Guest kvargiam Δημ. November 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2012 1. Το sms που θα στειλεις θα σου κοστίσει 0.09ευρώ εκτός αν έχεις πακέτο μηνυμάτων οπότε μπορείς κανονικά να το χρησιμοποιήσεις,ανεξαρτήτως του που βρίσκεται ο αδερφός σου. (Σκέψου πως θεωρητικά δε μπορείς να γνωρίζεις που βρίσκεται αυτός που στέλνεις :) ) Εκείνος για το εισερχόμενο sms δε χρεώνεται τίποτα. 2. Αν σου στείλει εκείνος θα χρεωθεί μόνο αυτός 0.11ευρώ περίπου 3. Αν τον καλέσεις, εσύ θα χρεώνεσαι κανονικά από το πακέτο σου, ενώ εκείνος θα χρεώνεται περίπου 0.11 ευρώ /λεπτό . 4. Αν είναι όντως αναπάντητη, δε θα χρεωθεί κανένας σας, τίποτα! Ελπίζω να βοήθησα! :) sfakattack, πολυ ωραίο μου ακούγεται! άρα δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό, οποτε προχωράμε σε συνομιλίες. νάσαι καλά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tony_Ts Δημ. December 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2012 Ναι, πρέπει να διαβάζουμε τα μικρά γράμματα στις "προσφορές" ΑΛΛΑ: Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει και στην Ελλάδα το παιχνίδι με τις λέξεις. Αφού οι εταιρίες δε γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα, στην οποία το απεριόριστα σημαίνει χωρίς περιορισμό, πολιτική ορθής χρήσης ή όποια άλλη αηδία θα επινοήσουν για να θέτουν περιορισμούς στ' απεριόριστα, θα πρέπει να τους απαγορευθεί η χρήση της συγκεκριμένης λέξης ΚΙ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗΣ ΛΕΞΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΟΥΝ! Πρέπει ν' ασχοληθούν όλοι όσοι έπεσαν "θύμα" του παιχνιδιού με τις λέξεις. Όποιος δεν το κάνει, παίρνει στο λαιμό τους και τους υπόλοιπους. Για αυτό και μας μεταχειρίζονται ακόμα έτσι! Γιατί κλασσικά, μετά από ένα μήνα πρηξίματος στα τηλέφωνα, οι περισσότεροι λένε "Δε βαριέσαι, θα τους τρίψω στη μούρη τα χρήματα για να με αφήσουν ήσυχο" εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι θα συνεχιστεί η ίδια κατάσταση και θα πάθει τα ίδια και χειρότερα ο φίλος μας, η γκόμενα, η μάνα Κ.Ο.Κ. Θα πρέπει οι εταιρίες να σταματούν την παροχή υπηρεσίας, όταν τελειώνει το οποιοδήποτε δωρεάν και να ενημερώνουν τους πελάτες με SMS, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν πάλι την υπηρεσία, που θα χρεώνεται αυτή τη φορά, αν τη θέλουν. Όλες οι υπηρεσίες ή οι επιπλέον χρεώσιμες παροχές πρέπει να είναι του τύπου Opt-in κι όχι Opt-out. Να ενεργοποιούνται δηλαδή ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ κι όχι να ενεργοποιούνται από μόνες τους και να χρεώνονται φυσικά και μετά να "ξυρίζουν το γαμπρό"! Ακόμα και οι υπηρεσίες οι οποίες έχουν σαφή περιορισμό. Όλα αυτά ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν χθες! Όσο δεν έχουμε καταναλωτική συνείδηση και καταπίνουμε αμάσητα κι αδιαμαρτύρητα τα όσα μας σερβίρουν, τόσο θα μας συμπεριφέρονται σαν ζώα. Το παλικάρι ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ γιατί δεν το έψαξε εξονυχιστικά αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε! Και ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην μπαίνετε στη λογική "Δεν τους δίνω δεκάρα και δεν ασχολούμαι" γιατί ένα πρόβλημα που δε λύνεται αμέσως, όσο καθυστερεί να λυθεί τόσο μεγαλώνει! Στείλε ΕΠΙΣΤΟΛΗ και παίρνε τους τηλέφωνο ΚΑΘΕ 2 ΩΡΕΣ περιμένοντας απάντηση. Να καταγράφεις κάθε πότε πήρες, με ποιον μίλησες και τι σου είπε! Μόλις λάβεις απάντηση στην επιστολή σου, αν δεν σε καλύπτει, στείλε και δεύτερη εξηγώντας τους λόγους. Και πάλι παίρνε τους τηλέφωνο ζητώντας ΓΡΑΠΤΗ απάντηση. Παράλληλα, απευθύνσου και στην ΕΕΤΤ όχι ζητώντας να σου βρουν λύση ατο χρηματικό, αλλά ζητώντας ν' ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ γιατί είναι παραπλανητική εξηγώντας και τους λόγους σου, δηλαδή το πως παραπλανήθηκες. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΡΑΠΤΩΣ! ΜΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ, ΜΟΝΟ ΓΡΑΠΤΑ! Μην ξοδεύετε τα νεύρα σας. Κάθε φορά που σας τηλεφωνούν, ενημερώστε τους για το email σας και ζητήστε να σας στείλουν εκεί ότι έχουν να σας πουν κι ευγενικά κλείστε το τηλέφωνο. Χωρίς νεύρα και χωρίς να μπείτε σε καμία άλλη συζήτηση. Ο σκοπός τους είναι να σας νευριάσουν ώστε να βαρεθείτε και να πληρώσετε. ΟΣΟ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη για την εκτενή χρήση έντονων γραμμάτων και κεφαλαίων :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Thaninho Δημ. December 4, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2012 Καλημερα εχουμε ενα επαγγελματικο προγραμμα στην cosmote (4 ατομα) οπου καθε μηνα μπαινει ενα ποσο στα κινητα μας για να μιλαμε με αλλους και μεταξυ μας απεριοριστα. Επειδη η μανα μου και εγω δεν χρησιμοποιουμε σχεδον ποτε αυτους τους αριθμους το υπολοιπο ομιλιας εχει φτασει 200 και 100 ευρο περιπου. Γινετε η cosmote να μας αφαιρεσει αυτο το ποσο απο τα 2 κινιτα και να μας το κανει επιδοτηση για νεο κινιτο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 4, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2012 Καλησπέρα. Λόγω κάποιων προβλημάτων προχώρησα σε καταγγελία προς την ΕΕΤΤ ενάντια της cosmote για ένα θέμα. Συγκεκριμένα είχα αγοράσει την πρώτη μερα κυκλοφορίας του iPhone 5 από το ηλεκτρονικό κατάστημα της κοσμοτέ και η συσκευή φαίνονταν άμεσα διαθέσιμη. Πλήρωσα με πιστωτική και οπως ειναι λογικό αμέσως μου δέσμευσης 855 ευρώ , την αξία της συσκευής . Για να μην μακρυγορώ , την επόμενη μερα μου ακύρωσαν απο μόνοι τους την παραγγελία με την αιτιολογία ότι δεν είναι διαθέσιμη. Ετσι, προχώρησα σε καταγγελία για : 1. Δέσμευση του ποσού 855 και άρνηση απο δέσμευσης απο το cc λέγοντας ότι δεν ειναι δικό τους θέμα κτλ (ενώ έπρεπε να πάρουν τηλ στην τράπεζας μου, από τη δική τους τράπεζα ώστε να γινει αποδέσμευση. Ολο αυτό έγινε μετά απο 3 βδομάδες . Επίσης η υπάλληλος ηταν αγενήσ και δεν δέχτηκε να με εξυπηρετήσει 2. Η συσκευή φαίνονταν διαθέσιμη , ενώ δεν ήταν όπως μου παν την επόμενη μέρα (κάτι που απαγορεύεται απο το νόμο Λόγω αυτής της μεγάλης δέσμευσης στην κάρτα μου, προκλήθηκε μεγάλη ταλαιπωρία. Συγκεκριμένα ακυρώθηκαν κάποιες πάγιες εντολές πληρωμής προς άλλες εταιρίες κτλ Ρωτάω λοιπόν.. Δικαιούμαι να ζητήσω κάποια αποζημίωση για κάποια απο αυτά ; Η πρέπει να το πάω μόνο δικαστικά οπότε και δεν αξίζει ; Καταγγελία έκανα και κοινοποιήθηκε στην κοσμοτέ ήδη μέσα απο την ΕΕΤΤ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
qbrain Δημ. December 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2012 στην δεύτερη παρατήρηση του κείμενου που αναφέρεσαι γράφει τα εξης¨: "O χρόνος ομιλίας και τα μηνύματα που περιλαμβάνονται στη δωρεάν χρήση αφορούν μόνο σε κλήσεις (ομιλίας και video-κλήσεις) και αποστολή μηνυμάτων (SMS) προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας (γεωγραφικούς αριθμούς και αριθμούς κινητής τηλεφωνίας), εξαιρουμένων των σύντομων κωδικών και σύντομων κωδικών δικτύου." http://www.cosmote.gr/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=COSMOTE_UNLIMITED_with_internet Παράθεση By qbrain http://qfail.blogspot.gr/ http://alchemythegame.