Red_Dawn Δημ. September 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2008 Φαίνεται τελικά οτι ο χρόνος (και οι πωλήσεις...) είναι οι πιο αμείλικτοι μάρτυρες. Θυμάστε ασφαλώς τις φανφάρες της Subaru για τα μόνο 50 συλΛεκτικά (και καλά..) κομμάτια Impreza WRX που θα εισαχθούν και θα πωληθούν στην Ελλάδα. Δεν ξέρω πόσοι τελικά παρασύρθηκαν και αγόρασαν το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά πιάστηκαν και αυτοί κορόϊδα (όπως και οι πρώτοι αγοραστες του STi που 2 μηνες μετά είδαν οτι η τιμή του έπεσε 7000 ευρώ, βλ.στο link στην ημερομηνία 6-6-2008) Πανικόβλητη λοιπόν η Subaru (απο την τεράστια ...αποδοχή του WRX) και εν όψει της κυκλοφορίας του Mitsubishi Ralliart ανακοίνωσε για την Αμερική αρχικά (και φαντάζομαι αργότερα και για την Ευρώπη) το ΝΕΟ Impreza WRX 2009, ένα μόλις χρόνο απο την κυκλοφορία του προηγούμενου μοντέλου (αυτό θα πεί σφαλιάρα απο τις πωλήσεις), το οποίο είναι βέβαια ολόιδιο με το προηγούμενο αλλά έχει 265 άλογα (δλδ 35 παραπάνω) και (κρατηθείτε) στην ίδια τιμή. Διαβάστε εδώ τα σχετικά. Τώρα αν αυτή η απαξίωση του προηγούμενου μοντέλου δεν λέγεται αναξιοπιστία και κοροϊδία των αγοραστών του, δεν ξέρω πως λέγεται. Κρίμα, η καλη αυτη εταιρία έπεσε θύμα των κακων επιλογών της και τώρα τρέχει και δεν φτάνει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. September 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2008 Εγραψα στην Prodrive στην Αγγλια για το ποιος πουλαει 330S στην Ελλαδα και μου απαντησαν αμεσως και ως εξης. Dear Theodore, Thank you for your e-mail. I can confirm that the Performance pack for the 2008MY WRX and STI are not yet available. However they should be available very soon. Prodrive has a distributor in Greece called Nestor Tzourdas S.A.. Contact details are below: Fokion Tzourdas (Managing Director) 00 30210-5156650-5 You can purchase Prodrive performance packs along with many other Prodrive accessories directly from Nestor Tzourdas. If you have any further queries please don't hesitate to contact me. Regards, Adam. Ετσι για την ιστορια του πραγματος. thnx για τις πληροφοριες..μηπως ξερεις&τα πακετα FQ για το EVO ποιος τα φερνει?η meva power?ή κανεις αλλος? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theodore41 Δημ. September 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2008 thnx για τις πληροφοριες..μηπως ξερεις&τα πακετα FQ για το EVO ποιος τα φερνει?η meva power?ή κανεις αλλος? Μα...υπαρχει Mevapower? Eγω νομιζα οτι εκλεισε,γιατι η Μεβακο, ή Μαβεκο, ή ξερω γω πως λεγοταν,απεχωρησε απο τη συμπραξη. Παράθεση Κοσμοτε,100Mbps. Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro, JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. September 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2008 Μα...υπαρχει Mevapower? Eγω νομιζα οτι εκλεισε,γιατι η Μεβακο, ή Μαβεκο, ή ξερω γω πως λεγοταν,απεχωρησε απο τη συμπραξη. εεε,να σου πω την αληθεια δεν εχω ιδεα!εχω χασει καποια ''επεισοδια'' τελευταια:D:p!τελικα υπαρχει κανεις που να φερνει τα πακετα FQ? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Dawn Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 To Audi S3 (τρίθυρο και Sportback) εφοδιάζεται τώρα και με το αυτόματο 7-ταχυτο κιβώτιο DSG στην εκδοση S-tronic. Aρα τα EVO με το αυτόματο κιβώτιο (GSR TC-SST και ΜR TC-SST) αποκτουν τωρα εναν δυνατό και ακρως ανταγωνιστικό αντίπαλο. Εχουμε και λέμε λοιπόν: 1. Με 55450 € ή 62950 € παιρνεις το ΕVO (GSR TC-SST ή ΜR TC-SST αντίστοιχα) και έχεις ένα ΠΟΛΥ γρήγορο, πολύ όμορφο αυτοκίνητο, με ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ κρατημα, ανεβασμένη ποιότητα κατασκευής και ΓΕΛΟΙΑ αυτονομία (το πολύ 300 km με γρηγορη οδηγηση, λόγω της θηριώδους κατανάλωσης). 2. Στο Αudi S3 S-tronic τώρα, παίρνεις ενα ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκίνητο (στην ευθεία μόνο βεβαια, γιατι στις στροφές το EVΟ ΔΕΝ παιζεται, 0-100 σε 5.5 sec, έναντι 6.4 του ΕVO), αρκετά συμπαθητικο αυτοκίνητο (δεν έχει την αγρια ομορφιά του EVO), με κράτημα εξαιρετικό (καμμια σχεση βεβαια με το ανωτερο EVO), ποιότητα κατασκευής και υλικών από άλλο πλανήτη (το EVO μοιάζει φτηνιάρικο μπροστά του, μπειτε μεσα σε ενα S3 και θα καταλάβετε), σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση (το S-tronic ειναι ακομα πιο οικονομικό απο το απλο S3), και όλα αυτά σε μια τιμή που οταν ερθει στην Ελλάδα δεν θα ξεπερναει τις 46-47.000 € (εκτίμηση δική μου, απο τα 44.000 € που κάνει σήμερα το απλο S3 + 2-3.000 που ειναι η επιβαρυνση του S-tronic στην Αγγλία). Δηλαδή έρχεται φθηνότερο από το EVO κατα 9.500 - 16.000 € !!! και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για μια μαρκα του κύρους και του prestige της Audi. Και ρωτάω τώρα εγώ: Μήπως το EVO είναι υπερτιμημένο ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theodore41 Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 To Audi S3 (τρίθυρο και Sportback) εφοδιάζεται τώρα και με το αυτόματο 7-ταχυτο κιβώτιο DSG στην εκδοση S-tronic. Aρα τα EVO με το αυτόματο κιβώτιο (GSR TC-SST και ΜR TC-SST) αποκτουν τωρα εναν δυνατό και ακρως ανταγωνιστικό αντίπαλο. Εχουμε και λέμε λοιπόν: 1. Με 55450 € ή 62950 € παιρνεις το ΕVO (GSR TC-SST ή ΜR TC-SST αντίστοιχα) και έχεις ένα ΠΟΛΥ γρήγορο, πολύ όμορφο αυτοκίνητο, με ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ κρατημα, ανεβασμένη ποιότητα κατασκευής και ΓΕΛΟΙΑ αυτονομία (το πολύ 300 km με γρηγορη οδηγηση, λόγω της θηριώδους κατανάλωσης). 2. Στο Αudi S3 S-tronic τώρα, παίρνεις ενα ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκίνητο (στην ευθεία μόνο βεβαια, γιατι στις στροφές το EVΟ ΔΕΝ παιζεται, 0-100 σε 5.5 sec, έναντι 6.4 του ΕVO), αρκετά συμπαθητικο αυτοκίνητο (δεν έχει την αγρια ομορφιά του EVO), με κράτημα εξαιρετικό (καμμια σχεση βεβαια με το ανωτερο EVO), ποιότητα κατασκευής και υλικών από άλλο πλανήτη (το EVO μοιάζει φτηνιάρικο μπροστά του, μπειτε μεσα σε ενα S3 και θα καταλάβετε), σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση (το S-tronic ειναι ακομα πιο οικονομικό απο το απλο S3), και όλα αυτά σε μια τιμή που