Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι ελευθέρωσε το μοτερ αρκετά στο πως ανεβάζει στροφές και πολλή παραπάνω απόκριση στο γκάζι.

 

Αυτο ειπα φίλε μου, οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ δεν παιρνουν tubeless. Tωρα με μετατροπή φαντάζομαι οτι ναι. (μόνο φαντάζομαι, εγω δεν μπορω να δεχτω οτι η διαφορα μιας tubeless ζαντας με μια απλη ειναι...η διαφορα στην τρύπα!!!)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ναι ελευθέρωσε το μοτερ αρκετά στο πως ανεβάζει στροφές και πολλή παραπάνω απόκριση στο γκάζι.

 

Αυτο ειπα φίλε μου, οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ δεν παιρνουν tubeless. Tωρα με μετατροπή φαντάζομαι οτι ναι. (μόνο φαντάζομαι, εγω δεν μπορω να δεχτω οτι η διαφορα μιας tubeless ζαντας με μια απλη ειναι...η διαφορα στην τρύπα!!!)

αλαγη εξατμισης,,αντικατασταση ιτζεξιον με καρπιρατερ,,χοανη αντι για φιλτρο,,γραναζωμα,,και ισως το φχ να το κερασετε τσαι μετα:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

εσυ μιλας για φαντασια εγω σου μιλαω για γεγονος ρε μεγαλε οπως ας πουμε εβαλα εγω στο δικο μου σου κανει.τελοσπαντων εδω στο forum κανουμε συζητηση οχι πολιτικη δεν λεμε παπαδες
Link to comment
Share on other sites

εσυ μιλας για φαντασια εγω σου μιλαω για γεγονος ρε μεγαλε οπως ας πουμε εβαλα εγω στο δικο μου σου κανει.τελοσπαντων εδω στο forum κανουμε συζητηση οχι πολιτικη δεν λεμε παπαδες
χρειαστικε να κανεις κατι για να μπει η βαλβιδα για τα ντουμπλεξ στις ζαντες του χ?
Link to comment
Share on other sites

FILE SOBARA SOU MILAW ME TI MAMA EXATMISH DN EIXA DEI PANW APO 120.PERIPOU STA 3000 KM EBALA TN IMITASION YOSHI MIA DUO FORES EXEI PESEI KOFTIS STN 4 STA 142KM TIS ALLES FORES EXW 135 TOULAXISTON
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου plammer η μαλλον ρε μεγαλε οπως αναφερεσαι και εσυ, σε πληροφορώ οτι ναι μεν εβαλες το λαστιχο, η ζαντα δεν ειναι σε καμμια περιπτωση σχεδιασμενη για tubeless ελαστικα, και ΜΠΟΡΕΙ να χασει τον αερα του ξαφνικα το ελαστικο σε μια μεγαλη λακουβα, αν τα χειλακια της ζαντας στραβωσουν . Αν θέλεις, μπορώ να σου εξάψω και αλλο την ...φαντασία με γεγονότα που αναφερονται στις διαφορές των 2 τυπων ζαντών.

 

Επισης, ειναι διασταση 1.60 η κανω λάθος??? Τα Pirelli ειναι 2.75 η οχι??? Ειναι πολυ φαρδια για την ζαντα με αποτελεσμα να παραμορφωνονται σαν μπαλονια. Η ζαντα που εβαλα ειναι 2.15 φαρδος με αποτελεσμα να καθονται κανονικα.

 

Αντε, γιατι ανοιξαμε μια τρυπα πιο μεγάλη και καναμε tubeless την ζαντα. Η Yamaha μπορει να μην ειχε τοσο μεγαλα τρυπάνια.