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Po_lyn Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 Τα emails που μπορούμε να στέλνουμε από το Mycosmos είναι δωρεάν όπως τα SMS: Ευχαριστώ:) Po_lyn Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 Εισαι σίγουρος πως έχει σχέση η ΕΕΤΤ και όχι το ΙΝΚΑ: Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 (edited) Εισαι σίγουρος πως έχει σχέση η ΕΕΤΤ και όχι το ΙΝΚΑ: Ναι. γιατί ήδη έκανα την καταγγελία ηλεκτρονικά.. και την κοινοποίησε η ΕΕΤΤ κανονικά στην cosmote (με αριθμό πρωτοκολλου) και με πήραν τηλέφωνο ήδη... Απλά το θέμα είναι δεν ξέρω αν μπορώ να ζητήσω αποζημίωση χωρίς δικαστικά μέσα. Edited December 6, 2012 by Alex0077 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Hierophant Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός. Ίσως. Αλλά προσωπικά θέλω να βάλω τέλος σε όλα αυτά.. Για μένα ήταν μεγάλη ταλαιπωρία. Μου είχαν δεσμευμένο το ποσό στην κάρτα και δεν έκαναν κάτι για να το αποδεσμεύσουν.. Η υπάλληλος στο cc κι όλας μου απάντησε ότι δεν μου τα λέει καλά η τράπεζά μου και ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα.. Με του που έπεσε η καταγγελία με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγγνώμη και έστειλαν άμεσα το fax στην τράπεζά μου για να γίνει η αποδέσμευση. Αν ο καθένας το άφηνε έτσι... καταλαβαίνεις ότι θα γινότντουσαν τα πράγματα χειρότερα για όλους μας. Πάντα θα διεκδικώ το δίκιο μου και δεν θα αφήνω τίποτα στον αέρα. Εξάλλου σιγά τον κόπο. Μια καταγγελία ηλεκτρονικά έκανα στην ΕΕΤΤ και εκείνη ανέλαβε για όλα τα υπόλοιπα. Αν λες ότι είμαι υπερβολικός για την αποζημίωση.. ίσως είμαι ναι.. Αλλά αν γίνεται γιατί όχι ; Ακυρώθηκε ένας λογαριασμός στη vodafone εξαιτίας του δεσμευμένου ποσού από την cosmote (για μια παραγγελία που ουσιαστικά δεν έγινε και την ακύρωσαν αυτοί.. όχι εγώ) και 1 στη ΔΕΗ που έπρεπε να κάνω χιλιόμετρα και να την πληρώσω στα κεντρικά αφού είχε λήξει. Αν η υπάλληλος έκανε σωστά τη δουλειά της και ήταν ευγενική (αν δεν ήξερε να το ψάξει περισσότερο) .. ίσως να μην έκανα και τίποτα. Και μην ξεχνάμε ότι είναι παράνομο να έχουν σε διαθεσιμότητα μια συσκευή στο κατάστημα ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Πρόκειται για παραπλάνηση. Που σίγουρα υπήρχε διαθεσιμότητα.. γιατί την πραγγελία την έκανα από τους πρώτους (00.15 με το που ανέβηκε στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα η συσκευή.. τότε αμέσως έκανα την παραγγελία) απλά προφανώς ήθελαν να σπρώξουν τα συμβόλαια πρώτα. Αν ήθελαν να το κάνουν αυτό όμως.. θα έπρεπε να μην είχαν τη δυνατότητα για αγορά σκέτη συσκευής , αλλά μόνο με συμβόλαιο (όπως έκανε η vodafone) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
achillesgk Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 Όταν κάνεις ηλεκτρονικά μία παραγγελία δεσμεύεται το ποσό της αγοράς για ευνόητους λόγους. Αν δεν ολοκληρωθεί η παραγγελία πχ ακυρωθεί τότε τα χρήματα αυτά τις αγοράς θα περάσουν πάλι στο λογιστικό διαθέσιμο σου σε περίπου 25 μέρες. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως επηρέασε τις υπόλοιπες πληρωμές σου αφου προφανώς το πιστωτικό σου όριο για να μπορέσεις να το πάρεις (θα μπορούσαν πχ να στο είχαν στείλει μρ καθυστέρηση οπότε πάλι θα ήταν δεσμευμένο) είναι μεγαλύτερο από το ποσό της αγοράς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Hierophant Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 Αν λες ότι είμαι υπερβολικός για την αποζημίωση.. ίσως είμαι ναι.. Αλλά αν γίνεται γιατί όχι ; Ακυρώθηκε ένας λογαριασμός στη vodafone εξαιτίας του δεσμευμένου ποσού από την cosmote (για μια παραγγελία που ουσιαστικά δεν έγινε και την