οταν ερθει στην Ελλάδα δεν θα ξεπερναει τις 46-47.000 € (εκτίμηση δική μου, απο τα 44.000 € που κάνει σήμερα το απλο S3 + 2-3.000 που ειναι η επιβαρυνση του S-tronic στην Αγγλία). Δηλαδή έρχεται φθηνότερο από το EVO κατα 9.500 - 16.000 € !!! και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για μια μαρκα του κύρους και του prestige της Audi. Και ρωτάω τώρα εγώ: Μήπως το EVO είναι υπερτιμημένο ? Νομιζω οτι πρεπει να κανεις λαθος για το 6.4sec του Εβο.Μαλλον για πιο λιγο το ηξερα. Αλλα παλι, δεν ειμαι σιγουρος. Παράθεση Κοσμοτε,100Mbps. Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro, JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 3, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 6,4 και πιο γρηγορο το S3??????????? Δεν υπαρχει αυτο που λες...Πουθενα το S3 δεν ειναι ταχυτερο του EVO(ουτε του STi βεβαια), ουτε σε στροφες ουτε σε φαναρια! Εκτος αυτου τα Evo-STi βαρανε χαμηλα 5αρια! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 Κι ομως φιλε μου το S3 εχει 5,7 sec. 0-100!! Σε γνωστο περιοδικο (δε ξερω αν μπορω να αναφερω ονομα??), που γινεται συγκριση μεταξυ EVO & S3, αναφερεται οτι το S3 πλησιαζει τον Ιαπωνα (δε το περναει βεβαια!!!), παντα σε στροφιλικια!!! Βασικα αμα αναλογιστει κανενας ποσο κοστιζει ενα EVO και βγαλεις εκτος το κρατημα του και τα γκαζια του,σα συνολο αυτοκινητου υστερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο!! Πιστευω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερες προτασεις!!! Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 Κι ομως φιλε μου το S3 εχει 5,7 sec. 0-100!! Σε γνωστο περιοδικο (δε ξερω αν μπορω να αναφερω ονομα??), που γινεται συγκριση μεταξυ EVO & S3, αναφερεται οτι το S3 πλησιαζει τον Ιαπωνα (δε το περναει βεβαια!!!), παντα σε στροφιλικια!!! Βασικα αμα αναλογιστει κανενας ποσο κοστιζει ενα EVO και βγαλεις εκτος το κρατημα του και τα γκαζια του,σα συνολο αυτοκινητου υστερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο!! Πιστευω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερες προτασεις!!! E αμα τα βγαλεις αυτα τοτε πιο ειναι το συνολο του αυτοκινητου????Η εμφανιση το εσωτερικο η η αξιοπιστια.Τα γκαζια και ΚΥΡΙΩΣ το κρατημα ειναι απο τα πιο συμαντικα σε ενα αυτοκινητο. Οσο για τα 6,4 sec δε νομιζω να εχει τοσα το 10αρι,το 8αρι θυμαμαι να εχει τοσα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 3, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 Τι λετε ρε παιδια?6,4 δεν ειχε ουτε το 3αρι... Ολα τα evo παιζανε κατω απο 6 με κορυφη το (καλητερο!) EVO VI EXTREME που χτυπαγε μεσαια τεσσαρια! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 Το 8αρι με τα 260 αλογα ειχε καπου στα 6 και ηταν το πιο αργο Evo των τελευταιων γενιων. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 3, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 Δεν θυμαμαι καμια εκδοση με 260 αλογα αλλα για να το λες εσυ... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 χωρις να γνωριζω πολλα για το ΕΒΟ,αν δε κανω λαθος το 8αρι ειχε 260 αλογα,και το 9αρι 280... τωρα για το 10αρι,σιγουρα θα πηγαινει αερα και θα παταει παντου και παντα,ωστοσο θεωρω μ α λακια της μιτσουμπισι να το βγαζει με 5αρι χειροκινητο για να σπρωξει τους πελατες στο σειριακο..για μενα αυτες οι φτερουγες δε θελουν ουτε bluetooth και ηλεκτρικα καθισματα,ουτε και ημιαυτοματα κιβωτια(και ας ειναι πιο γρηγορο)...χτενι και κοφτες με κατεβασματα μονο....:cool: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theodore41 Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 Eγω ξερω, οτι το FQ 360 ,με 360 αλογα και 35.000 λιρες στην Αγγλια, ειχε 0-100, σε 4.1 sec. Βαλτε Google να το δειτε. Οσον αφορα στο πως πηγαινε, τι να πω εγω; Αερας. Παράθεση Κοσμοτε,100Mbps. Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro, JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Dawn Δημ. October 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2008 6,4 και πιο γρηγορο το S3??????????? Δεν υπαρχει αυτο που λες...Πουθενα το S3 δεν ειναι ταχυτερο του EVO(ουτε του STi βεβαια), ουτε σε στροφες ουτε σε φαναρια! Εκτος αυτου τα Evo-STi βαρανε χαμηλα 5αρια! Φαίνεται οτι μερικοι φίλοι δεν διαβάζουν καλά τα νούμερα ή δεν καταλαβαίνουν μερικά απλά πράγματα. Και για να γίνω σαφής: 1) Τα νούμερα που ανέφερα είναι επίσημες εργοστασιακές τιμές (και οχι οι μετρήσεις του οποιουδήποτε περιοδικού) 2) Οι μετρήσεις αφορούν τα εργοστασικά normal EVO με το αυτόματο κιβώτιο και μόνο αυτά (δλδ τα GSR TC-SST και ΜR TC-SST και μόνον αυτά). Δεν μίλησα εγώ για το χειροκίνητο EVO ή το FQ 360 ή το S3 του Μπουλέκου με τα 360 άλογα. 3) Aς παμε λοιπον να δούμε τις επίσημες τιμές. Στο επίσημο site της Ελληνικής αντιπροσωπείας της Μitsubishi αναφέρει οτι το 0-100 των δύο αυτόματων μοντέλων (οχι του χειροκίνητου) είναι 6.3 sec (ok, εκανα λάθος κατα 0,1 sec) και η τελική 242 km/h. Για τους δύσπιστους δείτε εδώ. Απο την άλλη μεριά, η επίσημη Ανακοίνωση Τύπου της Audi για το S-tronic που δημοσιεύεται εδώ αναφέρει ξεκάθαρα: "Equipped with S tronic, the three-door S3 can touch 62mph from rest in 5.5 seconds, 0.2 seconds quicker than the manual version with which it shares its governed top speed of 155mph" . Δλδ 0-99,78 km/h σε 5,5 sec και τελική 250 km/h (για την ακριβεια 249,448). Αρα το S3 είναι γρηγορότερο στην ευθεία απο τα αυτόματα EVO, οχι όμως και στις στροφές όπως όλοι ξέρουμε. Εκει το EVO είναι, το επαναλαμβάνω, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ αυτοκίνητο. Ελπίζω να ξεκαθάρισα κάποια πράγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 το ημι-αυτοματο του evo ειναι πολυ αργο στην εκκινηση!αυτο ειναι γνωστο... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 χωρις να γνωριζω πολλα για το ΕΒΟ,αν δε κανω λαθος το 8αρι ειχε 260 αλογα,και το 9αρι 280... δεν κανεις λαθος;) Αρα το S3 είναι γρηγορότερο στην ευθεία απο τα αυτόματα EVO, οχι όμως και στις στροφές όπως όλοι ξέρουμε. Εκει το EVO είναι, το επαναλαμβάνω, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ αυτοκίνητο. Ελπίζω να ξεκαθάρισα κάποια πράγματα. Αν ειναι δυνατον,καθε λιγο και λιγακι μολις βγει ενα γιαπωνεζικο τερας να το συγκρινουμε με Γερμανικο.