Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Subaru Impreza STI vs Mitsubishi EVO X


Deltonakias
 Κοινοποίηση

Ποιο σας αρεσει?  

184 members have voted

  1. 1. Ποιο σας αρεσει?

    • Impreza STI
      48
    • EVO X
      136


Recommended Posts

Φαίνεται τελικά οτι ο χρόνος (και οι πωλήσεις...) είναι οι πιο αμείλικτοι μάρτυρες.

 

Θυμάστε ασφαλώς τις φανφάρες της Subaru για τα μόνο 50 συλΛεκτικά (και καλά..) κομμάτια Impreza WRX που θα εισαχθούν και θα πωληθούν στην Ελλάδα. Δεν ξέρω πόσοι τελικά παρασύρθηκαν και αγόρασαν το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά πιάστηκαν και αυτοί κορόϊδα (όπως και οι πρώτοι αγοραστες του STi που 2 μηνες μετά είδαν οτι η τιμή του έπεσε 7000 ευρώ, βλ.στο link στην ημερομηνία 6-6-2008)

 

Πανικόβλητη λοιπόν η Subaru (απο την τεράστια ...αποδοχή του WRX) και εν όψει της κυκλοφορίας του Mitsubishi Ralliart ανακοίνωσε για την Αμερική αρχικά (και φαντάζομαι αργότερα και για την Ευρώπη) το ΝΕΟ Impreza WRX 2009, ένα μόλις χρόνο απο την κυκλοφορία του προηγούμενου μοντέλου (αυτό θα πεί σφαλιάρα απο τις πωλήσεις), το οποίο είναι βέβαια ολόιδιο με το προηγούμενο αλλά έχει 265 άλογα (δλδ 35 παραπάνω) και (κρατηθείτε) στην ίδια τιμή. Διαβάστε εδώ τα σχετικά.

Τώρα αν αυτή η απαξίωση του προηγούμενου μοντέλου δεν λέγεται αναξιοπιστία και κοροϊδία των αγοραστών του, δεν ξέρω πως λέγεται.

Κρίμα, η καλη αυτη εταιρία έπεσε θύμα των κακων επιλογών της και τώρα τρέχει και δεν φτάνει...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγραψα στην Prodrive στην Αγγλια για το ποιος πουλαει 330S στην Ελλαδα και μου απαντησαν αμεσως και ως εξης.

Dear Theodore,

 

Thank you for your e-mail. I can confirm that the Performance pack for the 2008MY WRX and STI are not yet available. However they should be available very soon.

 

Prodrive has a distributor in Greece called Nestor Tzourdas S.A.. Contact details are below:

 

Fokion Tzourdas (Managing Director)

00 30210-5156650-5

 

You can purchase Prodrive performance packs along with many other Prodrive accessories directly from Nestor Tzourdas.

 

If you have any further queries please don't hesitate to contact me.

 

Regards,

 

Adam.

 

Ετσι για την ιστορια του πραγματος.

 

thnx για τις πληροφοριες..μηπως ξερεις&τα πακετα FQ για το EVO ποιος τα φερνει?η meva power?ή κανεις αλλος?

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

thnx για τις πληροφοριες..μηπως ξερεις&τα πακετα FQ για το EVO ποιος τα φερνει?η meva power?ή κανεις αλλος?

Μα...υπαρχει Mevapower? Eγω νομιζα οτι εκλεισε,γιατι η Μεβακο, ή Μαβεκο, ή ξερω γω πως λεγοταν,απεχωρησε απο τη συμπραξη.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Μα...υπαρχει Mevapower? Eγω νομιζα οτι εκλεισε,γιατι η Μεβακο, ή Μαβεκο, ή ξερω γω πως λεγοταν,απεχωρησε απο τη συμπραξη.

 

εεε,να σου πω την αληθεια δεν εχω ιδεα!εχω χασει καποια ''επεισοδια'' τελευταια:D:p!τελικα υπαρχει κανεις που να φερνει τα πακετα FQ?

