Jump to content

Bενζίνες BP Ultimate/ Vpower/ Eco100/ Vpower Racing 99+


VIDEOMIX
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγω προσωπικα χρησιμοποιω μια στο τοσο Racing στο BMW για να καθαριζουν τα κατακαθια απο τα μπεκ, τις βαλβιδες, τα πιστονια και να καθαριζει γενικα ο κυλινδρος! Τα χημικα κανουν αρκετα καλη δουλεια.. Ανανεωνουν λιγακι το μοτερ και γενικα στο BMW εχω παρατηρησει οτι με Racing ανεβαζει ευκολοτερα στροφες το μοτερ..

Οσο για την smart club καρτα αν τη χρησιμοποιησεις καταλληλα μπορεις να κερδισεις αρκετα.. Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω εγω ωστε να τη γεμιζω με ποντους καθε μερα.. :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 437
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κοιτα εχω την καρτα παω γεμιζω τοο δικο μου γεμιζω του father φασουλι το φασουλι γαεμιζει το σακουλι :D και ουτε καν ξερω ποσους ποντου εχω τωρα απλα καποια στιγμη θα δω ποσους ποντους μαζεψα και δεν θα με χαλασει ενα απο τα καλα δωρα.Ενοητε πως απο την τιμη της βενζινης βγαινουν κ τα δωρα τιποτα δεν ειναι τζαμπα ;)

Οσον αφορα την καθαριοτητα του μοτερ δεν ξερω μιας και δεν το ανοιξα ακομα και να δω διαφορα με κανενα αλλο.

Και θα σου πω δεν με νοιαζει κ πολυ τη λεν τα περιοδικα και εφημεριδες μιας και εκει υπαρχουν τα αναλογα συμφεροντα αλλα τη παρατηρω μονος.Λοιπον πριν δυο εβδομαδες ξεκιναω για βεροια απο θεσσαλονικη βαζω 10 vpower στην bmw το σχεδον αδειο με υπολοιμα απο vpower racing.Πηγα πολυ γρηγορα 5 γεματι μεχρι 225 οταν γυριζα με το ντεποζιτο πανω κατο στο ιδιο σημειο με πριν βαζω 10Ε απο ενα silkoil απλη αμολυβδη αν δενμε ξεγελα η μνημη μου ηταν και βραδυ γυρνοντας το αμαξιγια να φτασει τα 215 εφτυνε αιμα κυριολεκτικα (θα μου πεις παιζει ρολο και ο αερας και οχ,ψπαραγοντας αλλα σου λεω πως με την shell το αυτοκινητο παντα ανεβαζει της στροφες πολυ πιο καλα οπως ειπε και ο φιλος amelidis) τελος φτανοντας στο βενζιναδικο της shell της θεσσαλονικης ο δεικτης ηταν παλι τερμα κατω.

Και οπως σου ειπα δεν θα επηρεαστω κ τοσο απο το τη γραφουν τα περιοδικα μιας και αυτες οι ερευνες ειναι η καλυτερη διαφημιση....

Οταν καποια στιγμη δοκιμασω καποιο προιον οποιασδηποτε εταιριας δεν θα εχω προβλημα να αλλαξω βανζινη αν με ικανοποιει και ειναι πιο οικονομικο

Link to comment
Share on other sites

Και γω drive max βάζω.... Civic 1.6 '04 έχω, ξέρω και τον ιδιοκτήτη του βενζινάδικου και δεν έχω κανένα πρόβλημα so far. Και τρώει σκίσιμο το αυτοκίνητο. Μέχρι πριν κάνα μήνα έβαζα μόνο την 98άρα αλλά τώρα που άλλαξαν και οι κανονισμοί για το θείο, θα βάζω κυρίως την απλή αμόλυβδη... Από τη cyclon πάλι εννοώ.

ex - BlackBerry moderator @ myphone.gr

Th|eF

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω φαει στην μαπα ολα τα πρατηρια.Παντα για σθπερ αμολυβδη μιλαω και τελικα κατεληξα στην Εκο 100!!!Και απο οτι ειδα και πιο πανω η εκο εχει τους περισσοτερους ελενχους απο καθε αλλη εταιρια και με τεραστια διαφορα κιολας!Και η φαση ειναι οτι δεν θα την δοκιμαζα μαλλον ποτε αν δεν μου την προτειναν!!! :cool:

Ado racing team

...for these ten seconds or less,I'm free...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε giorgos,

 

Όπως λοιπόν παραδέχτηκες από την τιμή της βενζίνης βγαίνουν και τα δώρα και τίποτα δεν είναι τζάμπα. Οπότε όταν πληρώνεις ένα δώρο, τι είδους δώρο είναι αυτό; Και εκτός αυτού σου είπα ότι θεωρώ απάτη να μαζεύεις πόντους για να πάρεις κάποιο από αυτά τα ‘υπέροχα’ δώρα. Γιατί πολύ απλά εάν θα ήθελες κάτι θα ήταν προτιμότερο να πάς να το αγοράσεις κατευθείαν παρά να περιμένεις μισό αιώνα για να το αποκτήσεις ‘δωρεάν’.