ακύρωσαν αυτοί.. όχι εγώ) και 1 στη ΔΕΗ που έπρεπε να κάνω χιλιόμετρα και να την πληρώσω στα κεντρικά αφού είχε λήξει. Αν η υπάλληλος έκανε σωστά τη δουλειά της και ήταν ευγενική (αν δεν ήξερε να το ψάξει περισσότερο) .. ίσως να μην έκανα και τίποτα. Δηλαδή τι αποζημίωση ζητάς να σου καταβληθεί, πέραν της ηθικής αποζημίωσης πού είναι ένα συγγνώμη ? Να σου κάνουν δώρο το κινητό επειδή σου ακύρωσαν την παραγγελιά 1 μέρα μετά κ σου γύρισαν τα χρήματά 21 μέρες μετά!? Και τι σχέση έχει ο λογαριασμός σου στη Vodafone με την αγορά μίας συσκευής από την Cosmote ? Σε συμβούλεψε κανείς να προβείς σε αυτές τις διακοπές ? Η το έκανες από μονός σου? Πιστεύω για όλα όσα έγραψες είσαι υπερβολικός. Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου κ την απογοήτευση σου, αλλά είναι άλλο θέμα αυτό κ άλλο θέμα μία δικαστική διαμάχη. Επίσης καλό θα ήταν να απαντήσεις στον πιο πάνω φίλο, γιατί το ερώτημά του είναι πολύ πετυχημένο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 (edited) Δηλαδή τι αποζημίωση ζητάς να σου καταβληθεί, πέραν της ηθικής αποζημίωσης πού είναι ένα συγγνώμη ? Να σου κάνουν δώρο το κινητό επειδή σου ακύρωσαν την παραγγελιά 1 μέρα μετά κ σου γύρισαν τα χρήματά 21 μέρες μετά!? Και τι σχέση έχει ο λογαριασμός σου στη Vodafone με την αγορά μίας συσκευής από την Cosmote ? Σε συμβούλεψε κανείς να προβείς σε αυτές τις διακοπές ? Η το έκανες από μονός σου? Πιστεύω για όλα όσα έγραψες είσαι υπερβολικός. Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου κ την απογοήτευση σου, αλλά είναι άλλο θέμα αυτό κ άλλο θέμα μία δικαστική διαμάχη. Επίσης καλό θα ήταν να απαντήσεις στον πιο πάνω φίλο, γιατί το ερώτημά του είναι πολύ πετυχημένο. Δεν κατάλαβες... Η κάρτα μου πες πχ ότι έχει πιστωτικό όριο 1000 ευρώ. Και εξοφλούνται αυτόματα με πάγια εντολή κάθε μήνα διάφοροι λογαριασμοί. Στη συγκεκριμένη περίπτωση vodafone και ΔΕΗ. Όταν έκανα την αγορά.. αυτόματα μου δεσμεύτηκε το ποσό στην κάρτα (855 ευρώ) . Το ποσό αυτό.. δεσμεύτηκε από τα 1000 ευρώ που είναι το όριο της κάρτας. Οπότε διαθέσιμο υπόλοιπο είχα μόλις 145 ευρώ !! Αν λοιπόν έρθει η μέρα να πληρωθεί ο λογαριασμος της ΔΕΗ που είναι 500 ευρώ.. αυτόματα θα απορριφθεί η συναλλαγή γιατί υπάρχει υπέρβαση ορίου.. Κατάλαβες τώρα; Μου είχαν δεσμευμένα 3 βδομάδες το ποσό αυτό (855) χωρίς να φταίω εγώ.. Την παραγγελία την ακύρωσαν από μόνοι τους την επόμενη μέρα.. Αλλά το ποσό κρατήθηκε δεσμευμένο στην κάρτα μου. Έπρεπε να στείλουν ένα φαξ στην τράπεζά μου ότι έχουν ακυρώσει την συναλλαγή για να απελευθερωθεί το ποσό των 855 και να μην υπάρχει αυτή η δέσμευση. Και αυτοί δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν. Όταν κάνεις ηλεκτρονικά μία παραγγελία δεσμεύεται το ποσό της αγοράς για ευνόητους λόγους. Αν δεν ολοκληρωθεί η παραγγελία πχ ακυρωθεί τότε τα χρήματα αυτά τις αγοράς θα περάσουν πάλι στο λογιστικό διαθέσιμο σου σε περίπου 25 μέρες. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως επηρέασε τις υπόλοιπες πληρωμές σου αφου προφανώς το πιστωτικό σου όριο για να μπορέσεις να το πάρεις (θα μπορούσαν πχ να στο είχαν στείλει μρ καθυστέρηση οπότε πάλι θα ήταν δεσμευμένο) είναι μεγαλύτερο από το ποσό της αγοράς. Ακριβώς έτσι είναι. ΤΟ ποσό μένει δεσμευμένο για 1 μήνα .. άσχετα αν η παραγγελία ακυρώθηκε αμέσως. Σε περίπτωση που ζητήσω εγώ (όπως και ζήτησα) να στείλουν ένα φαξ για την επιβεβαίωση της παραγγελίας ώστε να ενημερωθεί η τράπεζά μου και να μου αποδεσμεύσει το ποσό.. είναι υποχρεωμένεοι να το κάνουν!!! Όσο για την τελευταία σου ερώτηση.. Εύστοχη αλλά και λογική είναι η απάντησή