Jump to content

Αll about Kymco


likoyrgos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πηγαινε το σενα εξιυσιοδωτημενο συνεργειο και εισαι μια χαρα

 

αυτο εκανα σημερα να δουμε ποσο θα αντεξουν και αυτα. thx!

 

Αυτό είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα φίλε μου.Σου προτείνω να πας να το κοιτάξεις σε μηχανικό/συνεργείο....

τοσο ισχυρό είναι το φρένο πίσω και κάνει τετοια ζημιά?? :(

 

εχει μεγαλο δισκο οπως ειναι ο μπροστα κανονικα πρεπει να εχει ποιο μικρο οπως τα αυτοκινητα. και γι' αυτο γινετε. ασε που ο μπροστα τροχος δεν εχει sinebloc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

σκάει η εξάτμιση?? τι γίνετε ακριβώς?....απότι ξέρω αν έχει μπεί νερό στην εξάτμιση κάνει σκασίματα....

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

σκάει η εξάτμιση?? τι γίνετε ακριβώς?....απότι ξέρω αν έχει μπεί νερό στην εξάτμιση κάνει σκασίματα....

 

το προβλημα θα ειναι στην κεφαλη:D:):D

Link to comment
Share on other sites

σκάει η εξάτμιση?? τι γίνετε ακριβώς?....απότι ξέρω αν έχει μπεί νερό στην εξάτμιση κάνει σκασίματα....

σφηξε πιο πολυ την εξατμιση στην κεφαλη και δες αμα εχει και ροδελα μεσα.:)

Link to comment
Share on other sites

σημερα το γουρουνι εφαγε την πρωτη τουμπα του:cry: απολογισμος:ενας σπασμενος καθρεφτης και μερικες γρατσουνιες
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

σημερα το γουρουνι εφαγε την πρωτη τουμπα του:cry: απολογισμος:ενας σπασμενος καθρεφτης και μερικες γρατσουνιες

αχ.τι κριμα...........:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

σημερα το γουρουνι εφαγε την πρωτη τουμπα του:cry: απολογισμος:ενας σπασμενος καθρεφτης και μερικες γρατσουνιες

 

πως το επαθες αυτο?

Link to comment
Share on other sites

πως το επαθες αυτο?
την ειχε ο ξαδερφος μου και τουμπαρε πηγε να κανει κολια και επιασε κρασπεδο και τουμπαρε. Οσο για τον ntinoscrypton ειναι αδερφος μου
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες,

 

το straight τι λέει; το έχει κανείς; αξίζει το μηχανάκι;

 

 

http://img217.imageshack.us/img217/4526/xcvly8.jpg

Fiat justitia et pereat mundus.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες,

 

το straight τι λέει; το έχει κανείς; αξίζει το μηχανάκι;

 

 

http://img217.imageshack.us/img217/4526/xcvly8.jpg

 

Ολα τα μεροι απο το straight (ψαλιδια, φρενα, αναρτησεις) ειναι απο το nexxon. το ξερω καλα γιατι το εχω! διαβασε ποιο πανω για να εχεις μια αποψη. Οσο για τη μηχανη δεν ξερω. Αλλα η μηχανη του nexxon ειναι αρκετα νευρικη και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα μετα απο 5000 χλμ που εχω κανει! λαδι μπουζι μονο!!!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε φιλε Fox το kymco Straight το χει ενας γνωστος μου,σαν παπι απλα σκιζει με απροβληματιστη λειτουργια απο κινητηρα (σκυλι!!) εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης γενικα σε ολους τους τομεις.....πλαστικα,φρενα,αναρτησεις κτλ.Το χω παρει βολτα και μου χει αφησει πολυ καλες εντυπωσεις σε οδηγικη συμπεριφορα και απο φρενα.Το μονο που δεν μαρεσει γενικα ειναι το design του ειναι χοντροκομενο καπως...κατα τα αλλα το θεωρω ως ενα αξιοπιστο παπι με τρομερο κινητηρα 150cc και 5 ταχυτητες.

 

Απο μενα...Kymco = Εγγυηση:)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε φιλε Fox το kymco Straight το χει ενας γνωστος μου,σαν παπι απλα σκιζει με απροβληματιστη λειτουργια απο κινητηρα (σκυλι!!) εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης γενικα σε ολους τους τομεις.....πλαστικα,φρενα,αναρτησεις κτλ.Το χω παρει βολτα και μου χει αφησει πολυ καλες εντυπωσεις σε οδηγικη συμπεριφορα και απο φρενα.Το μονο που δεν μαρεσει γενικα ειναι το design του ειναι χοντροκομενο καπως...κατα τα αλλα το θεωρω ως ενα αξιοπιστο παπι με τρομερο κινητηρα 150cc και 5 ταχυτητες.

 

Απο μενα...Kymco = Εγγυηση:)

 

τελικα το πηρες το παπι που ελεγες φιλε solitary?

