Jump to content

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2007


kostas_pav
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χμ, εγώ τον Προγραμματισμό στην αρχή δεν τον πολυκατάλαβαινα, αλλά μετά τα Χριστούγεννα που τον έκανα επανάληψη και ιδίως τώρα τον κατέχω.

 

Λίγο η συγχώνευση και οι πίνακες είναι κάπως δυσκολούτσικα.

 

Αλλά αυτό που φοβάμαι είναι η Φυσική, για να πώ την αλήθεια :worry:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ποιες ώρες πιστεύεται είναι καλύτερο να πηγαίνει κάποιος φροντιστήριο στη γ΄λυκείου και γιατι? 5:00 με 8:00? ή 8:00 με 11:00?

 

Aν έχεις 7ωρο και μετά στις 5 φροντιστήριο είναι δύσκολα... Δύο μέρες μου συμβαίνει αυτό και μπορώ να πω πως δεν πάω και στην καλύτερη κατάσταση φροντιστήριο. Προτιμώ το 8:00 - 23:00

Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά, τζογάρισε στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα!
Link to comment
Share on other sites

Η φυσική εύκολη είναι,ιδιαίτερα αν έχεις βάσεις.Όλο 20 γράφω!

Τα μαθηματικά πρέπει να έιναι δύσκολα!

 

Αντιθέτως τα μαθηματικά τα θεωρώ πιο εύκολα :blink:

Link to comment
Share on other sites

Χμμ αντε μόλις πλησιάζει ο καιρός θα αρχίσουν να λέγονται και SOS ή πιθανά θέματα! Σαν τώρα θυμάμαι στο περσινό topic, που αρκετοί πέτυχαν κάποια SOS! :happy:
Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν θα ήθελα να κάνω μια διόρθωση σε κάτι που είδα παραπάνω!

 

Το ρήμα "διαβάζετε" είναι β' πληθυντικός ενεργητικής φωνής του ρήματος διαβάζω και γράφεται με ε στο τέλος κι όχι με αι! Οπότε αν θέλουμε να πούμε "Πιαδιά πόσες ώρες διαβάζετε;" θα το γράψουμε με ε στο τέλος!Παιδιά για προσέξτε λίγο γιατί άμα κάνουμε τέτοια λάθη καήκαμε! Μιλάμε που μιλάμε χάλια τα Ελληνικά ας τα γράφουμε σωστά τουλάχιστον! Το ρήμα "διαβάζεται", γράφεται με αι στο τέλος, όταν είναι στο γ' ενικό στην παθητική φωνή του ρήματος διαβάζομαι, διαβάζεσαι, διαβάζεται κτλ! Ας είμαστε λίγο προσεκτικοί!

 

Και να φανταστείτε ότι είμαι Μαθηματικός και όχι Φιλόλογος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξερουμε όλοι τα βασικά στοιχεία της γλώσσας μας!

 

Τώρα όσον αφορά τις ώρες διαβάσματος παιδιά, έχω να προτείνω τα εξής:

 

1. Να διαβάζετε με πρόγραμμα και ειδικά τώρα στις επαναλήψεις!

2. Να κοιμάστε τουλάχιστον 7-8 ώρες, πράγμα που σημαίνει ότι κοιμόμαστε στις 12 το βράδυ και ξυπνάμε 7-8 το πρωί.

3. Κόψτε μαχαίρι την τηλεοράση κ τις πολλές εξόδους γιατί σε ένα μήνα γράφετε Πανελλαδικές (το σωστό είναι Πανελλαδικές και ΟΧΙ Πανελλήνιες όπως το λένε μερικοί! Όπως και οι εκδρομές δεν λέγονται πενταήμερες αλλά πενθήμερες!)