μου ... Εγώ είχα πράγματι μαζέψει το ποσό των 855 για την αγορά της συσκευής.. Έτσι λοιπόν έκανα την παραγγελία στην κοσμοτέ με κάρτα.. με σκοπό να πληρώσω την κάρτα μου αμέσως μετά από λίγες ημέρες ώστε να μην μου προκαλέσει προβλήματα με τις υπόλοιπες πληρωμές μου. Από τη στιγμή όμως που μου ακύρωσαν την παραγγελία την επόμενη μέρα.. τη συσκευή την πήρα από άλλο κατάστημα με μετρητά. Και το ποσό συνέχιζε να ήταν δεσμευμένο στην κάρτα. Edited December 6, 2012 by Alex0077 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Hierophant Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 Εντάξει το κατάλαβα κ έχεις ένα δίκιο. Αλλά κ εσύ πήγες να κάνεις τόσο μεγάλο deal με μία κάρτα πού έχει τόσο μικρό όριο ? Να που έγινε η στραβή... Άλλη κάρτα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις. Επίσης η ΔΕΗ κ η Vodafone, μετά την ακύρωση των πάγιων εντολών, δεν θα μπορούσαν να αποπληρώθουν τοις μετρητής στον γκισέ ? Δε βλέπω γιατί αυτό να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα, εφόσον όπως είπες είχες ρευστό το οποίο το έδωσες για την αγορά του τηλεφώνου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2012 (edited) Εντάξει το κατάλαβα κ έχεις ένα δίκιο. Αλλά κ εσύ πήγες να κάνεις τόσο μεγάλο deal με μία κάρτα πού έχει τόσο μικρό όριο ? Να που έγινε η στραβή... Άλλη κάρτα έπρεπε δα χρησιμοποιήσεις. Επίσης η ΔΕΗ κ η Vodafone, μετά την ακύρωση των πάγιων εντολών, δεν θα μπορούσαν να αποπληρώθουν τοις μετρητής στον γκισέ ? Δε βλέπω γιατί αυτό να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα, εφόσον όπως είπες είχες ρευστό το οποίο το έδωσες για την αγορά του τηλεφώνου... Την αγορά αυτη τη μεγαλη 855 ήθελα να την κανω με την κάρτα ώστε να επωφεληθώ απο τα προνόμια της επιστροφής που έχω. Η Δεή επίσης ήθελα να αποπληρωθεί με την κάρτα επίσης (παγια εντολη την εχω βαλει) για τον εξης λόγο: το ποσό του λογαριασμου μαζι με το χαράτσι ήταν μεγάλο (συγκεκριμενα 603 ευρώ) . Και ο λογαριασμός έληγε στις 10 Νοεμβρίου. Έτσι.. Στις 10/11 θα πληρώνονταν ο λογαριασμός με την κάρτα και εγώ είχα την δυνατοτητα να τον πληρώσω μόλις εκδοθεί ο λογαριασμος της καρτας μου (15 Δεκεμβρίου) . Μπορει εγω να μην ειχα σε cash τη συγκεκριμενη ημερομηνια που εληγε ο λογαριασμός όλο το ποσό και να ήθελα να τον πληρώσω μετά αφού εχει εκδοθεί ο λογαριασμός της κάρτας και να επωφεληθώ και από τις 30-40 άτοκες μέρες περιπου που εχουμε. Ειναι μπερδεμενο το θεμα δεν ξερω αν το καταλαβες, αλλά πίστεψέ με είχα δίκιο και μου δημιουργησε προβλήματα. Έτσι λοιπον, ακυρωθηκε η εξοφληση της ΔΕΗ και επρεπε να παω στα κεντρικα να τον πληρωσω .. Να κανω τόσα χιλιομετρα για ενα λαθος που δεν φταιω εγώ καθόλου.. Να στηθω στην ουρά και να χάσω τόση ώρα και απο τη δουλειά μου.. Εγώ σας εξηγησα τον προσωπικο μου λογο.. Άσχετα με αυτά.. Σε καθε περιπτωση ηταν υποχρεωμενοι να στείλουν φαξ για την επιβεβαιωση της ακυρωσης της παραγγελίας που οι ίδιοι έκαναν. Η άρνησή τους (η αρχική) και ο αγενής τροπος με εκανε στο σημειο να κανω την καταγγελια που με το που έγινε το προβλημα λυθηκε (με αρκετη καθυστερηση βεβαια) Πες μου λοιπον πού έχω αδικο και ευχαριστως να το συζητησουμε. Γιατι δεν πιστευω οτι εχω πουθενα αδικο.. Και μην ξεχνας μεσα σε όλα αυτά και το νομικο θεμα με την διαθεσιμοτητα της παραγγελιας Επισης έχω μόνο 1 κάρτα τη συγκεκριμενη και καμια αλλη (πιστωτικη) Edited December 6, 2012 by Alex0077 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bjj_p Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 Να κανεις οτι ειναι απαραιτητο κ να διεκδικησεις οποιοδηποτε