Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

Γιατί παίρνουμε μονίμως το χειρότερο δυνατό ενδεχόμενο? Εδώ έχουμε μερικά δεδομένα:

 

1) Οι δημόσιες σχολές υποχρηματοδοτούνται

2) Οι πλούσιοι γόνοι σπουδάζουν στο εξωτερικό έτσι κι αλλιώς.

3) Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα στεγάσουν (κυρίως) ευκατάστατους.

 

Εφόσον ισχύουν αυτά τα τρία, η ίδρυση των ιδιωτικών ΑΕΙ δεν επηρεάζει τα δημόσια. Άλλος διαχειρίζεται τα πρώτα και άλλος τα δεύτερα. Τι ακριβώς θα χάσει το ΕΜΠ ή το Αριστοτέλειο αν ανοίξει μια ιδιωτική ανώτατη σχολή κοντά τους? Εκτός από το μονοπώλιο, τίποτε άλλο.

 

Πειράζει που θέλω και σωστά δημόσια ΑΕΙ (με επαρκή χρηματοδότηση και υλικά) και σωστά ιδιωτικά ΑΕΙ? Γιατί το ένα να αποκλείει το άλλο? Γιατί δεν μπορούν να συνυπάρξουν? Μπορούν και παραμπορούν.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αγαπητοι haris84 kai my_highness, ειναι δυσκολο να πεισετε καποιους απο μας, γιατι απλα εκει που ειστε ημαστε. Ξερουμε λοιπον πολυ καλα πως λειτουργει το φοιτητικο κινημα. Η μαλλον πως ΔΕΝ λειτουργει. Και δυστυχως, ο κοσμος βλεπει με συμπαθεια βεβαια τους φοιτητες με τα ανοιγμενα κεφαλια, αλλα τα περισσοτερα αιτηματα τους δεν τα υποστηριζει. Και για τα ιδιωτικα πανεπιστημια ειναι υπερ, και για την εκλογικευση της εννοιας του ασυλου, και για την αλλαγη του αθλιου τροπου εκλογης πρυτανεων και για πολλα αλλα.

Για αλλη μια φορα το φοιτητικο κινημα παγιδευτηκε στην αρνηση και στη διαπλοκη του. Και ενω θα μπορουσε να θεσει και αλλα σοβαρα θεματα (αυθεντια καθηγητη, αθλιος τροπος αξιολογησης και βαθμολογιας, πληρης απαξιωση σχολων, κλπ) χανει καθε ερισμα στην κοινωνια με το να αντιδρα στα παντα.

Το πως παγιδευεται και πως κατευθυνεται το φοιτητικο κινημα ειμαι σιγουρος θα το καταλαβετε οταν σε μερικα χρονια δειτε καποια πραγματα πιο ψυχραιμα και απο καποια αποσταση. Και δεν λεω οτι εμεις δεν παγιδευτηκαμε οταν ημαστε στη θεση σας, καθε αλλο. Και τωρα που εχουμε καποια αλλη γνωμη δεν ειμαστε ουτε κοντοφθαλμοι, ουτε παραπληροφορημενοι ουτε εγωιστες. Απλα εχουμε μεγαλυτερη εμπειρια στο 'φοιτητικο κινημα'.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί παίρνουμε μονίμως το χειρότερο δυνατό ενδεχόμενο? Εδώ έχουμε μερικά δεδομένα:

 

1) Οι δημόσιες σχολές υποχρηματοδοτούνται

2) Οι πλούσιοι γόνοι σπουδάζουν στο εξωτερικό έτσι κι αλλιώς.

3) Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα στεγάσουν (κυρίως) ευκατάστατους.

 

Εφόσον ισχύουν αυτά τα τρία, η ίδρυση των ιδιωτικών ΑΕΙ δεν επηρεάζει τα δημόσια. Άλλος διαχειρίζεται τα πρώτα και άλλος τα δεύτερα. Τι ακριβώς θα χάσει το ΕΜΠ ή το Αριστοτέλειο αν ανοίξει μια ιδιωτική ανώτατη σχολή κοντά τους? Εκτός από το μονοπώλιο, τίποτε άλλο.

