Jump to content

Εισητήρια Μέσων Μαζικής Μεταφοράς


soublaki-3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στη Θεσσαλονίκη, στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, μπορείς να προμηθευτείς εισητήριο και εντός λεωφορείου, στην Αθήνα αν δεν βρεις ή δεν προλάβεις, την "έκατσες". Θεωρώ ότι πρέπει να στείλουμε καμμιά επιστολή μήπως δούμε προκοπή...:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 83
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Από τον οδηγό εννοείς; Γιατί και στην Αθήνα πολλοί μπαίνουν και ζητάνε από τον κόσμο. Τώρα αν σου τύχει και μπουν στην ίδια στάση ελεγκτές, όντως έχεις πρόβλημα.

Αυτό που θα έπρεπε να ελέγχεται (όπως και τόσα άλλα στη χώρα...) είναι η συμπεριφορά ορισμένων (όχι όλων) των ελεγκτών...

KCB
Link to comment
Share on other sites

Α ωραίο αυτό.

Αλλά εδώ λέμε ότι αν μπει ελεγκτής και ψάχνεις εκείνη την ώρα το εισιτήριο μπορεί να σου κλείσει τα μηχανήματα και μετά να απαιτεί πρόστιμο... Οπότε δεν πα' ναχε περίπτερο μέσα στο λεοφωρείο...:p

KCB
Link to comment
Share on other sites

να σου κλεισει-κλειδωσει το μηχανημα δεν ισχυει κ ουτε εχει συμβει, απλα αν σε δει να το κοβεις εκεινη την ωρα θα πεσει προστιμο εκτος κ πεσεις σε κανενα καλο ελεγκτη ο οποιος κ θα σου την χαρισει!ο λογος των μηχανηματων ειναι γι' αυτον τον λογο να αποφευγονται οι λουφαντζηδες με την δικαιολογια δεν προλαβα να παω στο περιπτερο!
Link to comment
Share on other sites

Α ωραίο αυτό.

Αλλά εδώ λέμε ότι αν μπει ελεγκτής και ψάχνεις εκείνη την ώρα το εισιτήριο μπορεί να σου κλείσει τα μηχανήματα και μετά να απαιτεί πρόστιμο... Οπότε δεν πα' ναχε περίπτερο μέσα στο λεοφωρείο...:p

 

πρεπει με το που ανεβενεις στο bus να ριχνεις τα κερματα κ να βγαζεις εισητιριο κ ελεγκτης να ανεβει μαζι με εσενα δεν υπαρχει κανενα προβλημα κ σιγουρα

δεν μπορει να κλεισει το μηχανημα ο ελεγκτης

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Αναφερόμουν σε γεγονότα που έχουν συμβεί στην Αθήνα και τα γνωρίζω, δεν ξέρω καθόλου για Θεσσαλονίκη, τώρα τ'ακούω από εσάς ;)
KCB
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Ωραία τα νέα μέτρα με τις αυξήσεις των εισιτηρίων...:mad:

Ε και;

και που ανεβάσανε την τιμή των εισιτηρίων, σάμπως υπάρχουν μέσα για να τα χρησιμοποιήσουμε;

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

^^Well said.

Μ'αρεσει που πηγα κι εβγαλα και ετησια καρτα επειδη με συμφερει.

 

και εγω εβγαλα ετησια, ποσο θα κανουν απεργια πια?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει είναι απαράδεκτοι με τις τιμές.ΤΙ να πω :( Άσε που περιμένω να λήξουν οι απεργίες μπας και βγάλω τη μηνιαία κάρτα διαδρομών αλλά φοβάμαι μήπως και λίγοντας οι απεργίες δεν θα τη δίνουν γιατί θα έχουν περάσει οι πρώτες μέρες του μήνα.τέσπα.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

απο το σαιτ τους

 

Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 με το Νομοθετικό Διάταγμα 3721/1957 και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Α.Σ.Θ.

