Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εντελως πληροφοριακα γι αυτους που εχουν καθυστερησεις στις παραγγελιες του απο ebay μου ηρθε σημερα παραγγελια που ειχα κανει 30-10
Link to comment
Share on other sites

Εντελως πληροφοριακα γι αυτους που εχουν καθυστερησεις στις παραγγελιες του απο ebay μου ηρθε σημερα παραγγελια που ειχα κανει 30-10

ποσο? αν ειναι δυνατον!!! δηλαδη εγω που περιμενω απο 29/11 να ελπιζω? :wacko:

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

Link to comment
Share on other sites

ποσο? αν ειναι δυνατον!!! δηλαδη εγω που περιμενω απο 29/11 να ελπιζω? :wacko:

 

Θα αργήσεις πίστεψε με...:D

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

ποσο? αν ειναι δυνατον!!! δηλαδη εγω που περιμενω απο 29/11 να ελπιζω? :wacko:
αλλα εχουν αργησει πολυ αλλα παλι σημερα μου ηρθαν μεσα στις μερες που εγραγε το ebay.μεγαλο μπερδεμα
Link to comment
Share on other sites

αγορα που δεν ηρθε ανοιξα case ζηταω refund και μου στελνει αυτο

 

Seller's message:

""We really have already shipped product out to you. Just becuase of the some uncontrolled reasons, the logistics company delay the delivery.In order to protect your buyer protection, we agree to refund you. But we need confirm,1)After the full refund, could you leave Postive Feedback, with Detailed Seller Ratings over 4 stars per each criteria? If not, please do not leave any feedback .2)eBay will email you the cancel transaction request, please accept it. (we could take back the eBay transaction fee.)3)Could you pay us back if you receive the items? Best regards,""

 

τι cancel transaction θελει? να τον εμπιςτευτω?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αγορα που δεν ηρθε ανοιξα case ζηταω refund και μου στελνει αυτο

 

Seller's message:

""We really have already shipped product out to you. Just becuase of the some uncontrolled reasons, the logistics company delay the delivery.In order to protect your buyer protection, we agree to refund you. But we need confirm,1)After the full refund, could you leave Postive Feedback, with Detailed Seller Ratings over 4 stars per each criteria? If not, please do not leave any feedback .2)eBay will email you the cancel transaction request, please accept it. (we could take back the eBay transaction fee.)3)Could you pay us back if you receive the items? Best regards,""

 

τι cancel transaction θελει? να τον εμπιςτευτω?

Όλα οκ είναι αυτά που ζητάει.

Και τα λεφτά σου θα πάρεις πίσω και αυτός θα πάρει την θετική του αξιολόγηση, αν θες να του αφήσεις.

Το fee που λέει είναι η προμήθεια που του χρεώνει το Ebay.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Όλα οκ είναι αυτά που ζητάει.

Και τα λεφτά σου θα πάρεις πίσω και αυτός θα πάρει την θετική του αξιολόγηση, αν θες να του αφήσεις.

Το fee που λέει είναι η προμήθεια που του χρεώνει το Ebay.

 

οκ οποτε ειμαι καλυμμενος. απλα σε αναλογες περιπτωσεις εκαναν refund χωρις ακυρωση συναλλαγης που ζηταει ο συγκεκριμενος γι αυτο απορησα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Θα σου στείλουν ένα e-mail για την ακύρωση της συναλλαγής. Πρέπει να το αποδεχτείς σε 7 ημέρες αλλιώς γίνεται αυτόματα αποδεκτό.

Ο πωλητής σε κάθε περίπτωση θα πάρει την προμήθεια του ebay πίσω. Αλλα ζητάει να βεβαιωθεί ότι θα του βάλεις θετική αξιολόγηση.

Βεβαίως αφού πρώτα πάρεις τα χρήματα μετά θα ακυρώσεις την συναλλαγή και μετά θα βάλεις αν θες αξιολόγηση

Link to comment
Share on other sites

Θα σου στείλουν ένα e-mail για την ακύρωση της συναλλαγής. Πρέπει να το αποδεχτείς σε 7 ημέρες αλλιώς γίνεται αυτόματα αποδεκτό.

