Jump to content

Εισητήρια Μέσων Μαζικής Μεταφοράς


soublaki-3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Eγω απλα να θυμισω πως πριν αποσυρθει η δραχμη (Φλεβαρης 2002), το εισητηριο κοστιζε 150 δραχμες (40-45 cents περιπου)

 

ενω ενα χρονο πριν (2000-2001) εκανε 100δρχ (30 cents)

 

oλα αυτα οχι πριν 20 χρονια... πριν μολις 9.

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 83
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Eγω απλα να θυμισω πως πριν αποσυρθει η δραχμη (Φλεβαρης 2002), το εισητηριο κοστιζε 150 δραχμες (40-45 cents περιπου)

 

ενω ενα χρονο πριν (2000-2001) εκανε 100δρχ (30 cents)

 

oλα αυτα οχι πριν 20 χρονια... πριν μολις 9.

 

Κι εγώ θα θυμήσω ότι πριν αποσυρθεί η δραχμή, τα διάφορα golden boys ποικίλων αποχρώσεων της χρωματικής παλέτας έπαιρναν μισθούς της τάξεως των 800,000-900,000 δραχμών per month, δηλαδή περίπου 2,300-2,600 ευρώ. Ενώ εδώ και πολλάααααααα χρόνια αυτά έχουν γίνει διψήφια, 10.000 ευρώ και άνω per month.

Γιατί οι διάφοροι ημέτεροι και υμέτεροι να μην υποστούν περικοπές, που, στο κάτω-κάτω της γραφής, αυτοί έχουν μεγάαααααααααλα περιθώρια για περικοπές, και μετά οι παχυλοί μισθοί των εργαζομένων των ΜΜΜ.

Το 2001 προς 2002 ήταν 170 δραχμές το εισιτήριο, ήτοι 0.50 ευρώ και παρέμεινε εκεί, αλλά οι κάρτες ήταν ακριβούτσικες.

Το 2005 κάτι είχαν πει γι α μια αύξηση αλλά δεν είμαι σίγουρος αν έγινε, πρέπει να την είχαν πάρει πίσω

αύξηση φωτιά έκανε αυτός που έφαγε το ξύλο πριν τα Χριστούγεννα, το 2008 και διπλασίασε το εισιτήριο, αλλά μείωσε το κόστος των καρτών.

Ενώ τώρα έχουν καταφέρει το εξής ακατόρθωτο: Αύξησαν το εισιτήριο, αύξησαν τις κάρτες, αυξήθηκαν τα πρόστιμα (γιατί το ύψος τους εξαρτάται πάντα από την τιμή του εισιτηρίου, ποσά ανάλογα), αυξήθηκαν εν μέσω κρισεως οι αμοιβές των διευθυνόντων συμβούλων (είναι πόσες εταιρείες, εθελ, ηλπαπ, αττικο μετρο αε, τραμ αε, κλπ) και η μαμά-εταιρεία οασα, 1 διευθύνων σύμβουλος σε κάθε εταιρεία και καμιά 10αριά μέλη στο διοικητικό συμβούλιο και όλοι αυτοί κοστίζουν πολύ.

Αν πχ από 12.000 πέσει ο μισθός ενώ διευθύνοντος συμβούλου στα 4.000 (πάνω από το οποίο όριο, αν δεν κάνω λάθος, έχει ψηφισθεί νόμος που απαγορεύει στο δημόσιο και στις δεκο μισθούς) ξέρετε πόσα εισιτήρια αντιστοιχούν;

 

 

Αντιστοιχούν 5714 εισιτήρια των 1.40 ή 6667 εισιτήρια των 1.20

 

 

ΝΑΙ!

6000 περίπου άνθρωποι αναγκάζονται να πληρώνουν 40% ακριβότερο εισιτήριο, όχι για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της πόλεώς μας, ούτε για να αποπληρωθούν τα χρέη, ούτε για να καλυφθούν τα ελλείμματα και να γίνουν πλεονασματικές δεκο, αλλά για να καλυφθούν οι παχυλοί μισθοί της διοικήσεως!

 

αυτά τα ολίγα.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου

άκου με προσοχή τους καημούς του

και δίνε του ελπίδες...

Link to comment
Share on other sites

Τόσα πράγματα είναι ακριβά στην Ελλάδα και παραπονιέστε για τα εισιτήρια. Δλδ ΕΛΕΟΣ.