 

Πειράζει που θέλω και σωστά δημόσια ΑΕΙ (με επαρκή χρηματοδότηση και υλικά) και σωστά ιδιωτικά ΑΕΙ? Γιατί το ένα να αποκλείει το άλλο? Γιατί δεν μπορούν να συνυπάρξουν? Μπορούν και παραμπορούν.

 

Δεν αντιτίθεται κανείς στην δημιουργία ιδιωτικών ΑΕΙ ως ιδέα. Νομίζεις όμως πως με το που θα περάσει το νομοσχέδιο θα δημιουργηθούν Χάρβαρντ στην Ελλάδα; Ειδικά εφόσον τα πρώτα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν θα ειδικεύονται και τόσο στην παροχή γνώσης αλλά στην παροχή ενός χαρτιού για τους έχοντες. Δεν μπορώ να φανταστώ πως όταν θα πάρω το πτυχίο μου θα μου βγει κάποιος από ένα ΙΕΚ και θα πάρει τη θέση μου γιατί θα έχουμε ισότιμο πτυχίο.

 

Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ πως πλήρωνα τόσα χρόνια την δωρεάν παιδεία από το Γυμνάσιο και πως τώρα θα πρέπει να την ξαναπληρώνω. Όπως είπε ο αξιότιμος επίτιμος "δεν καταλαβαίνω γιατί να μην καταργηθούν τα κρατικά πανεπιστήμια και να αντικατασταθούν από ιδιωτικά".:wacko: Και βλέπεις το πόθεν έσχες τους και ο καθένας από αυτούς που κάνουν προτάσεις έχει από 20 τουλάχιστον ακίνητα. Έτσι κάνω και εγώ νομοσχέδια και αναθεωρήσεις.

 

Όσο για τους αιώνιους φοιτητές, θα σταθώ στο ότι αυτοί ούτε πάσο δικαιούνται, ούτε σίτιση, ούτε στέγαση, ούτε συγγράμματα. Ποια λοιπόν η επιβάρυνση; Αυτό που διάβασα ότι σου πιάνουν τα έδρανα στα αμφιθέατρα; Αυτό σημαίνει ότι θέλουν να παρακολουθήσουν και δεν είναι τεμπέληδες. Αλλιώς θα ήταν στις καφετέριες.

 

Όσο για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου αριθμού μαθημάτων για να περάσεις στα επόμενα εξάμηνα, δεν είναι λάθος, όμως αν κάποιος χάσει την εξεταστική για διάφορους λόγους πάνω από τις δυνάμεις του, είναι δίκαιο να πρέπει να επαναλάβει το εξάμηνο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιτίθεται κανείς στην δημιουργία ιδιωτικών ΑΕΙ ως ιδέα. Νομίζεις όμως πως με το που θα περάσει το νομοσχέδιο θα δημιουργηθούν Χάρβαρντ στην Ελλάδα; Ειδικά εφόσον τα πρώτα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν θα ειδικεύονται και τόσο στην παροχή γνώσης αλλά στην παροχή ενός χαρτιού για τους έχοντες. Δεν μπορώ να φανταστώ πως όταν θα πάρω το πτυχίο μου θα μου βγει κάποιος από ένα ΙΕΚ και θα πάρει τη θέση μου γιατί θα έχουμε ισότιμο πτυχίο.

 

Όσο για τους αιώνιους φοιτητές, θα σταθώ στο ότι αυτοί ούτε πάσο δικαιούνται, ούτε σίτιση, ούτε στέγαση, ούτε συγγράμματα. Ποια λοιπόν η επιβάρυνση;

 

Όσο για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου αριθμού μαθημάτων για να περάσεις στα επόμενα εξάμηνα, δεν είναι λάθος, όμως αν κάποιος χάσει την εξεταστική για διάφορους λόγους πάνω από τις δυνάμεις του, είναι δίκαιο να πρέπει να επαναλάβει το εξάμηνο;

 

Κι ομως, η αντιθεση ειναι στην ιδεα. Δεν βγηκε να πει καποιος, ναι να γινουν αλλα να ελεγχονται με αυτον και αυτον και αυτον τον τροπο. Η θεση ειναι οχι να μην γινουν, ξερα.