Όσο για τις γνώμες των περιοδικών, αυτά δεν αναφέρουν πιο αμάξι αισθάνονται οι δοκιμαστές ότι τραβάει καλύτερα και με τι βενζίνη αλλά οι αδιάψευστοι μάρτυρες είναι τα δυναμόμετρα και τα Vbox. Οπότε ακόμη και διαφήμιση να θέλανε να κάνουνε δεν μπορούνε. Πολύ δε περισσότερο όταν οι μετρήσεις είναι πιστοποιημένες με ISO. Το να μην σε ενδιαφέρει γενικότερα το τι γίνεται στην αγορά δείχνει ότι προτιμάς να είσαι ένα ανημέρωτος καταναλωτής.. κάτι το οποίο είναι πολύ κακό. Θα σου έλεγα να διαβάσεις, να συγκρίνεις και μετά να αποφασίσεις στο τι θα απορρίψεις και στο τι θα προτιμήσεις από το να πιστεύεις σε κάτι μόνο και μόνο επειδή νομίζεις ότι είναι το καλύτερο. Και λέω νομίζεις γιατί πολύ απλά δεν υπολογίζεις τον κυριότερο παράγοντα σε κάθε μας αγορά (και όχι μόνο στις βενζίνες). Την τιμή προς ποσότητα. Τώρα αν και εσύ δεν ανήκεις στην πλειοψηφία αλλά σου περισσεύουν τα χρήματα και λες χαλάλι στο να βάλω κάτι ακριβότερο.. τότε ατύχησα. Ανήκεις στις εξαιρέσεις.

Το ότι η V-Power δίνει μία ελαστικότητα στον κινητήρα και τον κάνει να ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα είναι γεγονός. Είναι κάτι άλλωστε και που η Shell το διαφημίζει λέγοντας ότι προσφέρει 10% γρηγορότερη επιτάχυνση σε σχέση με τις απλές βενζίνες ( μήπως ο αριθμός είναι λιγάκι.. αισιόδοξος; Απλά ρωτώ..). Αλλά και πάλι σαν value/money δεν νομίζω να αξίζει τα λεφτά της καθότι με τα ίδια χρήματα ή και λιγότερα μπορείς να φουλάρεις 98άρα από κάποιο oil. Εξάλλου είπαμε.. ότι τα καθαριστικά της V-Power (και κάθε άλλης βενζίνης με πρόσθετα) πλέον είναι άχρηστα καθότι όλες οι βενζίνες έχουν 50ppm θείο. Εάν θα βγει κάποια άλλη βενζίνη με λιγότερο ποσοστό θείου ( π. χ 10ppm όπως πρόκειται να ισχύσει από το 2008) τότε θα άξιζε να βάλεις κάποια άλλη βενζίνη όταν αυτή κυκλοφορούσε με καθαριστικά. Αλλά πλέον τώρα όλες ‘λερώνουν’ τον κινητήρα το ίδιο.

Το πόσο πήγαινε τελική το αμάξι σου όπως είπες και εσύ σωστά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Αλλά ρε παιδιά και κάτι άλλο.. εάν το αμάξι σας δηλαδή βγάλει 5 χιλιόμετρα παραπάνω τελική, αποκτήσει μία ακόμη φοράδα και κάνει παραπάνω ‘οικονομία’ 0,1 λίτρα /100 km τι θα αλλάξει; Όλοι εσείς συμμετέχετε σε ‘αγώνες’ και θέλετε να είστε ‘γρήγοροι’; Όλοι εσείς είστε οικολόγοι και θέλετε να ‘προστατεύσετε’ το περιβάλλον; Όλοι εσείς προσέχετε τόσο πολύ το αυτοκίνητο σας και ενδιαφέρεστε για την ‘οικονομία’ στα καύσιμα (κάτι παράδοξο αφού επιδόσεις και οικονομία.. δεν πάνε μαζί). Πιστεύω ότι η πλειοψηφία από εμάς ( πλην των κάφρων) βλέπει το αυτοκίνητο του ως μέσο μετακίνησης και όχι ως μέσο διασκέδασης και αποβολής της καυ$ας του. Νομίζω ότι στο υποσυνείδητο δυστυχώς των περισσοτέρων έχει περάσει ένα διαφορετικό μήνυμα.

Όλες αυτές τις μέρες γράφω σε αυτό το forum πιο πολύ από περιέργεια καθώς θέλω να δω πως σκέφτεται ο μέσος έλληνας σε σχέση με τις τεχνικές ‘εξαπάτησης’ του καταναλωτή και παρατηρώ δυστυχώς ότι οι περισσότεροι από εσάς δεν έχετε την παραμικρή υποψία. Σαφώς και η γνώμη σας είναι σεβαστή. Αλλά ρε μάγκες.. υποψιαστείτε και λίγο. Απέδειξα με τα άρθρα μου ότι όλα τα πλεονεκτήματα των 100άρων είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους παραμύθι, δεν αξίζουν να χρησιμοποιούνται από την πλειοψηφία των αυτοκινήτων και ότι πολύ απλά δεν αξίζουν τα λεφτά τους. Εάν κάποιος από εσάς έχει αντίρρηση ας με διορθώσει αλλά με επιχειρήματα. Η δικιά σας η γνώμη ποια είναι για την δική μου την άποψη; Αξίζουν τελικά ή όχι. Και αν ναι, γιατί σύμφωνα με την γνώμη σας. Εάν πειστώ ότι κατάφερα έστω και μερικούς από εσάς να τους κάνουν να ‘υποψιαστούν’ θα είμαι πραγματικά χαρούμενος. Βάλτε τα κάτω και ζυγίστε τα.. η τελική απόφαση είναι πάντα δική σας.