 

Δεν βλέπω να παραπονιέστε για τα 3-5€ του φραπέ αλλά παραπονιέστε για τα ΜΜΜ που είναι ζημιογόνα. Οτι από τότε έχει ανέβει δεν ξέρω πόσες φορές πάνω η βενζίνη και το πετρέλαιο δεν το λαμβάνετε υπ' όψιν σας...

Link to comment
Share on other sites

Τόσα πράγματα είναι ακριβά στην Ελλάδα και παραπονιέστε για τα εισιτήρια. Δλδ ΕΛΕΟΣ.

 

Δεν βλέπω να παραπονιέστε για τα 3-5€ του φραπέ αλλά παραπονιέστε για τα ΜΜΜ που είναι ζημιογόνα. Οτι από τότε έχει ανέβει δεν ξέρω πόσες φορές πάνω η βενζίνη και το πετρέλαιο δεν το λαμβάνετε υπ' όψιν σας...

ΩΠΑ ρε σουβλακη!!μπαστα!!

εσυ δεν εισαι που "γκρινιαζες" πιο πανω για το γεγονος πως μας ζητανε να επιστρεψουμε τα εισητηρια και να δωσουμε +20 λεπτα για να τα ανταλλαξουμε με τα καινουρια?

εσυ δλδ πρινβ λιγο καιρο γκρινιαζες για το +20 και τωρα λες "ΕΛΕΟΣ" για το οτι ειναι ακριβα τα εισητηρια??

και δεν ειναι λογικη αυτη "ειναι ολα ακριβα και γκρινιαζετε για τα εισητηρια και οχι για τον καφε"

καποιος που δεν εχει λεφτα,δε θα παει να δωσει 4-5 ευρω για φραπεδια στην παραλια.δεν μπορει να κανει και το ιδιο ομως για το αστικο..αν μενει δυτικη θεσσαλονικη και δουλευει πχ κεντρο πως θα το κανει?θα το κοψει με τα ποδια?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Ναι, γκρινιάζω γιατί τα έχω ήδη αγοράσει και παλιότερα σου λέγανε ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Στον ΟΣΕ, αν έβγαζες εισιτήριο έστω και μία μέρα πριν τις αυξήσεις ταξίδευες με την παλιά τιμή.

Αν βγάλεις κάρτα απεριορίστων, στην Αθήνα η αύξηση είναι 5€ για το μειωμένο και 10€ για το κανονικό. 4 καφέδες στα φοιτητικά.

Ολοι γκρινιάζουν για το πετρέλαιο και τη βενζίνη, δεν τους βλέπω να πηγαίνουν με συγκοινωνία.

Αποφασίστε τι θέλετε, μικρότερη συχνότητα, ή ακριβότερη τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γκρινιάζω γιατί τα έχω ήδη αγοράσει και παλιότερα σου λέγανε ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Στον ΟΣΕ, αν έβγαζες εισιτήριο έστω και μία μέρα πριν τις αυξήσεις ταξίδευες με την παλιά τιμή.

Αν βγάλεις κάρτα απεριορίστων, στην Αθήνα η αύξηση είναι 5€ για το μειωμένο και 10€ για το κανονικό. 4 καφέδες στα φοιτητικά.

Ολοι γκρινιάζουν για το πετρέλαιο και τη βενζίνη, δεν τους βλέπω να πηγαίνουν με συγκοινωνία.

Αποφασίστε τι θέλετε, μικρότερη συχνότητα, ή ακριβότερη τιμή.

μα το ιδιο ειχανε πει στον οασθ και πριν την αυξηση.

μπορουσανε να τα χρησιμοποιησουν μεχρι τελος γεναρη και μετα αφησανε ενα διμηνο ως μεταβατικη περιοδο ανταλλαγης των εισητηριων.

ποσα εισητηρια αγορασες πια και δεν εξαντληθηκαν μεσα σε 3 μηνες?πανω απο 90?

στην θεσσαλονικη η αθξηση στην μηνιαια καρτα ειναι 6 ευρω.και ισχυει απο 1-1-2011 δλδ ενα μηνα νωριτερα απο την αυξηση των εισητηριων.

6 ευρω δεν ξερω ποσοι καφεδες ειναι στα φοιτητικα,δεν με αφορα.

αλλα επιμενω.ο καφες δεν εχει σχεση με την βενζινη η τα εισητηρια.

αν τα λεφτα σου ειναι μετρημενα,τσιμα τσιμα,πως το λενε, ο λογικος ανθρωπος θα τα "ξοδεψει" σε ειδη πρωτης αναγκης ή για την μεταφορα του στην εργασια του.οχι για καφεδες στην παραλια η στα φοιτητικα...

