Jump to content

Bενζίνες BP Ultimate/ Vpower/ Eco100/ Vpower Racing 99+


VIDEOMIX
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

BP Ultimate είναι ένα προϊόν που απευθύνεται σε οδηγούς που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στον τομέα των επιδόσεων αλλά και στην προστασία του περιβάλλοντος". Με αυτές τις λίγες αλλά κατατοπιστικές λέξεις ο Phil New, γενικός διευθυντής στρατηγικής προϊόντων της BP, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η πολυεθνική εταιρία καυσίμων δημιούργησε την νέα βενζίνη 100 οκτανίων.

 

Η διάθεση της Ultimate στην ελληνική αγορά έχει ήδη ξεκινήσει και η μέση τιμή πώλησης της κυμαίνεται στα περίπου 0,92 ευρώ ανά λίτρο. Σχεδόν παράλληλα έχει ξεκινήσει και η διανομή της σε ορισμένες αγορές της αμερικάνικης ηπείρου αλλά και στην Αυστραλία με λιγότερα ωστόσο οκτάνια (98).

 

Σε ότι αφορά στην ευρωπαϊκή αγορά αξίζει να σημειωθεί ότι η χώρα μας είναι η πρώτη που υποδέχεται την Ultimate. Αφενός το νέφος της πρωτεύουσας και αφετέρου η διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελλάδα -αν και επίσημος χορηγός τους είναι άλλη εταιρία πετρελαιοειδών- ήταν σύμφωνα με τους ιθύνοντες της BP τα σημαντικότερα κίνητρα για να ξεκινήσουν στην ελληνική αγορά.

 

Η επιλογή των στελεχών της εταιρίας ενισχύθηκε ασφαλώς από το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους είναι βενζινοκίνητα σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη όπου οι diesel εκδόσεις είναι ιδιαίτερα δημοφιλής.

 

Η διάθεση της Ultimate στις υπόλοιπες χώρες πρόκειται να αρχίσει τους επόμενους μήνες με διαφορετικό ωστόσο βαθμό οκτανίων ο οποίος ρυθμίζεται από τις ισχύουσες τοπικές προδιαγραφές περί καυσίμων. Η προηγμένη τεχνολογικά βενζίνη παράγεται στις εγκαταστάσεις της BP στην Ολλανδία. Από εκεί μεταφέρεται και εν συνεχεία αποθηκεύεται σε δεξαμενές της εταιρίας στον Ασπρόπυργο και την Θεσσαλονίκη για να ακολουθήσει η διανομή της στα πρατήρια.

 

Τι ακριβώς όμως είναι η Ultimate; Αυτή την στιγμή είναι η βενζίνη με τον μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης καύσης όπως υποδεικνύουν τα 100 οκτάνιά της. Σε μια άρτια οργανωμένη παρουσίαση, αρκετά χιλιόμετρα έξω από το Λονδίνο, οι άνθρωποι της BP πέρα από το θεωρητικό μέρος, το οποίο περιλάμβανε διαγράμματα ισχύος στα οποία φαινόταν η διαφορά ανάμεσα σε μοντέλα -όπως τα Honda S2000 και Subaru Impreza STi- που κατανάλωναν Ultimate και συμβατική βενζίνη, θέλησαν να μας δείξουν την απόδοση της νέας τους βενζίνης και στην πράξη.

 

Έτσι λοιπόν στην οβάλ πίστα του κέντρου δοκιμών και εξέλιξης του Millbrook δύο "αναβαθμισμένα" Mitsubishi Lancer Evolution VII ισχύος 300 ίππων ξεκίνησαν τους γύρους με διαφορά περίπου 600 μέτρων. Το προπορευόμενο ήταν εφοδιασμένο με συμβατική βενζίνη ενώ το άλλο με Ultimate. Οι οδηγοί έχοντας ίδια σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και ίδιες στροφές στον κινητήρα, πήραν ταυτόχρονα εντολή να κολλήσουν το γκάζι στο πάτωμα.

