Jump to content

Οδήγηση με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων;


HellasLover
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι αλλα τι ειναι πιο αποτελεσματικο?Να φρεναρεις μονο και να πευτουν σε μεγαλυτερο χρονικο διαστημα ή να φρεναρεις και να κατεβαζεις παραλληλα?Αν κανεις το δευτερο θελεις λιγοτερο χρονο για να σταματισεις αρα και μικροτερη αποσταση αν ξαφνικα πλακωθει στα φρενα ο μπροστινος σου.Στο κατω κατω δεν ειναι και τοσο ευαισθητα τα αυτοκινητα για να παθουν ζημια με το παραμικρο.Δεν σου πα να φρεναρεις συνεχεια ετσι αλλα σε μια στραβη αλλα και παλυ τι προτιμας ?Να πεσεις πανω σε καποιο αλλο αυτοκινητο 'η να βγεις απο τη στροφη και να καρφωθεις πουθενα ή να παθει καποια μικροζημια το αυτοκινητο???;)

 

δεν σε σταματαει πιο γρηγορα η τεχνικη μυτη τακουνι μαζι και το λεβιε σε σταματανε τα φρενα το bhp ειναι μονο κατα την αλαγη αναγκαστικα λογω τριβης και αεροδυναμικης το αμαξι χωρις γκαζι θα σταματησει αλλα οταν πατας φρενο οτι και να κανεις θα σταματησει ειτε αλλαξεις ειτε δεν αλλαξεις το ιδιο ειναι το μονο που θα αλλαξει ειναι οτι μπορει να κερδισεις μια χελωνα στο χερι διοτι τα κοινα κιβωτια θα την ακουσουν για τα καλα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 272
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

δεν σε σταματαει πιο γρηγορα η τεχνικη μυτη τακουνι μαζι και το λεβιε σε σταματανε τα φρενα το bhp ειναι μονο κατα την αλαγη αναγκαστικα λογω τριβης και αεροδυναμικης το αμαξι χωρις γκαζι θα σταματησει αλλα οταν πατας φρενο οτι και να κανεις θα σταματησει ειτε αλλαξεις ειτε δεν αλλαξεις το ιδιο ειναι το μονο που θα αλλαξει ειναι οτι μπορει να κερδισεις μια χελωνα στο χερι διοτι τα κοινα κιβωτια θα την ακουσουν για τα καλα

Μαλλον δεν καταλαβες τι θελω να σου πω.Τεσπα τι να σε πω?Εγω αυτο το πραγμα το χω δει να το κανουν αρκετες φορες και το εχω κανει και εγω και δουλευει κανονικα.Δεν σου λεω απο 5η να βαλεις 2α αλλα σταδιακα.Δεν ειναι δυνατο να ειναι το αμαξι 5-6 χιλιαδες στροφες και εσυ να κατεβασεις ταχυτητα εκτος και αν θες να το σπασεις:confused:

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν καταλαβες τι θελω να σου πω.Τεσπα τι να σε πω?Εγω αυτο το πραγμα το χω δει να το κανουν αρκετες φορες και το εχω κανει και εγω και δουλευει κανονικα.Δεν σου λεω απο 5η να βαλεις 2α αλλα σταδιακα.Δεν ειναι δυνατο να ειναι το αμαξι 5-6 χιλιαδες στροφες και εσυ να κατεβασεις ταχυτητα εκτος και αν θες να το σπασεις:confused:

μαλλον δεν καταλαβες η κανεις πως δεν καταλαβες... εισαι 16 και ηδη εχεις κανει μυτη τακουνι.....τι αλλο θα ακουσω....οταν φτασεις στις 3000 κατεβαζεις ωστε να εισαι μεσα στην ροπη εαν αυτο νομιζεις πως θα σε σταματησει μαλλον δεν εχεις ιδεα απο φυσικη :) :p

