Jump to content

Γνωρίζετε ποια σταθερή τηλεφωνία χρησιμοποιείτε???


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλά. Θα σου πω μια επωνυμία μονάχα (μέχρι πέρσι έφταιγε για όλα τα δεινά, δεν ξέρω αν ΑΚΟΜΑ κάνει τα ίδια...)

 

Μπότσας Ιωάννης Μονοπρόσωπη Εμπορική ;)

 

"Συνεργάτης" της Forthnet που (ένα φεγγάρι) έφερνε 1000 αιτήσεις τη μέρα. Το τμήμα πωλήσεων σε συνεργασία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αναγνώριζαν ότι ο κόσμος διαμαρτυρόταν, αλλά γίνονταν "μόνο" 100 διακοπές από τις 1000 (τη μέρα!), άρα 900 κορόιδα κάθονταν...

 

Η τακτική, απλούστατη...Εγγραφή χωρίς υπογραφές, με τηλέφωνο, προωθόντας "νέα προσφορά από τον ΟΤΕ" και παίρνοντας ΑΔΤ και ΑΦΜ (ή μόνο το ένα από τα δύο) και μερικά άλλα στοιχεία.

 

Σε άλλες περιπτώσεις, ούτε ΚΑΝ αυτό...Πέρσι που ο κανονισμός δεν υπαγόρευε ηχογραφήσεις για προεπιλογή, καταλαβένετε που είχε φτάσει το πράγμα :whistle:

 

Φυσικά, ούτε λόγος για εν γνώσει παρανομία όταν καλούσε κάποιος για ενημέρωση..."Είναι μεμονωμένο περιστατικό, δεν φέρουμε ευθύνη, συγνώμη...Πάντως οι κλήσεις έγιναν, έστω και σε εμάς, οπότε πληρώστε πριν διακόψετε" (!!!)

 

Μερικοί μάγκες βέβαια που έκαναν διακοπή χωρίς ΦΑΞ (ΦΑΞ διακοπής = αποδοχή ότι υπήρχε υπηρεσία που πρέπει να διακοπεί = χάνεις το δίκιο σου ενυπόγραφα) πήραν απλά 200-300 Ε τηλέφωνα τσάμπα εις υγείαν της Forthnet...

Φίλε μου η πρόταση :"Πάντως οι κλήσεις έγιναν, έστω και σε εμάς, οπότε πληρώστε πριν διακόψετε" (!!!) διατυπώθηκε αυτούσια όπως την έγραψες από την 1η τηλεφωνήτρια της Forthnet που "τα άκουσε"...Βέβαια δε μίλησαν για μεμονομένο περιστατικό (σε εμένα) καθώς τους είχα πει ότι έγινε σε πολλούς συγχωριανούς μου το ίδιο πράγμα και μάλιστα με ρώτησαν αν είμαι ο δήμαρχος!!!!!!:D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 70
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Χεχε...Αν έπαιρνες τηλέφωνο πέρσι για αυτό το θέμα, θα στην διατύπωνα...εγώ ;) γιαυτό και ξέρω τι παίζει με αυτό το ζήτημα...

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

 

Μερικοί μάγκες βέβαια που έκαναν διακοπή χωρίς ΦΑΞ (ΦΑΞ διακοπής = αποδοχή ότι υπήρχε υπηρεσία που πρέπει να διακοπεί = χάνεις το δίκιο σου ενυπόγραφα) πήραν απλά 200-300 Ε τηλέφωνα τσάμπα εις υγείαν της Forthnet...

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

ρε τι γίνεται στον κόσμο!!!

Σωστά , έχεις δίκιο ότι με το φάξ αποδέχεσαι ότι υπήρχε υπηρεσία που πρέπει να διακοπεί , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι την υπηρεσία αυτή εσύ την είχες αποδεχτεί.;)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Χεχε...Αν έπαιρνες τηλέφωνο πέρσι για αυτό το θέμα, θα στην διατύπωνα...εγώ ;) γιαυτό και ξέρω τι παίζει με αυτό το ζήτημα...

Sovjohn τι βόμβα ήταν αυτή που έσκασε εναντίον των δύσπιστων!!!!!!Ευχαριστώ για τη δικαίωση φίλε, γιατί αρχικά υπήρξε κάποιος που ισχυριζόταν ότι αυτά δεν έγιναν ούτε θα γίνουν ποτέ στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Το κατά λάθος μπορεί να είναι δικαιολογία για να καλύψουν το όλο θέμα και το δικό τους μερίδιο ευθύνης στον μη έλεγχο των συνεργατών.

