Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sue (18 Μάρ. 2004 , 23:40)

 

oi xrewseis sto business plus einai pros tim & voda (yperdiplasiastikan se sxesh me prin 2 mhnes) 0.2078/min, cote 0.0960/min, stathero 0.0840/min, Q 0.27/min.

 

 

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου

my pin 220B8E22
Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς θα αργίσουμε να δούμε 3g στην ελλάδα αν και κάθε άλλο πάρα άχρηστη σπατάλη χρημάτων θα ήταν..
Link to comment
Share on other sites

Εμείς θα είμαστε οι τελευταίοι που θα βάλουν....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (:!:!Wireless Power!:!:: Nokia3650/1.0 SymbianOS/6.1 Series60/1.2 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

H lush einai apli! Ruthmiseis>sundesh>shmia prosvasis>cosmote gprs>tupos sundesis: SUNEXHS-PROSORINH.

epilegoume PROSORINH otan theloume na exoume statheri sundesi gia apli perihgisi kai epilegoume SUNEXHS otan theloume na katevazoume megala arxeia alla me astathis sundesi! Toulaxiston sto 3650 pou exw douleuei!

The "unwired" revolution began...

_http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=6201&dateline=1272991407

 

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Egw panta stn proswrinh to exw alla den vlepw fws...

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Nokia3650: Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Αρχικό Μήνυμα από antonis_wrx

Wirelessly posted (Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Egw panta stn proswrinh to exw alla den vlepw fws...

 

Mia ali lisi ine na balete asfalia syndesis ne

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (:!:!Wireless Power!:!:: Nokia3650/1.0 SymbianOS/6.1 Series60/1.2 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Emena pantos to mono pou mou emfanizei einai diakosmitis apasxolimemos i kamia apokrisi pulis sta megala arxeia! Aposindesi pote! Akoma kai meta apo 10 wres!!Tha to dokimasw pantos auto pou les sto asfales sundesi!

The "unwired" revolution began...

_http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=6201&dateline=1272991407

 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι δεν μου κόβεται ποτέ...!?!?!?!?!?

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είμαι συνδρομητής της Cosmote από τον Ιανουάριο του 2000.

 

Πρόσφατα είχα δύο βασικά παράπονα από την εταιρεία αλλά όταν προσπάθησα να κάνω ανανέωση του συμβολαίου μου, ξεχείλισε το ποτήρι!

 

Αποφάσισα να παραπονεθώ συμπληρώνοντας ένα δελτίο παραπόνων σε κατάστημα της Cosmote, για να μη γίνομαι ένας ακόμη που γκρινιάζει αδίκως στον αέρα!... Παραθέτω τη γραπτή "συνομιλία" μου με την Cosmote (σε μορφή παράπονο - αντίστοιχη απάντηση) και τα σχόλια δικά σας για το αν απαντήθηκαν οι προβληματισμοί μου.

 

Ως εισαγωγή έγραψα στις 15/03/04:

"Μετά από τέσσερα χρόνια κατά τα οποία είμαι πελάτης σας σκέφτομαι να αλλάξω δίκτυο για τους παρακάτω λόγους - παράπονα:"

 

Ερώτηση - παράπονο από πλευράς μου:

"1) Η εξυπηρέτηση πελατών παρέχεται με χρέωση ακόμη και όταν δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε. Μόνο μετά από 1' & 14'' (που χρεώνονται) ειδοποιούμαι για το αν κάποιος μπορεί ή όχι να με εξυπηρετήσει..."

 

Απάντηση της Cosmote στο παραπάνω:

"Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί σε 24ώρη βάση, κατά την οποία υπάρχουν ώρες αιχμής, αλλά και περίοδοι με αυξημένη ζήτηση, που παρά τις προσπάθειες που καταβάλλονται από μέρους μας για την άμεση εξυπηρέτηση των συνδρομητών, δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο της περιστασιακής καθυστέρησης στην σύνδεση με την επιθυμητή υπηρεσία."

