Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η επισήμανση είναι προφανώς διατύπωση και δεν μπορείς να λες "αν γίνετε αυτό".Αλλά το αφήνουμε εδώ,νομίζω πως γράφουμε για το χαβαλέ μας και όχι για να παρεξηγηθούμε....

 

σόρρυ για το οφ-τόπικ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

simera piga stin antiprosopia kai to eida,to akoumpisa(panw mono dn ekatsa :().an to parw 8a parw to Special Edition.2380euro mou eipe kai dwro mono ena kranaki.an to parw ntoukou dwro h pinakida.

 

san ekswterikh piotita..dld plastika ktl mou fenete ligo f8iniariko se sxesh me to Innova.. :/

Το παπάκι πάει στην ποταμιά..

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Rimmas κανείς δεν προσπαθεί να πείσει κανένα εδώ και ούτε είμαστε dealers της Yamaha.Σαν πρών κάτοχος innova και νυν crypton x σε διαβεβαιώνω ότι αυτό που ανέφερες για την ποιότητα των πλαστικών απλά δεν ισχύει.Πάντως το μαύρο χρώμα του special edition είναι λίγο μυστήριο και πιθανόν να σου δίνει την εντύπωση αυτή.Ότι και αν πάρεις καλοτάξιδο.

 

Όσον αφορά εμένα σήμερα είδα για πρώτη φορά κοντέρ τα 120.Με σπασμένη τρίτη 100 και με τετάρτη 120.Πρεπεί να πω ότι το μηχανάκι το σκίζω από την πρώτη μέρα(όπου ήπια και ένα μεγαλοπρεπέστατο τσαι απο ένα δίχρονο kymco) και έκτοτε βγάζω το απωθημένο :D μου σε ότι παπάκι βρίσκω....καί έχει πολλά εκεί έξω....Μέχρι στιγμής έχω 250 χλμ στο κοντέρ και όλα βαίνουν καλώς.Σιγά σιγά ετοιμάζομαι και για τα πρώτα λάδια φίλτρο.Αυτά προς το παρόν:)

Link to comment
Share on other sites

Ο ένας ρωτάει αν καταργήθηκε το διπλό σταντ ενώ στις φοτό φαίνετε πεντακάθαρα πως υπάρχει :X

Ο άλλος λέει ότι θα είναι μαμακία αν το μηχανάκι ξεκινάει με το σταντ κατω αν και ακριβώς απο πάνω γράφω :

 

"Το μοναδικό μειονέκτημα εξακολουθεί να είναι η πιθανότητα να ξεκινήσεις με το σταντ κάτω."

 

Eίστε απίθανοι ρε μάγκες γιαυτό σας πάω :)

 

Δεν το πρόσεξα καθολου διοτι ειδα την πρωτη φωτογραφια!

Εχει και διπλο σταντ οτι πρεπει για να αλλάζεις λάστιχα και γενικά να λυνεις μοτερ ελπιζω να καταλαβαίνετε τι εννοω.

Link to comment
Share on other sites

Rimmas κανείς δεν προσπαθεί να πείσει κανένα εδώ και ούτε είμαστε dealers της Yamaha.Σαν πρών κάτοχος innova και νυν crypton x σε διαβεβαιώνω ότι αυτό που ανέφερες για την ποιότητα των πλαστικών απλά δεν ισχύει.Πάντως το μαύρο χρώμα του special edition είναι λίγο μυστήριο και πιθανόν να σου δίνει την εντύπωση αυτή.Ότι και αν πάρεις καλοτάξιδο.

