Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

na rwtisw kati...poios xerei mia exatmish pou legete SP k vgainei gia to x?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

apostolis15 prepei na les ayth toy spilioti sthn 8hbwn!phga kai thn eida kai to odhghsa kiolas to papi poy thn exei panw!den kserw ti allo mporei na exei kanei sto moter alla ayto pou odhghsa me afhse afwno!argotera mias kai akoma einai nwris na allaksw eksatmish mallon ayth 8a balw mias kai moy fanhke tromerh!an kai den exw odhghsei kamia allh ayth myo arese poly!
Link to comment
Share on other sites

apostolis15 prepei na les ayth toy spilioti sthn 8hbwn!phga kai thn eida kai to odhghsa kiolas to papi poy thn exei panw!den kserw ti allo mporei na exei kanei sto moter alla ayto pou odhghsa me afhse afwno!argotera mias kai akoma einai nwris na allaksw eksatmish mallon ayth 8a balw mias kai moy fanhke tromerh!an kai den exw odhghsei kamia allh ayth myo arese poly!

 

μπορεις να δωσεις διευθυνση,περιοχη του σπηλιωτη??

Link to comment
Share on other sites

apostolis15 prepei na les ayth toy spilioti sthn 8hbwn!phga kai thn eida kai to odhghsa kiolas to papi poy thn exei panw!den kserw ti allo mporei na exei kanei sto moter alla ayto pou odhghsa me afhse afwno!argotera mias kai akoma einai nwris na allaksw eksatmish mallon ayth 8a balw mias kai moy fanhke tromerh!an kai den exw odhghsei kamia allh ayth myo arese poly!

 

thn exei valei ena paidi edw trigurw dn thn exw dei akoma apo konta oute thn exw akousei,alla m exoun pei pws exei k sigastira...kai exei megalh bouka,epishs vazei fwties otan varaie koftes...apo thn yamaha thn agorase...eimai polu perieros na thn dw

Link to comment
Share on other sites

thn exei valei ena paidi edw trigurw dn thn exw dei akoma apo konta oute thn exw akousei,alla m exoun pei pws exei k sigastira...kai exei megalh bouka,epishs vazei fwties otan varaie koftes...apo thn yamaha thn agorase...eimai polu perieros na thn dw

 

twra noymero akribws den 8ymamai na so pw alla einai peristeri epi ths θηβών.!εχει και σιγαστηρα αλλα εγω το δοκιμασα χωρις και οπως ξαναειπα ηταν πολυ καλη!ο θορυβος δεν εμ ενδιαφερει και πολυ απλα να ανεβαζει λιγο το παπι και νομιζω οτι πραγματικα το ανεβαζε!και δεν ειναι και πολυ ακριβη!γυρω στα 180€ καπου εκει γυρω νομιζω!

Link to comment
Share on other sites

]την προτεκτ με σιγαστηρα ομως επανω την εχει δοκιμασει κανεις?περνας με το σηγαστηρα επανω χωρις να σε σταματησει μπατσος?.. http://img36.imageshack.us/img36/97/cryptonx135yamahamototr.jpg
Link to comment
Share on other sites

]την προτεκτ με σιγαστηρα ομως επανω την εχει δοκιμασει κανεις?περνας με το σηγαστηρα επανω χωρις να σε σταματησει μπατσος?.. http://img36.imageshack.us/img36/97/cryptonx135yamahamototr.jpg

σε οσα μαγαζιά ρώτησα και το σιγαστήρα να έχεις πάνω αν θέλει να σε γράψει σε γράφει!τώρα αν και με σιγαστήρα χαλάει κόσμο τότε μεγαλώνουν οι πιθανότητες κατά πολύ.Περιστέρι

ΘΗΒΩΝ 129 & ΘΗΒΩΝ 123 210-5777906!ta stoixeia toy spilioti gia ton filo poy rwthse pio panw!

Link to comment
Share on other sites

σε οσα μαγαζιά ρώτησα και το σιγαστήρα να έχεις πάνω αν θέλει να σε γράψει σε γράφει!τώρα αν και με σιγαστήρα χαλάει κόσμο τότε μεγαλώνουν οι πιθανότητες κατά πολύ.Περιστέρι

ΘΗΒΩΝ 129 & ΘΗΒΩΝ 123 210-5777906!ta stoixeia toy spilioti gia ton filo poy rwthse pio panw!