 

Επιβαρυνση του κυρους των πανεπιστημιων. Στο εξωτερικο απλως κατι τετοιο θεωρειται αδιανοητο. Φυσικα αυτο παει πακετο με τον ελεγχο των καθηγητων, τον ελεγχο περιπτωσεων αυθαιρετων βαθμολογησεων (περναω 5 στους 500), κλπ. Αλλα γι'αυτα δεν ειδα να μιλαει κανεις.

 

Νομιζω υπαρχει προβλεψη γιαυτο. Κι αν δεν υπαρχει, ζητηστε τη. Βελτιωστε κατι, μην τα μηδενιζετε ολα.

Link to comment
Share on other sites

pro, αυτό εννούσα όταν έλεγα ότι θέλω και σωστά δημόσια και σωστά ιδιωτικά ΑΕΙ. Αλλά, για να με καταλάβει και ο φίλος από πάνω, θα έπρεπε να κανω bold το σωστά.

 

para5 τι σε νοιάζει εσένα αν αυτό που θα δημιουργηθεί θα είναι Χάρβαρντ ή σχολή για τσελιγκες? Το πτυχίο σου θα το πάρεις από εκεί που επέλεξες. Άσε τους άλλους να πάρουν το πτυχίο τους από εκεί που θέλουν.

 

Αν πάω στην Ιταλία σε ιδιωτικό ΑΕΙ και έρθω με το πτυχίο μου είναι ΟΚ. Αν πάρω το ίδιο ακριβώς πτυχίο στο ίδιο ακριβώς ιδιωτικό ΑΕΙ στην Ελλάδα απαξιώνω το Πανεπιστήμιο. Παραλογοοοοο??....:rolleyes:

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Στην Αγγλια τα πανεπιστημια υπαγονται σε καθεστως ημικρατικου ελεγχου.Στη Γερμανια εχει καταψηφιστει απο τοτε που ηταν καγκελαριος ο Schroeder.

 

Τα πανεπιστήμια στην Αγγλία είναι δημόσια μεν, έχουν υψηλότατα δίδακτρα δε. Κάθε συσχέτισή τους με τα Ελληνικά είναι άτοπη και αποτελεί παραπληροφόρηση (η λέξη της εβδομάδας). Τα μεγάλα κόμματα δεν τολμούν να προτείνουν κάτι ανάλογο γιατί ξέρουν ότι θα αυτοπυρποληθείτε μαζικά στο σύνταγμα, γι' αυτό προωθούν τα ιδιωτικά ΑΕΙ σαν εναλλακτική.

Το ότι καταψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Σρέντερ απλά σημαίνει ότι οι Χριστιανοδημοκράτες θα περάσουν κάτι ακόμα "χειρότερο" κατά τη γνώμη σου.

 

Οταν οι μισθοι ειναι χαμηλοι και τα προιοντα ακριβα,δεν θα φτασουμε ποτε.

 

Πώς το βλέπεις το θέμα: αν δεν έχουμε καλά καταρτισμένους ανθρώπους πώς θα αναπτυχθεί η οικονομία; Από μόνη της; Knowledge-based economy, την έχει ακουστά κανείς; Αλλά ξέχασα, οι φοιτητές θέλουν αποσύνδεση της εκπαίδευσης από την παραγωγή. Δε σπουδάζετε όλοι ιστορία της τέχνης να τελειώνουμε;

 

Η καταρτιση προσφερεται και ειναι στο χερι του καθενος να την αξιοποιησει καταλληλα.Απο ενα σημειο και μετα ειναι και θεμα προσωπικης προσπαθειας και ικανοτητας.Αν ειναι ετσι οπως λες,γιατι τοτε οι Ελληνες επιστημονες(χωρις απαραιτητα να εχουν σπουδασει εξω)απο διαφορους κλαδους διαπρεπουν ακομη σε ευωπαικο και παγκοσμιο επιπεδο?

 

Σου απάντησε επαρκώς ο Οβελίξ. Στον κανόνα πρέπει να εστιάζουμε και όχι στην εξαίρεση. Διότι οι συνειδητοποιημένοι στα 18 τους είναι εξαίρεση.

 

ΥΓ. Προσκυνημένοι; "Φωτιά και τσεκούρι σε όποιον διαφωνεί με εμάς", το είπε και ο Κολοκοτρωνης άλλωστε. Να χαρώ εγώ δημοκρατία.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Swsta oloi prepei na spoudazoun management and engineering, as kleisoun ta upoloipa tmhmata..giati uparxoun den katalavenw kan?!