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

2 εισιτήρια αγόρασα. Η διαφορά είναι ότι εμας δεν μας αφήνανε να τα χρησιμοποιήσουνε. Γι' αυτό σκαλώνω.

Πόσες φορές πρέπει να σου πει κάποιος ότι ο ΟΑΣΑ, για τον ΟΑΣΘ δεν γνωρίζω, είναι ζημιογόνος; Δηλαδή τι ήθελες, να περνάει το λεωφορείο κάθε 45';

Link to comment
Share on other sites

Μα υποτίθεται μας παρέχει το κράτος τα μμμ για να αφήνουμε τα αυτοκίνητα και να ταξιδεύουμε για τον κάθε προορισμό μας (δουλειά, σχολείο, έξοδο, βόλτα κλπ) με τα μμμ.

Όμως έχει την υποχρέωση να έχει προσιτή τιμή στο εισιτήριο των μμμ. Όσο για το ότι είναι ζημιογόνος ο οασα, δες soublaki-3 λίγο και τις αμοιβές (εν μέσω κρίσεως και περικοπών παντού) των μελών (από 9-15 μέλη κάθε ηλπαπ, εθελ, τραμ αε, μετρο αε κλπ) των διοικητικών συμβουλίων όλων των οργανισμών των αστικών συγκοινωνιών και δες πόσο υπέρογκα αυξήθηκαν, όχι μόνο σε σχέση με τα προ της κρίσεως και τα προ τζαμπατζή χρόνια, αλλά και σε σχέση με το 2010!

Είναι εξωφρενικές οι αμοιβές τους, συν το ότι δίνονται υπό μορφήν αποζημιώσεως, ήτοι υπόκεινται σε χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή, πχ αν ο γενικός φορολογικός συντελεστής είναι 25% για εισόδημα από μισθωτή εργασία, αυτός ο μάγκας του δσ έχει φορολογικός συντελεστή της τάξεως του 10% για την αποζημίωση που λαμβάνει ως μισθό.

Επιπλέον, το αυτοκίνητο (μετά και τον διπλασιασμό της βενζίνης από άλλο τζαμπατζή) έχει καταντήσει απαγορευτικό. Οπότε και πολλοί έχουν καταφύγει στα μμμ για μετακίνηση. Εσύ κράτος-ακράτεια οργάνωσε καλύτερα την διοίκηση των μμμ, πέταξε έξω κάτι ανύπαρκτους συνδικαλισταράδες που τρώνε από χίλιες μεριές, και μείωσε τιμές εισιτηρίων, βάλε ελεγκτές (που ήδη υπάρχουν αποσπασμένοι από εδώ κι απο εκεί ως διοικητικό προσωπικό σε γραφειάρες) να ελέγχουν Έλληνες και αλλοδαπούς που τα χρησιμοποιούν και στο κάτω κάτω της γραφής αν είσαι τόσο ανίκανο να κάνεις αυτά τα απλά πραγματάκια,, που κάνουν όλοι οι οργανισμοί αστικών συγκοινωνιών των πρωτευουσών όλων των χωρών (σχεδόν) της ευωπαϊκής ένωσης, ε τότε εκχώρησε το management σε ιδιώτες να κάνουν οι ιδιώτες την δουλειά καλύτερα.

Όσο για τον φραπέ, πάλι επιλογή σου είναι. Εφ' όσον έχει το ψώνιο να πας στην Χ περιοχή στην Ψ καφετέρεια που έχει τον καφέ 5-6-7 ευρώ, καλά κάνει η καφετέρεια και σου πιάνει τον κ.......ο και σου χρεώνει τον καφέ 7 ευρώ. Μην ξαναπάς. Αν δεν ξαναπατήσει κανείς, θα κατεβάσει την τιμή σε λογικότερα πλαίσια.

Εξ άλλου, όπου και να κοιτάξεις, γεμάτο καφετέρειες είναι, πας σε μια πιο φθηνή.

Ή και, στο κάτω κάτω της γραφής, τον πίνεις σπίτι σου .

Αλλά το μμμ δεν μπορείς να το αποφύγεις. Άντε, ναι, υπάρχουν και τ απόδια. Αλλά για πόσο μακρινές αποστα΄σεις; Και σε πόσο χρόνο; Και με τι καιρό;

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου

άκου με προσοχή τους καημούς του

και δίνε του ελπίδες...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, για κάποιον που παίρνει κάθε μέρα συγκξοιωνία, τα μέσα αυξήθηκαν 5€..Για τη βενζίνη που έχει 1000πλασιαστεί δεν ακούω παράπονα....Παρ' όλα αυτά το παίρνετε το τουτού...
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω χρονικη καρτα και χρησιμοποιω τα μμμ εκτος απο περιπτωσεις απεργιων κλπ

συμφερει.

