Jump to content

Φορολογία / Τεκμήρια / Τέλη Κυκλοφορίας


dio
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν τα νούμερα είναι εδώ κοντά πάλι καλά...

 

Τι πάλι καλά; Αν κάποιος έχει μισθό π.χ. 800€ δηλαδή 9600€ το χρόνο και πάρει ένα leon 1.8tsi που κάνει 15.500€, τι σημαίνει; ότι δεν θα μπορεί να το συντηρήσει ή ότι φοροδιαφεύγει;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 494
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

και η πλακα ειναι οτι τα εισοδηματα των μισθωτων φαινονται και δεν κρυβονται.

αλλα κατι αλλα επαγγελματα που δηλωνουν λιγωτερα απο μισθωτο εχουν κατι αυτοκινηταρες να, με το συμπαθειο . τα εχουν σε εταιρειες κλπ

Link to comment
Share on other sites

Γενικά τεκμήριο θα πει ότι αν έχεις αυτοκίνητο 2000 cc πρέπει να έβγαλες μέσα στην χρονιά ένα ελάχιστο ποσό για να το συντηρείς και να κυκλοφορείς (20500€ στο παράδειγμα). Δηλαδή αν εσύ π.χ. δηλώσεις εισοδήματα 10000€ η εφορία θα σε θεωρήσει κλέφτη και θα σε φορολογήσει σα να έβγαλες 20500€ εισόδημα. Και μάλιστα θα σου κρατήσει και προκαταβολή φόρου για την επόμενη χρονιά γιατί σε θεωρεί χμμμμ ύποπτο!.

 

 

Βρε την κακια-κακια την εφορια!Αντι δηλαδη να σε επαινεσει που καταφερες να παρεις αυτοκινητο 50.000 ευρω ενω βγαζεις 10.000 ευρω το χρονο σε φορολογει κιολας!Ημαρτον δηλαδη!Που φτασαμε!Στο τελος θα βαλουν και αρθρο στο Συνταγμα που θα λεει:

 

-Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.

 

 

Το ολο ζητημα δεν εχει καμμια σχεση με την πολιτικη οπως επιχειρουν να συνδεσουν καποιοι,καθως το μετρο των τεκμηριων εφαρμοστηκε απο τις περισσοτερες μεταπολιτευτικες κυβερνησεις.Εχει να κανει καθαρα με τον εξορθολογισμο του φορολογικου συστηματος και φυσικα την αντληση πορων.Βεβαια θα δουμε πως θα ρυθμιστουν στην πραξη τα ζητηματα και δεν αποκλειω και καποια ευτραπελα και αδικιες.Διοτι 2000 κ.εκ ειναι και το Rav4 των 20.000 αλλα και η Χ3 των 50.000. Αλλα και η δε κυβερνηση(μελη της οποιας εχουν αποδειξει τις φορολογικες τους ευαισθησιες-offshore :rolleyes:) καθολου δε θα θελε να ανακινησει το ζητημα για ευνοητους λογους πολιτικου κοστους,αλλα ας οψονται οι πιεσεις απο τις Βρυξελες.

 

To μονο καλο παντως σημερα στην εποχη των lite turbo κινητηρων ειναι πως εχεις περισσοτερες δυνατοτητες να αποφυγεις τη σκοπελο του υψηλου κυβισμου.Επισης αναλογα και το επαγγελμα παιζουν και νομιμα μαγειρεματα με την μακρα μισθωση.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Τι πάλι καλά; Αν κάποιος έχει μισθό π.χ. 800€ δηλαδή 9600€ το χρόνο και πάρει ένα leon 1.8tsi που κάνει 15.500€, τι σημαίνει; ότι δεν θα μπορεί να το συντηρήσει ή ότι φοροδιαφεύγει;

 

Στην πραγματικότητα προφανώς όχι, για το κράτος (στην κατάσταση που είναι τα οικονομικά) ναι. Κάτι σαν φόρος πολυτελείας, τιμωρία αν θες να ζήσεις με περισσότερες πολυτέλειες απ'όσες "δηλώνεις" στην εφορία.

