Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και σαν ομορφια ειναι ωραια αλλα μου φαινονται παρα πολλα τα Euro..Τεσπα...Disk lock μπαινει κανονικα ε??

 

Σε σχεση με αλλες δισκοπλακες ειναι ακριβες αλλα κανουν παρα πολυ καλη δουλεια.Στο μηχανακι μου εγω εχω και πισω Braking και σωληνακια υψηλης μπρος πισω και τα φρενα ειναι πολυ δυνατα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Και σαν ομορφια ειναι ωραια αλλα μου φαινονται παρα πολλα τα Euro..Τεσπα...Disk lock μπαινει κανονικα ε??

 

160 συνολο αγορα δισκοπλακας - αποστατη-τακακια καινουργια premier-εργατικα μηχανικου.ναι ειναι καπως πολλα δεν λεω αλλα τετοιο φρενο δεν θα εχεις ξαναδει αρα τα αξιζει τα λεφτα της.το εχω ξαναπει και πιο παλια το crypton πασχει πολυ απο φρενα.ειναι δυνατον σε 135 κυβικα παπακι να βαζουν μονοπιστονη δαγκανα και στον προκατοχο του το 115 να εχουν διπιστονη.το παπι το πηρα κουτα και στα 5.000 χ.λ.μ. δεν ειχα τακακια ειχαν φαγωθει τρομερα αδικαιολογητη φθορα.και υποθετικα αν το παρουμε ας πουμε εξαιρουμε τα πρωτα 1200 περιπου χ.λ.μ. που το εστρωνα μας μενουν ακομα 3.800 χ.λ.μ. που το πηγαινα ταπα δεν δικαιολογειται με τιποτα η φθορα.αρα εκτος απο χαλια φρενα εχουμε και αθλια εργοστασιακα τακακια.τωρα που φοραω τα premier εχω 10.000 χ.λ.μ. και δεν εχουν φαγωθει ουτε στο μισο συν οτι ειναι και πιο φθηνα απο τα γνησια.

Link to comment
Share on other sites

γεια χαρα παιδια!

 

μιας και το σερβις των 4000 χλμ πλησιαζει και απο οσο ξερω περιλαμβανει και την αλλαγη μπουζι, την ψαχνω λιγο για τα ιριδιου.

 

κοιταω τωρα στο manual, προτεινει να βαλεις το συγκεκριμενο μπουζι: NGK CPR9EA-9

 

Διστυχως το μηχανακι μας δεν ειναι σε καμια απο τις τρεις λιστες που βρηκα (1, 2, 3).

 

Αν γνωριζει καποιος καμια μηχανη που να φοραει αυτα τα μπουζι ας ενημερωσει.

 

Αν καποιος εχει βαλει μπουζι ιριδιου στο Χ, ας μας πει τι φοραει.

 

το εψαξα λιγο, εχω την εντυπωση πως το σωστο πρεπει να ειναι το "Denso IU27"

 

ο πινακας της NGK (μαμα: NGK CPR9EA-9)

 

http://i70.photobucket.com/albums/i114/sakis_the_fraud/CryptonX/partcode.gif

 

και ο πινακας της Denso

 

http://i70.photobucket.com/albums/i114/sakis_the_fraud/CryptonX/p4-1.gif

 

τι λετε;

θα παρακαλούσα όσους γράφουν εντυπώσεις, να παραθέτουν και τα προηγούμενα κινητά τους για να έχουμε μια πιο ξεκαθαρη εικόνα για τα οσα λεει ο καθένας. οσοι αναφέρονται σε SoT, να μας λένε και τις ρυθμίσεις που ειχαν, πχ ανοικτο 4g, wifi only, gps, gaming κλπ.
Link to comment
Share on other sites

