Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απαράδεκτο δέν είναι μόνο αυτό. Είναι ότι το μιχανάκι ξεκινάει σαν DV 50. Τρίζει το πλαστικό του τιμονιού ή κάτι εκεί πέρα δέν μπορώ να το εντοπίσω ακόμα. Ότι σου δίνει την αίσθηση της μαούνας. Και το τραγικά μικρό στροφάρισμά του. Πρέπει να έχει κάπου στις 7000 κόφτη δέν εξηγήται αλλιώς!

Ξέχασα και το τραγικό σασμάν του. 1η 2α γρήγορες μόνο άμα αφίσεις το γκάζι...

Το τρίξιμο μου το κάνει και μένα ,αλλά οχι πάντα και αυτό είναι πραγματικά μυστήριο όσο για το γκάζι του συμφωνώ μαζί σου αλλά υπάρχει λόγος γι'αυτό.Δέν έχω καρφώσει καμία ταχύτητα ακόμα, αλλά γενικώς το σασμάν μου φαίνεται καλό.

Μια φορά πάντως,στα 400 περίπου χλμ,δούλεψε για κάνα μισάωρο συνεχόμενα εντός πόλης και ξαφνικά κατάλαβα οτι κάτει βαράει δυνατά στο μοτέρ!!Σταματάω και ένιωθα οτι θα πεταχτεί καμια μπιέλα έξω:blink: Το μηχανάκι απο τότε δεν ξαναδούλεψε τόσο πολύ και γενικώς το κουνάω όσο το χρειάζομαι,δεν κάνω δηλαδή και πολλές βόλτες κτλ γι'αυτο εξάλλου έχουν περάσει 3 περίπου μήνες και το μηχανάκι μου είναι ακομα στα 940 χλμ:lol:

Περιμένω το service.....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

σε ντελιβερι δουλευε το χ που χτηπησε μπιελα?

 

Ναι. Όπως και το 2ο που έχουμε. Το 2ο έχει φτάσει τα 8000km χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Το τρίξιμο μου το κάνει και μένα ,αλλά οχι πάντα και αυτό είναι πραγματικά μυστήριο όσο για το γκάζι του συμφωνώ μαζί σου αλλά υπάρχει λόγος γι'αυτό.Δέν έχω καρφώσει καμία ταχύτητα ακόμα, αλλά γενικώς το σασμάν μου φαίνεται καλό.

Μια φορά πάντως,στα 400 περίπου χλμ,δούλεψε για κάνα μισάωρο συνεχόμενα εντός πόλης και ξαφνικά κατάλαβα οτι κάτει βαράει δυνατά στο μοτέρ!!Σταματάω και ένιωθα οτι θα πεταχτεί καμια μπιέλα έξω:blink: Το μηχανάκι απο τότε δεν ξαναδούλεψε τόσο πολύ και γενικώς το κουνάω όσο το χρειάζομαι,δεν κάνω δηλαδή και πολλές βόλτες κτλ γι'αυτο εξάλλου έχουν περάσει 3 περίπου μήνες και το μηχανάκι μου είναι ακομα στα 940 χλμ:lol:

Περιμένω το service.....

 

Είναι στιβαρό ναι. Με πολύ σκληρές αλλαγές. Αλλά καλό με την έννοια των γρήγορων αλλαγών δέν είναι.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Όπως και το 2ο που έχουμε. Το 2ο έχει φτάσει τα 8000km χωρίς κανένα πρόβλημα.
η αληθεια ειναι φιλε μου οτι τραβανε λιγο ζορια στο ντελιβερι τα μχν,,,
Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι φιλε μου οτι τραβανε λιγο ζορια στο ντελιβερι τα μχν,,,παντως για μπιελα το χ να χτυπησει πρωτη φορα το ακουω

Εγώ το 'χω ξανακούσει :lol:

Link to comment
Share on other sites

Άμα δέν κάνω λάθος έχουν βαρέσει άλλα 2.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Den exei sxesi an einai se delivery i oxi.Osous exo akousei na milane gia 4T mixanes diatumpanizoun oti antexoun oti kai na ta kaneis.Exo dei Crypton to proigoumeno se delivery me 70000 xiliometra kai mono service ithele.
Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι φιλε μου οτι τραβανε λιγο ζορια στο ντελιβερι τα μχν,,,παντως για μπιελα το χ να χτυπησει πρωτη φορα το ακουω

 

Σαφώς! Αλλά εκεί φαίνεται το <<σκυλί>> μιχανάκι! Το FX μου δουλεύει 13ωρα σχεδόν κάθε μέρα (delivery) πάντα και πλήν ενώς πιστονιού που άλλαξα προληπτικά στα 18000km έχω τώρα 42000km ΠΑΚΕΤΙΣΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ (τέρμα συνέχεια διλαδή) και με ένα πιστόνι της πλάκας μάρκας TOP στα 59mm. Ούτε κίχ ούτε τίποτα. Πλήν το σασί που διάλισε προχτές και ξαναφτιάχνετε τώρα..

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Oso gia ta sfirilata pistonia se papia exo amfivolies an ontos mpainoun pano apo to ergostasio os alithina sfirilata pistonia.

 

Μπαίνουν! Να ένα...:):D

 

http://i108.photobucket.com/albums/n15/greddyrx7/DSC00059.jpg

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς! Αλλά εκεί φαίνεται το <<σκυλί>> μιχανάκι! Το FX μου δουλεύει 13ωρα σχεδόν κάθε μέρα (delivery) πάντα και πλήν ενώς πιστονιού που άλλαξα προληπτικά στα 18000km έχω τώρα 42000km ΠΑΚΕΤΙΣΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ (τέρμα συνέχεια διλαδή) και με ένα πιστόνι της πλάκας μάρκας TOP στα 59mm. Ούτε κίχ ούτε τίποτα. Πλήν το σασί που διάλισε προχτές και ξαναφτιάχνετε τώρα..

ναι εχεις δικιο,,,εκει φαινεται το μχν,,

Link to comment
Share on other sites

Den exei sxesi an einai se delivery i oxi.Osous exo akousei na milane gia 4T mixanes diatumpanizoun oti antexoun oti kai na ta kaneis.Exo dei Crypton to proigoumeno se delivery me 70000 xiliometra kai mono service ithele.

Σύγκρινε πρώτα τα μοτέρ.

Άλλη τεχνολογία στο ένα, άλλη στο άλλο.

Παλιά τεχνολογία στο ένα, καινούργια στο άλλο.

Σιγουριά στο ένα, ρίσκο στο άλλο.

Ο νέος είναι ωραίος αλλά...

Link to comment
Share on other sites

ναι εχεις δικιο,,,εκει φαινεται το μχν,,λες ναναι μαπα το χ 135?

 

Όχι μάπα δέν είναι! Κάθε άλλο! Απλά είναι ένα κλασικό Yamaha με ότι αυτό συνεπάγεται..Πολύ μπλά μπλά για το τίποτα...Το καλό με την Yamaha είναι ότι προωθεί πολύ καλά τα μιχανάκια της! Εϊναι και η παγκόσμια οικονομική κρίση τώρα και πλέον στηρίζετε σε πωλήσεις που θα σημειώσουν τα παπάκια της. Γιαυτό και βγαίνουν και πολλά After Market για το Crypton X γιατί παίζουν καλά κέρδη εκεί!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Σύγκρινε πρώτα τα μοτέρ.

Άλλη τεχνολογία στο ένα, άλλη στο άλλο.

Παλιά τεχνολογία στο ένα, καινούργια στο άλλο.

Σιγουριά στο ένα, ρίσκο στο άλλο.