 

Μετά από μόλις τρείς γύρους, περίπου 9,6 χιλιόμετρα, το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό αφού το αυτοκίνητο το οποίο "έκαιγε" Ultimate κατάφερε να "πιάσει" το προπορευόμενο με την απλή βενζίνη. Ανάλογη διαδιακασία επαναλήφθηκε σε ευθεία 800 μέτρων όπου και οι οδηγοί σανίδωσαν το γκάζι από τα 65χλμ/ώρα μέχρι τα 195χλμ/ώρα. Η διαφορά στο τέλος της διαδικασίας ήταν οφθαλμοφανής καθώς η απόσταση μεταξύ τους ξεπερνούσε τα οκτώ μέτρα.

 

Αν και η επίδειξη πραγματοποιήθηκε με μοντέλα υψηλής ισχύος αυτό δεν σημαίνει ότι η διαφορά δεν θα είναι αισθητή σε αυτοκίνητα με μικρότερη ιπποδύναμη. Σύμφωνα με την BP η ισχύς ενός κινητήρα ο οποίος καταναλώνει Ultimate μπορεί να παρουσίασει αύξηση έως και περίπου 9% ανάλογα φυσικά με τον κυβισμό και την ιπποδύναμη του. Αν όμως θέλετε να διαπιστώσετε από πρώτο χέρι την απόδοση των 100 οκτανίων δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε κάποιο από τα πρατήρια της BP και απλά να... φουλάρετε!

 

Πως γίνετε όμως μια βενζίνη να προσφέρει υψηλές επιδόσεις και παράλληλα να προβάλλεται ως "καθαρότερη" από την συμβατική; Προφανώς αυτό το γνωρίζουν καλύτερα από όλους μας οι χημικοί μηχανικοί της BP οι οποίοι δημιούργησαν την ειδική φόρμουλα της Ultimate. Αυτό πάντως που ίσως έχει μεγαλύτερη σημασία ακόμα και από τον τομέα των επιδόσεων είναι οι θεωρητικά μειωμένοι ρύποι που παράγονται κατά την καύση της Ultimate.

 

Βασική προτεραιότητα των ειδικών ήταν η μείωση της περιεκτικότητας σε θείο, λιγότερο από 50ppm δηλαδή το 1/3 που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία, το οποίο ευθύνεται άμεσα για τα οξείδια του αζώτου, του άνθρακα και τους υδρογονάνθρακες. Οι εν λόγω ρυπογόνες ουσίες στην περίπτωση της Ultimate μειώνονται σύμφωνα με τους μηχανικούς της BP κατά 3, 8 και 15% αντίστοιχα.

 

Ενδεικτικά ανέφεραν ότι ένα οικογενειακό μοντέλο μέσου κυβισμού έχοντας διανύσει 15.000 χιλιόμετρα παράγει περισσότερα από 200 γραμμάρια θείου. Αντίθετα το ίδιο μοντέλο το οποίο καταναλώνει [bUltimate[/b] παράγει κατά 2/3 λιγότερο θείο. Η συγκεκριμένη κατάσταση δεν παρατείνει μόνο την διάρκεια ζωής του καταλύτη αλλά και την αντικατάστασή του η οποία μεταφράζεται σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ.

 

Αν και η Ultimate είναι καύσιμο υψηλής πυκνότητας, η χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ευνοεί την λειτουργία των κινητήρων άμεσου ψεκασμού -όπως π.χ. εκείνων που τοποθετούνται στα VW Touran, Alfa Romeo 156 και Mitsubishi Pajero Pinin- των οποίων η απόδοση επηρεάζεται άμεσα από την ποιότητα του καυσίμου.