Αν εγώ σαν συνεργάτης στείλω την αίτηση με μιά υπογραφή αυτοί πρέπει να το ενεργοποιήσουν καθώς δεν μπορούν να διασταυρώνουν κάθε πελάτη άν όντως αυτός έχει υπογράψει.

Σκέψου εσένα σαν πελάτη που έρχεσαι σε μένα το φίλο σου να σου κάνω μία αίτηση για την ΧΧΧ εταιρεία και αφού την υπογράψεις να σε πάρει η εταιρεία και να σε ρωτήσει άν πράγματι υπόγραψες και για επιβαιβέωση στείλτε μας πάλι μία αίτηση υπογεγραμένη με γνήσιο της υπογραφής ταχυδρομικώς και αντίγραφο της ταυτότητάς σας.

Τους στέλνεις στο ακόμα παραπέρα και πας σε άλλη εταιρεία που δεν θα σε παιδεύει.

Έτσι απλά τα βλέπω και φυσικά υπάρχουν οι επιτήδιοι που το εκμεταλέυονται.

 

Ο εμπορικος συνεργατης θα πρεπει να εχει και τα στοιχεια σου ομως για να να προχωρησει η αιτηση.

Δηλαδη ονοματεπωνυμο, τηλεφωνο, διευθυνση, ΑΦΜ, ΔΟΥ και τυπο γραμμης (δεν χρειαζεται παντα).

 

Καποια πες οτι τα βρισκει απο τον καταλογο του ΟΤΕ αλλα ΑΦΜ, ΔΟΥ και τυπο γραμμης πως θα τα βρει εαν δεν τα δωσεις εσυ; ;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδη διαβασα πολλα διαφορετικα πραγματα στο θρεντ, να ξεκαθαρισω πως αν δεν υπαρχει υπογραφη ή ηχογραφημενη συνομιλια που να αποδεικνυει οτι εγινε η αιτηση τοτε το καλυτερο ειναι να γινει μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ για να βρεθει ακρη.

Αν δεν γινει και εχει ενεργοποιηθει και η προεπιλογη στη γραμμη, ακομα και να μην πληρωσετε το λογαριασμο του παροχου (επειδη τα 'πηρατε' ή τα βρηκατε με την εταιρια) θα πληρωσετε το χαρατσι καταργησης ή αλλαγης της προεπιλογης στον ΟΤΕ ;)

Οσον αφορα την συνομιλια, η εταιρια ειναι υποχρεωμενη να παρεχει αντιγραφο στον πελατη κατοπιν αιτηματος απο τον ιδιο. Αν τα μασανε στο CC τοτε μαλλον παιζει παρανομια :mad:

 

Οσον αφορα τους αντιπροσωπους, νομιζω πως μια εταιρια θα πρεπει να προσεχει με ποιους συνεργαζεται...ειναι ευθυνη δικη της να ελεγχει αν η δουλεια τους γινεται σωστα οπως ελεγχει και το δικο της τμημα πωλησεων!

 

Δεν ειναι δυνατον να εχει αντιπροσωπους μια εταιρια και οταν χτυπανε τα κουδουνια να λενε 'Ειμαστε απο την ΔΕΗ, για τον λογαριασμο σας προκειται' για να τους ανοιξουν :mad:

Link to comment
Share on other sites

Επειδη διαβασα πολλα διαφορετικα πραγματα στο θρεντ, να ξεκαθαρισω πως αν δεν υπαρχει υπογραφη ή ηχογραφημενη συνομιλια που να αποδεικνυει οτι εγινε η αιτηση τοτε το καλυτερο ειναι να γινει μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ για να βρεθει ακρη.

Αν δεν γινει και εχει ενεργοποιηθει και η προεπιλογη στη γραμμη, ακομα και να μην πληρωσετε το λογαριασμο του παροχου (επειδη τα 'πηρατε' ή τα βρηκατε με την εταιρια) θα πληρωσετε το χαρατσι καταργησης ή αλλαγης της προεπιλογης στον ΟΤΕ ;)

Οσον αφορα την συνομιλια, η εταιρια ειναι υποχρεωμενη να παρεχει αντιγραφο στον πελατη κατοπιν αιτηματος απο τον ιδιο. Αν τα μασανε στο CC τοτε μαλλον παιζει παρανομια :mad:

 

Οσον αφορα τους αντιπροσωπους, νομιζω πως μια εταιρια θα πρεπει να προσεχει με ποιους συνεργαζεται...ειναι ευθυνη δικη της να ελεγχει αν η δουλεια τους γινεται σωστα οπως ελεγχει και το δικο της τμημα πωλησεων!