Link to comment
Share on other sites

Τα αυτοματα αυτοκινητα ειναι πιο ξεκουραστα για μεσα στην πολη,αλλα αλλη οδηγηκή ευχαρίστηση εχει το χειροκίνητο κιβώτιο!
Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool:
Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν καταλαβες η κανεις πως δεν καταλαβες... εισαι 16 και ηδη εχεις κανει μυτη τακουνι.....τι αλλο θα ακουσω....οταν φτασεις στις 3000 κατεβαζεις ωστε να εισαι μεσα στην ροπη εαν αυτο νομιζεις πως θα σε σταματησει μαλλον δεν εχεις ιδεα απο φυσικη :) :p

ρε συ δεν εννοεί αυτό το παιδί:!:

ξαναδιάβασε τι έγραψε γιατι βαριέμαι να γράφω:p

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση φιλε hydro.Αυτο που λες εσυ αν καταλαβα καλα ειναι να φρεναρεις ενω παραλληλα πατας γκαζι και αυτο απ'οσο ξερω το χρησιμοποιουν κυριως σε αυτοκινητα με Turbo για να μενει ψηλα η πιεση και μολις αφησουν το φρενο το αμαξι φευγει Turbismeno αρα και πιο γρηγορα.Αλλα για να το κανεις αυτο πρεπει να εχεις αυτοκινητο με turbo για να εχει σημασια.Αυτο απ'οσο ξερω το χρησιμοποιουν σε επαγγελματικους αγωνες κυριως οπως πχ WRC.Τωρα αν το κανεις με ενα απλο αμαξακι σιγα το πραμα.Τεσπα εγω δεν εννουσα αυτο αν καταλαβεις ξαναγραψε μου.Στο κατω κατω δεν προσπαθω να στη πω ή να φανει οτι τα ξερω ολα απλα συζηταμε.

 

Φιλικα,Ανδρεας

Link to comment
Share on other sites

ρε συ δεν εννοεί αυτό το παιδί:!:

ξαναδιάβασε τι έγραψε γιατι βαριέμαι να γράφω:p

 

Hydro read more carefully ρε συ!:lol: (no offence)Εννοει την ωρα που φρεναρεις να κατεβασεις ταχυτητα απο 4η να πας 3η πχ γιατι κοβει πιο γρηγορα το αμαξι.Τι σχεση εχει αυτο με το μυτη-τακουνι?:)

ΜΑΧ.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι και εγώ, εδώ και 1,5 χρόνο, ένας ευτυχής κάτοχος αυτόματου.

 

1. Μέσα στην πόλη να μην το συζητήσω. Οσο περισσότερη κίνηση έχει τόσο καταλαβαίνεις την ευχαρίστηση. Και πράγματι, Αθήνα-Πειραιά, έχουμε πολύ.

Ξεχάσατε να αναφέρετε και κάτι άλλο εξίσου σημαντικό για μέσα στην πόλη.

Παρκάρισμα. Δεν παει να είναι κατηφόρα 10-20-30%. Δεν σου τσουλάει πόντο.

Ούτε χειρόφρενο για να μην σου φύγει, ούτε σπινιάρισμα. Και αν είσαι στον ένα πόντο από τον μπροστινό σου σε κατηφόρα, βάζεις την οπισθεν σου και πέρα βρέχει.

 

2. Εξω από την πόλη σε ταξίδι τώρα. Χλίδα. Πατάς το γκάζι όσο θες. Πάει όσο θες. Κατεβάσματα σε προσπέραση κλπ κάνει με το kickdown.

Μόνο σε δρόμο με συνεχόμενες στροφές για πολύ γρήγορη οδήγηση έχει κάποιο πρόβλημα αλλά μόνο στο drive. Αν το βάλεις στο 3(επιλέγει σχέσεις μόνο 1η-2α-3η) είσαι σούπερ.

Τώρα αν όλοι ή όσοι είστε σούπερ οδηγάρες και οδηγείτε μόνο και συνέχεια στις 5000-6000 στροφές για οδηγική ευχαρίστηση, τότε πάω πάσο.

Εγώ είμαι ένας μέσος Ελληνας οδηγός.

Αυτά βέβαια είναι οι εντυπώσεις μου από ένα μόνο αυτόματο των 200ίππων.

