madloufos Δημ. February 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2009 nai exo balei 14 granazi kai eksatmisi kai eimai o fovos kai o tromos gia ta alla papakia...oloi pernane apo dipla kai to 8aumazoun Μηπως τα παραλες λιγακι? Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plammer Δημ. February 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2009 Εμενα μου εχουν πει απο πρωτο χερι οτι το x με 14αρι γραναζι γινεται αλλο μηχανακι, και οτι πιο πολυ βοηθησε το γραναζι παρα η εξατιμηση(gpr). Επισης εχω διαβασει οτι τις σπαει ολες τις ταχυτητες μεχρι και την τεταρτη 125χμ. Τωρα με το ζορι πιανω 100χμ ελεος. Αν και δεν το εχω τελικιασει σε κατηφορα αλλα φιανεται οτι δεν τραβαει μετα τα 90. καλα δεν επιμενω ετσι κι`αλλιως αν δεν το δεις απο μονος σου οτι και να σου λενε οι αλλοι δεν ειναι το ιδιο.παντως αυτο που λες με τα χιλιομετρα δεν ειναι απο τα γραναζια δεν το πας καμμια βολτα απο την αντιπροσωπεια να σου κοιταξουν το μειγμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FOSFOROS Δημ. February 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2009 Συναδελφοι γινεται να βαλουμε στροφομετρο στο παπι μας? Ειναι δυνατον να εχουν τα lifan και τα daytona που εχουν τα μισα λεφτα και να μην εχει το χ. μπορεις να βαλεις στροφομετρο εαν βαλεις παραλληλο rapidbike.εχει φισακια για στροφομετρο.... paidia ego ena exo na po oso anafora tis eksatmiseis...prin ligo kairo eixa stamatisei na mpaino giati polu to paizan eksipnoi...tora meta apo toso kairo mpaino na po ena pragma gia ta paidia pou to exoun anagkh pragmatika edo kai 3-4 mhnes sxedon exo tin tsuyoshi pou apo pollous 8eori8ike maimou...to mono pou 8elo na po einai oti me exei bgalei asproprosopo exo skisei ola ta papakia tis guro perioxis kai polla X me alles eksatmiseis kai oloi me tremoun 8a anebaso kai mia foto na to deite....euxaristo polu... αυτο που θα σε ρωτησω ειναι σοβαρο.εχεις δοκιμασει να βγαλεις την ταπα που εχει πισω?το εχεις κανει βολτα χωρις την ταπα?τι ειδες σαν αποτελεσμα??:!::!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
crableg Δημ. February 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2009 Σήμερα έκανα το service των 3000 km. Είπα στον μηχανικό στην Yamaha ότι 2-3 φορές μου έχει σβήσει στο φανάρι και μου ανέβασε λίγο το ρελαντί. Επίσης του είπα ότι ενός συνάδελφου του χτύπησε μπιέλα και μου απάντησε ότι και αυτός είχε δυο χ που είχαν χτυπήσει μπιέλα και ότι και τα δυο είχαν πλαινό στάντ όπως έχει και το δικό μου. Μου είπε ότι ποτέ να μην το αφήνω να δουλεύει στο πλαινό στάντ, μάλλον γιατί δεν κάνει καλή κυκλοφορία το λάδι. Ο φίλος μου το άφηνε να δουλεύει πολλές φορές όταν το είχε στο πλαινό στάντ. Για αυτό μεγάλη προσοχή . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2009 Σήμερα έκανα το service των 3000 km. Είπα στον μηχανικό στην Yamaha ότι 2-3 φορές μου έχει σβήσει στο φανάρι και μου ανέβασε λίγο το ρελαντί. Επίσης του είπα ότι ενός συνάδελφου του χτύπησε μπιέλα και μου απάντησε ότι και αυτός είχε δυο χ που είχαν χτυπήσει μπιέλα και ότι και τα δυο είχαν πλαινό στάντ όπως έχει και το δικό μου. Μου είπε ότι ποτέ να μην το αφήνω να δουλεύει στο πλαινό στάντ, μάλλον γιατί δεν κάνει καλή κυκλοφορία το λάδι. Ο φίλος μου το άφηνε να δουλεύει πολλές φορές όταν το είχε στο πλαινό στάντ. Για αυτό μεγάλη προσοχή . Δεν νομιζω να το εχει παθει απ αυτο.