andreasarc Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Α καλα πασο, εσυ εχεις δικο σου τροπο να λυνεις τα προβληματα.:lol: Εγω στο θεμα των πωλητων γενικοτερα ειμαι της αποψης οτι θα επρεπε ειδικα τετοια καταστηματα(που ζητας και περισσοτερες πληροφοριες για αυτο που θα παρεις, δεν παιρνεις τζην) να ειναι πιο προσεκτικοι στο ποιος προσλαμβανουν. Οι περισσοτεροι ειναι αγενεις και βαριουνται την ζωη τους.:mad: Κι εγω εχω κανει περιστασιακα δουλεια περιπου πωλητριας και κατανοω οτι μερικοι πελατες σου σπανε τα νευρα αλλα ημουν παντα με το χαμογελο. Γενικα Κωτσοβολο, 2-3 φορες που ειχαμε παει δεν μας αρεσε η εξυπηρετηση και προτιμαμε αλλο καταστημα.:p Προβλήματα; ποια προβλήματα;:confused: :confused: Δεν υπάρχουν προβλήματα, παρά μόνο ευκαιρίες να ντριπλάρεις.....:cool: :cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
garfield Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Sofi μονο που δε με χαστούκισε σου λέω.Το χω περιγραψει λεπτομερώς και σε καποιο άλλο θέμα, σχετικά ΄με τον Κωτσόβολο. Και να σου πω και κατι άλλο. Αν ειναι να με εκνευριζουν και να με στεναχωρουν τοσο πολύ, ώστε να μη χαίρομαι καν για την αγορά που πάω να κάνω, να μου λειπει κι ο Κωτσόβολος κι οι πωλητριες του. Καλύτερα να δώσω παραπάνω χρήματα και να εχω την αντιμετώπιση που πρεπει, παρά αυτή. Ελα βρε Ανδρέα, σε σενα ολο κατι τέτοια τυχαίνουν.:D Σε μενα πάλι, ο νομος του πως-τον-λενε έχει την τιμητικη του. Είναι ένα ταλέντο κι αυτό, να πέφτω πάντα πχ στον πιο αγενή άνθρωπο του καταστήματος.:lol: edit Ορίστε, διαβάστε και τι άλλο μου έτυχε εδω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasarc Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Sofi μονο που δε με χαστούκισε σου λέω.Το χω περιγραψει λεπτομερώς και σε καποιο άλλο θέμα, σχετικά ΄με τον Κωτσόβολο. Και να σου πω και κατι άλλο. Αν ειναι να με εκνευριζουν και να με στεναχωρουν τοσο πολύ, ώστε να μη χαίρομαι καν για την αγορά που πάω να κάνω, να μου λειπει κι ο Κωτσόβολος κι οι πωλητριες του. Καλύτερα να δώσω παραπάνω χρήματα και να εχω την αντιμετώπιση που πρεπει, παρά αυτή. Ελα βρε Ανδρέα, σε σενα ολο κατι τέτοια τυχαίνουν.:D Σε μενα πάλι, ο νομος του πως-τον-λενε έχει την τιμητικη του. Είναι ένα ταλέντο κι αυτό, να πέφτω πάντα πχ στον πιο αγενή άνθρωπο του καταστήματος.:lol: Οχι βρε συ, μόνο μια φορά μου έχει τύχει αυτό ειλικρινά.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sofi-k Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Sofi μονο που δε με χαστούκισε σου λέω.Το χω περιγραψει λεπτομερώς και σε καποιο άλλο θέμα, σχετικά ΄με τον Κωτσόβολο. Και να σου πω και κατι άλλο. Αν ειναι να με εκνευριζουν και να με στεναχωρουν τοσο πολύ, ώστε να μη χαίρομαι καν για την αγορά που πάω να κάνω, να μου λειπει κι ο Κωτσόβολος κι οι πωλητριες του. Καλύτερα να δώσω παραπάνω χρήματα και να εχω την αντιμετώπιση που πρεπει, παρά αυτή.