7020029 Δημ. March 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2011 ααα τωρα καταλαβα. μπηκα και σε τραμ και σε λεωφορειο με το ιδιο εισιτηριο.. εκει ολα τα μεσα (εκτος απο καποιες γραμμες προαστιακου) ανηκουν στο TMB (Transports Metropolitans de Barcelona). ετσι το εισιτηριο κανει παντου.. αρα ειναι ενιαιο, right;;; Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 23, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2011 Ετσι ακριβώς 7020029. Για τη φίλη τη FREAK_OF_NATURE, στη Θεσσαλονίκη το εισιτήριο των 0.80€, ναι είναι ψιλοακριβό. Για δείτε όμως τις τιμές στην επαρχία όπου εκεί οι τιμές είναι πολύ ακριβές και η συγκοινωνία είναι πολύ αραιή; Στα Χανιά για παράδειγμα δεν υπάρχουν ούτε μηνιαίες κάρτες, ούτε ισχύει η μετεπιβίβαση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. March 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2011 μα εγω ποτε δεν είπα αν θεωρω το εισητηριο φτηνο η ακριβο.. απλα διαπίστωσα πως εκει που εκραζες το "ακριβο" εισητηριο και τον κακο οασθ/οασα που δεν σε αφηνει να ταξιδεψεις με το παλιο εισητηριο,αρχισες να λες τι καλα που ειναι τα μμμ και τι κακοι εμεις που δε γκρινιαζουμε για την βενζινη.. τεσπα..δε θα καταλαβες καλα... Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. March 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2011 η Βαρκελωνη παντως, μια πολη με σχεδον 1.000.000 λιγοτερους κατοικους απο οτι η αθηνα μας, εχει 11 γραμμες μετρο και 5-6 προαστιακου.. και το απλο εισιτηριο εχει 1,45.... αυτο για να συνειδητοποιουμε το κατα ποσον ειναι ακριβα τα εισιτηρια εν ελλαδι παντα σε σχεση με την παρεχομενη υπηρεσια.. Για αυτό κι η Ισπανία κοντεύει να χάσει την πιστοληπτική της ικανότητα και έχει ένα εξωτερικό χρέος μεγάλο. ΥΓ: Πάντως γενικά, σαν πόλη η Βαρκελώνη είναι ακριβή. Τουλάχιστον, έτσι ήταν πριν 2 χρόνια που είχα πάει εγώ. Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2011 η Βαρκελωνη παντως, μια πολη με σχεδον 1.000.000 λιγοτερους κατοικους απο οτι η αθηνα μας, εχει 11 γραμμες μετρο και 5-6 προαστιακου.. και το απλο εισιτηριο εχει 1,45.... αυτο για να συνειδητοποιουμε το κατα ποσον ειναι ακριβα τα εισιτηρια εν ελλαδι παντα σε σχεση με την παρεχομενη υπηρεσια.. Καλά, τώρα συγκρίνουμε την μέρα με την νύχτα..........στην Βαρκελώνη που η κάθε γραμμή μετρό (χωρίς μίζες) στοίχισε το 1/3 της κάθε Ελληνικής, που το κάθε λεωφορείο κλπ αγοράζεται στο 40% της τιμής, με την οποία το αγοράζει η large και wealthy Ελλαδάρα και η ποιότης των παρεχομένων υπηρεσιών είναι έτη φωτός ανωτέρα και καλύτερη από αυτή των εν Ελλάδι συγκοινωνιών.....που δεν περικόπτουν την συχνότητα των δρομολογίων αιχμής, ούτε φυσικά το εν γένει κόστος ζωής και οι μισθοί, εργασία, δείκτες ανεργίας είναι ίδιοι..... Ας μας δώσει ο κάθε τζαμπατζής το επίπεδο ζωής (όχι μόνο οικονομικό, αλλά και διοικητικό, πχ πάταξα της γραφειοκρατίας) που ισχύει σε οποιαδήποτε πεπολιτισμένη χώρα του κόσμου, εν αις και οι χώρες της ευρωπαϊκής ενώσεως, και μετά να απαιτήσει αυτό το extravagant εισιτήριο για πολύ μικρές και "λίγες" υπηρεσίες που (δεν) παρέχει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 23, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2011 μα εγω ποτε δεν είπα αν θεωρω το εισητηριο φτηνο η ακριβο.. απλα διαπίστωσα πως εκει που εκραζες το "ακριβο" εισητηριο και τον κακο οασθ/οασα που δεν σε αφηνει να ταξιδεψεις με το παλιο εισητηριο,αρχισες να λες τι καλα που ειναι τα μμμ και τι κακοι εμεις που δε γκρινιαζουμε για την βενζινη.. τεσπα..