Link to comment
Share on other sites

FILE SOBARA SOU MILAW ME TI MAMA EXATMISH DN EIXA DEI PANW APO 120.PERIPOU STA 3000 KM EBALA TN IMITASION YOSHI MIA DUO FORES EXEI PESEI KOFTIS STN 4 STA 142KM TIS ALLES FORES EXW 135 TOULAXISTON

 

Ειμαι εντελώς σίγουρος οτι το δικό σου με το δικό μου και με του Λευτέρη του φίλου μου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ αλλα μηχανακια. Μαλιστα, πιστευω πλεον, οτι η Yamaha Ηρακλείου, φέρνει άλλα Crypton, τα οποία το μόνο κοινό που έχουν με τα δικά σας, ειναι το χρώμα.

 

Ρε φίλε, 2 πήραμε, το δικο μου εχει 2300 κμ, και του Λευτέρη, 3200. Τα παμε τεζα παντου, και θεωρω οτι εχουν ανοιξει αρκετα για τα κμ που εχουν. Ειμαστε 75-80 κιλα και οι 2. Και εχω αρχίσει να πιστευω, οτι μαλλον ΘΕΛΕΤΕ να πανε τα παπια τοσο.

 

Αστεια φαση...ανοιγω μετα απο κουβεντουλα με ενα παιδακι στην παραλιακη με ενα Innova το οποιο ειχε λεει 60mm, εκκεντροφορο, καρμπυρατερ "κλπ" και εκανε εναν δαιμονισμενο θορυβο. Στο τελειωμα 2ας περασα μπροστα οπου και εμεινα μεχρι τα 100 που πηγα, αυξάνοντας μαλιστα την διαφορα. Οποτε μετα μου λεει...Καλα, παει φοβερα το Yamaha φιλε, πηγες τουλαχιστον 160, αφου εμενα εδειξε 145!!!!!!!!!!

 

Μηπως τετοια ειναι φιλε μου και τα....142 που παει??? Και στο κατω κατω τραβα τα ενα βιντεακι, και μετα τον δρομο οτι ειναι ευθεία, και θα σου ζητησω συγνώμη δημοσια. Εχουμε deal????

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι εντελώς σίγουρος οτι το δικό σου με το δικό μου και με του Λευτέρη του φίλου μου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ αλλα μηχανακια. Μαλιστα, πιστευω πλεον, οτι η Yamaha Ηρακλείου, φέρνει άλλα Crypton, τα οποία το μόνο κοινό που έχουν με τα δικά σας, ειναι το χρώμα.

 

Ρε φίλε, 2 πήραμε, το δικο μου εχει 2300 κμ, και του Λευτέρη, 3200. Τα παμε τεζα παντου, και θεωρω οτι εχουν ανοιξει αρκετα για τα κμ που εχουν. Ειμαστε 75-80 κιλα και οι 2. Και εχω αρχίσει να πιστευω, οτι μαλλον ΘΕΛΕΤΕ να πανε τα παπια τοσο.

 

Αστεια φαση...ανοιγω μετα απο κουβεντουλα με ενα παιδακι στην παραλιακη με ενα Innova το οποιο ειχε λεει 60mm, εκκεντροφορο, καρμπυρατερ "κλπ" και εκανε εναν δαιμονισμενο θορυβο. Στο τελειωμα 2ας περασα μπροστα οπου και εμεινα μεχρι τα 100 που πηγα, αυξάνοντας μαλιστα την διαφορα. Οποτε μετα μου λεει...Καλα, παει φοβερα το Yamaha φιλε, πηγες τουλαχιστον 160, αφου εμενα εδειξε 145!!!!!!!!!!

 

Μηπως τετοια ειναι φιλε μου και τα....142 που παει??? Και στο κατω κατω τραβα τα ενα βιντεακι, και μετα τον δρομο οτι ειναι ευθεία, και θα σου ζητησω συγνώμη δημοσια. Εχουμε deal????

 

θα συμφωνησω εν μερη μαζι σ οτι επικρατει μια υπερβολη γυρω απο την τελικη, αλλα το δικο μ μαμισιο σε ευθειο δρομο δεν εχει πιασει ποτε πανω απο 100, αντε με το ζορι 110 με ευνοκιο ανεμο.