Επρεπε να ηταν μπροστα ο υπευθυνος του καταστηματος να δεις για ποτε θα την :X την κυρια.:mad: Κι απο δω ξεκινάει το δράμα: παίρνει τηλεφωνο στο άλλο μαγαζί και ακολουθεί ένας δεκαπεντάλεπτος σχεδόν διάλογος. Να ρωτάει πως πέρασε η συνάδελφος της στην άδεια. Να σχολιάζει το καινουριο αυτοκίνητο που πήρε. Να ενημερώνεται για τον τοιχο που έριξαν στο μαγαζί και να ξεφωνίζει "καλά, τώρα που έφυγα εγώ βρήκατε να τα κανετε όλα?". Η δε κοπέλα που μας είχε εξυπηρετήσει την πρώτη φορά, να τη σκουντάει και να τηςλεει "περιμένουν, τέλειωνε". Με τα πολλά, κλεινει το τηλέφωνο και μας λεει "δεν εχει". Της απαντώ κι εγώ "θα μπορούσατε να μας το πειτε νωρίτερα, όχι να περιμένουμε να τελειώσετε την κουβέντα σας!". Ποιος είδε τονΘεό και δεν τον φοβήθηκε! Αστραψε και βρόντηξε! Αρχισε να ωρύεται και να λεει ασυναρτησίες του τύπου "εγώ ετσι ειμαι κι αν σας αρέσει". Της απαντώ "προσέξτε όμως την επομενη φορά που θα φερθείτε κατ' αυτον τον τροπο, γιατί ο επομενος πελάτης μπορεί να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα απο μένα, που είμαι ανεκτική και να κάνει παράπονα στη διεύθυνση προσωπικού!'. Η απάντηση? "Με λένε Μαρία Τάδε, και να πας να κάνεις τώρα παράπονα. Καλύτερα να με διώξουν να πάρω και την αποζημίωση!"' Χαρας το κουραγιο σου!:X Εγω χαλαρααααα θα της την εκανα την ...χαρη, απολυση σπεσιαλ:cool: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
garfield Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Επειδή είμαι και ενοχικός άνθρωπος, την άφησα έτσι. Και καλυτερα, μετά θα μ' επιανε το στομάχι μου. Μωρέ, αξίζει τον κοπο να ασχοληθείς, αυτη ειναι μαυριλα, να την άφηνα να μου χάλαγε κ το υπολοιπο της μέρας μου? Πάντως, εκει δε δουλευει πια. Ουφφ.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasarc Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Επρεπε να ηταν μπροστα ο υπευθυνος του καταστηματος να δεις για ποτε θα την :X την κυρια.:mad: Χαρας το κουραγιο σου!:X Εγω χαλαρααααα θα της την εκανα την ...χαρη, απολυση σπεσιαλ:cool: Επειδή είμαι και ενοχικός άνθρωπος, την άφησα έτσι. Και καλυτερα, μετά θα μ' επιανε το στομάχι μου. Μωρέ, αξίζει τον κοπο να ασχοληθείς, αυτη ειναι μαυριλα, να την άφηνα να μου χάλαγε κ το υπολοιπο της μέρας μου? Πάντως, εκει δε δουλευει πια. Ουφφ.. Mε την ευκαιρία αυτή αναρωτιέμαι.., αν πήγαινες τελικά στη διεύθυνση να παραπονεθείς, θα την έδιωχναν????? Τι έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς; Η ικανοποίηση του πελάτη ή να μην καταβάλουν την αποζημίωση που μπορεί να είναι και μεγάλη; :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