 

Όσον αφορά εμένα σήμερα είδα για πρώτη φορά κοντέρ τα 120.Με σπασμένη τρίτη 100 και με τετάρτη 120.Πρεπεί να πω ότι το μηχανάκι το σκίζω από την πρώτη μέρα(όπου ήπια και ένα μεγαλοπρεπέστατο τσαι απο ένα δίχρονο kymco) και έκτοτε βγάζω το απωθημένο :D μου σε ότι παπάκι βρίσκω....καί έχει πολλά εκεί έξω....Μέχρι στιγμής έχω 250 χλμ στο κοντέρ και όλα βαίνουν καλώς.Σιγά σιγά ετοιμάζομαι και για τα πρώτα λάδια φίλτρο.Αυτά προς το παρόν:)

θελεις ακομη 750 χιλιομετρα για το 1ο σερβις.επισης οπως στρωνεις..ετσι θα κοιμηθεις! μην παραξενευτεις μετα απο 5000 χιλιομετρα οταν :worry: το μηχανακι σου να εχει μειωμενη αποδοση..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτό Raver σηκώνει μεγάλη κουβέντα.Επειδή έχω ασχοληθεί με τα μηχανολογικά αρκετό καιρό και έχω αγοράσει αρκετά μηχανάκια και μηχανές θα σου πω συνοπτικά το εξής.Η έννοια του στρωσίματος έχει να κάνει με την αξιοπιστία μίας μηχανής εσωτερικής καύσης και όχι με τις επιδόσεις της.Αυτό γίνεται για να κάτσουν όπως λέμε τα ελατήρια και το έμβολο(ή τα έμβολα).Αν έχεις ασχοληθεί με street μηχανές θα έχεις ακούσει ότι πολλοί ακολουθούν την εξής λογική-σκίσημο από την αρχή με σκοπό την τεκμιριωμένα μεγαλύτερη μελλοντική απόδοση(βάσει δυναμομετρήσεων πάντα).Αυτό θα το έχεις διαβάσει επίσης σίγουρα σε οποιδήποτε (σοβαρό) περιοδικό που ασχολείται με μοτοσυκλέτες.Ουδέποτε έχω στρώσει μηχανάκι και ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα αξιοπιστίας.Θα μου πεις πας τώρα να κερδίσεις μισό άλογο:)?Πίστεψε με όμως θα έχει διαφορά.Όσον αφορά το service έχεις δίκιο είναι στα 1000χλμ αλλά στην δική μου λογική θα γίνει πριν τα 500....

 

σορρυ για το οφ-τόπικ (δις)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό Raver σηκώνει μεγάλη κουβέντα.Επειδή έχω ασχοληθεί με τα μηχανολογικά αρκετό καιρό και έχω αγοράσει αρκετά μηχανάκια και μηχανές θα σου πω συνοπτικά το εξής.Η έννοια του στρωσίματος έχει να κάνει με την αξιοπιστία μίας μηχανής εσωτερικής καύσης και όχι με τις επιδόσεις της.Αυτό γίνεται για να κάτσουν όπως λέμε τα ελατήρια και το έμβολο(ή τα έμβολα).Αν έχεις ασχοληθεί με street μηχανές θα έχεις ακούσει ότι πολλοί ακολουθούν την εξής λογική-σκίσημο από την αρχή με σκοπό την τεκμιριωμένα μεγαλύτερη μελλοντική απόδοση(βάσει δυναμομετρήσεων πάντα).Αυτό θα το έχεις διαβάσει επίσης σίγουρα σε οποιδήποτε (σοβαρό) περιοδικό που ασχολείται με μοτοσυκλέτες.Ουδέποτε έχω στρώσει μηχανάκι και ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα αξιοπιστίας.Θα μου πεις πας τώρα να κερδίσεις μισό άλογο:)?Πίστεψε με όμως θα έχει διαφορά.Όσον αφορά το service έχεις δίκιο είναι στα 1000χλμ αλλά στην δική μου λογική θα γίνει πριν τα 500....

 

σορρυ για το οφ-τόπικ (δις)

 

Oι αποψεις πανω σε αυτο το θεμα ειναι πολλές.

Εχουμε παρει μηχανακι καινουργιο και το στρωσαμε 4 τεποζιτα βενζινης και μετα ανοιγμα ποτε δεν εβγαλε προβλημα.

Τι να πω εγω παντως ακολουθω το manual του κατασκευαστή.