4. Μην ασχολείστε με τα δύσκολα προτεινόμενα θέματα που θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στις εφημερίδες γιατί είναι συνήθως πολύ δύσκολα και ΠΟΤΕ δεν έχουν μπει παρόμοια στις Παννελαδικές! Ασχοληθείτε με τα θέματα επανάληψης που σας προτείνουν οι καθηγητές σας. Κάτι ξέρουν παραπάνω.

5. Τελευταία συμβουλή: Να είστε ο εαυτός σας, να πιστεύετε στις δυνάμεις σας, να έχετε ακμαίο ηθικό κι όλα θα πάνε καλά!

 

Κουράγιο, καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλους σας!

 

Σόλων Ανδρεόπουλος

Μαθηματικός

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝ. ΕΞΕΤ. 2007?

[ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΑΝΩΡΙΜΟΣ-ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΓΝΩΣΗ.]

steve
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝ. ΕΞΕΤ. 2007?

[ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΑΝΩΡΙΜΟΣ-ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΓΝΩΣΗ.]

 

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

Από το βιβλίο «Μαθηματικά» της Γ΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Ανδρεαδάκη Στ., κ.α., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2006.

 

ΜΕΡΟΣ Α

 

Κεφάλαιο 2 Μιγαδικοί αριθμοί

 

Παρ. 2.1 Η έννοια του Μιγαδικού Αριθμού.

Παρ. 2.2 Πράξεις στο σύνολο C των Μιγαδικών.

Παρ. 2.3 Μέτρο Μιγαδικού Αριθμού.

 

ΜΕΡΟΣ Β

 

Κεφάλαιο 1 Όριο - Συνέχεια συνάρτησης

 

Παρ. 1.1 Πραγματικοί αριθμοί.

Παρ. 1.2 Συναρτήσεις.

Παρ. 1.3 Μονότονες συναρτήσεις- Αντίστροφη συνάρτηση.

Παρ. 1.4 Όριο συνάρτησης στο x0ΞR

Παρ. 1.5 Ιδιότητες των ορίων, χωρίς τις αποδείξεις της υποπαραγράφου

"Τριγωνομετρικά όρια"

Παρ. 1.6 Μη πεπερασμένο όριο στο x0ΞR.

Παρ. 1.7 Όρια συνάρτησης στο άπειρο.

Παρ. 1.8 Συνέχεια συνάρτησης.

 

Κεφάλαιο 2 Διαφορικός Λογισμός

 

Παρ. 2.1 Η έννοια της παραγώγου, χωρίς την υποπαράγραφο "Κατακόρυφη εφαπτομένη"

Παρ. 2.2 Παραγωγίσιμες συναρτήσεις- Παράγωγος συνάρτηση.

Παρ. 2.3 Κανόνες παραγώγισης, χωρίς την απόδειξη του θεωρήματος που αναφέρεται στην

παράγωγο γινομένου συναρτήσεων.

Παρ. 2.4 Ρυθμός μεταβολής.

Παρ. 2.5 Θεώρημα Μέσης Τιμής Διαφορικού Λογισμού.

Παρ. 2.6 Συνέπειες του Θεωρήματος Μέσης Τιμής.

Παρ. 2.7 Τοπικά ακρότατα συνάρτησης, χωρίς την απόδειξη του θεωρήματος της σελίδας

262 και χωρίς το θεώρημα της σελίδας 264 (κριτήριο της 2ης παραγώγου).

Παρ. 2.8 Κυρτότητα - Σημεία καμπής συνάρτησης. (Θα μελετηθούν μόνο οι συναρτήσεις που

είναι δύο, τουλάχιστον, φορές παραγωγίσιμες στο εσωτερικό του πεδίου ορισμού τους).

Παρ. 2.9 Ασύμπτωτες - Κανόνες De l’ Hospital.

Παρ. 2.10 Μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης.

 

Κεφάλαιο 3 Ολοκληρωτικός Λογισμός

 

Παρ. 3.1 Αόριστο ολοκλήρωμα.

