Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδη πες οτι το μηχανακι κολλαει ο κυλινδρος δεν θα εχει γρατζουνιες??

 

 

Έτσι νομίζει...:lol::lol:

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παιδες στο μηχανακι βαζεται τπτ για να γιαλιζει στο πλυσιμο.. πλιζ help το δικο μου αρχισε να θαμπονει δν το κοβω καλα!!
Link to comment
Share on other sites

Παιδες στο μηχανακι βαζεται τπτ για να γιαλιζει στο πλυσιμο.. πλιζ help το δικο μου αρχισε να θαμπονει δν το κοβω καλα!!

Φανταζομαι για τα πλαστικα θα αναφερεσαι!! υπαρχουν ειδικα spray με κερι,ψεκαζεις το μηχανακι και μετα με ειδικο πανι τριβεις ομοιομορφα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδες στο μηχανακι βαζεται τπτ για να γιαλιζει στο πλυσιμο.. πλιζ help το δικο μου αρχισε να θαμπονει δν το κοβω καλα!!

vazete tpt gialistika gia tamplo aftokinitou sta plastika sas??? an nai min to ksanakanete gt ta katastrefete

Link to comment
Share on other sites

motul 10-40w 300v

 

Bp visco 5000 10-40 fully synthetic

για 1500 χιλιομετρα τα εχω εγω!

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

σημερα παρηγγειλα το φιλτρο σε 2 μερεσ θα το εχω.ελπιζω να δωσει τιποτα και να μπει ευκολα.για συμπλεκτη υπαρχει καποιο νεο
Link to comment
Share on other sites

Η Ευροπαικη ενωση δεν τα αφηνει να περασουν.. ασε μολις εβγαλα το μοτορι μου απο το πρωτο του service με γραναζια..αφαιρεσι καταλιτι και πνιχτει και παει γαμιοντας και αλλαξε και ο ηχος.. γουσταρω τρε΄λα......
Link to comment
Share on other sites

Η Ευροπαικη ενωση δεν τα αφηνει να περασουν.. ασε μολις εβγαλα το μοτορι μου απο το πρωτο του service με γραναζια..αφαιρεσι καταλιτι και πνιχτει και παει γαμιοντας και αλλαξε και ο ηχος.. γουσταρω τρε΄λα......

 

Οταν λες καταλυτη πιο μεροσ τησ εξατμησης εννοεις???

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Οταν λες καταλυτη πιο μεροσ τησ εξατμησης εννοεις???

 

Θα σε γελασω φιλε απλα τους ειπα να μου κανουν να εχει ποιο πολυ νευρο και μου εκαναν αυτα που αναφερα.. απο οτι παρατηρισα το λαστιχακι λυπει που παει στο μοτορ..

Link to comment
Share on other sites

Θα σε γελασω φιλε απλα τους ειπα να μου κανουν να εχει ποιο πολυ νευρο και μου εκαναν αυτα που αναφερα.. απο οτι παρατηρισα το λαστιχακι λυπει που παει στο μοτορ..

 

Μηπως λυπει ολο το μπαλονι στο οποιο κουμπωνει αυτο το λαστιχακι εκει στην αρχη του λεμου της εξατμησης???

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι να μην ανεβενεις σε ανηφορες.αλλα αμα πας με πρωτη σιγα σιγα δεν εχει κανενα προβλημα!!
Link to comment
Share on other sites

παιδια οταν το στρωνατε ανεβενατε καθολου ανηφοριες,, η κηνηγουσατε μονο τους ισιους δρομους

 

Επειδή μένω σε περιοχή με μεγάλες ανηφόρες και στη δουλειά που πάω πάλι ανηφόρες ανεβαίνω, το έστρωσα αναγκαστικά έτσι. Δεν έχει κανένα πρόβλημα, αφού και στο βιβλιαράκι λέει να αναπτύσεις ελεύθερα στροφές μόνο να μην ανοίγεις πολύ το script του γκαζιού (ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει το ανοίγεις όλο και πιο πολύ). Επίσης, λέει να μην οδηγείς με το γκάζι στην ίδια θέση, πράγμα που θα κάνεις αν πας σιγά με μια ταχύτητα σε ανηφόρα.

Εγώ καθημερινά έδινα λίγο γκάζι παραπάνω για λίγα μέτρα, μέχρι να πάρει στροφές και να βάλω δευτέρα. Αναγκαστικά, δεν παλεύονταν αλλίώς...

Τώρα το μηχανάκι πάει 130 μαμίσιο και με έξτρα βάρος επάνω...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μένω σε περιοχή με μεγάλες ανηφόρες και στη δουλειά που πάω πάλι ανηφόρες ανεβαίνω, το έστρωσα αναγκαστικά έτσι. Δεν έχει κανένα πρόβλημα, αφού και στο βιβλιαράκι λέει να αναπτύσεις ελεύθερα στροφές μόνο να μην ανοίγεις πολύ το script του γκαζιού (ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει το ανοίγεις όλο και πιο πολύ). Επίσης, λέει να μην οδηγείς με το γκάζι στην ίδια θέση, πράγμα που θα κάνεις αν πας σιγά με μια ταχύτητα σε ανηφόρα.