αλο παλι κι αυτο,,δλδ αν με το σηγαστηρα κανει ελαχιστο θορηβο θα σε γραψει?
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα.Εχω ενα special με 12000 χιλιομετρα.Ειμαι 33 χρονων παντα ειχα ενα παπι παραληλα με μηχανι για να πηγαινω στο παρκιν για κεντρο για την οικογενεια κτλ.ειχα το ινοβα το καρμπυλατερατο το οποιο κολησε μετα 17000 χλμ για την ακριβεια η βαλβιδα εξαγωγης.Ολα τα σερβις στην χοντα και του φερθικα κυρια με αυτα τα χιλιομετρα σε 3 χρονια.Αρνηθικα να το ξανακαβαλησω.Ετσι απεκτισα το χ.Το προτω πραγμα που εκανα ειναι να του βαλω 2 φρεσκα λαστιχα metzeler και να του αλλαξω φρενα μπρος πισω.Το μπροστα καθοτι πιο αδυναμο απο του ινοβα εβαλα αφτερ μαρκετ ακριβα τακακια.επισης η δισκοπλακα ανεβαζει ευκολα θερμοκρασια με αποτελεσμα να χανεται η αποδοση του φρενου.Το πισω δεν ειναι αρκετα αποτελεσματικο στην οριακη οδηγηση αλλα αρκετα καλυτερο του ινοβα και πανω απο τον μεσο ορο.Το μοτερ ανοιγει αρκετα μετα τα 3000χλμ.Εχει καλη οδικη συμπεριφορα προβλεψιμο και μονο στα 100+ παρατηρητε μια μικρη αλλα ελενχομενη ασταθεια εξαιτιας του μικρου βαρους και του αερα που εγκλωβιζεται στην ποδια για να παγωσει το ψυγειο.Ητελικη ταχυτητα εξαρτατε κυριως απο το υψος του αναβατη(οσο πιο ψηλος μεγαλυτερη αντισταση στον ανεμο) και τα κιλα του τα λαστιχα την διευθυνση του ανεμου το συνολικο βαρος του παπιου γιαυτο πολλοι φιλοι βλεπουν διαφορετικες τελικες.Μετα τα 1000χλμ το δουλευω κοφτες αλλα οχι βαρβαρα χωρις προβλημα.Απο εμπειρια σας λεω οτι την μεγαλυτερη ζημεια κανουν τα κατεβασματα οταν μουλαρωνει το μοτερ.Η εξατμιση αν και εχει τις σωστες διαστασεις η παρουσια του καταλυτη το μπουκωνει και καταστρεφει τον ηχο.Ευκολα ομως αλλαζει με καποια του εμποριου αφου δεν εχει αισθητηρα λ.Το ψυγειο ειναι το δυνατο του σημειο αφου στους 80 βαθμους περνει μπροστα και σπανια το βεντιλατερ θα δουλευσει.Η θερμοκρασιες ειναι ο χειροτερος εχθρος τον μοτερ.Οσο αναφορα το ιντζεκτιον νομιζω δουλευει σωστα για τα κυβικα του και τις βαλβιδες του και δεν αξιζει πειραγμα.Το ιντζεκτιον πρεπει να τραβαει καθαρο αερα χωρις στροβηλισμους για να δουλεει γραμικα για αυτο οσοι αφερεσετε τον πνηχτη καλο θα ειναι να φτιαξεται μια αλλη εισαγωγη αερα καθως το φιλτροκουτι ειναι οριζοντιο.Η αλλαγη στα γραναζια ειναι θεμα setup και οδηγηκου στυλ του καθενος δεν θα κανουν το μηχανακι παντου πιο γρηγορο ιδικα σε αυτα τα κυβικα. Τωρα καποιοι φιλοι εχουν αναφερθει για το πισω αμορτισερ.Η αληθεια ειναι οτι ειναι μαλακο για δυο ατομα αλλα οταν εισαι μονος σου και του τα δινεις εχει πολυ σωστη ρυθμιση και δεν προβληματιζει.κα εμε το μηχανακι χρειαζεται μια εξατμιση (προτεινω την gpr την ειχα 2 χρονια στο χτ νο προβλεμ σαν εταιρια)διπιστονι δαγκανα η την δικια του με σωληνακια υψηλης καλυτερη δισκοπλακα αλαγη του πνιχτη με αλλη εισαγωγη αερα λαστιχα υψηλου προφιλ στην μαμα διασταση και αν υπαρχουν φραγκα tubeless ζαντες η δισκος πισω.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα.Εχω ενα special με 12000 χιλιομετρα.Ειμαι 33 χρονων παντα ειχα ενα παπι παραληλα με μηχανι για να πηγαινω στο παρκιν για κεντρο για την οικογενεια κτλ.