Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ton logo plz... gt me exete mperdepsi :S

 

αυτα τα 300 v που βαζεις ειναι συνθετικα, και για να σου δωσω να καταλαβεις η γιαμαχα (και καμια αλλη εταιρια) δεν προτινει συνθετικα ουτε στο R1 της

 

το συνθετικο αργει να ζεσταθει και να λιπανει σωστα τον κινητηρα κι απ την αλλη χανει της ιδιοτητες του αρκετα πιο συντομα απ το ημισυνθετικο

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Paides telika me pisate.. paraggeila tin G.P.R alla exw mia erwtisi gia osous tin exoun

exete provlima me to kinitira opws na xerithmisti kamia valbida.. sas exoun stamatisei pote astynomia kai na sou kanoun kamia paratirisi klisi?

Link to comment
Share on other sites

koita , τα λαδια αποδιδουν τα μεγιστα μετα τα 1500 πρωτα χιλιομετρα περιπου,

εσυ οταν τα αλαζεις στα 1000 πρωτα χιλιομετρα ουσιαστηκα πετας καινουργιο λαδι που δεν προλαβε καν να κανει σωστα τη δουλεια του, το γελιο ειναι καποιοι που τα αλλαζουν στα 1000 και νομιζουν οτι το κανουν και καλο :lol:

Ναι αλλά και τι να κάνεις όταν η αντιπροσωπεία για αυτή την παλιοσφραγίδα σε υποχρεώνει να τα αλλάξεις στα 1000; (βέβαια κάτι λένε ότι φευγουν τα πρώτα ρινίσματα του κινητήρα με την αλλαγή λαδιών).

Link to comment
Share on other sites

να βαζετε μονο τα λαδια που προτεινει ο κατασκευαστης.τα full συνθετικα ΔΕΝ τα προτεινει.

&γενικοτερα να κανετε οτι λεει το μανουαλ.πχ εγω ξερω πολλους που στρωνουν το μηχανακι οπως τους ερθει.ο κατασκευαστης λεει ξεκαθαρα οτι 0-150 χιλιομετρα το γκαζι μεχρι το 1/3, 150-500 το γκαζι μεχρι τιο 1/2,500-1000 γκαζι μεχρι 3/4.

παρολα αυτα εχω γνωστους που εχουν φτασει 700 χιλιομετρα &πηγαινουν μεχρι 60χιλιομετρα την ωρα γιατι στρωνουν λεει...

Για αυτο να ακολουθειτε πιστα το μανουαλ

αυτα απο εμενα

egw to espaga apo ta 150xiliometra kai dn mou exei parousiasi kanena apolitos provlima twra eimai sta 10000 xiliometra kai sinexizo kai to spao to mixanaki kai tpt

aftes i odigies tou manual einai gia makroxronia sintirisi tou kinitira ... alla ama strosis to mixanaki sou akrivos opos leei sto manual pisteuo pos to mixanaki sou meta dn 8a exei tis idies epidosis

gt to moter ousiastika 8a douleui oli tin wra xamila kai dn 8a douleuis sixna tin 3i kai 4i taxitita (gnomi mou panta)

Link to comment
Share on other sites

koita , τα λαδια αποδιδουν τα μεγιστα μετα τα 1500 πρωτα χιλιομετρα περιπου,

εσυ οταν τα αλαζεις στα 1000 πρωτα χιλιομετρα ουσιαστηκα πετας καινουργιο λαδι που δεν προλαβε καν να κανει σωστα τη δουλεια του, το γελιο ειναι καποιοι που τα αλλαζουν στα 1000 και νομιζουν οτι το κανουν και καλο :lol:

egw to spao omos kathe mera giauto ta allazo sixna :lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

egw to spao omos kathe mera giauto ta allazo sixna

 

παπι ειναι ρε φιλε ολοι τα σπαμε καθε μερα δεν πανε που δεν πανε βημα αμα δε τα σπαμε πως θα γινει?:rolleyes:

 

κανε οτι νομιζεις ο καθενας λεει τη γνωμη του εδω μεσα;)

 

στον φιλο πιο πανω που λεει πως σε υποχρεωνει η γιαμαχα να τα αλλαξεις στα 1000

 

αυτο γινεται παντου διοτι οπως ειπες και συ φευγουν τα ρινισματα απο μεσα με την πρωτη αλλαγη , αλλα εγω μιλαω απο εκει και περα , η πρωτη αλλαγη καλο ειναι να γινεται στα 1000