 

Φίλε NRG,

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς τα πρόστιμα που έχω και εγώ στα χέρια μου για το 2003 είναι αυτά που υπάρχουν στην σελίδα του ΥΠ. ΑΝ. Εδώ θα ήθελα να κάνω και μία επισήμανση σχετικά με τους ελέγχους. Τα πρατήρια στην πραγματικότητα δεν ελέγχθηκαν τόσες λίγες φορές. Το κράτος συνεργάζεται και με ανεξάρτητους ερευνητικούς φορείς όπως το Ε.Μ.Π. Αυτοί οι έλεγχοι έχουν να κάνουν με τους επίσημους ελέγχους που κάνει το Σ. Δ. Ο. Ε και με τους οποίους επιβάλλει πρόστιμα. Που σημαίνει πολύ απλά ότι ακόμη και εάν ένα πρατήριο βρεθεί με νοθευμένα καύσιμα από το Ε.Μ.Π. για παράδειγμα και δεν έχει ελεγχθεί από το επίσημο όργανο (λέγε με ελεγκτές δημοσίου) πολύ απλά θα την ‘πηδήξει’ μένοντας ατιμώρητο!!! Δυστυχώς η ελληνική λογική του παραλόγου.. Σαν να λέμε.. κάνεις ληστεία σε λιμάνι.. αλλά δεν μπορεί να σε συλλάβει ο αστυνόμος.. παρα μόνο ο λιμενικός..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μόλις διάβασα ολόκληρο το thread (σερί) με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Έψαχνα να βρώ πληροφορίες για το τι ακριβώς ρόλο βαράνε οι διάφορες βενζίνες που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Δεν έχω ασχοληθεί ξανά με το θέμα αυτό, απλά μόλις αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο (Ibiza 1.4 101hp Sport) και στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι συνιστούν τη χρήση super unleaded βενζίνης. Έως τώρα στο παλιό μου αμάξι (Saxo 1.1 60hp) δεν είχα προβληματιστεί ποτέ τι βενζίνη θα βάλω (πάντα απλή unleaded με κριτήριο τιμή συνήθως από bp, shell, εκο, ανάλογα και με τη φήμη του εκάστοτε πρατηρίου). Τώρα όμως άρχισα να το ψάχνω λίγο.

 

Από όσα διάβασα, κατέληξα ότι κατά τη δική μου κρίση και σύμφωνα με το πως θέλω να μεταχειρίζομαι το αμάξι και την τσέπη μου προτιμώ τη χρήση V-Power (σε πρατήριο δίπλα στο σπίτι μου, στο οποίο και φουλάρω εδώ και 1-2 χρόνια χωρίς να παρουσιαστούν προβλήματα, έχει 81,9 λεπτά με την unleaded στα 77,9 λεπτά).

 

Θα ήθελα δύο διευκρινήσεις από το φίλο kirkonet για δύο λεγόμενά του παραπάνω:

 

Εξάλλου είπαμε.. ότι τα καθαριστικά της V-Power (και κάθε άλλης βενζίνης με πρόσθετα) πλέον είναι άχρηστα καθότι όλες οι βενζίνες έχουν 50ppm θείο. Εάν θα βγει κάποια άλλη βενζίνη με λιγότερο ποσοστό θείου ( π. χ 10ppm όπως πρόκειται να ισχύσει από το 2008) τότε θα άξιζε να βάλεις κάποια άλλη βενζίνη όταν αυτή κυκλοφορούσε με καθαριστικά. Αλλά πλέον τώρα όλες ‘λερώνουν’ τον κινητήρα το ίδιο.

 

Ερώτηση λοιπόν: αυτό σημαίνει πρακτικά ότι η απλή unleaded της Shell με την V-Power της Shell προσφέρουν ακριβώς τα ίδια πράγματα στον κινητήρα μας (λόγω των 50ppm θείου) με διαφορά στην τιμή ???

 

Όπως λοιπόν παραδέχτηκες από την τιμή της βενζίνης βγαίνουν και τα δώρα και τίποτα δεν είναι τζάμπα. Οπότε όταν πληρώνεις ένα δώρο, τι είδους δώρο είναι αυτό; Και εκτός αυτού σου είπα ότι θεωρώ απάτη να μαζεύεις πόντους για να πάρεις κάποιο από αυτά τα ‘υπέροχα’ δώρα. Γιατί πολύ απλά εάν θα ήθελες κάτι θα ήταν προτιμότερο να πάς να το αγοράσεις κατευθείαν παρά να περιμένεις μισό αιώνα για να το αποκτήσεις ‘δωρεάν’.

 

Η τιμή της βενζίνης Shell σε ένα πρατήριο της εταιρίας είναι ίδια είτε έχεις κάρτα είτε δεν έχεις (καλή ώρα όπως εγώ). Συνεπώς θα πρέπει - προσωπική γνώμη - να αναγνωρίσω στην εταιρία ότι ένα - έστω και ελάχιστο - μέρος των κερδών της τα δίνει πίσω στον καταναλωτή. Δεν νομίζω να ήταν καλύτερα - ή το ίδιο - να μην δίνει αυτά τα - ας πούμε χάζά ή μικρά - δώρα. Θα συμφωνήσω αν εννοείς ότι θα ήταν καλύτερα αντί για πόντους να δίνει φθηνότερη βενζίνη. Αλλά από τη στιγμή που έχει ακολουθήσει αυτή την πολιτική, δεν νομίζω ότι πρέπει να κατηγορείται για το ότι επιστρέφει, κατά κάποιον τρόπο, ελάχιστα από τα λεφτά που της δίνει ο καταναλωτής.

