Jump to content

Συμβουλές για Daytona DY50R


teorizo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σήμερα αγόρασα to daytona dv rs 50 ! μπορώ να βάλω protect??

 

Ναι μπορεις,αλλα καλυτερα να την βαλεις μετα το στρωσημο,γιατι 50αρακι ειναι και για να στρωσει καλά χρειαζετε να κραταει λιγα αερια απο το καυσαεριο που βγαζει .

Link to comment
Share on other sites

Ναι μπορεις,αλλα καλυτερα να την βαλεις μετα το στρωσημο,γιατι 50αρακι ειναι και για να στρωσει καλά χρειαζετε να κραταει λιγα αερια απο το καυσαεριο που βγαζει .

 

Ποιός το λέει αυτό????

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλημερα παιδια, συγνωμη αν κοβω συζητηση στη μεση, μια ερωτησουλα εχω. Στο μηχανακι μου πισω εχω αυτη τη κοφτη σχαρα ( χειρολαβη ) που ειναι του supra απλα ειναι ημιτασιον. Μπορω να βαλω μπαγαζιερα; εχω δει σε καποια μηχανακια, ενα επιπροσθετο κομματι σχαρας που μπαινει πανω απο την υπαρχουσα, και πανω σε αυτο καθετε και η μπαγαζιερα. με τη συγκεκριμενη σχαρα γινετε ή πρεπει να την αλλαξω και να βαλω την εργοστασιακη;

http://mice.re4ction.org/wp-content/uploads/2015/10/asusrog.jpg

Το τέρας μου: ASUS ROG GL752VW T4108D Core i7 6700HQ / 4x 2.60GHz / NVIDIA GeForce GTX 960M / 8GB DDR4 / SSD 850 EVO mSATA 250GB

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια, συγνωμη αν κοβω συζητηση στη μεση, μια ερωτησουλα εχω. Στο μηχανακι μου πισω εχω αυτη τη κοφτη σχαρα ( χειρολαβη ) που ειναι του supra απλα ειναι ημιτασιον. Μπορω να βαλω μπαγαζιερα; εχω δει σε καποια μηχανακια, ενα επιπροσθετο κομματι σχαρας που μπαινει πανω απο την υπαρχουσα, και πανω σε αυτο καθετε και η μπαγαζιερα. με τη συγκεκριμενη σχαρα γινετε ή πρεπει να την αλλαξω και να βαλω την εργοστασιακη;

 

Αν είναι έτσι η χειρολαβή http://www.pnevmatikakis.gr/gallery/daytona/dy_50.jpg τότε μπαίνει βαλίτσα μαζί με την βάση της.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι η χειρολαβή http://www.pnevmatikakis.gr/gallery/daytona/dy_50.jpg τότε μπαίνει βαλίτσα μαζί με την βάση της.

 

 

Αυτη ειναι η εργοστασιακη. Σε αυτην ξερω οτι μπαινει απευθειας με τη βαση της. εγω εχω αυτη τη κοφτη που στριβει προς τα πανω του supra, και επειδη ταιριαζει δεν ηθελα να την αλλαξω, απλα ισως να εβαζα καποιο επιπροσθετο οπου πανω σ αυτο να καθεται η βαλιτσα. δεν ξερω αν υπαρχει γι αυτο ρωτησα.

http://mice.re4ction.org/wp-content/uploads/2015/10/asusrog.jpg

Το τέρας μου: ASUS ROG GL752VW T4108D Core i7 6700HQ / 4x 2.60GHz / NVIDIA GeForce GTX 960M / 8GB DDR4 / SSD 850 EVO mSATA 250GB

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ζαντες θα ζητησεις και μετα θα σου δωσουν κεντρο καταλληλο για το μηχανακι σου.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω ενα προβλημα με την αλυσιδα... συνεχεια την τεντωνω και ξαναχαλαρωνει.. εχει κανεις καμια ιδεα γιατι μπορει να συμβαινει αυτο ??

 

Επισης αλλαξα τα τακακια μπροστα και μαλλον αυτα τα καινουργια ειναι πιο χοντρα και ακουμπαει η δισκοπλακα και φρεναρει λιγο .. Υπαρχει δυνατοτητα να κεντραριστει η ροδα ή η δαγκανα ή εχουν στανταρ θεσεις ??

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

6000km την εχω.. εν το μεταξυ απ οτι ειδα σε αλλο σημειο ειναι πιο τεντωμενη και σε αλλο λιγοτερη.. μαλλον και το γραναζι δεν εχει φαγωθει ομοιομορφα .. τι να πω.. πολυ ποιοτητα ... :P

 

(δεν ειναι τα μαμα.. εχω Lifan 125 πανω και οποτε αλλαξα και σε φαρδυτερα γραναζια-αλυσιδα... παντως ειχα παρει και την ενισχυμενη θυμαμαι .. :P )

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να εχουν χαλαρωσει τα δακτυλιδια.Και σε μενα οταν ειχε χαλαρωσει ετσι εκανε.Την τεντωνα και χλαρωνε κατυθειαν.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Οκ πηγα σημερα και τα αλλαξα