Link to comment
Share on other sites

παπι ειναι ρε φιλε ολοι τα σπαμε καθε μερα δεν πανε που δεν πανε βημα αμα δε τα σπαμε πως θα γινει?:rolleyes:

 

se afto exeis dikioooooo:lol::lol::lol:

twra sto allo gia ta ladia 8a paro kai mia 2i gnomi na sou po :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η ερώτηση του φίλου. Αν στο μέλλον το υπερκυβίσεις το παπί και αυξηθεί η συμπίεση στο θάλαμο κάυσης δε θα πρέπει να ανοίξεις λίγο μπροστά τη διατομή του σωλήνα ή θα την αφήσεις την ίδια;

Γεια χαρα και παλι.Νομιζα οτι δεν θα σας ενδιαφερε πολυ το θεμα να φτιαξει κανεις μια εξατμηση

αλλα μαλλον επεσα εξω χι..χι.Λοιπον η εξατμηση εχει δοκιμασθει μεχρι και τα 180 cc και το αποτελεσμα ειναι το ιδιο.Δεν μπερδευει το μηχανακι με τιποτα γιατι στην ουσια ειναι ενα ελευθερο με σφιξημο στον λαιμο.Επισης λογικο ακουγεται να ανοιξεις θυριδες εισαγωγης

αλλα λιγοτερο εξαγωγης και οπωσδηποτε σκληρα ελατηρια βαλβιδων για να κρατησεις οσο γινεται την συμπιεση μεσα στο χωρο καυσεως.Δεν ξερω εαν σε καλειψα.....

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να περιμένω άλλο ένα χρόνο για να αλλάξω εξάτμιση για να μη χάσω την εγγύηση;

Οχι βαζεις την εξατμηση που θελεις και οταν συμβει κατι στο μοτερ βαζεις παλι την μανισια

και ουτε γατα ουτε ζημια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Αν εννοείς τον κοφτη στο στροφόμετρο σίγουρα έχει. Αν εννοείς κόφτη στο κοντέρ αυτό δεν το ξέρω.
Εννοώ τον κόφτη στον κινητήρα.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα και παλι.Νομιζα οτι δεν θα σας ενδιαφερε πολυ το θεμα να φτιαξει κανεις μια εξατμηση

αλλα μαλλον επεσα εξω χι..χι.Λοιπον η εξατμηση εχει δοκιμασθει μεχρι και τα 180 cc και το αποτελεσμα ειναι το ιδιο.Δεν μπερδευει το μηχανακι με τιποτα γιατι στην ουσια ειναι ενα ελευθερο με σφιξημο στον λαιμο.Επισης λογικο ακουγεται να ανοιξεις θυριδες εισαγωγης

αλλα λιγοτερο εξαγωγης και οπωσδηποτε σκληρα ελατηρια βαλβιδων για να κρατησεις οσο γινεται την συμπιεση μεσα στο χωρο καυσεως.Δεν ξερω εαν σε καλειψα.....

Αν θυμάμαι καλά πειράζεις τη μαμά εξάτμιση γι'αυτό. Άρα δε θα χάσεις την εγγύηση αν πειράξεις τη μαμά εξάτμιση;

 

Υ.Γ.Φωτο ακόμη δεν ανέβασες!!!

Link to comment
Share on other sites

Poly milisame gia ta ladia.. ta kalitera einai tis etairias tis yamaha ta yamalube oil. Apo meres se meres mou erxete i GPR ti tha elega einai varia opws tin mama elafrenei katholou to mixanaki.? Xerete kanena site opou na mporw na paraggeilw tuning parts gia to x vasika thelw fanari me enswmatomena. kai thnx sto paidi pou se proigoumenes suzutiseis edwse ena link opou parageila tin GPR tnmoto.gr

 

Ναι αλλά και τι να κάνεις όταν η αντιπροσωπεία για αυτή την παλιοσφραγίδα σε υποχρεώνει να τα αλλάξεις στα 1000; (βέβαια κάτι λένε ότι φευγουν τα πρώτα ρινίσματα του κινητήρα με την αλλαγή λαδιών).

 

Egw to piga sta 1100 kai oute gata oute zimia.. xerw to atomo kai tin vgazw fthina..

 

Οχι βαζεις την εξατμηση που θελεις και οταν συμβει κατι στο μοτερ βαζεις παλι την μανισια

και ουτε γατα ουτε ζημια.

 

Nai alla ekei den tha soy poun tpt gt otan to pigaineis gia ta service tha doun oti tin exeis allaxei..