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To Audi S3 (τρίθυρο και Sportback) εφοδιάζεται τώρα και με το αυτόματο 7-ταχυτο κιβώτιο DSG στην εκδοση S-tronic. Aρα τα EVO με το αυτόματο κιβώτιο (GSR TC-SST και ΜR TC-SST) αποκτουν τωρα εναν δυνατό και ακρως ανταγωνιστικό αντίπαλο.

Εχουμε και λέμε λοιπόν:

 

1. Με 55450 € ή 62950 € παιρνεις το ΕVO (GSR TC-SST ή ΜR TC-SST αντίστοιχα) και έχεις ένα ΠΟΛΥ γρήγορο, πολύ όμορφο αυτοκίνητο, με ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ κρατημα, ανεβασμένη ποιότητα κατασκευής και ΓΕΛΟΙΑ αυτονομία (το πολύ 300 km με γρηγορη οδηγηση, λόγω της θηριώδους κατανάλωσης).

 

2. Στο Αudi S3 S-tronic τώρα, παίρνεις ενα ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκίνητο (στην ευθεία μόνο βεβαια, γιατι στις στροφές το EVΟ ΔΕΝ παιζεται, 0-100 σε 5.5 sec, έναντι 6.4 του ΕVO), αρκετά συμπαθητικο αυτοκίνητο (δεν έχει την αγρια ομορφιά του EVO), με κράτημα εξαιρετικό (καμμια σχεση βεβαια με το ανωτερο EVO), ποιότητα κατασκευής και υλικών από άλλο πλανήτη (το EVO μοιάζει φτηνιάρικο μπροστά του, μπειτε μεσα σε ενα S3 και θα καταλάβετε), σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση (το S-tronic ειναι ακομα πιο οικονομικό απο το απλο S3), και όλα αυτά σε μια τιμή που οταν ερθει στην Ελλάδα δεν θα ξεπερναει τις 46-47.000 € (εκτίμηση δική μου, απο τα 44.000 € που κάνει σήμερα το απλο S3 + 2-3.000 που ειναι η επιβαρυνση του S-tronic στην Αγγλία). Δηλαδή έρχεται φθηνότερο από το EVO κατα 9.500 - 16.000 € !!! και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για μια μαρκα του κύρους και του prestige της Audi.

 

Και ρωτάω τώρα εγώ: Μήπως το EVO είναι υπερτιμημένο ?

Link to comment
Share on other sites

To Audi S3 (τρίθυρο και Sportback) εφοδιάζεται τώρα και με το αυτόματο 7-ταχυτο κιβώτιο DSG στην εκδοση S-tronic. Aρα τα EVO με το αυτόματο κιβώτιο (GSR TC-SST και ΜR TC-SST) αποκτουν τωρα εναν δυνατό και ακρως ανταγωνιστικό αντίπαλο.

Εχουμε και λέμε λοιπόν:

 

1. Με 55450 € ή 62950 € παιρνεις το ΕVO (GSR TC-SST ή ΜR TC-SST αντίστοιχα) και έχεις ένα ΠΟΛΥ γρήγορο, πολύ όμορφο αυτοκίνητο, με ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ κρατημα, ανεβασμένη ποιότητα κατασκευής και ΓΕΛΟΙΑ αυτονομία (το πολύ 300 km με γρηγορη οδηγηση, λόγω της θηριώδους κατανάλωσης).

