Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

einai paralilos egkefalos auksani ropi kausimo kai aneuazi tous koftes

otan ton pernis einai agrafos kai prepei na pas to mixanaki sou gia xartografisi

opou 8a kanis logika 2-3 xartografisis vale apo 30-40 euro tin mia vale kai kamia 100+ton egkefalo(kai liga leo) opote vgenoume xalara se ena wraio poso :)

 

δλδ ειναι περιπου οπως η ηλεκτρονικη ή ειναι ηλεκτρονικη για injection???

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

einai paralilos egkefalos auksani ropi kausimo kai aneuazi tous koftes

otan ton pernis einai agrafos kai prepei na pas to mixanaki sou gia xartografisi

opou 8a kanis logika 2-3 xartografisis vale apo 30-40 euro tin mia vale kai kamia 100+ton egkefalo(kai liga leo) opote vgenoume xalara se ena wraio poso :)

 

τι ειναι η χαρτογραφηση???

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σημερα αλλαξα τα αντιβαρα στο τιμονι με πολυ ευκολο τροπο,για οσοι

ενδιαφερονται διαβαστε.Λοιπον βαζουμε δυο χοντρα κατσαβιδια ενδιαμεσα πλαστικου σκριπ και αντιβαρου αλλα απο την μερια του σωματος και οχι απο

την μυτη, απεναντι,για να μην τα γδαρουμε και εν συνεχεια ξεβιδωνουμε με αλλεν το αντιβαρο.παρα πολυ ευκολο.χρειαζοντα ομως δυο ατομο.αυτο ηταν ολο.:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

kani kai tin doulia tis ilektronikis alla kai tou carbirater mias kai auksani kausimo

 

CRYPTOX si exeis valei tetoio pragma sto crypton x sou???

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

τι ειναι η χαρτογραφηση???

γεια χαρα.χαρτογραφηση ειναι η διαδηκασια που χρειαζεται απο ειδικη συσκευη με την βοηθεια

του υπολογιστη να καταγραφει η μνημη του παλιου εγκεφαλου και να περαστει η καινουργια μνημη στον καινουργιο εγκεφαλο

με αλλαγη μερικων σημειων. εαν δεν ξερει αυτος που θα το κανει τα στανταρ η τα μεγιστα επιπεδα θα πρεπει να γινει μερικες φορες ο επαναπρογραμματισμος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες πηγα να αλλαξω τα led που δειχνουν τις ταχυτητες και με το που εβαλα το led της δευτερας και ανοιξα το διακοπτη το led αναβε λιγο χωρις να εχω δευτερα.

με το led που ειχε απο τη μανα του ειναι ενταξει. Δοκιμασα και αλλα led αλλα παλι τα ιδια!!!!!!!! Τη γινεται σε αυτη τη περιπτωση???????????

Μάλλον δεν κάνουν αυτά τα led.
Link to comment
Share on other sites

γεια χαρα.χαρτογραφηση ειναι η διαδηκασια που χρειαζεται απο ειδικη συσκευη με την βοηθεια

του υπολογιστη να καταγραφει η μνημη του παλιου εγκεφαλου και να περαστει η καινουργια μνημη στον καινουργιο εγκεφαλο

με αλλαγη μερικων σημειων. εαν δεν ξερει αυτος που θα το κανει τα στανταρ η τα μεγιστα επιπεδα θα πρεπει να γινει μερικες φορες ο επαναπρογραμματισμος.

swsta ta ipes filara ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η αλλαγη πιστευω οτι δεν γινετε και αυτο γιατι ο εγκεφαλος χρονιζει τα παντα στην καυση

του μηχανακιου απο αβανς εως σπινθηρα στο μπουζι.το μονο που μπορεις να κανεις πιο ευκολο

ειναι να πας σε ενα καλο μαστορα μου ασχολειται με ξεκασμο και να σου βαλει ενα πιο μεγαλο μπεκ.τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η αλλαγη πιστευω οτι δεν γινετε και αυτο γιατι ο εγκεφαλος χρονιζει τα παντα στην καυση

του μηχανακιου απο αβανς εως σπινθηρα στο μπουζι.το μονο που μπορεις να κανεις πιο ευκολο

ειναι να πας σε ενα καλο μαστορα μου ασχολειται με ξεκασμο και να σου βαλει ενα πιο μεγαλο μπεκ.τιποτα αλλο.

ksilonis olo to sustima tou injection kai vazis agonistika reumata ;) alla theli lefta kai doulia

 

kai dn 8a exeis kai fota

Link to comment
Share on other sites

καθε ποσα km πρεπει να ρυθμιζεις τισ βαλβιδες????

