Deltonakias Δημ. October 4, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 ναι καλα ντελτο γι'αυτο βλεπεις κατι m3 λευκες :lol: η κατι Α5 λευκα :lol: η μοδα πλεον λεει ασπρο αμαξι με μαυρες ζαντες :lol::lol: Το γελας?? Ασε που στα M3-A5 τα extra φτανουν την τιμη στα υψη!! Πανε και παιρνουν Μ3 λευκα για να γλιτωσουν... Αχχ ας με λενε Αλιμπεηνα και ας ψοφαω απο την πινα... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 εμενα μου θυμιζουν φορτηγακια παο μεσα:lol: αν και στο νεο evo ειναι φανερα πιο ικανοποιητικη η κατασκευη του μεσα ασε φιλε ειχα μπει στο ιμπρεζα πριν 2-3 χρονακια και ξενερωσα με τη ζωη μου,μα λεω τοσο καλο αυτοκινητο σε οδηγικη συμπεριφορα και να ειναι ετσι μεσα;μου θυμισε κατι σε σεατ :lol: μαυρο χαλι με λιγα λογια οπως το ειπες,φορτηγακια.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 Το γελας?? Ασε που στα M3-A5 τα extra φτανουν την τιμη στα υψη!! Πανε και παιρνουν Μ3 λευκα για να γλιτωσουν... Αχχ ας με λενε Αλιμπεηνα και ας ψοφαω απο την πινα... δε το γελαω απλα υπαρχει μοδα και στα αυτοκινητα πλεον γι'αυτο εβαλα και τις φατσουλες,παντως και η μπεμπα και το αουντι ειναι πανεμορφα στο ασπρο με τη μαυρη ζαντα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 4, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 ταξιδιωτης22... κοιταχτε Μ3ονι που σκοτωνει!!! Οσο για τα evo-impreza παντα το εσωτερικο τους ηταν χαλια... Εξω ξαναπει, ξαδερφακι μου ειχε το evo VI, και το πουλησε φετος και πηρε το IX... Φυσικα και τα δυο μαυρα.. Ελεγε να το πουλησει και αυτο για να παρει το X αλλα (δεν ξερω γιατι) το μετανιωσε. Τεσπα θελω να πω πως εμπαινα στο 6αρι και νομιζα οτι εμπαινα σε Colt! Αλλα για να πω την αληθεια δεν με ενοιαζε καθολου γιατι ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΣΕ ΕVO!!! Μολις πηγαιναμε βολτα τα ξεχναγα ολα!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 ρε συ ειναι λογικο,το evo ειναι evo,τρομερη αισθηση και στησιμο,εμενα μου αρεσε το 9αρακι παντως. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 4, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 Σας ειχα πει οτι μου το πουλαγε 35.000 οταν βγικε το 10αρι????? Αλλα το ειδε σε μια εκθεση και το μετανιωσε, ερωτευτικε πιο πολυ μετα το 9αρι και παει πεταξε η ευκαιρια!! Τωρα ειναι ηδη καπου στα 370hp και απλα.... I'm waiting for walk!!! Ειναι m0υν@ σε μαυρο!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 το ασπρο ειναι το χρωμα που θα μοστραροντε ολα τα αμαξια για τα επομενα 5 χρονια!τωρα.αλλο S3 και αλλο εβο.το σ3 στα 43000€ δεν εχει τιποτα.δεν θα βαλεις την εχρωμη οθονη;;το bluetooth;;τα xenon;;;τα νικελ;την ζαντα;;μονο αυτα που αναφερω θα σου προσθεσουν 6-7000€αρα πας στα 50.000€τεσπα!σε αυτο το σιτε που εδοσε ενας φιλος πιο πανω λεει οτι το εβο εχει 4,9 0-100.