Δεν ξέρω σε άλλα την συμπεριφορά του.

Οχι βέβαια ότι είναι και τελευταίο μοντέλο. 1998 τεχνολογία είναι.

Και ούτε φερράρι- πόρσε κλπ με τα φοβερά αυτόματα. Ενα vw passat είναι.

Εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και από δω και πέρα μόνο αυτόματο θα έπαιρνα.

Βέβαια έχω και ένα cinquecento για να μην ξεχνάμε τις ταχύτητες.

Μόνο προσοχή. Μην ξεκινήσετε από αυτόματο χωρίς να μάθετε με ταχύτητες γιατί μετά δεν θα μπορέσετε να οδηγήσετε χειροκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση φιλε hydro.Αυτο που λες εσυ αν καταλαβα καλα ειναι να φρεναρεις ενω παραλληλα πατας γκαζι και αυτο απ'οσο ξερω το χρησιμοποιουν κυριως σε αυτοκινητα με Turbo για να μενει ψηλα η πιεση και μολις αφησουν το φρενο το αμαξι φευγει Turbismeno αρα και πιο γρηγορα.Αλλα για να το κανεις αυτο πρεπει να εχεις αυτοκινητο με turbo για να εχει σημασια.Αυτο απ'οσο ξερω το χρησιμοποιουν σε επαγγελματικους αγωνες κυριως οπως πχ WRC.Τωρα αν το κανεις με ενα απλο αμαξακι σιγα το πραμα.Τεσπα εγω δεν εννουσα αυτο αν καταλαβεις ξαναγραψε μου.Στο κατω κατω δεν προσπαθω να στη πω ή να φανει οτι τα ξερω ολα απλα συζηταμε.

 

Φιλικα,Ανδρεας

 

το ιδιο λεμε και δεν εχει σχεση το αμαξι με τουρμπο η οχι απλα να εισαι μεσα στην ροπη εσυ λες για φρεναρισμα και εγω σου λεω οτι δεν γινεται διοτι απλα οταν φτανεις στην ροπη παει μπροστα δεν παει πισω...ουσιαστικα δεν εχουμε κλαπετο ωστε να το κανουμε οπως οι νταλικες δεν θα μειωθει η αποσταση αμα κατεβασεις μια στην ωρα ενος αποτομου φρεναρισματος διοτι πολυ απλα μεχρι να αλλαξεις θα εχεις ηδη φτασει στα ορια της προηγουμενης σχεσης και παει λεγοντας αλλωστε αμα ειχες καλη ροπη για το αμαξι σου δεν θα χρειαστεις να το κανεις αυτο....

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο λεμε και δεν εχει σχεση το αμαξι με τουρμπο η οχι απλα να εισαι μεσα στην ροπη εσυ λες για φρεναρισμα και εγω σου λεω οτι δεν γινεται διοτι απλα οταν φτανεις στην ροπη παει μπροστα δεν παει πισω...ουσιαστικα δεν εχουμε κλαπετο ωστε να το κανουμε οπως οι νταλικες δεν θα μειωθει η αποσταση αμα κατεβασεις μια στην ωρα ενος αποτομου φρεναρισματος διοτι πολυ απλα μεχρι να αλλαξεις θα εχεις ηδη φτασει στα ορια της προηγουμενης σχεσης και παει λεγοντας αλλωστε αμα ειχες καλη ροπη για το αμαξι σου δεν θα χρειαστεις να το κανεις αυτο....

