Jump to content

Bενζίνες BP Ultimate/ Vpower/ Eco100/ Vpower Racing 99+


VIDEOMIX
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1.Δε παίρνει πιστοποιητικό; Τότε που έιναι οι σοβαρες κυρώσεις που ανέφερες μερικά ποστ πριν; :)

 

2.Άσε το τι λένε. Πχ υπάρχουν άλλοι που λένε ότι η racing έχει υπερβολικά καθαριστικά μέσα και τελικά κάνει κακό για καθημερινή χρήση. Άρα αν ακούσεις τι λένε δε βγάζεις συμπέρασμα. Επιμένω ότι δεν υπάρχει καμμιά έρευνα να αποδείξει αυτά που λες. Μόλις βρεις χρόνο δώσε μου έστω 1link, θα περιμένω όσο θες...

 

3. Και σου λέω στην πράξη (το έχω διαπιστώσει εγώ ο ίδιος - δε μου είπε καποιος κτλ) οι βενζίνες είναι ίδιες, ούτε διαφορά στη κατανάλωση ούτε στην ιπποδύναμη και ο κινητήρας δουλεύει άψογα και με τις 2 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 437
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μου φαινεται οτι δεν θες να καταλαβεις καποια πραγματα η απλα δεν μπορεις...

Οι σοβαρες κυρωσεις (μπορουν να φτασουν μεχρι και σε αφαιρεση σηματων, εξοπλισμου κλπ κλπ) υπαρχουν ουτως η αλλως... Το παραπανω σχολιο μου ειχε να κανει ΜΟΝΟ με την ανακοινωση των αποτελεσματων!!

 

Η κατασταση για να σου δωσω να καταλαβεις μοιαζει παρα πολυ με την κατασταση μιας μαμας που πιανει το παιδι της να κλεβει μια σοκολατα απο το περιπτερο! Ναι, θα το μαλωσει, ναι θα το τιμωρησει αλλα δεν θα βγει να το φωναξει και σε ολη την γειτονια! ;)

 

Το 3ο σου σχολιο ειναι εκτος πραγματικοτητας... Πραγματικα ΕΚΤΟΣ!

 

Ερευνες και συγκριτικα οταν βρω χρονο!

Link to comment
Share on other sites

 

Το 3ο σου σχολιο ειναι εκτος πραγματικοτητας... Πραγματικα ΕΚΤΟΣ!

Συμφωνώ μαζί σου. Ζω στη σελήνη και όχι μόνο εγώ και πολλοί άλλοι που γεμίζουν σε διαφορετικά πρατήρια από αυτά της shell και πολλοί μηχανικοί κτλ κτλ. Δυστηχώς είσαι το χαρακτηριστικό παράδειγμα ανθρώπου που έχει πέσει θύμα του μάρκετινγκ και δεν είσαι αντικειμενικός, ενώ δε θα έπρεπε ;)

 

Σου επαναλαμβάνω ότι τα συμπεράσματά μου έχουν βγει από μακρά χρήση shell - bp - και άλλων πρατηρίων.

 

Όσο για τις υποτιθέμενες έρευνες θα περιμένω αλλά δε νομίζω να έχω νέα σου σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, οκ... Θελεις να με πεισεις οτι η αμολυβδη 100οτανιων που παιρνουν οι Ελληνικες εταιρειες απο τον Ασπροπυργο ειναι ιδια σε ποιοτητα με αυτη που εισαγουν οι SHELL & BP που στην τελικη ειναι και απο τις μεγαλυτερες εταιρεις παραγωγης (αλλα και εξελιξης) καυσιμων στον κοσμο, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ επειδη ΕΣΥ τις εβαλες στο αυτοκινητο σου και δεν ειδες διαφορα...

 

Ενταξει δεν αντιλεγω, ειναι ακριβοτερες απο τις αλλες αλλα με τον να τις απαξιωνεις δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως θελεις να πετυχεις?? Εχεις προβληματα με την συνειδηση σου??