Link to comment
Share on other sites

Μα υποτίθεται μας παρέχει το κράτος τα μμμ για να αφήνουμε τα αυτοκίνητα και να ταξιδεύουμε για τον κάθε προορισμό μας (δουλειά, σχολείο, έξοδο, βόλτα κλπ) με τα μμμ.

Όμως έχει την υποχρέωση να έχει προσιτή τιμή στο εισιτήριο των μμμ. Όσο για το ότι είναι ζημιογόνος ο οασα, δες soublaki-3 λίγο και τις αμοιβές (εν μέσω κρίσεως και περικοπών παντού) των μελών (από 9-15 μέλη κάθε ηλπαπ, εθελ, τραμ αε, μετρο αε κλπ) των διοικητικών συμβουλίων όλων των οργανισμών των αστικών συγκοινωνιών και δες πόσο υπέρογκα αυξήθηκαν, όχι μόνο σε σχέση με τα προ της κρίσεως και τα προ τζαμπατζή χρόνια, αλλά και σε σχέση με το 2010!

Είναι εξωφρενικές οι αμοιβές τους, συν το ότι δίνονται υπό μορφήν αποζημιώσεως, ήτοι υπόκεινται σε χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή, πχ αν ο γενικός φορολογικός συντελεστής είναι 25% για εισόδημα από μισθωτή εργασία, αυτός ο μάγκας του δσ έχει φορολογικός συντελεστή της τάξεως του 10% για την αποζημίωση που λαμβάνει ως μισθό.

Επιπλέον, το αυτοκίνητο (μετά και τον διπλασιασμό της βενζίνης από άλλο τζαμπατζή) έχει καταντήσει απαγορευτικό. Οπότε και πολλοί έχουν καταφύγει στα μμμ για μετακίνηση. Εσύ κράτος-ακράτεια οργάνωσε καλύτερα την διοίκηση των μμμ, πέταξε έξω κάτι ανύπαρκτους συνδικαλισταράδες που τρώνε από χίλιες μεριές, και μείωσε τιμές εισιτηρίων, βάλε ελεγκτές (που ήδη υπάρχουν αποσπασμένοι από εδώ κι απο εκεί ως διοικητικό προσωπικό σε γραφειάρες) να ελέγχουν Έλληνες και αλλοδαπούς που τα χρησιμοποιούν και στο κάτω κάτω της γραφής αν είσαι τόσο ανίκανο να κάνεις αυτά τα απλά πραγματάκια,, που κάνουν όλοι οι οργανισμοί αστικών συγκοινωνιών των πρωτευουσών όλων των χωρών (σχεδόν) της ευωπαϊκής ένωσης, ε τότε εκχώρησε το management σε ιδιώτες να κάνουν οι ιδιώτες την δουλειά καλύτερα.

Όσο για τον φραπέ, πάλι επιλογή σου είναι. Εφ' όσον έχει το ψώνιο να πας στην Χ περιοχή στην Ψ καφετέρεια που έχει τον καφέ 5-6-7 ευρώ, καλά κάνει η καφετέρεια και σου πιάνει τον κ.......ο και σου χρεώνει τον καφέ 7 ευρώ. Μην ξαναπάς. Αν δεν ξαναπατήσει κανείς, θα κατεβάσει την τιμή σε λογικότερα πλαίσια.

Εξ άλλου, όπου και να κοιτάξεις, γεμάτο καφετέρειες είναι, πας σε μια πιο φθηνή.

Ή και, στο κάτω κάτω της γραφής, τον πίνεις σπίτι σου .

Αλλά το μμμ δεν μπορείς να το αποφύγεις. Άντε, ναι, υπάρχουν και τ απόδια. Αλλά για πόσο μακρινές αποστα΄σεις; Και σε πόσο χρόνο; Και με τι καιρό;

 