Παρ. 3.2 Μέθοδοι ολοκλήρωσης, χωρίς τις αποδείξεις των τύπων της ολοκλήρωσης κατά

παράγοντες και της ολοκλήρωσης με αντικατάσταση.

Παρ. 3.4 Ορισμένο ολοκλήρωμα

Παρ. 3.5. Η συνάρτηση F(x) =

Παρ. 3.7 Εμβαδόν επιπέδου χωρίου, χωρίς την εφαρμογή 3 της σελίδας 348.

 

Παρατηρήσεις

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη θα διδαχτεί σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι.

Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δε διδάσκονται και δεν εξετάζονται.

Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.

Εξαιρούνται από την εξεταστέα-διδακτέα ύλη οι εφαρμογές και οι ασκήσεις που αναφέρονται σε λογαρίθμους με βάση διαφορετική του e και του 10.

Link to comment
Share on other sites

βγαλτην υλη.. αγχωνόμαστε..

 

οσον αφορα τον μαθηματικο παραπάνω.

θέλω να σε ρωτήσω κάτι, αν μπορείς ή να ανεβάσεις ή να στείλεις κανα mail ή κανα pm αν δε βαριέσαι και έχεις και στο πισι σου κανα επαναληπτικό θέμα ή τπτ sos. ή τι να προσέξουμε..

:)

 

 

μετρήστε πόσα "ή" περασαν απο την οθόνη σας και κερδίστε..

Αγγελίες στο Buy & Sell Μόνο..
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝ. ΕΞΕΤ. 2007?

[ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΑΝΩΡΙΜΟΣ-ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΓΝΩΣΗ.]

 

Το 1ο αποτέλεσμα στο google για την ύλη των εξετάσεων 2006-2007 (σε μορφή pdf) :

 

http://lyk-ralleion.att.sch.gr/Ekp_themata/exetastea_yli_genikou_2007.pdf

 

Κάνε scroll-down μέχρι να βρεις την κατεύθυνση σου.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια , λειτουργω βαση σχεδιου.Τι εννοω με αυτο ?Ειναι απλο θα σας το εξηγησω.

 

Πηρα μια λευκη κολα χαρτι Α-4 στο οποιο σχεδιασα τι ενεργειες πρεπει να κανω για την καλη εκβαση και την επιτυχια στις εξετασεις.Εφοσον εχω μπροστα μου εναν τελευταιο μηνα , και με βαση τις ηδη αρκετες γνωσεις , επρεπε να κανω ενα σχεδιο το οποιο θα ηταν αυξημενο ποιοτικα σε συνδυασμο με τον λιγο χρονο...Καταρχας , εγραψα τις ημερες που εχω τα φροντιστηρια και τι μαθημα , τις ωρες , και το ΣΥΝΟΛΟ των ωρων της εβδομαδας.

 

Στην συνεχεια , για το καθε μαθημα σχεδιασα εναν μικρο πινακα στον οποιο αναφερω τους αντικειμενικους σκοπους που πρεπει να πετυχω.Τυγχανει να ειμαι Θεωρητικη Κατ/νση , ετσι για παραδειγμα θα κανω χρηση της ιστοριας.Εβαλα λοιπον διορια 1 εβδομαδα και χωρισα την καθε μερα στο τι ακριβως πρεπει να μαθω.Την τελευταια ημερα της εβδομαδας την ορισα ως "γενικη επαναληψη" πανω στην Ιστορια.Το ιδιο εκανα και για τα αλλα μαθηματα.

 

Βαση του σχεδιου , απο τις 25 Απριλιου και μετα, θα μαθαινω 25 αρχικους χρονους στα Λατινικα την ημερα.Το αποτελεσμα θα ειναι μεσα σε 20 ημερες (απο τις 20 εως 15 Μαιου) να μαθω 500 αρχικους χρονους.Ως ΜΕΓΙΣΤΟ χρονο αφιερωσης εκμαθησης αρχικων χρονων ορισα 1 ωρα και 30 λεπτα ΟΧΙ παραπανω.