160 συνολο αγορα δισκοπλακας - αποστατη-τακακια καινουργια premier-εργατικα μηχανικου.ναι ειναι καπως πολλα δεν λεω αλλα τετοιο φρενο δεν θα εχεις ξαναδει αρα τα αξιζει τα λεφτα της.το εχω ξαναπει και πιο παλια το crypton πασχει πολυ απο φρενα.ειναι δυνατον σε 135 κυβικα παπακι να βαζουν μονοπιστονη δαγκανα και στον προκατοχο του το 115 να εχουν διπιστονη.το παπι το πηρα κουτα και στα 5.000 χ.λ.μ. δεν ειχα τακακια ειχαν φαγωθει τρομερα αδικαιολογητη φθορα.και υποθετικα αν το παρουμε ας πουμε εξαιρουμε τα πρωτα 1200 περιπου χ.λ.μ. που το εστρωνα μας μενουν ακομα 3.800 χ.λ.μ. που το πηγαινα ταπα δεν δικαιολογειται με τιποτα η φθορα.αρα εκτος απο χαλια φρενα εχουμε και αθλια εργοστασιακα τακακια.τωρα που φοραω τα premier εχω 10.000 χ.λ.μ. και δεν εχουν φαγωθει ουτε στο μισο συν οτι ειναι και πιο φθηνα απο τα γνησια.

 

εγω εχω εντελως αντιθετη αποψη για τα premier (δεν ξερω βεβαια ποια ακριβως παστα εννοεις, γιατι μ φαινεται περιεργο να υπαρχει μονο μια). Τα εργοστασιακα τα θεωρω καλυτερα σε αισθηση, & μ αντεξαν γυρω στα 10000 χιλιομετρα. Απο την αλλη τα premier μ εδιναν μια σπογγωδη αισθηση στη μανετα & δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος. Για αυτο & τα αντικατεστησα

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω εντελως αντιθετη αποψη για τα premier (δεν ξερω βεβαια ποια ακριβως παστα εννοεις, γιατι μ φαινεται περιεργο να υπαρχει μονο μια). Τα εργοστασιακα τα θεωρω καλυτερα σε αισθηση, & μ αντεξαν γυρω στα 10000 χιλιομετρα. Απο την αλλη τα premier μ εδιναν μια σπογγωδη αισθηση στη μανετα & δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος. Για αυτο & τα αντικατεστησα

 

ενταξει δεν διαφωνω οπως του ταιριαζει καθενος τα τακακια ειναι απλα μια λεπτομερεια που ενδεικτικα ανεφερα για να δωσω εμφαση στο θεμα οπως θα μπορουσα να δωσω τα λαστιχα για παραδειγμα,που κι`αυτα για κλωτσιες ειναι και συν οτι ειναι πιο σημαντικα απο τα τακακια γιατι σε μια βροχη τρως μια γλυστρα κι`εφυγες αυτο ομως ειναι εις γνωση σου ολες οι εταιρειες ακολουθουν την ιδια εμπορικη πολιτικη τα εργοστασιακα λαστιχα ειναι για πεταμα και ειναι δεν ειναι σωστο αυτο τουλαχιστον το συνυπολογιζεις σαν ενα extra εξοδο στην συνολικη αγορα του παπιου-μοτοσυκλετας-αυτοκινητου.με τα φρενα ομως ειναι αλλο καπελο εκει παιζεις σε αλλο επιπεδο ασφαλειας-extra εξοδων-ρισκου.300+ σελιδες γραμμενες και αφιερωμενες σε ενα παπι που ολο γραφουμε για τα προτερηματα του αλλα κανεις δεν γραφει και για τα μειονεκτηματα του,ολο μιλαμε για βελτιωσεις εξατμισεις παραλληλους εγκεφαλους αλλα για παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια τιποτα.καλα ειναι δεν λεω αν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει και θα σε πλακωσει αλλα ενταξει μην το παραχεσουμε κιολας το θεμα εδω παπακια των 1000 ευρω κινεζικα και εχουν καλυτερα φρενα και μπροστινο συστημα απο του crypton.και μια φιλικη συμβουλη προς ολους τους γρηγορους cryptonakides αυτου του forum.κυριοι καλα τα γκαζια αλλα το παπι δεν ειναι dragster πρεπει και να στριβει και να σταματαει την καταλληλη στιγμη για να μην κλαινε μανουλες.αυτα πολυ φιλικα προς ολους και με την εμπειρια που εχω αποκτησει οδηγωντας τοσα χρονια καληνυχτα.

