Jump to content

Περίεργα μηνύματα στο κινητό


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φιλος, μολις ελαβα κ εγω ενα τετοιο μυνημα απο 54380

κ δεν ξερω που βρηκαν το κινητο μου!

 

Ηταν καποια Ειρηνη που μ ελεγε Χρονια πολλα κ οτι ειδε το ψευδωνυμο μου στο chat!

Οτι, να' ναι!

 

Ξερει μηπως κανεις κατι παραπάνω?

Μηπως πρεπει να επικοινωνησουμε με τον παροχεα μας?

 

κλασσικη απατη. αν κανετε το λαθος και απαντησετε αυτοματα θα κανετε εγγραφη και θα πληρωνετε τα μαλιοκεφαλα σας γιαυτο προσοχη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 61
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά και εμένα μου ήρθε μήνυμα, σε καινούριο τηλέφωνο που δεν το έχω δώσει ποτέ γιατί δε ξέρω καν το νούμερό του... το έχω 3 μήνες και δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα.

 

Η τύπισα εμένα μου έλεγε:

 

ΑΠΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΤΣΑΤ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΣΟΥ! ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;

 

Κατάλαβα μεν ότι πρόκειται για αυτόματο μήνυμα, αλλά είπα να δω τι παίζει και απάντησα.

Στην αρχή έγραψα "HELP" για να βρω τις οδηγίες του chat, και η απάντηση που μου έστειλε:

 

ΑΠΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΧΑΡΗΚΑ. ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ. ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ;

 

Το συνέχισα για να δω αν είναι έτοιμα μηνύματα και έγραψα το όνομά μου για να δω αν θα το χρησιμοποιήσει μετά. Εχουν μάλλον operator που απαντάει και ψαρεύει θύματα για να στέλνουν μηνύματα.

 

Μιλάμε για τη μεγαλύτερη απάτη που έχω δει σε κινητά. Δεν έχει συνδρομή (ρώτησα την cosmote) για τις χρεώσεις πριν καν στείλω το πρώτο μήνυμα.

 

Οσοι έχετε λάβει ίδιο μήνυμα ή παρεμφερές, να μαζευτούμε να κάνουμε μία μαζική καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας γιατί αν κάνουμε κάτι ένας-ένας δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα. Βασίζονται στην τρελή ******* του συστήματος που δεν λειτουργεί ποτέ με μεμονομένες καταγγελίες.

 

Αν όμως πάμε 10 άτομα μαζί, θα γίνει χαμός το εγγυάμαι ;)

 

Αλέξανδρος.

 

Οσοι θέλετε απαντήστε εδώ και στείλτε PM με mail για να συντονιστούμε.

 

α, ξέχασα να πω ότι το συνέχισα το θέμα, και όταν δεν απαντούσα επειδή δεν ήθελα να χρεώνομαι μου έστελνε μηνυματάκια του στυλ "ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ; ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΑΞΙΕΣ ΜΑΣ" και κάτι άλλες τέτοιες ********.

---

just me

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βρήκα αυτό το τηλ (2111980247 datingchat) και με ηχογραφημένες οδηγίες απενεργοποιήσα -όπως λένε αυτοι (?)- το νούμερο μου από τους καταλόγους τους.

Μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει άλλο μήνυμα. Αν πάτε για καταγγελία είμαι μέσα γιατί έχει παραγίνει το κακό, και που βρήκαν το τηλέφωνο και γιατί στέλνουν μηνύματα με χρέωση -αυτό μου είπαν απο την cosmote- χωρίς την συγκαταθεση μας??????

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το βρήκα και εγώ το τηλέφωνο αυτό, αλλά τι νόημα έχει να τους πάρω απλά για να σταματήσουν; το θέμα είναι "πληρώσουν" για την "απάτη" που έχουν φτιάξει.

 

Εμένα συνεχίζει να μου στέλνει μηνύματα του στυλ "να παμε για καφε", "να ανταλλάξουμε τηλεφωνα", "σε κουρασα;", "δε μου μιλας πλεον" και τετοια!