 

(Σχόλιο: Μα εγώ παραπονέθηκα γιατί χρεώνομαι ακόμη και όταν κανείς δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει, όχι γιατί καθυστερεί περιστασιακά να με εξυπηρετήσει κάποιος...)

 

Ερώτηση - παράπονο από πλευράς μου:

"2) Λαμβάνω συχνά τα sms πολύ καθυστερημένα (π.χ. μετά από 5 ώρες) και ενώ έχω σήμα αφού μπορώ να έχω συνομιλία κατά τη διάρκεια αναμονής ενός sms και αυτό συμβαίνει με 2 συσκευές: SE P800 & Nokia 7110."

 

Απάντηση της Cosmote στο παραπάνω:

"Στην επιτυχή ή μη παράδοση των γραπτών μηνυμάτων - και στο χρόνο παράδοσης - παίζουν ρόλο, η ισχύς του σήματος και η ποιότητα του δικτύου τόσο του παραλήπτη όσο και του αποστολέα, καθώς και η κατάσταση της μνήμης των συσκευών που χρησιμοποιούνται."

 

(Σχόλιο: Λοιπόν;.....)

 

Ερώτηση - παράπονο από πλευράς μου:

"3) Δεν καταλαβαίνω γιατί ως πελάτης της Cosmote θα πρέπει να ανανεώσω την σύμβασή μου ΜΟΝΟ σε καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ. Εάν δεν θέλω συναλλαγή με αυτά, θα πρέπει να αλλάξω δίκτυο;"

 

Απάντηση της Cosmote στο παραπάνω:

"Η εξυπηρέτησή σας σε κάποια θέματα (π.χ. αναβάθμιση συσκευής), μπορεί να γίνεται μόνο από τον αρμόδιο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Cosmote - και τον οποίο είχατε επιλέξει για την αρχική ενεργοποίηση της σύνδεσής σας."

 

(Σχόλιο: Άρα εφόσον έκανα το λάθος να διαλέξω ΠΛΑΙΣΙΟ για την αρχική ενεργοποίηση της σύνδεσης, τώρα δεν θέλω άλλη συναλλαγή με αυτά τα καταστήματα και είναι το μόνο μέρος που μου επιτρέπει η Cosmote να κάνω ανανέωση σύμβασης, θα πρέπει είτε να τιμωρηθώ που επέλεξα ΠΛΑΙΣΙΟ και να πάω ξανά για να μάθω να κάνω τέτοιες επιλογές, είτε να μην κάνω ανανέωση της σύμβασης.....)

 

Αποφάσισα να μην κάνω ανανέωση της σύμβασης και να αλλάξω δίκτυο κινητής τηλεφωνίας (ζήτω η φορητότητα!). Εάν πιστεύετε ότι είμαι υπερβολικός, παράλογος ή ότι η Cosmote έχει πραγματικά καλύψει τους προβληματισμούς μου, σας παρακαλώ φίλοι "συμφορουμίτες" να μου το επισημάνετε! Οι αντίστοιχες επιστολές (δική μου και της Cosmote είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου).

:)

Link to comment
Share on other sites

Πάρτε το χρόνο σας!

 

 

Επειδή όταν είστε μπροστά σε μια σημαντική απόφαση χρειάζεστε χρόνο, τώρα έχετε όλο το χρόνο μπροστά σας, για να πάρετε και μια δεύτερη γνώμη. Γιατί η COSMOΚΑΡΤΑ με κάθε νέα σύνδεση σας προσφέρει έως 92 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας επιπλέον για ένα χρόνο. Aποκτήστε τώρα COSMOΚΑΡΤΑ, ενεργοποιήστε τη έως 18/4 και… πάρτε το χρόνο σας.

 

Ισχύει για ενεργοποιήσεις από 22/03/04 - 18/04/04. Για να αποκτήσετε το συνολικό χρόνο ομιλίας πρέπει κάθε ημερολογιακό μήνα να ανανεώνετε με χρόνο ομιλίας αξίας €14, για ένα χρόνο από την ημερομηνία ενεργοποίησης.

Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας, αντιστοιχεί σε 7,7 λεπτά / μήνα, θα πιστώνεται στις αρχές του επόμενου, θα πρέπει να καταναλωθεί εντός του μήνα αυτού και αφορά εθνικές κλήσεις.

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

άντε καιρός ήταν να δούμε καμία τέτοιου είδους προσφορά...
Link to comment
Share on other sites

ήταν πάντως όλες οι απαντήσεις τους διαφωτιστικότατες.. Μόνο καμία λύση δεν πρότειναν...
Link to comment
Share on other sites

σόρρυ παίδες λάθος... είχα ξεχάσει να αλλάξω την ρύθμιση μετά από μια αναβάθμιση του κινητού... τώρα είναι οκ πια...
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους πήρε μπροστά η Κοτε

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο δεν φταίει μόνο η κοτέ.......

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτο ισχύει ή απλά εξαρτάται από το κινητό?

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

να Δούμε εάν θα γίνει τπτ και για το What's up?

αν και θυμάμαι οτι συνήθως πρώτα ωγάζουν τη προσφορά στη COSMOΚΑΡΤΑ κ μετά στο What's up? ...

Είδομεν ....

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω....

 

Στο What's up θα βάλουν κάτι αντίστοιχο με μηνύματα....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να το κάνουνε...

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή καλή είναι....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OverClocker (22 Μάρ. 2004 , 14:37)

 

Στο τελευταίο δεν φταίει μόνο η κοτέ.......

 

 

Τί εννοείς ακριβώς; Φταίω κι εγώ που δεν θέλω να πάω σε κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ και επιμένω να ανανεώσω τη σύμβαση με τον έτερο συμβαλλόμενο ή φταίει και η αλυσίδα ΠΛΑΙΣΙΟ που "περιορίζει" τις επιλογές της "μεγάλης" και "ανεξάρτητης" Cosmote;

 

Ρωτάω γιατί ειδικά το τελευταίο το θεωρώ αποκλειστική ευθύνη της κοτέ και ήταν αυτό που έκανε το "ποτήρι να ξεχειλίσει". Δεν μπορώ να καταλάβω, στο ΠΛΑΙΣΙΟ έδινα επί 4 χρόνια πάγιο; Με το ΠΛΑΙΣΙΟ είχα σύμβαση τόσο καιρό; Με ποιον θα κάνω ανανέωση συμβολαίου, δηλαδή εκτός από εμένα ποιος άλλος θα συμμετέχει στη σύμβαση το ΠΛΑΙΣΙΟ ή η Cosmote;

 

(Φιλικά ρωτάω φίλε OverClocker :) θέλω να καταλάβω τη στάση της εταιρείας γιατί μου φαίνεται υπερβολικά παράλογη!)

Link to comment
Share on other sites

Απλά το Πλαίσιο ή το κάθε Πλαίσιο όπως είναι λογικό ζητάει ποσοστά για κάθε πώληση....

 

Η Κοτέ επέλεξε να του δίνει ποσοστά με αυτό το τρόπο...

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OverClocker (22 Μάρ. 2004 , 19:54)

 

Απλά το Πλαίσιο ή το κάθε Πλαίσιο όπως είναι λογικό ζητάει ποσοστά για κάθε πώληση....

 

Η Κοτέ επέλεξε να του δίνει ποσοστά με αυτό το τρόπο...

 

 

Απόλυτα λογικό το ποσοστό! Απλά, νομίζω ότι πρέπει να ισχύει όσο το Πλαίσιο μπορεί να με κρατήσει ως πελάτη και άρα όταν (και αν) επιστρέψω να αμοιφθεί με το ποσοστό του!

 

Τώρα που το Πλαίσιο με έχασε ως πελάτη πρέπει να με χάσει και η Cosmote; Λίγο παράλογο δεν είναι να εξαρτά η Cosmote τις πωλήσεις της και την ικανοποίηση υφιστάμενων πελατών από την ικανότητα ή ανικανότητα των ανθρώπων της Πλαίσιο και μόνο; Πρέπει πάσει θυσία να με "δέσει" με τον εκάστοτε συνεργάτη της;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...