Jump to content

Μαζί σου (Mega)


chris_2005
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ πάντως ενώ στην αρχή δεν την πολυσυμπαθούσα τη σειρά, τώρα άλλαξα γνώμη και μου αρέσει. Να δούμε πώς θα εξελιχθεί...

Can't get enough

Can't give it up

When you're telling me those white lies

Champagne

It's getting rough and I wanna know if I'm addicted to your white lies in vain...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 566
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εμένα πάντως μου άρεσε! Ανυπομονώ για το επόμενο επεισόδιο.

 

Το ίδιο κι εγώ! Και στην τηλεκριτικό τη Διαμαντάκου αρεσε όμως!

 

 

Εφηβικές ανταρσίες

 

Μοιάζει να σέβεται την πραγματικότητα των εφήβων η σειρά που ενώνει τους δύο πρωταγωνιστές, αν και από διαφορετικά περιβάλλοντα, στην κοινή για όλους τους νέους συναισθηματική ασφάλεια

 

http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2007/D0124/1or49a.jpg

 

Μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολο να μιλήσει η τηλεόραση για τα νιάτα, για τους εφήβους, να αποδώσει με σεβασμό και ευαισθησία τις συμπεριφορές τους, πολλές φορές ευανάγνωστες αλλά πάντα απρόβλεπτες και σπασμωδικές, όπως υπαγορεύει η επαναστατημένη φύση τους και ο άγριος χορός των ορμονών τους. Συνήθως, ακριβώς γι' αυτούς τους λόγους, οι εφηβικές συμπεριφορές γελοιοποιούνται, εμφανίζονται σαν αντιδράσεις απροσάρμοστων, κακομαθημένων και πάντως όχι ιδιαίτερα έξυπνων πλασμάτων, αντιγραφές άλλωστε των χαρακτήρων των ενηλίκων όπως παρουσιάζονται στις ελληνικές σειρές.

 

Γι' αυτό και οι έφηβοι που είδαμε στο πρώτο επεισόδιο της νέας σειράς του Mega «Μαζί σου» ξεχώρισαν. Αληθινοί, παιδιά σαν αυτά που υπάρχουν γύρω μας, πληγωμένα από τις δικές μας εγωιστικές ζωές, εξεγερμένα γιατί δεν βρίσκουν απαντήσεις στα βασανιστικά ερωτήματά τους, με την εφηβική ψυχή τους ανταριασμένη μόνιμα σε έναν κόσμο που τους αντιμετωπίζει σαν διακοσμητικά, άλλα ακριβά και άλλα περιττά, πάντως «διακοσμητικά» της ζωής των ενηλίκων, που οφείλουν να μένουν ακίνητα εκεί όπου εκείνοι τους τοποθετούν.

 

Τον Άρη και τη Ζωή, τους δύο βασικούς πρωταγωνιστές, τους βλέπουμε στις πρώτες σκηνές, μωρά σχεδόν, στις αρχές της δεκαετίας του '90. Ημέρα των γενεθλίων τους. Εκείνη χαριτωμένη πιτσιρίκα στο αθηναϊκό της διαμέρισμα να σβήνει κεράκια στην τούρτα. Εκείνος ένα γλυκό, κατάξανθο αγοράκι, να πλησιάζει με ένα κεράκι αναμμένο μια όχθη του Έβρου. Εκεί κοντά και το σπίτι του. Ξαφνικά κάποιος φωνάζει «φωτιά». Τρέχει. Ένα σπίτι, το δικό του καταλαβαίνουμε αργότερα, έχει παραδοθεί στις φλόγες. Την ίδια περίπου στιγμή στο σπίτι της μικρής ανοίγει η εξώπορτα, το πλάνο δείχνει ένα ζευγάρι αντρικά πόδια να δρασκελίζουν το κατώφλι της εξόδου. Η πόρτα κλείνει με θόρυβο πίσω τους.

 

Δυο σκληρές στιγμές της ζωής που σημαδεύουν και τα δυο παιδιά. Η πρώτη τους απώλεια. Και η μεγαλύτερη. Το πρώτο «γιατί» που δεν βρίσκει απάντηση. Αυτό που θα τα οδηγήσει στην ανταρσία αργότερα.