Link to comment
Share on other sites

ενταξει δεν διαφωνω οπως του ταιριαζει καθενος τα τακακια ειναι απλα μια λεπτομερεια που ενδεικτικα ανεφερα για να δωσω εμφαση στο θεμα οπως θα μπορουσα να δωσω τα λαστιχα για παραδειγμα,που κι`αυτα για κλωτσιες ειναι και συν οτι ειναι πιο σημαντικα απο τα τακακια γιατι σε μια βροχη τρως μια γλυστρα κι`εφυγες αυτο ομως ειναι εις γνωση σου ολες οι εταιρειες ακολουθουν την ιδια εμπορικη πολιτικη τα εργοστασιακα λαστιχα ειναι για πεταμα και ειναι δεν ειναι σωστο αυτο τουλαχιστον το συνυπολογιζεις σαν ενα extra εξοδο στην συνολικη αγορα του παπιου-μοτοσυκλετας-αυτοκινητου.με τα φρενα ομως ειναι αλλο καπελο εκει παιζεις σε αλλο επιπεδο ασφαλειας-extra εξοδων-ρισκου.300+ σελιδες γραμμενες και αφιερωμενες σε ενα παπι που ολο γραφουμε για τα προτερηματα του αλλα κανεις δεν γραφει και για τα μειονεκτηματα του,ολο μιλαμε για βελτιωσεις εξατμισεις παραλληλους εγκεφαλους αλλα για παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια τιποτα.καλα ειναι δεν λεω αν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει και θα σε πλακωσει αλλα ενταξει μην το παραχεσουμε κιολας το θεμα εδω παπακια των 1000 ευρω κινεζικα και εχουν καλυτερα φρενα και μπροστινο συστημα απο του crypton.και μια φιλικη συμβουλη προς ολους τους γρηγορους cryptonakides αυτου του forum.κυριοι καλα τα γκαζια αλλα το παπι δεν ειναι dragster πρεπει και να στριβει και να σταματαει την καταλληλη στιγμη για να μην κλαινε μανουλες.αυτα πολυ φιλικα προς ολους και με την εμπειρια που εχω αποκτησει οδηγωντας τοσα χρονια καληνυχτα.

 

φιλε μου συμφωνω.φυσικα στην ηλικια που ειμαι οπως και ολοι οι υπολοιποι θελουν το μηχανακι τους να ειναι γρηγορο και ομορφο....και οι εταιριες το εχουν καταλαβει αυτο..για την μονοπιστονι δαγκανα δεν εχω να πω και παρα πολλα...γιατι ηταν επιλογη της εταιριας αυτο,να μου πεις ποσα λεφτα διαφορα εχει η μονοπιστονη με την διπιστονη?οπως και τα λαστιχα...για εμενα του X τα λαστιχα ειναι τα χειροτερα(σε σχεση με του innova που εχει dunlop tt900,και σε σχεση με του address που μπορει να μην ειναι γνωστη η μαρκα iRC αλλα για τα 7.700 km που τα ειχα με ειχαν βγαλει ασπροπροσωπο...)σκεψου ομως οτι το Χ ειναι μακραν καλυτερο απο αυτα τα παπια...και σε δυναμη και σε περιφεριακα.και ομως αν βαλεις μια μεγαλη δισκοπλακα και σφηξεις και λιγο το ταμπουρο το μηχανακι σταματαει αμεσως...και μην ξεχνας πως η μονοπιστονη με ενα αποτομο πατημα δεν θα σε τρομαξει(να σου φυγει η μουρη η κατι τετοιο)το πιρουνι και η αναρτηση ειναι φυσικα σεταρισμενες για να κυκλοφορεις με ανεση...ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον και απ'οτι εχω δει κρατανε καλα,οπως και το πλαισιο του που ειναι κορυφαιο και νιωθεις παναλαφρο το μηχανακι...τα παπια που μπορεις να ταυτησεις με το Χ(fx,z)σε θεμα περιφεριακον και κατα καποιο τροπο γκαζιου ηταν εξισου ακριβα σε σχεση με αλλα παπακια....γιατι ειχαν πανω τους πραγματα που δεν ειχαν τα αλλα παπια + η δυναμη...σε καθε μηχανη-μηχανακι αυτοκινητο,υπαρχουν και τα αρνητικα....που εκει μπαινει η βελτιωση....θες γκαζι το φτιαχνεισ,θες ομορφια το φτιαχνεισ,θες φρενα το ιδιο.θες να μπαινει στισ στροφεσ παλι το ιδιο...ειναι κατι σαν αλυσιδα...αγοραζεις κατι δεν σε ικανοποιει το κανεις καλυτερο.....και παει λεγοντας...συνηθως(και ετσι οπως το βλεπω εγω)δεν υπαρχει κατι που να μας ικανοποιει πληρως....γι'αυτο και υπαρχει η βελτιωση....:cool:

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου συμφωνω.φυσικα στην ηλικια που ειμαι οπως και ολοι οι υπολοιποι θελουν το μηχανακι τους να ειναι γρηγορο και ομορφο....και οι εταιριες το εχουν καταλαβει αυτο..για την μονοπιστονι δαγκανα δεν εχω να πω και παρα πολλα...γιατι ηταν επιλογη της εταιριας αυτο,να μου πεις ποσα λεφτα διαφορα εχει η μονοπιστονη με την διπιστονη?οπως και τα λαστιχα...για εμενα του X τα λαστιχα ειναι τα χειροτερα(σε σχεση με του innova που εχει dunlop tt900,και σε σχεση με του address που μπορει να μην ειναι γνωστη η μαρκα iRC αλλα για τα 7.700 km που τα ειχα με ειχαν βγαλει ασπροπροσωπο...)σκεψου ομως οτι το Χ ειναι μακραν καλυτερο απο αυτα τα παπια...και σε δυναμη και σε περιφεριακα.και ομως αν βαλεις μια μεγαλη δισκοπλακα και σφηξεις και λιγο το ταμπουρο το μηχανακι σταματαει αμεσως...και μην ξεχνας πως η μονοπιστονη με ενα αποτομο πατημα δεν θα σε τρομαξει(να σου φυγει η μουρη η κατι τετοιο)το πιρουνι και η αναρτηση ειναι φυσικα σεταρισμενες για να κυκλοφορεις με ανεση...ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον και απ'οτι εχω δει κρατανε καλα,οπως και το πλαισιο του που ειναι κορυφαιο και νιωθεις παναλαφρο το μηχανακι...τα παπια που μπορεις να ταυτησεις με το Χ(fx,z)σε θεμα περιφεριακον και κατα καποιο τροπο γκαζιου ηταν εξισου ακριβα σε σχεση με αλλα παπακια....γιατι ειχαν πανω τους πραγματα που δεν ειχαν τα αλλα παπια + η δυναμη...σε καθε μηχανη-μηχανακι αυτοκινητο,υπαρχουν και τα αρνητικα....που εκει μπαινει η βελτιωση....θες γκαζι το φτιαχνεισ,θες ομορφια το φτιαχνεισ,θες φρενα το ιδιο.θες να μπαινει στισ στροφεσ παλι το ιδιο...ειναι κατι σαν αλυσιδα...αγοραζεις κατι δεν σε ικανοποιει το κανεις καλυτερο.....και παει λεγοντας...συνηθως(και ετσι οπως το βλεπω εγω)δεν υπαρχει κατι που να μας ικανοποιει πληρως....γι'αυτο και υπαρχει η βελτιωση....:cool:

 

Επισης πρεπει να σκεφτομαστε παντα οτι σκοπος τους ειναι το κερδος.Αυτο απλα που σου δινουν ειναι ενα μεσσαιο μεσο μεταφορας και μονο μεταφορας.

Και στην περιπτωση του Χ μπορω να πω με ακριβεια οτι η ποιοτητα του σαν συνολο σε σχεση με την τιμη του ειναι αθλια.

Tα φρενα απογοητευουν, ο κινητηρας βαριεται να αρπαξει.

Τεραστια λαθη για ενα μηχανακι που πλασαριστηκε σαν διαδοχος του Ζ και μπορουσε να σβησει κυριολεκτικα τον ανταγωνισμο.

Χιλες φορες καλυτερο το Fx μιας και μιλαμε για 4χρονα σε θεμα συνολου.