 

Κανεις αλλος για καταγγελια; μολις μαζευτουμε 5 τη κανουμε.

---

just me

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.Κάποια στιγμή νομίζω είχε αναφερθεί αλλά δε μπορώ να βρω με τίποτα το θέμα.

Παλιότερα είχε δεχτεί ο πατέρας μου κάποια παράξενα μηνύματα του στυλ έλα καμάρι μου, σε πεθύμησα.Καλά είσαι?

Επόμενο.Η ελένη είμαι.

Επόμενο.δε μπορώ να μιλήσω τώρα.Θα με πάρεις τηλέφωνο αύριο αφού σχολάσεις?

Τελευταίο.Θα μου στείλεις μια φωτογραφία σου να σε δω?Αν δε μπορείς δε πειράζει.

Εν το μεταξύ αυτά είχαν συμβεί πολύ καιρό πριν.Ο αριθμός φένεται φυσιολογικός.Δε ξέρω αν παραβαίνω κάποιον κανόνα οπότε δεν τον αναφέρω αλλά τελειώνει σε 246 και αρχίζει με 697.

Δε ξέρω αν βοηθάνε αυτές οι πληροφορίες.Τώρα μετά από τόσο καιρό τα ίδια καρμπόν μηνύματα.Τότε με greeklish και τώρα επίσης.Το μόνο που έχει αλλάξει είναι οι φατσούλες(δε θυμάμαι αν είχε τότε πάντως τώρα σχεδόν σε κάθε μήνυμα 2-3).

Θεωρώ πως δεν είναι τυχαία τα ίδια μηνύματα ούτε έχει γίνει κάποιο λάθος.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως κρύβεται κάποια εταιρεία από πίσω που περιμένει να στείλουμε μήνυμα πως και πως για κάποια υπέρογκη χρέωση.Ξέρετε αν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και αν ναι που να απευθηνθώ για να παραπονεθώ?

Hip Hop.
Link to comment
Share on other sites

Πάρε την εξυπηρέτηση πελατών στο δίκτυο που ανήκει ο πατέρας σου και πες αυτά που έγιναν..
Link to comment
Share on other sites

Πάρε την εξυπηρέτηση πελατών στο δίκτυο που ανήκει ο πατέρας σου και πες αυτά που έγιναν..

 

μα φυσικά και το έκανα αλλά όπως είπαν ''μας συγχωρείτε αλλά δεν έχουμε ιδέα για το τι πρόκειτε.Λογικά θα έχει γίνει κάποιο λάθος''...Ιστορίες για αγρίους...

Hip Hop.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ρε παιδια της απαντησα δηλαδη τωρα θα πληρωνω?

Ειμαι και ανεργος ****το ρε παιδια βοηθεια πραγματικα τωρα τι πρεπει να κανω?!!!

Link to comment
Share on other sites

Τη πατησα κι εγω με την αεροσυνοδο!Αν το αφησουμε θα υπαρξουν και αλλοι!απο οτι βλεπω,ολα τα μυνηματα ειναι μεσα στον Ιανουαριο

Ειναι καινουριο το κολπο;Απο παρτη μου θα παει μακρια!

 

Παιδιά και εμένα μου ήρθε μήνυμα, σε καινούριο τηλέφωνο που δεν το έχω δώσει ποτέ γιατί δε ξέρω καν το νούμερό του... το έχω 3 μήνες και δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα.

 

Η τύπισα εμένα μου έλεγε:

 

ΑΠΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΤΣΑΤ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΣΟΥ! ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;

 

Κατάλαβα μεν ότι πρόκειται για αυτόματο μήνυμα, αλλά είπα να δω τι παίζει και απάντησα.