Καθως υπαρχουν μερη που μπορει να γυρεις πιο πολυ απ οτι οταν το εχεις στο σταντ.Γενικα δεν ειναι καλο να δουλευει η μηχανη ενω ειναι σταματημενο το μηχανακι. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sisos Δημ. February 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2009 Σήμερα έκανα το service των 3000 km. Είπα στον μηχανικό στην Yamaha ότι 2-3 φορές μου έχει σβήσει στο φανάρι και μου ανέβασε λίγο το ρελαντί. Επίσης του είπα ότι ενός συνάδελφου του χτύπησε μπιέλα και μου απάντησε ότι και αυτός είχε δυο χ που είχαν χτυπήσει μπιέλα και ότι και τα δυο είχαν πλαινό στάντ όπως έχει και το δικό μου. Μου είπε ότι ποτέ να μην το αφήνω να δουλεύει στο πλαινό στάντ, μάλλον γιατί δεν κάνει καλή κυκλοφορία το λάδι. Ο φίλος μου το άφηνε να δουλεύει πολλές φορές όταν το είχε στο πλαινό στάντ. Για αυτό μεγάλη προσοχή .καλα τι ειναι παλι αυτο το κουφο??να χτυπαει μπιελα το καθε μχν,,οταν ειναι στην πλαηνη στεκα?ιμαρτον Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grigoriso Δημ. February 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2009 για να το λεει ομως ο μηχανικος κατι θα ξερει! σιγουρα ρε μαγκα? δηλαδη μπορει να μην χαλασει το μηχανακι σου απο σκισιμο, αλλα απο το ελαφρι πλαγιασμα, ακουγεται γελιο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. February 23, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2009 Σήμερα έκανα το service των 3000 km. Είπα στον μηχανικό στην Yamaha ότι 2-3 φορές μου έχει σβήσει στο φανάρι και μου ανέβασε λίγο το ρελαντί. Επίσης του είπα ότι ενός συνάδελφου του χτύπησε μπιέλα και μου απάντησε ότι και αυτός είχε δυο χ που είχαν χτυπήσει μπιέλα και ότι και τα δυο είχαν πλαινό στάντ όπως έχει και το δικό μου. Μου είπε ότι ποτέ να μην το αφήνω να δουλεύει στο πλαινό στάντ, μάλλον γιατί δεν κάνει καλή κυκλοφορία το λάδι. Ο φίλος μου το άφηνε να δουλεύει πολλές φορές όταν το είχε στο πλαινό στάντ. Για αυτό μεγάλη προσοχή . αυτο συμβενει στα R.αμα το αφησεις πλαινο στανντ καιει τα λαδια απο την κεφαλη!ειναι ετσι σχεδιασμενη η κεφαλη γιαυτο.γενικα αμα ειναι σταματημενω το μχν να μην δουλευει.ΜΕΓΑ σφαλμα κυριος στο πλαινο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
crableg Δημ. February 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2009 Δεν νομίζω να δημιουργείται πρόβλημα όταν δουλεύει το μηχανάκι σε στάση. Δεν μου είπε κάτι τέτοιο ο μηχανικός. Απλώς να μη δουλεύει στο πλαινό στάντ. Τώρα με το πολύ κρύο δεν πρέπει να το ζεστάνεις λίγο πριν ξεκινήσεις? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. February 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2009 Δεν νομίζω να δημιουργείται πρόβλημα όταν δουλεύει το μηχανάκι σε στάση. Δεν μου είπε κάτι τέτοιο ο μηχανικός. Απλώς να μη δουλεύει στο πλαινό στάντ. Τώρα με το πολύ κρύο δεν πρέπει να το ζεστάνεις λίγο πριν ξεκινήσεις? παντα πρεπει να το ζεσταινεις το μοτερ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