αυτα που τα βρηκανε;;και την μετρηση στο αυτοματο πως την κανουν;;στο σειριακο η στο αυτοματο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Dawn Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 Αν ειναι δυνατον,καθε λιγο και λιγακι μολις βγει ενα γιαπωνεζικο τερας να το συγκρινουμε με Γερμανικο.Χεστικαμε για τα γερμανικα.Και το impreza στην ευθεια ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,τοσες σελιδες αυτο το πραγμα λεμε και μου κοπανατε τωρα το S3 λεγοντας οτι στα 0-100 ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,Ευχαριστουμε πολυ,λες και εγινε κατι τωρα.Το Evo ποτε δεν υπερτημιθηκε.Παντα λεγεμε και λεμε οτι το εσωτερικο του δεν ειναι και οτι καλυτερο,παντα λεγαμε οτι στην ευθεια ειναι πιο αργο απο το impreza και παντα λεγαμε οτι στις στροφες δεν πιανετε.Το S3 ΠΟΥ κολλαει τωρα?????μπορειτε να μου πειτε?????Αλλη φιλοσοφια κατασκευης,πολυτελες εσωτερικο και πολυ καλες επιδοσεις για μεγαλες αποστασεις,δεν προοριζεται για για σπορ,και κατι παραπανω οδηγηση οπως το Evo και το impreza παρτε το χαμπαρι.Οσο για την τιμη του S3 που υπολογιστηκε στα 46-47 χιλιαρικα ειναι σιγουρο πως θα ειναι full extra???? (Οι υπογραμμισεις παραπανω δικες μου, για να τονισω τα σημεια που απαντώ) E, αν χάνει κάποιος την ψυχραιμία του αυτά παθαίνει (και γράφει). Τελος παντων φιλε zyp3r, θα προσπαθησω να κρατησω τη δικιά μου και να απαντησω με τρόπο και υφος που να μην προσβάλλει κανέναν. Πουθενά δεν είπα οτι το S3 είναι συνολικά καλυτερο αυτοκίνητο απο το EVO. Ειπα απλά οτι ειναι ταχύτερο στην ευθεία από το (normal αυτόματο) EVO βάσει των εργοστασιακών μετρήσεων. Πολλά αυτοκίνητα είναι γρηγορότερα στην ευθεια απο το EVO, με κλασσικο παράδειγμα τα (γελοία) Αμερικάνικα muscle cars που σε ευθεια πανε αστραπή, αλλά κανένα απο αυτά δεν διανοειται καν να ακολουθησει το EVO στις στροφές. Η λέξη υπερτιμημένο δεν αφορά την αυτοκινητιστική αξία του EVO (όπως λάθος κατάλαβες). Αφορά απλά την χρηματική του αξία. Ετσι μπορεί κάποιος που έχει τα υπερβολικά πολλα λεφτά που ζητά το EVO για να το αποκτήσεις, να τα δώσει και να είναι σίγουρος οτι θα έχει παρει μια μηχανή γνησιας οδηγικής απόλαυσης. Κάποιος ομως που θέλει ίδιες (τουλάχιστον) επιδόσεις, δεν τον ενοχλούν μερικά κλικ υποδεέστερη οδηγικά συμπεριφορά (στα ανωτερα οδηγικα ορια), αλλά προτιμά ασυγκριτα καλυτερη ποιοτητα κατασκευης μεσα και εξω, πληρη και καλυτερης ποιοτητας εξοπλισμό (βλ εδώ), οικονομικοτερη καταναλωση (σκεψου και τους καιρους που ζούμε) και ολα αυτά σε ασυγκριτα χαμηλότερη τιμή, τοτε θα προτιμησει κάτι άλλο και ΕΔΩ κολλαει το S3 που δεν καταλαβαινεις εσύ. Ετσι κινειται η αγορά των αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο. Τα υπόλοιπα είναι κραυγές του τύπου "το αυτοκινητο που υποστηρίζω ειναι το καλυτερο και για τους υπόλοιπους, που υποστηρίζουν πχ τα γερμανικα, χεστήκαμε" (οπως χαρακτηριστικα αναφερεις) Και μια φιλική συμβουλη: αν εισαι με το (απλο, αυτοματο, Χ) EVO σου σε ευθεία μην κοντραριστεις με το S3. Κάλεσε το στα στροφιλικια και εκει ζητα του τα ρεστα...;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 ποιος σοβαρος-υποψηφιος αγοραστης νοιαζεται για τη πολυτελεια στα εβο-σκουμπι... με 55 χιλιαρικα,ορεξη να χεις μπορεις να βρεις και κυριλλα και γκαζι...