Link to comment
Share on other sites

Επισης πρεπει να σκεφτομαστε παντα οτι σκοπος τους ειναι το κερδος.Αυτο απλα που σου δινουν ειναι ενα μεσσαιο μεσο μεταφορας και μονο μεταφορας.

Και στην περιπτωση του Χ μπορω να πω με ακριβεια οτι η ποιοτητα του σαν συνολο σε σχεση με την τιμη του ειναι αθλια.

Tα φρενα απογοητευουν, ο κινητηρας βαριεται να αρπαξει.

Τεραστια λαθη για ενα μηχανακι που πλασαριστηκε σαν διαδοχος του Ζ και μπορουσε να σβησει κυριολεκτικα τον ανταγωνισμο.

Χιλες φορες καλυτερο το Fx μιας και μιλαμε για 4χρονα σε θεμα συνολου.

 

ναι αλλα μην ξεχνας οτι απο τα συγχρονα παπια ειναι πολυ πιο γρηγορο...σε σχεση με το z ναι δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα μην ξεχνας οτι το Ζ δεν κυκλοφορησε για οικονομικη μετακινηση και ανεση μεσα στην πολη.....για κατι τετοιο κυκλοφορησε το Χ και επειδη η yamaha θελει να ειναι μπροστα το εκανε ετσι τωρα η τιμη ειναι αλλο θεμα....πως θα κερδισουν....:X

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα μην ξεχνας οτι απο τα συγχρονα παπια ειναι πολυ πιο γρηγορο...σε σχεση με το z ναι δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα μην ξεχνας οτι το Ζ δεν κυκλοφορησε για οικονομικη μετακινηση και ανεση μεσα στην πολη.....για κατι τετοιο κυκλοφορησε το Χ και επειδη η yamaha θελει να ειναι μπροστα το εκανε ετσι τωρα η τιμη ειναι αλλο θεμα....πως θα κερδισουν....:X

 

Μηπως ξεχνατε τον λογο για τον οποιο το Ζ καταργηθηκε ??

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα μην ξεχνας οτι απο τα συγχρονα παπια ειναι πολυ πιο γρηγορο...σε σχεση με το z ναι δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα μην ξεχνας οτι το Ζ δεν κυκλοφορησε για οικονομικη μετακινηση και ανεση μεσα στην πολη.....για κατι τετοιο κυκλοφορησε το Χ και επειδη η yamaha θελει να ειναι μπροστα το εκανε ετσι τωρα η τιμη ειναι αλλο θεμα....πως θα κερδισουν....:X

 

Και ομως δεν πιο γρηγορο απο τα υπολοιπα.Ειναι το 2ο πιο γρηγορο.Μικρη σημασια εχει βεβαια αυτο.

Δεν θελω να τα συγκρινω με το Ζ ειναι αλλη κλαση το ενα αλλη το αλλο.Απλα αυτο εδωσαν στον κοσμο να καταλαβει.

Και ομως το αποτελεσμα δεν ειναι τοσο καλο.Αλλα παραμενει ισχυρο χαρτι για την Yamaha και οσοι το αγορασαν ας το χαρουν.Ετσι κι αλλιως απο τα παπια που ακομα πωλουνται ειναι το πιο ωραιο!

 

Μηπως ξεχνατε τον λογο για τον οποιο το Ζ καταργηθηκε ??

 

Δεν εισαιγεται ειναι το σωστο.Λογω ρυπων.Αλλιως στην Μαλαισια πουλιεται το ZR.

Link to comment
Share on other sites

Και ομως δεν πιο γρηγορο απο τα υπολοιπα.Ειναι το 2ο πιο γρηγορο.Μικρη σημασια εχει βεβαια αυτο.

Δεν θελω να τα συγκρινω με το Ζ ειναι αλλη κλαση το ενα αλλη το αλλο.Απλα αυτο εδωσαν στον κοσμο να καταλαβει.

Και ομως το αποτελεσμα δεν ειναι τοσο καλο.Αλλα παραμενει ισχυρο χαρτι για την Yamaha και οσοι το αγορασαν ας το χαρουν.Ετσι κι αλλιως απο τα παπια που ακομα πωλουνται ειναι το πιο ωραιο!

