Jump to content

Μετακόμιση, η ίδια ή νέα γραμμή για πιο γρήγορα;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το σενάριο είναι το εξής:

 

Πρόκειται να μετακομίσω Αιγάλεω, όπου ο προηγούμενος ένοικος είχε τηλέφωνο και σύνδεση Connex που έγινε αορίστου χρόνου.

 

Σε ποια περίπτωση θα έχω πιο γρήγορα γρήγορα δίκτυο;

 

α) Διατηρώντας την γραμμή, διατηρώντας και την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση για νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

β) Διατηρώντας την γραμμή, κόβοντας την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση σε νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

γ) Κόβωντας την γραμμή και κάνοντας απ ευθείας αίτηση για νέα γραμμή και σύνδεση σε άλλη εταιρεία με δικό της δίκτυο;

 

Ο προηγούμενος που έμενε μέσα δεν χρησιμοποίησε καθόλου το νούμερο για κλήσεις, και δεν έχει πρόβλημα να μου αφήσει την σύνδεση για λίγες μέρες..

 

Προσωπικά προτιμώ να μην μείνω στον ΟΤΕ.

 

Με ποια εταιρεία είναι πιο πιθανό να έχω πιο γρήγορα σύνδεση; Από ό,τι είδα στο νούμερο, έχει κάλυψη από όλες σχεδόν τις εταιρείες. Κοιτάζω για Forthnet 2play. Θα έχω πράγματι μετά από ένα μήνα και αν γραμμή, όπως λένε σε άλλα θέματα;

Link to comment
Share on other sites

Σε ποια περίπτωση θα έχω πιο γρήγορα γρήγορα δίκτυο;

 

Νομίζω διατηρώντας την γραμμή, διατηρώντας και την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση για νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

Ωστόσο έχε υπόψη σου ότι θα χρειαστεί πρώτα να κάνεις αίτηση αλλαγής κατόχου της γραμμής στον ΟΤΕ, ώστε να έρθει η γραμμή του ΟΤΕ στο όνομά σου (θα πρέπει να πας μαζί με τον προηγούμενο ένοικο).

Θα ζητήσεις και μια εκτύπωση που θα γράφει ότι πλέον η γραμμή με αριθμό ΤΑΔΕ σου ανήκει, την οποία εκτύπωση θα στείλεις αντί λογαριασμού ΟΤΕ στο νέο πάροχο (αίτηση για Full LLU -ενεργός βρόχος- με φορητότητα αριθμού).

 

Αν δεν μπορεί ή δεν θέλει ο προηγούμενος ένοικος ούτε να πάτε μαζί, ούτε να σε εξουσιοδοτήσει να πας μόνος σου (με επικύρωση από αστυνομία και φωτοτυπία ταυτότητάς του), θα πας στην άλλη λύση, δηλαδή να κόψει τη γραμμή και να ζητήσεις νεα.

 

Έχε υπόψη σου ότι η Forthnet προς το παρόν δε δίνει ανενεργό βρόχο (νέα γραμμή χωρίς να απαιτείται γραμμή ΟΤΕ), παρά μόνο ενεργό με φορητότητα.

Επίσης τον τελευταίο καιρό παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση ανενεργών βρόχων από τον ΟΤΕ, οπότε δεν είναι η καλύτερη λύση αυτό το διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω διατηρώντας την γραμμή, διατηρώντας και την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση για νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

Ωστόσο έχε υπόψη σου ότι θα χρειαστεί πρώτα να κάνεις αίτηση αλλαγής κατόχου της γραμμής στον ΟΤΕ, ώστε να έρθει η γραμμή του ΟΤΕ στο όνομά σου (θα πρέπει να πας μαζί με τον προηγούμενο ένοικο).

Θα ζητήσεις και μια εκτύπωση που θα γράφει ότι πλέον η γραμμή με αριθμό ΤΑΔΕ σου ανήκει, την οποία εκτύπωση θα στείλεις αντί λογαριασμού ΟΤΕ στο νέο πάροχο (αίτηση για Full LLU -ενεργός βρόχος- με φορητότητα αριθμού).