δε θα καταλαβες καλα... Καταρχάς εγώ δεν κόβω εισιτήριο, έχω κάρτα. Απλά λέω ότι θα έπρεπε να σου πουν χρησιμοποίησε τα παλιά. Πού το παράλογο; Ας μου θυμήσει κάποιος πόσο ήταν οι τιμές λεωφορείων/τρόλλευ και μετρό πριν βγει το ενιαίο. Αν έπαιρνες 2 μέσα δεν ήταν πιο ακριβό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 25, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 25, 2011 (edited) Αντίδραση ΙΝΚΑ στις αυξήσεις των εισιτηρίων 25/01 - ΕΛΛΑΔΑ Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011, 20:27 Σχετικά Tags εισητήρια, αυξήσεις, ΙΝΚΑ Ο ελεγκτής δεν έχει το δικαίωμα να συλλάβει κάποιον που δεν πλήρωσε «Αν και δεν θα μπορούσαμε επίσημα να προτείνουμε την μη πληρωμή εισιτηρίου ως μέσο αντίστασης και πάλης, λόγω του τυπικά παράνομου χαρακτήρα της πράξης. Στην πραγματικότητα όμως, δεν θα μας πείραζε καθόλου η γιγάντωση του κινήματος των πολιτών που δεν πληρώνουν και φυσικά ποτέ δεν θα αντιδράσουμε σε τέτοιες κινήσεις. Ήδη, σημαντικός αριθμός μελών μας είναι ενταγμένος στα κινήματα αυτά και είναι ευνόητο ότι θα παράσχουμε συνδρομή σε όσους πολίτες βρεθούν στην ανάγκη να την ζητήσουν αντιμετωπίζοντας ένα πρόστιμο λόγω μη πληρωμής εισιτηρίου». Αυτό τονίζει το Ινστιτούτο Καταναλωτή (Νέο ΙΝΚΑ) και ως μία πρώτη «συμβουλή» όπως εκτιμά είναι ότι κανείς από τους ελεγκτές υπαλλήλους δεν έχει το δικαίωμα να συλλάβει ή να κρατήσει με την βία κάποιον που δεν πλήρωσε εισιτήριο, ούτε μπορεί να τον υποχρεώσει να πληρώσει ή να κατασχέσει περιουσιακά του στοιχεία. Οι αυξήσεις στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς, κατά το νέο ΙΝΚΑ, είναι μία ακόμα απόδειξη της κρατικής αισχροκέρδειας σε βάρος των πολιτών ιδίως των λαϊκών τάξεων της εργασίας, και μία απόδειξη της ανικανότητας των κυβερνώντων, διαχρονικά, να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν λειτουργικά και ποιοτικά συστήματα μαζικών μεταφορών, αλλά και να ελέγξουν παράνομες συμπεριφορές, κλοπές, απάτες, μίζες και προμήθειες στο χώρο των μέσων μαζικής μεταφοράς. Το νέο ΙΝΚΑ σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι ένα τυπικό σύγχρονο μικρό ή μεσαίο Ι.Χ. καταναλώνει στην πόλη 5-7 λίτρα καυσίμου ανά εκατό χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι με μέση τιμή 6 lt/100 χλμ. η κατανάλωσή του είναι 0,06 λίτρο ανά χιλιόμετρο και με τις σημερινές τιμές διεθνούς και ημεδαπής, αλλά και κρατικής ακρίβειας στα καύσιμα, ένα αυτοκίνητο που καίει βενζίνη καταναλώνει κάτι λιγότερο από 10 λεπτά ανά χιλιόμετρο και συγκεκριμένα με τιμή αμόλυβδης 1,60/λίτρο καταναλώνει 9,6 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Λαμβάνοντας ως τιμή αναφοράς τα 10 λεπτά ανά λίτρο βενζίνης, συνυπολογίζοντας και τα λοιπά λειτουργικά κόστη του Ι.Χ., προκύπτει ότι με το αντίτιμο ενός εισιτηρίου των 1,40 ευρώ, το Ι.