 

Για να τελειωνουμε με αυτο το πραγμα εγω ξερω οτι με καθε ταχυτητα το αυτοκινητο βγαζει καποια χιλιομετρα.Αν λοιπον εχεις μεσα χ ταχυτητα και πηγαινεις πχ με 140km και εισαι στις 3,5 με 4 χιλιαδες στροφες και χρειαστεις κατεβασμα φρεναρεις κατεβαζεις και τη ταχυτητα και το αυτοκινητο ακομα και κοφτες να χτυπαει θα παει μεχρι το max της προηγουμενης ταχυτητας πχ στα 100.Οσο και να θες παραπανω δε παει.Αρα και το κατεβασμα ειναι ενα ειδος φρεναρισματος και ακομα καλυτερα της μηχανης γιατι αλλο να "σπρωχνει" η μηχανη και εσυ να πατας φρενο και αλλο να φρεναρει η μηχανη και να τη βοηθας πατωντας και εσυ φρενο.Εγω αυτο ξερω,το εχω ακουσει απο πολλους οδηγους και μαλιστα μ'εχει σωσει κιολας οταν πεταχτηκε ξαφνικα ενα ζωο σε επαρχιακο δρομο και σταματησα λιγα μετρα πριν το χτυπησω ενω εαν ειχα αρκεστει στα φρενα μονο θα ειχα περασει απο πανω του.Τωρα αν εχεις αμφιβολιες δωκιμασε το και αν δεις οτι δε δουλευει οκ.Εκτος αν δεν σου δινω να καταλαβεις τι εννοω αν και μαλλον εσυ δεν εχεις καταλαβει γιατι οι υπολοιποι με καταλαβαν απ'οτι ειδα

Link to comment
Share on other sites

Ειναι φανερο οτι δεν εχει οδηγησει ποτε στην ζωη σου αυτοκινητο και οτι δεν ξερεις τι γινεται με το φρεναρισμα του κινητηρα...

Πρωτα απ'ολα αυτο το φρεναρισμα με κατεβασμα σχεσης ειναι ελαχιστο σε σχεση με το φρεναρισμα που εχεις απο τα φρενα του αυτοκινητου σου!! Δεν προκειται ποτε να σε σωσει το φρεναρισμα με τον κινητηρα απο ατυχημα... Πιο χρησιμο ειναι ας πουμε σε κατηφορες για να μην ταλαιπωρεις τα φρενα σου!

 

Οσο για το "σπρωξιμο" της μηχανης κατα το φρεναρισμα αυτο στην πραξη λειτουργει αντιθετα απο αυτο που περιεγραψες!!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι φανερο οτι δεν εχει οδηγησει ποτε στην ζωη σου αυτοκινητο και οτι δεν ξερεις τι γινεται με το φρεναρισμα του κινητηρα...

Πρωτα απ'ολα αυτο το φρεναρισμα με κατεβασμα σχεσης ειναι ελαχιστο σε σχεση με το φρεναρισμα που εχεις απο τα φρενα του αυτοκινητου σου!! Δεν προκειται ποτε να σε σωσει το φρεναρισμα με τον κινητηρα απο ατυχημα... Πιο χρησιμο ειναι ας πουμε σε κατηφορες για να μην ταλαιπωρεις τα φρενα σου!

 

Οσο για το "σπρωξιμο" της μηχανης κατα το φρεναρισμα αυτο στην πραξη λειτουργει αντιθετα απο αυτο που περιεγραψες!!

 

amelidis πληροφοριακα σου λεω οτι οδηγαω εδω και 2,5 χρονια και δεν το λεω για να δειξω κατι απλα επειδη λες οτι δεν εχω οδηγησει.

 

Edit:παιδια τελικα ημουν λαθος αλλα ειχα φαει σκαλωμα.Μολις μπηκα μεσα απο μια βολτα που χα παει με το πατερα μου με το αμαξι και τελικα ειχατε δικιο.Και αυτος τα ιδια μου λεγε αλλα εγω επεμενα!!Αχ αυτο το ξερο μου το κεφαλι....Sorry:O :O

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ναι... Και εγω απο τα 7 μου ξεκινησα!! Τωρα ετοιμαζομαι για το WRC και σε 2 χρονια θα κανω δοκιμες για την F1! Μου φαινεται οτι ολα τα 16χρονα με ενα τιμονι βγηκατε απο την κοιλια της μανας σας!