Ta panepistimia sthn Agglia einai hmikratika, elenxonte apo to kratos alla prepei na vriskoun kai mona tous xrhmata gia na leitourgoun me to gnwsto antiktupo na kanoun ekptwseis se olous tous tomeis..fast food education is the term.

Knowledge-based economy e? Giati den to kaneis ligo poia liana...alla plz kanto se vash tou world system economy..na doume poso borei na ginei se mia hmeperiferiaki xwra pou vriskete sthn Eurwph...!gia na kseroume ti leme.

 

Afou oloi latreoun tis idiwtikes epixeirhseis giati autes theloun na ginoun kratika anagnwrismenes?Allwste oi idioi to lete oti h agora apofasizei..ti to thelete to kratos? H apanthsh einai aplh: giati theloume na valoume xeri sta lefta tou kratous...! Eutixws uparxoun oi alhtes oi kathightes panepistimou mazi me to 97% twn tebelidwn foithtwn opws anaferthike pou theloun na sas xalasoun thn douleia..krima.

 

Da capo rules..

D.P

Link to comment
Share on other sites

Τα πανεπιστήμια στην Αγγλία είναι δημόσια μεν, έχουν υψηλότατα δίδακτρα δε. Κάθε συσχέτισή τους με τα Ελληνικά είναι άτοπη και αποτελεί παραπληροφόρηση (η λέξη της εβδομάδας). Τα μεγάλα κόμματα δεν τολμούν να προτείνουν κάτι ανάλογο γιατί ξέρουν ότι θα αυτοπυρποληθείτε μαζικά στο σύνταγμα, γι' αυτό προωθούν τα ιδιωτικά ΑΕΙ σαν εναλλακτική.

Eγω ειπα οτι ειναι ημικρατικα.Και δεν νομιζω να ημουν εγω αυτος που προεβη στη συσχετιση των αγγλικων πανεπιστημιων με τα ελληνικα(φερνοντας ως παραδειγμα κ επιχειρημα οτι επειδη προωθουνται αλλαγες στα πρωτα με αυξηση διδακτρων κατι αναλογο πρεπει να γινει και στα δευτερα),αλλα μαλλον εσυ,ετσι?

Το ότι καταψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Σρέντερ απλά σημαίνει ότι οι Χριστιανοδημοκράτες θα περάσουν κάτι ακόμα "χειρότερο" κατά τη γνώμη σου.

Mε τα 'αν' και τις υποθεσεις δεν κανουμε πραγματικοτητα.Ας δουμε πρωτα τι θα γινει χωρις να προδικαζουμε.

 

 

 

 

Πώς το βλέπεις το θέμα: αν δεν έχουμε καλά καταρτισμένους ανθρώπους πώς θα αναπτυχθεί η οικονομία; Από μόνη της; Knowledge-based economy, την έχει ακουστά κανείς; Αλλά ξέχασα, οι φοιτητές θέλουν αποσύνδεση της εκπαίδευσης από την παραγωγή. Δε σπουδάζετε όλοι ιστορία της τέχνης να τελειώνουμε;

Bεβαια,εχεις δικιο.Μονο μαρκετινγκ και διοικηση επιχειρησεων αξιζουν σαν σπουδες.Επιστημες οπως ανθρωπιστικες(παιδαγωγικα,ψυχολογια,φιλολογιες,κοινωνικες επιστημες),ιατρικη,νομικα,φυσικομαθηματικα κλπ ειναι αχρηστες,χωρις κανενα νοημα και σκοπο,να τις πεταξουμε στο καλαθι των αχρηστων.Και κατι αλλο:υπαρχουν καταρτισμενοι ανθρωποι.