Χ. διανύει δεκατέσσερα ολόκληρα χιλιόμετρα. Πηγή: newsbeast.gr Edited March 25, 2011 by soublaki-3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 25, 2011 Καταρχάς εγώ δεν κόβω εισιτήριο, έχω κάρτα. Απλά λέω ότι θα έπρεπε να σου πουν χρησιμοποίησε τα παλιά. Πού το παράλογο; Ας μου θυμήσει κάποιος πόσο ήταν οι τιμές λεωφορείων/τρόλλευ και μετρό πριν βγει το ενιαίο. Αν έπαιρνες 2 μέσα δεν ήταν πιο ακριβό; Κι εγώ με κάρτα κινούμουν ανέκαθεν, πολλώ δε μάλλο τώρα, οπότε και έχει καταντήσει απαγορευτική η αγορά εισιτηρίου, ενώ το εισιτήριο των 0,60 ή 1,20 το ολόκληρο έχει σχεδόν εξαφανισθεί.......απ' την μια ολοένα και λιγότερα περίπτερα πουλάνε πλέον εισιτήρια, λόγω χαμηλού κέρδους, απ' την άλλη δε, όλο και πιο σπάνια βρίσκει κανείς αυτό το ρημάδι το απλό εισιτήριο..........σαν να σε σπρώχνουν με το ζόρι να πας στο ακριβό των 0,70 ή 1,40 αντίστοιχα, ακόμη κι αν δεν έχεις σκοπό για συνδυασμένη χρήση δύο ή και πλειόνων μέσων. Οι τιμές των εισιτηρίων ήταν για λεωφορεία/τρόλλευ 0,25 μειωμένο και 0,50 κανονικό, τραμ 0,30 μειωμένο και 0,60 κανονικό και μετρό 0,40 μειωμένο και 0,80 κανονικό. Μόνο που και τότε η κάρτα στοίχιζε 8.80 ή 17,60 αντιστοίχως, ενώ απ το 2008 η κάρτα μειώθηκε στα 8 η μειωμένη και 15 η κανονική.........αντιθέτως, τώρα με αυτή την ληστρική αισχοκέρδεια αύξησαν και τις τιμές των καρτών κατά 25%! Όσο για το 2008, οι αυξήσεις ανακοινώθηκαν Κυριακή του Πάσχα (όρα και δελτίο τύπου του πάλαι ποτέ υπουργείου (μη) μεταφορών και συγκοινωνιών), αλλά δόθηκε η δυνατότης να χρησιμόποιούνται τα παλιά εισιτήρια μέχρις 1ης Αυγούστου! Δηλαδή 3.5 μήνες!!!! Κατ΄αντιπαραβολή προς αυτό το ξαφνικό τσουνάμι που έσκασε και μέσα σε 14 ημέρες έχασαν την ισχύ τους παλιές κάρτες εισιτήρια κλπ, μόνο παράλογο δεν φαίνεται ρε soublaki-3 αυτό που λες...... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. March 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 25, 2011 (edited) καπου το διαβασα σημερα (αληθεια δεν θυμαμαι που) πως με 1.40 ευρω σε βενζινη διανυεις 14 χλμ κριμα γιατι με αυτες τις τιμες μας σπρωχνουν στο αυτοκινητο (οχι βεβαια πως και εκει ειναι φθηνα) υγ: ποδηλατο για τα κοντινα μαγκες μου ;) αν και ειναι deathwish να κανεις ποδηλατο στην Καλλιθεα που μενω εγω πχ *α μπραβο! σε ανακοινωνση του ΙΝΚΑ το διαβασα Edited March 25, 2011 by thePRODIGY Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 25, 2011 Και για να περάσεις από την μία μεριά της Κηφισίας στην άλλη, εκεί να δεις τι deathwish που είναι το ποδήλατο.......κάθε τόσο και λιγάκι έχουμε και κάποιο παιδί που σκοτώνεται από αυτοκίνητο. Ειλικρινά διαβάζοντας για τα μμμ, -ίσως είμαι και λάθος- σχημάτισα την εντύπωση ότι όλοι αυτοί οι ιθύνοντες έψαξαν και βρήκαν τους πιο σοφούς (αν)εγκέφαλους και έψαξαν και κατέστρωσαν το πιο (αν)ικανο σχέδιο για να καταστρέψουν τελείως τα μμμ των Αθηνών........... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 27, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2011 Οι τιμές των εισιτηρίων ήταν για λεωφορεία/τρόλλευ 0,25 μειωμένο και 0,50 κανονικό, τραμ 0,30 μειωμένο και 0,60 κανονικό και μετρό 0,40 μειωμένο και 0,80 κανονικό. Η δικιά μου λογική, από τη στιγμή που είναι τόσες διαφορετικές εταιρείες, είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχουν διαφορετικά εισιτήρια ανά εταιρεία και ενιαία για αυτούς που χρησιμοποιούν πάνω από ένα μέσα. Με τις τιμές που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω, για κάποιον που θα πάρει δύο μέσα, που