 

Οπότε τα πράγματα μένουν ως έχουν, διατηρώ και το παλιό νούμερο και την παλιά σύνδεση. Ο παλιός ένοικος δεν την θέλει γιατί βρήκε καλύτερο πακέτο, οπότε μου την αφήνει για λίγο μέχρι να την διακόψει, ενώ ούτε εγώ την θέλω γιατί και εγώ θέλω κάτι καλύτερο (είναι 768) αλλά θα την κρατήσω προσωρινά για να εξυπηρετηθώ μέχρι να φέρει σύνδεση η άλλη εταιρεία. Το διάστημα αυτό πόσο είναι περίπου; (καλύτερη/χειρότερη περίπτωση; )

 

Έχε υπόψη σου ότι η Forthnet προς το παρόν δε δίνει ανενεργό βρόχο (νέα γραμμή χωρίς να απαιτείται γραμμή ΟΤΕ), παρά μόνο ενεργό με φορητότητα.

 

Άρα ουσιαστικά είναι μονόδρομος να κρατήσω το παλιό νούμερο.

 

Ωραία, ας πούμε ότι το κρατάω. Το Forthnet2Play όμως, αν δεν κάνω λάθος δεν προϋποθέτει γραμμή ΟΤΕ, οπότε αφού βάλω π.χ. Forthnet, τότε θα ζητήσω διακοπή της σύνδεσης του ΟΤΕ; Πώς γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;

Link to comment
Share on other sites

Άρα ουσιαστικά είναι μονόδρομος να κρατήσω το παλιό νούμερο.

 

Δεν είναι μονόδρομος. Αν ο κάτοχος της γραμμής π.χ. δεν θέλει να σου τη μεταβιβάσει, θα μπορούσες να ζητήσεις νέα γραμμή πληρώνοντας το τέλος ενεργοποίησης και τα πάγια των 2 πρώτων μηνών.

Αλλά εννοείται ότι αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τη μεταβίβαση, είναι καλύτερη σα λύση (εκτός και δεν θέλεις να σε παίρνουν τηλέφωνο και να ζητάνε τον προηγούμενο κάτοχο).

 

...θα την κρατήσω προσωρινά για να εξυπηρετηθώ μέχρι να φέρει σύνδεση η άλλη εταιρεία. Το διάστημα αυτό πόσο είναι περίπου; (καλύτερη/χειρότερη περίπτωση; )

 

13 εργάσιμες μετά την αποστολή της αίτησης από το νέο πάροχο στον ΟΤΕ, ολοκληρώνεται η μετάβαση. Προβλήματα υφίστανται όταν ο νέος πάροχος καθυστερεί αναίτια να στείλει την αίτηση στον ΟΤΕ, ή δεν έχει διαθέσιμες πόρτες ή διαθέσιμα καλώδια στο DSLAM του (ακόμα και αν εμφανίζει διαθεσιμότητα στο website).

 

Ωραία, ας πούμε ότι το κρατάω. Το Forthnet2Play όμως, αν δεν κάνω λάθος δεν προϋποθέτει γραμμή ΟΤΕ, οπότε αφού βάλω π.χ. Forthnet, τότε θα ζητήσω διακοπή της σύνδεσης του ΟΤΕ; Πώς γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;

 

Kάνοντας αίτηση για Forthnet2play, η μόνη επιλογή είναι "μεταφορά με φορητότητα σε Full LLU (ενεργός βρόχος) της Forthnet". Δηλαδή μόλις γίνει η μεταφορά αυτόματα πάυεις να είσαι πελάτης του ΟΤΕ και δεν πληρώνεις το πάγιό του. Δεν κάνεις εσύ αίτηση διακοπής στον ΟΤΕ.