 

Ο μεσος ορος που διαβαζω αυτην την περιοδο , απο τις 16 Απριλιου και μετα , με βαση το σχεδιο μου ειναι 6 με 7 ωρες την ημερα + τις ωρες φροντιστηριων + 7-8 ωρες υπνου.Πχ , Τριτη καθαριζω απο τα φροντιστηρια 2:30 το μεσημερι.

Διαβαζω απο 15:00 εως 18:00 , και απο 19:00 εως 22:00.Μετα κανω μια γενικη επαναληψη 22:00-22:30 (οταν αφορα θεωριτικα μαθηματα).

 

Εν ολιγοις , αυτο ειναι ενα γενικο σχεδιο το οποιο εφτιαξα..Το ονομασα κιολας.Σας προτρεπω να το κανετε διοτι παιρνετε ηθικο κανοντας εναν σχεδιασμο...Αραγε γιατι δεν σκεφτεστε τις πανελλαδικες εξετασεις ως μια τελικη μαχη για την νικη σας?Για καντε το..Φτιαξτε ενα στρατηγικο σχεδιο πληγματος και... ξεσκιστε τους!

 

ΥΓ : θα πρεπει τελος να υπολογισετε τις συνολικες ωρες που θα εχετε βρει.Ισως εαν εχετε ιδιαιτερο δυσκολο προγραμμα και προβλημα απουσιων απο το σχολειο να αναγκαστητε να "γραντζουνισετε" τον πατο του βαρελιου για να κανετε ενα ικανοποιητικο σχεδιο βραχυχρονιας υπερ-ενισχυσης στην υλη.

 

Εγω για παραδειγμα , εαν λαβουμε υποψην οτι απο τις 20Απριλιου εως και τις 16Μαιου (17 και 18 μαιου ειναι μερες θεωριτικης ενισχυσης εκθεσης) βγαζω 182 ωρες εαν λαβουμε υποψιν μας 7 ωρες την μερα.Αντικειμενικος σκοπος μου ειναι να φτασω τις 200 ωρες απο τις 20Απριλιου εως και τις 16Μαιου.

 

Οποτε σε γενικες γραμμες , ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΧΩΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ.Να προσπαθητε να διαβαζετε ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μαθημα για καποιες ημερες οχι πχ την μια να κανετε διαβασμα η επαναληψη των Μαθηματικων Κατ/νσης για 2-3 ωρες και τις αλλες 2-3 ωρες ΑΟΔΕ.Να κανετε μετα τα μαθηματικα Φυσικη η ακομα και προγραματισμο γιατι το ΑΟΔΕ ειναι ασχετο με μαθηματικες πραξεις ενω τα αλλα 2 μαθηματα εχουν μεγαλη συγγενεια με τα Μαθηματικα.

 

ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

 

Εαν ειναι καποιοι στο 5το πεδιο , οπου το ΑΟΘ και τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ειναι αυξημενης βαρυτητας , στον σχεδιασμο που θα κανετε , ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕ τις ωρες των φροντιστηριων στα συγκεκριμενα μαθηματα , και ΜΗΝ αρχισετε να τα διαβαζετε αυτα ΠΡΙΝ την ελευση του Μαιου...Να θυμαστε οτι δεν υπαρχει χρονος για αυτο δωστε μια γερη ωθηση την περιοδο 1 Μαιου εως 15 Μαιου!

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ο μεσος ορος που διαβαζω αυτην την περιοδο , απο τις 16 Απριλιου και μετα , με βαση το σχεδιο μου ειναι 6 με 7 ωρες την ημερα + τις ωρες φροντιστηριων + 7-8 ωρες υπνου.Πχ , Τριτη καθαριζω απο τα φροντιστηρια 2:30 το μεσημερι.