 

Πάντως οι τιμές που ακούγονταν το καλοκαίρι ήταν πιο χαμηλές και λογικές...βέβαια θα δείξει πού πάει το πράγμα. Άλλωστε το μέτρο δεν ανακλήθηκε πριν εφαρμοστεί για ψηφοθηρικούς λόγους αλλά γιατί οι απώλειες εσόδων από την πτώση των πωλήσεων (πολλά κυβικά = πολλοί φόροι) ήταν μεγάλες.

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

και η πλακα ειναι οτι τα εισοδηματα των μισθωτων φαινονται και δεν κρυβονται.

αλλα κατι αλλα επαγγελματα που δηλωνουν λιγωτερα απο μισθωτο εχουν κατι αυτοκινηταρες να, με το συμπαθειο . τα εχουν σε εταιρειες κλπ

 

+100000000000

ετσι ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να καταλάβω γιατί κολλήσαμε με τις τιμές. Εχουμε 2 αυτοκίνητα 2000cc. Το ένα κοστίζει 20000 ευρω και το άλλο 100000 ευρώ. Θεωρητικά το ίδιο περίπου κοστίζει η συντήρισή τους (ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, κατανάλωση). Η τιμή δεν παίζει ρόλο στη συντήριση.

Ok, αν μιλάμε για μια 360 modena και ένα passat R36 προφανώς θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις στη συντήριση, αλλά ο νομοθέτης σχεδιάζει ένα γενικό πλάνο και δε θα πάρει κάθε υποπερίπτωση ξεχωριστά.

Link to comment
Share on other sites

μα αυτο νομιζω οτι λεγεται...οτι το να παιρνεις σαν βαση για τη φορολογηση-χαρατσι- ως μοναδικο κριτηριο τα κυβικα, ειναι παραλογο...
Link to comment
Share on other sites

μα αυτο νομιζω οτι λεγεται...οτι το να παιρνεις σαν βαση για τη φορολογηση-χαρατσι- ως μοναδικο κριτηριο τα κυβικα, ειναι παραλογο...

Μάλλον δεν κατάλαβες καλά το post μου. Εγώ σε γενικές γραμμές βρίσκω λογικό το πλάνο, από τη στιγμή που μιλάμε για τεκμήριο.

Ας πούμε και άλλο ένα παράδειγμα. Εγώ βρίσκομαι με μια ferrari 20ετίας στην κατοχή μου που θα κοστίζει ένα νορμάλ ποσό αγοράς ή μπορεί να είναι κληρονομια, whatever.

Αυτό σημαίνει οτι μπορώ να τη συντηρίσω;:cry:

Η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου για μένα δεν πρέπει να παίζει κανένα ρόλο σε ό,τι έχει σχέση με τεκμήρια.

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να καταλάβω γιατί κολλήσαμε με τις τιμές. Εχουμε 2 αυτοκίνητα 2000cc. Το ένα κοστίζει 20000 ευρω και το άλλο 100000 ευρώ. Θεωρητικά το ίδιο περίπου κοστίζει η συντήρισή τους (ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, κατανάλωση). Η τιμή δεν παίζει ρόλο στη συντήριση.

Ok, αν μιλάμε για μια 360 modena και ένα passat R36 προφανώς θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις στη συντήριση, αλλά ο νομοθέτης σχεδιάζει ένα γενικό πλάνο και δε θα πάρει κάθε υποπερίπτωση ξεχωριστά.