 

Ελπίζω να μη σας κούρασα.

Xiaomi Redmi Note 3 Pro, Apple iPhone 6 Plus, Apple iPhone 6, Apple iPhone 5, Apple iPhone 4, Apple iPhone 3GS, Samsung Galaxy S, Apple iPhone 3GS, Nokia 5530, Sony Ericsson G900, O2 XDA Ignito, HTC P3300, Nokia E51, Nokia N70, Nokia 6131, Sony Ericsson W800i, Samsung SGH-D500, Qtek 8020, Nokia 6230i, Samsung SGH-E700, Sony Ericsson T630, Nokia 7210, Nokia 8210, Panasonic GD90, Ericsson GF 768, Ericsson GA 628
Link to comment
Share on other sites

Φίλε digitalex,

 

Όπως πολύ σωστά είπες η διαφορά ανάμεσα στην απλή αμόλυβδη της Shell και την V-Power όσον αφορά τα ποσοστά θείου είναι μηδαμινές όπως και κάθε άλλης εταιρίας. Τα χαμηλότερα επίπεδα θείου σε σχέση με τις παλαιότερες βενζίνες (πριν τις 1/1/2005) μεταφράζονται σε καλύτερη καύση, λιγότερους ρύπους και οικονομία καυσίμου. Λόγος χρησιμοποίησης της V-Power θα υπήρχε στο αυτοκίνητο σου εάν νωρίτερα χρησιμοποιούσες άλλη βενζίνη με μεγαλύτερο ποσοστό θείου. Όμως όπως διευκρινίζεις το αυτοκίνητο σου είναι καινούριο.. οπότε δεν συντρέχει λόγος χρησιμοποίησης κάποιας ειδικής βενζίνης αφού όλες πλέον έχουν το ίδιο ποσοστό θείου και επιπλέον είναι αδύνατον να έχουν συσσωρευτεί κατακαθίσεις στις βαλβίδες του αυτοκινήτου σου. Με λίγα λόγια τα πρόσθετα της V-Power για τον καθαρισμό του κινητήρα σου δεν θα ωφελήσουν σε τίποτα. Το μόνο δε πλεονέκτημα που προσφέρει η V-Power όπως ισχυρίζεται η ίδια η εταιρία είναι η αύξηση της επιτάχυνσης κατά 10% (τιμή αρκετά αισιόδοξη κατά εμένα) χάρη στην ειδική φόρμουλα της (υποψιάζομαι ότι πρέπει να έχει κάποιο ή κάποια οκτάνια παραπάνω από τα 95 ονομαστικά). Γι’ αυτό και κάποιοι παρατήρησαν ότι υπάρχει μία μεγαλύτερη ευστροφία στους κινητήρες τους.

 

Όσο για το δεύτερο θέμα φίλε μου.. η πολιτική της εταιρίας στο θέμα του marketing είναι πολύ πιο πονηρή απ’ όσο φαντάζεσαι. Η κάρτα έχει μοναδικό σκοπό το να σε κάνει πιστό πελάτη στο σήμα της εταιρίας και όχι να σου επιστρέψει ένα μέρος των χρημάτων σου στην μορφή ενός δώρου. Κοινώς αποσκοπεί στην διατήρηση μίας πλήρους και σταθερής πελατείας που ακόμη και αν βρίσκει κάπου άλλου το ίδιο προϊόν αρκετά φθηνότερα.. να μην αλλάζει εταιρία μόνο και μόνο για να κερδίζει δώρα. Ακόμη πιο απλοϊκά.. πλύση εγκεφάλου. Πίστεψε με.. αυτά τα πράγματα έχουν δουλέψει τις περασμένες δεκαετίες στην ήπειρο πέρα από τον Ατλαντικό. Το ότι τα Αμερικανάκια είναι ένας λαός υπνωτισμένος και κοιμισμένος.. δεν είναι τυχαίο. Το marketing με τέτοιου είδους τακτικές τους μετέτρεψε σε στόκους. Και ο νοών νοείτο..

Link to comment
Share on other sites

100 μου είπε. Και μάλιστα με προκάλεσε να προσέξω την συμπεριφορά του κινητήρα, λέγωντάς μου πως δεν θα ξαναπάω σε άλλο πρατήριο. Το κακό ειναι πως αν με ρωτήσεις, δεν θυμάμαι την φίρμα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μιας και η δουλεια μου ειναι σε βενζιναδικο να πω κι εγω τη γνωμη μου για την ultimate.

λοιπον οσο η bp ειχε τη αμολυβδη 98 οκτανιων δε μπηκα ουτε μια φορα στο κοπο να βαλω η στο αμαξι μου η στη vespa μου και θα με ρωτησετε γιατι!κι εγω απαντω,γιατι πολυ απλα δεν ελεγε μια σαν βενζινη.

η ultimate μολις ηρθε και ξεφορτωνε το βυτιο στις δεξαμενες αμεσως καταλαβα απο την μυρωδια οτι πραγματικα προκειται για κατι διαφορετικο και φυσικα αξιζε το κοπο κι εβαλα και στο αμαξι και στο μηχανακι,μετα απο 2,3 ντεποζιτα βενζινης που ειχα καψει ειδα τρομερη διαφορα στην αποδοση αλλα και στην καταναλωση που ειχε μειωθει λιγο.