Στην αρχή έγραψα "HELP" για να βρω τις οδηγίες του chat, και η απάντηση που μου έστειλε:

 

ΑΠΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΧΑΡΗΚΑ. ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ. ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ;

 

Το συνέχισα για να δω αν είναι έτοιμα μηνύματα και έγραψα το όνομά μου για να δω αν θα το χρησιμοποιήσει μετά. Εχουν μάλλον operator που απαντάει και ψαρεύει θύματα για να στέλνουν μηνύματα.

 

Μιλάμε για τη μεγαλύτερη απάτη που έχω δει σε κινητά. Δεν έχει συνδρομή (ρώτησα την cosmote) για τις χρεώσεις πριν καν στείλω το πρώτο μήνυμα.

 

Οσοι έχετε λάβει ίδιο μήνυμα ή παρεμφερές, να μαζευτούμε να κάνουμε μία μαζική καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας γιατί αν κάνουμε κάτι ένας-ένας δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα. Βασίζονται στην τρελή ******* του συστήματος που δεν λειτουργεί ποτέ με μεμονομένες καταγγελίες.

 

Αν όμως πάμε 10 άτομα μαζί, θα γίνει χαμός το εγγυάμαι ;)

 

Αλέξανδρος.

 

Οσοι θέλετε απαντήστε εδώ και στείλτε PM με mail για να συντονιστούμε.

 

α, ξέχασα να πω ότι το συνέχισα το θέμα, και όταν δεν απαντούσα επειδή δεν ήθελα να χρεώνομαι μου έστελνε μηνυματάκια του στυλ "ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ; ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΑΞΙΕΣ ΜΑΣ" και κάτι άλλες τέτοιες ********.

 

ΑΛεξανδρε γεια σου!Την πατησα και μου την εχει δωσει στα νευρα!Δεν ειναι τα λεφτα καμια 10αρια ευρωΜου φυγανε!10 απο μενα 10 απο εσενα....εγω θα το τραβηξω!Θελω τη γνωμη σου!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και μένα ο αδερφός μου την πάτησε και ψάχνοντας να τον βοηθήσω βρέθηκα εδώ :)

 

Αυτός μου είπε πως ακολούθησε την διαδικασία απενεργοποίησης κι ενώ έλεγε σε 10 λεπτά θα έχει διαγραφεί από την υπηρεσία εξακολουθει να λαμβάνει μηνύματα :mad:

 

τι γίνεται με την ιστορία??? κάνατε καμμιά καταγγελία??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και μένα ο αδερφός μου την πάτησε και ψάχνοντας να τον βοηθήσω βρέθηκα εδώ :)

 

Αυτός μου είπε πως ακολούθησε την διαδικασία απενεργοποίησης κι ενώ έλεγε σε 10 λεπτά θα έχει διαγραφεί από την υπηρεσία εξακολουθει να λαμβάνει μηνύματα :mad:

 

τι γίνεται με την ιστορία??? κάνατε καμμιά καταγγελία??

Στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίει μόνο η εταιρεία η οποία στέλνει μηνύματα στον αδερφό σου. Ψάξ'τη στο Google και δες μήπως έχει ελληνικό νούμερο ώστε να πάρεις τηλέφωνο να ρωτήσεις τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Να πώ επίσης γιατί νομίζω έχει σημασία μιας και βρισκόμαστε στο section της Wind πως δεν έχει σχέση προφανώς με τους παρόχους , αφού ο αδερφός μου έχει Vodafone. Απο κει και πέρα, ψάχνοντας στο site της Vodafone αναφέρει αυτό το 54380 στις χρεώσεις SMS τρίτων εταιρειών. Μια πρώτη σκέψη σίγουρα, είναι πως γνωρίζουν οι εταιρείες την ύπαρξη τους και φυσικά τις επιτρέπουν.
Link to comment
Share on other sites

μου ηρθε και εμενα στις 16/01 απο αφροδιτη που βρηκε το ονομα μου στα τσατ και θελει να μαθει απο που ειμαι και για τι ενδιαφερομαι?