Και εγω δεν μπορω να αγορασω μια Ferrari γιατι ειναι πανακριβη και δεν εχω τα λεφτα, αλλα δεν θα βγω εξω και θα αρχισω να λεω πως η 147 επειδη ειναι και αυτη Ιταλικο αυτοκινητο κανει ακριβως τα ιδια πραγματα με την F430! Ημαρτον δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

αμελίδης το ότι έρχεται απέξω δεν αποκλείει το γεγονός ότι κάποιοι πρατηριούχοι μπορούν να την νοθεύσουν με απλή...
Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

3. Και σου λέω στην πράξη (το έχω διαπιστώσει εγώ ο ίδιος - δε μου είπε καποιος κτλ) οι βενζίνες είναι ίδιες, ούτε διαφορά στη κατανάλωση ούτε στην ιπποδύναμη και ο κινητήρας δουλεύει άψογα και με τις 2 ;)

 

Προσωπικά είμαι άσχετος με τα μηχανολογικά κι ακόμα πιο άσχετος με τα καύσημα. Έτσι αποφέυγω οποιαδήποτε προσωπική κρίση. Ωστόσο έχω ακούσει τον Ιαβέρη στην τηλεόραση του MEGA να λέει ότι στα αυτοκίνητά μας δεν έχει καμια απολύτως διαφορα η απλή αμόλυβδη από τις Shell V-Power και λοιπές. Τον είχαν ρωτήσει περι οικονομικής οδήγησης και είχε σχολιάσει ότι οι ενισχυμένες βενζίνες είναι η μεγαλύτερη σπατάλη.

 

Πριν πέσετε να με φατε, τονίζω για μία ακόμα φορά, ότι ελάχιστα γνωρίζω περι αυτοκίνησης. Είμαι ένας νέος, μέτριος οδηγός που απλά μεταφέρω κάτι που άκουσα προκειμένου να ακούσω και τη δική σας άποψη.

Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν!
Link to comment
Share on other sites

αμελίδης το ότι έρχεται απέξω δεν αποκλείει το γεγονός ότι κάποιοι πρατηριούχοι μπορούν να την νοθεύσουν με απλή...

φυσικά και όχι, άλλωστε είτε στην εισαγώμενη, είτε στην ελληνική η νοθεία στο πρατήριο θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα. Το όλο θέμα είναι εαν η εισαγόμενη με την ελληνική έχουν διαφορές στην παραγωγή τους.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Ναι, οκ... Θελεις να με πεισεις οτι η αμολυβδη 100οτανιων που παιρνουν οι Ελληνικες εταιρειες απο τον Ασπροπυργο ειναι ιδια σε ποιοτητα με αυτη που εισαγουν οι SHELL & BP που στην τελικη ειναι και απο τις μεγαλυτερες εταιρεις παραγωγης (αλλα και εξελιξης) καυσιμων στον κοσμο, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ επειδη ΕΣΥ τις εβαλες στο αυτοκινητο σου και δεν ειδες διαφορα...

 

Ενταξει δεν αντιλεγω, ειναι ακριβοτερες απο τις αλλες αλλα με τον να τις απαξιωνεις δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως θελεις να πετυχεις?? Εχεις προβληματα με την συνειδηση σου??

Και εγω δεν μπορω να αγορασω μια Ferrari γιατι ειναι πανακριβη και δεν εχω τα λεφτα, αλλα δεν θα βγω εξω και θα αρχισω να λεω πως η 147 επειδη ειναι και αυτη Ιταλικο αυτοκινητο κανει ακριβως τα ιδια πραγματα με την F430! Ημαρτον δηλαδη...

Φίλε μου οικονομικό πρόβλημα δεν έχω. Έχω πρόβλημα όμως αν με δουλεύουν... Αυτό θέλω να πετύχω.

 

Α και η 147 με την ferrari έχουν 1000% διαφορά τιμής ενώ οι βενζίνες ένα 20% για να ξέρουμε τι συγκρίνουμε. Επίσης πληροφοριακά στο λέω επειδή δεν είμαι κολλημένος σαν εσένα έβαζα 3 χρόνια συνεχόμενα shell vpower racing και πλέον έχω αρχίσει να το ψάχνω γιατί δεν είδα να κάνει η βενζίνη κάτι παραπάνω από τις άλλες!

 

Ο rigasnic το έχει πιάσει το νόημα, αυτό είναι το ερώτημα ;)

Link to comment
Share on other sites

ότι και να πάθει το καλύπτεις με την διαφορά της Racing από την απλή 95άρα.

εάν κάτσετε να δείτε πόσα μπορείτε να εξοικονομήσετε τον χρόνο θα καραφλιάσετε...

 

μακρυά από τις 100άρες εκτός και εάν έχετε υψηλή συμπίεση-τούρμπινα.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Μα ουτε εγω βαζω Vpower Racing στην 147!! Εβαλα στην αρχη οταν το αυτοκινητο ηταν καινουριο 1-2 γεμισματα και απο εκει και περα βαζω την απλη.. Απλα για να κραταω τον κινητηρα καθαρο, καθε 3 γεμισματα με απλη βαζω και ενα με την Vpower των 95 οκτανιων ομως...