οφελος σου προσφερουν για συμβιβασμο ή ενδειξη καλης θελησης. Μονο αν στραφουν ολοι εναντιον τους θα παψουν να παιζουν με τις λεξεις,με τις χρεωσεις κ την ατιμωριτη παρανομια. Επισης δεν μπορω να καταλαβω κανεναν απο αυτους που προσπαθουν να σου βρουν καποιο παραμικρο σημειο ωστε να σε κατηγορησουν οτι εσυ φταις ή να υποδειξουν αλλους τροπους κ ενεργειες. Αν καποιος φταιει ειναι η εταιρεια οχι ο ανθρωπος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 Να κανεις οτι ειναι απαραιτητο κ να διεκδικησεις οποιοδηποτε οφελος σου προσφερουν για συμβιβασμο ή ενδειξη καλης θελησης. Μονο αν στραφουν ολοι εναντιον τους θα παψουν να παιζουν με τις λεξεις,με τις χρεωσεις κ την ατιμωριτη παρανομια. Επισης δεν μπορω να καταλαβω κανεναν απο αυτους που προσπαθουν να σου βρουν καποιο παραμικρο σημειο ωστε να σε κατηγορησουν οτι εσυ φταις ή να υποδειξουν αλλους τροπους κ ενεργειες. Αν καποιος φταιει ειναι η εταιρεια οχι ο ανθρωπος. Μπορεί να μην κατάλαβαν τα παιδιά απο πανω την ολη ιστορια γιατί δεν ανέλυσα όλες τις λεπτομερειες στο πρωτο μου ποστ. (Τουλάχιστον αυτό θελω να πιστεύω.. Γιατί απο τη μεριά μου έφσγα ταλαιπωρία για τοσο καιρό χωρίς να φταίω σε τίποτα) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bjj_p Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 Μπορεί να μην κατάλαβαν τα παιδιά απο πανω την ολη ιστορια γιατί δεν ανέλυσα όλες τις λεπτομερειες στο πρωτο μου ποστ. (Τουλάχιστον αυτό θελω να πιστεύω.. Γιατί απο τη μεριά μου έφσγα ταλαιπωρία για τοσο καιρό χωρίς να φταίω σε τίποτα) Εδωσες ολα τα απαραιτητα στοιχεια...αν δεν ξερει καποιος οτι οι παγιες εντολες πληρωνονται στη ληξη ή αν θελει να σου βγαλει 3-4 πιστωτικες για να εχεις να ψωνιζεις δεν θεωρουνται στοιχεια. Οπως κ να χει διεκδικησε οτι μπορεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotetsi Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 Όταν κάνεις ηλεκτρονικά μία παραγγελία δεσμεύεται το ποσό της αγοράς για ευνόητους λόγους. Αν δεν ολοκληρωθεί η παραγγελία πχ ακυρωθεί τότε τα χρήματα αυτά τις αγοράς θα περάσουν πάλι στο λογιστικό διαθέσιμο σου σε περίπου 25 μέρες. Αν η παραπάνω πρόταση του συμφορουμά αναφέρεται στους όρους χρήσης της πιστωτικής σου κάρτας ή στους όρους που έχει θέσει η Κοσμοτέ σχετικά με την πληρωμή μέσω πιστωτικών καρτών (γενικά ή με τη συγκεκριμένη Τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα) τότε η συγνώμη τους αρκεί διότι είναι απόλυτα καλυμμένοι. Sad but true... Παράθεση :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 (edited) Αν η παραπάνω πρόταση του συμφορουμά αναφέρεται στους όρους χρήσης της πιστωτικής σου κάρτας ή στους όρους που έχει θέσει η Κοσμοτέ σχετικά με την πληρωμή μέσω πιστωτικών καρτών (γενικά ή με τη συγκεκριμένη Τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα) τότε η συγνώμη τους αρκεί διότι είναι απόλυτα καλυμμένοι. Sad but true... Το ότι τα χρήματα δεσμεύονται αμέσως ειναι προφανές. Και αφορά όλες τις κάρτες . Δεν έχει να κάνει με την κοσμοτέ. Το ότι πρέπει βα περάσουν 25 μέρες έχει να κάνει με την τράπεζα. (Δηλαδή κάποιες τράπεζες αν δεν κάνουν έγκριση για τη χρέωση του δεσμευμένου ποσού .. Το απο δεσμεύουν μόνοι τους είτε μετά απο 1 βδομάδα είτε μετά από 3 είτε μετά απο 40 μέρες. Εκτός κι αν πάρουν φαξ ώστε να φανεί η ακύρωση και το απο δεσμεύουν αμέσως. Παρόλα αυτά όπως είπα είναι υποχρεωμένοι αν ζητήσεις να σου στείλουν αμέσως φαξ για την ακύρωση της παραγγελίας από τη στιγμή που οι ίδιοι ακύρωσαν την παραγγελία δεν είναι απαραίτητο να πρέπει να περιμένεις 1 μήνα μέχρι να απο δεσμευτεί το ποσό