 

 

Σου απάντησε επαρκώς ο Οβελίξ. Στον κανόνα πρέπει να εστιάζουμε και όχι στην εξαίρεση. Διότι οι συνειδητοποιημένοι στα 18 τους είναι εξαίρεση.
Αλλη μια αυθαιρετη υποθετικη γενικευση.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bεβαια,εχεις δικιο.Μονο μαρκετινγκ και διοικηση επιχειρησεων αξιζουν σαν σπουδες.Επιστημες οπως ανθρωπιστικες(παιδαγωγικα,ψυχολογια,φιλολογιες,κοινωνικες επιστημες),ιατρικη,νομικα,φυσικομαθηματικα κλπ ειναι αχρηστες,

 

Ο marvin λεει το αυτονοητο, οτι πρεπει να υπαρχει συνδεση εκπαιδευσης με παραγωγη. ΔΕΝ ειπε να καταργηθουν ολες αυτες οι σχολες, αλλα να υπαρχει ενας κεντρικος προγραμματισμος για να μην υπαρχει μαζικη παραγωγη ανεργων.

 

Λυπαμαι που σε φοιτητες - αρα μορφωμενους ανθρωπους - πρεπει να εξηγεις τα αυτονοητα.

 

Και κατι ακομα: οποιος εχει ελαφρως (η και εντονως) αντιθετη γνωμη με σας, δεν ειναι αξιωματικα αντιπαλος σας. Η χαβρα των συνελευσεων μαλλον εχει επηρεασει καποιους απο εσας.

Link to comment
Share on other sites

Ο marvin λεει το αυτονοητο, οτι πρεπει να υπαρχει συνδεση εκπαιδευσης με παραγωγη. ΔΕΝ ειπε να καταργηθουν ολες αυτες οι σχολες, αλλα να υπαρχει ενας κεντρικος προγραμματισμος για να μην υπαρχει μαζικη παραγωγη ανεργων.

 

Λυπαμαι που σε φοιτητες - αρα μορφωμενους ανθρωπους - πρεπει να εξηγεις τα αυτονοητα.

 

Και κατι ακομα: οποιος εχει ελαφρως (η και εντονως) αντιθετη γνωμη με σας, δεν ειναι αξιωματικα αντιπαλος σας. Η χαβρα των συνελευσεων μαλλον εχει επηρεασει καποιους απο εσας.

Αυτο ακριβως λεω κι εγω.Πως θα γινει σε επιστημες οπως η φιλοσοφια,η ψυχολογια,τα παιδαγωγικα να γινει συνδεση της παραγωγης με την εκπαιδευση?Με ποιον τροπο?Δεν ειναι ολα τα επαγγελματα παραγωγικα με την εννοια που εννοει ο οικονομικος προγραμματισμος.

Επιπλεον:ποιοι ειμαστε 'εμεις'και ποιοι 'εσεις'?Μαλλον καποιοι εδω μεσα κανουν 'προβολη' των συναισθηματων τους στους αλλους,μιλωντας για αντιπαλοτητα.

Τελος:και εσυ pro δεν μπορεσες να ξεφυγεις απο το παιχνιδι της εσφαλμενης κ βιαστικης κρισης.Επειδη με κατατασσεις σε αυτους που θεωρουν τουε εκφραστες αντιθετων αποψεων αντιπαλους(sic),μαθε οτι ουτε μετεχω ενεργα σε συνελευσεις,ουτε ανηκω σε καμμια παραταξη.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως λεω κι εγω.Πως θα γινει σε επιστημες οπως η φιλοσοφια,η ψυχολογια,τα παιδαγωγικα να γινει συνδεση της παραγωγης με την εκπαιδευση?Με ποιον τροπο?Δεν ειναι ολα τα επαγγελματα παραγωγικα με την εννοια που εννοει ο οικονομικος προγραμματισμος.

Επιπλεον:ποιοι ειμαστε 'εμεις'και ποιοι 'εσεις'?Μαλλον καποιοι εδω μεσα κανουν 'προβολη' των συναισθηματων τους στους αλλους,μιλωντας για αντιπαλοτητα.

Τελος:και εσυ pro δεν μπορεσες να ξεφυγεις απο το παιχνιδι της εσφαλμενης κ βιαστικης κρισης.Επειδη με κατατασσεις σε αυτους που θεωρουν τουε εκφραστες αντιθετων αποψεων αντιπαλους(sic),μαθε οτι ουτε μετεχω ενεργα σε συνελευσεις,ουτε ανηκω σε καμμια παραταξη.