 

Αυτο θα πρεπει να προσεχθει και να ληφθουν υποψιν επιπλεον κριτηρια περα απο τον κυβισμο οπως κοστος κτησης,καταναλωση-ανταλλακτικα(συντηρηση),ρυποι κτλ.Σε λογικα πλαισια παντα και στο μετρο του δυνατου.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κι εγώ, το κόστος συντήρησης δεν είναι τόσο εξωφρενικό. Ίσως τελικά τα νούμερα χαμηλώσουν, άλλωστε λίγο πριν τα μαζέψει ο προηγούμενος ΥΠΟΙΚ είχε πει κατι πολύ χαλαρά νούμερα (6000/χρόνο τα 2000cc αν θυμάμαι; )
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδια να σας κανω μια ερωτηση...θελουμε να λεγομαστε Ευρω[παιοι]γιατι δεν το κανουμε οπως οι αλλες χωρες,ΝΑΙ στα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα και να μας φορολογουν με τους ιππους....αν και δεν με συμφερει αυτο το μετρο.....:O:cry:διοτι εχω ενα SKODA OCTAVIA RS ME 240 AΛΟΓΑ
android or ios or wm......who cares.....???
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να καταλάβω γιατί κολλήσαμε με τις τιμές. Εχουμε 2 αυτοκίνητα 2000cc. Το ένα κοστίζει 20000 ευρω και το άλλο 100000 ευρώ. Θεωρητικά το ίδιο περίπου κοστίζει η συντήρισή τους (ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, κατανάλωση). Η τιμή δεν παίζει ρόλο στη συντήριση.

Ok, αν μιλάμε για μια 360 modena και ένα passat R36 προφανώς θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις στη συντήριση, αλλά ο νομοθέτης σχεδιάζει ένα γενικό πλάνο και δε θα πάρει κάθε υποπερίπτωση ξεχωριστά.

 

Καμία σχέση φίλε μου. Αυτό έλειπε, να κοστίζει η συντήρηση ενός χρόνου όσο στοιχίζει ολόκληρο το αυτοκίνητο.

 

Ένα παράδειγμα για 2λιτρο 20.000€:

 

2000€ την βενζίνη(για 20κάτι χιλιάδες km)

+

580€ τέλη κυκλοφορίας

+

800€ ασφάλεια

+

150€ σέρβις

=

3530€

Link to comment
Share on other sites

Τι πάλι καλά; Αν κάποιος έχει μισθό π.χ. 800� δηλαδή 9600� το χρόνο και πάρει ένα leon 1.8tsi που κάνει 15.500�, τι σημαίνει; ότι δεν θα μπορεί να το συντηρήσει ή ότι φοροδιαφεύγει;

 

Σημαίνει ότι είτε ξοδεύει περισσότερα από όσα βγάζει είτε ότι φοροδιαφεύγει.

Αν με πλάτες γονιών ξοδεύει περισσότερα από όσα βγάζει υπάρχει πάντα η επιλογή το αυτοκίνητο να καλυφθεί με εισόδημα του γονέα (πληρώνοντας για τη μεταβίβαση στη χειρότερη περίπτωση)

 

Επίσης, 800 ευρώ μισθός είναι 11200 το χρόνο (14 μισθοί)

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδια να σας κανω μια ερωτηση...θελουμε να λεγομαστε Ευρω[παιοι]γιατι δεν το κανουμε οπως οι αλλες χωρες,ΝΑΙ στα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα και να μας φορολογουν με τους ιππους....αν και δεν με συμφερει αυτο το μετρο.....:O:cry:διοτι εχω ενα SKODA OCTAVIA RS ME 240 AΛΟΓΑ

 

Καλά τι μαζοχισμός είναι αυτός; Γιατί να φορολογούν ανάλογα με τα άλογα; Η φορολόγηση πρέπει να γίνεται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

Link to comment
Share on other sites

Σημαίνει ότι είτε ξοδεύει περισσότερα από όσα βγάζει είτε ότι φοροδιαφεύγει.