Ο πωλητής σε κάθε περίπτωση θα πάρει την προμήθεια του ebay πίσω. Αλλα ζητάει να βεβαιωθεί ότι θα του βάλεις θετική αξιολόγηση.

Βεβαίως αφού πρώτα πάρεις τα χρήματα μετά θα ακυρώσεις την συναλλαγή και μετά θα βάλεις αν θες αξιολόγηση

 

Αυτο ειναι το θεμα. Ζηταει να δεχτω να ακυρωθει η συναλλαγη ενω δεν μου εχει επιστρεψει χρηματα. Feedback σε αγορες που δεν μου εχουν ερθει δεν αφηνω ποτε. Τωρα δε γνωριζω τι γινεται με τα χρηματα οταν ακυρωνεται αγορα που εχει ηδη πληρωθει. Εχει περασει και το 45μερο πλεον

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παρελαβα σημερα την παραγγελια που ειχα κανει 29/11 (απο Αγγλια). Να θυμισω οτι ειχα ανοιξει dispute πριν 2 βδομαδες, γιατι δεν ειχα παραλαβει ακομη και ο πωλητης μου απαντησε οτι θα μου το στειλει ξανα. Οποτε δεν ξερω αν αυτο που εχω στα χερια μου ειναι το πρωτο ή το δευτερο πακετο! Υποθετω, θα δειξει ο χρονος.
Link to comment
Share on other sites

Σε προηγουμενο μηνυμα λες ότι εχεις ανοίξει υπόθεση. Συνεχίζεις να παρακολουθείς την υπόθεση. μην αφήσεις να περάσουν πανω απο 30 ημέρες χωρίς να συνεχίσεις την διαδικασία, γιατι θα κλείσει η υπόθεση και δεν θα μπορείς να κανεις τιποτα μετα.

Αν θες δωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπόθεση που έχεις ανοίξει, για να σου πουν ολοι εδω την γνώμη τους.

 

Εχω γραψει ξανα την διαδικασία για παρόμοιες υποθέσεις και παρακάτω θα δεις τα λινκ:

 

Αν αγορασεις ενα αντικείμενο και δεν το εχεις παραλάβει ή το παραλάβεις και δεν ταιριαζει με την περιγραφή του πωλητή, μπορείς να ανοίξεις υπόθεση διαφωνίας.

Αυτά που ακολουθούν ισχύουν για αγορές απο το eBay.com, αν η αγορά πραγματοποιήθηκε απο το eBay.co.uk, θα πρέπει να ανοίξεις την υπόθεση στο eBay.co.uk:

 

Παραθέτω μια παράγραφο απο το λινκ που αναφέρω πιο κάτω, σχετικά με το πότε μπορείς να ανοίξεις υπόθεση:

When we have no information about the actual delivery date, we use the latest estimated delivery date. When we have no estimated delivery information, we consider the latest estimated delivery date to be 7 days from payment date for transactions between a buyer and seller in the same country, and 30 days from the payment date for buyers and sellers in different countries.

 

Στο παρακάτω λινκ οδηγίες σχετικά με ημερομηνίες για άνοιγμα υπόθεσης:

http://pages.ebay.com/help/buy/item-not-received.html

 

Στο παρακάτω λινκ μπορείς να δείς οδηγίες για το πως θα ανοίξεις υπόθεση (κάνε κλικ στο: I haven’t received an item):

http://pages.ebay.com/ebay-money-back-guarantee/how-to-help.html

 

 

Σχετικά με την περίπτωση της ακύρωσης συναλλαγής, στο παρακάτω λινκ θα βρεις περισσότερες πληροφορίες:

http://pages.ebay.com/help/sell/cancel-transaction-process.html

 

Πηγαίνε στο http://www.ebay.com και κάνε κλικ στο: Help & contact, στο πάνω μέρος της σελίδας. Στην επόμενη σελίδα στο πεδίο: What can we help you with? θα πληκτρολογήσεις: I'm a buyer and I want to cancel a transaction.