 

Δεν ειναι δυνατον να εχει αντιπροσωπους μια εταιρια και οταν χτυπανε τα κουδουνια να λενε 'Ειμαστε απο την ΔΕΗ, για τον λογαριασμο σας προκειται' για να τους ανοιξουν :mad:

 

Σωστά.Μετά τα λεγόμενα σου με έβαλες όμως σε υποψίες.Έτσι ρώτησα για το "χαράτσι" στην Τελλας(10€ της προεπιλογής)αλλά με διαβεβαίωσαν ότι δε θα το πληρώσω,καθώς παραδέχτηκαν ότι ήταν δικό τους "λάθος".

Link to comment
Share on other sites

Σωστά.Μετά τα λεγόμενα σου με έβαλες όμως σε υποψίες.Έτσι ρώτησα για το "χαράτσι" στην Τελλας(10€ της προεπιλογής)αλλά με διαβεβαίωσαν ότι δε θα το πληρώσω,καθώς παραδέχτηκαν ότι ήταν δικό τους "λάθος".

 

Eυτυχως η περιπετεια σου τελειωσε χωρις να πληρωσεις € :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και σε μένα μια από τα ίδια!

 

Ήρθε ξαφνικά πριν δυο βδομάδες λογαριαμός από την Tellas! Χωρίς να έχω κάνει ποτέ αίτηση.

 

Στον λογαριασμό αναγραφόταν περίοδος χρέωσης 23/09/2003-31/07/2006. Τελείως "συμπτωματικά" στις 18/09/2003 έκανα συμβόλαιο Cosmote στον Γερμανό. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα δεν μου είχε έρθει κανένας λογαριασμός.

 

Στα μέσα του προηγούμενου μήνα παρατήρησα ότι για κανά-δυο βδομάδες, το σταθερό μου τηλέφωνο είχε απόκρυψη (προφανώς "κατά λάθος" ενεργοποιήθηκε και σε εμένα η προεπιλογή...). Επειδή είχα ακούσει σχετικά παράπονα, φαντάστηκα ότι κάποια παλιοδουλειά είχε γίνει, αλλά λόγω άδειας δεν το έψαξα παραπάνω. Εν τω μεταξύ το τηλέφωνο επανήρθε στα κανονικά του, οπότε υπέθεσα ότι τελικά ήταν κάποια βλάβη του ΟΤΕ.

 

Στην εξυπηρέτηση πελατών της Tellas που πήρα πάντως, δεν φάνηκε να ανησυχούν ιδιαίτερα. Μου είπαν απλώς να αγνοήσω τον λογαριασμό και θα ξαναεπικοινωνήσουν και εκείνοι μαζί μου...

 

Απίστευτα καραγκιοζιλίκια! Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κάνουμε όλοι οι παθόντες είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol:

ρε τι γίνεται στον κόσμο!!!

Σωστά , έχεις δίκιο ότι με το φάξ αποδέχεσαι ότι υπήρχε υπηρεσία που πρέπει να διακοπεί , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι την υπηρεσία αυτή εσύ την είχες αποδεχτεί.;)

 

Εγω σε μία τέτοια περίπτωση που μου είχε τύχει είχα γράψει στο fax:

Παρακαλώ διακόψτε μου την συνδεση (τάδε) για την οποία ούδέποτε έκανα αίτηση ;)

Οποτε δεν αποδέχομαι τίποτα!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω σε μία τέτοια περίπτωση που μου είχε τύχει είχα γράψει στο fax:

Παρακαλώ διακόψτε μου την συνδεση (τάδε) για την οποία ούδέποτε έκανα αίτηση ;)

Οποτε δεν αποδέχομαι τίποτα!!

 

Μα και τίποτα να μην έγραφες δεν είχε σημασία.

Απλά ζητάς την διακοπή μιας υπηρεσίας που ποτέ δεν ζήτησες αλλά σου προσφέρθηκε εν αγνοία σου.

Η υπηρεσία όντως υπήρχε ενεργοποιημένη, αυτό είναι γεγονός είτε κάποιος το αποδεχτεί είτε όχι.

Σημασία έχει ότι δεν ζήτησε την υπηρεσία

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα μια από τα ίδια!