δεν ξερω αν ειναι συμπτωματικο οτι λιγες μερες πριν εγινε μετατροπη συνδεση-->cosmocarta

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Λέγε φίλε μου σε τι φάση είσαι. Κι εγώ έχω διάθεση να το πάω μακριά. Παρέα ψάχνω. Στείλε μου pm. O οποισδήποτε που θέλει να το κυνηγήσει να μου στείλει pm!!!
Link to comment
Share on other sites

την ειχε παθει ο αδερφος μου,πηρε τηλεφωνο στο 1260 και ειπε απο ποιο αριθμο πηρε το μηνυμα και του ειπαν τι μηνυμα να στειλει σε αυτο το νουμερο,ωστε να σταματησουν να του στελνουν μηνυματα.η χρεωση ανα μηνυμα ηταν 2,6 ευρω
makiaveli27:ninja:
Link to comment
Share on other sites

μπορει να ναι νεο μετρο της κυβερνησης για νεο πορο για καλυψη του δημοσιου ελημματος! :PPP
Link to comment
Share on other sites

τα ίδια έπαθα και εγώ εχθές το βράδυ!!!!!Άπο την αεροσυνοδό!!!!για όπια καταγγελία είμαι και εγώ μέσα!!!
Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμος μεγαλωνει με ταχυς αριθμους....vannesa1 απο το 54380....για ενα καρτοκινητο της Vodafone που ειναι το τριτο μου τηλ και δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε!!!

Εννοειται δεν απαντησα....Ημαρτον!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.. μου ήρθε κι εμένα μήνυμα σε ένα κινητό cosmokarta που έχω "ΑΠΟ ΝΑΝΣΥ5: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΤΣΑΤ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ! ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;" απο το 54830 και φυσικά δεν απάντησα..

 

Εν καιρώ κρίσης τι άλλο τρόπο θα βρούνε για να ενισχύσουν τα ταμεία τους....

Link to comment
Share on other sites

και σε εμενα ήρθε σχετικό μύνημα χθές

απάντησα στα δύο πρώτα μυνήματα .

ειδα τούς ορους χρήσης και πήρα τηλ στό σταθερό για διαγραφή

ακουσα ηχογραφημένο μύνημα οτι σέ 10 λεπτά θα διαγραφώ

αυτό δέν μού αρέσει καθόλου.χώρίς να το καταλάβεις βρίσκεσαι γραμμένος!! (στήν συνδρομή;) εγώ δεν είμαι και πιτσιρικάς και δέν πολυξέρω απο τέτοια site.

Εχω ομως τήν εντύπωση ότι δέν έχετε δίκιο οτι μόνος δέν κανεις τίποτα.

εγώ για κατι αντίστοιο εστειλα mail στήν εεττ, και ενήργησαν ενώ μέ ενημέρωσαν για τίς ενέργειές τους και γραπτά!

δουλευουν εκεί.σας προτείνω να απευθυνθείτε και όλοι εσείς ατομικά ή ολοι μαζί,για να κόψουμε τόν βέχα σε αυτού πού μας κλέβουν τόσο ξεδιάντροπα.

είναι μάλλον οι ίδιες κουφ.........ες . που ορύονται αμα κανένας πεινασμένος μετανάστης βουτήξει κανα καρβέλι ψωμί!!!ακου 2€ το sms και χωρις να το θέλεις!!!

τώρα μόλις ''μπήκα'' στήν ΕΕΤΤ και βρήκα τό παρακάτω άρθρο,δεν είχα αλο χρόνο

αξίζει να το διαβάσετε

:!:

ΕΕΤΤ: Προσοχή στα SMS με 5ψήφια νούμερα

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010 18:34

 

Μηνύματα SMS, που χρεώνουν τους παραλήπτες τους χωρίς αυτοί να τα ανοίξουν, είναι η τελευταία... εφεύρεση διάφορων επιτηδείων, σύμφωνα με προειδοποίηση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

 

 

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σύσταση οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την αποστολή μηνυμάτων σε πενταψήφιους αριθμούς που παρέχουν υπηρεσίες περιεχομένου (π.χ. ringtones, games κλπ). Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, το τελευταίο έτος έχει πάρει μεγάλη έκταση στην ελληνική αγορά το φαινόμενο της διαμαρτυρίας καταναλωτών για χρεώσεις σε πενταψήφιους κωδικούς αυξημένης χρέωσης, τους οποίους εντοπίζουν στους λογαριασμούς τους κινητής τηλεφωνίας, χωρίς να έχουν στείλει SMS.