πιστεύω ότι είναι και η πλειοψηφία, θα έδινε τότε 1,40€. Αντί για αυτό, η τιμή έπεσε στα 1€, 40% έκπτωση δηλαδή. Τελικά είδανε ότι μπαίνουν μέσα με αυτό το μέτρο γιατί τα χρήματα μοιράζονται σε πολλές εταιρείες/οργανισμούς. καπου το διαβασα σημερα (αληθεια δεν θυμαμαι που) πως με 1.40 ευρω σε βενζινη διανυεις 14 χλμ κριμα γιατι με αυτες τις τιμες μας σπρωχνουν στο αυτοκινητο (οχι βεβαια πως και εκει ειναι φθηνα) υγ: ποδηλατο για τα κοντινα μαγκες μου αν και ειναι deathwish να κανεις ποδηλατο στην Καλλιθεα που μενω εγω πχ *α μπραβο! σε ανακοινωνση του ΙΝΚΑ το διαβασα Αύριο, μεθαύριο που θα έχω λίγο χρόνο παραπάνω, θα σου αποδείξω ότι αυτά που λέει το ΙΝ.ΚΑ είναι μπούρδες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Η δικιά μου λογική, από τη στιγμή που είναι τόσες διαφορετικές εταιρείες, είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχουν διαφορετικά εισιτήρια ανά εταιρεία και ενιαία για αυτούς που χρησιμοποιούν πάνω από ένα μέσα. Με τις τιμές που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω, για κάποιον που θα πάρει δύο μέσα, που πιστεύω ότι είναι και η πλειοψηφία, θα έδινε τότε 1,40€. Αντί για αυτό, η τιμή έπεσε στα 1€, 40% έκπτωση δηλαδή. Τελικά είδανε ότι μπαίνουν μέσα με αυτό το μέτρο γιατί τα χρήματα μοιράζονται σε πολλές εταιρείες/οργανισμούς. Αύριο, μεθαύριο που θα έχω λίγο χρόνο παραπάνω, θα σου αποδείξω ότι αυτά που λέει το ΙΝ.ΚΑ είναι μπούρδες. Η κοινή λογική λέει τα υπουργεία που χρωστούν πολλά εκατομμύρια ευρώ στις αστικές συγκοινωνίες πρέπει να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους......έπειτα, να μειωθούν ΑΜΕΣΑ και ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ οι παράλογες "αποζημιώσεις" που παίρνουν τα διοικητικά συμβούλια, οι διευθύνοντες συμβουλάτορες και όλοι οι παρατρεχάμενοι τζαμπατζήδες γραφειάδες των (μη) διοικήσεων......στη συνέχεια να περικόψουν λίγο και τους παχυλούς μισθούς διαφόρων συνδικαλισταράδων και να δεις μετά πόσο κερδοφόρες θα είναι όλες οι εταιρείες. Όταν πχ ο ΟΑΣΑ έχει έλλειμμα 360 εκατομμύρια ευρώ, αλλά μόνο πχ το υπουργείο Παιδείας και η (καταργηθείσα) υπερνομαρχία ΑΘηνών του χρωστάνε 200 εκατομμύρια ευρώ, από μαθητικά φοιτητικά και άλλα μειωμένα εισιτήρια.....ε τότε πώς να μην γίνει η δουλειά;;;;;; Όλα αυτά τα ελλείμματα είναι ένα φιάσκο, ένα καλοστημένο σχέδιο.....Η μία τσέπη του κράτους κρατάει τα λεφτά για τον εαυτό της και εμφανίζει τις άλλες τσέπες (δεκο, αστικές συγκοινωνίες κλπ) χρεωμένες. Ενώ, εάν καλύψει τα χρέη που έχει προς τις "άλλες" αυτές τσέπες, φθάνουμε σε ισολογισμένες ή και κερδοφόρες καταστάσεις. Το ζήτημα ειναι ποιοι ΔΕΝ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ από μία ενδεχομένως υγιή και καλή πορεία των αστικών συγκοινωνιών. Ρητορικό το ερώτημα..... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 30, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Ε, εντάξει, εσύ το πας αλλού...