 

2. Στο Αudi S3 S-tronic τώρα, παίρνεις ενα ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκίνητο (στην ευθεία μόνο βεβαια, γιατι στις στροφές το EVΟ ΔΕΝ παιζεται, 0-100 σε 5.5 sec, έναντι 6.4 του ΕVO), αρκετά συμπαθητικο αυτοκίνητο (δεν έχει την αγρια ομορφιά του EVO), με κράτημα εξαιρετικό (καμμια σχεση βεβαια με το ανωτερο EVO), ποιότητα κατασκευής και υλικών από άλλο πλανήτη (το EVO μοιάζει φτηνιάρικο μπροστά του, μπειτε μεσα σε ενα S3 και θα καταλάβετε), σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση (το S-tronic ειναι ακομα πιο οικονομικό απο το απλο S3), και όλα αυτά σε μια τιμή που οταν ερθει στην Ελλάδα δεν θα ξεπερναει τις 46-47.000 € (εκτίμηση δική μου, απο τα 44.000 € που κάνει σήμερα το απλο S3 + 2-3.000 που ειναι η επιβαρυνση του S-tronic στην Αγγλία). Δηλαδή έρχεται φθηνότερο από το EVO κατα 9.500 - 16.000 € !!! και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για μια μαρκα του κύρους και του prestige της Audi.

 

Και ρωτάω τώρα εγώ: Μήπως το EVO είναι υπερτιμημένο ?

Νομιζω οτι πρεπει να κανεις λαθος για το 6.4sec του Εβο.Μαλλον για πιο λιγο το ηξερα.

Αλλα παλι, δεν ειμαι σιγουρος.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

6,4 και πιο γρηγορο το S3???????????

Δεν υπαρχει αυτο που λες...Πουθενα το S3 δεν ειναι ταχυτερο του EVO(ουτε του STi βεβαια),

ουτε σε στροφες ουτε σε φαναρια!

Εκτος αυτου τα Evo-STi βαρανε χαμηλα 5αρια!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως φιλε μου το S3 εχει 5,7 sec. 0-100!! Σε γνωστο περιοδικο (δε ξερω αν μπορω να αναφερω ονομα??), που γινεται συγκριση μεταξυ EVO & S3, αναφερεται οτι το S3 πλησιαζει τον Ιαπωνα (δε το περναει βεβαια!!!), παντα σε στροφιλικια!!! Βασικα αμα αναλογιστει κανενας ποσο κοστιζει ενα EVO και βγαλεις εκτος το κρατημα του και τα γκαζια του,σα συνολο αυτοκινητου υστερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο!! Πιστευω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερες προτασεις!!!
Hello !
Link to comment
Share on other sites

Κι ομως φιλε μου το S3 εχει 5,7 sec. 0-100!! Σε γνωστο περιοδικο (δε ξερω αν μπορω να αναφερω ονομα??), που γινεται συγκριση μεταξυ EVO & S3, αναφερεται οτι το S3 πλησιαζει τον Ιαπωνα (δε το περναει βεβαια!!!), παντα σε στροφιλικια!!! Βασικα αμα αναλογιστει κανενας ποσο κοστιζει ενα EVO και βγαλεις εκτος το κρατημα του και τα γκαζια του,σα συνολο αυτοκινητου υστερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο!! Πιστευω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερες προτασεις!!!

 

E αμα τα βγαλεις αυτα τοτε πιο ειναι το συνολο του αυτοκινητου????Η εμφανιση το εσωτερικο η η αξιοπιστια.Τα γκαζια και ΚΥΡΙΩΣ το κρατημα ειναι απο τα πιο συμαντικα σε ενα αυτοκινητο.

Οσο για τα 6,4 sec δε νομιζω να εχει τοσα το 10αρι,το 8αρι θυμαμαι να εχει τοσα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τι λετε ρε παιδια?6,4 δεν ειχε ουτε το 3αρι...

Ολα τα evo παιζανε κατω απο 6 με κορυφη το (καλητερο!) EVO VI EXTREME που χτυπαγε μεσαια

τεσσαρια!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

Το 8αρι με τα 260 αλογα ειχε καπου στα 6 και ηταν το πιο αργο Evo των τελευταιων γενιων.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

χωρις να γνωριζω πολλα για το ΕΒΟ,αν δε κανω λαθος το 8αρι ειχε 260 αλογα,και το 9αρι 280...