Θα βρεις ετσι πληροφορίες για το τι μπορείς να κάνεις.

Σημαντικό: Αποδεχόμαστε την ακύρωση συναλλαγής μόνο όταν ο πωλητής έχει επιστρέψει τα χρήματα (refund).

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω οτι η απαντηση του dibost παει στο ποστ του dkostas και οχι σε μενα, ετσι;
Link to comment
Share on other sites

απο tinydeal παραγγελνουμε οπως και απο το ebay ?και πως βλεπουμε αν στελνει ο πωλητης Ελλαδα Edited by Tr3LaRaS
Link to comment
Share on other sites

απο tinydeal παραγγελνουμε οπως και απο το ebay ?και πως βλεπουμε αν στελνει ο πωλητης Ελλαδα

Το tinydeal δεν έχει καμία σχέση με το ebay.

Είναι ένα κινέζικο μαγαζί.

Το ebay έχει χιλιάδες πωλητές/μαγαζιά από όλο τον κόσμο.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε όλους,

 

Ασχολείται κανείς με το affiliate program του ebay ? Αν ναι, έχει δει κάποια πράγματα που πρέπει να προσέχει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε όλους,

 

Ασχολείται κανείς με το affiliate program του ebay ? Αν ναι, έχει δει κάποια πράγματα που πρέπει να προσέχει κανείς;

Μου φαίνεται λιγο δυσκολο να βρεις εδω καποιον με πληροφορίες για το συγκεκριμενο θεμα.

θα σου προτεινα να ριξεις μια ματια στο λινκ: http://pages.ebay.com/help/sell/affiliate-program.html το οποιο αναφερεται στο προγραμμα.

Νομιζω πως καλυτερη ιδεα ειναι να ρωτησεις στο community του eBay: http://community.ebay.com (Αγγλικα). Εχεις περισσοτερες πιθανοτητες εκει να ξερει καποιος.

Α ναι μπορεις να ρωτησεις και στο customer support (Αγγλικα). Απο την κεντρική σελίδα, θα κανεις κλικ στο πανω μέρος στο: Help & Contact.

Στην επόμενη σελίδα: What can we help you with? θα κανεις κλικ στο: Contact eBay.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ dibost...θα κοιτάξω να βρω πληροφορίες απο το community.
Link to comment
Share on other sites

Μου εστειλε ο πωλητης request for canceletion αφου ειχε δεχθει να μου κανει refund αλλα δεν μου εχει κανει ακομη..δεν το εχω δεχθει το cancelation ακομα..περιμενω το refund..ο πωλητης ειναι απο γερμανια αλλα κινεζια αντικειμενο...κατι μου μυριζει οτι ειναι κουτοπονηρια κινεζικου style..εχει γραψει κιολας the buyer didnt want the item..
Link to comment
Share on other sites

Μου εστειλε ο πωλητης request for canceletion αφου ειχε δεχθει να μου κανει refund αλλα δεν μου εχει κανει ακομη..δεν το εχω δεχθει το cancelation ακομα..περιμενω το refund..ο πωλητης ειναι απο γερμανια αλλα κινεζια αντικειμενο...κατι μου μυριζει οτι ειναι κουτοπονηρια κινεζικου style..εχει γραψει κιολας the buyer didnt want the item..

Αν καταλαβα καλα, ζητησες refund απο τον πωλητή. Δεν παρελαβες το αντικειμενο ή το αντικειμενο εχει καποιο προβλημα ?

Αν δεν λαβουμε ενα αντικειμενο ή το αντικειμενο δεν ειναι οπως στην περιγραφη τοτε ανοιγουμε υποθεση στο eBay.