 

Ασε μας ρε παλικαρε! Σε λιγο θα το πιστεψεις κι ολας...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ναι... Και εγω απο τα 7 μου ξεκινησα!! Τωρα ετοιμαζομαι για το WRC και σε 2 χρονια θα κανω δοκιμες για την F1! Μου φαινεται οτι ολα τα 16χρονα με ενα τιμονι βγηκατε απο την κοιλια της μανας σας!

 

Ασε μας ρε παλικαρε! Σε λιγο θα το πιστεψεις κι ολας...

 

amelidis δεν νομιζω πως χρειαζεται να σου αποδεξω αυτα που σου λεω αλλα εγω ξερω οτι ισχυουν.Δεν παιρνω το αυτοκινητο οποτε θελω και κοβω βολτες αλλα παντα με το πατερα μου σε κλειστους χορους μεσα στην Αθηνα(αλανεσ και τετοια ) και στην επαρχια.Τωρα αν εσυ δεν θελεις να με πιστεψεις κανενα προβλημα.Στο κατω κατω δεν με πειραζει.Εγω ξερω και παιδι που ο πατερας του εχει φαναρτζιδικο και οδηγαει απο τα 12 του.Τωαρα αν εσυ δεν το χεις ξανακουσει αυτο το πραγμα οκ.Δηλ εσυ απο τη ηλικια οδηγας?

Link to comment
Share on other sites

Για να τελειωνουμε με αυτο το πραγμα εγω ξερω οτι με καθε ταχυτητα το αυτοκινητο βγαζει καποια χιλιομετρα.Αν λοιπον εχεις μεσα χ ταχυτητα και πηγαινεις πχ με 140km και εισαι στις 3,5 με 4 χιλιαδες στροφες και χρειαστεις κατεβασμα φρεναρεις κατεβαζεις και τη ταχυτητα και το αυτοκινητο ακομα και κοφτες να χτυπαει θα παει μεχρι το max της προηγουμενης ταχυτητας πχ στα 100.Οσο και να θες παραπανω δε παει.Αρα και το κατεβασμα ειναι ενα ειδος φρεναρισματος και ακομα καλυτερα της μηχανης γιατι αλλο να "σπρωχνει" η μηχανη και εσυ να πατας φρενο και αλλο να φρεναρει η μηχανη και να τη βοηθας πατωντας και εσυ φρενο.Εγω αυτο ξερω,το εχω ακουσει απο πολλους οδηγους και μαλιστα μ'εχει σωσει κιολας οταν πεταχτηκε ξαφνικα ενα ζωο σε επαρχιακο δρομο και σταματησα λιγα μετρα πριν το χτυπησω ενω εαν ειχα αρκεστει στα φρενα μονο θα ειχα περασει απο πανω του.Τωρα αν εχεις αμφιβολιες δωκιμασε το και αν δεις οτι δε δουλευει οκ.Εκτος αν δεν σου δινω να καταλαβεις τι εννοω αν και μαλλον εσυ δεν εχεις καταλαβει γιατι οι υπολοιποι με καταλαβαν απ'οτι ειδα

μα αμα δεν πατας γκαζι λογικο ειναι να πεσουν τα χλμ διοτι πολυ απλα παιζει η αεροδυναμικη και η τριβη τι μαθατε σχολειο ελεος... δεν εχουμε κλαπετα ωστε να γινει αυτο δεν κυκλοφορουμε με νταλικες :p

edit:και εσυ μολις πεταχτηκε το ζωακι εσυ αντι να κατσεις με τα δυο χερια στο τιμονι μπας και σου φυγει εισουν με το ενα στο τιμονι και με το αλλο κατεβαζες?

Link to comment
Share on other sites

Αν λοιπον εχεις μεσα χ ταχυτητα και πηγαινεις πχ με 140km και εισαι στις 3,5 με 4 χιλιαδες στροφες και χρειαστεις κατεβασμα φρεναρεις κατεβαζεις και τη ταχυτητα και το αυτοκινητο ακομα και κοφτες να χτυπαει θα παει μεχρι το max της προηγουμενης ταχυτητας πχ στα 100.Οσο και να θες παραπανω δε παει.