αυτόματα από την τράπεζα. Αυτό μου παν και από την τράπεζά μου. Είναι υποχρεωμένοι να στείλουν.. Πόσο πιο απλό να το πω ; Σου δεσμεύουν ένα ποσό για μια παραγγελία που οι ίδιοι ακυρώνουν μετά και σου κρατάνε τα χρήματα δεσμευμένα χωρίς να κάνουν κίνηση και περιμένουν από την τράπεζά σου να στα αποδεσμεύσει λόγω ότι έχουν περάσει πολλές μέρες και ο έμπορος δεν έκανε κίνηση για να τραβήξει το ποσό;;; Δεν μπορούμε να περιμένουμε πάντα τον 1 μήνα. Σε κάθε περίπτωση δικαιούμαι να έχω το αποδεικτικό για την ακύρωση της παραγγελίας (η τράπεζά μου) Ρωτήστε την τράπεζά σας και θα σας πει τα ίδια.. Ότι εμείς δεσμεύουμε το ποσό για τον έμπορο που κάνατε τη συναλλαγή. Αν ο έμπορος δεν το χρεώσει μετά από λίγες μέρες και δεν λάβουν απάντηση για την ακύρωση της παραγγελίας με φαξ, τότε θα σας κάνουν διαθέσιμο το ποσό μετά από 20,30,40 μέρες κ.ο.κ. Edited December 7, 2012 by Alex0077 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 Alex, συνήθως διαβάζουμε τα εντελώς τραγικά για τα οποία επιλέγει ο καθένας να κινηθεί νομικά ενάντια σε μια εταιρία, για το θέμα μας, τη Cosmote. Η κοινή λογική λέει αυτά που σου έδωσαν σαν απαντήσεις τα παιδιά και κάτω απο άλλες συνθήκες θα σχολίαζα με παρόμοιο τρόπο. Αλλα ειδικά στη δική σου περίπτωση, σου βγάζω το καπέλο ειδικά επειδή ξέρεις να χρησιμοποιείς τη κάρτα σου, φαίνεσαι αρκετά ψαγμένος και i like that a lot!! Για κίνηση νομικά, δεν ξέρω καθώς είμαι ενάντια σε τέτοιες δικομανιακές κινήσεις του μέσου Ελληνάρα ( δεν αναφέρομαι σ'εσένα ) και τελικά το βρίσκω λίγο παρακινδυνευμένο ( εάν είναι να πληρώσεις εσύ αρχικά τα έξοδα κλπ ). Σίγουρα όμως αν ήμουν στη θέση σου θα το κυνηγούσα, τουλάχιστον και για τα λιγοστά ευρώ που θα χρέωνε η ΔΕΗ σαν τοκου αν της πλήρωνα το λογαριασμό τότε που θα έληγε το statement της πιστωτικής μου, έτσι για το ****το. Παίξε όσο μπορείς, μαζί σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 Και ναι και όχι. Ναι εφ'όσον στειλεις απο υπολογιστή ή απο το κινητό με χρήση δεδομένων, όχι αν στείλεις με εντολές sms ( απαρχαιομένη λειτουργία, φυσικά ). Στη περίπτωση του κινητού, θα καταναλώσει δεδομένα, άρα μόνο απο εκεί θα μπορούσε να προκύψει χρέωση. Αλλά όχι σαν υπηρεσία email. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 (edited) Alex, συνήθως διαβάζουμε τα εντελώς τραγικά για τα οποία επιλέγει ο καθένας να κινηθεί νομικά ενάντια σε μια εταιρία, για το θέμα μας, τη Cosmote. Η κοινή λογική λέει αυτά που σου έδωσαν σαν απαντήσεις τα παιδιά και κάτω απο άλλες συνθήκες θα σχολίαζα με παρόμοιο τρόπο. Αλλα ειδικά στη δική σου περίπτωση, σου βγάζω το καπέλο ειδικά επειδή ξέρεις να χρησιμοποιείς τη κάρτα σου, φαίνεσαι αρκετά ψαγμένος και i like that a lot!! Για κίνηση νομικά, δεν ξέρω καθώς είμαι ενάντια σε τέτοιες δικομανιακές κινήσεις του μέσου Ελληνάρα ( δεν αναφέρομαι σ'εσένα ) και τελικά το βρίσκω λίγο παρακινδυνευμένο ( εάν είναι να πληρώσεις εσύ αρχικά τα έξοδα κλπ ). Σίγουρα όμως αν ήμουν στη θέση σου θα το κυνηγούσα, τουλάχιστον και για τα λιγοστά ευρώ που θα χρέωνε η ΔΕΗ σαν τοκου αν της πλήρωνα το λογαριασμό τότε που θα έληγε το statement της πιστωτικής μου, έτσι για το ****το. Παίξε όσο μπορείς, μαζί σου. Φυσικά και δεν έχω σκοπό να κινηθώ νομικά και ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο.. Απλά είπα .. μέσα από την καταγγελία στην ΕΕΤΤ , μπορεί κάποιος να ζητήσει κάποια αποζημίωση.. κάτι τέτοιο για τα προβλήματα που μπορεί να του δημιούργησε η άρνηση εξυπηρέτηση και άρνηση καθηκοντων από την μερία της κοσμοτέ ή αυτό γίνεται μόνο αν πάει κάποιος νομικά.. Και φυσικά