απλα οι φτερουγες ειναι για να σκοτωνουν,και να χωνονται ισαξια σε κατασκευες με διπλασια τιμη... οσο για το s3 επειδη το χα πετυχει κανα δυο φορες μεγαρα,σιγουρα κανει παπαδες,ειναι πιο ολοκληρωμενο, αλλα τα 2 τα ανατολιτικα σε πιστα δε τα πιανει... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Dawn Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 Στην πιστα φυσικα, ουτε λόγος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 ποιος σοβαρος-υποψηφιος αγοραστης νοιαζεται για τη πολυτελεια στα εβο-σκουμπι... με 55 χιλιαρικα,ορεξη να χεις μπορεις να βρεις και κυριλλα και γκαζι...απλα οι φτερουγες ειναι για να σκοτωνουν,και να χωνονται ισαξια σε κατασκευες με διπλασια τιμη... οσο για το s3 επειδη το χα πετυχει κανα δυο φορες μεγαρα,σιγουρα κανει παπαδες,ειναι πιο ολοκληρωμενο, αλλα τα 2 τα ανατολιτικα σε πιστα δε τα πιανει... OK συμφωνώ... αλλά μη ξεχνάμε οτι τα αυτοκίνητα τα ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... και οχι σε πίστες και πράσινα άλογα! και συνεχίζω... και επειδή στην Ελλαδα δρόμους ΔΕΝ έχουμε, καλο θα ειναι να προσέχουμε και να μην υπερβάλουμε στην οδήγηση... Οδηγώ αυτοκίνητο με 300+ άλογα στο "δρόμο". Το τι γαϊδουριές και καγκουριες έχουν δει τα μάτια μου το τελευταίο διάστημα (απλά για να προσπαθήσουν να μου "την πουν") δεν περιγράφονται... Ο κομπλεξισμος του Ελληνα στο μεγαλείο του...:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theodore41 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 OK συμφωνώ... αλλά μη ξεχνάμε οτι τα αυτοκίνητα τα ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... και οχι σε πίστες και πράσινα άλογα! και συνεχίζω... και επειδή στην Ελλαδα δρόμους ΔΕΝ έχουμε, καλο θα ειναι να προσέχουμε και να μην υπερβάλουμε στην οδήγηση... Οδηγώ αυτοκίνητο με 300+ άλογα στο "δρόμο". Το τι γαϊδουριές και καγκουριες έχουν δει τα μάτια μου το τελευταίο διάστημα (απλά για να προσπαθήσουν να μου "την πουν") δεν περιγράφονται... Ο κομπλεξισμος του Ελληνα στο μεγαλείο του...:X Γι αυτο και εχουμε 1600 νεκρους το χρονο στους δρομους, χωρια οι σακατηδες στα καροτσακια. Πρεπει να το παρουμε αποφαση.Ειμαστε λαος πολυ κομπλεξικων ανθρωπων και γι αυτο αυτοι που δεν ειναι,πρεπει να προσεχουν το κεφαλι τους και αυτο των προσφιλων τους ατομων. Λογω ηλικιας, εχουνε δει πολλα τα ματια μου και εχω γλυτωσει στο τσακ απο το χειροτερο, αρκετες φορες. Κανονικα, ενας ανθρωπος με μυαλο στο κεφαλι του, δε θα επρεπε να βγαινει με ΙΧ στο δρομο, παρα μονο με τριαξονικο φορτηγο, η μπουλντοζα. Παράθεση Κοσμοτε,100Mbps. Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro, JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 Γι αυτο και εχουμε 1600 νεκρους το χρονο στους δρομους, χωρια οι σακατηδες στα καροτσακια. Πρεπει να το παρουμε αποφαση.Ειμαστε λαος πολυ κομπλεξικων ανθρωπων και γι αυτο αυτοι που δεν ειναι,πρεπει να προσεχουν το κεφαλι τους και αυτο των προσφιλων τους ατομων. Λογω ηλικιας, εχουνε δει πολλα τα ματια μου και εχω γλυτωσει στο τσακ απο το χειροτερο, αρκετες φορες. Κανονικα, ενας ανθρωπος με μυαλο στο κεφαλι του, δε θα επρεπε να βγαινει με ΙΧ στο δρομο, παρα μονο με τριαξονικο φορτηγο, η μπουλντοζα. ο καθενας αναλαμβανει τις ευθυνες του,αυτος που θελει ενα αμαξι σαν το εβο για να το κυκλοφορησει στους ελληνικους δρομους σκεφτεται νορμαλ;μα που το παει;στους ελληνικους δρομους;οπως και το ιμπρεζα και το s3 και παει λεγοντας,αν το παμε ετσι θα πρεπει να καταργηθουν τετοιου τυπου αυτοκινητα και να κυκλοφορουμε με τα 1000ρακια και τα 900ρακια,δεν ειναι ετσι ομως,ο ελληνας ειναι οπως ειναι,νομιζω και στο εξωτερικο εχουν μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα :lol: εκει ομως εχουν δρομους,ισως τελικα ο ελληνας σκεφτεται μονο το αυτοκινητο,απλα θελει να κανει το κομματι του χωρις να σκεφτεται ΜΑ ΠΟΥ ΠΑΩ?ισως σε 10-20 χρονια η νοοτροπια του νεοελληνα να εχει αλλαξει λεω ισως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 OK συμφωνώ... αλλά μη ξεχνάμε οτι τα αυτοκίνητα τα ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... και οχι σε πίστες και πράσινα άλογα! και συνεχίζω... και επειδή στην Ελλαδα δρόμους ΔΕΝ έχουμε, καλο θα ειναι να προσέχουμε και να μην υπερβάλουμε στην οδήγηση... Οδηγώ αυτοκίνητο με 300+ άλογα στο "δρόμο". Το τι γαϊδουριές και καγκουριες έχουν δει τα μάτια μου το τελευταίο διάστημα (απλά για να προσπαθήσουν να μου "την πουν") δεν περιγράφονται... Ο κομπλεξισμος του Ελληνα στο μεγαλείο του...:X προφανως και αναφερομαι στις δυνατοτητες του αυτοκινητου καθε αυτου, και οχι στον χ καγκουρα που οποιοδηποτε αμαξι και αν αγορασει απο 50 εως 500 αλογα θα κανει τις ιδιες π@παριες,χωρις να προκαλεις ουτε εσυ ουτε τα 306 σου αλογα... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 προφανως και αναφερομαι στις δυνατοτητες του αυτοκινητου καθε αυτου, και οχι στον χ καγκουρα που οποιοδηποτε αμαξι και αν αγορασει απο 50 εως 500 αλογα θα κανει τις ιδιες π@παριες,χωρις να προκαλεις ουτε εσυ ουτε τα 306 σου αλογα... Κοιτα, εαν καποιος εχει κομπλεξ κατωτερότητας (που αυτο υπάρχει εκει έξω....) τότε και απλά στο φανάρι να είσαι σταματημένος και χαλαρός... για τον "άλλον" είσαι "τροφή" για να προσπαθήσει να σου αποδείξει οτι το αμάξι του ειναι πιο καλο, πιο δυνατό κλπ κλπ... και ανάβει το πράσινο, εγω ξεκινάω όπως πάντα χαλαρά και ομορφα και εκείνος έχει αφήσει τα μισά του λάστιχα στην άσφαλτο και έχει κάψει μισο ντεποζιτο βενζίνη... Εκείνη την ωρα μπορεί και να εχει προκαλέσει ατύχημα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 για ολα αυτα (που ειναι αλλο μεγαλο-οφ τοπικ-Θεμα)υπαρχει η αδιαφορια..τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.. σιγα μη κατσω να ασχοληθω με το καθε πικραμενο καγκουρο... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
