Jump to content

All about Fiat


Deadly_Sin1629395575
 Κοινοποίηση

Σας αρεσει ???  

102 members have voted

  1. 1. Σας αρεσει ???

    • Ναι.!!
      82
    • Οχι
      20


Recommended Posts

ηδη πουλαει σαν τρελο κι ακομα δεν εχει αρχισει καλα καλα να πουλαει,φανταζομαι τι θα γινει πιο μετα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 368
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Λέω αύριο να παραγγείλω το bravo την έκδοση σπορ με τα 150 άλογα. Υπάρχει κανένας που να το έχει το αμάξι ή να έχει άποψη προσωπική? Εννοώ όχι απο δοκιμές και test drive αλλά από πραγματική χρήση...

 

ειναι πολυ καλο φιλε μου,προχωρα αφοβα:)

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κανείς να εχει διαθεσιμο αυτο το ανταλλακτικό?? Εχω φαει τα μαγαζιά και τίποτα, εχω μόνο το ένα:wacko:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
το 500αρακι εδω εχει ξεσκιστει να πουλαει,στην αθηνα τι γινεται?

 

 

 

Ψηνομαι και γω να το αγορασω.Συγκεκριμενα το 1,3 lounge. απλα εχω καποιους ενδοιασμους σχετικα με τη μηχανη (φοβαμαι μην ειναι ψοφιμι)

ξερει κανεις τιποτα για το συγκεκριμενο? :rolleyes:

 

ξεχασα να πω οτι εχει χρονο παραδοσης 4μηνες τουλαχιστον :D

Link to comment
Share on other sites

Το είδα εχθές από κοντά..Καλά, έπαθα την πλάκα μου...! Το μπέζ χρώμα του πάει πάάάάάάρα πολύ... Στην σπορ έκδοση είναι όλα τα λεφτά...να ήταν και λίγο πιο φτηνή, καλά θα ήταν...:(:(:(

...ευτυχής κάτοχος Μ600i...:)

 

Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα δεις να λαχταρεί κάθε είδους μεγαλείο...

Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικό αυτοκίνητο! Μου αρέσει πολυ περισσότερο σε εμφάνιση απο τον ανταγωνιστή Mini της BMW. 1πιο νεανικό.2αρκετά πιο φθηνό! Η έκδοση με τα 100 ps με "χαλάει" λιγάκι στις επιδόσεις.Η μικρότερη,είναι καθαρά για πόλη κ αναφερεται σε κάπως "αργό" οδηγό. Το abarth "τσιμπάει"αρκετά στην τιμή.:ninja:
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν ειδα οτι ειχε topic για το 500!

επειδη ψηνομαι για το 1,2 69hp, το χει παρει κανεις απο δω??

κινειται αξιοπρεπως η ειναι ψοφιμακι?

 

για τα 12,500 που κοστιζει η lounge αξιζει (ειναι πιτα στα εξτρα,με γυαλινη οροφη κτλ)

 

για τα 14,500 της 1,4 δεν ξερω, γιατι εχει πολλες αλλες αξιολογες προτασεις..

:rolleyes: :D

Link to comment
Share on other sites

φιλε fourstar εχουμε παρει στην οικογενεια μας το 1,2 οπως σκευτεσε και εσυ....βασικα δεν το εχω οδηγηση εκτος πολης η περιφεριακης ζωνης αλλα σε σχεση με τα κυβικα του εχει ικανοποιητικη αποδοση(σε καμια περιπτωση δεν ειναι γρηγορο).....απο στυλ παντος σκιζει...για ποιοτητα δεν θα πω τιποτα....(fiat)!!!

εγω παντος σου το προτεινο γιατι ο μοναδικος ανταγωνιστης του κατα την γνωμη μου ειναι η Lancia Y και δεν μου αρεσει.....

Link to comment
Share on other sites

φιλε fourstar εχουμε παρει στην οικογενεια μας το 1,2 οπως σκευτεσε και εσυ....βασικα δεν το εχω οδηγηση εκτος πολης η περιφεριακης ζωνης αλλα σε σχεση με τα κυβικα του εχει ικανοποιητικη αποδοση(σε καμια περιπτωση δεν ειναι γρηγορο).....απο στυλ παντος σκιζει...για ποιοτητα δεν θα πω τιποτα....(fiat)!!!