 

 

 

Δεν εισαιγεται ειναι το σωστο.Λογω ρυπων.Αλλιως στην Μαλαισια πουλιεται το ZR.

 

το πρωτο πιο ειναι?

ακριβως....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες με ρωτησε ενα παιδι αν εχω βγαλει τον σφαχτη..Μου λεει ειναι μια μαμακια κοντα στο φιλτρο και κοβει γενικα πολλα χλμ..Εγω πρωτη φορα το ακουσα τν σφαχτη και στην αρχη νομιζα οτι θα ελεγε για καταλητη..Ξερει κανενας τπτ??
Link to comment
Share on other sites

φιλε δεν λεγετε σφαχτησ αλλα πνιχτης κ ειναι 1 σαν λαστιχακι στο φιλτρο.τα παιδια θα σου πουν περισσοτερα που ξερουν καλητερα
Link to comment
Share on other sites

Suzuki fx!

 

δεν αντιλεγω αλλα εμεις λεμε για τα παπια απο το 7 και μετα...:)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες με ρωτησε ενα παιδι αν εχω βγαλει τον σφαχτη..Μου λεει ειναι μια μαμακια κοντα στο φιλτρο και κοβει γενικα πολλα χλμ..Εγω πρωτη φορα το ακουσα τν σφαχτη και στην αρχη νομιζα οτι θα ελεγε για καταλητη..Ξερει κανενας τπτ??

 

μην το πειραξεις αυτο!

Link to comment
Share on other sites

μην το πειραξεις αυτο!

 

Δεν ειχα σκοπο να το πειραξω..(Τουλαχιστον τωρα)Μπορει καποιος να εξηγησει τι ακριβως κανει??

Link to comment
Share on other sites

http://www.yamahat135.com/forum/album_showpage.php?pic_id=2090

http://www.yamahat135.com/forum/album_showpage.php?pic_id=2073

 

αχχχ ποτε θα ερθουν αυτα εδω???

ποτε θα θα εχουμε μια ποικιλια βελτιωτικων ανταλακτικων και εδω στην Ελλαδα???

 

ποτε θα κανει Xαστερια??? :p

Link to comment
Share on other sites

http://www.yamahat135.com/forum/album_showpage.php?pic_id=2090

http://www.yamahat135.com/forum/album_showpage.php?pic_id=2073

 

αχχχ ποτε θα ερθουν αυτα εδω???

ποτε θα θα εχουμε μια ποικιλια βελτιωτικων ανταλακτικων και εδω στην Ελλαδα???

 

ποτε θα κανει Xαστερια??? :p

 

σκεψου ποσα χρονια κυκλοφορει το astrea....και ποσεσ βελτιωσεις υπαρχουν γι αυτο....σε τοσα χρονια θα εχουμε ποικιλια για το Χ στην ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

το πρωτο πιο ειναι?

 

Kawasaki ZX130.Και μιλαμε για ευθεια ουτε στροφες ουτε τιποτα.Η διαφορα βεβαια ειναι αμελητεα σε κυκλο πολης και σε διαδρομες.Οπου πιστευω οτι το Χ εχει πιο καλο κρατημα.

 

Suzuki fx!

 

Απο τα ηδη υπαρχοντα 4χρονα παπια ναι ειναι το πιο γρηγορο.

 

http://www.yamahat135.com/forum/album_showpage.php?pic_id=2090

http://www.yamahat135.com/forum/album_showpage.php?pic_id=2073

 

αχχχ ποτε θα ερθουν αυτα εδω???

ποτε θα θα εχουμε μια ποικιλια βελτιωτικων ανταλακτικων και εδω στην Ελλαδα???

 

ποτε θα κανει Xαστερια??? :p

 

Καντε ομαδικη παραγγελια.

Link to comment
Share on other sites

Ο συμπλεχτης υπαρχει Ελλαδα.Τον εχει ο μερεμετσακης..Τωρα ποσο το πουλαει ειναι αλλο θεμα...(600++νμζ)
Link to comment
Share on other sites

Kawasaki ZX130.Και μιλαμε για ευθεια ουτε στροφες ουτε τιποτα.Η διαφορα βεβαια ειναι αμελητεα σε κυκλο πολης και σε διαδρομες.Οπου πιστευω οτι το Χ εχει πιο καλο κρατημα.