Αν με πλάτες γονιών ξοδεύει περισσότερα από όσα βγάζει υπάρχει πάντα η επιλογή το αυτοκίνητο να καλυφθεί με εισόδημα του γονέα (πληρώνοντας για τη μεταβίβαση στη χειρότερη περίπτωση)

 

Επίσης, 800 ευρώ μισθός είναι 11200 το χρόνο (14 μισθοί)

 

Έχεις δίκιο για το τελευταίο με τους μισθούς αλλά στα άλλα είσαι 100% λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδια να σας κανω μια ερωτηση...θελουμε να λεγομαστε Ευρω[παιοι]γιατι δεν το κανουμε οπως οι αλλες χωρες,ΝΑΙ στα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα και να μας φορολογουν με τους ιππους....αν και δεν με συμφερει αυτο το μετρο.....:O:cry:διοτι εχω ενα SKODA OCTAVIA RS ME 240 AΛΟΓΑ

 

Aν θελουμε να λεγομαστε ευρωπαιοι θα πρεπει να αυτξησουν και τους μισθους,οχι μονο τους φορους,γιατι αν το δεις αναλογικα τα λεφτα δεν βγαινουν.

 

Καλά τι μαζοχισμός είναι αυτός; Γιατί να φορολογούν ανάλογα με τα άλογα; Η φορολόγηση πρέπει να γίνεται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

 

Τελειως ακυρο να γινεται η φορολογηση αναλογα με τις εκπομπες ρυπων.Ενα αυτοκινητο 10ετιας 1400 εκπεμπει ποιο πολλους ρυπουν απο ενα καινουργιο 2λιτρο.Η φορολογιση πως θα γινει???Επισης ενα 1100-1600κε μπορει να εκπεμπει λιγοτερους ρυπους απο μια corvette,ferrari,lamborghini κλπ αλλα το πρωτο θα ειναι καθημερινως στους δρομους και θα μολυνει πολυ περισσοτερο το περιβαλλον απο τα supercars τα οποια θα βγουν το πολυ 2 φορες την εβδομαδα.

Η ποιο σωστη φορολογηση ειναι αυτη των κυβικων,το λαθος ειναι οτι θα πρεπει να μπουν επιπλεον κατηγοριες για πανω απο 2500 κυβικα ωστε να τα παιρνουν απο εκεινους που μπορουν να τα δωσουν.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο για το τελευταίο με τους μισθούς αλλά στα άλλα είσαι 100% λάθος.

 

Δηλαδή εσύ θεωρείς λογικό κάποιος να δώσει εισόδημα 18 μηνών για αγορά αυτοκινήτου και 2- 3 μισθούς κάθε χρόνο για να το συντηρεί?

Αν το πάρει με δόσεις πιθανώς να του δίνει το 40% του ετήσιου εισοδήματός του για αρκετά χρόνια.

 

Αυτό που δέχομαι είναι ότι μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα δίλιτρο Golf για παράδειγμα με 10Κ οπότε εκεί όντως υπάρχει ένα πρόβλημα.

 

Κάποιος που μένει μόνος του πάντως και δεν έχει από κάπου οικονομική βοήθεια με 800 ευρώ μισθό ΔΕΝ διαθέτει 15500 για αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Τελειως ακυρο να γινεται η φορολογηση αναλογα με τις εκπομπες ρυπων.Ενα αυτοκινητο 10ετιας 1400 εκπεμπει ποιο πολλους ρυπουν απο ενα καινουργιο 2λιτρο.Η φορολογιση πως θα γινει???Επισης ενα 1100-1600κε μπορει να εκπεμπει λιγοτερους ρυπους απο μια corvette,ferrari,lamborghini κλπ αλλα το πρωτο θα ειναι καθημερινως στους δρομους και θα μολυνει πολυ περισσοτερο το περιβαλλον απο τα supercars τα οποια θα βγουν το πολυ 2 φορες την εβδομαδα.

Η ποιο σωστη φορολογηση ειναι αυτη των κυβικων,το λαθος ειναι οτι θα πρεπει να μπουν επιπλεον κατηγοριες για πανω απο 2500 κυβικα ωστε να τα παιρνουν απο εκεινους που μπορουν να τα δωσουν.