εγω παντος σου το προτεινο γιατι ο μοναδικος ανταγωνιστης του κατα την γνωμη μου ειναι η Lancia Y και δεν μου αρεσει.....

 

καλα δεν περιμενω και τρελλα γκαζια,απλα να μη φοβαμαι τις ανηφορες..(με το smart ειμαι οριακος:p)

 

πηγα χτες να το δω, και μου ειπαν ο χρονος παραδοσης απο τις πολλες παραγγελιες εφτασε τους 6-7 μηνες:blink: ελεος ουτε mercedes να ηταν

 

επισης δεν εχουν αρχισει ακομα να σκανε οι παραγγελιες. οταν αρχισουν (σε 4 μηνες περιπου)θα γινει της π++++νας με τα 500ρακια.

σαν τα smart φαση:worry:

οποτε αρχισα να το ξανασκεφτομαι..:rolleyes:

 

 

οσο για τους ανταγωνιστες, αν το θεωρησουμε "lifestyle" αμαξι ειναι το beatle,to smart και το mini (και ας εχει ανωτερη ποιοτητα - οδικη συμπεριφορα)

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο το φιατ 500 με στυλ...αλλα δεν συγκρινετε με το mini cooper σε κανενα επιπεδο....

 

αλλο ο ιταλος κι αλλο ο γερμανος;)στο δευτερο πληρωνεις και γουσταρεις ποιοτητα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

c635 gearbox

 

TURIN – Fiat Group Automobiles will offer its first dual-clutch gearbox in September 2009, the company announced today.

 

The new gearbox is one of the three variants of the C635, a new family of 6-speed gearboxes able to absorb up to 35kgm of torque.

 

The C635 will debut as a manual in June 2009, followed in September by the dual clutch and by an automated manual transmission (AMT) in 2010.

 

Fiat Powertrain Technologies will invest 500 million euros on the C615 development and tooling.

 

The new gearbox will be built in Fiat Powertrain Technology's plant of Verrone, near Biella, 75km northeast of Turin.

 

The C635 family will reach full capacity of 800,000 units a year by 2010, adding about 600 jobs to Verrone's current staff of 500 people.

 

Small cars such the Fiat Grande Punto and lower-medium models such as the Fiat Bravo, as well as similar sized models from Alfa Romeo and Lancia, will use the C635.

 

Volkswagen group had been pioneering dual clutch transmissions in Europe.

 

The German carmaker introduced its first dual clutch in 2003 on the VW Golf R32, calling the technology Direct Shift Gearbox (DSG).

 

Audi calls the technology S tronic.

 

VW Group had built 1 million DSGs by the end of 2007, of which 400,000 were built last year.

 

Fiat will use two dry clutches – from which the name Dual Dry Clutch (DDC) originates. These are lighter and require less cooling than traditional wet-clutch systems.

 

VW is currently introducing its second generation dual clutch, a new 7-speed, which is switching to dry clutches too.

 

The dry-clutch DSG debuts this month on two VW Golf versions, the 122hp TSi gasoline and the 105hp TDi diesel.

 

In February, Volvo will begin sales of its first dual clutch it calls Powershift, on its C30, V40 and V50 models.

 

BMW will introduce in March its first dual clutch transmission, it calls M-DCT, on the M3 sportscar range.

Link to comment
Share on other sites

http://www.imageshack.gr/files/ks0jluxfqlfzsdvw0513.jpg

http://www.imageshack.gr/files/t36bq0o582cqppligw58.jpg

http://www.imageshack.gr/files/4kcmhq9jd1up2qfnsfrd.jpg

http://www.imageshack.gr/files/a5qn6r6zkidanivmq3a1.jpg

http://www.imageshack.gr/files/lfphrhpwwtzrpbvncchk.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fiat Automobiles sets the European record for reducing CO2 emissions

 

The JATO analysis placed the Fiat brand ahead of Peugeot (141.9 g/km), Citroen (142.2 g/km), Renault (146.4 g/km), Toyota (141.9 g/km), Ford (149.1 g/km), Opel/Vauxhall (152.9 g/km), Volkswagen (161.7 g/km), BMW (176.7g/km) and Mercedes (188.4 g/km).