 

Τα παιδαγωγικα δεν μπορουν να συνδεθουν με την παραγωγη; Παλιοτερα ειχαμε χιλιαδες ανεργους δασκαλους γιατι κανεις δεν προγραμματισε σωστα. Τελευταια εγιναν τα ολοημερα σχολεια παλι χωρις προγραμματισμο και ξαφνικα εχουμε ελλειμα δασκαλων. Αυτο λεμε.

Απο την αλλη, σαφως υπαρχουν σπουδες που δεν μπορουν να συνδεθουν με την παραγωγη. Δεν λεμε να καταργηθουν. Αλλα το να μπαζεις 1000 ατομα στην φιλοσοφικη (παραδειγματος χαρη) -χωρις μαλιστα να ειναι ονειρο τους, αλλα μονο λογω του ηλιθιου εισαγωγικου συστηματος - χαριζοντας τους την βεβαιοτητα της ανεργιας, ενω υπαρχει ζητηση για τεχνολογους οινολογους (λεμε τωρα) δεν ειναι κουτο; Βαλε λοιπον 100 στη φιλοσοφικη, που θα γουσταρουν κιολας.

 

Εγω δεν βαζω ταμπελιτσες σε κανεναν. Η τελευταια αποστροφη μου δεν αναφεροταν σε σενα, πηγαινε αλλου ;) . Αρα, δεν απαντω σ'αυτα που λες γιατι δεν εχουν πραγματικη βαση.

Link to comment
Share on other sites

Τα παιδαγωγικα δεν μπορουν να συνδεθουν με την παραγωγη; Παλιοτερα ειχαμε χιλιαδες ανεργους δασκαλους γιατι κανεις δεν προγραμματισε σωστα. Τελευταια εγιναν τα ολοημερα σχολεια παλι χωρις προγραμματισμο και ξαφνικα εχουμε ελλειμα δασκαλων. Αυτο λεμε.

Απο την αλλη, σαφως υπαρχουν σπουδες που δεν μπορουν να συνδεθουν με την παραγωγη. Δεν λεμε να καταργηθουν. Αλλα το να μπαζεις 1000 ατομα στην φιλοσοφικη (παραδειγματος χαρη) -χωρις μαλιστα να ειναι ονειρο τους, αλλα μονο λογω του ηλιθιου εισαγωγικου συστηματος - χαριζοντας τους την βεβαιοτητα της ανεργιας, ενω υπαρχει ζητηση για τεχνολογους οινολογους (λεμε τωρα) δεν ειναι κουτο; Βαλε λοιπον 100 στη φιλοσοφικη, που θα γουσταρουν κιολας.

 

Εγω δεν βαζω ταμπελιτσες σε κανεναν. Η τελευταια αποστροφη μου δεν αναφεροταν σε σενα, πηγαινε αλλου ;) . Αρα, δεν απαντω σ'αυτα που λες γιατι δεν εχουν πραγματικη βαση.

Για το τελευταιο επιτρεψε μου να διατηρω επιφυλαξεις.

Παιδαγωγικες σπουδες και επιστημες δεν αφορουν μονο τους δασκαλους και τους νηπιαγωγους αλλα και πολλες αλλες ειδικοτητες(παιδαγωγοι ειδικης αγωγης,συμβουλοι επαγγελματικου προσανατολισμου,καθηγητες β'βαθμιας εκπαιδευσης για παραδειγμα).εκει τι γινεται?

Επειδη η Φιλοσοφικη ειναι η σχολη μου,πρωτον δεν εισαγονται 1000 ατομα ανα ετος.Ο αριθμος των εισακτεων ειναι μεγαλος,αλλα σε καμμια περιπτωση μεγαλυτερος σε σχεση με αλλες σχολες(π.χ. Νομικη).Επιπλεον ο αριθμος κυμαινεται ανα τμημα,γιατι υπαρχουν 10 τμηματα στη Φιλοσοφικη Αθηνων και οχι ενα.Π.χ. στο ΦΠΨ εισαγονται περι τα 350 ατομα,ενω στο Θεατρικων Σπουδων περι τα 60.Και σε καμμια περπιπτωση δεν αποτελει 'σχολη αναγκης',απ'αυτες που θα δηλωσει καποιος επιδη δεν εχει που αλλου να παει.