Link to comment
Share on other sites

Nai alla ekei den tha soy poun tpt gt otan to pigaineis gia ta service tha doun oti tin exeis allaxei..

Αν τα έχεις καλά με το τυπά που έχει το εξουσιοδοτημένο τα κανονίζεις να πει ότι είχες τη μαμά εξάτμιση όταν χάλασε. Μην κολλάτε εκεί. Εξάλλου από την τσέπη τους θα τα βάλουν οι μάστορες για να στο φτιάξουν αν μη γένοιτο; Η Yamaha θα τα βάλει. Τα συνεργεία δε θα βάλουν τπτ από την τσέπη τους.

Νομίζω;

Link to comment
Share on other sites

ρ σεις... τι νουμερο λαδι προτεινετε για καλυτερες επιδοσεις?... το 10-40...η..

20-50?? ημισυνθετικο εννοειται........

Link to comment
Share on other sites

re paidia poso vgazei teliki to x me ligo katifora k poso se isio dromo??????exw to r115 pigaina me115 k me perase ena mama poly kala...

Ψάξε λίγο στο συγκεκριμένο thread και θα δεις πολλές τελικές αλλά πάνω κάτω όλοι 120-125 σε ευθεία τα έχουν (εδώ τα έχω εγώ με 100 κιλά!) και σε κατηφόρα εγώ είδα 135+!!!

Link to comment
Share on other sites

ρ σεις... τι νουμερο λαδι προτεινετε για καλυτερες επιδοσεις?... το 10-40...η..

20-50?? ημισυνθετικο εννοειται........

Το λαδι ειναι για καλη συντηρηση τπυ κινητηρα.δεν ειναι για επιδοσεις :wacko:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το λαδι ειναι για καλη συντηρηση τπυ κινητηρα.δεν ειναι για επιδοσεις :wacko:

 

++++1000!!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

re paidia poso vgazei teliki to x me ligo katifora k poso se isio dromo??????exw to r115 pigaina me115 k me perase ena mama poly kala...

 

Τα 120+ τα έχουμε όλοι.

Τα 140 προσπαθώ να σπάσω σε κατηφόρα αλλα μπερδεύει γμτ.

 

Ρε μπας και φταίει ο πνίχτης που ξήλωσα?

Link to comment
Share on other sites

Τα 120+ τα έχουμε όλοι.

Τα 140 προσπαθώ να σπάσω σε κατηφόρα αλλα μπερδεύει γμτ.

 

Ρε μπας και φταίει ο πνίχτης που ξήλωσα?

 

πολυ πιθανο.χωρις τον πνιχτη το μηχανακι περνει πιο πολυ αερα,ιδιως στα ψηλα που ρουφαει&περισσοτερο...

τουλαχιστον κερδισες πουθενα αλλου με την αφειρεση τ πνιχτη?(χαμηλες,μεσαιες)??

Link to comment
Share on other sites

πολυ πιθανο.χωρις τον πνιχτη το μηχανακι περνει πιο πολυ αερα,ιδιως στα ψηλα που ρουφαει&περισσοτερο...

τουλαχιστον κερδισες πουθενα αλλου με την αφειρεση τ πνιχτη?(χαμηλες,μεσαιες)??

 

ego me vgalmeno ton pnixti eida megali diafora... me ligo logia mazeyei ta xiliometra pio grigora!!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

πολυ πιθανο.χωρις τον πνιχτη το μηχανακι περνει πιο πολυ αερα,ιδιως στα ψηλα που ρουφαει&περισσοτερο...

τουλαχιστον κερδισες πουθενα αλλου με την αφειρεση τ πνιχτη?(χαμηλες,μεσαιες)??

 

Το σίγουρο είναι ότι κέρδισα ένα λίγο πιο χοντρό ήχο και για εμενα ακούγεται πιο καλά.

Τώρα για επιδόσεις δεν μπορώ να πω...ίσως

Link to comment
Share on other sites

αληθεια raver?!??...τοτε σου λεει τπτ οτι οταν βαζεις λεπτοτερο λαδι εχεις λιγοτερες ιπποδυναμικες απωλειες λογο του οτι κινειται ο στροφαλος πιο ''ανετα''???.... και ακομα οι μηχανες που κινουντε σε υψηλες στροφες συνεχως χρισημοποιουν λεπτο λαδι...max power rules
Link to comment
Share on other sites

εγω τις τελευταιες μερες παρατηρησα οτι δεν τραβαει το μηχανακι οπως πριν.....εχω 3500 χλμ...κ μοτοσπορτ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...