crableg Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 παντα πρεπει να το ζεσταινεις το μοτερ Έτσι πιστεύω και εγώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda_100 Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 Έτσι πιστεύω και εγώ. ετσι ειναι το σωστο και τα μαμα αλλα πολυ περισσοτερο τα φτιαγμενα ειναι απαραιτητο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cleonfox Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 pisteuo se periptosi poreias , dld oxi na pas terma den einai anagkaio to Zestama , an 8es na to pas terma kai na to sviseis tote nai. Gia autokinita kai pistiares megalou kivismou me metatropi uperpliroseis opou 8a exei turbina pano prepei panta ena 2 lepto na to afinoume relanti kai 2 lepta prin to svisoume episeis ektos an exoume turbo timer. psilo off topic alla to leo apla enimerotika na gnoriZete :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 Σε ολους τους κινητηρες πρεπει να γινει ζεσταμα.Πολυ απλα για να κατεβει το λαδι στην μηχναη για την καλη λιπανση. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cleonfox Δημ. February 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2009 sigoura , alla apo tin stigmi pou valeis mpros to mixanaki h antlia doulevei kanonika kai exei idi arxisei h lipansi tou kinitira Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kkoletsis Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Σε ολους τους κινητηρες πρεπει να γινει ζεσταμα.Πολυ απλα για να κατεβει το λαδι στην μηχναη για την καλη λιπανση. τι απο τα δυο τελικα? αποφασισε.....:cool: συμφωνω με τον Cleonfox...;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAVER Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Γενικα δεν ειναι καλο να δουλευει η μηχανη ενω ειναι σταματημενο το μηχανακι. τι αλλο θα ακουσουμε!!! αυτο που λες δεν ισχυει. με αυτη την λογικη δεν θα καναμε ζεσταμα του κινητηρα πριν απο την χρηση :!: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
grigoriso Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Δεν νομιζω να το εχει παθει απ αυτο.Καθως υπαρχουν μερη που μπορει να γυρεις πιο πολυ απ οτι οταν το εχεις στο σταντ.Γενικα δεν ειναι καλο να δουλευει η μηχανη ενω ειναι σταματημενο το μηχανακι. ναι... το καλοκαιρι, και το λενε ολα τα ενχειριδια χρησης!! και αυτο μονο σε οσα δεν εχουν κυκλωμα ψυξης! (αεροψυκτα) το x εχει και ανεμιστιρα η μονο ψυγειο??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 τι αλλο θα ακουσουμε!!! αυτο που λες δεν ισχυει. με αυτη την λογικη δεν θα καναμε ζεσταμα του κινητηρα πριν απο την χρηση :!: Ειναι καλο να δουλευει το μηχανακι ενω ειναι σταματημενο?Εισαι σιγουρος?Αν ηταν καλο τοτε δεν θα βαζαν βεντιλατερ για να ψυχουν τον κινητηρα αφου ειναι σταματημενο και δεν υπαρχει τροπος να διαχυθει αερας αν ειναι αεροψυκτο η να περασει απο το ψυγειο αν ειναι υγροψυκτο. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kkoletsis Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Ειναι καλο να δουλευει το μηχανακι ενω ειναι σταματημενο?Εισαι σιγουρος?