 

Καθόλου άκυρο. Εγώ μίλησα για φορολογία με βάση τους ρύπους, αυτό σημαίνει ότι αν ένα παλιό μικρού κυβισμού ρυπαίνει περισσότερο θα πληρώνει περισσότερο. Είναι πολύ πιο δίκαιο από την φορολόγηση των κυβικών ή των ίππων.

Αυτό που ισχύει τώρα με τα κυβικά είναι τελείως άκυρο.

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου άκυρο. Με αυτή την λογική κάποιος που έχει αμάξι 6000κυβικά και το χρησιμοποιεί σπάνια ρυπαίνει λιγότερο από κάποιον με 1000άρι που το χρησιμοποιεί κάθε μέρα.

Για το θέμα με την χρονολογία των μοντέλων κάπου μπερδεύτικες. Εγώ μίλησα για φορολογία με βάση τους ρύπους, αυτό σημαίνει ότι αν ένα παλιό μικρού κυβισμού ρυπαίνει περισσότερο θα πληρώνει περισσότερο.

Αυτό που ισχύει με τα κυβικά είναι τελείως άκυρο.

 

Αυτο ακριβως λεω και γω,το παλιο 1400αρι θα πληρωνει περισσοτερα απο το καινουργιο 2λιτρο κατι που ειναι τελειως αδικο.Ενας ανθρωπος που με χιλια δυο ζωρια καταφερε να παρει πριν 5 χρονια ενα μεταχειρισμενο ΙΧ(τοτε ηταν 5ετιας,τωρα 10ετιας) θα πληρωνει ποιο πολλα απο αυτον που εχει λεφτα και μπορει να εχει στην κατοχη του μια BMW 320 για παραδειγμα.Ειναι λογικο αυτο???Ουσιαστηκα ειναι εξαναγκασμος για αγορα λιγοτερο ρυπογονου αυτοκινητου,που αν δεν μπορεις να το κανεις τελος δεν θα χεις αυτοκινητο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καθόλου άκυρο. Εγώ μίλησα για φορολογία με βάση τους ρύπους, αυτό σημαίνει ότι αν ένα παλιό μικρού κυβισμού ρυπαίνει περισσότερο θα πληρώνει περισσότερο. Είναι πολύ πιο δίκαιο από την φορολόγηση των κυβικών ή των ίππων.

Αυτό που ισχύει τώρα με τα κυβικά είναι τελείως άκυρο.

 

Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ δίκαιο κάτι τέτοιο. Μην ξεχνάμε ότι σκοπός των τεκμηρίων είναι η μείωση της φοροδιαφυγής. Με το να φορολογήσεις τον παππού ή τον τσιγγάνο για το χρέπι του δίνοντας συγχωροχάρτι στον οδηγό του Lexus RX400h δεν το επιτυγχάνεις αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ δίκαιο κάτι τέτοιο. Μην ξεχνάμε ότι σκοπός των τεκμηρίων είναι η μείωση της φοροδιαφυγής. Με το να φορολογήσεις τον παππού ή τον τσιγγάνο για το χρέπι του δίνοντας συγχωροχάρτι στον οδηγό του Lexus RX400h δεν το επιτυγχάνεις αυτό.

 

Βασικά επειδή έχει μπερδευτεί λίγο το θέμα και ίσως δεν έχω γίνει κατανοητός, να διευκρινίσω αυτό που λέω. Για την φορολογία με βάση τους ρύπους εννοώ να καθορίζονται τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώνουμε, όχι τα τεκμήρια. Αυτό το ανέφερα γιατί το συσχέτισα με την πρόταση του φίλου που πρότεινε φορολογία με βάση τους ίππους.

Για τα τεκμήρια η πιο δίκαια φορολογία θα ήταν με βάση το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου και όχι τα κυβικά.

Σε αυτό που λες για τον παππού και τον τσιγγάνο, αν το χρέπι ρυπαίνει πολύ θα πρέπει να τον σκίσει στα τέλη κυκλοφορίας. Δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος δεν έχει λεφτά θα ρυπαίνει ελεύθερα εις βάρος του περιβάλλοντος και του κοινωνικού συνόλου.