Διαβαζω απο 15:00 εως 18:00 , και απο 19:00 εως 22:00.Μετα κανω μια γενικη επαναληψη 22:00-22:30 (οταν αφορα θεωριτικα μαθηματα).

 

Σύμφωνα με κάποιες δημοσκοπήσεις που έγιναν οι Ελληνες είναι οι μοναδικοί στην Ευρώπη που διαβάζουν τόσο πολύ και γενικά τρώνε τόσες ώρες σε διαβάσματα, φροντιστήρια κτλ(στο εξωτερικό κανείς δεν πάει φροντιστήρια μετα απο το σχολείο),αλλά σύμφωνα με κάποια άλλη δημοσκόπηση είμαστε προτελευταίοι στο επίπεδο μόρφωσης μετά την Αφρική αν δεν με απατά η μνήμη μου :shifty: (Ουγκάντα κ έτσι :p )

Μην βιαστείτε να το κρίνετε αρνητικά, το είχα διαβάσει σε κάποια εφημερίδα πρίν κάποιους μήνες απλώς δεν θυμάμαι σε ποιά για να σας το πώ.

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη το μηνυμα του παλληκαριου εν ονοματι SΚΥPE θα ηθελα να σας πω κατι μην αφηνετε παιδια την ευκαιρια που σας δινεται να παει χαμενη!(χωρις να σημαινει οτι οποιος δεν πετυχει τελειωσανε ολα γι'αυτον).πανω απο ολα ειναι να το πιστεψετε εσεις και να το θελετε και τοτε ειναι σιγουρη η επιτυχια, αλλα να το θελετε πραγματικα και να κατσετε να διαβασετε, οχι μα..λα..κιες.

ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ,7 ΜΑΛΑΚ..ΙΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ Κ ΟΛΑ (μαζι με αυτους που ειναι στο 5ο πεδιο)ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΛΗΣΗ ΤΑ ΒΓΑΖΕΤΕ.

Α ΡΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟΤΕ...............

steve
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ πάντως με τα συμπεράσματα όποιας τέτοιας έρευνας είχες διαβάσει. Το οτι οι Έλληνες διαβάζουν στο λύκειο (ή γενικότερα στη δευτεροβάθμια βαθμίδα αν θέλετε ) περισσότερο απ'όλες τις άλλες χώρες τις Ευρώπης είναι αλήθεια πιστεύω . Το επίπεδο μόρφωσης όμως σ'αυτή τη βαθμίδα είναι αρκετά υψηλό παρά τα προβλήματα των ελληνικών σχολείων. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στο οτι η Β και Γ τάξη του Λυκείου έχει μετατραπεί στα περισσότερα σχολεία και φροντιστήρια μια προετοιμασία για τις πανελλήνιες ( Πανελλήνιες ή Πανελλαδικές. Όπως αρέσει στον καθένα... ). Και δε φτάνει αυτό αλλά χρόνο με το χρόνο τα παιδιά αρχίζουν όλο και από μικρότερες τάξεις να προσανατολίζονται ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένα μαθήματα με σκοπό "να γράψουν καλύτερα στις πανελλήνιες...". Το επίπεδο μόρφωσης πέφτει όμως αρκετά στη τριτοβάθμια εκπαίδευση που απ'ότι βλέπω τώρα πια από κοντά πολλοί πάνε με τη νοοτροπία (μετά την κούραση της Γ Λυκείου, και πιστεύοντας τους μύθους όπως οτι το πανεπιστήμιο δε θέλει διάβασμα κλπ) οτι κάποια στιγμή θα βγουν γιατί απλώς δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο . Αυτό όμως είναι άλλο θέμα , άσχετο με το topic που δε χρειάζεται να το συζητήσουμε εδώ πέρα.