ειχα το ινοβα το καρμπυλατερατο το οποιο κολησε μετα 17000 χλμ για την ακριβεια η βαλβιδα εξαγωγης.Ολα τα σερβις στην χοντα και του φερθικα κυρια με αυτα τα χιλιομετρα σε 3 χρονια.Αρνηθικα να το ξανακαβαλησω.Ετσι απεκτισα το χ.Το προτω πραγμα που εκανα ειναι να του βαλω 2 φρεσκα λαστιχα metzeler και να του αλλαξω φρενα μπρος πισω.Το μπροστα καθοτι πιο αδυναμο απο του ινοβα εβαλα αφτερ μαρκετ ακριβα τακακια.επισης η δισκοπλακα ανεβαζει ευκολα θερμοκρασια με αποτελεσμα να χανεται η αποδοση του φρενου.Το πισω δεν ειναι αρκετα αποτελεσματικο στην οριακη οδηγηση αλλα αρκετα καλυτερο του ινοβα και πανω απο τον μεσο ορο.Το μοτερ ανοιγει αρκετα μετα τα 3000χλμ.Εχει καλη οδικη συμπεριφορα προβλεψιμο και μονο στα 100+ παρατηρητε μια μικρη αλλα ελενχομενη ασταθεια εξαιτιας του μικρου βαρους και του αερα που εγκλωβιζεται στην ποδια για να παγωσει το ψυγειο.Ητελικη ταχυτητα εξαρτατε κυριως απο το υψος του αναβατη(οσο πιο ψηλος μεγαλυτερη αντισταση στον ανεμο) και τα κιλα του τα λαστιχα την διευθυνση του ανεμου το συνολικο βαρος του παπιου γιαυτο πολλοι φιλοι βλεπουν διαφορετικες τελικες.Μετα τα 1000χλμ το δουλευω κοφτες αλλα οχι βαρβαρα χωρις προβλημα.Απο εμπειρια σας λεω οτι την μεγαλυτερη ζημεια κανουν τα κατεβασματα οταν μουλαρωνει το μοτερ.Η εξατμιση αν και εχει τις σωστες διαστασεις η παρουσια του καταλυτη το μπουκωνει και καταστρεφει τον ηχο.Ευκολα ομως αλλαζει με καποια του εμποριου αφου δεν εχει αισθητηρα λ.Το ψυγειο ειναι το δυνατο του σημειο αφου στους 80 βαθμους περνει μπροστα και σπανια το βεντιλατερ θα δουλευσει.Η θερμοκρασιες ειναι ο χειροτερος εχθρος τον μοτερ.Οσο αναφορα το ιντζεκτιον νομιζω δουλευει σωστα για τα κυβικα του και τις βαλβιδες του και δεν αξιζει πειραγμα.Το ιντζεκτιον πρεπει να τραβαει καθαρο αερα χωρις στροβηλισμους για να δουλεει γραμικα για αυτο οσοι αφερεσετε τον πνηχτη καλο θα ειναι να φτιαξεται μια αλλη εισαγωγη αερα καθως το φιλτροκουτι ειναι οριζοντιο.Η αλλαγη στα γραναζια ειναι θεμα setup και οδηγηκου στυλ του καθενος δεν θα κανουν το μηχανακι παντου πιο γρηγορο ιδικα σε αυτα τα κυβικα. Τωρα καποιοι φιλοι εχουν αναφερθει για το πισω αμορτισερ.Η αληθεια ειναι οτι ειναι μαλακο για δυο ατομα αλλα οταν εισαι μονος σου και του τα δινεις εχει πολυ σωστη ρυθμιση και δεν προβληματιζει.κα εμε το μηχανακι χρειαζεται μια εξατμιση (προτεινω την gpr την ειχα 2 χρονια στο χτ νο προβλεμ σαν εταιρια)διπιστονι δαγκανα η την δικια του με σωληνακια υψηλης καλυτερη δισκοπλακα αλαγη του πνιχτη με αλλη εισαγωγη αερα λαστιχα υψηλου προφιλ στην μαμα διασταση και αν υπαρχουν φραγκα tubeless ζαντες η δισκος πισω.
φιλε και εγω ειχα ινοβα,,και επαθα τα χειροτερα,,μπιελες και τετοια,,τωρα εχω το χ,,εχω επανω 3700χλμ το εχω μαμα,ειχα βαλει την gpr αλλα εκανε θορηβο και την εβγαλα,τωρα λεω να βαλω την προτεκτ που εχει λενε και σιγαστηρα και δεν θορηβει,,αλλα δεν την εχω ακουσει και δεν ξερω τι λεει,, πιο πολυ θελω να αλαξω εξατμιση λογο βαρους γιατι η μαμα ειναι σαν μπαζουκας,η τριτη ταχητητα μου γεμιζει καλα,,η τεταρτη οχι,,
Link to comment
Share on other sites