 

Για το λόγο αυτό η Ανεξάρτητη αρχή συνιστά στους καταναλωτές πριν από την αποστολή τέτοιων SMS να διαβάζουν πάντα σχολαστικά τους όρους που αναφέρονται στις ιστοσελίδες αυτές, καθώς οι εταιρίες είναι υποχρεωμένες από το νόμο να γράφουν ευδιάκριτα, τόσο τη φίρμα τους, όσο και άλλες πληροφορίες που έχουν σχέση με τη λειτουργία της συγκεκριμένης υπηρεσίας, αλλά και τον τρόπο χρέωσής της.

 

Χρεώνουν χωρίς να τα ανοίξουν

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν εκατοντάδες τέτοιες εταιρίες που εμφανίζονται σε ιστοσελίδες και, σύμφωνα με τις καταγγελίες, όταν ο συνδρομητής στείλει μια φορά SMS, τότε του έρχονται στο κινητό του κατά τακτά χρονικά διαστήματα μηνύματα, τα οποία χωρίς καν να ανοίξει ο καταναλωτής, τον χρεώνουν με ιδιαίτερα υψηλό τίμημα για SMS.

 

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πρέπει αμέσως ο καταναλωτής να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές:

 

στην ΕΕΤΤ, αν η ενημέρωση του ήταν ελλιπής

στην Αστυνομία αν θεωρεί ότι υπάρχει απάτη κατά την παροχή της υπηρεσίας

στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αν λαμβάνει μη χρεώσιμα μηνύματα ή κλήσεις για τα οποία δεν έχει δώσει τη συγκατάθεσή του

στο Συνήγορο του Καταναλωτή για θέματα αμφισβήτησης χρεώσεων

Link to comment
Share on other sites

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News/news_1031.html

 

10 Φεβρουαρίου 2010

 

Είναι γεγονός ότι το τελευταίο έτος, μεγάλη έκταση έχει πάρει στην ελληνική αγορά το φαινόμενο της διαμαρτυρίας καταναλωτών για χρεώσεις σε πενταψήφιους κωδικούς αυξημένης χρέωσης, τους οποίους εντοπίζουν στους λογαριασμούς τους κινητής τηλεφωνίας. Στους σύντομους αυτούς κωδικούς παρέχονται υπηρεσίες περιεχομένου (π.χ. ringtones, games κλπ) οι οποίες λειτουργούν με συνδρομή και χρεώνονται με τη λήψη του SMS. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές μέσω διαδικτύου, κυρίως μέσω προωθητικών μηνυμάτων που αναρτώνται σε δημοφιλή ιστοπεδία.

 

Η ΕΕΤΤ έχει λάβει σημαντικό αριθμό σχετικών καταγγελιών και με ευαισθησία στην προστασία του καταναλωτή, εξέδωσε τον Ιούλιο του 2009 (σε ισχύ από 29 Σεπτεμβρίου 2009) τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) και ειδικότερα για τις ΥΠΠ με συνδρομή.