 

Έπειτα από περίπου 15 χρόνια, εκείνος ένας ωραίος, αλλά αγριεμένος 17χρονος ψάχνει στους φακέλους του ιδρύματος ανηλίκων, όπου μεγάλωσε, να βρει στοιχεία για τους γονείς του. Ο δικός του φάκελος γράφει «αγνώστου πατρός». Η επόμενη κίνηση είναι να δραπετεύσει και να αναζητήσει τα ίχνη της ζωής του. Εκείνη, η Ζωή, την ίδια στιγμή ζητάει με τη σειρά της απαντήσεις για την εγκατάλειψή της από τον πατέρα. Τον αναζητάει παρά τις αντιρρήσεις της μητέρας της, που έχει μια πετυχημένη καριέρα στην πολιτική. Η συνάντησή τους θα την πληγώσει περισσότερο. Θα της πει ότι υπήρξε αποτυχημένος, ότι μπλέχτηκε σε απάτη και γι' αυτό κρατήθηκε μακριά από την ίδια και τη μητέρα της, της οποίας άλλωστε η καριέρα θα έμπαινε σε κίνδυνο. Κανείς από τους δυο δεν μοιάζει να έχει σκεφτεί τη δική της ανάγκη για αγάπη. Θα το σκάει από το σπίτι για να βρει το αγόρι της, αυτόν που πιστεύει ότι είναι το συναισθηματικό της καταφύγιο.

Δροσεροί, όμορφοι, καθημερινοί

 

Η σειρά ξεκινάει με δυναμικό και γρήγορο ρυθμό. Ο Άρης και η Ζωή θα συναντηθούν στη διαδρομή, εκείνος για το χωριό του και εκείνη για να συναντήσει τον φίλο της. Οι εναλλαγές των χώρων και των τοπίων και η διαρκής κίνηση της κάμερας που καταγράφει στιγμές της ζωής των δύο κεντρικών χαρακτήρων δίνουν την αίσθηση μιας κινηματογραφικής ταινίας. Τα διαφορετικά στοιχεία του οικογενειακού περιβάλλοντος των δύο νέων δίνονται με σαφήνεια, ώστε να αναδειχθεί η παρόμοια συμπεριφορά τους, οι ίδιες ανάγκες τους, ίδιες για όλα τα παιδιά της ηλικίας τους ανεξαρτήτως από τις ευκαιρίες και τις οικονομικές δυνατότητες που μπορεί να τους προσφερθούν από οικείους ή μη.

 

Οι δύο πρωταγωνιστές, ο Αποστόλης Τότσικας (Άρης) και η Μαριλή Μήλια (Ζωή), δροσεροί, όμορφοι, μοιάζουν με τους καθημερινούς, δικούς μας εφήβους. Η σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Πανταζούδη και το σενάριο του Κώστα Βαζάκα δείχνουν πως πέτυχαν, τουλάχιστον όσο προλάβαμε να δούμε, τη συνάντηση με την πραγματικότητα. Περιμένουμε τη συνέχεια.

 

ΤΑ ΝΕΑ , 24/01/2007

Link to comment
Share on other sites

Επεισόδιο 2

Ο 'Αρης κλέβει το πορτοφόλι της Ζωής και κείνη μένει έξω απ' το τρένο χωρίς μiα. Αποφασίζει να τον κυνηγήσει και πηδάει στο τρένο χωρίς εισιτήριο. Κάθεται δίπλα του κι απαιτεί τα χρήματα της. Στην Αθήνα, η Σοφία προσπαθεί να πείσει τον διοικητή του τμήματος ανηλίκων στην αστυνομία, Στέφανο Αναστασίου, να βγει στους δρόμους και να ψάξει τον 'Αρη, όμως εκείνος δείχνει να αδιαφορεί. Μόνο όταν επικοινωνεί μαζί του το πολιτικό γραφείο της Παπανικολάου για την εξαφάνιση της Ζωής αποφασίζει να σηκωθεί απ' την καρέκλα του. Αυτό εξοργίζει την Σοφία κι έτσι αρχίζει μια ακόμη επικίνδυνη σχέση. Στο τρένο, τα δυο παιδιά καταλαβαίνουν πως έχουν ανάγκη ο ένας τον άλλο για να αποφύγουν την αστυνομία που τους ψάχνει ξεχωριστά. 'Ομως ο 'Αρης δεν ξέρει ότι κυνηγάνε την Ζωή. Στην Ξάνθη οι αστυνομικοί μπαίνουν στο τρένο. Αλλά ψάχνουν για την Ζωή κι όχι τον 'Αρη. Τον συναντούν στο διάδρομο και του δείχνουν την φωτογραφία της Ζωής.