 

 

 

Όσο για το θέμα του διαβάσματος, πιστεύω οτι όλα αυτά τα 5ωρα , 8ωρα και βάλε διαβάσματος είναι όχι μόνο υπερβολικά αλλά τρελά . Εγώ απ'ότι θυμάμαι πέρυσι εκτός από 1 ώρα φροντιστήριο τις καθημερινές κ 2 ώρες τα Σάββατα και τις Κυριακές δεν νομίζω να διάβαζα πάνω από 1 άντε το πολύ 2 ώρες την ημέρα, ενώ τον τελευτάιο μήνα μπορεί και 3-5 ώρες κάποιες μέρες.

Τώρα πια ότι ξέρετε ουσιαστικά θα γράψετε. Αρκει να το πιστέψετε και να πάτε ξέροντας οτι θα γράψετε. Όλες οι επαναλήψεις και τα διαγωνίσματα προσομοίωσης που γίνονται αυτές τις μέρες γίνονται απλώς για να υπενθυμίσουν κάποιες λεπτομέρειες που ίσως να έχουν διαφύγει από την επανάληψή σας...

 

Προσωπικά και εκ πείρας πιστεύω οτι δεν είναι ανάγκη να αλλάξετε εντελώς το καθημερινό σας πρόγραμμα , όπως και οτι κάποιες βόλτες είναι αρκετά σημαντικές ώστε να καθαρίσει το μυαλό σας και να μην κουραστείτε από αυτη τη περίοδο. Βέβαια , δεν λέμε να είστε και όλη μέρα για καφέ ή basket αλλά δεν χρειάζεται να "λιώσετε" και στο διάβασμα όπως κάποιοι κακώς κάνουν.

Άγχος εννοείται οτι δεν πρέπει να υπάρχει , και δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει...

 

 

Καλή επιτυχία λοιπόν σε όλους και όλες και να θυμάστε οτι δεν πηγαίνετε στις εξετάσεις για να γράψετε κάποιο συγκεκριμένο βαθμό πχ 14,17,19 αλλά όσο καλύτερα γίνεται . Με αυτό το σκεπτικό σίγουρα θα κερδίσετε έστω και μερικά μόρια , αλλά σίγουρα δεν θα χάσετε !

 

---edit----

 

Και όπως λέει πολύ σωστά και ο φίλος steve πιο πάνω , κανένα μάθημα δεν είναι δύσκολο αν δεν το φοβηθείς .

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Petemil εσυ εδωσες περσυ ή φετος; Ποσα μορια εβγαλες αν επιτρεπεται;

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ πάντως με τα συμπεράσματα όποιας τέτοιας έρευνας είχες διαβάσει. Το οτι οι Έλληνες διαβάζουν στο λύκειο (ή γενικότερα στη δευτεροβάθμια βαθμίδα αν θέλετε ) περισσότερο απ'όλες τις άλλες χώρες τις Ευρώπης είναι αλήθεια πιστεύω . Το επίπεδο μόρφωσης όμως σ'αυτή τη βαθμίδα είναι αρκετά υψηλό παρά τα προβλήματα των ελληνικών σχολείων. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στο οτι η Β και Γ τάξη του Λυκείου έχει μετατραπεί στα περισσότερα σχολεία και φροντιστήρια μια προετοιμασία για τις πανελλήνιες ( Πανελλήνιες ή Πανελλαδικές. Όπως αρέσει στον καθένα... ). Και δε φτάνει αυτό αλλά χρόνο με το χρόνο τα παιδιά αρχίζουν όλο και από μικρότερες τάξεις να προσανατολίζονται ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένα μαθήματα με σκοπό "να γράψουν καλύτερα στις πανελλήνιες...". Το επίπεδο μόρφωσης πέφτει όμως αρκετά στη τριτοβάθμια εκπαίδευση που απ'ότι βλέπω τώρα πια από κοντά πολλοί πάνε με τη νοοτροπία (μετά την κούραση της Γ Λυκείου, και πιστεύοντας τους μύθους όπως οτι το πανεπιστήμιο δε θέλει διάβασμα κλπ) οτι κάποια στιγμή θα βγουν γιατί απλώς δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο
Αυτό είναι γεγονός.Βάλε και την Α Λυκείου!Από τώρα ακόμη σκέφτονται οι περισσότεροι μόνο άλγεβρα,φυσική(γεωμετρία όχι γιατί δε γράφουμε πανελλάδικες;)).Η κατάσταση έχει φτάσει σε απερίγραπτα όρια.ΕΠικρατεί χάος μέσα στο σχολείο καθώς κανείς δεν ένδιαφέρεται.Όλοι κοιτάζουν να κάνουν χαβαλέ να περάσει η ώρα για να πάνε να διαβάσουν για το φροντιστήριο ή να πάνε στο φροντιστήριο.Δε λέω ότι εγώ δε πάω φροντιστήριο,και εγώ πάω μαθηματικά και φυσική αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.