Αυτά που ακολουθούν ισχύουν για αγορές απο το eBay.com, αν η αγορά πραγματοποιήθηκε απο το eBay.co.uk, θα πρέπει να ανοίξεις την υπόθεση στο eBay.co.uk:

 

Παραθέτω μια παράγραφο απο το λινκ που αναφέρω πιο κάτω, σχετικά με το πότε μπορείς να ανοίξεις υπόθεση:

When we have no information about the actual delivery date, we use the latest estimated delivery date. When we have no estimated delivery information, we consider the latest estimated delivery date to be 7 days from payment date for transactions between a buyer and seller in the same country, and 30 days from the payment date for buyers and sellers in different countries.

 

Στο παρακάτω λινκ οδηγίες σχετικά με ημερομηνίες για άνοιγμα υπόθεσης:

http://pages.ebay.com/help/buy/item-not-received.html

 

Στο παρακάτω λινκ μπορείς να δείς οδηγίες για το πως θα ανοίξεις υπόθεση (κάνε κλικ στο: I haven’t received an item):

http://pages.ebay.com/ebay-money-back-guarantee/how-to-help.html

 

Σχετικά με την περίπτωση της ακύρωσης συναλλαγής, στο παρακάτω λινκ θα βρεις περισσότερες πληροφορίες:

http://pages.ebay.com/help/sell/cancel-transaction-process.html

Πηγαίνε στο http://www.ebay.com και κάνε κλικ στο: Help & contact, στο πάνω μέρος της σελίδας. Στην επόμενη σελίδα στο πεδίο: What can we help you with? θα πληκτρολογήσεις: I'm a buyer and I want to cancel a transaction.

Θα βρεις ετσι πληροφορίες για το τι μπορείς να κάνεις.

Σημαντικό: Αποδεχόμαστε την ακύρωση συναλλαγής μόνο όταν ο πωλητής έχει επιστρέψει τα χρήματα (refund).

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβα καλα, ζητησες refund απο τον πωλητή. Δεν παρελαβες το αντικειμενο ή το αντικειμενο εχει καποιο προβλημα ?

Αν δεν λαβουμε ενα αντικειμενο ή το αντικειμενο δεν ειναι οπως στην περιγραφη τοτε ανοιγουμε υποθεση στο eBay.

Αυτά που ακολουθούν ισχύουν για αγορές απο το eBay.com, αν η αγορά πραγματοποιήθηκε απο το eBay.co.uk, θα πρέπει να ανοίξεις την υπόθεση στο eBay.co.uk:

 

Παραθέτω μια παράγραφο απο το λινκ που αναφέρω πιο κάτω, σχετικά με το πότε μπορείς να ανοίξεις υπόθεση:

When we have no information about the actual delivery date, we use the latest estimated delivery date. When we have no estimated delivery information, we consider the latest estimated delivery date to be 7 days from payment date for transactions between a buyer and seller in the same country, and 30 days from the payment date for buyers and sellers in different countries.

 

Στο παρακάτω λινκ οδηγίες σχετικά με ημερομηνίες για άνοιγμα υπόθεσης:

http://pages.ebay.com/help/buy/item-not-received.html

 

Στο παρακάτω λινκ μπορείς να δείς οδηγίες για το πως θα ανοίξεις υπόθεση (κάνε κλικ στο: I haven’t received an item):

http://pages.ebay.com/ebay-money-back-guarantee/how-to-help.html

 

Σχετικά με την περίπτωση της ακύρωσης συναλλαγής, στο παρακάτω λινκ θα βρεις περισσότερες πληροφορίες:

http://pages.ebay.com/help/sell/cancel-transaction-process.html

Πηγαίνε στο http://www.ebay.com και κάνε κλικ στο: Help & contact, στο πάνω μέρος της σελίδας. Στην επόμενη σελίδα στο πεδίο: What can we help you with? θα πληκτρολογήσεις: I'm a buyer and I want to cancel a transaction.

Θα βρεις ετσι πληροφορίες για το τι μπορείς να κάνεις.