Εβαλα τα Michelin M 45 μπροστα 2,50 και πισω 2,75. Ευχαριστω και παλι

 

Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα - καλη χρονια σε ολους

 

Μια ερωτηση θα ηθελα να κανω. παρατηρησα απο τοτε που εβαλα αυτα τα λαστιχα, το μηχανακι σε ευθεια ( με δικαβαλο ) παραπανω απο 70 δεν παει με την καμια - τουλαχιστον το κοντερ ποτε δεν περναει τα 72 km/h. Πριν βαλω αυτα τα λαστιχα θυμαμαι δικαβαλο επιανε ανετα τα 80. Ειναι φυσιολογικο αυτο; μην ξεχναμε οτι το μηχανακι πανω φοραει supra μηχανη 100cc. Ενταξει δεν ειναι και κανενα φτιαγμενο μηχανικα, αλλα ειχα την εντυπωση οτι θα επρεπε να πιανει 90-100 , και 80-90 με δικαβαλο..

http://mice.re4ction.org/wp-content/uploads/2015/10/asusrog.jpg

Το τέρας μου: ASUS ROG GL752VW T4108D Core i7 6700HQ / 4x 2.60GHz / NVIDIA GeForce GTX 960M / 8GB DDR4 / SSD 850 EVO mSATA 250GB

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα - καλη χρονια σε ολους

 

Μια ερωτηση θα ηθελα να κανω. παρατηρησα απο τοτε που εβαλα αυτα τα λαστιχα, το μηχανακι σε ευθεια ( με δικαβαλο ) παραπανω απο 70 δεν παει με την καμια - τουλαχιστον το κοντερ ποτε δεν περναει τα 72 km/h. Πριν βαλω αυτα τα λαστιχα θυμαμαι δικαβαλο επιανε ανετα τα 80. Ειναι φυσιολογικο αυτο; μην ξεχναμε οτι το μηχανακι πανω φοραει supra μηχανη 100cc. Ενταξει δεν ειναι και κανενα φτιαγμενο μηχανικα, αλλα ειχα την εντυπωση οτι θα επρεπε να πιανει 90-100 , και 80-90 με δικαβαλο..

 

Θα επρεπε να πιανει ακομα και 100 και με δυκαβαλο μετα απο ωρα.

Τωρα αυτο μπορει να οφειλεται σε διαφορα πραγματα.Ενα απ αυτα ειναι το προφιλ του λαστιχου να επηρεαζει το κοντερ και να σου δειχνει διαφορετικα νουμερα απο πριν.

Για παραδειγμα, μικροτερο προφιλ λαστιχου κανει το κοντερ να δειχνει περισσοτερα χιλιομετρα απ οτι πριν με λαστιχο μεγαλυτερου προφιλ.

Επισης τσεκαρε την πιεση στα λαστιχα.

Αν δεν συμβαινει τιποτα απο τα παραπανω τοτε καποιο προβλημα αλλου υπαρχει και οχι στα λαστιχα καθως ο βαθμος τριβης αναμεσα στα λαστιχα δεν δικαιολογει τοσο μεγαλη απωλεια δυναμης.

Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονια !!

 

Οπως λεει και ο madloufos, αν πριν ειχες χαμηλοτερο προφιλ, και το κοντερ σου εδειχνε περισσοτερα αλλα και τωρα με το πισω λαστιχο εχει μεγαλωσει και η σχεση μεταδωσης σου και το μηχανακι δεν εχει τοση δυναμη.. (προφανως δεν τερματιζει η τεταρτη σου ετσι??)

 

Ειναι θεμα γραναζοματος πιστευω.. τι εχεις αυτη τη στιγμη ? Επισης πως παει το μηχανακι σου μονοκαβαλο ? Ισως να βγαζει και περισσοτερα χιλιομετρα απο πριν ?

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονια !!

 

Οπως λεει και ο madloufos, αν πριν ειχες χαμηλοτερο προφιλ, και το κοντερ σου εδειχνε περισσοτερα αλλα και τωρα με το πισω λαστιχο εχει μεγαλωσει και η σχεση μεταδωσης σου και το μηχανακι δεν εχει τοση δυναμη.. (προφανως δεν τερματιζει η τεταρτη σου ετσι??)

 

Ειναι θεμα γραναζοματος πιστευω.. τι εχεις αυτη τη στιγμη ? Επισης πως παει το μηχανακι σου μονοκαβαλο ? Ισως να βγαζει και περισσοτερα χιλιομετρα απο πριν ?