 

Βάσει των νέων διατάξεων του Κώδικα:

 

•Οι εταιρείες οι οποίες παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές είναι υποχρεωμένες να αναρτούν στις προωθητικές ιστοσελίδες μέσω των οποίων οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες τον όρο «Συνδρομητική Υπηρεσία», τους όρους χρέωσης της υπηρεσίας, το τηλέφωνο εξυπηρέτησης καταναλωτών και την επωνυμία της εταιρείας. Οι πληροφορίες αυτές πρέπει να είναι ευδιάκριτες και άμεσα προσβάσιμες από τον καταναλωτή, χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να τις αναζητήσει

•Όταν ο καταναλωτής εισάγει το τηλέφωνό του σε ιστοσελίδα η οποία προωθεί συνδρομητική υπηρεσία, λαμβάνει ένα μη χρεώσιμο sms το οποίο περιλαμβάνει τουλάχιστον την ακόλουθη πληροφορία: του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας και για την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ. Στη συνέχεια, ο καταναλωτής, είτε με απάντηση στο sms αυτό, είτε με εισαγωγή κωδικού που θα λάβει μέσω του sms στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας, θα δώσει τη συναίνεσή του και μόνο τότε πραγματοποιείται η εγγραφή του.

•Αμέσως μετά την εγγραφή του, ο καταναλωτής λαμβάνει μη χρέωσιμο sms το οποίο τον πληροφορεί για το γεγονός ότι έχει εγγραφεί σε υπηρεσία με συνδρομή, για το κόστος της υπηρεσίας, την επωνυμία του Παρόχου ΥΠΠ και τον αριθμό της γραμμής βοήθειας/παραπόνων, τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο χρήστης να διαγραφεί.

•Μια φορά μηνιαίως, αποστέλλεται μη χρεώσιμο sms με την ανωτέρω ενημέρωση στους εγγεγραμμένους συνδρομητές.

Με τις ανωτέρω διατάξεις, την ενημέρωση σε τρία στάδια και την παροχή διπλής συναίνεσης από τον καταναλωτή (double opt-in) εξασφαλίζεται η συνειδητή επιλογή του, πριν την εγγραφή σε μία τέτοια υπηρεσία.

 

Επιπλέον, σύμφωνα με την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας, η συμμετοχή ενός καταναλωτή σε διαγωνισμό/παιχνίδι/κουίζ δεν θα πρέπει να οδηγεί στην εγγραφή του σε συνδρομητική υπηρεσία η οποία είναι ανεξάρτητη από το διαγωνισμό/κουίζ/παιχνίδι. Με άλλα λόγια, κάθε αίτημα ενός καταναλωτή για να εγγραφεί σε υπηρεσία με συνδρομή πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη συναλλαγή, με στόχο αποκλειστικά την εγγραφή του.

 

Η ΕΕΤΤ εξετάζει τη συμμόρφωση των εταιρειών που παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές με τις διατάξεις του ανωτέρω Κώδικα και της κείμενης νομοθεσίας και θα προβεί σε όλα τα προβλεπόμενα από το ν.3431/2006 μέτρα για την επιβολή κυρώσεων στην περίπτωση όπου διαπιστώνεται παραβίαση του.

 

Ωστόσο, η ΕΕΤΤ θα ήθελε εκ νέου να απευθύνει σύσταση προς τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί κατά την εισαγωγή του αριθμού του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδες και να διαβάζουν πάντα σχολαστικά τους όρους που αναφέρονται στις ιστοσελίδες αυτές.

 

Σε κάθε περίπτωση, δεν θα πρέπει ο καταναλωτής να λαμβάνει τις υπηρεσίες αυτές και να χρεώνεται χωρίς τη θέλησή του ή χωρίς τη συναίνεσή του. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πρέπει άμεσα να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές: στην ΕΕΤΤ, αν η ενημέρωση του ήταν ελλιπής, στην Αστυνομία αν θεωρεί ότι υπάρχει απάτη κατά την παροχή της υπηρεσίας, στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αν λαμβάνει μη χρεώσιμα μηνύματα ή κλήσεις για τα οποία δεν έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, στο Συνήγορο του Καταναλωτή για θέματα αμφισβήτησης χρεώσεων.