αλο παλι κι αυτο,,δλδ αν με το σηγαστηρα κανει ελαχιστο θορηβο θα σε γραψει?

 

ετσι μου ειπαν ετσι λεω!ολα στο ποιον θα πεσεις ειναι κλπ!οσο για τον φιλο απο πανω που αναφερεται στην πισω αναρτηση πραγματικα εβαλα και εγω τα metzeler και απο τοτε στα 2 ατομα χτυπαει στο παραμικρο και οταν λεω στο παραμικρο χωρις υπερβολες χτυπαει παντου!και εχω χαζεψει που δεν ξερω τι να κανω(περα απο το να αποφευγω και τις μικροτερες λακουβες κλπ)αλλα μιλαμε για πολυ χτυπημα!και μια ερωτηση!μετα την αλλαγη λαστιχα μηπως πρεπει να κανω καμια ρυθμιση καπου που δεν ξερω και πιθανον να μην ηξερε και αυτος που μου αλλαξε τ λαστιχα η μπα?

Link to comment
Share on other sites

κα εμε το μηχανακι χρειαζεται μια εξατμιση (προτεινω την gpr την ειχα 2 χρονια στο χτ νο προβλεμ σαν εταιρια)διπιστονι δαγκανα η την δικια του με σωληνακια υψηλης καλυτερη δισκοπλακα αλαγη του πνιχτη με αλλη εισαγωγη αερα λαστιχα υψηλου προφιλ στην μαμα διασταση και αν υπαρχουν φραγκα tubeless ζαντες η δισκος πισω.

 

Θελω να προσθαισω οτι στο crypton r 110 που ειχα πριν (εχει διπιστονη δαγκανα μπροστα, αλλα η τρομπα φρενου & η δισκοπλακα ειναι ιδια με του crypton X) οταν εβαλα μονο σωληνακια υψηλης μπροστα, τα φρενα μ εγιναν αισχος!

& αυτο γιατι εγιναν πολυ απροβλεπτα & δυνατα! Δεν ειχαν ιχνος προοδευτικοτητας & ηταν πραγματικα επικινδυνα ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες μεσα στην πολη, που με ενα δαχτυλο στη μανετα & με διαδρομη μανετας ελαχιστη, μπλοκαρε συνεχως & εχανα το μπροστινο.

Ετσι μεσα σε 2 μερες τα αλλαξα παλι με τα μαμισια σωληνακια.

Επισης ξεχασα να αναφερω οτι στο r ειχα βαλει & λαστιχα me22, που σιγουρα ηταν πιο καλα απο τα μαμισια. Φανταστειτε με τα μαμισια τι τουμπιδι θα ειχα μαζεψει...

Τωρα στο Χ εχω την εντυπωση οτι το μποστινο ειναι λιγο πιο αδυναμο σε σχεση με το r, λογω μονοπιστονης δαγκανας οπως ειπα πριν, αλλα & πιο υψηλων ταχυτητων που πιανει το παπι.

Εκει λοιπον που να πας να δωσεις μια 40-50 αρα ευρω για να βαλεις επωνυμα σωληνακια υψηλης, καλυτερα να βαλεις μια braking μεγαλυτερη δισκοπλακα με 120 ευρα να εχεις το κεφαλι σ ησυχο...

Αυτα απο εμενα...