η ερωτηση τωρα αξιζει 1 ευρω για το λιτρο?

απαντηση-αξιζει και καλοαξιζει ειναι παρα πολυ καλη βενζινη και μαλιστα την φερνουν αν θυμαμαι καλα απο αγγλια διχως να της βαζουν χερι οι δικοι μας εδω στις εγκαταστασεις γιατι οσοι ξερουν ξερουν οτι στις εγκαταστασεις γινεται χαμος με τα πειραματα τους και τις κλεψιες τους ε,λοιπον σαν διαβεβαιωνω οτι η μονη βενζινη που ειναι καθαρη ειναι μονο η ultimate.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε digitalex,

 

Όπως πολύ σωστά είπες η διαφορά ανάμεσα στην απλή αμόλυβδη της Shell και την V-Power όσον αφορά τα ποσοστά θείου είναι μηδαμινές όπως και κάθε άλλης εταιρίας. Τα χαμηλότερα επίπεδα θείου σε σχέση με τις παλαιότερες βενζίνες (πριν τις 1/1/2005) μεταφράζονται σε καλύτερη καύση, λιγότερους ρύπους και οικονομία καυσίμου. Λόγος χρησιμοποίησης της V-Power θα υπήρχε στο αυτοκίνητο σου εάν νωρίτερα χρησιμοποιούσες άλλη βενζίνη με μεγαλύτερο ποσοστό θείου. Όμως όπως διευκρινίζεις το αυτοκίνητο σου είναι καινούριο.. οπότε δεν συντρέχει λόγος χρησιμοποίησης κάποιας ειδικής βενζίνης αφού όλες πλέον έχουν το ίδιο ποσοστό θείου και επιπλέον είναι αδύνατον να έχουν συσσωρευτεί κατακαθίσεις στις βαλβίδες του αυτοκινήτου σου. Με λίγα λόγια τα πρόσθετα της V-Power για τον καθαρισμό του κινητήρα σου δεν θα ωφελήσουν σε τίποτα. Το μόνο δε πλεονέκτημα που προσφέρει η V-Power όπως ισχυρίζεται η ίδια η εταιρία είναι η αύξηση της επιτάχυνσης κατά 10% (τιμή αρκετά αισιόδοξη κατά εμένα) χάρη στην ειδική φόρμουλα της (υποψιάζομαι ότι πρέπει να έχει κάποιο ή κάποια οκτάνια παραπάνω από τα 95 ονομαστικά). Γι’ αυτό και κάποιοι παρατήρησαν ότι υπάρχει μία μεγαλύτερη ευστροφία στους κινητήρες τους.

 

Φίλε kirkonet διάβασα όλο το θρεντ και μπορώ να πω είναι από τα πιο χρήσιμα που έχω δει. θα ήθελα να σε ρωτήσω και εγώ κάτι, μιας και φαίνεται ότι το έχεις ψάξει καλά το πράμα! Έβαζα επί 6 μήνες βενζίνη από έναν ΕΚΟ γιατί η απλή αμόλυβδή του είχα προσέξει ότι διαρκούσε πολύ παραπάνω από τις άλλες μάρκες! Μιλάμε για διαφορά της τάξης του 10%! Υπάρχει περίπτωση αυτό να οφείλεται σε κάποια νοθεία? Ένας φίλος μου που επίσης έβαζε από εκεί έμεινε από αντλία βενζίνης (αν θυμάμαι καλά) και στην αντιπροσωπεία του είπαν για νοθευμένα κάυσιμα. Από τότε τον άλλαξα για να είμαι σίγουρος και βάζω πλέον shell μόνο και μόνο για τους ελέγχους που κάνει η ίδια η εταιρία.

 

Όσο για το δεύτερο θέμα φίλε μου.. η πολιτική της εταιρίας στο θέμα του marketing είναι πολύ πιο πονηρή απ’ όσο φαντάζεσαι. Η κάρτα έχει μοναδικό σκοπό το να σε κάνει πιστό πελάτη στο σήμα της εταιρίας και όχι να σου επιστρέψει ένα μέρος των χρημάτων σου στην μορφή ενός δώρου. Κοινώς αποσκοπεί στην διατήρηση μίας πλήρους και σταθερής πελατείας που ακόμη και αν βρίσκει κάπου άλλου το ίδιο προϊόν αρκετά φθηνότερα.. να μην αλλάζει εταιρία μόνο και μόνο για να κερδίζει δώρα. Ακόμη πιο απλοϊκά.. πλύση εγκεφάλου. Πίστεψε με.. αυτά τα πράγματα έχουν δουλέψει τις περασμένες δεκαετίες στην ήπειρο πέρα από τον Ατλαντικό. Το ότι τα Αμερικανάκια είναι ένας λαός υπνωτισμένος και κοιμισμένος.. δεν είναι τυχαίο. Το marketing με τέτοιου είδους τακτικές τους μετέτρεψε σε στόκους. Και ο νοών νοείτο..

 

Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει ούτε να βγεις από το αμάξι και να περιμένεις στο ταμείο στην ουρά να σου περάσουν τους πόντους... Με πολύ πρόχειρους υπολογισμόύς κάθε πόντος αξίζει γύρω στο 0,01€. Άντε βάλε εσύ 100 λίτρα shell για να κερδίσεις 1 ευρώ...