τωρα για το 10αρι,σιγουρα θα πηγαινει αερα και θα παταει παντου και παντα,ωστοσο θεωρω μ α λακια της μιτσουμπισι να το βγαζει με 5αρι χειροκινητο για να σπρωξει τους πελατες στο σειριακο..για μενα αυτες οι φτερουγες δε θελουν ουτε bluetooth και ηλεκτρικα καθισματα,ουτε και ημιαυτοματα κιβωτια(και ας ειναι πιο γρηγορο)...χτενι και κοφτες με κατεβασματα μονο....:cool:

Link to comment
Share on other sites

Eγω ξερω, οτι το FQ 360 ,με 360 αλογα και 35.000 λιρες στην Αγγλια, ειχε 0-100, σε 4.1 sec.

Βαλτε Google να το δειτε.

Οσον αφορα στο πως πηγαινε, τι να πω εγω; Αερας.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

6,4 και πιο γρηγορο το S3???????????

Δεν υπαρχει αυτο που λες...Πουθενα το S3 δεν ειναι ταχυτερο του EVO(ουτε του STi βεβαια),

ουτε σε στροφες ουτε σε φαναρια!

Εκτος αυτου τα Evo-STi βαρανε χαμηλα 5αρια!

 

Φαίνεται οτι μερικοι φίλοι δεν διαβάζουν καλά τα νούμερα ή δεν καταλαβαίνουν μερικά απλά πράγματα. Και για να γίνω σαφής:

 

1) Τα νούμερα που ανέφερα είναι επίσημες εργοστασιακές τιμές (και οχι οι μετρήσεις του οποιουδήποτε περιοδικού)

2) Οι μετρήσεις αφορούν τα εργοστασικά normal EVO με το αυτόματο κιβώτιο και μόνο αυτά (δλδ τα GSR TC-SST και ΜR TC-SST και μόνον αυτά). Δεν μίλησα εγώ για το χειροκίνητο EVO ή το FQ 360 ή το S3 του Μπουλέκου με τα 360 άλογα.

3) Aς παμε λοιπον να δούμε τις επίσημες τιμές.

 

Στο επίσημο site της Ελληνικής αντιπροσωπείας της Μitsubishi αναφέρει οτι το 0-100 των δύο αυτόματων μοντέλων (οχι του χειροκίνητου) είναι 6.3 sec (ok, εκανα λάθος κατα 0,1 sec) και η τελική 242 km/h. Για τους δύσπιστους δείτε εδώ.

 

Απο την άλλη μεριά, η επίσημη Ανακοίνωση Τύπου της Audi για το S-tronic που δημοσιεύεται εδώ αναφέρει ξεκάθαρα: "Equipped with S tronic, the three-door S3 can touch 62mph from rest in 5.5 seconds, 0.2 seconds quicker than the manual version with which it shares its governed top speed of 155mph" . Δλδ 0-99,78 km/h σε 5,5 sec και τελική 250 km/h (για την ακριβεια 249,448).

 

Αρα το S3 είναι γρηγορότερο στην ευθεία απο τα αυτόματα EVO, οχι όμως και στις στροφές όπως όλοι ξέρουμε. Εκει το EVO είναι, το επαναλαμβάνω, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ αυτοκίνητο.

Ελπίζω να ξεκαθάρισα κάποια πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

το ημι-αυτοματο του evo ειναι πολυ αργο στην εκκινηση!αυτο ειναι γνωστο...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

χωρις να γνωριζω πολλα για το ΕΒΟ,αν δε κανω λαθος το 8αρι ειχε 260 αλογα,και το 9αρι 280...

 

δεν κανεις λαθος;)

 

Αρα το S3 είναι γρηγορότερο στην ευθεία απο τα αυτόματα EVO, οχι όμως και στις στροφές όπως όλοι ξέρουμε. Εκει το EVO είναι, το επαναλαμβάνω, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ αυτοκίνητο.

Ελπίζω να ξεκαθάρισα κάποια πράγματα.