garfield Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Σιγά μην έχει σημασια η ικανοποιηση του πελάτη. Αν ειχε, θα πρόσεχαν γενικότερα τη συμπεριφορά τους. Εκτός, οπως έχω προαναφέρει, αν αυτο πηγαίνει αναλόγως της περιοχής. Εδώ στο Παγκρατι, πχ, τους παιρνει. Στο αεροδρόμιο, όχι. Και μη νομίζεις πως ειναι, μία ή δυο μονο. Γενική γραμμή ειναι αυτή των υπαλλήλων.;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sofi-k Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Mε την ευκαιρία αυτή αναρωτιέμαι.., αν πήγαινες τελικά στη διεύθυνση να παραπονεθείς, θα την έδιωχναν????? Τι έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς; Η ικανοποίηση του πελάτη ή να μην καταβάλουν την αποζημίωση που μπορεί να είναι και μεγάλη; :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Η ικανοποιηση του πελατη θα πρεπε να ηταν ο στοχος τους, μιας και αυτο βοηθαει στην μεγιστοποιηση των κερδων της και στην καλη εικονα της επιχειρησης. Μπορει να μην την απελυε αλλα εγω δεν μπορω να ανεχτω οτι τετοια ατομα εργαζονται στην εξυπηρετηση. Εγω θα το ελεγα μονο και μονο για να δω τα μουτρα της. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Σιγά μην έχει σημασια η ικανοποιηση του πελάτη. Αν ειχε, θα πρόσεχαν γενικότερα τη συμπεριφορά τους. Εκτός, οπως έχω προαναφέρει, αν αυτο πηγαίνει αναλόγως της περιοχής. Εδώ στο Παγκρατι, πχ, τους παιρνει. Στο αεροδρόμιο, όχι. Και μη νομίζεις πως ειναι, μία ή δυο μονο. Γενική γραμμή ειναι αυτή των υπαλλήλων.;) εκει δεν μπορεις κιολας.... εκει ο κουμανταδορος ειναι τσιτα συνεχεια το εχω πετυχει πολλες φορες να κοβει βολτες στο καταστημα και να ελενχει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 ego pantos ston kotsovolo sthn rodo pou psonisa kapoies fores den eixa provlima oi anthropoi htan poloi exuphretikoi kai filikoi !! edo sthn athina den xero ti ginetai !! pantos ego protimao magazia pou ferontai kala ston pelath kai den se grafoun !! Εγώ έχω τελείως αντίθετη άποψη για τον Κοτσόβολο Ρόδου. Μια πωλήτρια για 50 πελάτες και αυτή αγενέστατη. Στον πάνω όροφο. Κάτω τα παιδιά είναι αρκετά εξυπηρετικά- δεν ξέρω που ήσουν εσύ. Αντίθετα συναισθήματα στον Κοτσόβολο Παγκρατίου. Πολύ εξυπηρετικοί, σε εμένα τουλάχιστον:) . Αγενείς και στη Σταδίου. Τελικά είναι ανάλογα το κατάστημα (και τον διευθυντή?)...:confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasarc Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Εγώ έχω τελείως αντίθετη άποψη για τον Κοτσόβολο Ρόδου. Μια πωλήτρια για 50 πελάτες και αυτή αγενέστατη. Στον πάνω όροφο. Κάτω τα παιδιά είναι αρκετά εξυπηρετικά- δεν ξέρω που ήσουν εσύ. Αντίθετα συναισθήματα στον Κοτσόβολο Παγκρατίου. Πολύ εξυπηρετικοί, σε εμένα τουλάχιστον:) . Αγενείς και στη Σταδίου. Τελικά είναι ανάλογα το κατάστημα (και τον διευθυντή?)...:confused: Οχι, είναι ανάλογα την ανατροφή, το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του κάθε πωλητή μεμονομένα.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplip Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Παλια ο Κωτσοβολος ηταν ο αγαπημενος μου. Και εσκαγα πολυ χρημα. Πλεον εχω να πατησω χρονια και τα σκαω στο Media Markt που το φχαριστιεμαι κιολας! Kotsovolos Sucks Παράθεση :X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