 

Οσο για το ενα αξιζει σε ενα αυτοκινητο με χαμηλη συμπιεση να του βαλεις Vpower Racing η απαντηση ειναι κατηγορηματικα ΟΧΙ! Οχι απλα δεν θα δεις καποια βελτιωση, αλλα ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ κι ολας ιπποδυναμη... Φυσικα και ειναι απατη το να προτινεις σε ενα κατοχο τετοιου αυτοκινητου να βαλει τετοια βενζινη γιατι θα χασει τζαμπα λεφτα χωρις λογο!!

 

Αλλα εγω σε καμια περιπτωση δεν μιλησα για τους κατοχους τετοιων αυτοκινητων.. Η ολη συζητηση ξεκινησε απο το θεμα του Golf GT στο οποιο ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ καλη βενζινη (οπως αλλωστε και στους FSi, στους κινητηρες turbo κλπ κλπ) Για αυτους μιλαμε...

 

Επισης δεν αναφερθηκαμε σε καμια περιπτωση σε απατες του στυλ νοθεια κλπ.. Αλλωστε στην συγκκριμενη λιστα μονο ενα πρατηριο της SHELL πιαστηκε να "νοθευει" καλη αμολυβδη αλλα σε ποσοστο ΜΟΛΙΣ 5% γεγονος που μπορει να οφειλεται σε 1002 λογους αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη ΟΧΙ σε "δολο"!

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι απλά, όταν το Manual του αυτοκινήτου αναφέρει ότι έχεις 115 άλογα μετρημένα με 98 Ron βενζίνη, μπορείς μεν να χρισημοποιήσεις μέχρι και 91 άλλα δεν θα έχεις αυτά που υπόσχετε ο κατασκευαστής, αφού το αυτοκίνητο φτιάχτηκε να δήνη τα μέγιστα του με 98 πως να το κάνουμε τώρα? Οπότε βάζοντας 100άρα εξασφαλίζης τουλάχιστον τα όρια του κατασκευαστή, δεν θέλω να φανταστώ πόσα οκτάνια έχουν οι υποτίθετε 95άρες και γιατή τα Golf έβγαζαν πρόβλημα με τη χρήση τους.;)
Link to comment
Share on other sites

ότι και να πάθει το καλύπτεις με την διαφορά της Racing από την απλή 95άρα.

εάν κάτσετε να δείτε πόσα μπορείτε να εξοικονομήσετε τον χρόνο θα καραφλιάσετε...

 

μακρυά από τις 100άρες εκτός και εάν έχετε υψηλή συμπίεση-τούρμπινα.

To tsi τι σου λέει; Αναγκαστικά 100άρα γιατί το μοτέρ δουλεύει με 98 πραγματικά οκτάνια ;)

 

 

@amelidis

 

Τις έρευνες που λέγαμε τις περιμένω, όπως και πολλοί άλλοι από εδώ, όχι τίποτε άλλο απλά να καταλάβουμε τι παίζει. Πάντως επιμένω για χιλιοστή φορά ότι εμφανείς διαφορές μεταξύ των διαφόρων 100οκτανίων βενζίνες δεν υπάρχουν. Επίσης αν σε 10 χρόνια χρήσης πχ σου έχει κρατήσει το κινητήρα καθαρό με κόστος (διαφοράς shell με τις άλλες 100άρες) 3000€ με μέση χρήση θα μπορείς με αυτά να αλλάξεις ολόκληρο το κινητήρα τότε αν θα έχει ποιο μικρή απόδοση...

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το ενα αξιζει σε ενα αυτοκινητο με χαμηλη συμπιεση να του βαλεις Vpower Racing η απαντηση ειναι κατηγορηματικα ΟΧΙ! Οχι απλα δεν θα δεις καποια βελτιωση, αλλα ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ κι ολας ιπποδυναμη... Φυσικα και ειναι απατη το να προτινεις σε ενα κατοχο τετοιου αυτοκινητου να βαλει τετοια βενζινη γιατι θα χασει τζαμπα λεφτα χωρις λογο!!

 

Στο πρατήριο της shell που συνήθως γεμίζω -και φαντάζομαι όχι μόνο σε αυτό- έχουν μια εμονή με τη V-Power. Τόσο στο 1007(1400cc) της μητέρας μου, όσο και στο 307cc(1600cc) που οδηγώ εγώ, επιμένουν να βάζουν V-Power αν δεν διευκρινήσεις πιεστικά ότι θέλεις απλή. Έχω τσακωθεί αρκετές φορες και φυσικά κάνουν ότι δεν άκουσαν ή ότι δεν κατάλαβαν, πράγμα το οποίο με εξοργίζει.