Εμένα μου είπε ο μάστορας ότι στα 10000 χλμ. που είναι το επόμενο σέρβις θα κάνουμε και τη ρύθμιση των βαλβίδων. Κι εγώ 8200 έχω και στο προηγούμενο σέρβις στα 7000 δεν έκανα ρύθμιση.

Link to comment
Share on other sites

oxi dn psaxnome gia ilektronikes anauathmisis aftin tin stigmi psaxnome gia metatropi apo injection se karbirater

Κι εγώ πιστεύω ότι είναι πολλά τα λέφτα για κάτι τέτοιο. Με λιγότερα μπορείς να βάλεις μεγαλύτερα μπεκ όπως είπε κάποιος και σε συνδυασμό με τον παράλληλο θα έχεις αρκετά καλή απόδοση και πολύ μεγάλη διαφορά από το μαμά.

Όσον αφορά για τον παράλληλο επειδή έχω στο αυτοκίνητο κάνει την εξής δουλειά:

Ο μαμά εγκέφαλος λέει στα μπεκ να ψεκάζει σε ανά κάποιο χρονικό διάστημα βενζίνη και κάποια ποσότητα και στο μπουζί ανά πόσο θα δίνει σπινθήρα. Ο παράλληλος το αλλάζει αυτό και παρεμβαίνει στον μαμά εγκέφαλο και λέει στα μπεκ να ψεκάζει ανά πιο τακτά χρονικά διαστήματα και περισσότερη ποσότητα και πειράζει και το αβάνς (ανά πόσο το μπουζί θα δίνει τον σπινθήρα), γ ι' αυτό έχεις και μεγαλύτερη κατανάλωση. Η χαρτογράφηση δεν είναι ακριβώς χαρτογράφηση αλλά η παρέμβαση αυτή στον μαμά εγκέφαλο. Πραγματική χαρτογράφηση κάνεις όταν αλλάζεις τελείως το πρόγραμμα στον εγκέφαλο και βάζεις κάποιο άλλο. Αυτό το κάνεις αν θες να ρυθμίσεις το βύθισμα και την ταχύτητα βυθίσματος του πιστονιού στον κύλινδρο, το πόσο "άγρια" θες να δουλεύει το πιστόνι και βεβαίως την κατανάλωση και το ψέκασμα των μπεκ. Αυτό, δλδ να αλλάξεις τελείως πρόγραμμα, θέλει αρκετά χρήματα και πολύ έμπειρο μάστορα-προγραμματιστή. Γι' αυτό και πας στη λύση του παράλληλου. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και παράλληλοι για να πειράζεις τις λειτουργίες του πιστονιού, δεν είμαι σίγουρος όμως. Αλλά κοστίζει όσο να αλλάξεις ολόκληρο το πρόγραμμα. Επίσης, κάτι τελευταίο, με τον παράλληλο αλλά και με το πρόγραμμα αν αλλάξεις κάτι πάνω στο μηχανάκι που να επηρεάζει τη λειτουργία του κινητήρα και την απόδοση (εξάτμιση, φίλτρο, ψυγείο κτλ.), τουλάχιστον για το αυτοκίνητο αυτό ισχύει, πρέπει να πηγαίνεις και να ξαναπρογραμματίζεις τον παράλληλο για να λειτουργεί πιο σωστά με τις καινούργιες παραμέτρους (εξάτμιση=καλύτερη εξαγωγή, φίλτρο=περισσότερος αέρας κτλ.).

Στο αυτοκίνητο έβαλα πρώτα τον παράλληλο και μετά έβαλα εξάτμιση και φίλτρο. Όταν τα έβαλα τα τελευταία πήγα και μου ξαναρύθμισαν τον παράλληλο για να δουλεύει πιο σωστά. Τώρα που σκέφτομαι να πάω να αλλάξω καταλύτη (θα βάλω αγωνιστικό) και χταπόδι θα ξαναπάω να μου τον ξαναρυθμίσουν.

 

Ελπίσω να σας κάλυψα και επιείκεια με το μέγεθος του post.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπε ο μάστορας ότι στα 10000 χλμ. που είναι το επόμενο σέρβις θα κάνουμε και τη ρύθμιση των βαλβίδων. Κι εγώ 8200 έχω και στο προηγούμενο σέρβις στα 7000 δεν έκανα ρύθμιση.