Να σου συγκρίνω τις τιμές εισιτηρίων δύο πόλεων που έχουν μόνο λεωφορεία, ας πούμε Θεσσαλονίκη με Χανιά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Στα Χανιά η αντίστοιχη συγκοινωνία είναι ιδιωτική ενώ ο ΟΑΣΑ είναι μεν νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, αλλά οι μετοχές ανήκουν στο κράτος, την διοίκηση την ορίζει αποκλειστικώς το κράτος, όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες πληρώνουν (μέσω της φορολογίας) και για τον ΟΑΣΑ και όλες τις συγκοινωνίες των Αθηνών . Εάν η νομαρχία Χανίων δεν πληρώσει αμέσως τα λεφτά που πρέπει να καταβάλει στα αστικά λεωφορεία των Χανίων που μεταφέρουν πχ μαθητές ή άλλα πρόσωπα που δικαιούνται μειωμένου εισιτηρίου, επιδοτουμένου όντος του τελευταίου, αμέσως την επομένη ημέρα θα σταματήσουν τις μεταφορές, με σκοπό να ασκήσουν πίεση, ώστε να ικανοποιηθούν. Αντιθέτως, στις συγκοινωνίες των Αθηνών χρωστούν ένα κάρο λεφτά πολλά υπουργεία και κρατικοί φορείς, αλλά σε συνδυασμό με την παντελή απουσία ελέγχου και ασκήσεως πιέσεως, έχουν οδηγήσει σε τέλμα τους οργανισμούς αυτούς. Δεν το πάω κάπου αλλού. Τι φταίει πχ μέσω της έμμεσης φορολογίας ο πολίτης της Καστοριάς ή του Καστελορίζου να επιβαρύνεται για τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, επειδή το κάθε υπουργείο δυστροπεί και δεν πληρώνει τα χρέη (που έχει πάρει ως επιχορηγήσεις για να τα δώσει στον κάθε ΟΑΣΑ) που έχει έναντι των συγκοινωνιών; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 30, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 (edited) Νομίζω ότι συζητούσαμε αν είναι ακριβά ή όχι τα ΜΜΜ... Edited March 30, 2011 by soublaki-3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Μα το ένα δεν είναι άσχετο από το άλλο! Φυσικά και τα ΜΜΜΜ των ΑΘηνών είναι ΑΚΡΙΒΑ! Δεν χωρεί α μφιβολίας περί τούτου! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 30, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Δες πόσο έχουν τα εισιτήρια στην επαρχία και πόσο είναι στην Αθήνα, Πόσες διαδρομές κάνεις στην επαρχία και πόσες στην Αθήνα με ένα εισιτήριο. Στην επαρχία έχουν κάρτες απεριορίστων διαδρομών; Για δες πόσο έχει στη Θεσσαλονίκη η κάρτα απεριορίστων και σύγκρινέ την με την κάρτα απεριορίστων μόνο για λεωφορεία στην Αθήνα. ΟΑΣΘ: 30€ η μηνιαία ΟΑΣΑ για λεωφορεία/τρόλλεϋ/τραμ: 20€ η μηνιαία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Επαναλαμβάνω: οι αστικές συγκοινωνίες στις πόλεις της επαρχίας είναι ιδιωτικές, υπόκεινται στους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας, VS οι αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών ανήκουν στο ίδιο το κράτος! Είναι δημόσιες, είναι δημόσιο αγαθό (λέμε τώρα), διέπονται από τους κανόνες που διέπουν την παροχή υπηρεσιών από το κράτος και είναι παράλογο όταν το ίδιο το κράτος πετσοκόβει μισθούς, συντάξεις, επιδόματα κλπ, να απαιτεί δυσβάσταχτες και θεόρατες αυξήσεις στα εισιτήρια των μμμ. Άλλη φιλοσοφία στις ιδιωτικές συγκοινωνίες, άλλη στις δημόσιες. Οι αυξήσεις αυτές είναι τζαμπατζήδικες, αντισυνταγματικές και χρήζουν ανακλήσεως. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 30, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Σου παρέθεσα πόσο είναι η τιμή των μηνιαίων καρτών για 3 μέσα στην Αθήνα και πόσο είναι η τιμή για 1 μέσο στην Θεσσαλονίκη. Δεν βλέπω να καταλαβαίνεις. Εφόσον τα βλέπεις ακριβά, πάρε τα ποδαράκια σου, ή το αυτοκίνητό σου, ή ταξί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. March 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 Σου παρέθεσα πόσο είναι η τιμή των μηνιαίων καρτών για 3 μέσα στην Αθήνα και πόσο είναι η τιμή για 1 μέσο στην Θεσσαλονίκη. Δεν βλέπω να καταλαβαίνεις. Εφόσον τα βλέπεις ακριβά, πάρε τα ποδαράκια σου, ή το αυτοκίνητό σου, ή ταξί. Τα πόδια μου τα παίρνω, αλλά προσπάθησε εσύ με τα ποδια να διαχίσεις την Κηφισσίας....