 

Μάλιστα κάποιος υπάλληλος μου τόνισε ότι πρέπει να βάζω V-Power τουλάχιστον στο δικό μου. (Δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Σωστά; ) Μου είπε ακόμα ότι το γράφει και ο κατασκευαστής δείχνοντάς μου ένα αυτοκόλλητο στο πορτάκι του ρεζερβουάρ. Βεβαια εκεί απ όσο καταλαβαίνω δεν λέει τπτ παραπάνω από το ότι πρέπει να εφοδιάζεται με αμόλυβδη.

 

Επιμένω ωστόσο στο ίδιο πρατήριο γιατί είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου και επιπλέον είναι και πολύ φθηνο (για Shell).

Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν!
Link to comment
Share on other sites

Το εχω ξανακουσει παμπολες φορες αυτο για την Vpower... Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι απ'ολους ακουω για μιας μορφης "πιεσης" απο τους υπαλληλους την στιγμη που πραγματικα δεν υπαρχει καποιος λογος!! Και τι εννοω μ'αυτο...

 

Το κερδος στο λιτρο, ειτε μιλαμε για απλη αμολυβδη, ειτε μιλαμε για Vpower ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο... Η τιμη της Power μπορει να ειναι ακριβοτερη αλλα αντιστοιχα ακριβοτερα την αγοραζει και ο πρατηριουχος! Επομενως ειτε 30λιτρα απλης αμολυβδης βαλεις, ειτε 30 λιτρα Vpower για τον πρατηριουχο ειναι το ιδιο κερδος!!

 

Απο την αλλη υπαρχει η προωθηση του προιοντος και αυτο συμβαινει γιατι ειναι ουσιαστικα μονοπωλειο μιας και δεν υπαρχουν και πολλες βελτιωμενες 95αρες βενζινες στην αγορα... Απο'κει και περα αν πας στον υπαλληλο και του πεις θελω 30€ απλης αμολυβδης τοτε το θεμα εληξε! Το να σε ενημερωσει για τα πλεονεκτηματα δεν το βρισκω και πολυ κακο... Μπορεις και παλι απλα να του απαντησεις "Δεν με ενδιαφερει" και εκει τελειωσε το θεμα παλι!

 

Οσο για το δικο σου αυτοκινητο δεν νομιζω κρινεται η Vpower αναγκαια (προσεξε, δεν μιλαω για Racing!!).. Αν θελησεις που και που να βαζεις ενα γεμισμα απλα για να καθαριζεις εσωτερικα το μοτερ σου αυτο ειναι και παλι στην κριση σου! Γνωριζεις την συμπιεση που εχει το μοτερ σου??

Link to comment
Share on other sites

Το εχω ξανακουσει παμπολες φορες αυτο για την Vpower... Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι απ'ολους ακουω για μιας μορφης "πιεσης" απο τους υπαλληλους την στιγμη που πραγματικα δεν υπαρχει καποιος λογος!! Και τι εννοω μ'αυτο...

 

Δεν ξέρω πόσο ακριβές είναι αυτό. Πριν καιρό είχα δει ένα πινακάκι στο συγκεκιμένο πρατήριο που ανέγραφε το στόχο πώλησης σε κάθε προϊόν ξεχωριστά (σε εβδομαδιαία βάση νομίζω - δεν είμαι σίγουρος γι αυτό) και τα λίτρα που τελικά είχαν πωληθεί.

 

Επιπλέον συμφωνώ ότι κάποιος υπάλληλος μπορεί να με ενημερώσει, όχι ωστόσο να με παραπληροφορήσει. Αυτό νομίζω είναι κατακριταίο.

 

Γνωριζεις την συμπιεση που εχει το μοτερ σου??

Όχι:O:X.

Εγκαταλείψτε την ελπίδα για ένα καλύτερο παρελθόν!
Link to comment
Share on other sites

Στοχος πωλησεων δεν νομιζω οτι υπαρχει...

Τετοιο πινακακι βεβαια υπαρχει πλεον σε καθε πρατηριο αλλα πλεον συμπληρωνεται αυτοματα απο εναν Η/Υ ο οποιος ειναι συνδεδεμενος με καθε αντλια αλλα και τις δεξαμενες!