Επίσης γίνεται και μιά (μάχη) μεταξύ αυτών που θα ακολουθήσουν θεωρητική και αυτών της θετικής,για να φανταστείτε ακόμη και ανάμεσα στη τεχνολογικη θετική υπάρχει διένεξη!Εμείς που θα πάμε τεχνολογική ενδιαφερόμαστε μόνο για προγραμματισμό άλγεβρα και φυσική και σε όλα τα άλλα κάνουμε βλακείες,ενώ οι θετικοί προσέχουν και χημεία φυσική που εμείς την έχουμε γραμμένη.Οι θεωρητικοί οι καημένοι από την άλλοι θέλουν να παρακολουθήσουν αρχαία και όλοι οι άλλοι κάνουμε υπερβολική φασαρία στη τάξη με αποτέλεσμα ο καθηγητής να ασχολείται πιο πολύ με τους φασαρίες παρά με τη παράδοση του μαθήματος.:!:

Link to comment
Share on other sites

Petemil εσυ εδωσες περσυ ή φετος; Ποσα μορια εβγαλες αν επιτρεπεται;

Εγώ έδωσα πέρσι εξετάσεις , και έβγαλα αρκετά μόρια για τη σχολή που ήθελα να περάσω (γύρω στα 19100 ) . Στόχος μου όμως δεν ήταν να γράψω ίσα ίσα για να περάσω στη σχολή μου , αλλά όσο καλύτερα μπορούσα, και κυρίως ήξερα οτι μπορούσα. Αυτό το λέω γιατι πολλοί πάνε να γράψουν χωρίς να είναι σίγουροι για τον εαυτό τους και για το τι μπορούν να κάνουν.

Τσαμπουκάς χρειάζεται .

 

Και τέλος ακόμα και μια ατυχία να γίνει μην πτοείστε και ας μη ξεχνάμε οτι σε κάθε είδους εξετάσεις μετρά και η τύχη ...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δλδ αν μπω μεσα στην αιθουσα κ τα σπασω ολα, περναω; :p

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλα τωρα κατι τετοια δεν θα ηθελα να τα σχολιασω.Γιατι εσυ μπορει να διαβαζες 1-2 ωρες αλλα προφανως δεν θα ησουν Θεωριτικη κατ/νση.Για προσπαθησε λοιπον να μην διαβασεις και να βασιστεις καθαρα και μονο στα φροντιστηρια ενω εισαι Θεωριτικη κατ/νση και μετα θα δεις το αποτελεσμα....

 

Οσο αναφορα τον τσαμπουκα συμφωνω απολυτος , ομως εαν δεν κατεχεις βασικες γνωσεις δεν θα καταφερεις τιποτα.Η τυχη ευνοει τους τολμηρους αλλα δεν νομιζω οτι χωρανε μαγκιες στις πανελλαδικες.Ασε που εγω προσωπικα μονο τυχερος δεν ειμαι.........