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστούμε Chris για την περιγραφή του 2ου επεισοδίου. Το αναμένω με αγωνία, καθώς το 1ο επεισόδιο μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Η σκηνοθεσία είναι κάτι το διαφορετικό απ' όλες τις άλλες των ελληνικών σήριαλ. Ίσως όχι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά σίγουρα ξεχωριστή, κάτι που βοηθάει πολύ. Οι ερμηνίες όλων των ηθοποιών, εκτός του Άρη (που φαινόταν να ζορίζεται κάπως) ήταν πολύ καλές. Γενικά είναι καλή δουλειά που βλέπεται ευχάριστα, γι' αυτό θα συνεχίσω να την παρακολουθώ.

[sIGPIC][/sIGPIC]

"To Be or Not to Be a Snarf"?

That's the real question!

Link to comment
Share on other sites

Νούμερα ρε παιδιά, δεν είδαμε.

Ορίστε:

1: ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ: 2516 26,9 49,3

2: ΜΑΡΙΑ Η ΑΣΧΗΜΗ: 1613 17,2 35,1

3: ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΑ: 1337 14,3 29,1

4: ΜΑΖΙ ΣΟΥ: 1174 12,5 28,1

5: ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΟΥ: 1114 11,9 23,2

Link to comment
Share on other sites

Καλά είναι για πρώτο επεισόδιο. Λογικά την επόμενη βδομάδα θα ανέβουν κι άλλο.

[sIGPIC][/sIGPIC]

"To Be or Not to Be a Snarf"?

That's the real question!

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε, είναι αρχή ακόμη! Σίγουρα θα ανέβει κι άλλο η τηλεθέαση τις επόμενες βδομάδες. Με όλες τις σειρές έτσι συμβαίνει. Πχ, Θυμάμαι χαρακτηριστικά με το Παρα Πέντε, πέρυσι όταν ήταν γύρω στο 6ο επεισόδιο είχε ακόμη τηλεθέαση γύρω στο 30%, αλλά ύστερα σταδιακά εκτινάχτηκε στα ύψη! Βέβαια δεν πιστεύω ότι και το Μαζί σου θα χτυπήσει 50αρια, αλλά σίγουρα πάνω από 30 πιστεύω ότι θα πάει.

[sIGPIC][/sIGPIC]

"To Be or Not to Be a Snarf"?

That's the real question!

Link to comment
Share on other sites

Νούμερα ρε παιδιά, δεν είδαμε.

Ορίστε:

1: ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ: 2516 26,9 49,3

2: ΜΑΡΙΑ Η ΑΣΧΗΜΗ: 1613 17,2 35,1

3: ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΑ: 1337 14,3 29,1

4: ΜΑΖΙ ΣΟΥ: 1174 12,5 28,1

5: ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΟΥ: 1114 11,9 23,2

 

Βασικά, διαφημίστηκε τόσο πολύ που μόνο η δεύτερη θέση θα ήταν δικαιολογημένη...Τώρα να έρχεσαι πίσω από το "Της Αγάπης Μαχαιριά"... δεν είναι και το καλύτερο...

 

(Αλήθεια, υπάρχουν νοήμονες άνθρωποι που βλέπουν το Της Αγάπης Μαχαιριάς;; Και πώς το επιτρέπουν αυτό το έκτρωμα οι Κρητικοί;; :X :shifty: :blink: )

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, διαφημίστηκε τόσο πολύ που μόνο η δεύτερη θέση θα ήταν δικαιολογημένη...Τώρα να έρχεσαι πίσω από το "Της Αγάπης Μαχαιριά"... δεν είναι και το καλύτερο...