Αυτο το προγραμμα απλα βοηθαει τον πρατηριουχο να ξερεις τι πουλαει, ποσα καυσιμα εχουν μεινει στις δεξαμενες ωστε να ξερει ποτε θα παραγκειλει κλπ κλπ...

 

Αν στο συγκεκριμενο πρατηριο εχουν αλλαξει τα παραπανω τοτε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ υπευθυνος ειναι ο πρατηριουχος/ιδιοκτητης... Σε καμια περιπτωση η Shell! Στην τελικη αν δεν εισαι ικανοποιημενος αρχισε να ψαχνεις αλλο πρατηριο...

Link to comment
Share on other sites

Η ολη συζητηση ξεκινησε απο το θεμα του Golf GT στο οποιο ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ καλη βενζινη (οπως αλλωστε και στους FSi, στους κινητηρες turbo κλπ κλπ) Για αυτους μιλαμε...

 

Οι FSi θεωρητικά μπορούν άνετα να λειτουργήσουν με 95 oct.:)

Link to comment
Share on other sites

Οι FSi θεωρητικά μπορούν άνετα να λειτουργήσουν με 95 oct.:)
Εμένα πάντως στο manual αναφέρει το λιγότερο που πρέπει να μπαίνει super plus 95 (βλέπε vpower) και το προτεινόμενο super plus 98 που δεν υπάρχει στην Ελλάδα οπότε 100άρα... Επίσης σε περίπτωση που βάλεις απλή 95άρα αναφέρει ότι το μοτέρ λειτουργεί με ελαφρά αυξημένες τιμές κατανάλωσης θορύβου και μειωμένης ισχύως μέχρι να ενεργήσει η αντικρουστική λειτουργία του κινητήρα.

 

Μη βγούμε όμως πάλι off topic...

Link to comment
Share on other sites

Οι FSI και οι TFSI δουλεύουν μια χαρά με 95άρα:!: :!:

Μην ακούτε τα διάφορα που λένε κατά καιρούς διάφοροι "σχετικοί".Να εμπιστεύεστε το βιβλιαράκι του κατασκευαστή ΚΑΙ ΜΟΝΟ:!: :!:

Στο δικό μου π.χ. TFSI (Skoda Octavia 5 RS) γράφει σαφώς ότι μπορεί να δουλέψει στο 100% με 98άρα και με μειωμένη απόδοση με 95άρα!!Δεν λέει πουθενά "μη βάλετε απλή,θα πάρετε στο χέρι τον κινητήρα",κλπ τέτοιες αηδίες.Έχω εξάλλου πάμπολλα παραδείγματα παιδιών με τουρμπάτα fsi που μέσα στην Αθήνα κινούνται συστηματικά με απλή και δεν έχουν κανένα πρόβλημα εδώ και 1 χρόνο.Όσο για τα διάφορα καθαριστικά που υποτίθεται ότι έχουν οι σούπερ κιεδώ οι απόψεις διίστανται ως προς το αν κάνουν καλό στον κινητήρα μακροπρόθεσμα...:O

Link to comment
Share on other sites

Οι FSI και οι TFSI δουλεύουν μια χαρά με 95άρα:!: :!:

Μην ακούτε τα διάφορα που λένε κατά καιρούς διάφοροι "σχετικοί".Να εμπιστεύεστε το βιβλιαράκι του κατασκευαστή ΚΑΙ ΜΟΝΟ:!: :!:

Στο δικό μου π.χ. TFSI (Skoda Octavia 5 RS) γράφει σαφώς ότι μπορεί να δουλέψει στο 100% με 98άρα και με μειωμένη απόδοση με 95άρα!!Δεν λέει πουθενά "μη βάλετε απλή,θα πάρετε στο χέρι τον κινητήρα",κλπ τέτοιες αηδίες.Έχω εξάλλου πάμπολλα παραδείγματα παιδιών με τουρμπάτα fsi που μέσα στην Αθήνα κινούνται συστηματικά με απλή και δεν έχουν κανένα πρόβλημα εδώ και 1 χρόνο.Όσο για τα διάφορα καθαριστικά που υποτίθεται ότι έχουν οι σούπερ κιεδώ οι απόψεις διίστανται ως προς το αν κάνουν καλό στον κινητήρα μακροπρόθεσμα...:O

Διαβασε ενα ποστ πιο πανω πριν το παιξεις εξυπνοπουλι... ;)