Link to comment
Share on other sites

afta vlepw kai 8a parw to Innova sto telos.. stmatiste :cry:

 

στοπ!!!θα χασουμε μια πωληση.:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

ειναι απαραδεκτη στην yamaha.ακομα δεν το βαλανε στο site και ακομα να βγαλουν κανα φιλαδιο.
Link to comment
Share on other sites

mipos xeri kanis kanena periodiko me mixanes pou na asxolite me ftiagmena mixanakia 50cc kai 125cc e please? SORRY GIA TO OFF-TOPIC!

 

XL Magazine και Moto Extreme(αν θυμαμαι καλα). Δεν ασχολουνται αποκλειστικα με μικρου κυβισμου μηχανακια αλλα εχουν σε καθε τευχος τους καποια "φτιαγμενα".

My name was Maemo, then it became Meego and now I'm getting a third one. I am Sailfish.
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το service έχεις δίκιο είναι στα 1000χλμ αλλά στην δική μου λογική θα γίνει πριν τα 500...

 

Μα γιατι να γινει τοσο νωρις..και ποιος ο λογος να αλλαξεις τοσο νωρις τα λαδια..ακομη "αστρωτα" θα ειναι..εγω ολα τα μηχανακι τα πηγαινω οπως λεει το manual του κατεσκευαστη...μακροπροθεσμα "βγαζουν" προβληματα..ασε που αν κανεις το service στα 500 χιλιομετρα χανεις και την εγγυηση σου...σε συμφερει αυτο?? :blink:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα γιατι να γινει τοσο νωρις..και ποιος ο λογος να αλλαξεις τοσο νωρις τα λαδια..ακομη "αστρωτα" θα ειναι..εγω ολα τα μηχανακι τα πηγαινω οπως λεει το manual του κατεσκευαστη...μακροπροθεσμα "βγαζουν" προβληματα..ασε που αν κανεις το service στα 500 χιλιομετρα χανεις και την εγγυηση σου...σε συμφερει αυτο?? :blink:

 

Γιατί ποιός θα το μάθει αν αγοράσω ένα φίλτρο λαδιού απο την Yamaha και ένα ημισυνθετικό λαδάκι 20-50 και το αλλάξω μόνος μου?Επίσης αυτός ο εκβιασμός που μας κάνουν οι εταιρείες σχετικά με τα συνεργεία των σέρβις και την ισχύ της εγγύησης δεν ισχύει εδώ και καιρό και νομικά.Όσον αφορά το λάδι επειδή όπως είπα ζορίζω το μηχανάκι παραπάνω από το προβλεπόμενο(αν και αυτό είναι σχετικό και σηκώνει κουβέντα)και επειδή ένα τέτοιο "σέρβις" δεν θα κοστίσει παραπάνω από 15-20 ευρώ δεν υπάρχει και λόγος να μην γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ποιός θα το μάθει αν αγοράσω ένα φίλτρο λαδιού απο την Yamaha και ένα ημισυνθετικό λαδάκι 20-50 και το αλλάξω μόνος μου?Επίσης αυτός ο εκβιασμός που μας κάνουν οι εταιρείες σχετικά με τα συνεργεία των σέρβις και την ισχύ της εγγύησης δεν ισχύει εδώ και καιρό και νομικά.Όσον αφορά το λάδι επειδή όπως είπα ζορίζω το μηχανάκι παραπάνω από το προβλεπόμενο(αν και αυτό είναι σχετικό και σηκώνει κουβέντα)και επειδή ένα τέτοιο "σέρβις" δεν θα κοστίσει παραπάνω από 15-20 ευρώ δεν υπάρχει και λόγος να μην γίνει.