μιλαμε για κανονικη σταση, ουτε ψαρακια, ουτε τιποτα αλλο.

παρολα αυτα στον περιφερειακο στον καρεα, που εχει μεγαλη κατηφορα& για πολλη δρομο, επιασα κοντερισια 120+ &πιστευω οτι πηγαινε & αλλο, αλλα εκλεισα το γκαζι γιατι δεν με επαιρνε να στριψω (το μπροστινο ειχε γινει τσιχλα&εκανε τρελλα κουνηματα).

αυτα απο εμενα...:cool::cool:

Link to comment
Share on other sites

file dn kserw ti lene ta palikaria pou anafereis to diko mou x paei osa sou eipa sumfwna panta me to konter mou alla an thelis kai kathara einai panw apo 125 metrimeno me mixani kai psifiako konter.exw binteo alla dn kserw pws na to steilw.steile mou to mail sou kai ayrio tha to exeis deal loipon
Link to comment
Share on other sites

απλα η ζαντα που φοραει το crypton κανει και για tubeless

 

η ζαντα αλουμινιου του special κανει για tubeless, οχι η ακτινωτη...

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω εν μερη μαζι σ οτι επικρατει μια υπερβολη γυρω απο την τελικη, αλλα το δικο μ μαμισιο σε ευθειο δρομο δεν εχει πιασει ποτε πανω απο 100, αντε με το ζορι 110 με ευνοκιο ανεμο.

μιλαμε για κανονικη σταση, ουτε ψαρακια, ουτε τιποτα αλλο.

παρολα αυτα στον περιφερειακο στον καρεα, που εχει μεγαλη κατηφορα& για πολλη δρομο, επιασα κοντερισια 120+ &πιστευω οτι πηγαινε & αλλο, αλλα εκλεισα το γκαζι γιατι δεν με επαιρνε να στριψω (το μπροστινο ειχε γινει τσιχλα&εκανε τρελλα κουνηματα).

αυτα απο εμενα...:cool::cool:

 

Με βρίσκεις ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνο, ετσι πανε και τα 2 δικά μας, σε κατηφοριά εχεις και πάλι δικιο, εχω δει 120+ αλλα πολυ κατηφορα (επι πολύ ωρα) και σκυφτός.

 

Σε οδικη συμπεριφορά τώρα ειναι αλλού, ακομα και στην τελική αισθάνεσαι πολύ ανετα.

Link to comment
Share on other sites

FILE SOBARA SOU MILAW ME TI MAMA EXATMISH DN EIXA DEI PANW APO 120.PERIPOU STA 3000 KM EBALA TN IMITASION YOSHI MIA DUO FORES EXEI PESEI KOFTIS STN 4 STA 142KM TIS ALLES FORES EXW 135 TOULAXISTON
δλδ με μια αλαγη εξατμισης μονο,, το μχν απεκτησε 10-15 χλμ παραπανω??:ninja::cry::wacko:
Link to comment
Share on other sites

αυτα με τις διαστασεις που μου λες εγω δεν τα ξερω.εγω το μονο που ξερω ειναι οτι με καποιο κοστος λιγο μεγαλυτερο απο τα λαστιχα με σαμπρελα εβαλα tubeless λαστιχα κι`εχω κανει πανω απο 2000 χιλιομετρα με αυτα χωρις κανενα προβλημα και πιστεψε με εχει πολλες λακουβες στην αθηνα.μιλαω βεβαια παντα για τις ζαντες του special και οχι τις ακτινωτες φυσικα.οσο για τα τρυπανια της yamaha δεν ξερω για ψαξτο λιγο γιατι αυτοι μπορει να μην εχουνε και πολλα λεφτα γι`αυτο δεν σου βαλανε και δισκοφρενο πισω.
Link to comment
Share on other sites

...

αυτες οι ζαντες ειναι μαπα.sorry που το λεω ετσι ψυχρα αλλα αυτη ειναι η αληθεια!!