Το λιγοτερο ειναι η μειωμενη αποδοση... Τα πειρακια ειναι το προβλημα που αν δεν τα προσεξεις ΜΠΟΡΕΙΣ να παρεις το μοτερ στο χερι (μεχρι να λειτουργησει η αντικρουστικη προστασια του κινητηρα!)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως στο manual αναφέρει το λιγότερο που πρέπει να μπαίνει super plus 95 (βλέπε vpower) και το προτεινόμενο super plus 98 που δεν υπάρχει στην Ελλάδα οπότε 100άρα... Επίσης σε περίπτωση που βάλεις απλή 95άρα αναφέρει ότι το μοτέρ λειτουργεί με ελαφρά αυξημένες τιμές κατανάλωσης θορύβου και μειωμένης ισχύως μέχρι να ενεργήσει η αντικρουστική λειτουργία του κινητήρα.

 

Μη βγούμε όμως πάλι off topic...

super plus 95; Δε νομίζω ότι υπάρχει στην Ευρώπη τέτεοια βενζίνη. Μήπως απλά εννοεί 95άρα. Υπενθυμίζω ότι στην Ευρώπη κυκλοφορεί και 91άρα και για αυτό θεωρούν την 95άρα αρκετά καλή (εξού και το super plus) Άλλωστε η 95αρα και η 95 Vpower, έχουν τα ίδια οκτάνια. Γιατί να ζητάει ειδικά τη vpower ή παραπλήσια ή super plus ο κατασκευαστής;

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Διαβασε ενα ποστ πιο πανω πριν το παιξεις εξυπνοπουλι... ;)

Το λιγοτερο ειναι η μειωμενη αποδοση... Τα πειρακια ειναι το προβλημα που αν δεν τα προσεξεις ΜΠΟΡΕΙΣ να παρεις το μοτερ στο χερι (μεχρι να λειτουργησει η αντικρουστικη προστασια του κινητηρα!)

 

Καταρχήν δεν το παίζω εξυπνοπούλι,μεταφέρω αυτό που γράφει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου.Για να είμαι πιο ακριβής γράφει επίσης ότι ΔΕΝ προβλέπεται χρήση βενζίνης RON 91 την οποία εμείς δεν έχουμε βέβαια αλλά σε κάποιες άλλες χώρες διατηρούν.

Πειράκια;:O Τι είναι αυτό;Ξεχνάς μάλλον ότι ο εγκέφαλος προσαρμόζεται στην κάθε βενζίνη και κόβει αβάνς στον κινητήρα,ώστε να αποφύγει τέτοια φαινόμενα.

Επίσης εγώ δεν ειρωνεύτηκα κανέναν.:cool:

Θα μπορούσες να μας δώσεις ίσως λίγο περισσότερα στοιχεία (με παραπομπές σε πηγές βέβαια,κλπ) σχετικά με τις βελτιωμένες αποδόσεις ,την βελτιωμένη αντοχή στο χρόνο των κινητήρων που δουλεύουν με σούπερ;Επώνυμες πηγές ή άτομα που ασχολούνται με την τεχνολογία των καυσίμων που βγήκαν και το δήλωσαν αυτό με την υπογραφή τους από κάτω και όχι του στυλ "έχω δει πολλά " ή "λένε ότι...",κλπ;Έτσι,στον αέρα,μπορώ κιεγώ να λέω ό,τι θέλω και να μην πληρώνω-τσάμπα είναι:cool:

Link to comment
Share on other sites

super plus 95; Δε νομίζω ότι υπάρχει στην Ευρώπη τέτεοια βενζίνη. Μήπως απλά εννοεί 95άρα. Υπενθυμίζω ότι στην Ευρώπη κυκλοφορεί και 91άρα και για αυτό θεωρούν την 95άρα αρκετά καλή (εξού και το super plus) Άλλωστε η 95αρα και η 95 Vpower, έχουν τα ίδια οκτάνια. Γιατί να ζητάει ειδικά τη vpower ή παραπλήσια ή super plus ο κατασκευαστής;
Έτσι έχω την εντύπωση. Θα το κοιτάξω πάλι και θα σου πω.
Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε, το bottom line είναι ότι όσοι έχουν μία άλφα τρέλα με το τουτού τους κάνουν ότι μπορούν καλύτερο γι'αυτο, από βενζίνες-λάδια μέχρι καλύτερα μπουζιά και πάει λέγοντας. Εγώ χωρίς να έχω αποδείξης για το αν είναι καλύτερο ή χειρότερο για το αυτοκίνητο μου χρησιμοποιό την 100άρα απλά επειδή με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα, όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...