 

Άμα κάνεις αυτό που λες σε αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, θα χάσει την πρόσφυσή του. Το φρενάρισμα της μηχανής δεν κάνει τπτ μόνο του σε περίπτωση ανάγκης. Αλλά άμα το χρησιμοποιείς σωστά σε συνδιασμό με το φρένο(όχι με κόφτες κλπ όπως λες εσύ), μπορεί να σε σώσει.

 

Α, και άκου τι σου λένε τα παιδιά εδώ. Είναι μεγαλύτεροι από σένα, κάτι θα ξέρουν παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια sorry για πριν αλλα οπως ειπα ειχα μπερδευτει.:O :O

edit:και εσυ μολις πεταχτηκε το ζωακι εσυ αντι να κατσεις με τα δυο χερια στο τιμονι μπας και σου φυγει εισουν με το ενα στο τιμονι και με το αλλο κατεβαζες?

Βασικα μεχρι τα 80 περιπου συνηθως οδηγω με το ενα χερι και το αλλο παντα στο λεβιε ενω αργοτερα που το τιμονι θελει πιο μικρες και προσεκτικες κινησεις τοτε ειμαι και με τα 2 χερια στο τιμονι.Αλλα γενικα δεν μου αρεσει να ειμαι και με τα 2 στο τιμονι γιατι νιωθω σαν παππους!!!:p :p Σχετικα με αυτο που σου πα ειδα ενα κοπαδι κατσικεσ ξαφνικα να πεταγεται στο δρομο και επειδη ερχοταν και αλλος απο πισω φρεναρα σχετικα υπια για να δει οτι φρεναρει αρα κατι παιζει μπροστα και μην ερθει πανω μου.Αυτος ομως εψαχνε αναπτυρα απ'οτι ειδα μετα και ειδε οτι φρεναρω οταν παταγα αρκετα το φρενο και εκοβε πολυ το αμαξια και πλακωθηκε στα φρενα και αυτος.Αλλα τα φρενα του πιανουν μονοπατα(τον ηξερε ο πατερας μου και του χε πει οτι παει μονοπατα) και το φορτηγακι τραβηξε δεξια και......εφυγε στο χαντακι!!!!!!:lol: :lol: Φαντασου να φρεναρα απο την αρχη τερμα τι θα χε γινει:wacko:Αυτη ηταν απο τις πιο ''παλαβες'' εμπειριες μου στο τιμονι γιατι δεν καταλαβα πως εφυγε εξω ο τυπος.Ακουσα φρενα κοιταξα πισω απο το μεσεο καθρεφτη και ειδα το τυπο να κανει τιμονιες για να το κρατησει στο δρομο.Παρ'ολα αυτα ομως οσο θυμαμαι τη φατσα του λιωνω!!:lol: :lol:

 

Sorry για το:offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Ένα ακόμη λάθος που έκανες!Από την στιγμή που υπάρχει κίνδυνος μπρόστα και μάλιστα προλαβαίνεις να ελαττώσεις αργά ταχύτητα το καλύτερο είναι να ανάψεις τα alarm να δείξεις στους άλλους ότι υπάρχει κίνδυνος για να τους προειδοποιήσεις!Σιγά μην μπορούν όλοι να παρατηρήσουν ότι εσύ πατάς απότομα ή όχι τα φρένα γιατί υπάρχει κίνδυνος μπροστά!!!

 

Άλλο ένα σημάδι της απειρίας(παρόλο που μας λες ότ οδηγάς 2χρόνια και σε επαρχία) και όχι μόνο, και γιατί δεν πρέπει να πιάνετε τιμόνι από μικροί!!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Ένα ακόμη λάθος που έκανες!Από την στιγμή που υπάρχει κίνδυνος μπρόστα και μάλιστα προλαβαίνεις να ελαττώσεις αργά ταχύτητα το καλύτερο είναι να ανάψεις τα alarm να δείξεις στους άλλους ότι υπάρχει κίνδυνος για να τους προειδοποιήσεις!Σιγά μην μπορούν όλοι να παρατηρήσουν ότι εσύ πατάς απότομα ή όχι τα φρένα γιατί υπάρχει κίνδυνος μπροστά!!!