:!: There are exactly 10 kind of people: these who understand binary and those who don't...

...........................

johnidis

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απ'ολα....

Η βλαβη στην αντλια βενζινης δεν εχει να κανει ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ περιπτωση με νοθευμενη βενζινη!! Η αντλια βενζινης ουσιαστικα ρουφαει το καυσιμο απο το ρεζερβουαρ και το προωθει στον κινητηρα! Και σκετο νερο να βαλεις στο ρεζερβουαρ παλι το ιδιο πραγμα θα κανει... και ουισκι που λεει ο λογος να βαλεις παλι το ιδιο πραγμα θα κανει! Αυτο στο οποιο θα υπαρξει προβλημα ειναι ο κινητηρας και τα εντοσθια του...

 

Δευτερον...

Αληθεια πως ακριβως υπολογισες την αξια ενος ποντου?? Αλλα και παλι τα 100 λιτρα δεν ειναι και τιποτα σοβαρο... Στα αυτοκινητα πολης ειναι κατι παραπανω απο δυο γεμισματα ενω για μεγαλυτερα οπως BMW και Mercedes των οποιων τα ρεζερβουαρ χωρανε 60-70 λιτρα ειναι κατι λιγοτερο απο δυο γεμισματα...

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απ'ολα....

Η βλαβη στην αντλια βενζινης δεν εχει να κανει ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ περιπτωση με νοθευμενη βενζινη!! Η αντλια βενζινης ουσιαστικα ρουφαει το καυσιμο απο το ρεζερβουαρ και το προωθει στον κινητηρα!

 

[edited: τι κάνεις Γιάννη κουκιά σπέρνω!] Απλά επειδή είχα διαβάσει εδώ οτί η νοθεία μπορεί να αυξήσει και τον αριθμό των οκτανίων, σκέφτηκα μήπως παίζει κάτι παρόμοιο και με το πόσο "διαρκεί" η βενζίνη. Αν δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να βάζω από αυτόν ρε παιδιά!

 

 

 

Δευτερον...

Αληθεια πως ακριβως υπολογισες την αξια ενος ποντου?? Αλλα και παλι τα 100 λιτρα δεν ειναι και τιποτα σοβαρο... Στα αυτοκινητα πολης ειναι κατι παραπανω απο δυο γεμισματα ενω για μεγαλυτερα οπως BMW και Mercedes των οποιων τα ρεζερβουαρ χωρανε 60-70 λιτρα ειναι κατι λιγοτερο απο δυο γεμισματα...

 

Ένας χάρτης πόλης που τον είχα δει 15€ = 1500 πόντοι... το ξέρω δεν είναι ιδιαίτερα επιστημονικός ο τρόπος αλλά είναι ενδεικτικός! 100 λίτρα για εμένα (με το ταπεινό peugeot) είναι 3 εβδομαδιαία γεμίσματα και εντάξει, δε με χαλάει να μου βάζουν πόντους όσο λίγοί και να είναι, αλλά δε θα κάθομαι να περιμένω 5-10 λεπτά στο ταμείο κάθε φορά! (Βέβαια μπορεί να έτυχε μια φορά.) Και με την προϋπόθεση βέβαια πως θα παραμείνω στη shell...

:!: There are exactly 10 kind of people: these who understand binary and those who don't...

...........................

johnidis

Link to comment
Share on other sites

εντωμεταξύ διάβασα στις κυριακάτικες για BP Ultimate 2ης γενιάς χωρίς θείο...:)
Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απ'ολα....

Η βλαβη στην αντλια βενζινης δεν εχει να κανει ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ περιπτωση με νοθευμενη βενζινη!!

 

Αυτό να το πεις στα service των Peugeot που όταν μένουν από αντλία,λένε στους ιδιοκτήτες ότι αιτία είναι η νοθευμένη.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά και πάλι καλησπέρα,

 

Λυπάμαι για την πολυήμερη απουσία μου αλλά όπως καταλαβαίνεται οι υποχρεώσεις είναι πολλές. :( Άνοιξα το forum και είδα ότι η συζήτηση για το ποια είναι τελικά η καλύτερη βενζίνη συνεχίζεται. Και μπαίνω κατευθείαν στο ψητό:

 

1) Φίλε Halfprice2, έβαλα στο εταιρικό αυτοκίνητο την ‘καινούρια’ Ultimate καθότι ήταν εντολή του αφεντικού μου (!!) αλλά μπορώ να πω ότι δεν κατάλαβα τίποτα απολύτως όσον αφορά την διαφορά της από την παλιά. :confused: Πιθανώς να έχουν αλλάξει την σύσταση με κάποια καινούρια βελτιωτικά αλλά λεπτομέρειες για το τι και πώς δεν έχουν δοθεί πουθενά ακόμη. Είμαι σε αναζήτηση πληροφοριών. Πιθανολογώ ότι ίσως να πρόκειται για διαφημιστική απάντηση προς την Shell που διαφημίζει και αυτή την νέα Racing 100 οκτανίων, την μοναδική, την νικήτρια, την μαμώ και δέρνω αφού κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Ferrari. (Αχ, καταραμένο marketing..). Αλήθεια.. είδε κανείς διαφορά στην βενζίνη της Shell; Γι αυτό λοιπόν.. μην παρασύρεστε. Και το παραμύθι καλά κρατεί! :lol:

2) Φίλε ταξιδιώτη22.. το ότι δουλεύεις σε πρατήριο της bp είναι κάτι παραπάνω από εμφανές. Όμως όταν σχολιάζεις κάτι, προσπάθησε τουλάχιστον να είσαι αντικειμενικός. Τι πάει να πει ότι η μόνη καθαρή βενζίνη είναι η Ultimate; Δηλαδή όλοι εμείς που δεν την χρησιμοποιούμε είμαστε θύματα των πρατηριούχων; :worry: Με τιμή στο 1 € συμφέρει; Πως το συμπέρανες αυτό; Τρομερή απόδοση στην διαφορά; Δηλαδή η Vespa έβγαλε παραπάνω χιλιόμετρα τελική; Το Yugo που σε κολλούσε στο φανάρι το έφαγες; Το από την μυρωδιά πείστηκες ότι αξίζει να την δοκιμάσεις πώς έγινε; Και η Durex έβγαλε προφυλακτικά με γεύσεις φρούτων, πραγματικά μυρίζουν υπέροχα.. αλλά δεν είδα καμία διαφορά σε σχέση με τα απλά!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΑΣ! :X

3) Φίλε Johnidis, παρατήρησες διαφορά σε οικονομία καυσίμου της τάξης του 10% με βενζίνη ΕΚΟ; Και ρωτάς εάν αυτό οφείλεται σε κάποια νοθεία; Διόρθωσε με εάν κάνω λάθος στο συμπέρασμα που έβγαλα. Σε καμιά πάντως περίπτωση δεν μπορεί νοθευμένη βενζίνη.. να βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο.. πες μου από ποιο πρατήριο βάζεις!!! :D Μία λογική εξήγηση θα ήταν ότι τα πρόσθετα κάνουν δουλειά και γενικότερα η βενζίνη της ΕΚΟ δουλεύει άψογα με το management του εγκεφάλου του αυτοκινήτου σου. Αλλά και πάλι η οικονομία καυσίμου μου ακούγεται υπερβολική. Μακάρι όμως να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Καλό για σένα.. και για την τσέπη σου. Όσο για την αντλία καυσίμων.. η απάντηση του συνεργείου μπορώ να πω ότι ήταν άκρως ‘επαγγελματική’. Πάντοτε η εύκολη απάντηση.. και ο λογαριασμός στο κύριο. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να υπάρξει νοθεία σε αμόλυβδη βενζίνη και με την σειρά της να προκαλέσει ζημιές στην αντλία βενζίνης. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο (η πιθανότητα βλάβης είναι υπαρκτή από νοθευμένα καύσιμα) αλλά νομίζω ότι κάτι άλλο έφταιξε στην περίπτωση του. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων.. θύματα των αντλιών είναι τα πετρελαιοκίνητα αφού εκεί όσον αφορά τα καύσιμα γίνεται ο χαμός.

4) Φίλε amelidis, η πιθανότητα να υπάρξει βλάβη στις αντλίες είναι υπαρκτή. Γι αυτό το λόγο οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη με τεχνολογία common rail τρέμουν τα νοθευμένα πρατήρια. Ένα γέμισμα με νοθευμένο καύσιμο.. 200 μέτρα.. και αντίο αντλία. Ειδικά σήμερα που οι νέες τεχνολογίες ψεκασμού βρίσκουν ολοένα και περισσότερο εφαρμογή, τα καύσιμα παίζουν σημαντικό ρόλο. Απαιτείται ακρίβεια ψεκασμού στους κυλίνδρους και ακόμη λόγω των υψηλών πιέσεων ψεκασμού στον θάλαμο καύσης καθαρά καύσιμα. Ένας ακόμη λόγος που δεν επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση στην πρωτεύουσα και στην συμπρωτεύουσα από το 2005 ήταν και αυτός. Το ότι η αγορά πετρελαίου είναι φουλ στην νοθεία και τυχόν εισαγωγή αυτοκινήτων πετρελαίου θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα στους κατόχους τους. Ακόμη εάν ρωτήσετε ταξιτζήδες.. σχετικά με μία συχνή βλάβη των ταξί τους.. θα σας πουν.. αντλία καυσίμου.. τώρα το γιατί.. τι κάνει νοιάου νοιάου; :alien:

Link to comment
Share on other sites

καμια ορεξη για προωθηση δεν εχω,την αληθεια λεω φιλε μου το κακο ειναι οτι πολλες φορες η αληθεια παρεξηγειται ναι ρε φιλε ειναι η μονη βενζινα που ερχεται απο αγγλια και δεν την αγγιζει ελληνικο βρωμοχερο στις εγκαταστασεις,οσο για τη shell αστο ταξιδευουν στον εβδομο ουρανο με βαρκα την ελπιδα,η εκο εδω γελαμε γνωστη πλεον για τα πειραγμενα της καυσιμα,δε προωθω τη bp εγω παραδεχομαι οτι ολες οι βενζινες ειναικαι συγνωμη για τη λεξη που θα χρησιμοποιησω,σκατα,η ultimate ειναι καθαροτατη ομως,οσο για το θεμα τιμης ειναι οντως ακριβη αλλα αξιζει τουλαχιστον κατα τη γνωμη τη δικη μου παρεα με τη γνωμη του 60% που βαζουν ultimate στο βενζιναδικο το αλλο 40% δε τη προτιμαει λογω τιμης.και ναι απο τη μυρωδια καταλαβα οτι προκειται για κατι το διαφορετικο οπως ξεχωριζω αν το αμαξι ειναι τουρμπο η οχι ετσι ξεχωριζω και τη βενζινη αφου μεσα στα βενζιναδικα και στα αυτοκινητα μεγαλωσα,προσοχη δε προσπαθω να πεισω κανεναν,γραφω μονο και αποκλειστηκα για μενα τη γνωμη μου κι οποιος θελει ας συμφωνησει οποιος δε θελει και παλι φιλοι στο κατω κατω μια συζητηση κανουμε δεν εχουμε κατι να μοιρασουμε