Σημαντικό: Αποδεχόμαστε την ακύρωση συναλλαγής μόνο όταν ο πωλητής έχει επιστρέψει τα χρήματα (refund).

 

Κοίτα συνήθως όταν ειχα πρόβλημα η έστελνα πρωτα στον πωλητή και μετα πήγαινα στο resolution center η κατευθείαν στο resolution center

αφού οι πωλητές συνήθως απο Κίνα μεριά οταν τους τυχει κατι τέτοιο κανουν κανονικά τον "κινεζο" μεχρι να περάσουν οι μέρες και μετα νομίζω δεν μπορείς να κάνεις κάτι..

αυτη την φορα παρέλαβα μια θήκη απο πωλητή στην Γερμανία πληρώνοντας το παραπάνω μάλιστα(7.5 ευρώ περίπου) εις γνώση μου ότι είναι κινεζια σε ποιότητα και δεν το παρήγγειλα απο Κίνα που τα έχουν 2-3 ευρώ...αλλά είπαμε κινέζικο...ηταν τόσο κακή ποιότητα που το flip cover δεν μένει κλειστό με τίποτα...είναι από τόσο χάλια υλικά φτιαγμένο..καμια φορα επειδή ειναι μικροποσά βαριέμαι και δεν κάνω τίποτα αλλά αυτή την φορά το πήρα πατριωτικά..

εκει λοιπόν που μπορείς να αφήσεις το feedback εχει πιο κάτω και μια επιλογή που λέει return this item.

(χαζο που το έκανα τωρα που το σκέφτομαι γιατι δεν ειχα σκοπο να τρέχω να ταχυδρομήσω 7 ευρω αντικείμενο...απλά θα το πετάξω στα σκουπίδια...ουτα καν ο πωλητής το ήθελε πίσω)

Και ενω συνήθως πήγαινα στο resolution center τώρα δεν ξέρω γιατί πήγα μέσω του return this item.

και αφου αναλύσαμε αλη τη κατάσταση τελοσπαντων λεει συγνώμη ο πωλητής και οκ θα σου κάνω refund..

τη επόμενη μερα μου έστειλε μέσω ebay το cancelation για το transaction και πρέπει να κάνω accept η όχι..

refund δεν εχω δει ακόμα..

και εκτός οτι μου φάνηκε ύποπτη αυτή η φόρμα είδα οτι πριν να πατήσεις accept σε προειδοποιεί ακριβώς αυτό:

"Σημαντικό: Αποδεχόμαστε την ακύρωση συναλλαγής μόνο όταν ο πωλητής έχει επιστρέψει τα χρήματα"

 

σκέφτομαι να στειλω mail του πωλητη οτι αν δεν δω το refund σε 2-3 μερες θα κανω deciline το cancelation και θα παω κανονικα μεσω resolution center

καμια ιδεα?:confused:

 

edit:το πηρα το χρημα..

Edited by laziokos
Link to comment
Share on other sites

Εχω παραγγειλει απο 23-12-2014 κατι mp3 απο το ebay και μου εδινε ημερομηνιες απο 9-1-2015 ως 26-1-2015 αλλα μεχρι και σημερα δεν εχω παραλαβει τιποτα

ζηταω refund ?

επισης εχω παραγγειλει σε μια φιλη πραγματα απο γερμανο στον οποιο πληρωσα και 7 ευρω ταχυδρομικα και θα κανανε μια βδομαδα τα πραγματα.Μου εδωσε tracking number αλλα το σαιτ ειναι ολο στα γερμανικα και δε βγαζω ακρη

το tracking number αν το βαλω στα ελτα θα μου δειξει αν ειναι ελλαδα κτλ η καμια σχεση ?

Link to comment
Share on other sites

τι μορφης ειναι το tr number; δοκιμασε το στα ελτα

 

 

εχουν περασει οι μερες για το refund. αργησες

το δοκιμασα το number και το βρηκα

οσο για το refund εχω μιλησει με αυτον και μου ειπε οτι αν δε τα παρω συντομα θα μου κανει refund

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...