 

Ήρθε ξαφνικά πριν δυο βδομάδες λογαριαμός από την Tellas! Χωρίς να έχω κάνει ποτέ αίτηση.

 

Στον λογαριασμό αναγραφόταν περίοδος χρέωσης 23/09/2003-31/07/2006. Τελείως "συμπτωματικά" στις 18/09/2003 έκανα συμβόλαιο Cosmote στον Γερμανό. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα δεν μου είχε έρθει κανένας λογαριασμός.

 

Στα μέσα του προηγούμενου μήνα παρατήρησα ότι για κανά-δυο βδομάδες, το σταθερό μου τηλέφωνο είχε απόκρυψη (προφανώς "κατά λάθος" ενεργοποιήθηκε και σε εμένα η προεπιλογή...). Επειδή είχα ακούσει σχετικά παράπονα, φαντάστηκα ότι κάποια παλιοδουλειά είχε γίνει, αλλά λόγω άδειας δεν το έψαξα παραπάνω. Εν τω μεταξύ το τηλέφωνο επανήρθε στα κανονικά του, οπότε υπέθεσα ότι τελικά ήταν κάποια βλάβη του ΟΤΕ.

 

Στην εξυπηρέτηση πελατών της Tellas που πήρα πάντως, δεν φάνηκε να ανησυχούν ιδιαίτερα. Μου είπαν απλώς να αγνοήσω τον λογαριασμό και θα ξαναεπικοινωνήσουν και εκείνοι μαζί μου...

 

Απίστευτα καραγκιοζιλίκια! Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κάνουμε όλοι οι παθόντες είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου.Θα μπορούσες να μας πεις αν μένεις επαρχία ή όχι για να δούμε που συμβαίνουν οι κατα"λάθος" ενεργοποιήσεις προεπιλογής???Θα πρεπει επίσης να αναφέρω ότι η Forthnet μόλις σήμερα κάλεσε την αδελφή μου στο κινητό για τον παππού μου αλλά δεν το είχε μαζί της οπότε δε ξέρω τι θα γίνει.Εγώ πάντως πήρα το λογαριασμό του μαζί μου στο Βόλο για ενθύμιο και δεν υπάρχει περίπτωση να πάω να τον πληρώσω!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω μαζί σου.Θα μπορούσες να μας πεις αν μένεις επαρχία ή όχι για να δούμε που συμβαίνουν οι κατα"λάθος" ενεργοποιήσεις προεπιλογής??

Αθήνα-Νότια Προάστεια...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις κάλεσα τη Forthnet.Οι άνθρωποι αποποιούνται κάθε είδους ευθύνη.Όχι μόνο δεν παραδέχονται το "λάθος τους" αλλά με απειλούν ότι θα ακολουθήσουν τη δικαστική οδό.Ζήτησα και πάλι να ακούσω την συνομιλία με τον παππού μου αλλά μου είπαν ότι αυτό δεν είναι εφικτό...Μετα από δική μου επιμονή μου αποκάλυψαν άθελά τους ότι δεν υπάρχει καμία συνομιλία καθώς η τηλεφωνήτρια αποκρίθηκε ότι δεν καταγράφονται πάντα οι συνομιλίες.Έπειτα μου είπε ότι η επιλογή αγαπημένου προορισμού αποτελεί στοιχείο για την πιστοποίηση της σύνδεδης(άλλη αρλούμπα).Της είπα ότι δεν κλήθηκε ποτέ το νούμερο αυτό(και της εξήγησα το λόγο) ενώ αυτή επέμενε ότι έχει κληθεί πολλές φορές μάλιστα(τώρα πως είναι αυτό δυνατόν από την στιγμή που στον αναλυτικό λογαριασμό δεν υπάρχει καμία τέτοια κλήση,ο Θεός και η ψυχή τους).Καθ' όλην τη διάρκεια της συνομιλίας δεν μπορουσα να κρατηθώ από τα γέλια εξαιτίας των όσων άκουγα και της είπα "κρίμα που δεν καταγράφω τη συνομιλία να την ποστάρω στο myphone να γελάμε"(το ήξερε το φόρουμ).Τα συμπεράσματα για την σοβαρότητα τέτοιων εταιρειών δικά σας!!Εγω πάντως αυριο μόλις ξυπνήσω απενεργοποιώ την προεπιλογή της Forthnet στη δική μου γραμμή,γιατί δεν θέλω να τους δώσω ούτε δεκάρα τσακιστή μετά από αυτή την αντιμετώπιση που είχα.:mad: :mad: :mad:
Link to comment
Share on other sites

