καθισμα των m3,clk,s3,s4,golf R32 καμια σχεση το ενα με το αλλο Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 προφανως δε θες η μαλλον δε μπορεις να καταλαβεις...και επειδη απ οτι βλεπω επαναλαμβανωμαστε το κοβω εδω.. by the way μπες πρωτα σε μια Μ3 και μετα τα ξαναλεμε... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. December 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2007 για καντο μου πιο λιανο αυτο....δηλαδη εισαι στο αμαξι και πριν τη στροφη σου βγαζει το board computer τη "κατανομη του βαορυς και τη πιεση του καθε λαστιχου"...και αυτο ισχυει για καθε στροφη που μπορεις να παρεις..και αυτο το εχει το καινουργιο EVO standard equipped?? σορρυ gia to double post:O ναι σε καθε στροφη.εχει και ενα βιντεακι στο youtube και πρεπει να το ψαξψ.αμα το βρω θα δωσω λινκ.:):) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.