 

Αν ειναι δυνατον,καθε λιγο και λιγακι μολις βγει ενα γιαπωνεζικο τερας να το συγκρινουμε με Γερμανικο.Χεστικαμε για τα γερμανικα.Και το impreza στην ευθεια ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,τοσες σελιδες αυτο το πραγμα λεμε και μου κοπανατε τωρα το S3 λεγοντας οτι στα 0-100 ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,Ευχαριστουμε πολυ,λες και εγινε κατι τωρα.Το Evo ποτε δεν υπερτημιθηκε.Παντα λεγεμε και λεμε οτι το εσωτερικο του δεν ειναι και οτι καλυτερο,παντα λεγαμε οτι στην ευθεια ειναι πιο αργο απο το impreza και παντα λεγαμε οτι στις στροφες δεν πιανετε.Το S3 ΠΟΥ κολλαει τωρα?????μπορειτε να μου πειτε?????Αλλη φιλοσοφια κατασκευης,πολυτελες εσωτερικο και πολυ καλες επιδοσεις για μεγαλες αποστασεις,δεν προοριζεται για για σπορ,και κατι παραπανω οδηγηση οπως το Evo και το impreza παρτε το χαμπαρι.Οσο για την τιμη του S3 που υπολογιστηκε στα 46-47 χιλιαρικα ειναι σιγουρο πως θα ειναι full extra????

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δειτε αυτο. http://features.evolutionm.net/article.php?id=101

Αλλα και το τεστ του Auto Express, ειναι πολυ καλο.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/210632/mitsubishi_evo.html

Που ειναι λοιπον τα περιφημα 6.ταδε sec;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

δεν κανεις λαθος;)

 

 

 

Αν ειναι δυνατον,καθε λιγο και λιγακι μολις βγει ενα γιαπωνεζικο τερας να το συγκρινουμε με Γερμανικο.Χεστικαμε για τα γερμανικα.Και το impreza στην ευθεια ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,τοσες σελιδες αυτο το πραγμα λεμε και μου κοπανατε τωρα το S3 λεγοντας οτι στα 0-100 ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,Ευχαριστουμε πολυ,λες και εγινε κατι τωρα.Το Evo ποτε δεν υπερτημιθηκε.Παντα λεγεμε και λεμε οτι το εσωτερικο του δεν ειναι και οτι καλυτερο,παντα λεγαμε οτι στην ευθεια ειναι πιο αργο απο το impreza και παντα λεγαμε οτι στις στροφες δεν πιανετε.Το S3 ΠΟΥ κολλαει τωρα?????μπορειτε να μου πειτε?????Αλλη φιλοσοφια κατασκευης,πολυτελες εσωτερικο και πολυ καλες επιδοσεις για μεγαλες αποστασεις,δεν προοριζεται για για σπορ,και κατι παραπανω οδηγηση οπως το Evo και το impreza παρτε το χαμπαρι.Οσο για την τιμη του S3 που υπολογιστηκε στα 46-47 χιλιαρικα ειναι σιγουρο πως θα ειναι full extra????

Καταρχας στα 46 χιλιαρικα δεν ειναι με τιποτα το full extra...

Το S3 προοριζεται για γρηγορη οδηγηση, ειναι sport αλλα δεν συγκρινεται με τιποτα, μα με τιποτα με evo-impreza... Πουθενα δεν τα πιανει, ουτε σε ευθειες, ουτε σε στροφες, ουτε καν σε εξελιξη...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας στα 46 χιλιαρικα δεν ειναι με τιποτα το full extra...

Το S3 προοριζεται για γρηγορη οδηγηση, ειναι sport αλλα δεν συγκρινεται με τιποτα, μα με τιποτα με evo-impreza... Πουθενα δεν τα πιανει, ουτε σε ευθειες, ουτε σε στροφες, ουτε καν σε εξελιξη...

 

+1 Ακριβως ετσι ειναι.