Προσοχή στην αίτηση της Forthnet να επιλέξεις "μετατροπή από Χονδρική Ευρυζωνική Πρόσβαση" (επειδή λειτουργεί Conn-x στη γραμμή), διαφορετικά η αίτηση θα απορριφθεί από το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

 

 

13 εργάσιμες μετά την αποστολή της αίτησης από το νέο πάροχο στον ΟΤΕ, ολοκληρώνεται η μετάβαση. Προβλήματα υφίστανται όταν ο νέος πάροχος καθυστερεί αναίτια να στείλει την αίτηση στον ΟΤΕ, ή δεν έχει διαθέσιμες πόρτες ή διαθέσιμα καλώδια στο DSLAM του (ακόμα και αν εμφανίζει διαθεσιμότητα στο website).

 

 

 

.

 

μπορει λοιπον καποιος να μου εξηγησει γιατι απο τις 29/08 που εσταλη η δικια μου αιτηση στον ΟΤΕ για ενεργο βροχο, ακομα δεν εχει εγκριθει αιτηση παροχης? ΜΕ Βονταφον (ΗΟΛ)

:X
Link to comment
Share on other sites

μπορει λοιπον καποιος να μου εξηγησει γιατι απο τις 29/08 που εσταλη η δικια μου αιτηση στον ΟΤΕ για ενεργο βροχο, ακομα δεν εχει εγκριθει αιτηση παροχης? ΜΕ Βονταφον (ΗΟΛ)

 

Μήπως δεν υπάρχουν διαθέσιμες πόρτες ή διαθέσιμα καλώδια στο DSLAM του (ακόμα και αν εμφανίζει διαθεσιμότητα στο website);

 

Ζήτησε να σου δώσουν εκτύπωση από το WCRM-LLU (το μηχανογραφικό σύστημα του ΟΤΕ για το LLU) που να δείχνει τις πληροφορίες του αιτήματός σου και μετά θα μπορέσουμε να πούμε περισσότερα για το τι συμβαίνει στην περίπτωσή σου.

Link to comment
Share on other sites

Το σενάριο είναι το εξής:

 

Πρόκειται να μετακομίσω Αιγάλεω, όπου ο προηγούμενος ένοικος είχε τηλέφωνο και σύνδεση Connex που έγινε αορίστου χρόνου.

 

Σε ποια περίπτωση θα έχω πιο γρήγορα γρήγορα δίκτυο;

 

α) Διατηρώντας την γραμμή, διατηρώντας και την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση για νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

β) Διατηρώντας την γραμμή, κόβοντας την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση σε νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

γ) Κόβωντας την γραμμή και κάνοντας απ ευθείας αίτηση για νέα γραμμή και σύνδεση σε άλλη εταιρεία με δικό της δίκτυο;

 

Ο προηγούμενος που έμενε μέσα δεν χρησιμοποίησε καθόλου το νούμερο για κλήσεις, και δεν έχει πρόβλημα να μου αφήσει την σύνδεση για λίγες μέρες..

 

Προσωπικά προτιμώ να μην μείνω στον ΟΤΕ.

 

Με ποια εταιρεία είναι πιο πιθανό να έχω πιο γρήγορα σύνδεση; Από ό,τι είδα στο νούμερο, έχει κάλυψη από όλες σχεδόν τις εταιρείες. Κοιτάζω για Forthnet 2play. Θα έχω πράγματι μετά από ένα μήνα και αν γραμμή, όπως λένε σε άλλα θέματα;

Αλέξη ακριβώς όπως τα λέει ο ariadgr είναι, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι θα κατεφέρει να προχωρήσει η διαδικασία γραφειοκρατικά, δεδομένου ότι θέλεις ενεργοποίηση σε υπάρχουσα γραμμή και αλλαγή των στοιχείων της γραμμής ταυτόχρονα.

Έχω την αίσθηση ότι μετά το νέο πρόστιμο που έφαγε ο ΟΤΕ ίσως αρχίσει να ενεργοποιεί πιο γρήγορα τους ανενεργούς βρόχους. Μπορείς να μιλήσεις σχετικά με το θέμα με τον πάροχο της επιλογής σου, για να σου πει τι πρέπει να κάνεις αλλά και ποιά θεωρεί καλύτερη κίνηση (καλά, τέτοια ενημέρωση μην περιμένεις από τη Forthnet ή τη Vivodi :p ).