Μόλις κάλεσα τη Forthnet.Οι άνθρωποι αποποιούνται κάθε είδους ευθύνη.Όχι μόνο δεν παραδέχονται το "λάθος τους" αλλά με απειλούν ότι θα ακολουθήσουν τη δικαστική οδό.Ζήτησα και πάλι να ακούσω την συνομιλία με τον παππού μου αλλά μου είπαν ότι αυτό δεν είναι εφικτό...Μετα από δική μου επιμονή μου αποκάλυψαν άθελά τους ότι δεν υπάρχει καμία συνομιλία καθώς η τηλεφωνήτρια αποκρίθηκε ότι δεν καταγράφονται πάντα οι συνομιλίες.Έπειτα μου είπε ότι η επιλογή αγαπημένου προορισμού αποτελεί στοιχείο για την πιστοποίηση της σύνδεδης(άλλη αρλούμπα).Της είπα ότι δεν κλήθηκε ποτέ το νούμερο αυτό(και της εξήγησα το λόγο) ενώ αυτή επέμενε ότι έχει κληθεί πολλές φορές μάλιστα(τώρα πως είναι αυτό δυνατόν από την στιγμή που στον αναλυτικό λογαριασμό δεν υπάρχει καμία τέτοια κλήση,ο Θεός και η ψυχή τους).Καθ' όλην τη διάρκεια της συνομιλίας δεν μπορουσα να κρατηθώ από τα γέλια εξαιτίας των όσων άκουγα και της είπα "κρίμα που δεν καταγράφω τη συνομιλία να την ποστάρω στο myphone να γελάμε"(το ήξερε το φόρουμ).Τα συμπεράσματα για την σοβαρότητα τέτοιων εταιρειών δικά σας!!Εγω πάντως αυριο μόλις ξυπνήσω απενεργοποιώ την προεπιλογή της Forthnet στη δική μου γραμμή,γιατί δεν θέλω να τους δώσω ούτε δεκάρα τσακιστή μετά από αυτή την αντιμετώπιση που είχα.:mad: :mad: :mad:

 

 

Μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση αυτή η συμπεριφορά της forthnet.

Κύριοι με τέτοιες συμπεριφορές απέναντι στους πελάτες, όσο και να επενδύσετε δεν πρόκειτε να πατε μπροστά.

Αντε τωρα για να μην θυμηθώ το c.c στο οποίο πρέπει να καλέσω κανα 10αρι φορές για να βγαλω γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μίλησα με ένα σοβαρό άτομο από τη Forthnet (όχι από το c.c αλλά προσωπική γνωριμία) και ενώ στο c.c μου έλεγαν για δικαστήρια και αλλα τέτοια πετυχημένα,το άτομο αυτό μου είπε ότι τη σύνδεση την είχε κάνει ο Μπότσας Ιωάννης(απίστευτο κι όμως αληθινό).Όσοι δουλεύουν στην εταιρεία τον έχουν ακουστά και απορούν που βρίσκει τα στοιχεία του κόσμου πανελλαδικά και κάνει τις συνδέσεις(έχει κληθεί και από εισαγγελέα).Τέλος ο γνωστός μου, μου ανέφερε μία περίπτωση μίας γιαγιάς με αλτσχάιμερ που της έκανε σύνδεση,πήγε το παιδί της και έκοψε τη σύνδεση αλλά δύο βδομάδες μετά... η γιαγιά ηταν και πάλι συνδρομητής....:lol:

Τελικά πάντως για να επανέλθω στο δικό μου πρόβλημα το λογαριασμό του παππού μου θα κληθεί να τον πληρώσει ο κύριος αυτός με αιτιολογία:Ελλιπής ενημέρωση.:happy:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μίλησα με ένα σοβαρό άτομο από τη Forthnet (όχι από το c.c αλλά προσωπική γνωριμία) και ενώ στο c.c μου έλεγαν για δικαστήρια και αλλα τέτοια πετυχημένα,το άτομο αυτό μου είπε ότι τη σύνδεση την είχε κάνει ο Μπότσας Ιωάννης(απίστευτο κι όμως αληθινό).Όσοι δουλεύουν στην εταιρεία τον έχουν ακουστά και απορούν που βρίσκει τα στοιχεία του κόσμου πανελλαδικά και κάνει τις συνδέσεις(έχει κληθεί και από εισαγγελέα).Τέλος ο γνωστός μου, μου ανέφερε μία περίπτωση μίας γιαγιάς με αλτσχάιμερ που της έκανε σύνδεση,πήγε το παιδί της και έκοψε τη σύνδεση αλλά δύο βδομάδες μετά... η γιαγιά ηταν και πάλι συνδρομητής....:lol:

Τελικά πάντως για να επανέλθω στο δικό μου πρόβλημα το λογαριασμό του παππού μου θα κληθεί να τον πληρώσει ο κύριος αυτός με αιτιολογία:Ελλιπής ενημέρωση.:happy:

 

Ελπίζω ο παππούς σου να παίρνει πολλά υπεραστικά και κινητά:lol: :lol:

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω ο παππούς σου να παίρνει πολλά υπεραστικά και κινητά:lol: :lol:

 

70 και κάτι ευρώ είναι το συνολικό ποσό.Έπρεπε να καλεί περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

70 και κάτι ευρώ είναι το συνολικό ποσό.Έπρεπε να καλεί περισσότερο.

στην οικογένεια το πλαφόν για τις κλήσεις είναι 100Ε.Αν πέσεις κάτω από αυτό το ποσό δεν είσαι Ποροϊώτης:p

Για τον ίδιο λόγο σήμερα,για να μάθουν να φέρονται κάποιοι από τη forthnet έκανα απενεργοποίηση προεπιλογής.Λίγο πια σεβασμό στον πελάτη....80 χρονών άνθρωπο θα τον τρέχαν στα δικαστήρια για κάτι που δεν έκανε;:mad:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πάλι από την αρχή,στο γνωστό μου απάντησαν τελικά ότι δε θα γίνει πίστωση παρά την αρχική απάντηση τους (λόγω της επιλογής αγαπημένου προορισμού).Έλεος.......Και για να αναφέρω το άλλο το ωραίο:Μου είπαν ότι θα με καλούσαν από το νομικό τμήμα(άργησαν και τόσο καιρό) αλλά τελικά με κάλεσε κάποιο τσουτσέκι από το c.c. που το έπαιζε δικηγόρος ενώ όπως αποκαλύφθηκε από το γνωστό μου στην πραγματικότητα καμία απολύτως σχέση δεν είχε με τα νομικά θέματα!!!!Και τον είχα να μιλάει με τις ώρες για αγωγές και κουραφέξαλα...Το ωραίο θα είναι στο δικαστήριο...Για να πάρουν τα χρήματά τους εφόσον δικαιωθουν θα πρέπει να εκποιηθεί περιουσιακό στοιχείο.Τι θα εκποιήσουν????Καμιά αχλαδιά,καμιά μηλιά???Γιατι δεν νομίζω κανενα σπίτι για 77€.

 

 

Edit:Κάνετε καταγγελίες στην ΕΕΤΤ όσοι είχατε κάποιο παρόμοιο προβλημα για να την κάνουμε να ασχοληθεί με το θέμα και να σταματήσουν να γίνονται αυτά τα απαράδεκτα

Link to comment
Share on other sites

Αφου σας είπα ρε παιδιά, για τον κ. Μπότσα...

 

Απαράδεκτο. getolika έχεις PM

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πάλι από την αρχή,στο γνωστό μου απάντησαν τελικά ότι δε θα γίνει πίστωση παρά την αρχική απάντηση τους (λόγω της επιλογής αγαπημένου προορισμού).Έλεος.......Και για να αναφέρω το άλλο το ωραίο:Μου είπαν ότι θα με καλούσαν από το νομικό τμήμα(άργησαν και τόσο καιρό) αλλά τελικά με κάλεσε κάποιο τσουτσέκι από το c.c. που το έπαιζε δικηγόρος ενώ όπως αποκαλύφθηκε από το γνωστό μου στην πραγματικότητα καμία απολύτως σχέση δεν είχε με τα νομικά θέματα!!!!Και τον είχα να μιλάει με τις ώρες για αγωγές και κουραφέξαλα...Το ωραίο θα είναι στο δικαστήριο...Για να πάρουν τα χρήματά τους εφόσον δικαιωθουν θα πρέπει να εκποιηθεί περιουσιακό στοιχείο.Τι θα εκποιήσουν????Καμιά αχλαδιά,καμιά μηλιά???Γιατι δεν νομίζω κανενα σπίτι για 77€.

