M_e_v Δημοσιεύτηκε December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε December 9, 2006 Τον Αύγουστο έκανα διακοπή της προεπιλογής φορέα από την Teledome και ενεργοποίηση προεπιλογή φορέα με την Altec. Όλα καλά κι όλα ωραία,ήρθε κι ο πρώτος λογαριασμός, ήρθε κι ο δεύτερος, και χθες μου ήρθε λογαριασμός από την Teledome για υπηρεσίες απο 17/10/06 στο πρόγραμμα που είχα κάνει διακοπή!! Πήρα τηλέφωνο στην altec και μου είπαν ότι ζητήθηκε ακύρωση της προεπιλογής στις 12/10, κάτι το οποίο εγώ το αγνοώ!!!Ο υπάλληλος μου είπε ότι έχει ακούσει το ίδιο παράπονο και από άλλους πελάτες. Σημειωτέον, ότι είχα ξεπληρώσει οποιοδήποτε χρέος είχα στην teledome, πριν την ακυρώσω.. Πήρα τηλέφωνο και στην teledome αλλά η υπάλληλος δεν ήξερε τίποτα παραπάνω, ούτε ποιος ευθύνεται αυτό.. Δεν έχω σκοπό να πληρώσω τα 4 ευρώ που μου έχει χρεώσει η teledome, μπορώ να κάνω κάποια καταγγελία? Δικαιούται η εταιρία να ενεργοποιήσει ξανά την προεπιλογή χωρίς δική μου συγκατάθεση?? Ότι θέλουν κάνουν οι εταιρίες??? Παράθεση "..είναι οι άνθρωποι, μου έλεγες πουλιά..σαν χειμωνιάσει πάντα μακρυά πετάνε..κ έρχονται ίσως να σε δουν κάποια βραδιά..αν έχουν σπάσει τα φτερά τους..ή αν πεινάνε.." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ariadgr Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 Κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Και φυσικά να μην πληρώσεις την Teledome, και να ζητήσεις από την Altec να σου ενεργοποιήσει πάλι την προεπιλογή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getolika Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 Σε πληροφορώ δεν είσαι ο μόνος που το παθαίνει!!!Όταν το καλοκαίρι είχα πει(Γνωρίζετε ποια σταθ. τηλ. χρησιμοποιείτε?) ότι μου είχε συμβεί δε με πιστευε κανείς.Τώρα πια το πρόβλημα το γνωρίζουν όλοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M_e_v Δημ. December 9, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 μια καταγγελία δηλαδή στην ΕΕΤΤ θα φέρει κάποιο αποτέλεσμα? είδαν όσοι το έπαθαν?? έκανα πάλι ενεργοποίηση με την altec, αλλά μέχρι να λειτουργήσει, τι γίνεται στο μεταξύ? παίρνω κλήσεις με teledome προφανώς.. Παράθεση "..είναι οι άνθρωποι, μου έλεγες πουλιά..σαν χειμωνιάσει πάντα μακρυά πετάνε..κ έρχονται ίσως να σε δουν κάποια βραδιά..αν έχουν σπάσει τα φτερά τους..ή αν πεινάνε.." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ariadgr Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 Μέχρι να ενεργοποιηθεί και πάλι η προεπιλογή στην Altec, μπορείς να καλείς με το τετραψήφιό τους (ρώτα να σου το πουν). Επίσης με 1777 καλείς μέσω ΟΤΕ. Οχι να δίνεις τα λεφτά σου στην Teledome μετά από την απαράδεκτη κίνηση που έκανε! Η καταγγελία μπορεί να φέρει πρόστιμο σε αυτόν που έκανε την παρανομία (Teledome) και καλό θα ήταν να συμμορφώνονται σιγά σιγά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getolika Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 μια καταγγελία δηλαδή στην ΕΕΤΤ θα φέρει κάποιο αποτέλεσμα? είδαν όσοι το έπαθαν?? έκανα πάλι ενεργοποίηση με την altec, αλλά μέχρι να λειτουργήσει, τι γίνεται στο μεταξύ? παίρνω κλήσεις με teledome προφανώς.. Εγώ πάντως που έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ πριν κάτι μήνες για τη Forthnet αποτέλεσμα δεν είδα.