Link to comment
Share on other sites

Θελω να προσθαισω οτι στο crypton r 110 που ειχα πριν (εχει διπιστονη δαγκανα μπροστα, αλλα η τρομπα φρενου & η δισκοπλακα ειναι ιδια με του crypton X) οταν εβαλα μονο σωληνακια υψηλης μπροστα, τα φρενα μ εγιναν αισχος!

& αυτο γιατι εγιναν πολυ απροβλεπτα & δυνατα! Δεν ειχαν ιχνος προοδευτικοτητας & ηταν πραγματικα επικινδυνα ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες μεσα στην πολη, που με ενα δαχτυλο στη μανετα & με διαδρομη μανετας ελαχιστη, μπλοκαρε συνεχως & εχανα το μπροστινο.

Ετσι μεσα σε 2 μερες τα αλλαξα παλι με τα μαμισια σωληνακια.

Επισης ξεχασα να αναφερω οτι στο r ειχα βαλει & λαστιχα me22, που σιγουρα ηταν πιο καλα απο τα μαμισια. Φανταστειτε με τα μαμισια τι τουμπιδι θα ειχα μαζεψει...

Τωρα στο Χ εχω την εντυπωση οτι το μποστινο ειναι λιγο πιο αδυναμο σε σχεση με το r, λογω μονοπιστονης δαγκανας οπως ειπα πριν, αλλα & πιο υψηλων ταχυτητων που πιανει το παπι.

Εκει λοιπον που να πας να δωσεις μια 40-50 αρα ευρω για να βαλεις επωνυμα σωληνακια υψηλης, καλυτερα να βαλεις μια braking μεγαλυτερη δισκοπλακα με 120 ευρα να εχεις το κεφαλι σ ησυχο...

Αυτα απο εμενα...

 

BRAKING:love:...nai mporei h dagana tou x na einai monopistoni alla einai terastia se mege8os vevaia me evale se va8ia skepsh gt monopistones daganes vazane se mhxanes prin 20 xronia k parapanw...isws erxotan fthnoterh apo thn 2pistoni i auto na evalan tetoia....

Link to comment
Share on other sites

Εγω με την σειρα να αναφερω (εχω 5300χμ) πως πρωτον αλλαξα λαστιχα εβαλα dunlop τεραστια διαφορα το λαστιχο ζεσταινεται κατ' ευθειαν και αυτο σημαινει πολυ καλυτερο φρεναρισμα απο πριν αλλα και εμπιστοσυνη. Δευτερον με 14αρι γραναζι και gpr πρωτη 40 δευτερα 60 γινονται αμεσως, αν εξαιρεσω το μπουκωμα μεχρι τα 20 δηλαδη για μεσα στην πολη παει κομματια ακομα δεν με εχει περασει παπι. Τελικη λιγο κατω απο 120 γενικα μετα τα 105 αργει πολυ (στο φαναρι μια φορα μιλησα με ενα παλικαρι που του ειχε κανει 16000χμ και μου ειπε πως το δικο του κατεβαζει 140, οσο παει ανοιγει δηλαδη). Επισης δικαβαλο στις λακουβες χοροπηδαει η πισω αναρτηση. Τελος με 100αρα παει αισθητα καλυτερα δεν ειναι ιδεα μου ισχυει και επισης βγαζει περισσοτερα χμ αυτονομια. Με 3,2 λιτρα 140χμ πολυ οικονιμικα και με τερμα γκαζι.
Link to comment
Share on other sites

Εγω με την σειρα να αναφερω (εχω 5300χμ) πως πρωτον αλλαξα λαστιχα εβαλα dunlop τεραστια διαφορα το λαστιχο ζεσταινεται κατ' ευθειαν και αυτο σημαινει πολυ καλυτερο φρεναρισμα απο πριν αλλα και εμπιστοσυνη. Δευτερον με 14αρι γραναζι και gpr πρωτη 40 δευτερα 60 γινονται αμεσως, αν εξαιρεσω το μπουκωμα μεχρι τα 20 δηλαδη για μεσα στην πολη παει κομματια ακομα δεν με εχει περασει παπι. Τελικη λιγο κατω απο 120 γενικα μετα τα 105 αργει πολυ (στο φαναρι μια φορα μιλησα με ενα παλικαρι που του ειχε κανει 16000χμ και μου ειπε πως το δικο του κατεβαζει 140, οσο παει ανοιγει δηλαδη). Επισης δικαβαλο στις λακουβες χοροπηδαει η πισω αναρτηση. Τελος με 100αρα παει αισθητα καλυτερα δεν ειναι ιδεα μου ισχυει και επισης βγαζει περισσοτερα χμ αυτονομια. Με 3,2 λιτρα 140χμ πολυ οικονιμικα και με τερμα γκαζι.