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Οποιοι ασχολουνται παντως με τα καυσιμα γνωριζουν ακριβως πως "δημιουργουνται" τα 100 οκτανια απο την Ultimate... Ειναι απιστευτη υπερβολη να λες οτι καταλαβες διαφορα απο την μυρωδια της Βενζινης!! Τελικα μ@λακες οι χημικοι του κρατους που διενεργουν του ελεγχους σε εργαστηρια για να δουν την ποιοτητα των καυσιμων... Ημαρτον!

 

Και κατι ακομα... μην ορκιζεσαι οτι δεν βαζουν χερι στην Ultimate εδω στην Ελλαδα!! Θα εκπλαγεις με την πραγματικοτητα!! Εκτος και αν εχεις την εντυπωση οτι τα βυτια ερχονται κατ'ευθειαν απο την Αγγλια στα πρατηρια...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, ας υποθέσουμε ότι όντως υπάρχει διαφορά μεταξύ βενζίνης 95 και οκτανίων...να ρωτήσω κάτι όμως : γιατί η BP κάνει 0,95-0,98 ευρώ το λίτρο ενώ η Racing σταθερά 1,09 ευρώ ;; μου φαίνεται εξωπραγματικά μεγάλη η διαφορά στην τιμή...τόσα πολλά παραπάνω πια προσφέρει η Racing ;;; Μιλάμε για διαφορά 6+ ευρώ ( δύο χιλιάρικα) στο γέμισμα, έτσι ;;

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με την Shell το προσθετο κοστος δικαιολογειτε με το αυξημενο κοστος παραγωγης... Δηλαδη:

Σε αντιθεση με την Ultimate στην οποια η αυξηση των οκτανιων λαμβανει χωρα με την προσθηκη χημικων σε απλη 95αρα αμολυβδη, στην V-power Racing τα οκτανια ειναι 100 απο την δημιουργια της! Δηλαδη διυλιζεται με τετοιο τροπο ωστε να "αποδιδει" περισσοτερα οκτανια... Επισης ειχε ακουστει οτι με την παροδο του χρονου τα χημικα της Ultimate ειχαν την ταση να... "εξασθενουν" ;)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και κάτι άλλο μου διάβασα σε άλλο forum ( από μέλη που γνωρίζουν);; Λένε λοιπόν πως μετά την διύλιση η βενζίνη έχει περίπου 70 οκτάνια και με διάφορα πρόσθετα φτάνει στα 95 ή 100 αντίστοιχα. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε δεν ισχύει αυτό για την Racing, μιας και όλες οι βενζίνες ουσιαστικά έχουν πρόσθετα...όποιος απαντήσει να απαντήσει με σιγουριά...;)...sorry αν αυτό που είπα δεν ισχύει καθόλου. ( να μάθω προσπαθώ )

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Γενικα ολες οι βενζινες εχουν πλεον χημικα προσθετα... Το θεμα ειναι να δουμε τι ακριβως κανεις το καθενα! (καθαριζει τα καταλοιπα??, αυξανει τα οκτανια?? κλπ κλπ)

Φυσικα οι πετρελαιοβιομηχανιες δεν αποκαλυπτουν τετοιες πληροφοριες... Τα 70 οκτανια μου φαινονται παντως πολυ λιγα!

Link to comment
Share on other sites

Απο οργανική χημεία (20 ειχα πάντα :) ) θυμάμαι.. οτι το οκτανιο ειναι 8 μορια ανθρακα ενωμένα μεταξυ τους σε σχήμα αλυσίδας (που για την ακρίβεια δεν ειναι ευ8εία) με μονο ομοιοπολικό δεσμο και ενωμένα αντίστοιχα με υδρογόνα και ο τυπος του ειναι C8H18 οποτε λεγαμε οτι αν μια βενζινη εχει 95 οκτάνια τοτε αυτο μεταφράζεται οτι στα 100 μερή ppm -ανιων τα 95 ειναι οκτάνια τα υπολοιπα φυσικα δεν ειναι τζιν τονικ αλλα 7ανια, ισως και μερικα εξανια. Καποτε υπήρχε μια βενζίνη αν 8υμαστε που ελεγε λεγόταν regular αυτη αποτι μου ειχαν πει ήταν γυρο στα 70 οκτανια ή μονο επτανιο δεν θυμαμε οπότε μπορεί να εχει δικιο ο φιλος παραπάνω τώρα βενζίνες ειναι όλες και αυτή που πουλανε στα σουπερμαρκετ σε μπουκαλι μεγαλύτερο απο το οινοπνευμα, αυτο ειναι ακόμα χαμηλότερης ποιοτητας σε 8νια.

Τώρα κατι 101 και πάνω οκτανια που ακουω εγώ μου 8υμίζει εκεινη τη διαφήμηση που ελεγε ουδετερο πεχα 5.5..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...