 

 

 

Απο τα ηδη υπαρχοντα 4χρονα παπια ναι ειναι το πιο γρηγορο.

 

 

 

Καντε ομαδικη παραγγελια.

 

Ο συμπλεχτης υπαρχει Ελλαδα.Τον εχει ο μερεμετσακης..Τωρα ποσο το πουλαει ειναι αλλο θεμα...(600++νμζ)

 

ειναι πιο γρηγορο απο το Χ το ΖΧ130????εγω που εχω δει αυτα τα 2 μηχανακια να ανοιγουν στα 450m περασε το Χ...αλλα η διαφορα τους ηταν οπως του address με του innova 1 ροδα δηλαδη

δεν νομιζω να ειναι τοσο ακριβως....δεν συμφερει να τον βαλεις τοτε για κανεναν λογο.....ενας φιλος μου μου ειπε πως ο μπαικοπουλος(ο αντιπροσωπος εδω κοντα)τον εχει 300 ευρω...

Link to comment
Share on other sites

Για κοιτα σε αυτο το post http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2933950#post2933950

Δεν νομιζω να επεσε τοσο η τιμη του..

 

Το zx 130 και γρηγοτερο να ηταν δεν θα το επερνα για κανεναν λογο..Ειναι κακασχημο..

Link to comment
Share on other sites

για ολους τους φιλους κρυπτονακιδες που ψαχνονται για συμπλεκτη,καντε λιγο υπομονη και ετοιμαζει η yamaha να βγαλει στην παραγωγη ενα σετακι συμπλεκτη για το χ το οποιο θα κοστιζει γυρω στα 180 ευρω μεσα στο 2010 ειπαν αλλα το ποτε ακριβως δεν το ξερω αυτη η πληροφορια ειναι απο εγκυρη πηγη.τωρα οσοι απο εσας δεν βαριεστε μπορειτε να παρετε ενα τηλεφωνακι στους κοντινους σας αντιπροσωπους yamaha και να ρωτησετε σχετικα.συμφωνα με τις πληροφοριες μου η yamaha μ`αυτο το σετ συμπλεκτη στοχευει εκτος φυσικα απο το extra χρημα που θα μπει στα ταμεια της να εξαλειψει τελειως αυτο το αρχικο κομπιασμα που εχει το χ οταν κανει να ξεκινησει.
Link to comment
Share on other sites

για ολους τους φιλους κρυπτονακιδες που ψαχνονται για συμπλεκτη,καντε λιγο υπομονη και ετοιμαζει η yamaha να βγαλει στην παραγωγη ενα σετακι συμπλεκτη για το χ το οποιο θα κοστιζει γυρω στα 180 ευρω μεσα στο 2010 ειπαν αλλα το ποτε ακριβως δεν το ξερω αυτη η πληροφορια ειναι απο εγκυρη πηγη.τωρα οσοι απο εσας δεν βαριεστε μπορειτε να παρετε ενα τηλεφωνακι στους κοντινους σας αντιπροσωπους yamaha και να ρωτησετε σχετικα.συμφωνα με τις πληροφοριες μου η yamaha μ`αυτο το σετ συμπλεκτη στοχευει εκτος φυσικα απο το extra χρημα που θα μπει στα ταμεια της να εξαλειψει τελειως αυτο το αρχικο κομπιασμα που εχει το χ οταν κανει να ξεκινησει.

 

 

Πιστεύω ότι το κόμπιασμα στα χαμηλά δεν θα εξαληφθεί με αυτόν τον τρόπο. Είναι καθαρά θέμα τροφοδοσίας & ρύθμησης του ψεκασμού. Το μόνο που θα κερδίσουμε με τον συμπλέχτη εναι να πατινάρουμε σε πιο ψηλές στροφές τον κινητήρα για να ξεκινάει πιο άμεσα.

Αλλά η τρύπα στα χαμηλά θα παραμείνει...

Το μόνο που έχει αν κάνει η yamaha είνα να ρυθμίσει πιο καλά τον ψεκασμό της, τίποτα άλλο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...