Ο νέος είναι ωραίος αλλά...

```````````````````
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτο δέν είναι μόνο αυτό. Είναι ότι το μιχανάκι ξεκινάει σαν DV 50. Τρίζει το πλαστικό του τιμονιού ή κάτι εκεί πέρα δέν μπορώ να το εντοπίσω ακόμα. Ότι σου δίνει την αίσθηση της μαούνας. Και το τραγικά μικρό στροφάρισμά του. Πρέπει να έχει κάπου στις 7000 κόφτη δέν εξηγήται αλλιώς!

Ξέχασα και το τραγικό σασμάν του. 1η 2α γρήγορες μόνο άμα αφίσεις το γκάζι...

 

Poios exei ton koftei 7000???????

Stis 9700 vriskete o koftis.H alitheia einai oti ftanei grigora se auton alla einai apo tn dynamh.

HONDA CBR 125R BY "GENESIS"

67MM MALOSSI

Link to comment
Share on other sites

Το Crypton R το 115 το θεωρώ την ποιό τίμια πρόταση για παπί! Είναι όμφορφο πάει αρκετά καλά ωραίο μαλακό σασμάν με γρήγορες αλλαγές και καλούτσικα φρένα! Το μόνο μείον είναι η ανύπαρκτη βελτίωση του κινητήρα. Τα μηδαμινά After Market. (Παίζουν πάντως μερικές πολύ καλές μετατροπές αλλά με πολύ μεγάλο κόστος..)

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Άμα είσαι από Θεσσαλονίκη και έχεις MAMA CRYPTON X σου βρίσκω MAMA DINAMIK να δείς και εσύ το έργο.

 

Min anysyxeis kai ta vriskw monos kai ama anebveis retziki kai rwteiseis merikoi poulane dynamik gia crypton-x gt?????

HONDA CBR 125R BY "GENESIS"

67MM MALOSSI

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς! Αλλά εκεί φαίνεται το <<σκυλί>> μιχανάκι! Το FX μου δουλεύει 13ωρα σχεδόν κάθε μέρα (delivery) πάντα και πλήν ενώς πιστονιού που άλλαξα προληπτικά στα 18000km έχω τώρα 42000km ΠΑΚΕΤΙΣΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ (τέρμα συνέχεια διλαδή) και με ένα πιστόνι της πλάκας μάρκας TOP στα 59mm. Ούτε κίχ ούτε τίποτα. Πλήν το σασί που διάλισε προχτές και ξαναφτιάχνετε τώρα..

 

ελά τώρα δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεις ενα παπί-μύθος όπως το fx με το σχετικά νεοφερμένο crypton!:lol:

Το μέλλον θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Poios exei ton koftei 7000???????

Stis 9700 vriskete o koftis.H alitheia einai oti ftanei grigora se auton alla einai apo tn dynamh.

 

Είναι σίγουρο αυτό? Στροφάρει αλλά δέν ακούγετε για 9700 με καμιά παναγία!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Min anysyxeis kai ta vriskw monos kai ama anebveis retziki kai rwteiseis merikoi poulane dynamik gia crypton-x gt?????

 

Άμα πάς βρίσκεις τίποτα πιωμένα με τίποτα τόφαλους για οδηγούς που δέν ξέρουν να βάζουν κόντρα και τα περνάς τότε ΜΠΡΑΒΟ σου! Εγώ σε προκαλώ μπροστά σε όλους σε κόντρα με μαμά Dinamik και άμα φάς λιγότερο από κολόνα θα σου πώ μπράβο! Θα τραβίξουνε βίντεο όμως και θα το βάλουμε εδώ πέρα! Δέχεσαι?

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

exw faei idi 5 kai tn alloi evdomada tha pesei kontra me lefta (Marinopoulo) ela ama thes na deis to ergo!!!

 

Είσαι σίγουρα μανήσιος?

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

exw faei idi 5 kai tn alloi evdomada tha pesei kontra me lefta (Marinopoulo) ela ama thes na deis to ergo!!!
μετα απο ποσα χλμ σου ανοιξε το μοτερ?στην αρχη θα ειταν πιο αργο ετσι?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...