 

Σύμφωνα με τους μηχανικούς της BP ένας ακόμη λόγος για να χρησιμοποιεί κανείς Ultimate αφορά στην ιδιότητα της εν λόγω βενζίνης να διατηρεί τις βαλβίδες αλλά και το στόμιο των μπεκ καθαρά, χωρίς να μεταβάλλονται τα χαρακτηριστικά της σωστής λειτουργίας των κινητήρων. Οι παραπάνω ιδιότητες της βενζίνης ισχύουν και για μοντέλα προηγούμενων ετών αρκεί αυτά να καταναλώνουν αμόλυβδη βενζίνη.

 

Την τελική επιλογή ωστόσο έχει ο καταναλωτής. Η σημαντική διαφορά στην τιμή πώλησης της συμβατικής βενζίνης από την Ultimate αντισταθμίζεται από την προηγμένη τεχνολογία που εφαρμόζεται στην τελευταία, δεν παύει ωστόσο να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τη χρήση της, ιδιαίτερα σε χώρες όπου το μέσο ετήσιο εισόδημα δεν επιτρέπει "πολυτέλειες" και στον τομέα των καυσίμων.

http://www.in.gr/auto/cartechnology/images/foto_small/BP_Ultimate_11.jpg Για παράδειγμα παρατηρείστε το στόμιο των μπεκ συστήματος ψεκασμού το οποίο ψεκάζει συμβατική αμόλυβδη...

http://www.in.gr/auto/cartechnology/images/foto_small/BP_Ultimate_10.jpg ...σε σχέση με εκείνο που λειτουργεί με Ultimate.

 

http://www.in.gr/auto/cartechnology/images/foto_small/BP_Ultimate_02.jpg Σύμφωνα με την BP, το ίδιο ισχύει και για τις βαλβίδες του κινητήρα οι οποίες διατηρούνται πιο καθαρές ...

http://www.in.gr/auto/cartechnology/images/foto_small/BP_Ultimate_022.jpg ...σε αντίθεση με εκείνες που έρχονται σε επαφή με συμβατικές βενζίνες.

 

Eγώ έχω χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη βενζίνη χωρίs να παρατηρήσω κάποια ιδιαίτερη (έωs καθόλου, εμφανή τουλάχιστον) διαφορά.

Εσείs; :cool:

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 437
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σε ότι αφορά στην ευρωπαϊκή αγορά αξίζει να σημειωθεί ότι η χώρα μας είναι η πρώτη που υποδέχεται την Ultimate.
μπα; δεν το ξερα... :o

 

Η συγκεκριμένη κατάσταση δεν παρατείνει μόνο την διάρκεια ζωής του καταλύτη αλλά και την αντικατάστασή του η οποία μεταφράζεται σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ.

αυτή η πρόταση δεν σας φαίνεται λιγο ηλίθια;; Δεν παρατείνει τη ζωή του καταλύτη ΑΛΛΑ και την αντικατάσταση του... ΜΑ το ίδιο λέει, τι το βάζουν το αλλά στη μέση...

 

 

η χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ευνοεί την λειτουργία των κινητήρων άμεσου ψεκασμού -όπως π.χ. εκείνων που τοποθετούνται στα VW Touran, Alfa Romeo 156 και Mitsubishi Pajero Pinin- των οποίων η απόδοση επηρεάζεται άμεσα από την ποιότητα του καυσίμου.

δεν κατάλαβα, ποια η διαφορά αυτών των αυτοκινήτων;

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ενδιαφέρει εμένα καθώς και τη πλειοψηφία του κόσμου από ο,τι νομίζω, είναι το κόστος της βενζίνης ανα χιλιόμετρο. Πόσες δραχμές δηλαδή "καίει" το αμάξι ανα χιλιόμετρο. Δε θα είχα πρόβλημα να βάλω την ακριβή Ultimate, αν ήξερα οτι τελικά θα μου ερχόταν στην ίδια τιμή ή και λίγο ακριβότερα από την συμβατική βενζίνη (λαμβάνοντας υπόψη και τα προτερήματά της)
I Am The One, Orgasmatron...
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα ULTIMATE για αρκετό καιρό περίπου 2 μήνες. Έχει διαφορά αρκετή, ειδικά σε σχέση με την V-Power (όχι τη RAcing). Αν ήταν πιο φτηνή θα την έβαζα κάθε μέρα στο αμάξι.