τελος σε ο,τι αφορα το συστημα εισαγωγης,συμφωνω απολυτα οτι εχει χτυπητες αδυναμιες,οι οποιες πρεπει επιτελους να λυθουν εν τη γενεσει τους.Σε καμμια περιπτωση ομως με 'απολυταρχικες μεταρρυθμισεις'.πρεπει επιτελους να λειτουγησει σωστα και ο σχολικος επαγγελματικος προσανατολισμος(για τον οποιον μαλιστα υπαρχει κ μεταπτυχιακο προγραμμα).

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για το τελευταιο επιτρεψε μου να διατηρω επιφυλαξεις.

Παιδαγωγικες σπουδες και επιστημες δεν αφορουν μονο τους δσκαλους και τους νηπιαγωγους αλλα και πολλες αλλες ειδικοτητες(παιδαγωγοι ειδικης αγωγης,συμβουλοι επαγγελματικου προσανατολισμου,καθηγητες β'βαθμιας εκπαιδευσης για παραδειγμα).εκει τι γινεται?

Επειδη η Φιλοσοφικη ειναι η σχολη μου,πρωτον δεν εισαγονται 1000 ατομα ανα ετος.Ο αριθμος των εισακτεων ειναι μεγαλος,αλλα σε καμμια περιπτωση μεγαλυτερος σε σχεση με αλλες σχολες(π.χ. Νομικη).Επιπλεον ο αριθμος κυμαινεται ανα τμημα,γιατι υπαρχουν 10 τμηματα στη Φιλοσοφικη Αθηνων και οχι ενα.Π.χ. στο ΦΠΨ εισαγονται περι τα 350 ατομα,ενω στο Θεατρικων Σπουδων περι τα 60.Και σε καμμια περπιπτωση δεν αποτελει 'σχολη αναγκης',απ'αυτες που θα δηλωσει καποιος επιδη δεν εχει που αλλου να παει.

τελος σε ο,τι αφορα το συστημα εισαγωγης,συμφωνω απολυτα οτι εχει χτυπητες αδυναμιες,οι οποιες πρεπει επιτελους να λυθουν εν τη γενεσει τους.Σε καμμια περιπτωση ομως με 'απολυταρχικες μεταρρυθμισεις'.πρεπει επιτελους να λειτουγησει σωστα και ο σχολικος επαγγελματικος προσανατολισμος(για τον οποιον μαλιστα υπαρχει κ μεταπτυχιακο προγραμμα).

 

Ρε haris ελεος, ενα τυχαιο παραδειγμα αναφερω και μαλιστα το φουσκωνω για να καταδειξω την αναγκη κεντρικου προγραμματισμου. Μην πιανεσαι στις λεπτομερειες αν μπαινουν 350, 1000 η 47.

Link to comment
Share on other sites

Ρε haris ελεος, ενα τυχαιο παραδειγμα αναφερω και μαλιστα το φουσκωνω για να καταδειξω την αναγκη κεντρικου προγραμματισμου. Μην πιανεσαι στις λεπτομερειες αν μπαινουν 350, 1000 η 47.

Δεν πιαστηκα απο αυτο για να πω οπωσδηποτε κατι εναντιον σου.Προς Θεου.Απλα ηθελα να αναδειξω το γεγονος πως σε μια πολυσυλλεκτικη σχολη(οπως η Φιλοσοφικη,γιατι εκει σπουδαζω,για αυτην μπορω να μιλησω) εισαγονται μεν αρκετα ατομα,τα οποια δεν πανε ομως κατ'αναγκην για το ιδιο πραγμα.Υπαρχουν πολλες ειδικοτητες για τις οποιες δυστυχως απο τη φυση τους δεν μπορει να μεριμνησει ο οποιοσδηποτε οικονομικος προγραμματισμος και η συνδεση της παραγωγης με την εκπαιδευση.Αυτο μονο...

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βασικά όλοι συμφωνούμε, απ' οτι βλέπω, στην έλλειψη επαρκούς χρηματοδότησης.Λαμβάνοντας αυτό ως δεδομένο, θα πρέπει απο κει και πέρα εάν το πρόβλημα μας είναι οι ίδιοι οι θεσμοί, ή ο τρόπος λειτουργίας των θεσμών.