Βαλε εαν θελεις τοτε καινουργια σκληροτερα ελατηρια και τριψε τις βαλβιδες και θα δεις ποσο ωραια θα σου γεμιζει στις υψηλες στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κάνουν αυτά τα led.

ψαξε να βρεις led για πιο μεγαλη ταση.τωρα αυτα που εχεις για τι ταση ειναι??

Στα μαγαζια με ηλεκτρονικα ειδη θα βρεις

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι είναι πολλά τα λέφτα για κάτι τέτοιο. Με λιγότερα μπορείς να βάλεις μεγαλύτερα μπεκ όπως είπε κάποιος και σε συνδυασμό με τον παράλληλο θα έχεις αρκετά καλή απόδοση και πολύ μεγάλη διαφορά από το μαμά.

Όσον αφορά για τον παράλληλο επειδή έχω στο αυτοκίνητο κάνει την εξής δουλειά:

Ο μαμά εγκέφαλος λέει στα μπεκ να ψεκάζει σε ανά κάποιο χρονικό διάστημα βενζίνη και κάποια ποσότητα και στο μπουζί ανά πόσο θα δίνει σπινθήρα. Ο παράλληλος το αλλάζει αυτό και παρεμβαίνει στον μαμά εγκέφαλο και λέει στα μπεκ να ψεκάζει ανά πιο τακτά χρονικά διαστήματα και περισσότερη ποσότητα και πειράζει και το αβάνς (ανά πόσο το μπουζί θα δίνει τον σπινθήρα), γ ι' αυτό έχεις και μεγαλύτερη κατανάλωση. Η χαρτογράφηση δεν είναι ακριβώς χαρτογράφηση αλλά η παρέμβαση αυτή στον μαμά εγκέφαλο. Πραγματική χαρτογράφηση κάνεις όταν αλλάζεις τελείως το πρόγραμμα στον εγκέφαλο και βάζεις κάποιο άλλο. Αυτό το κάνεις αν θες να ρυθμίσεις το βύθισμα και την ταχύτητα βυθίσματος του πιστονιού στον κύλινδρο, το πόσο "άγρια" θες να δουλεύει το πιστόνι και βεβαίως την κατανάλωση και το ψέκασμα των μπεκ. Αυτό, δλδ να αλλάξεις τελείως πρόγραμμα, θέλει αρκετά χρήματα και πολύ έμπειρο μάστορα-προγραμματιστή. Γι' αυτό και πας στη λύση του παράλληλου. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και παράλληλοι για να πειράζεις τις λειτουργίες του πιστονιού, δεν είμαι σίγουρος όμως. Αλλά κοστίζει όσο να αλλάξεις ολόκληρο το πρόγραμμα. Επίσης, κάτι τελευταίο, με τον παράλληλο αλλά και με το πρόγραμμα αν αλλάξεις κάτι πάνω στο μηχανάκι που να επηρεάζει τη λειτουργία του κινητήρα και την απόδοση (εξάτμιση, φίλτρο, ψυγείο κτλ.), τουλάχιστον για το αυτοκίνητο αυτό ισχύει, πρέπει να πηγαίνεις και να ξαναπρογραμματίζεις τον παράλληλο για να λειτουργεί πιο σωστά με τις καινούργιες παραμέτρους (εξάτμιση=καλύτερη εξαγωγή, φίλτρο=περισσότερος αέρας κτλ.).

Στο αυτοκίνητο έβαλα πρώτα τον παράλληλο και μετά έβαλα εξάτμιση και φίλτρο. Όταν τα έβαλα τα τελευταία πήγα και μου ξαναρύθμισαν τον παράλληλο για να δουλεύει πιο σωστά. Τώρα που σκέφτομαι να πάω να αλλάξω καταλύτη (θα βάλω αγωνιστικό) και χταπόδι θα ξαναπάω να μου τον ξαναρυθμίσουν.

 

Ελπίσω να σας κάλυψα και επιείκεια με το μέγεθος του post.

ola osa les einai swsta kai nai isxioun kai sto mixanaki

tnx pou mas anikses ta matia :)

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

 

οπως τα λες ειναι.

Link to comment
Share on other sites

οπως τα λες ειναι.

 

giati einai etsi omos?????

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...