 

Fiat Automobiles sets the European record for reducing CO2 emissions - Press release - Fiat Group Automobiles Press

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά Καλησπέρα!!!

 

Εδω και πολύ καιρο ψάχνω να βρω πως κλειδώνουν οι πόρτες στο Φιατ "πάντα" απο μέσα και δεν μπορώ να το βρω!!!

Ειναι αναγκαίο μιας και όταν το πέρνω οι πόρτες πρέπει να είναι κλειδωμένες!!!!:p:happy::rolleyes:

 

Αν κάποιος κάτοχος μπορεί να μου λύσει την απορία θα του ήμουν υπόχρεως!!!

 

Σας Ευχαριστώ Πολύ

 

Νικόλας:happy::D:cool:

 

Αν και αρκετά καθυστερημένα, φαντάζομαι κλειδώνει σπώχνοντας τη χειρολαβή που ανοίγει την πόρτα του οδηγού προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Thanks!!

 

To κουφό είναι ότι έχω σαφή μείωση στην κατανάλωση.

Από 6.5λτ/100χλμ πήγα σε κάτω από 6. Το τελευταίο γέμισμα ήταν 5,7.

Γενικά με 40-42 λίτρα βγάζει γύρω στα 750χλμ.

 

Από εκεί που αγόρασα το tuning box λέγανε εγγυημένη μείωση στην κατανάλωση κατά τουλάχιστον 0,5λτ/100χλμ. Και από την πράξη φαίνεται ότι έχουν δίκιο.

 

απο που το αγορασες και ποσο?

Link to comment
Share on other sites

Αν και αρκετά καθυστερημένα, φαντάζομαι κλειδώνει σπώχνοντας τη χειρολαβή που ανοίγει την πόρτα του οδηγού προς την αντίθετη κατεύθυνση.

 

ΠΙΕΖΕΙΣ ΤΑΧΕΡΟΥΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

Αν και αρκετά καθυστερημένα, φαντάζομαι κλειδώνει σπώχνοντας τη χειρολαβή που ανοίγει την πόρτα του οδηγού προς την αντίθετη κατεύθυνση.

 

θα το δοκιμάσω σε λίγο που θα έρθει η φίλη μου και θα σας πω!!!:ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον:!:

 

Done paidia to ekana:!:

Sas euxaristw polu

 

Filika

 

Nikolas:D

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Abarth 500 assetto corsa 200hp μάιος 2008 49 κομματια

Abarth 500 E.S. 170hp Ιουλιος 2008 100 κομματια

Abarth 500 135hp Iουλιος 2008

Abarth 500 SS 160hp Νοεμβριος 2008

 

500 Abarth

http://www.autoblog.it/galleria/ginevra-2008-fiat-500-abarth/

http://carscoop.blogspot.com/2008/02/2009-fiat-500-abarth-promotional-video.html

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα! Εδώ και καιρό έχω κολλήσει με το fiatακι από τη μία μ αρέσει πάρα πολύ και θέλω να το πάρω από την άλλη έχω φίλους και γνωστούς που μου λένε μακρυά απο fiat.. Ποια είναι η γνώμη σας; Αξίζει το αμαξακι;:blink:
Link to comment
Share on other sites

Τοσο κουκλιστικο που ειναι,ειναι να το παρεις μονο και μονο για να το κοιτας.:love:

Οσο για τα προβληματα για οποιο αυτοκινητο και να ρωτησεις θα σου πουν να παρεις αλλο γιατι το συγκεκριμενο βγαζει προβληματα,δεν ειναι καλο κλπ.Οποτε ειναι δικη σου επιλογη.;)Απλα ρωτα αν το εχει καποιος για να σου πει εμπειριες.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...