Link to comment
Share on other sites

...

 

 

ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Κ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΑ Κ ΠΩΣ ΣΟΥ ΗΡΘΑΝ ΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΑ . Κ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ Η ΖΑΝΤΑ ΤΟΥ SPECIAL ΕΙΝΑΙ ΕΝΚΕΙ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΩ Κ ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Link to comment
Share on other sites

Κ ΕΓΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΠΙΑΣΑ ΠΟΛΛΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 170 ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΡΟΦΗ ΤΡΟΜΑΞΑ Κ ΠΕΤΑΧΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΙΔΡΩΜΕΝΟΣ........ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΩΡΑ 142 Κ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΤΕΣΠΑ. .............................................................. ΣΟΡΡΥ ΠΑΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΤΕΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟ POWER COMMANDER ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΕ Κ ΟΥΤΕ RAPID BIKE OYTE ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΝΕΙ ΜΟΛΙΣ 1,5 ΑΛΟΓΑ.Κ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΕΞΩ ΚΑΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 160!!!!! ΕΥΡΟΠΟΥΛΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΤΟΥ ΞΕΝΑΡΙΟΥ Κ ΕΚΑΤΣΕ ΠΑΝΩ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ Κ ΕΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ. ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΜΑΜΑ ΓΡΑΝΑΖΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΝΥΦΩΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΜΑΜΑ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΜΕ 95-100 ΤΩΡΑ ΑΝΕΒΑΙΝΩ 110 Κ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ 110 ΤΩΡΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ 125-130 ΧΛΜ . ΒΕΒΑΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΟΣΤΗΣΕ 300€ . Κ ΕΧΑΣΑ Κ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ. ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΤΣΙΤΣΙΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ Κ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΗΝ GPR ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ADDRESS Κ ΠΑΩ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ.....Κ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΩ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΙΣΩΣ Κ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΥΛΗΣ(ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ Κ ΚΟΙΜΑΤΑΙ) Κ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ.ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΕΜΕ
ποσο δινεις την εξατμιση?ενδιαφερομαι
Link to comment
Share on other sites

filarako opws proipes megala paidia eimaste dn eimai tiflos oute exw prothesi na koroidepsw kapoion.sto forum mpainoume gia na mathoume kapia pragamata kai oxi gia na leme istories.....to lew loipon gia teleutaia fora an thelis apodixeis stile mou ena email kai tha sou lithoun oles oi apories (exw binteaki pou pernaw to 120 diplos).twra oso gia to oneiro pou eides,elpisw na forages aposmitiko katalabaineis ti ennow.
Link to comment
Share on other sites

filarako opws proipes megala paidia eimaste dn eimai tiflos oute exw prothesi na koroidepsw kapoion.sto forum mpainoume gia na mathoume kapia pragamata kai oxi gia na leme istories.....to lew loipon gia teleutaia fora an thelis apodixeis stile mou ena email kai tha sou lithoun oles oi apories (exw binteaki pou pernaw to 120 diplos).twra oso gia to oneiro pou eides,elpisw na forages aposmitiko katalabaineis ti ennow.

 

ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩΠ.Χ ΔΥΟ ΦΟΡΤΗΓΑ ΙΔΙΑΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΕΝΑ ΕΧΕΙ ΦΟΡΤΙΟ 15 ΤΟΝΟΥΣ Κ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΔΕΙΟ

Κ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΠΟΙΟ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΠΡΩΤΟ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΙΣΙΟ ΜΕ ΜΙΑ YOSHI ΠΟΥ ΥΠΟΤΗΘΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΠΙ ΝΑ ΠΕΡΜΑΕΙ ΤΑ 120

Link to comment
Share on other sites

αρχηγε και συ να πεσεις σε μεγαλη λακουβα με αυτες τις ζαντες που εβαλες,, να εισαι σιγουρος οτι θα κλαταρεις,,και απο τι βλεπω οι ζαντες που φοραει το χ απο την μανα του ειναι πιο καλες απο αυτες που σου σπρωξανε,,σορυ αλα αυτη ειναι η αληθεια,,δεν μου πολυγεμιζουν το ματι,,