 

ta dunlop tt900 ennoeis? einai tubeless i me sabrela?se stegnou odostromatos apotomes strofes exei kala kratimata i glistraei?

Link to comment
Share on other sites

ta dunlop tt900 ennoeis? einai tubeless i me sabrela?se stegnou odostromatos apotomes strofes exei kala kratimata i glistraei?

 

Δεν θυμαμαι ποιο ειναι παντως εχει ωραια χαραξη. Αυτος μου ειπε οτι ειναι και tubeless αλλα με σαμπρελα το εχω. Γενικα με το παπι δεν παιρνω αποτομες στροφες γρηγορα. Αλλα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι εκει που το μαμα ολο μπλοκαρε και φοβοσουν το dunlop ζεσταινεται και πιανει γερα κατω κανω κατι φρεναρισματα και ευχαριαστιεμαι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμαμαι ποιο ειναι παντως εχει ωραια χαραξη. Αυτος μου ειπε οτι ειναι και tubeless αλλα με σαμπρελα το εχω. Γενικα με το παπι δεν παιρνω αποτομες στροφες γρηγορα. Αλλα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι εκει που το μαμα ολο μπλοκαρε και φοβοσουν το dunlop ζεσταινεται και πιανει γερα κατω κανω κατι φρεναρισματα και ευχαριαστιεμαι.

δεν εχω δοκιμασει ποτε dunlop(εκτος απο αυτα που φορουσε το innova απο μαμα, που ηταν για το πεος).μονο metzeller me22 & michelen(δεν θυμαμαι ποια ακριβως), απο τα οποια εμεινα πολυ ικανοποιημενος,ειδικα στο βρεγμενο!

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω δοκιμασει ποτε dunlop(εκτος απο αυτα που φορουσε το innova απο μαμα, που ηταν για το πεος).μονο metzeller me22 & michelen(δεν θυμαμαι ποια ακριβως), απο τα οποια εμεινα πολυ ικανοποιημενος,ειδικα στο βρεγμενο!

 

michelin m45 einai arketa kala ia to vregmeno...egw 8elw na valw lastixa(oxi pilot)k 8elw kapoia pou na exoun kalo kratima na mporw na ta empisteutw k oxi na fugw se kamia strofh,k oute na einai xamhloprofila

Link to comment
Share on other sites

8elw kapoia pou na exoun kalo kratima na mporw na ta empisteutw k oxi na fugw se kamia strofh,k oute na einai xamhloprofila

michelin M45,τα εχω εγω κ ειναι πολυ καλα,τα εχω 2.25 μπροστα κ 2.75 πισω,αφου δεν θες χαμηλο προφιλ βαλε 2.50 κ 2.75,εγω τα βαλα 60ε και τα 2 περασμενα:)

Link to comment
Share on other sites

michelin M45,τα εχω εγω κ ειναι πολυ καλα,τα εχω 2.25 μπροστα κ 2.75 πισω,αφου δεν θες χαμηλο προφιλ βαλε 2.50 κ 2.75,εγω τα βαλα 60ε και τα 2 περασμενα:)

 

exw ta m45...2.50-275. einai polu xontra to epomeno xeugari pou 8a valw 8a einai 2.25-250

Link to comment
Share on other sites

exw ta m45...2.50-275. einai polu xontra to epomeno xeugari pou 8a valw 8a einai 2.25-250

 

εγω παιδια φοραω pilot sporty 60-90-17 μπροστα και 70-90-17 πισω!! ειμαι υπερευχαριστημενος!!!!!!

οδηγησα ενος φιλου μου το crypton x με 2.50-17 μπροστα και 2.75-17 πισω και το μηχανακι δεν εστριβε!!!!!!!!!! πηγα βολτα σε κατι στροφες και κουραστηκα... με το δικο μου με τα pilot sporty το μηχανακι στριβει πολυ ευκολα και σε καθε στροφη μπαινω τερμα !!!!!!! τι να πω?? δεν προκειτε να βαλω ποτε λαστιχα με μεγαλο προφιλ!!! τελος~

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...