 

Με τα λεφτά της όμως αναγκάζομαι και την απαρνιέμαι αρκετές φορές...

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον:

 

 

Ειναι πολυ ακριβη και για την αυξηση των επιδοσεων υπαρχουν αλλοι πιο ενδεδειγμενοι τροποι.

 

Μυριζει εντονα στην καμπινα του αυτοκινητου...μην ανησυχησετε ειναι κατι που γινεται σε ολους!

 

Για τον καθαρισμο υπαρχουν και αλλες πιο φτηνες βενζινες εστω 95 οκτανιων πιστοποιημενες και αυστηρα ελεγχομενες για νοθεια..(Shell V-Power95 αυτη βαζω συνεχεια) με κοστος απο 0,76 ευρω..

 

Αυτιαα :)

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mythozz ( 3 Ιαν. 2004 , 13:30)

 

Δοκίμασα ULTIMATE για αρκετό καιρό περίπου 2 μήνες. Έχει διαφορά αρκετή, ειδικά σε σχέση με την V-Power (όχι τη RAcing). Αν ήταν πιο φτηνή θα την έβαζα κάθε μέρα στο αμάξι.

 

Με τα λεφτά της όμως αναγκάζομαι και την απαρνιέμαι αρκετές φορές...

 

Πάντως εγώ ενώ έχω δει διαφορά από απλή σε V-power (που πλέον βάζω μόνιμα) δεν έχω δει αντίστοιχη διαφορα από V-power σε V-rasing...To αυτοκίνητό μου είναι Ηοnda Civic 115 HP....

Link to comment
Share on other sites

Εχει παρατηρηθει οτι η BP αφηνει μια μαυριλα στην εξατμιση μετα απο λιγο καιρο. Η SHell ειναι πιο καθαρη με ιδιες επιδοσεις και ελαχιστα πιο ακριβη. Αν ειναι καποιος να βαλει μια απο αυτες τις δυο βενζινες θα ελεγα να βαλει shell.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε όμωs και το "αντιεπιχείρημα" σε αυτά που γράψατε περι οικονομίαs. Μου έχει μιλήσει περι αυτού κάποιοs καθηγητήs μηχανολογίαs και μου έχει πεί πωs η βενζίνη με υψηλή σε περιεκτεικότητα οκτανίων βενζίνη, αλλα και ποιό συγκεκριμένα η ultimate η οποία εμπεριέχει και πρόσθετα που προστατεύουν απο φθορέs την μηχανή, 1ον κάνει οικονομία εν σχέση με την απλή βενζίνη διοτι χρειάζεται λιγότερη χρήση γκαζιού, άρα καυσίμου διοτι αποκρίνεται ο κινητήραs καλύτερα με το συγκεκριμένο μίγμα καυσίμου οπότε σε λίτρα οικονομία και 2ον σε βάθοs χρόνου, όπωs λέει και το άρθρο οι φθορέs και τα έξοδα αντικατάστασηs σε σημεία που διοχετεύεται το καύσιμο έωs και την έξοδό του ώs καυσαέριο είναι λιγότερεs λόγο καλύτερηs ποιότηταs του μίγματοs. Συμπέρασμα: και επιδόσειs και οικονομία. (εάν ειναι έτσι, διοτι δεν είμαι ειδικόs)
Link to comment
Share on other sites

Oικονομια και προστασια κινητηρα απο φθορες (πχ βαλβιδες) προσφερει και η V-power95!

Και στοιχιζει 20 και βαλε ευρωλεπτα λιγοτερο δηλ 68!!!!δρχ/λιτρο

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

βάζω μόνο ultimate...και η διαφορά στις επιδόσεις είναι σημαντική και η οικονομία καυσίμου..:) που αντισταθμίζει την διαφορά στην τιμή..;) και το αμάξι ''πετάει''..: :o
Link to comment
Share on other sites

To δικο σου τα χρειαζεται αυτα τα 100 οκτανια σιγουρα!

