Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

auta ta lastixa vgainoun kai tubelles???

 

τα pirelli βγαινουν tubeless για το special ειχα ακουσει για καποια michellin αλλα δεν ειναι επιβεβαιωμενο στα σιγουρα

Link to comment
Share on other sites

Kapoio paidi eixe grapsei otan allakse kati stin rodela stin valvida an thimamai kala kai douleuan mia xara ta tubeless.Alla kalo einai na rikseis mia matia stis pio piso selides.
Link to comment
Share on other sites

Kapoio paidi eixe grapsei otan allakse kati stin rodela stin valvida an thimamai kala kai douleuan mia xara ta tubeless.Alla kalo einai na rikseis mia matia stis pio piso selides.

 

εγω το ειχα γραψει που εχει βαλει ο κολλητος μου τα tubeless pirelli στο παπι οχι δεν αλλαζεις τις ζαντες επανω στις ιδιες τα βαζεις και ειναι κομπλε.το μονο που θελει ειναι να ανοιξεις μεγαλυτερη τρυπα στην ζαντα γιατι η βαλβιδα του tubeless ειναι πιο χοντρη.

Link to comment
Share on other sites

Re paidia mporei na mou pei kapios ena sigekrimeno kit an exei vgei gia to crypton x gt polla akougontai alla sigoura pragmata tpt...

 

οχι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κιτ για το crypton δεν υπαρχει

Link to comment
Share on other sites

εγω το ειχα γραψει που εχει βαλει ο κολλητος μου τα tubeless pirelli στο παπι οχι δεν αλλαζεις τις ζαντες επανω στις ιδιες τα βαζεις και ειναι κομπλε.το μονο που θελει ειναι να ανοιξεις μεγαλυτερη τρυπα στην ζαντα γιατι η βαλβιδα του tubeless ειναι πιο χοντρη.

 

Auto ennoousa.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει εκκεντροφορος αγριος και κυλινδρος στα 58mm[/

 

Εμενα η γνωμη μου ειναι να μην πειραξετε μοτερ γιατι σε λιγο καιρο θα βγουν παρα πολλες βελτιωσεις απο οτι εχετε καταλαβει. η καλυτερη λυση ειναι το καρμπυρατερ με 150 ευρω παιρνεις ενα keihin pwk 28 νομιζω κ παραπανω κ ξυλωνεις ψεκασμους κ ******** κ τελειωσε . κ εγω αυτο θα κανω ο ξεναριος το εχει κανει κ το μηχανακι κατεβαζει το κοντερ

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει εκκεντροφορος αγριος και κυλινδρος στα 58mm

Egw pou rotisa re mou lene kati gia programa ston egefalo gia oti kai an pirakseis sto moter ki etsi

Link to comment
Share on other sites

me ena keihin 28 katebazei to konter e? a re.....oti sas pasaroun to pisteuete,dld an baleis k eksatmish tha pareis 10-15 aloga akoma..

 

Σωστος.... με ενα keihin καταιβαινει το κοντερ:lol: μην λεμε οτι θελουμε εδω γιατι οι αλλοι που το διαβαζουν τα πιστευουν.

Για να καταιβει το κοντερ δεν χρειζετε μονο ενα KEIHIN...

Link to comment
Share on other sites

Σωστος.... με ενα keihin καταιβαινει το κοντερ:lol: μην λεμε οτι θελουμε εδω γιατι οι αλλοι που το διαβαζουν τα πιστευουν.

Για να καταιβει το κοντερ δεν χρειζετε μονο ενα KEIHIN...

 

σωστος!!! το μονο που θα κερδισεις με το καρμπ ειναι οτι θα κανει το μηχανακι καλυτερο στην εκκινηση και θα δωσει ΛΙΓΑ km παραπανω

afroulis δες εδω- http://www.takegawa.gr/

Link to comment
Share on other sites

σωστος!!! το μονο που θα κερδισεις με το καρμπ ειναι οτι θα κανει το μηχανακι καλυτερο στην εκκινηση και θα δωσει ΛΙΓΑ km παραπανω

afroulis δες εδω- http://www.takegawa.gr/

 

Οραιω site ....:)

Φιλε μπραβω μου εφτιαξες την μερα ;)

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει εκκεντροφορος αγριος και κυλινδρος στα 58mm[/

 

Εμενα η γνωμη μου ειναι να μην πειραξετε μοτερ γιατι σε λιγο καιρο θα βγουν παρα πολλες βελτιωσεις απο οτι εχετε καταλαβει. η καλυτερη λυση ειναι το καρμπυρατερ με 150 ευρω παιρνεις ενα keihin pwk 28 νομιζω κ παραπανω κ ξυλωνεις ψεκασμους κ ******** κ τελειωσε . κ εγω αυτο θα κανω ο ξεναριος το εχει κανει κ το μηχανακι κατεβαζει το κοντερ