 

Αρχηγέ μου, νομίζω οτι πριν μιλάμε για κάτι πρέπει να είμαστε απολύτως σίγουροι...Τις ξέρεις τις ζάντες? Τις εχεις ξαναδεί? Τις έχεις ακουμπήσει?? Αν μου πείς ναί, τότε θα μιλήσουμε για αντοχή αλλά και βάρος. Επίσης, για διαστάσεις...Η πίσω ειναι 2.15 φάρδος, ενω η original η οποία σωστά ειναι ΕΝΚΕΙ και πολύ καλή ποιοτητα, είναι 1.60. Και τέλος πάντων εγω έκανα μια μετατροπή για αποτέλεσμα, και όχι για να γεμίζω το μάτι του καθένα που εχει μια αποψη οπτική!!!!

 

Η ζάντα ειναι ΠΙΟ ελαφριά απο τις οriginal, και αυτό ηταν το ζητούμενο στην μετατροπή. Τελος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχηγέ μου, νομίζω οτι πριν μιλάμε για κάτι πρέπει να είμαστε απολύτως σίγουροι...Τις ξέρεις τις ζάντες? Τις εχεις ξαναδεί? Τις έχεις ακουμπήσει?? Αν μου πείς ναί, τότε θα μιλήσουμε για αντοχή αλλά και βάρος. Επίσης, για διαστάσεις...Η πίσω ειναι 2.15 φάρδος, ενω η original η οποία σωστά ειναι ΕΝΚΕΙ και πολύ καλή ποιοτητα, είναι 1.60. Και τέλος πάντων εγω έκανα μια μετατροπή για αποτέλεσμα, και όχι για να γεμίζω το μάτι του καθένα που εχει μια αποψη οπτική!!!!

 

Η ζάντα ειναι ΠΙΟ ελαφριά απο τις οriginal, και αυτό ηταν το ζητούμενο στην μετατροπή. Τελος.

εγω τις ειδα και εχω και ατομο που την επαθε.οριστε!

Link to comment
Share on other sites

Αρχηγέ μου, νομίζω οτι πριν μιλάμε για κάτι πρέπει να είμαστε απολύτως σίγουροι...Τις ξέρεις τις ζάντες? Τις εχεις ξαναδεί? Τις έχεις ακουμπήσει?? Αν μου πείς ναί, τότε θα μιλήσουμε για αντοχή αλλά και βάρος. Επίσης, για διαστάσεις...Η πίσω ειναι 2.15 φάρδος, ενω η original η οποία σωστά ειναι ΕΝΚΕΙ και πολύ καλή ποιοτητα, είναι 1.60. Και τέλος πάντων εγω έκανα μια μετατροπή για αποτέλεσμα, και όχι για να γεμίζω το μάτι του καθένα που εχει μια αποψη οπτική!!!!

 

Η ζάντα ειναι ΠΙΟ ελαφριά απο τις οriginal, και αυτό ηταν το ζητούμενο στην μετατροπή. Τελος.

μια εικονα=1000λεξεις:D:D
Link to comment
Share on other sites

εγω τις ειδα και εχω και ατομο που την επαθε.οριστε!

 

Τελικα ουτε εξ οψεως δεν μπορειτε να κρινετε....Αντε, γιατι το εχουμε κανει εδω μεσα καφενειο παραπληροφορησης.

 

Δες αγορι μου καλα αυτες που εχω και πες μου στον θεο σου, περα απο την μπλε αυτοκολητη ταινια γυρω γυρω, ΤΙ ΣΧΕΣΗ εχουν με αυτες στο Video???????

 

Μετρα τις ακτινες, και μετα μιλα. Α ναι...ξεχασα...ειναι και μαυρες και οι 2.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...