Αλλα τα περισσοτερα κοινα αυτοκινητα πιστευω δεν τα χρειαζονται.

Αν σκεφτεις και το επιπλεον κοστος..

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος elteo ( 3 Ιαν. 2004 , 15:35)

 

To δικο σου τα χρειαζεται αυτα τα 100 οκτανια σιγουρα!

Αλλα τα περισσοτερα κοινα αυτοκινητα πιστευω δεν τα χρειαζονται.

Αν σκεφτεις και το επιπλεον κοστος..

 

 

δεν διαφωνώ,απλά δεν ήθελα να το γράψω εγώ για λόγους ευνόητους.. ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος elteo ( 3 Ιαν. 2004 , 14:18)

 

Oικονομια και προστασια κινητηρα απο φθορες (πχ βαλβιδες) προσφερει και η V-power95!

Και στοιχιζει 20 και βαλε ευρωλεπτα λιγοτερο δηλ 68!!!!δρχ/λιτρο

 

Oxι στον βαθμό που προσφέρει η Ultimate όμωs. Δεν ειναι όλα, έτσι η αλλιώs. Υπάρχουν και οι ενδιάμεσεs βαθμίδεs.

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω αλλα εχω καθαριστικες ιδιοτητες εχω καθαρη βενζινη 95 οκτανιων σε τιμη προσιτη.

Εν αντιθεσει με την ultimate που εχει τα παραπανω ειναι 100αρα αλλα στοιχιζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ!

Και η βελτιωση επερχεται σε δυνατα αυτοκινητα και οχι στο Golf IV των 75 ιππων της αδελφης μου!

Εξαλλου αν θες βελτιωση δεν πας σε ενα βελτιωτη να τελειωνεις...πιο φτηνα θα σου ρθει!

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος christ-k ( 3 Ιαν. 2004 , 13:41)

 

Πάντως εγώ ενώ έχω δει διαφορά από απλή σε V-power (που πλέον βάζω μόνιμα) δεν έχω δει αντίστοιχη διαφορα από V-power σε V-rasing...To αυτοκίνητό μου είναι Ηοnda Civic 115 HP....

 

περίεργο εγώ με τη v power απλή δεν είδα καμια διαφορά επιδόσεων παρα μόνο μια (σεβαστή) εξοικονόμηση βενζίνης της τάξεως του μισού λίτρου ανα 100 χιλιόμετρα.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος elteo ( 3 Ιαν. 2004 , 17:12)

και οχι στο Golf IV των 75 ιππων της αδελφης μου!

ΚΑΛΟΡΥΖΙΚΟ :) . ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΠΗΡΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Oχι τα μπερδεψες το 4 οχι το 5!

@rigasnic

Η vpower95 δεν ειναι βελτιωτικη βενζινη για να δεις αλλαγη στην αποδοση σου.

Για αυτο ειναι η vpower Racing 99+..

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος rigasnic ( 3 Ιαν. 2004 , 17:22)

 

περίεργο εγώ με τη v power απλή δεν είδα καμια διαφορά επιδόσεων παρα μόνο μια (σεβαστή) εξοικονόμηση βενζίνης της τάξεως του μισού λίτρου ανα 100 χιλιόμετρα.

 

Kαι μάλιστα αισθητή διαφορά ιδίως σε ρεπρίζ....Το ίδιο και ο αδελφός μου, με αντίστοιχων επιδόσεων αυτοκίνητο (ford mondeo)...