Link to comment
Share on other sites

τελικα το πηρες το παπι που ελεγες φιλε solitary?

Ναι το πηρα και θα το παραλαβω σε λιγες μερες.Τελικα πηρα το 50cc σε κοκκινο χρωμα...απο βδομαδα θα γραψω εντυπωσεις:)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα εχω το nexxon (kymco) edv kai 5 mηνες εχει κανει 4500χλμ. εδω και πολυ καιρο σκαει η εξατμιση οταν αφηνω το γκαζι. αλλοι μου εχουν πει οτι φταιει η βενζινη αλλοι μου εχουν πει οτι το κανουν οι βαλβιδες που ειναι καινουριες. Ομως δεν εχω ακουσει κανενα αλλο μηχανακι καινουριο να κανει ετσι στο δρομο. (ολη μερα στους δρομους ειμαι) τι γινετε ρε παιδια?

 

Με απολυτο σεβασμο. GRIGORISO.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι 2-3 διαφορετικοί άλλοι λόγοι, ΠΛΗΝ βαλβίδων...τράβα σε ένα συνεργείο, θα σου πουνε σίγουρα
Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι 2-3 διαφορετικοί άλλοι λόγοι, ΠΛΗΝ βαλβίδων...τράβα σε ένα συνεργείο, θα σου πουνε σίγουρα

 

Εγω πιστευω πως η εξατμηση μαλλον χανει λιγο απο εκει που βιδωνει πανω στην κεφαλη. Σφιξε τα δυο παξιμαδακια λιγο και θα δεις.

 

ΑΑΑΑΑ και μια αλλη περιπτωση ειναι να σου εχει ξεβιδωθει λιγο το καρμπυλατερ και να κλεβει αερα.

 

savvas_crypton_x:shifty:

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω πως η εξατμηση μαλλον χανει λιγο απο εκει που βιδωνει πανω στην κεφαλη. Σφιξε τα δυο παξιμαδακια λιγο και θα δεις

χμμ αν ηταν έτσι θα του έσκαγε συνέχεια κ σε άσχετες στιγές η εξάτμισή του, το δεύτερο όντως παίζει περισσότερο που είπες

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

χμμ αν ηταν έτσι θα του έσκαγε συνέχεια κ σε άσχετες στιγές η εξάτμισή του, το δεύτερο όντως παίζει περισσότερο που είπες

 

Εγω πιστευω πως η εξατμηση μαλλον χανει λιγο απο εκει που βιδωνει πανω στην κεφαλη. Σφιξε τα δυο παξιμαδακια λιγο και θα δεις.

 

ΑΑΑΑΑ και μια αλλη περιπτωση ειναι να σου εχει ξεβιδωθει λιγο το καρμπυλατερ και να κλεβει αερα.

 

savvas_crypton_x:shifty:

οταν ειναι ξεβιδομενη η εξατμιση τοτε σκαει αμα αφησεις το γκαζι.σφικτες αρκετα αλλα προσεχε μην σου μινουν στο χερι τα παξιμαδια.αυτο γινετε γιατι οταν αφηνεις το γκαζι ρουφαει αερα.μερικες φορες μπορει να βγαλει φλογα απο πισω.ακαυτες δλδ.κε σε εμενα το εκανε και εκανα αυτο που σου ειπα.αλλα παιζει και κατι αλλο.μπορει να σκαει απο μια τριπουλα μικρη που εχει η εξατμιση.η εξατμιση μαμα ειναι η αλλη;;

 

 

 

ntinoscrypton:):lol::lol::p

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σε μαστορα και μου ειπε οτι ειναι καινουριες οι βαλβιδες και στην αντιπρωσωπια που το αγορασα μου ειπαν οτι ειναι θεμα βενζινης. Δεν γραφω αδικα στο forum! Αυτο το κανει κρυο ζεστο με την μαμα του εξατμιση. Ειναι αληθεια οτι δεν προσπαθησα να σφιξω τις βιδες θα το κανω σημερα! αλλα για να δω το καρμπιρατερ θα πρεπει να βγαλω την ποδια που ειναι μεγαλο μανικι. ποιο παλια καταλαθως ειχαμε ριξει στο ντεποζιτο βενζινη με σαμπουαν λετε να φταιει? αλλα απο τοτε πρεπει να εχω βαλει καμια 40 50 ντεποζιτα. φυσικα καθαρισα το σαμπουαν απο φιλτρακια, καρμπιρατερ.
Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω πως η εξατμηση μαλλον χανει λιγο απο εκει που βιδωνει πανω στην κεφαλη. Σφιξε τα δυο παξιμαδακια λιγο και θα δεις.

 

ΑΑΑΑΑ και μια αλλη περιπτωση ειναι να σου εχει ξεβιδωθει λιγο το καρμπυλατερ και να κλεβει αερα.