τα ξέρω τα πράγματα για κάθετι που έχω και χρησιμοποιώ. Δεν είμαι σαν κάτι κλασικούς παππούδες συνήθως που απλά ό,τι και να γίνει ακόμα κι αν έχουν άδικο ρίχνουν καταγγελίες έτσι λόγω ημιμάθειας. Για κάποιους είναι υπερβολικό ίσως ακόμα και η καταγγελία στην ΕΕΤΤ.. (κάτι παραπάνω δεν έχω σκοπό να κάνω). Απλά επειδή έχουμε συνηθήσει στην Ελλάδα να τα περνάμε όλα έτσι.. Λέμε εντάξει μωρέ και τι έγινε.... Δεν θα βελτιωθούμε ποτέ με αυτόν τον τρόπο όμως. (Λίγο offtopic αλλά το ίδιο γίνεται και με τις αποδείξεις.. Οι περισσότεροι στην Ελλάδα δεν ζητάμε καν απόδειξη και δεν προχωράμε καν σε μια καταγγελία όταν κάποιος έμπορος δεν μας δίνει σχεδόν ποτέ απόδειξη για πολλές φορές ή συμβιβαζόμαστε με άλλες λύσεις. Δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτόν τον τρόπο αυτοτιμοωρούνται αφού το κράτος θα τα πάρει μετά από αυτούς αν δεν εισπράξει διπλά και τριπλά) Edited December 7, 2012 by Alex0077 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marduk132003 Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 H EETT δεν είναι αρμόδια κατά τη γνώμη μου. Εσύ μπορείς να κάνεις καταγγελία εφόσον θέλεις, αλλά αρμόδιο είναι το INKA, που ανέφερε και ένας φίλος ή το υπουργείο εμπορίου εν γένει. Μπορείς κι εκεί να κάνεις καταγγελία χωρίς κόστος. Εφόσον είχαν τη συσκευή ως διαθέσιμη στο site και μετά ακύρωσαν την παραγγελία ενδεχομένως να παραβίασαν το δίκαιο προστασίας του καταναλωτή ή και του ανταγωνισμού ακόμα. Με την ίδια λογική θα μπορούσαν να εμφανίζουν ότι τιμές ήθελαν και μετά να ακυρώνουν τις παραγγελίες για να πλήξουν τους ανταγωνιστές, με εντελώς αθέμιτο τρόπο. Από εκεί και πέρα, είναι κλασική περίπτωση υπαίτιας αδυναμίας παροχής. Μπορείς να απαιτήσεις την παροχή και αποζημίωση, αποζημίωση για ότι ζημία υπέστης, (π.χ. να το πάρεις από αλλού ακριβότερα και να ζητήσεις την διαφορά) Επίσης θα μπορούσες να ζητήσεις αποζημίωση για ηθική βλάβη και για ότι ζημια υπέστης από αδικοπραξία (οι παράνομες πρακτικές αλλά και η παρακράτηση του ποσού λόγω της αμέλειάς τους στο θέμα της επικοινωνίας με την τράπεζα, ως όφειλαν καθώς εκείνοι ήταν που ακύρωσαν και την παραγγελία). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. December 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2012 H EETT δεν είναι αρμόδια κατά τη γνώμη μου. Εσύ μπορείς να κάνεις καταγγελία εφόσον θέλεις, αλλά αρμόδιο είναι το INKA, που ανέφερε και ένας φίλος ή το υπουργείο εμπορίου εν γένει. Μπορείς κι εκεί να κάνεις καταγγελία χωρίς κόστος. Εφόσον είχαν τη συσκευή ως διαθέσιμη στο site και μετά ακύρωσαν την παραγγελία ενδεχομένως να παραβίασαν το δίκαιο προστασίας του καταναλωτή ή και του ανταγωνισμού ακόμα. Με την ίδια λογική θα μπορούσαν να εμφανίζουν ότι τιμές ήθελαν και μετά να ακυρώνουν τις παραγγελίες για να πλήξουν τους ανταγωνιστές, με εντελώς αθέμιτο τρόπο. Από εκεί και πέρα, είναι κλασική περίπτωση υπαίτιας αδυναμίας παροχής. Μπορείς να απαιτήσεις την παροχή και αποζημίωση, αποζημίωση για ότι ζημία υπέστης, (π.χ. να το πάρεις από αλλού ακριβότερα και να ζητήσεις την διαφορά) Επίσης θα μπορούσες να ζητήσεις αποζημίωση για ηθική βλάβη και για ότι ζημια υπέστης από αδικοπραξία (οι παράνομες πρακτικές αλλά και η παρακράτηση του ποσού λόγω της αμέλειάς τους στο θέμα της επικοινωνίας με την τράπεζα, ως όφειλαν καθώς εκείνοι ήταν που ακύρωσαν και την παραγγελία). Μπορω αυτα να τα ζητησω μονο με μια καταγγελια και στο ινκα που λες; Χωρις δηλαδη να εμπλακω εγω με δικηγορους και εξοδα τετοια; Ευχαριστω για την απαντηση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.