 

 

Υ.Γ Ρε συ τι εγινε,συμφωνουμε????:blink::blink:

:p

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν κανεις λαθος;)

 

 

 

Αν ειναι δυνατον,καθε λιγο και λιγακι μολις βγει ενα γιαπωνεζικο τερας να το συγκρινουμε με Γερμανικο.Χεστικαμε για τα γερμανικα.Και το impreza στην ευθεια ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,τοσες σελιδες αυτο το πραγμα λεμε και μου κοπανατε τωρα το S3 λεγοντας οτι στα 0-100 ειναι πιο γρηγορο απο το Evo αλλα στις στροφες δεν το πιανει,Ευχαριστουμε πολυ,λες και εγινε κατι τωρα.Το Evo ποτε δεν υπερτημιθηκε.Παντα λεγεμε και λεμε οτι το εσωτερικο του δεν ειναι και οτι καλυτερο,παντα λεγαμε οτι στην ευθεια ειναι πιο αργο απο το impreza και παντα λεγαμε οτι στις στροφες δεν πιανετε.Το S3 ΠΟΥ κολλαει τωρα?????μπορειτε να μου πειτε?????Αλλη φιλοσοφια κατασκευης,πολυτελες εσωτερικο και πολυ καλες επιδοσεις για μεγαλες αποστασεις,δεν προοριζεται για για σπορ,και κατι παραπανω οδηγηση οπως το Evo και το impreza παρτε το χαμπαρι.Οσο για την τιμη του S3 που υπολογιστηκε στα 46-47 χιλιαρικα ειναι σιγουρο πως θα ειναι full extra????

 

η τιμη του ειναι 44 χιλιαρικα στα 45 ειναι το σπορτμπακ αλλα δε καταλαβαινω τι αλλο να βαλεις σε αυτο το αμαξι για να λεγεται φουλ εξτρα ο εξοπλισμος;απο μαμα ειναι ηδη φουλ εξτρα το αουντι δε χρειαζεται κατι αλλο.αντιθετως τα γιαπωνεζικα ειναι στο γδυσιμο απο μαμα.εντελως γδυτα να μη μιλησω για ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο τους.....!!!

Link to comment
Share on other sites

Και γω ετσι ελεγα αλλα υπαρχουν κατι ψιλομαλακιες οπως φριδακια,spoilers,μεταλλικο χρωμα,ταπετσαριες κ.α. που ''στα παιρνουν'' χωρις να το καταλαβεις!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

Και γω ετσι ελεγα αλλα υπαρχουν κατι ψιλομαλακιες οπως φριδακια,spoilers,μεταλλικο χρωμα,ταπετσαριες κ.α. που ''στα παιρνουν'' χωρις να το καταλαβεις!

 

ναι καλα ντελτο γι'αυτο βλεπεις κατι m3 λευκες :lol: η κατι Α5 λευκα :lol: η μοδα πλεον λεει ασπρο αμαξι με μαυρες ζαντες :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

+1 Ακριβως ετσι ειναι.

Υ.Γ Ρε συ τι εγινε,συμφωνουμε????

:lol::lol::lol:

Ναι μην περιμενεις να συμφωνησουμε ποτε στο thread της Formula 1!:D

 

Οι υπογραφες μας παιζουν στα μαχαιρια!!!:mad:

 

:p

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

η τιμη του ειναι 44 χιλιαρικα στα 45 ειναι το σπορτμπακ αλλα δε καταλαβαινω τι αλλο να βαλεις σε αυτο το αμαξι για να λεγεται φουλ εξτρα ο εξοπλισμος;απο μαμα ειναι ηδη φουλ εξτρα το αουντι δε χρειαζεται κατι αλλο.αντιθετως τα γιαπωνεζικα ειναι στο γδυσιμο απο μαμα.εντελως γδυτα να μη μιλησω για ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο τους.....!!!
εμενα μου θυμιζουν φορτηγακια παο μεσα:lol:

αν και στο νεο evo ειναι φανερα πιο ικανοποιητικη η κατασκευη του μεσα

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...