Χεστικαμε για τα γερμανικα.Και το impreza στην ευθεια ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,τοσες σελιδες αυτο το πραγμα λεμε και μου κοπανατε τωρα το S3 λεγοντας οτι στα 0-100 ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,Ευχαριστουμε πολυ,λες και εγινε κατι τωρα.Το Evo ποτε δεν υπερτημιθηκε.Παντα λεγεμε και λεμε οτι το εσωτερικο του δεν ειναι και οτι καλυτερο,παντα λεγαμε οτι στην ευθεια ειναι πιο αργο απο το impreza και παντα λεγαμε οτι στις στροφες δεν πιανετε.Το S3 ΠΟΥ κολλαει τωρα?????μπορειτε να μου πειτε?????Αλλη φιλοσοφια κατασκευης,πολυτελες εσωτερικο και πολυ καλες επιδοσεις για μεγαλες αποστασεις,δεν προοριζεται για για σπορ,και κατι παραπανω οδηγηση οπως το Evo και το impreza παρτε το χαμπαρι.Οσο για την τιμη του S3 που υπολογιστηκε στα 46-47 χιλιαρικα ειναι σιγουρο πως θα ειναι full extra???? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Theodore41 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 Δειτε αυτο. http://features.evolutionm.net/article.php?id=101 Αλλα και το τεστ του Auto Express, ειναι πολυ καλο. http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/210632/mitsubishi_evo.html Που ειναι λοιπον τα περιφημα 6.ταδε sec; Παράθεση Κοσμοτε,100Mbps. Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro, JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 4, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 δεν κανεις λαθος;) Αν ειναι δυνατον,καθε λιγο και λιγακι μολις βγει ενα γιαπωνεζικο τερας να το συγκρινουμε με Γερμανικο.Χεστικαμε για τα γερμανικα.Και το impreza στην ευθεια ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,τοσες σελιδες αυτο το πραγμα λεμε και μου κοπανατε τωρα το S3 λεγοντας οτι στα 0-100 ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,Ευχαριστουμε πολυ,λες και εγινε κατι τωρα.Το Evo ποτε δεν υπερτημιθηκε.Παντα λεγεμε και λεμε οτι το εσωτερικο του δεν ειναι και οτι καλυτερο,παντα λεγαμε οτι στην ευθεια ειναι πιο αργο απο το impreza και παντα λεγαμε οτι στις στροφες δεν πιανετε.Το S3 ΠΟΥ κολλαει τωρα?????μπορειτε να μου πειτε?????Αλλη φιλοσοφια κατασκευης,πολυτελες εσωτερικο και πολυ καλες επιδοσεις για μεγαλες αποστασεις,δεν προοριζεται για για σπορ,και κατι παραπανω οδηγηση οπως το Evo και το impreza παρτε το χαμπαρι.Οσο για την τιμη του S3 που υπολογιστηκε στα 46-47 χιλιαρικα ειναι σιγουρο πως θα ειναι full extra???? Καταρχας στα 46 χιλιαρικα δεν ειναι με τιποτα το full extra... Το S3 προοριζεται για γρηγορη οδηγηση, ειναι sport αλλα δεν συγκρινεται με τιποτα, μα με τιποτα με evo-impreza... Πουθενα δεν τα πιανει, ουτε σε ευθειες, ουτε σε στροφες, ουτε καν σε εξελιξη... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 Καταρχας στα 46 χιλιαρικα δεν ειναι με τιποτα το full extra... Το S3 προοριζεται για γρηγορη οδηγηση, ειναι sport αλλα δεν συγκρινεται με τιποτα, μα με τιποτα με evo-impreza... Πουθενα δεν τα πιανει, ουτε σε ευθειες, ουτε σε στροφες, ουτε καν σε εξελιξη... +1 Ακριβως ετσι ειναι. Υ.