Αν ηταν καλο τοτε δεν θα βαζαν βεντιλατερ για να ψυχουν τον κινητηρα αφου ειναι σταματημενο και δεν υπαρχει τροπος να διαχυθει αερας αν ειναι αεροψυκτο η να περασει απο το ψυγειο αν ειναι υγροψυκτο. τοτε με ποια λογικη λες οτι θελει ζεσταμα????:cry::cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAVER Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Ειναι καλο να δουλευει το μηχανακι ενω ειναι σταματημενο?Εισαι σιγουρος?Αν ηταν καλο τοτε δεν θα βαζαν βεντιλατερ για να ψυχουν τον κινητηρα αφου ειναι σταματημενο και δεν υπαρχει τροπος να διαχυθει αερας αν ειναι αεροψυκτο η να περασει απο το ψυγειο αν ειναι υγροψυκτο. οταν λεμε να δουλευει το μηχανακι σταματημενο μιλαμε το πολυ για 5 λεπτα (αναλογα τις περιπτωσεις).δεν ειπαμε να κατσει μιση ωρα το μηχανακι στο ρελαντι. δηλαδη στα φαναρια που καθεσαι σταματημενος..τι θα πρεπει?? να κλεινεις τον διακοπτη :blink: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 τοτε με ποια λογικη λες οτι θελει ζεσταμα????:cry::cry: Ρε φιλε εχεις κανει ποτε ζεσταμα στο μηχανακι σου?Αν εχεις κιολας.Δεν νομιζω να το αφησες στο ρελαντι πανω απο 1 το πολυ 2 λεπτα.Τωρα πες μου αν ειναι το ιδιο 2 λεπτα με το αφηνω το μηχανακι να δουλευει επι 15 λεπτα συνεχομενα ακινητο. οταν λεμε να δουλευει το μηχανακι σταματημενο μιλαμε το πολυ για 5 λεπτα (αναλογα τις περιπτωσεις).δεν ειπαμε να κατσει μιση ωρα το μηχανακι στο ρελαντι. δηλαδη στα φαναρια που καθεσαι σταματημενος..τι θα πρεπει?? να κλεινεις τον διακοπτη :blink: Εγω εννοουσα να το αφησεις και να δουλευει πανω απο 10λεπτο με ενα τεταρτο.Δηλαδη στασεις μεγαλης διαρκειας.Αυτο δεν ειναι καλο για την μηχανη.Δεν εννοω μικρες στασεις σε φαναρια εννοειται. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAVER Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Το ξερεις οτι μετα απο μεγαλη αποσταση πανω απο 100χλμ στο τελος θα πρεπει να αφησεις την μηχανη στο ρελαντι τουλαχιστον 2-3 λεπτα γιατι αμα διακοψεις αποτομα την λειτουργια του κινητηρα σε αυτες τις θερμοκρασιες μπορει να σου κολλησει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Το ξερεις οτι μετα απο μεγαλη αποσταση πανω απο 100χλμ στο τελος θα πρεπει να αφησεις την μηχανη στο ρελαντι τουλαχιστον 2-3 λεπτα γιατι αμα διακοψεις αποτομα την λειτουργια του κινητηρα σε αυτες τις θερμοκρασιες μπορει να σου κολλησει. Nαι αυτο το λενε νομιζω και μεσα στα εγχειριδια των μηχανακιων.Καλο βεβαια ειναι παντα οταν το σβηνουμε να το αφηνουμε καποια δευτερολεπτα αναμμενο εστω και αν διανυσαμε μικρες αποστασεις.Οπως επισης εχω γνωστο που αφησε το μηχανακι του σταματημενο ενω δουλευε επι ωρα και μετα κολλησε.Εσφιξε πιστονι με κυλινδρο. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kkoletsis Δημ. February 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2009 Ρε φιλε εχεις κανει ποτε ζεσταμα στο μηχανακι σου?Αν εχεις κιολας.Δεν νομιζω να το αφησες στο ρελαντι πανω απο 1 το πολυ 2 λεπτα.Τωρα πες μου αν ειναι το ιδιο 2 λεπτα με το αφηνω το μηχανακι να δουλευει επι 15 λεπτα συνεχομενα ακινητο. με 1, 2 λεπτα δε ζεστενεται... ασε που δε θελει και ζεσταμα, το καλυτερο ειναι να το ξεκινας χαλαρα.... ακινητο θελει ενα τεταρτο για να ζεσταθει φιλε μου..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.