 

 

Edit:Κάνετε καταγγελίες στην ΕΕΤΤ όσοι είχατε κάποιο παρόμοιο προβλημα για να την κάνουμε να ασχοληθεί με το θέμα και να σταματήσουν να γίνονται αυτά τα απαράδεκτα

 

O αγαπημενος προορισμος ειναι καποιο τηλεφωνο συγγενη δηλαδη και γι'αυτο σου ζητουν να πληρωσεις; ;)

 

Το νομικο πλαισιο ειναι σαφες παντως...αν δεν υπαρχει συναινεση δεν θα παρουν φραγκο :)

Link to comment
Share on other sites

O αγαπημενος προορισμος ειναι καποιο τηλεφωνο συγγενη δηλαδη και γι'αυτο σου ζητουν να πληρωσεις; ;)

 

Ναι, είναι το τηλέφωνο των γονιών μου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, είναι το τηλέφωνο των γονιών μου.

 

To πλεον κουφο...μαλλον αυτος που εκανε την αιτηση για λογαριασμο του παππου σου εχει ακρες καπου και βρισκει τα απαραιτητα στοιχεια, ακομη και τη σχεση μεταξυ 2 τηλεφωνικων γραμμων :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Για να κατοχυρωσω αυτα που ανεφερα παραπανω, αντιγραφω απευθειας απο την 'Τροποποίηση και Κωδικοποίηση σε ενιαίο κείµενο του Κανονισµού Εισαγωγής της Προεπιλογής Φορέα στην Ελληνική Αγορά':

 

Άρθρο 7: Προστασία Καταναλωτή

 

7. Στο πλαίσιο προστασίας του καταναλωτή από αθέµιτες πρακτικές ή/ και αυθαίρετες ενέργειες των Προεπιλεγµένων Παρόχων ή του Υπόχρεου Παρόχου της διευκόλυνσης προεπιλογής φορέα αναφορικά µε την ενεργοποίηση, κατάργηση, ακύρωση αίτησης κατάργησης, αλλαγή σχήµατος προεπιλογής φορέα ή αλλαγή Προεπιλεγµένου Παρόχου χωρίς τη ρητή συγκατάθεση του συνδροµητή, ο καταναλωτής δύναται να προσφεύγει στην ΕΕΤΤ, η οποία και αποφασίζει µε δεσµευτική Απόφαση της, σύµφωνα µε τα οριζόµενα στην Α.Π. ΕΕΤΤ 249/115/29-3-02 «Κανονισµός Ακροάσεων για θέµατα τηλεπικοινωνιών», όπως αυτή εκάστοτε ισχύει.

 

8. Στα πλαίσια της ως άνω διαδικασίας, η ΕΕΤΤ δύναται να ζητά από τους Προεπιλεγµένους Παρόχους ή/και τον Υπόχρεο Πάροχο της διευκόλυνσης προεπιλογής φορέα την προσκόµιση στοιχείων που αποδεικνύουν την συναίνεση του καταγγέλλοντος συνδροµητή επί της εκάστοτε αιτήσεως ενεργοποίησης, κατάργησης, ακύρωσης αίτησης κατάργησης, αλλαγής σχήµατος προεπιλογής φορέα ή αλλαγής Προεπιλεγµένου Παρόχου. Εάν από τα προσκοµισθέντα στοιχεία δεν προκύπτει η συναίνεση του συνδροµητή, τότε ο πάροχος που ενήργησε χωρίς τη συγκατάθεση του συνδροµητή οφείλει να επαναφέρει τον συνδροµητή στην προτέρα κατάσταση, µε δική του αποκλειστικά επιβάρυνση. Μέχρι την ολοκλήρωση επαναφοράς του συνδροµητή στην προτέρα κατάσταση, εφόσον αυτή διαταχθεί µε σχετική Απόφαση της ΕΕΤΤ, ο εν λόγω πάροχος παρέχει ατελώς στον συνδροµητή τις αντίστοιχες υπηρεσίες για το διάστηµα κατά το οποίο αυτές παρέχονταν χωρίς την συγκατάθεση του τελευταίου.