 

(Αλήθεια, υπάρχουν νοήμονες άνθρωποι που βλέπουν το Της Αγάπης Μαχαιριάς;; Και πώς το επιτρέπουν αυτό το έκτρωμα οι Κρητικοί;; :X :shifty: :blink: )

Α κι εγώ για παραπάνω το είχα! 4η θέση παρακμή :p

 

Υ.Γ.ΕΛΑ ΝΤΕ!!!Ντροπιάζει τους Κρητικούς,αν ήταν η καταγωγή μου από εκεί θα ντρεπόμουν! :lol:

http://img439.imageshack.us/img439/2936/pao0zb.png

EΛΛΑΣ-ΕΥΡΩΠΗ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ!!

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ξενιτεμένος Κρητικός και πιστέψτε με, δεν έχω μούτρα μετά από κάθε επεισόδιο:chair::knife: Δυστυχώς αυτοί που το βλέπουν περνιούνται για φυσιολογικοί άνθρωποι... Ζουν ανάμεσά μας:ninja::p Πάντως πραγματικά ντροπή να είναι πάνω από το "Μαζί σου"...
Σήμα στην Κυψέλη κανείς;
Link to comment
Share on other sites

Μόνο και μόνο επειδή το πέρασε το της αγάπης μαχαιριά είναι αποτυχία... Άκου εκεί... Απέναντι ήταν; Ή ήταν στις 22.00 η μαχαιριά;
Link to comment
Share on other sites

paidia to ep exei anebei kapou gia na to do? den exo dinatotita katebasmatos

Nευρωτικός είναι ο άνθρωπος που χτίζει κάστρα στον αέρα. Ψυχωτικός είναι εκείνος που ζει μέσα σ' αυτά και ψυχίατρος αυτός που παίρνει τα νοίκια.

http://i17.photobucket.com/albums/b63/votris/tttt.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μόνο και μόνο επειδή το πέρασε το της αγάπης μαχαιριά είναι αποτυχία... Άκου εκεί... Απέναντι ήταν; Ή ήταν στις 22.00 η μαχαιριά;

 

Από την AGB, η μαχαιριά ήταν 22:30 με 23:36 και το Μαζί σου 22:53 με 23:51. Θεωρούνται απέναντι;:rolleyes::O

 

popotas21, συνήθως ανεβαίνουν στο Google Video...

Σήμα στην Κυψέλη κανείς;
Link to comment
Share on other sites

paidia polu kala ita pisteuw!E de tha xtipouse kai aptin prwti stigmi 50aria!

''At this moment,there are 6 billion,people in the world.Some are running scared.Some are coming home.Some tell lies to make it through the day.Other are just not facing the truth.Some are evil man,at war with good.And some are good,struggling with evil.Six billion people in the world.6 billion souls..And sometimes...

all you need is ONE...''

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν το λες και τόσο καλά... Εγώ μια τρίτη θέση θα την ήθελα... Για να μην πω και δεύτερη...

 

E καλά μη λέμε και υπερβολές... Μια χαρά τα πήγε για πρώτο επεισόδιο!

Can't get enough

Can't give it up

When you're telling me those white lies

Champagne

It's getting rough and I wanna know if I'm addicted to your white lies in vain...

Link to comment
Share on other sites

Επεισόδιο 3

 

Ο 'Αρης κι η Ζωή πηδάνε απ' το τρένο και διαπραγματεύονται τη σχέση τους στην ύπαιθρο, προσπαθώντας να αποφασίζουν την πορεία τους. Εκείνη δεν έχει ταξιδέψει ποτέ μόνη κι ο 'Αρης έχει ανάγκη τα λεφτά της. Η Ελένη - η μητέρα της Ζωής, η Σοφία και ο Αναστασίου έχουν χάσει τον έλεγχο και τσακώνονται μεταξύ τους. Ποιος είναι ο 'Αρης; Πώς γνώρισε την Ζωή; Είναι επικίνδυνος; Η Σοφία αναγκάζεται να τους αποκαλύψει το σχέδιο του 'Αρη: πάει στον 'Εβρο, στο χωριό που γεννήθηκε. Στην Ξάνθη, τα παιδιά τολμούν να πάνε σε ένα ξενοδοχείο αγνοώντας πως η αστυνομία έχει δείξει τις φωτογραφίες τους στην τηλεόραση. Και η αστυνομία περικυκλώνει το κτήριο. Τα παιδιά καταφέρνουν να το σκάσουν και βρίσκουν καταφύγιο σε μια εκκλησία στη μέση του πουθενά. Η Ζωή έρχεται αντιμέτωπη με τους φόβους της καθώς όταν το έσκασε δεν υπολόγισε τι θα ακολουθούσε. Το σίγουρο είναι πως δε θέλει με τίποτα να γυρίσει πίσω.