Link to comment
Share on other sites

Η φορολογία με βάση τους ρύπους πρέπει να μπεί (και θα μπεί) στην βενζίνη.Με την λογική που επικρατεί και είναι σωστή ότι ''όποιος ρυπαίνει πληρώνει''.

Μια Lamborghini Murcielago (βάζω αυτήν διότι έχει τους περισσότερους ρύπους ανά χιλιόμετρο) η οποία κινείται κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο και εάν έχει καλό καιρό (κάνει τον χρόνο 2000-3000 χλμ) ρυπαίνει ελάχιστα σε σχέση με το Fiat Panda ενός πωλητή ο οποίος κανει 150-200 χλμ την ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

Το τέλειο(για τα τέλη κυκλοφορίας) θα ήταν η φορολόγηση με βάση δύο παραμέτρους. Και τους ρύπους και τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Γιατί αν κάποιος κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα με ένα cuore και ένας άλλος κάνει τα ίδια ελάχιστα χιλιόμετρα με ένα hummer, δεν θα ήταν δίκαιο και λογικό να πληρώνουν και οι δύο τα ίδια χρήματα. Και επειδή το ιδανικό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ σε αυτή την χώρα, το πιο ορθό θα ήταν η φορολόγηση(των τελών) με βάση τις εκπομπές ρύπων. Σίγουρα πολύ πιο αντικειμενικό από την φορολόγηση(των τελών) με βάση τα κυβικά.
Link to comment
Share on other sites

Δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος δεν έχει λεφτά θα ρυπαίνει ελεύθερα εις βάρος του περιβάλλοντος και του κοινωνικού συνόλου.

 

Ευτυχώς αυτή η λογική δεν έχει περάσει και δεν πρόκειται να περάσει ελπίζω εκτός και αν συνδυαστεί με κάποιο μέτρο απόσυρσης (ώστε να μπορεί ο φτωχός με ελάχιστα χρήματα να αντικαταστήσει το όχημά του με κάτι λιγότερο ρυπογόνο).

Link to comment
Share on other sites

Το τέλειο(για τα τέλη κυκλοφορίας) θα ήταν η φορολόγηση με βάση δύο παραμέτρους. Και τους ρύπους και τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Γιατί αν κάποιος κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα με ένα cuore και ένας άλλος κάνει τα ίδια ελάχιστα χιλιόμετρα με ένα hummer, δεν θα ήταν δίκαιο και λογικό να πληρώνουν και οι δύο τα ίδια χρήματα. Και επειδή το ιδανικό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ σε αυτή την χώρα, το πιο ορθό θα ήταν η φορολόγηση(των τελών) με βάση τις εκπομπές ρύπων. Σίγουρα πολύ πιο αντικειμενικό από την φορολόγηση(των τελών) με βάση τα κυβικά.

 

Aυτο ακριως που ειπε ο sv2 ειπα πριν και επαναλαμβανω καποιος περνει ενα μεταχειρισμενο του 2000 πχ opel astra με 6000 ευρω,ενα αυτοκινητο το οποιο μπορει να βγαλει αλλα 6-7 χρονια και με καλη συντηρηση μπορει και παραπανω.Το astra εκπεμει περιπου τους ιδιους ρυπους με μια BMW 318-20 του 2008,ενα αυτοκινητο 6πλασιας αξιας,με την φορολογηση βαση ρυπων και οι δυο θα πληρωνουν τα ιδια,ο ενας πχ εχει εισοδημα 9000 ευρω το χρονο και ο αλλος 50000(μεσα σε 2 χρονια διαθετουν το αναλογο ποσο για αυτοκινητο) και θα πληρονουν τα ιδια για δυο εντελως διαφορετικα αυτοκινητα.Το δικαιο και σωστο που ειναι????

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...