Γ Ρε συ τι εγινε,συμφωνουμε????:blink::blink: :p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 δεν κανεις λαθος;) Αν ειναι δυνατον,καθε λιγο και λιγακι μολις βγει ενα γιαπωνεζικο τερας να το συγκρινουμε με Γερμανικο.Χεστικαμε για τα γερμανικα.Και το impreza στην ευθεια ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,τοσες σελιδες αυτο το πραγμα λεμε και μου κοπανατε τωρα το S3 λεγοντας οτι στα 0-100 ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,Ευχαριστουμε πολυ,λες και εγινε κατι τωρα.Το Evo ποτε δεν υπερτημιθηκε.Παντα λεγεμε και λεμε οτι το εσωτερικο του δεν ειναι και οτι καλυτερο,παντα λεγαμε οτι στην ευθεια ειναι πιο αργο απο το impreza και παντα λεγαμε οτι στις στροφες δεν πιανετε.Το S3 ΠΟΥ κολλαει τωρα?????μπορειτε να μου πειτε?????Αλλη φιλοσοφια κατασκευης,πολυτελες εσωτερικο και πολυ καλες επιδοσεις για μεγαλες αποστασεις,δεν προοριζεται για για σπορ,και κατι παραπανω οδηγηση οπως το Evo και το impreza παρτε το χαμπαρι.Οσο για την τιμη του S3 που υπολογιστηκε στα 46-47 χιλιαρικα ειναι σιγουρο πως θα ειναι full extra???? η τιμη του ειναι 44 χιλιαρικα στα 45 ειναι το σπορτμπακ αλλα δε καταλαβαινω τι αλλο να βαλεις σε αυτο το αμαξι για να λεγεται φουλ εξτρα ο εξοπλισμος;απο μαμα ειναι ηδη φουλ εξτρα το αουντι δε χρειαζεται κατι αλλο.αντιθετως τα γιαπωνεζικα ειναι στο γδυσιμο απο μαμα.εντελως γδυτα να μη μιλησω για ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο τους.....!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 4, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 Και γω ετσι ελεγα αλλα υπαρχουν κατι ψιλομαλακιες οπως φριδακια,spoilers,μεταλλικο χρωμα,ταπετσαριες κ.α. που ''στα παιρνουν'' χωρις να το καταλαβεις! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 Και γω ετσι ελεγα αλλα υπαρχουν κατι ψιλομαλακιες οπως φριδακια,spoilers,μεταλλικο χρωμα,ταπετσαριες κ.α. που ''στα παιρνουν'' χωρις να το καταλαβεις! ναι καλα ντελτο γι'αυτο βλεπεις κατι m3 λευκες :lol: η κατι Α5 λευκα :lol: η μοδα πλεον λεει ασπρο αμαξι με μαυρες ζαντες :lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. October 4, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 +1 Ακριβως ετσι ειναι. Υ.Γ Ρε συ τι εγινε,συμφωνουμε???? :lol::lol::lol: Ναι μην περιμενεις να συμφωνησουμε ποτε στο thread της Formula 1!:D Οι υπογραφες μας παιζουν στα μαχαιρια!!!:mad: :p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. October 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2008 η τιμη του ειναι 44 χιλιαρικα στα 45 ειναι το σπορτμπακ αλλα δε καταλαβαινω τι αλλο να βαλεις σε αυτο το αμαξι για να λεγεται φουλ εξτρα ο εξοπλισμος;απο μαμα ειναι ηδη φουλ εξτρα το αουντι δε χρειαζεται κατι αλλο.αντιθετως τα γιαπωνεζικα ειναι στο γδυσιμο απο μαμα.εντελως γδυτα να μη μιλησω για ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο τους.....!!!εμενα μου θυμιζουν φορτηγακια παο μεσα:lol: αν και στο νεο evo ειναι φανερα πιο ικανοποιητικη η κατασκευη του μεσα Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.