 

Σε κάθε τέτοια περίπτωση ο καταναλωτής πρέπει να παρέχει στην αρμόδια αρχή όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία θα βοηθήσουν το έργο της (π.χ. αποστολέα των SMS, περιεχόμενο των SMS κλπ.). Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα για το περιεχόμενο των υπηρεσιών που παρέχονται στους αριθμούς αυτούς, ούτε και για τον τρόπο παροχής τους.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες: κα Δ. Νικολακοπούλου, Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, τηλ. 6151 011 e-mail: dnikolakopoulou@eett.gr

 

 

 

 

 

 

Για εμένα προσωπικά είναι απαράδεκτο το κομμάτι:

"είτε με εισαγωγή κωδικού που θα λάβει μέσω του sms στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας"

Link to comment
Share on other sites

skiado231181 καλύτερα να μη δίνεις δημόσια το e-mail σου. Επίσης, μπορείς να εκφράζεις πιο κόσμια την άποψή σου.

Για τους 2 παραπάνω λόγους, διεγράφη το μήνυμά σου. Μπορείς να το ξαναγράψεις αν θες, αλλά όχι με τον προηγούμενο τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

54380 μήνυμα sms λοιπόν αυτό το νούμερο έχει χρέωση σε αποδοχή μηνυμάτων 0 € αλλά σε αποστολή προς αυτό το νούμερο 1,43 € , τα στοιχειά που βρήκα είναι ότι το νούμερο είναι μιας μουφα εταιρείας που λέγεται ac&t έχει μια ηλιθία αυτόματη τηλεφωνική φωνή και για να διαγραφείς από την υπηρεσία πρέπει να έχεις βύσμα , όπως και να έχει καλέστε στο 2111768298

ηλ. ταχυδρομείο : support [at] charmpisgroup [dot] com

προσωπικά δεν είχα δώσει κάπου το κινητό μου και σίγουρα έχει δοθεί από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας

 

Όνομα Οργανισμού: D.C.&T. Ltd

 

Διεύθυνση: Τεμπών 30,

2408 Έγκωμη,

Λευκωσία,

Κύπρος

 

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: support [at] charmpisgroup [dot] com

 

Είδος Υπηρεσίας: Άλλες Υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας

Υπηρεσίες δεδομένων

 

Περιγραφή δραστηριοτήτων: Υπηρεσίες SMS/MMS

Υπηρεσίες Δεδομένων Προστιθέμενης Αξίας

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σήμερα το μεσημέρι έλαβα ένα sms από τον αριθμό 54380 όπου έγραφε: «Εισάγετε τον κωδικό ΤΑΔΕ στην ιστοσελίδα. Η λήψη μηνυμάτων είναι δωρεάν». Μετά από λίγες ώρες μου ήρθε ένα μήνυμα το οποίο έλεγε: «Από ΖΑΝΕΤ9: Καλησπέρα! Μόλις μπήκα στο τσατ και βρήκα το ψευδώνυμο σου κτλ κτλ». Να σημειώσω ότι έχω cosmote και πριν λίγες ημέρες έκανα αναβάθμιση στον λογαριασμό μου. Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι μου έδινε κάποιον κωδικό το μήνυμα για μια ιστοσελίδα που δεν μου αναφέρει μέσα στο sms και αυτόματα θεώρησα ότι κάποιος συμπλήρωσε τον αριθμό μου σε κάποια ιστοσελίδα. Από την άλλη διαβάζοντας τα μηνύματα σας δεν είδα κάνεις να αναφέρει αυτό το sms με τον κωδικό. Φυσικά και δεν απάντησα πουθενά.

 

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να κάνετε καταγγελία είμαι κ εγώ μέσα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Tα ιδια κ σε εμενα...Αρχικα το μνμ με κωδικο για ιστοσελιδα που δεν αναφερεται πουθενα κ 2 μερες μετα μνμ απο ΤΖΕΝΗ5...Κρατηστε με ενημερη σε περιπτωση καταγγελιας....

 

Eπισης η φωνη της τηλεφωνητριας στην D.C.&T. Ltd,ειναι ιδια με την φωνη που ακουγεται στην εταιρεια Χαρμπής Ν Αλέξιος με τηλ 211 1980247...(εκανα διαγραφη κ απο τα 2)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...