papias Δημ. February 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2007 Είχα πάει πριν κανά 6μηνο στον Κωτσόβολο στην Ερυθραία. Περνούσα από έξω και μπήκα για να πάρω μελάνι για τον εκτυπωτή. Βλέπω το μελάνι που ήθελα 1Ευρώ ακριβότερα από multirama, Γερμανό κλπ - σημαντική διαφορά αν σκεφτεί κανείς ότι το έπαιρνα συνήθως 7.5Ε. Το ζητάω και μου κόβουν το κλασικό χαρτάκι για να πάω στο ταμείο. Στο χαρτάκι όμως η τιμή δεν ήταν όση έγραφε στο ράφι (δηλ 8.5) αλλά 9Ε! :mad: Το λέω στον πωλητή και προσπάθησε να δικαιολογηθεί ότι δεν πρόλαβαν να αλλάξουν την τιμη στο ράφι. Εκανα φασαρία, τους εβρισα που όχι μόνο είναι εξαρχής ακριβότεροι αλλά κλέβουν κιόλας. Απείλησα μάλιστα ότι θα έφερνα το ΣΔΟΕ. Όχι μόνο δε μου έδωσαν σημασία αλλά με προκάλεσαν κιόλας να το κάνω :mad: :mad: :mad: Κακώς βέβαια, αλλα αποφάσισα να μη δώσω συνέχεια στη φασαρία και να χαλάω τη διάθεση μου για ένα δοχείο μελάνι. Από τότε όμως δεν ξαναπάτησα σε Κωτσόβολο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sadiagraxa Δημ. February 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2007 Εγώ έχω τελείως αντίθετη άποψη για τον Κοτσόβολο Ρόδου. Μια πωλήτρια για 50 πελάτες και αυτή αγενέστατη. Στον πάνω όροφο. Κάτω τα παιδιά είναι αρκετά εξυπηρετικά +1 Εχω σκασει πολλα γκαφρα εκει λογω καλης εξυπηρετησης :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. February 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2007 +1 Εχω σκασει πολλα γκαφρα εκει λογω καλης εξυπηρετησης :D Μπερδεύτηκα... Πάνω ή κάτω?:confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. February 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2007 Αισχος εξυπηρέτηση, αίσχος πολιτική κι αν μας ξαναδούνε, να μας γράψουνε! Telika den kratithikes :p Ελάτε στον Κωτσόβολο Παγκρατίου να απολαύσετε πωλητές. 'Η αγενείς θα είναι ή άσχετοι. Την τελευταια φορά που πήγα ... ... (kai mi mou peis allos kwtsovolos aftos :D ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
garfield Δημ. February 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2007 Δε στο λέω :p Μυαλό δεν έβαλα και ξαναπήγα πριν ένα μηνα περίπου, για χύτρα ταχύτητας. Εκεί η υπάλληλος, μετά απο τα σχετικά παρακάλια, εδέησε να ερθει. Με ρώτησε "ποια θέλετε?", αλλά, που να ξέρω εγώ τι κυκλοφορεί στην αγορά.. Οπότε έπιανα μία μία και ρωτουσα "αυτη ποσο κανει? αυτή? αυτή? τι χαρακτηριστικά έχει?" για να πάρω την απάντηση "γραφει επανω". Τι να κανω, βαριέμαι να κατεβαίνω στην Αθηνα και εδώ υπάρχει μονο ο Κωτσοβολος και το expert. Απ' όπου πήρα τελικά μια χύτρα tefal, για 4 άτομα που έκανε 110 ευρώ, όταν η φτηνότερη στον Κωτσόβολο ξεκινουσε απο 200 επειδή είχε γαλάζια λουλουδάκια και έξαλλη εμφάνιση.:p Πάντως αν ξαναπαω ... θα είμαι άξια της τύχης μου. :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kflynt2004 Δημ. February 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2007 Εγώ πήγα στο κατάστημα στην Τσιμισκή (Θεσσαλονίκη) και μου άφησε πολύ κακή εντύπωση... Λίγοι πωλητές, συσκευές τοποθετημένες στα ράφια τσαπατσούλικα... Σκονισμένες... Ξεχαρβαλωμένες.... Σαν να έμπαινες σε κανένα συνοικιακό μαγαζάκι... Αντίθετα, στο κατάστημα του αεροδρομίου η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη! Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sadiagraxa Δημ. February 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 3, 2007 Μπερδεύτηκα... Πάνω ή κάτω?:confused: Τι εννοεις; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ryback3 Δημ. February 14, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 14, 2007 Το περιστατικο εγινε πριν λιγο σε καταστημα Κωτσοβολος.:mad: Πηγα να αγορασω μια μηχανη καφε Espresso.:) Στο ραφι η μηχανη ειχε τιμη €79 και στο ταμειο εβγαζε ο υπολογιστης €89.:blink: Τους ειπα οτι εγινε λαθος και οτι στο ραφι η καρτελα γραφει €79. Αρχισαν τις δικαιολογιες οτι αλλαξε η τιμη.:shifty: Φυσικα ζητησα τον υπευθυνο καταστηματος, δεν υπηρχε. Ελειπε, μου ειπαν. Μιλησα με μια πωλητρια, ελεγε οτι αλλαξαν οι τιμες το πρωι και δεν αλλαξαν στις καρτελες. Μετα μου ειπε οτι αλλαξαν χθες...δικαιολογιες γενικα.:mad: Δεν μου ελεγε που ειναι ο υπευθυνος καταστηματος. Δεν μου έδινε το καρτελάκι η πωλήτρια. Ελεγε, απαγορεύεται να πιάνω τις καρτέλες με τις τιμες. Φυσικά έφυγα απο το μαγαζι, χωρις να πάρω τίποτα. Επικοινώνησα με τα κεντρικά Κωτσοβολος και τους εξήγησα τι έγινε. Με συνέδεσαν με το συγκεκριμένο κατάστημα και ως εκ θαύματος, μίλησα με μια κυρια που έλεγε οτι ειναι υπεύθυνη καταστήματος και ήταν εκεί από το πρωι! Εξήγησα το συμβάν και στο τέλος μου είπε οτι μπορώ να περάσω όποτε θελω απο το κατάστημα να παρω τη μηχανή στα €79. Της είπα οτι δεν τιθεται θεμα για τα €10, αλλά για την κοροϊδία του καταναλωτή. Ούτε φτωχός θα γίνω, ούτε η εταιρία πλούσια με €10 και €20, της είπα. Για την προστασία των καταναλωτών, ξανά είπα!:p Ευγενέστατη η "υπεύθυνος" είναι η αλήθεια. Τελικά, είπε, θα περιμένει να περάσω από το κατάστημα να πάρω τη μηχανή.:rolleyes: Εχει γίνει ήδη επώνυμη καταγγελία μου στο ΙΝ.ΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Υπουργείο Ανάπτυξης. Τα θύματα τελειώσαν!;) Παράθεση http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif My love for you insatiable, not superficial You 'LL never waLk aLone! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
garfield Δημ. February 14, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 14, 2007 Μπράβο, καλά έκανες! Μακάρι να πάψει αυτή η τακτική επιτέλους. Ενα παρεμφερές περιστατικό εγινε με το καταστημα Pallet των Ιλισίων, αλλά κουράστηκα τοσο πολυ (ψυχολογικά εννοώ), που θα το σκεφτώ καλά την επόμενη φορά προτου ειδοποιήσω το ΙΝΚΑ. :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dexter_ Δημ. February 14, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 14, 2007 Εμένα η εμπειρία μου από όλους τους Κωτσόβολους που έχω πάει είναι άθλια... Στην Αθήνα σε 2 καταστήματα βαρέθηκα