 

Άλλο ένα σημάδι της απειρίας(παρόλο που μας λες ότ οδηγάς 2χρόνια και σε επαρχία) και όχι μόνο, και γιατί δεν πρέπει να πιάνετε τιμόνι από μικροί!!

 

Το κολπο αυτο με τα alarm το ακουσα πρωτη φορα πριν λιγο καιρο φιλε μου.Για το δευτερο με το φρεναρισα οσο να ναι καταλαβαινεις νομιζω οταν ο αλλος φρεναρει καπως εντονα γιατι μειωνεται ξαφνικα η αποσταση που κρατας απο τον προπορευομενο.Φυσικα αυτο δεν ισχυει παντα.Ασε που κανονικα πρεπει παντα να κοιταμε πιο περα παο το μπροστινο μας γιατι αμα αυτος ειναι... θα καρφωθουμε πανω του,πραγμα που εκεινος δεν εκανε παρολλο που ανετα μπορουσε γιατι ηταν ειχε φορτηγακι και ηταν σε πιο ψιλη θεση απο εμενα αρα εβλεπε καλυτερα.Απο εκει καταλαβα οτι αυτος κατι εψαχνε.Και σχετικα με την απειρια που λες φυσικο ειναι γιατι οπως ειπα οδηγαω περιστασιακα και δεν μπορω να συγκρηθω ευκολα με καποιον που χρισημοποιει το αυτοκινητο καθε μερα εκτος φυσικα αν ειναι Ξανθια:p :p .

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ ήσουν ώριμος και είχες κάνει κάποια μαθήματα θα το ήξερες αυτό το "κολπάκι"!!!Και δεν είναι κολπάκι....είναι από τα πράγματα που σου λένε όταν σου εξηγούν αυτά τα θέματα!

 

Μην λες διάφορα περί φρεναρίσματος χωρίς να ξέρεις πραγματικά τι συμβαίνει!Δηλαδή εγώ πρέπει σε έναν άδειο δρόμο να υπολογίζω και έτσι να μαντεύω ότι κάτι τρέχει με αυτόν που είναι μπροστά μου όπως ότι είδε κάτι για αυτό κόβει;;ΒΕΒΑΙΑ θα υπολογίσω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να μαντέψω ότι χαμηλώνει τόσο αργά γιατί μπροστά πχ έχει κατσίκες!!!Τι μου λες τώρα;!Μπορεί να χαμηλώνει αργά γιατί θέλει να στρίψει σε κάποιο δρόμο,ή για άλλους λόγους αλλά όχι για επικίνδυνες καταστάσεις!!Ούτε μέντιουμ να είμασταν!Μην συγκρίνεις το "διάβασμα" οδηγών και καταστάσεων!Είναι τελείως διαφορετικό!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ ήσουν ώριμος και είχες κάνει κάποια μαθήματα θα το ήξερες αυτό το "κολπάκι"!!!Και δεν είναι κολπάκι....είναι από τα πράγματα που σου λένε όταν σου εξηγούν αυτά τα θέματα!

 

Μην λες διάφορα περί φρεναρίσματος χωρίς να ξέρεις πραγματικά τι συμβαίνει!Δηλαδή εγώ πρέπει σε έναν άδειο δρόμο να υπολογίζω και έτσι να μαντεύω ότι κάτι τρέχει με αυτόν που είναι μπροστά μου όπως ότι είδε κάτι για αυτό κόβει;;ΒΕΒΑΙΑ θα υπολογίσω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να μαντέψω ότι χαμηλώνει τόσο αργά γιατί μπροστά πχ έχει κατσίκες!!!Τι μου λες τώρα;!Μπορεί να χαμηλώνει αργά γιατί θέλει να στρίψει σε κάποιο δρόμο,ή για άλλους λόγους αλλά όχι για επικίνδυνες καταστάσεις!!Ούτε μέντιουμ να είμασταν!Μην συγκρίνεις το "διάβασμα" οδηγών και καταστάσεων!Είναι τελείως διαφορετικό!