Το απασχολούμενο κεφάλαιο του Ο.Α.Σ.Θ. είναι κατανεμημένο σε 415 ακέραιες μετοχές, εκ των οποίων οι 346 είναι κατανεμημένες σε 1.900 περίπου μικρομετόχους αυτοκινητιστές, οι 26 ανήκουν στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε., οι 22 ανήκουν στον Συνεταιρισμό των Εργαζομένων στον Ο.Α.Σ.Θ. και οι 21 ανήκουν στο νομικό πρόσωπο του Ο.Α.Σ.Θ.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Γίνεται ένας Οργανισμός να είναι ιδιωτικός; :wacko:

 

 

Γιατί να μην γίνεται;

Ο ΟΤΕ (Οργανισμός Ταλαιπωρίας Ελλήνων) πώς είναι ιδιωτικός;

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου

άκου με προσοχή τους καημούς του

και δίνε του ελπίδες...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, είναι νομιμο/ηθικό να ζητάει ο ΟΑΣΑ να ανταλλάξουμε τα παλιά εισιτήρια με καινούρια; Κανονικά δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε τα παλιά; Κάθε φορά συνηδητοποιώ ακόμα πιο πολύ πόσο κακοί καταναλωτές είμαστε...
Link to comment
Share on other sites

soublaki-3, το αν είμαστε καλοί ή κακοί ή ορθολογικοί ή μη καταναλωτές άστο καλύτερα....

Καλύτερα να ρωτάς, πόσοι από εμάς ακυρώνανε το εισητήριο ?

Και πόσοι από αυτούς που ακυρώνανε, καλούνται να πληρώσουν τις αυξήσεις των εισητήριων....

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ακυρώσεις και σε πιάσουν, το πρόστιμο νομίζω είναι 60 φορές πάνω. Εγώ δεν ρισκάρω να δώσω 60€, πηγαίνω Θεσ/νικη με αεροπλάνο και επιστρέφω με αυτά τα χρήματα.

Η τιμή του 1.40€ μου φαίνεται πολύ λογική. Στο Λονδίνο έχει 4£ και εκεί είναι για μία διαδρομή, όχι για 90'.

Link to comment
Share on other sites

Οσο παράλογη είναι η τιμή, πρέπει να πληρώσουμε. Απο εκεί και πέρα, όποιοι τους ψήφισαν να τους χαίρονται!
Link to comment
Share on other sites

Οσο παράλογη είναι η τιμή, πρέπει να πληρώσουμε. Απο εκεί και πέρα, όποιοι τους ψήφισαν να τους χαίρονται!

 

Γιατί είναι παράλογη; Παράλογο είναι να κοπούν δρομολόγια και να διωχθεί προσωπικό. Παράλογη είναι η τιμή του πετρελαίου, με αποτέλεσμα Φιξ - Π. Φάληρο να θες 6€...Το ΜΕΤΡΟ μέχρι να βγει το ενιαία εισιτήριο ήταν κερδοφόρο. Μετά μπήκε μέσα, γιατί τα χρήματα μοιράζονται σε όλους τους οργανισμούς. Στο εξωτερικό με το ένα εισιτήριο πληρώνεις μία διαδρομή για ένα μέσο. Εγώ με ένα εισιτήριο πηγαίνω από Π. Φάληρο μέχρι Σπάτα, διαδρομή 1,5 - 2 ώρες. Χρησιμοποιώ τραμ, 2 μετρό και λεωφορείο. Για πηγαίντε λίγο στην επαρχία να δείτε πόσο έχουν οι τιμές στα ΜΜΜ και μετά τα ξαναλέμε.

Link to comment
Share on other sites

Οσο παράλογη είναι η τιμή, πρέπει να πληρώσουμε. Απο εκεί και πέρα, όποιοι τους ψήφισαν να τους χαίρονται!

 

Όχι φίλε μου. ΠΑράλογοι και τζαμπατζήδες (τους επιστρέφω τον χαρακτηρισμό) είναι όλοι αυτοί με τα 58 σπίτια και τα 148.000.000 ευρώ καταθέσεις που αντί να φέρουν πισω τα κλεμμένα, αύξησαν και τα εισιτήρια και τις κάρτες πολλαπλών διαδρομών. Αλλά έχουν και πόσες δεκάδες ελεγκτών σε γραφεία κλεισμένων να κάθονται, αποσπασμένους ως διοικητικό προσωπικό, αντί να τους βγάλουν έξω στα μμμ να ελέγχουν. Έχουμε 2.000.000 λαθρομετανάστες και πόσους ακόμη νόμιμους, οι οποίοι ταξιδεύουν δωρεάν. Για να μάσουν κι από εκεί κάνα φράγκο, δεν επιτρέπεται να ελέγχουν μόνο τους Έλληνες πολίτες και όλοι όσοι φιλοξενούνται σ' αυτή την χώρα να εκφεύγουν κάθε ελέγχου!