escape_4X4 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 To Impreza εξακολουθεί να παράγεται στην Ιαπωνία με ότι αυτό συνεπάγεται. Το νέο EVO (πολυτελείας) καμία σχέση δεν έχει με τα προηγούμενα αδελφάκια του...πως να έχει άλλωστε αφού είναι μια αμερικανιά Dodge Caliber με ενισχυμένο σασί. Το νέο Impreza με στενοχώρησε με την εμφάνισή του. Δεν παύει όμως να μεταφέρει αυτούσια την αγωνιστική τεχνογνωσία της Subaru στο δρόμο χωρίς περιορισμούς ώστε να είναι “πολιτισμένο”. Πόσο πολιτισμένο θα μπορούσε να είναι ένα πραγματικό όπλο? Στο νέο EVO προσπαθώντας να συνδυάσουν τις δάφνες του παρελθόντος με την γιαπο-πολυτέλεια όπως βλακωδώς την αντιλαμβάνονται στην άλλη άκρη του ατλαντικού σχεδίασαν ένα καγκουρο-Consept…μόνο για την Αμερική! Α ρε 6αρι αθάνατο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 To Impreza εξακολουθεί να παράγεται στην Ιαπωνία με ότι αυτό συνεπάγεται. Το νέο EVO (πολυτελείας) καμία σχέση δεν έχει με τα προηγούμενα αδελφάκια του...πως να έχει άλλωστε αφού είναι μια αμερικανιά Dodge Caliber με ενισχυμένο σασί. Το νέο Impreza με στενοχώρησε με την εμφάνισή του. Δεν παύει όμως να μεταφέρει αυτούσια την αγωνιστική τεχνογνωσία της Subaru στο δρόμο χωρίς περιορισμούς ώστε να είναι “πολιτισμένο”. Πόσο πολιτισμένο θα μπορούσε να είναι ένα πραγματικό όπλο? Στο νέο EVO προσπαθώντας να συνδυάσουν τις δάφνες του παρελθόντος με την γιαπο-πολυτέλεια όπως βλακωδώς την αντιλαμβάνονται στην άλλη άκρη του ατλαντικού σχεδίασαν ένα καγκουρο-Consept…μόνο για την Αμερική! Α ρε 6αρι αθάνατο! καλα μας λες τωρα οτι το evo δεν ειναι pure made in japan???τι να πω..οκ στο μυαλο τους στανταρ ειχαν την αμερικη!+οτι το evo μεταφερει πιο πολυ αυτουσια την αγωνιστικη αισθηση απο to impreza!&ειναι&πιο ομορφο... θα μου πεις γνωμη σου ειναι!οπως&εμενα το 6 δεν μου κανει αισθηση!καμια...αλλα μην λεει ο καθενας οτι θελει εδω μεσα! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 καλα μας λες τωρα οτι το evo δεν ειναι pure made in japan???τι να πω..οκ στο μυαλο τους στανταρ ειχαν την αμερικη!+οτι το evo μεταφερει πιο πολυ αυτουσια την αγωνιστικη αισθηση απο to impreza!&ειναι&πιο ομορφο... θα μου πεις γνωμη σου ειναι!οπως&εμενα το 6 δεν μου κανει αισθηση!καμια...αλλα μην λεει ο καθενας οτι θελει εδω μεσα] πρωτη φορα το βλεπεις αυτο εδω μεσα??:lol: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 [/b] πρωτη φορα το βλεπεις αυτο εδω μεσα??:lol: οχι:lol:..συνηθες φαινομενο! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