Φίλε μου σε πολλά από όσα λες συμφωνώ. Αλλά κι ο soublaki-3 έχει εν μέρει δίκιο. Γιατί κρίση κρίση, αλλά όλα τα αμάξια είναι έξω στους δρόμους (έχει μειωθεί λίγο η κίνηση στους αυτοκινητόδρομους μόνο), όλα τα 18χρονα έχουν κι από ένα αυτοκινητάκι (γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ωραίο και "τρομερό προσόν" να πουλάς μούρη στη σχολή....), όλα τα κλαμπ, μπαρ κι όλες οι καφετέριες είναι γεμάτες (μόνο τα μπουζούκια είναι που έχουν αισθητή μειωση στην πελατεία)... Για λαθρεπιβίβαση στα ΜΜΜ, δεν το συζητώ καλύτερα. Επίσης, σωστά επισημαίνεις ότι οι μισθοί των μελών του ΔΣ στους διαφόρους οργανισμούς πρέπει να μειωθούν δραματικά, αλλά δε λύνεται έτσι το πρόβλημα, όταν κάθε μέρα εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

 

Δηλαδή κάτσε, τι καταναλωτική συνείδηση έχουμε επιτέλους σαν κοινό? Εγώ όταν ήμουν Αθήνα, χρησιμοποιούσα ως επί τον πλείστον ΜΜΜ, συμφέρει πολύ και πάντα ήμουν στην ώρα μου όπου ήθελα. Αλλά δεν είδα και κανένα από τους συνομηλικούς μου να διαμαρτύρεται για το κόστος της εξόδου του (ποτό νοθευμένο από 10-15 ευρώ τουλάχιστον) ή το κόστος χρησιμοποίησης του αυτοκινήτου του (και οι περισσότεροι από αυτούς δεν είχαν οικονομική επιφάνεια). Και τώρα που ζω έξω, οι άνθρωποι δε χρησιμοποιούν το αυτκίνητο τόσο πολύ πια... Εμείς στην Ελλάδα στο περίπτερο πάμε και παίρνουμε αυτοκίνητο. Χρησιμοποιούν πάρα πολύ τα ΜΜΜ (τα οποία είναι πολύ ακριβά) και πολύ ποδήλατο. Δηλαδή αυτοί πως τα καταφέρνουν και εξυπηρετούνται κι εμείς όταν γινόμαστε 15-16 θέλουμε μηχανάκι (ως πλειοψηφία μιλάω πάντα)?

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, για κάποιον που παίρνει κάθε μέρα συγκξοιωνία, τα μέσα αυξήθηκαν 5€..Για τη βενζίνη που έχει 1000πλασιαστεί δεν ακούω παράπονα....Παρ' όλα αυτά το παίρνετε το τουτού...

E ναι ρε σουβλακη..το παιρνουμε το αμαξι γτ για αποσταση ωραιοκαστρο-πανοραμα /πυλαια πρεπει να αλλαζω 3 λεωφορεια και κανω πανω απο 2 ωρες..

με το αμαξι κανω-ουτε- μιση ωρα και ουτε περιμενω μεσα στο κρυο,ουτε στριμωχνομαι,ουτε μυριζω την μπιχλα του καθε απλυτου συνεπιβατη!!και αν εχεις και ενα καρο πραγματα να κουβαλησεις τα πετας στο πορτ μπαγκαζ και τελος...

και ναι ανεβηκε η βενζινη..τι να κανω?να μεινω να μιζεριαζω "αχουυυυ ποσο ανεβηκε,στερουμε 2 καφεδες τον μηνα?" τι θα κερδισω,θα μου βαλει κανα λιτρο τζαμπα ο βενζινας?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Ωραία, δώσε τότε 100€ για βενζίνη τουλάχιστον και σταμάτα να κλαίγεσαι για τα 5-10€ αύξηση στα ΜΜΜ. Και γω στα Σπάτα που πηγαίνω θέλω 4 μέσα, αλλά μου κοστίζει 70c. Ενώ με αυτοκίνητο θέλω 20€ βενζίνη.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό εξέλαβα. Πάντως είναι πολλοί που κλαίγονται για τις αυξήσεις των εισητηριών και κάνουν τσιμουδιά σε άλλα πιο σημαντικά πράγματα. Θες να πας στη δουλειά σου; Πάρε συγκοινωνία. Θα κάνεις 1 ώρα και κάτι έγινε. Μήπως με την κίνηση θα φτάσεις πιο γρήγορα. Και οκ στην επαρχία οι συγκοινωνίες είναι χάλια, αλλά κι εκεί μπορείς τις περισσότερες αποστάσεις να τις κάνεις με τα πόδια.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, είναι νομιμο/ηθικό να ζητάει ο ΟΑΣΑ να ανταλλάξουμε τα παλιά εισιτήρια με καινούρια; Κανονικά δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε τα παλιά; Κάθε φορά συνηδητοποιώ ακόμα πιο πολύ πόσο κακοί καταναλωτές είμαστε...