Θα το μαθει γιατι δεν θα μπει σφραγιδα του εξουσιοδοτημενου συνεργειου.εχω αλλαξει 10 μηχανακια εως τωρα και ξερω τι θα πει εγγυηση.οσο εχεις εγγυηση θα πρεπει να κανεις και τα service στα χιλιομετρα που αναφερει ο κατασκευαστης και οχι οποτε γουσταρεις εσυ! εσυ μπορει να εισαι καλυτερος απο τον μαστορα και να το κανεις πιο φθηνα..αλλα αυτοματως χανεις και την εγγυηση.ετσι ειναι αυτα και πρεπει να τα σεβαστεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα το ίδιο λέμε!Δεν θα υπάρχει σφραγίδα και έτσι κανείς δεν θα γνωρίζει το επιπλεόν σέρβις.Αυτό των 1000 χλμ θα γίνει σε εξουσιοδοτημένο και το βιβλιαράκι(αλήθεια δεν έχω τέτοιο βιβλιαράκι-και την εγγύηση από ότι μου είπαν θα μου την στείλουν ταχυδρομικώς)αν και εφόσον υπάρχει θα σφραγιστεί.Αυτό που σου είπα πάντως σχετικά με τα συνέργεια ισχύει εδώ και κάποια χρόνια και είναι νομοθετικά τεκμιριωμένο με δεδικασμένο.Η εγγύηση χάνετε αν επέμβεις μηχανολογικά στο μηχανάκι ή το αυτοκίνητο και όχι αν κάνεις σέρβις σε οποιοδήποτε συνεργείο που λειτουργεί νομίμως από πτυχιούχο τεχνίτη....
Link to comment
Share on other sites

Εγγυηση ειναι η αποδειξη αγορας.επισης οταν παραλαμβανεις το μηχανακι σου δεινουν και 2 βιβλιαρακια..το ενα λεει χαρακτηριστικα απο το μηχανακι,το αλλο ειναι η συντηρηση.

Επισης η εγγυηση χανεται..αν επεμβεις μονος σου στο μηχανακι και κανεις service σε αλλο συνεργειο.εγω π.χ. που εχω ktm δεν μπορω να κανω σερβις (ειμαι στην εγγυηση) στο καλυτερο μαστορι και εξουσιοδοτημενο της yamaha.

η ktm εχει δωσει εξουσιοδοτηση σε 10-15 συνεργεια σε ολη την Ελλαδα.καλως η κακως αυτη ειναι..θα πρεπει να παω σε αυτους και ας πληρωσω 50 ευρο "καπελο" την επισκεψη..αυτο ισχυει σε ολους..αρα αυτο που λες δεν ισχυει.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι η εγγύηση θα έρθει σπίτι ταχυδρομικώς επομένως αυτό σου λέω και εγώ!Βιβλιαράκι πήρα μόνο το manual και ένα του συναγερμού.Αν ο Γιάννης μου πει ότι του έδωσαν και έξτρα βιβλιαράκι σέρβις τότε σαφώς θα πάω να το ζητήσω.Οσον αφορα το θέμα των συνεργείων δεν οφελεί να προσπαθήσω να σε πείσω αφού δεν θέλεις πάντως η εγγύηση δεν χάνετε μ αυτό τον τρόπο.Είναι απλά ο τρόπος των εκάστοτε αντιπροσωπειών να μας κάνουν ψυχολογικό εκβιασμό.Από εκεί και έπειτα κρατάς εσύ την γνώμη σου και εγώ την δική μου :)

 

Καλημέρα

Link to comment
Share on other sites

Σωστό και αυτό:)

 

Πάρτε και μερικές "κατασκοπευτικές" φοτό :lol: από την καινούργια έκδοση του crypton με βελτιώσεις στα σημεία(φρένα,χρώματα κτλ)

 

http://s238.photobucket.com/albums/ff49/Manolis74/?action=view&current=NewLC2.jpg

 

http://s238.photobucket.com/albums/ff49/Manolis74/?action=view&current=LCBar2.jpg

 

Οι φοτό είναι από το εργοστάσιο της Yamaha Thai

Link to comment
Share on other sites

αν και συνεχιζει εμφανισιακα να μηλ λεει μια.ειναι καλο μηχανακι.αλλα νταξει αργουμε ακομα για τοσα cc οποτε.....

Yamaha Z & Modenas Dinamik

2 Μικροι Θεοι!!!

Link to comment
Share on other sites

Προσθήκη φίλτρου βενζίνης.

είναι καλό να το κάνουμε κι εμείς;

Το παπάκι πάει στην ποταμιά..

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...