 

savvas_crypton_x:shifty:

 

Πηγα σε μαστορα και μου ειπε οτι ειναι καινουριες οι βαλβιδες και στην αντιπρωσωπια που το αγορασα μου ειπαν οτι ειναι θεμα βενζινης. Δεν γραφω αδικα στο forum! Αυτο το κανει κρυο ζεστο με την μαμα του εξατμιση. Ειναι αληθεια οτι δεν προσπαθησα να σφιξω τις βιδες θα το κανω σημερα! αλλα για να δω το καρμπιρατερ θα πρεπει να βγαλω την ποδια που ειναι μεγαλο μανικι. ποιο παλια καταλαθως ειχαμε ριξει στο ντεποζιτο βενζινη με σαμπουαν λετε να φταιει? αλλα απο τοτε πρεπει να εχω βαλει καμια 40 50 ντεποζιτα. φυσικα καθαρισα το σαμπουαν απο φιλτρακια, καρμπιρατερ.

 

Κοιτα αυτο που σου ειπε ο ntinoscrypton και κοιτα να δεις αν το καρμπιρατερ ειναι σωστα ριθμισμενο αν και και τα δυο δεν κανουν τιποτα που σου λεω εγω και ntinoscrypton τοτε μπορει να εχει χαλασει το ζουαν και να θελει αλλαγμα αλλα αυτο ειναι πολυ σπανιο ηδικα σε καινουργιο μηχανακι....

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα αυτο που σου ειπε ο ntinoscrypton και κοιτα να δεις αν το καρμπιρατερ ειναι σωστα ριθμισμενο αν και και τα δυο δεν κανουν τιποτα που σου λεω εγω και ntinoscrypton τοτε μπορει να εχει χαλασει το ζουαν και να θελει αλλαγμα αλλα αυτο ειναι πολυ σπανιο ηδικα σε καινουργιο μηχανακι....

 

Εσφιξα τις βιδες αλλα τιποτα παλι το κανει. το καρμπυρατερ δεν το πειραξα αλλα τι θα πρεπει να ρυθμισω απο εκει τον αερα η το ρελεντι η κατι αλλο? παντος εχει καλο ρελαντι και δεν σβηνει ουτε μπερδευει. οσο για το ζουαν, τι ειναι και που? μπορει να φτεει ο καταλυτικος μετατροπεας?

Link to comment
Share on other sites

Εσφιξα τις βιδες αλλα τιποτα παλι το κανει. το καρμπυρατερ δεν το πειραξα αλλα τι θα πρεπει να ρυθμισω απο εκει τον αερα η το ρελεντι η κατι αλλο? παντος εχει καλο ρελαντι και δεν σβηνει ουτε μπερδευει. οσο για το ζουαν, τι ειναι και που? μπορει να φτεει ο καταλυτικος μετατροπεας?

 

Τι βενζινη βαζεις?αμολυβδη η με μολυβδο? ειπες οτι ειχες βαλει σαμπουαν μεσα μπορει να σου καταστρεψε τον καταλυτη και να θελει αλλαγμα.το καρμπιρατερ δεν θα το ριθμισεις εσυ αλλα ο μηχανικος, γιατι ειναι δυσκολο να το ρηθμησεις....το ζουαν ειναι στην κεφαλη εκει που μπαινει η εξατμιση ειναι ενα στρογγυλο(σαν δαχτυληδη)...αλλα το πιο συγουρο ειναι ο καταλυτης....ποσα χιλιομετρα εχεις κανει και σε ποσο καιρο?

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Τι βενζινη βαζεις?αμολυβδη η με μολυβδο? ειπες οτι ειχες βαλει σαμπουαν μεσα μπορει να σου καταστρεψε τον καταλυτη και να θελει αλλαγμα.το καρμπιρατερ δεν θα το ριθμισεις εσυ αλλα ο μηχανικος, γιατι ειναι δυσκολο να το ρηθμησεις....το ζουαν ειναι στην κεφαλη εκει που μπαινει η εξατμιση ειναι ενα στρογγυλο(σαν δαχτυληδη)...αλλα το πιο συγουρο ειναι ο καταλυτης....ποσα χιλιομετρα εχεις κανει και σε ποσο καιρο?

 

μονο εγω το οδηγω και παντα βαζω αμολυβη. σε 5,5 μηνες εχω 4500χλμ πρεπει να βγαλω την εξατμηση να δω αυτο το ζουαν. αρα θελει αλλαγη η εξατμηση λες? ποσο να παει αραγε?

Link to comment
Share on other sites

μονο εγω το οδηγω και παντα βαζω αμολυβη. σε 5,5 μηνες εχω 4500χλμ πρεπει να βγαλω την εξατμηση να δω αυτο το ζουαν. αρα θελει αλλαγη η εξατμηση λες? ποσο να παει αραγε?

 

Η Εξατμιση γνησια μπορει να κανει 200 ευρο αλλα αν παρεις μια endurance η protec που κανουν απο 50-90 ευρο θα εισαι μια χαρα.

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...