 

Ναι, γκρινιάζω γιατί τα έχω ήδη αγοράσει και παλιότερα σου λέγανε ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Στον ΟΣΕ, αν έβγαζες εισιτήριο έστω και μία μέρα πριν τις αυξήσεις ταξίδευες με την παλιά τιμή.

Αν βγάλεις κάρτα απεριορίστων, στην Αθήνα η αύξηση είναι 5€ για το μειωμένο και 10€ για το κανονικό. 4 καφέδες στα φοιτητικά.

 

2 εισιτήρια αγόρασα. Η διαφορά είναι ότι εμας δεν μας αφήνανε να τα χρησιμοποιήσουνε. Γι' αυτό σκαλώνω.

Πόσες φορές πρέπει να σου πει κάποιος ότι ο ΟΑΣΑ, για τον ΟΑΣΘ δεν γνωρίζω, είναι ζημιογόνος; Δηλαδή τι ήθελες, να περνάει το λεωφορείο κάθε 45';

 

Αυτό εξέλαβα. Πάντως είναι πολλοί που κλαίγονται για τις αυξήσεις των εισητηριών και κάνουν τσιμουδιά σε άλλα πιο σημαντικά πράγματα. Θες να πας στη δουλειά σου; Πάρε συγκοινωνία. Θα κάνεις 1 ώρα και κάτι έγινε. Μήπως με την κίνηση θα φτάσεις πιο γρήγορα. Και οκ στην επαρχία οι συγκοινωνίες είναι χάλια, αλλά κι εκεί μπορείς τις περισσότερες αποστάσεις να τις κάνεις με τα πόδια.

τι λες ρε σουβλακη,πας καλα?που δουλευεις εσυ και εχεις την ανεση χρονου για 1,5+ωρα πηγαινε και αλλη τοσα γυρνα?

 

και για ποια επαρχια μιλας??

δε ξερω για αλλες επαρχιακες πολεις,εγω θεσσαλονικη ζω και τα πραγματα δεν ειναι οπβως τα λες..

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω παντως αγορασα αυτοκινητο προσφατα και πλεον μπορω να πω οτι σε εμενα προσωπικα το μηνα η διαφορα βενζινης και ΜΜΜ δεν ειναι τραγικα μεγαλη οπως ηταν και γι αυτο σκεφτομαι να καταργησω συγκοινωνιες μονιμα και εξηγουμε:Με το αυτοκινητο κανω περιπου 300 km το μηνα το μεγιστο(κατα μεσο ορο 250 βγαινουν)και με το μεγαλυετρο μερος τους να γινεται στην Αθηνα θελω για βενζινη γυρω 50 ευρω το μεγιστο.Πλεον μια καρτα απεριοριστων διαδρομων στα ΜΜΜ νομιζω κανει 45 ευρω για ολα τα μεσα.Οπως καταλαβαινεται δεν αξιζει με την καμια!Βεβαιως στη δικη μου περιπτωση υπηρχαν τα λεφτα για την αγορα αυτοκινητου οποτε δεν υπαρχουν δοσεις κλπ.Εκει που ακομα υπαρχει διαφορα ειναι οταν παω επαρχια στους γονεις μου οπου η διαφορα για να πας ειναι πολυ μεγαλη.
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε πολλά από όσα λες συμφωνώ. Αλλά κι ο soublaki-3 έχει εν μέρει δίκιο. Γιατί κρίση κρίση, αλλά όλα τα αμάξια είναι έξω στους δρόμους (έχει μειωθεί λίγο η κίνηση στους αυτοκινητόδρομους μόνο), όλα τα 18χρονα έχουν κι από ένα αυτοκινητάκι (γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ωραίο και "τρομερό προσόν" να πουλάς μούρη στη σχολή....), όλα τα κλαμπ, μπαρ κι όλες οι καφετέριες είναι γεμάτες (μόνο τα μπουζούκια είναι που έχουν αισθητή μειωση στην πελατεία)... Για λαθρεπιβίβαση στα ΜΜΜ, δεν το συζητώ καλύτερα. Επίσης, σωστά επισημαίνεις ότι οι μισθοί των μελών του ΔΣ στους διαφόρους οργανισμούς πρέπει να μειωθούν δραματικά, αλλά δε λύνεται έτσι το πρόβλημα, όταν κάθε μέρα εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

 