Ίσως όμως αν υπάρξουν πολλές καταγγελίες στο θέμα αυτό να συνηδητοποιήσει η ΕΕΤΤ ότι κάτι πρέπει να κάνει,οπότε αν μπορείς συμπλήρωσε και στείλε το μέιλ αυτό http://www.eett.gr/export/sites/default/sites/EETT/CostumerInformation/AITHSH1.doc. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Hey_Now Δημ. December 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2006 Βλέπω ότι η teledome δεν έχει αλλάξει τακτική... :whistle: Τα ίδια έκανε και σε μένα. Ξεμπέρδεψα στέλνοντάς τους μια επιστολή ότι αν ενεργοποιήσουν ξανά προεπιλογή χωρίς τη συγκατάθεσή μου, θα κινηθώ δικαστικά. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Οι συσκευές μου: Nokia 6300 - Ε63, Palm TΧ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnidis Δημ. December 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2006 Μάγκες μόλις έφυγε η εξής καταγγελία προς ΕΕΤΤ (ΚΑΙ με λινκ προς αυτό το θρεντ, γι' αυτό γράψτε όλοι τις εμπειρίες σας!) "Με την παρούσα θα ήθελα να καταγγείλω επώνυμα τον πάροχο σταθερής τηλεφωνίας TELEDOME του οποίου είμαι μέχρι και τη στιγμή που γράφω την επιστολή αυτή συνδρομητής. Ο εν λόγω πάροχος προέβη σε αυθαίρετη ενεργοποίηση της προεπιλογής φορέα για όλες τις κλήσεις από τον τηλεφωνικό αριθμό 210992**** που μου ανήκει, τη στιγμή που η προεπιλογή φορέα που ήταν ενεργή εκείνη τη στιγμή με τη δική μου εξουσιοδότηση προωθούσε όλες τις κλήσεις μέσω του δικτύου του παρόχου TELLAS. Η αυθαίρετη προεπιλογή ήταν ενεργή για το χρονικό διάστημα 14/10/06 - 06/11/06, οπότε και καταργήθηκε μετά από ενέργειές μου. Το χρονικό διάστημα αυτό επιβαρύνθηκα συνολικά με το ποσό των 15,32€ το οποίο και εξόφλησα σήμερα (11/12/06) μέσω της τράπεζας ALPHA BANK. Το ποσό αυτό ζητήθηκε σε δύο λογαριασμούς: 4,66€ ζητήθηκαν μέσω λογαριασμού για το μήνα Νοέμβριο, και 10,66€ ζητήθηκαν μέσω λογαριασμού για το μήνα Δεκέμβριο. Αν και προέβην σε γραπτή αμφισβήτηση λογαριασμού για το μήνα Νοέμβριο σύμφωνα με τα αναφερόμενα στους όρους παροχής υπηρεσιών του παρόχου TELEDOME, ουδέποτε το ποσό αυτό αντιλογίστηκε με αποτέλεσμα να έρθει ως χρεωστούμενο και στον λογαριασμό Δεκεμβρίου. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε εκπρόσωπος του παρόχου μαζί μου, σχετικά με την αμφισβήτηση των χρεώσεων, παραδέχτηκε ότι "έγινε λάθος" στην ενεργοποίηση της προεπιλογής και δεν επρόκειτο να χρεωθώ για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Παρ' όλα αυτά, η χρέωση των 15,32€ ως και σήμερα (11/12/06) δεν έχει αντιλογιστεί και προκείμένου να μην επιβαρυνθώ με επιπλέον χρεώσεις ήδη προέβην στην εξόφλησή του. Δεδομένου ότι σε παρόμοιεις καταγγελίες έχουν ή πρόκειται να προβούν και άλλοι συνδρομητές του παρόχου TELEDOME (επισυναπτόμενο 1, links σε forums που ασχολούνται με τηλεπικοινωνίες), αμφισβητώ την ειλικρίνεια του παρόχου (περί "λάθους" στην ενεργοποίηση της προεπιλογής) και ζητώ την επέμβασή σας προκειμένου να εκλείψουν τέτοιες συμπεριφορές εκμετάλλευσης των συνδρομητών του εν λόγω παρόχου (οι οποίοι συνδρομητές στη μεγάλη τους πλειονότητα δε γνωρίζουν το πώς λειτουργεί η απελευθερωμένη αγορά τηλεπικοινωνιών). Με εκτίμηση," Ο χρόνος μου αξίζει περισσότερο από 15 ευρώ... και γι' αυτό τους πλήρωσα... αλλά τουλάχιστον παραδέχτηκαν ότι "κατά λάθος" ενεργοποίησαν την προεπιλογή. Παράθεση :!: There are exactly 10 kind of people: these who understand binary and those who don't... ........................... johnidis Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getolika Δημ. December 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2006 Ο χρόνος μου αξίζει περισσότερο από 15 ευρώ... και γι' αυτό τους πλήρωσα... αλλά τουλάχιστον παραδέχτηκαν ότι "κατά λάθος" ενεργοποίησαν την προεπιλογή. Και πάλι πιστεύω δεν έπρεπε να πληρώσεις τίποτα,αφού δεν μπορούσαν να σου κάνουν κάτι...Ας πρόσεχαν να μην έκαναν "λάθος"... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M_e_v Δημ. December 12, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2006 εμένα δε μου παραδέχτηκαν στο τηλέφωνο ότι έκαναν λάθος.. μήπως δεν ήμουν αρκετά ζόρικη.. ξέρω γω!! έχω στείλει κι εγώ καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το ίδιο θέμα εδώ κ 3 μέρες, ελπιζω να τις πάρουν υπόψην τους.. Παράθεση "..είναι οι άνθρωποι, μου έλεγες πουλιά..σαν χειμωνιάσει πάντα μακρυά πετάνε..κ έρχονται ίσως να σε δουν κάποια βραδιά..αν έχουν σπάσει τα φτερά τους..ή αν πεινάνε.." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnidis Δημ. December 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2006 εμένα δε μου παραδέχτηκαν στο τηλέφωνο ότι έκαναν λάθος.. μήπως δεν ήμουν αρκετά ζόρικη.. ξέρω γω!! έχω στείλει κι εγώ καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το ίδιο θέμα εδώ κ 3 μέρες, ελπιζω να τις πάρουν υπόψην τους.. Πρέπει να τους στείλεις έγγραφη αμφισβήτηση για το συγκεκριμένο λογαριασμό (-ους), μέσα σε 20 ημέρες από την έκδοσή του (-ς), στην οποία θα αναφέρεις ότι ενεργοποίησαν αυθαίρετα προεπιλογή στην τηλεφωνική σου γραμμή και ως εκ τούτου ζητάς να αντιλογιστούν όλες οι χρεώσεις εξ' αιτίας της προεπιλογής αυτής βάση του εδαφίου 8 του άρθρου 7 του ΦΕΚ 22/Β/17-1-06 (κανονισμός λειτουργίας προεπιλογής φορέα στην ελληνική αγορά). Οι χρεώσεις αυτές περιλαμβάνουν και τα γνωστά νταβατζιλίκια των εξόδων έκδοσης λογαριασμού κλπ. Την αμφισβήτηση πρέπει να τη στείλεις με συστημένο ταχυδρομείο ή (πιο εύκολα) με φαξ (εννοείται ότι θα κρατήσεις το αποδεικτικό λήψης του φαξ). Και πάλι πιστεύω δεν έπρεπε να πληρώσεις τίποτα,αφού δεν μπορούσαν να σου κάνουν κάτι...Ας πρόσεχαν να μην έκαναν "λάθος"... Έχεις δίκιο αλλά και μόνο ότι θα έβλεπα κάθε μήνα το λογαριασμό τους θα έκανε μεγάλο κακό στην ψυχική μου υγεία! Μην ανησυχείς όμως, θα τους αναγκάσω να μου πιστώσουν το ποσό αυτό και θα το ξοδέψω σε ...090 στην υγειά τους! :cool: Παράθεση :!: There are exactly 10 kind of people: these who understand binary and those who don't... ........................... johnidis Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. December 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2006 Πολυ κακως τους πληρωσες. Εχει βγαλει σχετικη ανακοινωση η ΕΕΤΤ πως αν σου ενεργοποιησουν προεπιλογη χωρις να το θελεις μιλας και δε πληρωνεις μια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. December 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2006 Σχεδον ετσι ειναι...με την προυποθεση οτι η ΕΕΤΤ θα απαφανθει υπερ σου. Οποτε αν ισχυουν αυτα που γραφουν τα παιδια παραπανω τοτε οντως δεν θα πληρωσουν :O Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.