Link to comment
Share on other sites

Καλα τωρα κατι τετοια δεν θα ηθελα να τα σχολιασω.Γιατι εσυ μπορει να διαβαζες 1-2 ωρες αλλα προφανως δεν θα ησουν Θεωριτικη κατ/νση.Για προσπαθησε λοιπον να μην διαβασεις και να βασιστεις καθαρα και μονο στα φροντιστηρια ενω εισαι Θεωριτικη κατ/νση και μετα θα δεις το αποτελεσμα....

 

Οσο αναφορα τον τσαμπουκα συμφωνω απολυτος , ομως εαν δεν κατεχεις βασικες γνωσεις δεν θα καταφερεις τιποτα.Η τυχη ευνοει τους τολμηρους αλλα δεν νομιζω οτι χωρανε μαγκιες στις πανελλαδικες.Ασε που εγω προσωπικα μονο τυχερος δεν ειμαι.........

Ήμουν στην θετική όμως... και δεν στηριζόμουν στα φροντιστίρια... το αντίθετο, στηριζόμουν στον εαυτό μου και συνεχίζω να στηρίζομαι και να είμαι σίγουρος για εμένα. Αν είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου να είσαι σίγουρος οτι θα καταφέρεις να γράψεις το καλύτερο που μπορείς, και αυτό ισχύει σε κάθε κατεύθυνση... Όσο αφορα τη τύχη δεν εννοώ να περιμένεις να "πέσουν τα θέματα που ξέρεις" και άλλα τέτοια, αλλά απλώς να μην είσαι άτυχος... ( όπως το να πέσεις σε στρυφνό διορθωτή ή το να κάνεις κάποια απροσεξία την ώρα που γράφεις )

 

 

Τέλοσπάντων παιδιά , το θέμα είναι να πιστέψετε στον εαυτό σας και να μη σας πάρει από κάτω ότι και αν γίνει. Αν βάλεις κάτι στόχο , κάποια στιγμή θα το πετύχεις. Καλή επιτυχία σε όλους σας...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΑΓΑΠΗΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Πηγαινα φροντιστηριο απο την Β λυκειου και εκανα ολο το σετ των μαθηματων.Οι γονεις μου,οπως οι γονεις ολων μας,θελανε το καλυτερο για μενα,αγωνιουσαν διαρκως και ευχονταν οι κοποι τους να μην πανε χαμενοι, και να νιωσουν υπερηφανοι και αυτοι.ΠΩΣ? Μα φυσικα με το να δουν το παιδι τους να εχει εξασφαλισει ενα καλυτερο αυριο.Ελα ομως που το καλο τους το παλληκαρι ηταν αναισθητο και δεν εκτιμουσε αυτα που του προσφερανε απλοχερα.Ο καιρος περασε, ηρθαν οι πανελλαδικες,επικρατουσε και τοτε ολο αυτο κλιμα που επικρατει και τωρα,λιγο αγχος για το πως θα ειναι τα πραγματα.Ο τοτε μικροτερος σε ηλικια steve πηγε, εγραψε,και πατωσε!(ετσι απλα)

Μετα,οπως ηταν φυσικο,επικρατουσε ενα κλιμα στενοχωριας.Ηρθε το καλοκαιρι,ηρθε η δουλεια και η επιθυμια του για μια δευτερη προσπαθεια.(η συνεχεια στο επομενο επεισοδιο).ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ:)

Αυτο που θελω να πω (και ισως καποια στιγμη τελειωσω αυτο το απεραντο κειμενο)ειναι το εξης.ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ,ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

Γιατι δυστυχως συμβαινει το εξης .Ατομα σαν κι εμενα, που τα βρισκουν ολα ετοιμα(ΝΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΝΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΤΟΥΤΟ, ΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ)πολλες φορες δεν εκτιμανε αυτα που τους προσφερονται, και βλεπεις αλλα παιδια που μπορει να μην τα εχουν ολα αυτα και εχουν συνειδητοποιησει τι θελουν,πρωτευουν στα γραμματα και σε ολα!

steve
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...