 

 

Eπιπλεον, στο Άρθρο 9: ∆ιαδικασίες Παροχής της Προεπιλογής Φορέα αναφερονται οι τροποι με τους οποιους υποβαλλονται ολες οι αιτησεις που αφορουν την Προεπιλογη Φορεα. Δηλαδη:

 

3. α) Οι αιτήσεις ενεργοποίησης, κατάργησης, ακύρωσης αίτησης κατάργησης, αλλαγής σχήµατος προεπιλογής φορέα ή αλλαγής Προεπιλεγµένου Παρόχου υποβάλλονται από τον συνδροµητή µε τους ακόλουθους τρόπους:

 

(1) έντυπα , µε την προσκόµιση φωτοτυπίας ταυτότητας,

 

(2) µε τηλεοµοιοτυπία, µε την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας,

 

(3) ηλεκτρονικά, µόνο µε χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής,

 

(4) τηλεφωνικά µέσω κλήσεων οι οποίες υποχρεωτικά, κατόπιν σχετικής ενηµέρωσης του συνδροµητή, µαγνητοφωνούνται και τηρούνται σε σχετικό Αρχείο του Προεπιλεγµένου Παρόχου. Η χρήση της δυνατότητας τηλεφωνικής υποβολής αιτήµατος Προεπιλογής Φορέα απαγορεύεται, σε περίπτωση κατά την οποία ο συνδροµητής δεν συναινεί στη µαγνητοφώνηση της συνοµιλίας του. Τα παραπάνω ισχύουν µε την επιφύλαξη των οριζόµενων στις διατάξεις του Ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191/Α/1994) περί σύναψης Σύµβασης από απόσταση, και της, σύµφωνα µε αυτές, ενηµέρωσης του συνδροµητή επί των όρων της προς σύναψη Συµβάσεως. Σε κάθε περίπτωση κατά την τηλεφωνική συνοµιλία καταγράφεται το σύνολο των προβλεπόµενων στις αιτήσεις στοιχείων, όπως αυτές έχουν εγκριθεί από την ΕΕΤΤ.

 

β) Οι πάροχοι που είναι αποδέκτες των αντίστοιχων ως άνω αιτήσεων, οφείλουν να τηρούν αρχείο µε τις πρωτότυπες και αυθεντικές, κατά περίπτωση, αιτήσεις καθώς και όλα τα σχετικά νοµιµοποιητικά έγγραφα, σε όποια µορφή (έγγραφη, ηλεκτρονική ή ηχητική,) έχουν γίνει ή καταγραφεί αντίστοιχα. Η υποχρέωση αυτή ισχύει για διάστηµα έξι (6) µηνών από την υποβολή κάθε ως άνω αίτησης. Εάν στο ανωτέρω διάστηµα ανακύψουν διαφορές ενώπιον οιασδήποτε αρµόδιας Αρχής ή ∆ικαστηρίου, τα αρχεία που αφορούν στις διαφορές αυτές θα πρέπει να διατηρούνται µε ευθύνη του παρόχου µέχρι την αµετάκλητη επίλυσή τους.

 

γ) Οι πάροχοι που είναι αποδέκτες των αντίστοιχων ως άνω αιτήσεων, φροντίζουν ώστε όλα τα ανωτέρω στοιχεία να είναι διαθέσιµα, και σε περίπτωση που ζητηθούν από την ΕΕΤΤ, να παραδίδονται σε αυτήν εντός αποκλειστικής προθεσµίας πέντε (5) εργασίµων ηµερών από την λήψη του σχετικού αιτήµατος.

 

 

Που σημαινει οτι οι αλητες της Forthnet, της Tellas και οποιας αλλης εταιριας χρησιμοποιει τετοιους τροπους για να παρει πελατες, και να χτυπανε τους κ@λους τους κατω, δεν προκειται να παρουν φραγκο :mad:

 

Η συμβουλη μου σε οποιον την πατησε ετσι ειναι να το κυνηγησει, ακομα κι αν το ποσο ειναι μικρο. Δεν παιζουν ρολο τα €υρω αλλα το οτι μια κ*λοεταιρια καταπατα τα δικαιωματα σου με το ετσι θελω και σου ζηταει να την πληρωσεις κιολας που το εκανε :mad:

Μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ αρκει ενω φυσικα δεν υπαρχει λογος να μην συνεχιστουν οι κλησεις μεσω Προεπιλογης Φορεα. Αν υπαρχουν και τιποτα μακρινοι συγγενεις στις Η.Π.Α ή καποια αλλη χωρα μην παραλειψετε να τους καλεσετε. Ο μ@λ@κ@ς ο παροχος πληρωνει :mad: :mad:

 

 

@getolika

Για παρε τωρα τον μαγκα απο το νομικο τμημα και διαβασε του τι προβλεπει η αποφαση της ΕΕΤΤ την οποια ειναι υποχρεωμενη η Forthnet να τηρει.

Να δουμε τι θα σου πει τωρα ο αλητης :mad:

 

Ουφ, ξαλαφρωσα λιγο :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...