μάλλον θα είναι και η τελευταία σου στιγμή στην γη. Αυτοκίνητο πολύ ευχαρίστως να πάρω, αλλά είμαι ακόμη 18- και θα βρουν τον μπελά τους οι δικοί μου, καθ' ό.τι ούτε ηλικία, ούτε δίπλωμα διαθέτω, και θα εισπράξω και ένα ωραιότατο πρόστιμο της τροχαίας. Και ναι, πολλές φορές προτιμώ το ταξί. Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν παύουν να είναι ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ και ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ οι αυξήσεις του τζαμπατζή. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 30, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2011 (edited) Αν θεωρείς μια υπηρεσία ακριβή, απλά μην την χρησιμοποιείς. Απλά τα πράγματα. Δε μου λες, το ταξί το θεωρείς φθηνό που με το καλημέρα πληρώνεις 1,19€ και ελάχιστη αποζημίωση 3,16€. Από Σύνταγμα μέχρι Π. Φάληρο δεν έχω δώσει ποτέ κάτω από 8€.. Edited March 30, 2011 by soublaki-3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. March 31, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2011 Δε μου λες, το ταξί το θεωρείς φθηνό που με το καλημέρα πληρώνεις 1,19€ και ελάχιστη αποζημίωση 3,16€. Από Σύνταγμα μέχρι Π. Φάληρο δεν έχω δώσει ποτέ κάτω από 8€.. αν τα βρισκεις ακριβπ,παρε ποδ'ήλατο.. Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 31, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2011 αν τα βρισκεις ακριβπ,παρε ποδ'ήλατο.. Δεν παίρνω ταξί, σχεδόν ποτέ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 1, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2011 Δελτίο τύπου Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι, η ανταλλαγή των παλαιών εισιτηρίων παρατείνεται έως και την Παρασκευή 15/4/2011 και θα πραγματοποιείται μόνο στα γραφεία του ΟΑΣΑ, Μετσόβου 25, στο ισόγειο του κτηρίου, από τις 08.00 μέχρι τις 13.30, εργάσιμες ημέρες . Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο του Ο.Α.Σ.Α. (185) και μέσω Internet στη διεύθυνση http://www.oasa.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eprahat Δημ. April 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2011 Αν θεωρείς μια υπηρεσία ακριβή, απλά μην την χρησιμοποιείς. Απλά τα πράγματα. Δε μου λες, το ταξί το θεωρείς φθηνό που με το καλημέρα πληρώνεις 1,19€ και ελάχιστη αποζημίωση 3,16€. Από Σύνταγμα μέχρι Π. Φάληρο δεν έχω δώσει ποτέ κάτω από 8€.. Να στο πω αλλιώς: Εγώ για να διασχίσω με ασφάλεια την Κηφισσίας, παίρνω το λεωφορείο και περνάω απέναντι. Για μια απόσταση περίπου 1 χιλιομέτρου, άντε 1100 m, αναγκάζομαι να πληρώνω 0.60 λεπτά. Σύνταγμα-Π.Φάληρο είναι μεν 8 ευρώ με ταχί, αλλά και με το λεωφορείο είανι 0.60! Κατάφωρη αδικία. Και λαμβανομένου υπ' όψιν του δημοσίου χαρακτήρα των συγκοινωνιών, υποχρεούται το κράτος να μην πριμοδοτεί τα εκάστοτε πρασινομπλέ "χρυσά" παιδιά, αλλά το κοινό καλό. Συνταγματική του υποχρέωση είναι. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Αν θες να κάνεις κάποιον φίλο σου άκου με προσοχή τους καημούς του και δίνε του ελπίδες... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.