 

180; Σαν να υπερβάλλουμε;

Link to comment
Share on other sites

asxeto.. to manual leei mesa megisto varos 160kg, einai dynaton? exw dei 250kg panw se stroggulo kai se kazer... egw zugizw 85kg kai evala ena atomo 110kg panw kai mou termatise to psalidi.:!: ase pou evriske kai o marspies.
Link to comment
Share on other sites

xatzaki ξεχασα παμε με τον mikecrt για εκκεντροφορο, κυλινδρο πιστονι vixxion yamaha, απλο

γραναζι εκκεντροφορου οχι μεταβλητο, μπουζι denso, rapit bike παραλληλο,

σκληρα ελατηρια βαλβιδων stability στα μπροστινα ψαλιδια,λεγε τι ενδιαφερεσε για να δουμε τι θα κανουμε και εαν εσυ θελεις κατι αλλο....

Link to comment
Share on other sites

ρε μαγκες τι ανακριβειες ειναι παλι αυτες που λετε μια χαρα ειναι οι ζαντες του crypton special και πολυ καλες μαλιστα.ολα τα crypton κουνανε παρτε`το χαμπαρι επιτελους πριν μερικες σελιδες ειχα κανει μια σχετικη αναφορα γι`αυτο το θεμα και ελεγα μηπως φταινε τα σινεμπλοκ στο τιμονι.τελικα πηγα στην αντιπροσωπεια και εμαθα οτι το μηχανακι κουναει μετα απο μια ορισμενη ταχυτητα(90+) γιατι εχει μαλακο σκελετο αυτο και τιποτα αλλο ουτε οι ζαντες φταινε ουτε η αλυσιδα καταρχην πρωτον αν εχει λασκαρει η αλυσιδα δεν κουναει το τιμονι μπορει απλα να εχει λιγο παιξιμο ο πισω τροχος και δευτερον αν θες να δεις μηπως εχει στραβωσει η ζαντα πας σε μια ευθεια και με χαμηλη ταχυτητα αφηνεις τα χερια απο το τιμονι και βλεπεις αν το μηχανακι πηγαινει ευθεια

εμενα ετρεμε το τιμονι,αλλαγη ελαστικου{εγγυηση}τελος τα τρεμουλα.τα μαμα ελαστικα ειναι τοσο κουκουρουκου!!!!!

Link to comment
Share on other sites

xatzaki ξεχασα παμε με τον mikecrt για εκκεντροφορο, κυλινδρο πιστονι vixxion yamaha, απλο

γραναζι εκκεντροφορου οχι μεταβλητο, μπουζι denso, rapit bike παραλληλο,

σκληρα ελατηρια βαλβιδων stability στα μπροστινα ψαλιδια,λεγε τι ενδιαφερεσε για να δουμε τι θα κανουμε και εαν εσυ θελεις κατι αλλο....

 

στο δικο σου μηχανακι θα τα βαλεισ στα πραγματα???:)

Link to comment
Share on other sites

εμενα ετρεμε το τιμονι,αλλαγη ελαστικου{εγγυηση}τελος τα τρεμουλα.τα μαμα ελαστικα ειναι τοσο κουκουρουκου!!!!!

 

ναι το ξερω εχεις δικιο παντα τα εργοστασιακα λαστιχα ειναι μαπα για να ριχνουν φυσικα το κοστος παραγωγης.του αλλαξα κι`εγω λαστιχα δεν εχω τρεξει ομως πολυ μ`αυτα δηλαδη πανω απο 80-90 αλλα γενικα τωρα παταει πολυ καλυτερα στον δρομο παντως το τρεμουλο δεν νομιζω να το χασει ποτε τελειως το συγκεκριμενο μηχανακι:cry:

Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου στην δουλειά που έχει το special του χτύπησε μπιέλα στα 15000km. Το έχει σε εξουσιοδοτημένο της Yamaha δυο εβδομάδες τώρα και δεν ξέρει πότε θα το πάρει. Το έχουν λύσει όλο. Έχουν αφήσει μόνο τον σκελετό. Θα του αλλάξουν κύλινδρο, πιστόνι, μπιέλα και στρόφαλο. Όλα στην εγγύηση. Ούτε και αυτοί ξέρουν από τι έγινε. Τον ρώτησαν αν το δούλεψε καθόλου χωρίς φίλτρο λαδιού πράγμα που δεν έγινε.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...