Δηλαδή κάτσε, τι καταναλωτική συνείδηση έχουμε επιτέλους σαν κοινό? Εγώ όταν ήμουν Αθήνα, χρησιμοποιούσα ως επί τον πλείστον ΜΜΜ, συμφέρει πολύ και πάντα ήμουν στην ώρα μου όπου ήθελα. Αλλά δεν είδα και κανένα από τους συνομηλικούς μου να διαμαρτύρεται για το κόστος της εξόδου του (ποτό νοθευμένο από 10-15 ευρώ τουλάχιστον) ή το κόστος χρησιμοποίησης του αυτοκινήτου του (και οι περισσότεροι από αυτούς δεν είχαν οικονομική επιφάνεια). Και τώρα που ζω έξω, οι άνθρωποι δε χρησιμοποιούν το αυτκίνητο τόσο πολύ πια... Εμείς στην Ελλάδα στο περίπτερο πάμε και παίρνουμε αυτοκίνητο. Χρησιμοποιούν πάρα πολύ τα ΜΜΜ (τα οποία είναι πολύ ακριβά) και πολύ ποδήλατο. Δηλαδή αυτοί πως τα καταφέρνουν και εξυπηρετούνται κι εμείς όταν γινόμαστε 15-16 θέλουμε μηχανάκι (ως πλειοψηφία μιλάω πάντα)?

 

 

Όσον αφορά την καταναλωτική συνείδηση, όπως ανέφερα και πιο πάνω δες πας για πιεις καφέ με 10 ευρώ στην Χ καφετέρεια, πας σε άλλη που τον έχει πιο φθηνά ή και κάθεσαι σπίτι σου. Όπως και να το κάνουμε, η καφετέρεια, το bar-club κλπ είναι επιχείρηση, που έχει σκοπό το κέρδος. Εάν μειωθεί το κέρδος λόγω μειώσεως πελατείας και ζητήσεως, θα αναγκασθεί να ρίξει τις τιμές για να επαναπροσελκύσει την πελατεία της. Ή και έχεις επιλογή να μην βγεις καθόλου. Αλλά πλέον τα ΜΜΜ που στα πλαίσια των νέω πολιτικών έχουν κοπεί δορομολόγια και έχει αραιώσει η συχνότητα πολλών, δεν είναι και πάντα τόσο εξυπηρετικά πλέον. Πχ ιδίως σε ώρες αιχμής όταν ένα λεωφορείο πέρναγε ανά 20 λεπτά και τώρα περνάει ανά 30 λεπτά (λόγω περικοπής δρομολογίων), ο κόσμος που συσσωρεύεται σε κάθε στάση έχει ως συνέπεια ν α γεμίζει το λεωφορείο σχεδόν απ' την αφετηρία και μετά σε όλες τις στάσεις να παίρνει 1-2 άτομα και οι υπόλοιποι ν αμένουν έξω.

Βρίσκω τις αυξήσεις εντελώς απαράδεκτες και ληστρικές.

Όσο για τις αμοιβές των μελών των διοικητικών συμβουλίων, εάν αθροίσεις τα δεκαχίλιαρα που έχουν λαμβάνειν κάθε μήνα επί 12 μήνες τον χρόνο επί τριψήφιο αριθμό μελών δσ σε όλες τις εταιρείες των συγκοινωνιών, βγαίνει ένα πολύ σεβαστό ποσό. Επί Χ χρόνια που ακολουθείται αυτή η πολιτική των Golden green and blue boys ..... βγαίνουν αρκετά εκατομμύρια ευρώ........συν όλα τα προνόμια και τα '"τυχερά" των συνδικαλιστών και όλα εκείνα τα σεμινάρια για εκπαίδευση σκύλων ή τον διευθύνοντα σύμβουλο που καπου έλεγε ότι πήρε 600 ευρώ γυναικεία μπλούζα (ελπίζω για δώρο, όχι για τον εαυτό του) χρεώνοντάς την στην εταιρεία συν συν συν συν.....ε μαζεύεται ένα μεγάλο μέρος του ελλείμματος των συγκοινωνιών.

Και με την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων τί νομίζετε πώς θα πετύχουν;

Μια ωραιότατη τρύπα στο νερό.

Διότι τα εισιτήρια αποφέρουν ένα μόνο μέρος των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών. Αλλά αυτοί έχουν αυξήσει σε υπερβολικό βαθμό και τις δαπάνες των συγκοινωνιών (μέσω σεμιναρίων για σκύλους και παχυλότατων αμοιβών δσ), οι οποίες όχι μόνο εξανεμίζουν τα λεφτά που θα εισρρεύσουν στα ταμεία λόγω αυξήσεων, αλλά επιβαρύνουν έτι περαιτέρω τα ελλείμματα.