 

Πρωφανος δεν καταλαβες τι εννουσα.

1)Δεν προσπαθω να δηκαιολογισω κατι λαθος που εκανα.

2)Λεω τι οφελει να κανει ο καθενας

3)Δεν σου λεω να κανεις το μεντιουμ στο δρομο και να προσπαθεις να ξερεις τι θα κανουν 1.000.000 οδηγοι που περνανε απο διπλα σου

4)Αυτο για τα μαθηματα που λες δεν τα χω κανει με καποιον ειδικο

5)Νομιζω πως γραφεις λιγο επιθετικα ενω εγω οχι.Αν λοιπον δεν σου αρεσουν ή δεν τα πιστευεις ή και γω δεν ξερω τι αλλο μην ασχολεισαι μαζι μου ή κανε μια αναφορα σε ενα admin.Τωρα εαν καταλαβα λαθος συγγνωμη

Link to comment
Share on other sites

Δεν γράφω τόσο επιθετικά όσο νομίζεις!Απλώς ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ απλώς για να γράψω ή για να κάνω πλάκα!Όοσν αφορά θέματα που κοστίζουν ζωές είμαι σοβαρός και δεν κάνω πλάκες γιατί έχω δει ΠΟΛΛΑ παιδιά της ηλικάις σου και μικρότερα που παίρνουν ένα τιμόνι και βγαίνουν στον δρόμο σαν κανονικοί "δολοφόνοι" γιατί ΕΤΣΙ είναι είτε σου αρέσει είτε όχι!Και άντε...πες ότι εσύ δεν σκέφτεσαι ότι θα σκοτωθείς ή το αντίστοιχο οι γονείς σου!Ο άλλος όμως που θα πάρεις στον λαιμό σου αν γίνει κάτι τι θα φταίει ο άνθρωπος;Δεν μιλάω ΜΟΝΟ για σένα αλλά για όλους ΣΑΝ κι εσένα!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Δεν γράφω τόσο επιθετικά όσο νομίζεις!Απλώς ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ απλώς για να γράψω ή για να κάνω πλάκα!Όοσν αφορά θέματα που κοστίζουν ζωές είμαι σοβαρός και δεν κάνω πλάκες γιατί έχω δει ΠΟΛΛΑ παιδιά της ηλικάις σου και μικρότερα που παίρνουν ένα τιμόνι και βγαίνουν στον δρόμο σαν κανονικοί "δολοφόνοι" γιατί ΕΤΣΙ είναι είτε σου αρέσει είτε όχι!Και άντε...πες ότι εσύ δεν σκέφτεσαι ότι θα σκοτωθείς ή το αντίστοιχο οι γονείς σου!Ο άλλος όμως που θα πάρεις στον λαιμό σου αν γίνει κάτι τι θα φταίει ο άνθρωπος;Δεν μιλάω ΜΟΝΟ για σένα αλλά για όλους ΣΑΝ κι εσένα!

 

Ουτε εγω γραφω για πλακα runner αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι φταινε ολοι οι "σαν και μενα" για ολα αυτα που λες?Εγω εχω δει παμπολες φορες ανθρωπους μεγαλης ηλικιας να κανουν απιστευτα πραγματα στο δρομο χωρις να σκεφτονται τιποτα και αντιδρουν χειροτερα απο "εμας".Το αν ξερει καποιος να οδηγει και να συμπεριφερεται δεν ειναι θεμα ηλικιας(δε μιλαμε για παιδακια δημοτικου) αλλα μυαλου.Μην ανησυχεις για το αν θα βγω εγω στο δρομο που δεν εχω διπλωμα να σε σκοτωσω αλλα προσεχε μηπως σε σκοτωσει καποιος με χαρτι!

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίνε μόνο όλοι σαν κι εσένα ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ!!!Κι εσείς είστε 2 φορές χειρότεροι γιατί ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ και δεν έχετε τις γνώσεις σε κάποια θέματα!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...