Εγώ καθημερινά έδινα λίγο γκάζι παραπάνω για λίγα μέτρα, μέχρι να πάρει στροφές και να βάλω δευτέρα. Αναγκαστικά, δεν παλεύονταν αλλίώς...

Τώρα το μηχανάκι πάει 130 μαμίσιο και με έξτρα βάρος επάνω...

το θεμα ειναι να μην το ζωριζεις!!παντως πολυ καλα τα χλμ που σου βγαζει..!
Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι να μην το ζωριζεις!!παντως πολυ καλα τα χλμ που σου βγαζει..!

 

Δυστυχώς, το έχω συχνά στον κόφτη μιας και μένω Αθήνα, κάνω αποστάσεις και γενικά δεν είναι καλό να έχεις πολλά αμάξια μπροστά σου (γνώμη μου). Τα χιλιόμετρα τα βγάζει σε δρόμο με κατηφόρα και αφού την τρίτη την άλλαζω στα 100. Παρόλα αυτά, αν είχα περισσότερο δρόμο χωρίς φανάρια πιστεύω θα έβγαζε και παραπάνω.

 

Είναι να το πάω σε 300 χιλόμετρα για λάδια και βλέπω ότι τα έχει κάψει. Υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα η φλάτζα και να χάνει λάδια, επειδή το μηχανάκι το έχω σε ψηλές στροφές συχνά??? Πάντως αυτά τα λάδια τα έχω 2000κμ σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, το έχω συχνά στον κόφτη μιας και μένω Αθήνα, κάνω αποστάσεις και γενικά δεν είναι καλό να έχεις πολλά αμάξια μπροστά σου (γνώμη μου). Τα χιλιόμετρα τα βγάζει σε δρόμο με κατηφόρα και αφού την τρίτη την άλλαζω στα 100. Παρόλα αυτά, αν είχα περισσότερο δρόμο χωρίς φανάρια πιστεύω θα έβγαζε και παραπάνω.

 

Είναι να το πάω σε 300 χιλόμετρα για λάδια και βλέπω ότι τα έχει κάψει. Υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα η φλάτζα και να χάνει λάδια, επειδή το μηχανάκι το έχω σε ψηλές στροφές συχνά??? Πάντως αυτά τα λάδια τα έχω 2000κμ σίγουρα.

Το μηχανακι ειναι απιθανο να σου καψει φλαντζα τοσο καινουργιο.επισης και τα λαδια που εχεις μην τ'αλλαζεις ακομη,ουτε στο κτμ δεν αλλαζω λαδια καθε 2000χλμ.τωρα μην ξεχνας οτι εχεις παπι και οι αλλαγες των ταχυτητων σε τοσο υψηλες στροφες μονο κακο θα κανουν στο μηχανακι,σε βλεπω για αλλαγη δισκων συμπλεκτη σε συντομο χρονικο διαστημα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το μηχανακι ειναι απιθανο να σου καψει φλαντζα τοσο καινουργιο.επισης και τα λαδια που εχεις μην τ'αλλαζεις ακομη,ουτε στο κτμ δεν αλλαζω λαδια καθε 2000χλμ.τωρα μην ξεχνας οτι εχεις παπι και οι αλλαγες των ταχυτητων σε τοσο υψηλες στροφες μονο κακο θα κανουν στο μηχανακι,σε βλεπω για αλλαγη δισκων συμπλεκτη σε συντομο χρονικο διαστημα.

 

Το οτι δυσκολεύομαι να κατεβάσω ταχύτητες μερικές φορές, παίζει να έχει σχέση και να θέλει αλλαγή δίσκων συμπλέκτη???

Πάντως και που είναι σκληρές μερικές φορές δε με ενοχλεί. Μόνο μην μείνω με το παπί στο χέρι καμιά μέρα φοβάμαι....

Link to comment
Share on other sites

Το μηχανακι ειναι απιθανο να σου καψει φλαντζα τοσο καινουργιο.επισης και τα λαδια που εχεις μην τ'αλλαζεις ακομη,ουτε στο κτμ δεν αλλαζω λαδια καθε 2000χλμ.τωρα μην ξεχνας οτι εχεις παπι και οι αλλαγες των ταχυτητων σε τοσο υψηλες στροφες μονο κακο θα κανουν στο μηχανακι,σε βλεπω για αλλαγη δισκων συμπλεκτη σε συντομο χρονικο διαστημα.
δλδ εγω 1,5 χρονο τωρα που η 1 και η 2 αμα δεν κοφτιασουν δεν τις αλλαζω ποσες φορες θα επρεπε να αλλαξω δισκακια και συμπλεκτι;;καλο ειναι να μην γινετε αυτο αλλα δεν εχει και τοσο πολυ προβλημα.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...