escape_4X4 Δημ. October 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2008 οχι:lol:..συνηθες φαινομενο! 1oν Το σύνηθες φαινόμενο είναι και μερικοί επίσης να είναι αδιάβαστοι εδώ μέσα διότι το Evo 10 παράγεται σε εργοστάσιο της Dodge στην Αμερική εφόσον είναι συνεργασία των δύο εταιρειών. Είπαμε είναι ένα σασί βασισμένο στο Caliber. Δεν έχουν στο μυαλό τους την Αμερική...είναι στην Αμερική. 2ον. Το Impreza όπως παράγεται μπορεί απευθείας με τις απαραίτητες μετατροπές ασφαλείας που απαιτούν οι κανονισμοί να τρέξει στην κατηγορία Ν. Το Evo όχι. Κοινώς....αυτούσια σημαίνει το παίρνεις και κατεβαίνεις σε αγώνες. 3ον Επειδή υπήρξα ευτυχής κάτοχος Evo 6 Makinen edition σε πληροφορώ ότι ήταν ένα πραγματικό όπλο. Εξήγησέ μας τι εννοείς δεν σου κάνει αίσθηση. Το χρώμα του εννοείς? Το πόσο παχύ είναι? Φαντάζομαι μετά απο μερικούς γύρους στα Μέγαρα έβγαλες το συμπέρασμα... Μάλλον θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς διότι δεν λένε όλοι ότι θέλουν εδώ μέσα. Κάποιοι ασχολούνται με τον χώρο του αυτοκινήτου και τις βελτιώσεις τουλάχιστον 20 χρόνια. Κάποιο άλλοι όμως ακόμα χειρότερα δεν γνωρίζουν το αντικείμενο και πετάγονται σαν μαιντανοί...εγώ λέω με την σειρά μου καλύτερα να πάνε για ψάρεμα:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theodore41 Δημ. October 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2008 Aν και εμενα μου αρεσε πολυ το 6,για μενα το καλυτερο αισθητικα απ ολα,(ειχα καθε μερα προ οφθαλμων το 6 του Κουρκουλου, στο γκαραζ που εβαζα το δικο μου),εν τουτοις, αν δεις τις διαφορες μεταξυ του 6 και του 7,ειναι πολυ μεγαλες,με καλυτερο βεβαια, το 7. Τελικα, φαινεται οτι το 9,ηταν καλυτερο απ ολα,σαν Εβο. Σαν αυτοκινητο ομως, που να μπορει να πηγαινει και σε χειροτερους δρομους, χωρις να χρειαζεσαι μετα οδοντιατρο για τα σφραγισματα σου,ειναι καλυτερο το 10. Αυτα. ΥΓ.Και για να γελασετε, καποτε, οταν ηταν να αλλαξω αυτοκινητο, ειχα παρει τη μανα μου,που μενουμε μαζι, να δει το 6 του Κουρκουλου,το ασπρο ξερετε,και της ειπα,ρε μανα,τι λες, το παιρνουμε αυτο το τρελλο; Και η καυμενη, πανω απο 80 τοτε ηδη, μου ειπε,"το φοβαμαι αυτο βρε παιδακι μου". Και πραγματα, τον τρομο ενεπνεε το 6, ειδικα το συγκεκριμενο, ετσι που το ειχε τουμπανιασει ο ιδιοκτητης του. Παράθεση Κοσμοτε,100Mbps. Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro, JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. October 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2008 To μονο σιγουρο ειναι οτι το evo ανεκαθεν ηταν πιο γρηγορα απο το subaru.Aυτα γινεται αντιληπτο και απο τις βελτιωσεις που μπορει να δεχτει το καθενα και την μετεπειτα αξιοπιστια του. Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. October 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2008 Aν και εμενα μου αρεσε πολυ το 6,για μενα το καλυτερο αισθητικα απ ολα,(ειχα καθε μερα προ οφθαλμων το 6 του Κουρκουλου, στο γκαραζ που εβαζα το δικο μου),εν τουτοις, αν δεις τις διαφορες μεταξυ του 6 και του 7,ειναι πολυ μεγαλες,με καλυτερο βεβαια, το 7. Τελικα, φαινεται οτι το 9,ηταν καλυτερο απ ολα,σαν Εβο. Σαν αυτοκινητο ομως, που να μπορει να πηγαινει και σε χειροτερους δρομους, χωρις να χρειαζεσαι μετα οδοντιατρο για τα σφραγισματα σου,ειναι καλυτερο το 10. Αυτα. ΥΓ.Και για να γελασετε, καποτε, οταν ηταν να αλλαξω αυτοκινητο, ειχα παρει τη μανα μου,που μενουμε μαζι, να δει το 6 του Κουρκουλου,το ασπρο ξερετε,και της ειπα,ρε μανα,τι λες, το παιρνουμε αυτο το τρελλο; Και η καυμενη, πανω απο 80 τοτε ηδη, μου ειπε,"το φοβαμαι αυτο βρε παιδακι μου". Και πραγματα, τον τρομο ενεπνεε το 6, ειδικα το συγκεκριμενο, ετσι που το ειχε τουμπανιασει ο ιδιοκτητης του.του ηθοποιου λες??? παντως κι εγω ακουω οτι το 9αρι ηταν και το καλυτερο Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. October 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2008 1oν Το σύνηθες φαινόμενο είναι και μερικοί επίσης να είναι αδιάβαστοι εδώ μέσα διότι το Evo 10 παράγεται σε εργοστάσιο της Dodge στην Αμερική εφόσον είναι συνεργασία των δύο εταιρειών. Είπαμε είναι ένα σασί βασισμένο στο Caliber. Δεν έχουν στο μυαλό τους την Αμερική...είναι στην Αμερική. 2ον. Το Impreza όπως παράγεται μπορεί απευθείας με τις απαραίτητες μετατροπές ασφαλείας που απαιτούν οι κανονισμοί να τρέξει στην κατηγορία Ν. Το Evo όχι. Κοινώς....αυτούσια σημαίνει το παίρνεις και κατεβαίνεις σε αγώνες. 3ον Επειδή υπήρξα ευτυχής κάτοχος Evo 6 Makinen edition σε πληροφορώ ότι ήταν ένα πραγματικό όπλο. Εξήγησέ μας τι εννοείς δεν σου κάνει αίσθηση. Το χρώμα του εννοείς? Το πόσο παχύ είναι? Φαντάζομαι μετά απο μερικούς γύρους στα Μέγαρα έβγαλες το συμπέρασμα... Μάλλον θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς διότι δεν λένε όλοι ότι θέλουν εδώ μέσα. Κάποιοι ασχολούνται με τον χώρο του αυτοκινήτου και τις βελτιώσεις τουλάχιστον 20 χρόνια. Κάποιο άλλοι όμως ακόμα χειρότερα δεν γνωρίζουν το αντικείμενο και πετάγονται σαν μαιντανοί...εγώ λέω με την σειρά μου καλύτερα να πάνε για ψάρεμα:lol: 1oν τ'οτι το evo εχει κοινη πλατφορμα με το caliber δεν σημαινει οτι παραγεται&στην αμερικη... 2ον το evo γιατι δεν μπορει να κατεβει στους αγωνες?τι παραπανω εχει δηλαδη το impreza? 3oν ειπα εγω οτι το 6 δεν ειναι πραγματικο οπλο?μιλησα για οδικη συμπεριφορα?απλα δεν μ'αρεσει..την γνωμη μου ειπα!κακο ειναι? &τελος τ'οτι μπορει να ασχολεισαι με το χωρο του αυτοκινητου 20 χρονια δεν σημαινει οτι ξερεις&ολας... φιλικα:)(το ''μην λεει ο καθενας εδω μεσα οτι θελει'' ηταν γενικο&οχι προσωπικα σε εσενα)!το τελευταιο που ειπες θα το παραλειψω γιατι αλλοι πρεπει να πανε για ψαρεμα... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.