είναι προφανές ότι οι διάφοροι τζαμπατζήδες (και προφανώς δεν είναι το ανώνυμο κοινό που ποιείται χρήσιν των μμμ, είτε πληρώνοντας, είτε αρνούμενο να πληρώσει αυτές τις αντισυνταγματικές αυξήσεις) ζουν σε μία virtual reality, μη έχοντας χρησιμοποιήσει ποτέ μμμ, ενώ τα καύσιμα για τις μετακινήσεις τους τα πληρώνει ο Ελληνικός λαός.......

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου

άκου με προσοχή τους καημούς του

και δίνε του ελπίδες...

Link to comment
Share on other sites

τι λες ρε σουβλακη,πας καλα?που δουλευεις εσυ και εχεις την ανεση χρονου για 1,5+ωρα πηγαινε και αλλη τοσα γυρνα?

 

και για ποια επαρχια μιλας??

δε ξερω για αλλες επαρχιακες πολεις,εγω θεσσαλονικη ζω και τα πραγματα δεν ειναι οπβως τα λες..

 

Στην Αθήνα θες περίπου 45' για μια μέση διαδρομή. Πες μου αν πάρεις το αυτοκίνητο πόση ώρα θα κάνεις, πόση ώρα θα κάνεις να βρεις πάρκινγκ, αν βρεις, αλλιώς 5-10€ παρκινγκ. Το αυτοκίνητο αξίζει μόνο για βράδυ, αλλά και πάλι θα πιεις 2 ποτηράκια παραπάνω και θα είσαι κίνδυνος-θάνατος.

Επαρχία όταν λέω, φυσικά και δεν εννοώ την Θεσσαλονίκη. Θεσσαλονίκη στις περισσότερες περιοχές έχει κάθε 10-15' συγκοινωνία. Κάποια λεωφορεία στην Αθήνα έρχονται κάθε 45'-1ώρα...

Στο εξωτερικό μετακινούνται αν ξέρεις από πόλη σε πόλη για να πάνε στη δουλειά τους...

Καλα... πας και 'συ να βγαλεις ακρη ....

Εσύ τι πρόβλημα έχεις;

Edited by soublaki-3
Link to comment
Share on other sites

Μονο ενα τσουναμι μας σωζει..να τα κανει ολα θαλασσα και να γυρναμε με βαρκες που ειμαστε και ναυτικος λαος.. :lol:
Link to comment
Share on other sites

η Βαρκελωνη παντως, μια πολη με σχεδον 1.000.000 λιγοτερους κατοικους απο οτι η αθηνα μας, εχει 11 γραμμες μετρο και 5-6 προαστιακου.. και το απλο εισιτηριο εχει 1,45....

αυτο για να συνειδητοποιουμε το κατα ποσον ειναι ακριβα τα εισιτηρια εν ελλαδι παντα σε σχεση με την παρεχομενη υπηρεσια..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

η Βαρκελωνη παντως, μια πολη με σχεδον 1.000.000 λιγοτερους κατοικους απο οτι η αθηνα μας, εχει 11 γραμμες μετρο και 5-6 προαστιακου.. και το απλο εισιτηριο εχει 1,45....

αυτο για να συνειδητοποιουμε το κατα ποσον ειναι ακριβα τα εισιτηρια εν ελλαδι παντα σε σχεση με την παρεχομενη υπηρεσια..

 

....το οποίο δεν είναι ενιαίο

Link to comment
Share on other sites

απο οσο ειδα κατα τις μετακινησεις μου, στο μεγαλυτερο μερος του μετρο και ενα σημαντικο κομματι προαστιακου, κινουμουν με το ιδιο εισιτηριο.... δε μου χτυπησε καπου οτι δεν περναει...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

απο οσο ειδα κατα τις μετακινησεις μου, στο μεγαλυτερο μερος του μετρο και ενα σημαντικο κομματι προαστιακου, κινουμουν με το ιδιο εισιτηριο.... δε μου χτυπησε καπου οτι δεν περναει...

 

Οταν λέω ενιαίο εννοώ να ισχύει και στα άλλα μέσα, πχ λεωφορεία και τρόλλεϋ. Αν αναλογιστείς ότι στην Ελλάδα έχεις 5 εταιρείες, υπολόγισε πόσα παίρνει η κάθε εταιρεία. Οπως είχα γράψει παλιότερα, το ΜΕΤΡΟ μέχρι τη στιγμή που έγινε ενιαίο το εισιτήριο ήταν κερδοφόρο. Μετά μπήκε πολύ μέσα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...