Can't get enough

Can't give it up

When you're telling me those white lies

Champagne

It's getting rough and I wanna know if I'm addicted to your white lies in vain...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω εννοούν την ορχηστρική μουσική επένδυση, που έχει γράψει ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος. Πράγματι είναι πολύ καλή!

Ah, ok. Προσωπικά, πάνω-κάτω ίδιες μου φαίνονται σε όλα τα έργα και γι' αυτό και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία...

 

Το ίδιο κι εγώ! Και στην τηλεκριτικό τη Διαμαντάκου αρεσε όμως!

Wow! :up:

 

:p

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ίσως επειδή εγώ έχω ενθουσιαστεί, μου φαίνεται μέτρια η απόδοση; Τι να πω... Το περίμενα Top -μετά το παρα πέντε φυσικά.
Link to comment
Share on other sites

geia sas paidia eimai kainourio melos tou forum.to forum to anakalypsa entelos tyxaia otan pathsa sto google anazhthsh vazontas to onoma tou koritsiou apo thn seira.arxika na pw oti exei ginei kataplhktikh douleia sto forum.

 

 

loipon thelw na pw merika pragmata panw sto serial.einai h proth fora pou grafw se forum gia kati sxetiko me serial.kyriws mpenw se forum gia thn omada mou h mallon thn arrwsteia mou ton PAS GIANNINA.loipon eimai mathitis 3hs lykeiou.den eimai apo tous mathites pou diavazan pote alla oute apo tous entelos adiaforous.perisy omws eimoun kathe ma kathe mera gia kafe kai aralikh.kai fetos efaga thn megalh ...... pleon exo mpouxtisei oso perissotero ginetai me ta mathimata den mporw na diavazw 3wra kai 4wra thn mera.den mporw re gamwto....telika to mono gia to opoio den exw milhsei tosh wra einai to serial kai elpizo na me sygxwresete.loipon gia mena kai gia kathe paidi 3h lykeiou pou exei apogohteytei apo to g.....eno systhma ayth h seira einai mia porta diafyghs.einai kati parapanw apo tis xiliades seires pou parakolouthoume tosa xronia sthn thleorash.to mazi sou me ekfrazei plhros.thelw na fygw makrya apo goneis frontistiria sxoleia kai lalakies.na parw thn kopelia mou (an kai aytoi sthn seira den ta exoun akomh...) kai na fygw...den kserw an einai kaneis mathitis 3hs lykeiou edw mesa alla an yparxei tha ithela na mou pei an niwthei to idio.ayton ton kindyno pou eidame kai sta treiler na se kynhgan oi mpatsoi na se psaxnoun kai sy ekei na mhn thes na gyriseis pisw....deixnei akrivos pws niwthei o efhvos stis meres mas (Asxeta an kapoioi "prwtagwnistes"einai kai fenontai 20kati ;)):O .telospantwn ayta eixa na pw elpizw na mhn sas kourasa.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που είμαι β' λύκειου και πάλι το ίδιο νιώθω! Σε καταλαβαίνω!

Can't get enough

Can't give it up

When you're telling me those white lies

Champagne

It's getting rough and I wanna know if I'm addicted to your white lies in vain...

Link to comment
Share on other sites

στην εφηβεια σχεδιαζεις/ονειρευεσαι την αποδραση,

στην ενηλικιωση σκεφτεσαι καθημερινα την επιβιωση μεσα απο τα προβληματα

Link to comment
Share on other sites

πάντως το περίμενα κάπως καλύτερο το πρώτο επεισόδιο.....η σκηνοθεσία φοβερή αλλα οι ερμηνείες τους πολυ κρύες....φαντάζομαι αργότερα θα στρώσει....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...