Θα πρότεινα να ρωτήσεις σχετικά στο support forum της Net One στο adslgr.com, όπου θα σε κατατοπίσουν αν κάνεις τις σωστές ερωτήσεις, χωρίς να σε δεσμεύει αυτό να κάνεις και αίτηση σε αυτούς. ;)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Το σενάριο είναι το εξής:

 

Πρόκειται να μετακομίσω Αιγάλεω, όπου ο προηγούμενος ένοικος είχε τηλέφωνο και σύνδεση Connex που έγινε αορίστου χρόνου.

 

Σε ποια περίπτωση θα έχω πιο γρήγορα γρήγορα δίκτυο;

 

α) Διατηρώντας την γραμμή, διατηρώντας και την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση για νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

β) Διατηρώντας την γραμμή, κόβοντας την σύνδεση και κάνοντας νέα αίτηση σε νέα σύνδεση σε άλλη εταιρεία;

 

γ) Κόβωντας την γραμμή και κάνοντας απ ευθείας αίτηση για νέα γραμμή και σύνδεση σε άλλη εταιρεία με δικό της δίκτυο;

 

Ο προηγούμενος που έμενε μέσα δεν χρησιμοποίησε καθόλου το νούμερο για κλήσεις, και δεν έχει πρόβλημα να μου αφήσει την σύνδεση για λίγες μέρες..

 

Προσωπικά προτιμώ να μην μείνω στον ΟΤΕ.

 

Με ποια εταιρεία είναι πιο πιθανό να έχω πιο γρήγορα σύνδεση; Από ό,τι είδα στο νούμερο, έχει κάλυψη από όλες σχεδόν τις εταιρείες. Κοιτάζω για Forthnet 2play. Θα έχω πράγματι μετά από ένα μήνα και αν γραμμή, όπως λένε σε άλλα θέματα;

 

Στη Φορθνετ σε 1 μήνα;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις;

Link to comment
Share on other sites

Στη Φορθνετ σε 1 μήνα;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις;

Δεν μπορώ να πω ότι βοηθάς ιδιαίτερα.

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασια θα παρει απο 1 μηνα μεχρι 3+ μηνες, να εισαι προετοιμασμενος!

 

 

Σε αυτό το διάστημα δεν θα έχω καθόλου σύνδεση; Θέλω να πω, η προηγούμενη που έχω (Connex) θα πρέπει να κοπεί;

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό το διάστημα δεν θα έχω καθόλου σύνδεση; Θέλω να πω, η προηγούμενη που έχω (Connex) θα πρέπει να κοπεί;

 

Η υπάρχουσα σύνδεση θα λειτουργεί μέχρι τη μέρα που θα ενεργοποιηθεί η νέα, εφόσον στείλεις σωστά συμπληρωμένη την αίτηση.

 

Επίσης, αυτό που αναφέρθηκε από τον nrg για 1-3 μήνες ισχύει μόνο στην περίπτωση που ο νέος πάροχος καθυστερεί αναίτια να στείλει την αίτηση στον ΟΤΕ, ή δεν έχει διαθέσιμες πόρτες ή διαθέσιμα καλώδια στο DSLAM του (ακόμα και αν εμφανίζει διαθεσιμότητα στο website), όπως ανέφερα και παραπάνω.

 

Διαφορετικά, 13 εργάσιμες μετά την αποστολή της αίτησης από το νέο πάροχο στον ΟΤΕ, ολοκληρώνεται η μετάβαση.

(Ο ΟΤΕ σε φορητότητα σε ενεργό βρόχο δεν καθυστερεί)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αν κάνεις αίτηση σε NetOne ή OnTelecoms θα συνδεθείς πολύ γρήγορα. Στις άλλες θα περιμένεις μέχρι τα Χριστούγεννα ή και το Πάσχα ακόμα.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...