 

Όσο γιά την οικονομία και επειδή είμαι μάλλον γρήγορος οδηγός (κατ΄εκτίμηση των καταστάσεων...) δεν έχω αντιληφθεί κάτι τέτοιο...Με ένα γέμισμα κάνω στη πόλη περίπου 400 Km και μου στοιχίζει γύρω στα 33 ευρώ δηλ. περίπου 28 δρχ/km (me v-power panta).... :whistle:

Link to comment
Share on other sites

ο πατέρας μου την χρησοιμοποιεί και έχει δει αρκετές διαφορες,σε σχέση με την απλή v power,με την racing πιστεύει πωε είναι καλύτερη η racing

Φιλικά :)

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει παντα να βαζουμε και το κοστος....οπως και το αν συνεχεια κυκλοφορεις στην πολη ειναι χαμενα λεφτα να βαζεις ultimate.

Οι 100ρες αξιζουν τον κοπο μονο στα ταξιδια!

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Prwton....eida sthn arxh oti 8a exei ligotera oktania sthn australia kai amerikh!!....an den 3ereis mhn milas!...WRONG!....sthn amerikh kai sthn australia to systima metrishs oktaniwn einai diaforetiko....edw ipsilotero oktanio einai h idia benzini me xamilotero dikti sthn amerikh. 3erw giati ekei menw.

Also.....sto 8ema tou na bazete benzini gia kalhterh apodosh.....psixologiko einai auto pou lene oi perissoteroi. Tromerh diafora den kanei. To kiriotero einai oti krataei elaxista pio ka8aro ton kinitira...opos to kalo ladi. Se kinitira den kanei diafora to na baleis psilotero oktanio apo to minimum pou zitaei to ka8e ama3i. Apla an baleis pio ligo apo to minimum den kaiei swsta h benzini kai uparxei polu carbon build-up sth mixanh pou den einai kalo....

Giauto.....min spatalate lefta se polu akribes benzines...ektos an sas aresei to ka8aro periballon....

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη διαφορά μεταξύ 100 και 95 οκτανίων θα δείτε σε αμάξια τύπου Evo,S3,Type-R κτλ.Σε απλά αμάξια δύσκολα θα δείτε διαφορά αν και εξαρτάται και κατά πόσο ''καλός'' είναι ο εγκέφαλος ώστε να ''καταλάβει'' τα 100 οκτάνια και να ρυθμιστεί ανάλογα.

 

Tώρα τα VW Touran, Alfa Romeo 156 και Mitsubishi Pajero Pinin έχουν κινητήρα άμεσου ψεκασμού και θέλουν πολλά οκτάνια λόγω μεγάλης συμπίεσης. περίπου 12. :cool

Link to comment
Share on other sites

A....diabasa ti egrapsa...kai gia na eimai pio swstos.....den ennow oti h vpower kai h ultimate den einai kales..apla lew oti ta oktania den kanoun thn diafora.....alla to migma ths benzinhs na einai kalo kai ka8aro.....as poume...h vpower apo thn racing se ka8arothta den exoun megalh diafora.....mporeis na exeis 80 oktania na einai pio ka8ara apo ta 100aria....Diladi....an 8elete na deite beltiesh apo thn benzini....breite mia kalh etairia pou na exei ka8arh benzinh...kai mhn bazete pio psila oktania apo auta pou zitaei to ama3i. H ultimate einai kalhterh logo poiothtas...oxi deikth oktaniwn!...auta ta lew giati 3erw...kai milisa me ka8igites mou eidikous...kai o idios ta exw kanei/kanw akomh auta sto university sthn amerikh...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος elteo ( 3 Ιαν. 2004 , 17:58)

 

Oχι τα μπερδεψες το 4 οχι το 5!

Kατάλαβα το λάθοs μου όταν ήδη είχα κλείσει τον υπολογιστή και είχα μπεί στο golf μου για να φύγω. :whistle:

 

nhp1023 κουλάρησε λίγο και μην είσαι απρεπήs στιs εκφράσειs σου. Το αρχικό post μου, ειναι παράθεση άρθρου και όχι δικέs μου θέσειs.

αυτό φαίνετε νομίζω. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...