να παρακαλάω τους υπαλλήλους να με βοηθήσουν, εδώ στη Θεσσαλονίκη τα ίδια, ενώ στη Σάμο... Ακούστε τι έγινε: ήθελα να αγοράσω ένα κινητό... Όταν το έδειξα στην πωλήτρια (μετά από ένα τέταρτο που της έλεγα να έρθει) μου είπε "να ξέρεις όμως ότι είναι το τελευταίο". Δεν κατάλαβα αρχικά τι μου είπε και τη ρωτάω "δηλαδή, υπάρχει ένα τελευταίο μοντέλο στην αποθήκη, ε;". Μου λέει πως όχι, εννοούσε το μοντέλο αυτό που είναι έξω για να βλέπουν οι πελάτες... Της λέω ότι αποκλείεται να μιλάει σοβαρά... Το κινητό αυτό ήταν γεμάτο δαχτυλιές και η οθόνη είχε μια ωραία γρατζουνιά στη μέση. Τη ρώτησα αν επιτρέπεται να πωλούνται τα προϊόντα που είναι στην έκθεση και μου είπε "ααα δεν είμαι εγώ η διευθύντρια, τη δουλειά μου κάνω". Ε της λέω κι εγώ "θα το πάρω από το Γερμανό 20 ευρώ πιο ακριβό αλλά με το κουτάκι του, σφραγισμένο και χωρίς να το έχει πασπατέψει όλο το νησί...". Και έφυγα :happy: Αλλά έμεινα με την απορία: μήπως όντως επιτρέπεται αυτό; Άσχετα αν είναι απαράδεκτο, παίζει να είναι νόμιμο; Επίσης, μια μέρα πριν είχα ξαναπάει και με έγραφαν όλοι κανονικά, οπότε έφυγα... Ο διευθυντής μόνο ήρθε σε κάποια φάση που κοιτούσα τις ψηφιακές κάμερες και μου είπε ένα σωρό κοτσάνες...Ότι το Mini DV είναι μικρό DVD κτλ... Και όταν του εξήγησα πώς είναι τα πράγματα, μου λέει "πωπω είδες τι έχουν βγάλει;; Τσσστστσττστσ". Κατά τα άλλα ήρθε να με εξυπηρετήσει. Μια χαρά του τα εξήγησα :lol: Παράθεση http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. February 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2007 Νομίζω πως δεν απαγορεύεται αρκεί όμως πρώτα να σε έχει ενημερώσει ο υπάλληλος σχετικά και συνήθως να έχει ρίξει λίγο και την τιμή λόγω του ότι είναι από την βιτρίνα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mario_fit Δημ. February 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2007 Ισως να γινεται ετσι οπως το λεει ο Βασιλης. Παντως στην Ιταλια μπορει να πωληθει κινητο βιτρινας.(ορισμενα μαγαζια εχουν και κανονικα κινητα στην βιτρινα (χωρις την μπαταρια),και οχι dummies).Φυσικα στην βιτρινα ή δεν εχει προσβαση ο πελατης (ειναι κλειστη και απο μεσα) ή απλουστατα δεν το αφηνουν καν να πλησιασει εκει. Οχι αυτο που ειναι ενεργο-ανενεργο για να το τεσταρει ο καθε πελατης. Τουλαχιστον σε εμενα ετσι ειχε γινει.(Το SX1 το ειχα παριε απο βιτρινα) Και σε αλλο καταστημα (αλλη περιπτωση) οπου ειχε μεινει μονο το ενεργο μοντελο για τις "δοκιμες",ουτε καν μου προτειναν να το παρω. Μου ειπαν να το παραγγειλω και να περιμενω μερικες μερες να ερθει. Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/s1c78u27pdrzea87u6p2.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dexter_ Δημ. February 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2007 Δε μιλάω για κινητό βιτρίνας αλλά για αυτά που έχουν δεμένα με ένα συρματάκι :lol: για να τα τεστάρουν οι πελάτες... Παράθεση http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.