 

 

Καλησπερα.. δεν το δοκιμασα - ακομα - μονοκαβαλο γιατι το χρησιμοποιω λιγο γενικοτερα ( περιπου 50 χλμ. ανα μηνα ) . Να σου πω την αληθεια δεν ειχα τι δυνατοτητα τοσης μεγαλης ευθειας να δω αν συνεχισω να παταω το γκαζι τερμα για πολυ ωρα να δω αν θα αυξησει πανω απο 72 χλμ. μιας και στην Αθηνα αυτο ειναι λιγο δυσκολο. Τα γραναζια τα αλλαξα πριν απο μερικες δεκαδες χιλιομετρα, μιας και ειχα προβλημα με το τερματισμα της 3ης και της 4ης ( ενω εδινε τον ηχο του γκαζιου, στην πραξη δεν αυξανε και ηταν σα να πατας γκαζι σε νεκρα ), αλλαξαμε ενα κομματι ( δε θυμαμαι το ονομα ) , βαλαμε γνησιο supra και επισης αλυσιδογραναζο, και του ειπα να βαλει καλα και να δινει το μηχανακι παραπανω και να αρπαζει παραπανω, αλλα τι εβαλε δεν εχω ιδεα. Το μονο σιγουρο ειναι, οταν το πηρα απο το σερβις, το δοκιμασα και το μηχανακι πηγαινε υπεροχα . Μετα αλλαξα τα λαστιχα, και ειδα σημαντικη μειωση στην ταχυτητα. Μετα τα 60 ανεβαζει αργα, και στα 70+ τερματιζει - σε ευθεια περιπου 500μετρων που το δοκιμασα..

Υ.Γ. Η πιεση των ελαστικων ο κυριος που μου τα εβαλε μου ειπε για δικαβαλο θα βαζω στο πισω λαστιχο 40, και στο μπροστα 30. Αν το καβαλαω μονοκαβαλο 35 πισω, 30 μπροστα. Δεν ξερω ποσο ρολο παιζει αυτο, οπως επισης οτι το αλυσιδογραναζο και αυτο το κομματι ειναι καινουργια ( ουτε 100 χιλμ. )

http://mice.re4ction.org/wp-content/uploads/2015/10/asusrog.jpg

Το τέρας μου: ASUS ROG GL752VW T4108D Core i7 6700HQ / 4x 2.60GHz / NVIDIA GeForce GTX 960M / 8GB DDR4 / SSD 850 EVO mSATA 250GB

Link to comment
Share on other sites

Τα γραναζια τα αλλαξα πριν απο μερικες δεκαδες χιλιομετρα, μιας και ειχα προβλημα με το τερματισμα της 3ης και της 4ης ( ενω εδινε τον ηχο του γκαζιου, στην πραξη δεν αυξανε και ηταν σα να πατας γκαζι σε νεκρα ), αλλαξαμε ενα κομματι ( δε θυμαμαι το ονομα ) , βαλαμε γνησιο supra και επισης αλυσιδογραναζο, και του ειπα να βαλει καλα και να δινει το μηχανακι παραπανω και να αρπαζει παραπανω, αλλα τι εβαλε δεν εχω ιδεα.

 

Αυτό που λες λέγεται πατινάρισμα και για να φτιάξει πρέπει να αλλάξεις δίσκους και ελατήρια καμπάνας.

 

Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα μάθε τι άλλο σου άλλαξε αλλά και πάλι επειδή μου φαίνεται παράξενο αυτό που λες, βάλε το παπί στο διπλό stand και γύρνα την ρόδα με το χέρι σου να δεις αν γυρνάει όπως πριν. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η περίπτωση να μην σου έβαλε καλά τα δισκόφρενα, να βρίσκει το τακάκι πάνω στο δίσκο με αποτέλεσμα να το φρενάρει..

Link to comment
Share on other sites

Οι πιεσεις ειναι μια χαρα και δεν παιζουν τοσο σημαντικο ρολο.. Τα γραναζια που σου λεω δεν παιζει ρολο αν ειναι καινουργια αλλα ποσα δοντια εχουν.. αν θελεις μπορεις μετρησεις τα δοντια του πισω γραναζιου για να παρουμε μια ιδεα ..

 

Επισης για να δεις αν εχει αλλαξει η σχεση μεταδοσης μπορεις να ανοιξεις την πρωτη η τη δευτερη ταχυτητα (επειδη αυτες μπορεις να τις τερματησεις σχετικα ευκολα και μεσα στην πολη) και να δεις ποσα χιλιομετρα βγαζουν και να το συγκρινεις με πριν (εφοσων το ειχες δοκιμασει και πριν :) )

 

Τωρα αν πατιναρει το μηχανακι σου δεν ξερω αλλα μου φαινεται λιγο απιθανο να πατηναρει σε τοσο μεγαλες ταχυτητες .. και παλι αυτο μπορεις να το δεις στην πρωτη ή τη δευτερα ανοιγοντας αποτομα το γκαζι και να δεις αν το μοτερ ανεβαζει στροφες χωρις να επιταχυνει εσθητα το μηχανακι..

 

Παντως αν απλα το μηχανακι δεν μπορει να ανεβασει πολλες στροφες (ή γρηγορα) στην τεταρτη απλα πρεπει να βαλεις ενα μεγαλυτερο γραναζι πισω ( ή μικροτερο μπροστα) :)

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Καλησπερα παιδια!Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.Εχω ενα Daytona Dy50rs και θελω να του βαλω την μασκα απο το Honda Supra.Αμα βαλω το καβουκι του πλαστικου πανω θα κανει κουτι ή θα πρεπει να αλλαξω και τιμονι?Ευχαριστω για τις απαντησεις..............!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...