Όσο για το προσωπικό των οργανισμών των μμμ, που δεν βγήκε καν να διαμαρτυρηθεί για τις αυξήσεις φωτιά στις τιμές των εισιτηρίων, αλλά μόνο για να μην χάνουν τα 4.000 μισθούς που παιρνουν, ε ας τους κόψουν και κάτι. Εδώ πόσοι και πόσοι χιλιάδες συνομήλικοί μας παίρνουν 400-500 ευρώ με 12ωρη εργασία και τα ρετιρέ θα βγουν να παραπονεθούν; Όλοι οι βολεμένοι; Ας τους κόψουν, να μειωθεί και το κόστος μισθοδοσίας.

Αλλά να κόψουν και από τα λεγόμενα blue και green golden boys των διοικήσεων, που παίρνουν κάτι 10.000χίλιαρα τον μήνα μισθό, χωρίς να προσφέρουν απολύτως τίποτα........

Αυτά από έναν ταλαιπωρούμενο μαθητή...

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου

άκου με προσοχή τους καημούς του

και δίνε του ελπίδες...

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ακυρώσεις και σε πιάσουν, το πρόστιμο νομίζω είναι 60 φορές πάνω. Εγώ δεν ρισκάρω να δώσω 60€, πηγαίνω Θεσ/νικη με αεροπλάνο και επιστρέφω με αυτά τα χρήματα.

Η τιμή του 1.40€ μου φαίνεται πολύ λογική. Στο Λονδίνο έχει 4£ και εκεί είναι για μία διαδρομή, όχι για 90'.

Δε νομίζω να παιρνω τον ίδιο μισθό με το μέσο άγγλο πολίτη φίλε μου για να μπορώ να πληρώνω όσο κι αυτός. Ας είμαστε και λίγο προσγειωμένοι στη πραγματικότητα κάθε χώρας αλλιώς ας βάλουμε ενιαίους μισθούς σε όλη την ΕΕ και ας μου πάνε και μένα το εισιτήριο στα 4€, επίσης άλλο το δίκτυο μετρό της αγγλίας κι αλλο το δικό μας που εινα 3 γραμμές ολες κι ολες...

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να παιρνω τον ίδιο μισθό με το μέσο άγγλο πολίτη φίλε μου για να μπορώ να πληρώνω όσο κι αυτός. Ας είμαστε και λίγο προσγειωμένοι στη πραγματικότητα κάθε χώρας αλλιώς ας βάλουμε ενιαίους μισθούς σε όλη την ΕΕ και ας μου πάνε και μένα το εισιτήριο στα 4€, επίσης άλλο το δίκτυο μετρό της αγγλίας κι αλλο το δικό μας που εινα 3 γραμμές ολες κι ολες...

 

Δίκιο έχεις φίλε, αλλά στη Βρετανία δεν υπάρχει κι η λαθρεπιβίβαση που υπάρχει στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, αν μπορούσαμε να μπαίναμε τζάμπα στο ταξί θα το κάναμε... Άλλωστε στην Ελλάδα, έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές, με το σκεπτικό ότι όποιος δεν πληρώνει και "κλέβει", είναι μάγκας, ο μ...λ...κας πληρώνει πάντα....

 

Καλές οι αναλύσεις, αλλά η πραγματικότητα είναι μία, ότι οι οργανισμοί των ΜΜΜ έχουν χρέη, εκ των οποίων είναι πολλά ληξιπρόθεσμα, οπότε λογικό είναι να αυξηθεί η τιμή του εισητηρίου. Και όποιος θελήσει να βάλει τάξη σε έναν οργανισμό, αν θέλετε και με αυστηρά τεχνοκρατικά κριτηρία, θα βρει πολλές αντιδράσεις κι ο λόγος είναι ότι κανένας πραγματικά δε θα θέλει την τάξη, ούτε οι υπαλλήλοι ούτε το καταναλωτικό κοινό ούτε κανένας...

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...