 

Εάν το πρόβλημα μας είναι οι ίδιοι οι θεσμοί, θα πρέπει να υπάρξει ένας διάλογος ώστε να αποφασίσουμε ποιές είναι οι αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν.Εάν το πρόβλημα είναι ο τρόπος λειτουργίας τους, γιατί εκεί εστιάζεται κυρίως η κριτική, θα πρέπει να δούμε ποιός είναι υπεύθυνος για αυτό.

 

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς η δωρεάν διανομή συγγραμάτων είναι υπεύθυνη για τα κακώς κείμενα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Ναι στην παροχή περισσοτέρων του ενός συγγραμάτων,οχι στην κατάργηση της δωρεάν παροχής.Και επι της ουσίας δεν αλλάζει κάτι εάν απλά αποστηθίζει κανείς αντί για αποσπάσματα απο ένα βιβλίο, αποσπάσματα απο περισσότερα.Το αποτέλεσμα θα είναι μία απο τα ίδια και πάλι.

 

Για το πώς θα γίνεται η αξιολόγηση και το τί θα σημαίνουν τα αποτελέσματα αυτής, δεν υπάρχει καμμία σαφής αναφορά.Γίνεται μία ασαφή αναφορά σε διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια, τα οποία δεν παρατίθενται πουθενά.Ποιές θα είναι οι επιπτώσεις εάν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα είναι αρνητικά για μία σχολή;Μείωση της χρηματοδότησης και περαιτέρω υποβάθμιση, μέχρι την οριστική, εκ του αποτελέσματος, διάλυση της;

 

Περιττό να αναφέρω οτι κανένας φοιτητής δεν δέχεται την αναγνώριση των πτυχίων ΙΕΚ που στεγάζονται στον τρίτο όροφο πολυκατοικιών πάνω απο σουβλατζίδικα, και "συνεργάζονται" με πανεπιστήμια 4ης διαλογής του εξωτερικού, ως πανεπιστημιακών. Δεν γνωρίζω εάν η ΔΑΠ συμφωνεί και με αυτό, αλλά πλέον θα μιλάμε για αυτοευνουχισμό.

 

Και κάτι τελευταίο.Θα θέλατε πραγματικά η έρευνα για το εάν η ακτινοβολία από τα κινητά, για παράδειγμα, ή τις κεραίες των εταιριών κινητής τηλεφωνίας προκαλεί καρκίνο, να είναι με την χορηγία της vodafone ή της nokia;Υπάρχουν πολλά ακόμα ανάλογα παραδείγματα, όπου η επιχορήγηση της έρευνας απο ιδιωτικά συμφέροντα θα μπορούσε να δημιουργήσει στρεβλώσεις.

.
Link to comment
Share on other sites

Swsta oloi prepei na spoudazoun management and engineering, as kleisoun ta upoloipa tmhmata..giati uparxoun den katalavenw kan?!

 

Δεν θα κάθομαι να απαντάω σε πράγματα που δεν είπα. Το ίδιο ισχύει και για τον Haris84

 

Ta panepistimia sthn Agglia einai hmikratika, elenxonte apo to kratos alla prepei na vriskoun kai mona tous xrhmata gia na leitourgoun me to gnwsto antiktupo na kanoun ekptwseis se olous tous tomeis..fast food education is the term.

 

Εξαρτάται από το πανεπιστήμιο. Αν παίρνεις ως μέτρο σύγκρισης το κάθε παρακμιακό πρώην polytechnic ίσως, το γενικό επίπεδο όμως είναι υψηλότατο.

 

Knowledge-based economy e? Giati den to kaneis ligo poia liana...alla plz kanto se vash tou world system economy..na doume poso borei na ginei se mia hmeperiferiaki xwra pou vriskete sthn Eurwph...!gia na kseroume ti leme.

 

Μη μου αρχίζεις τα νεομαρξιστικά, βαριέμαι. Ή καλυτερο επίπεδο παραγωμένων προϊόντων/υπηρεσιών θα προσφέρει μια χώρα, ή χαμηλότερο κόστος. Το δεύτερο ούτε το μπορεί η Ελλάδα ούτε βέβαια το θέλει.

 

Afou oloi latreoun tis idiwtikes epixeirhseis giati autes theloun na ginoun kratika anagnwrismenes?Allwste oi idioi to lete oti h agora apofasizei..ti to thelete to kratos?

 

Ποιός θα θέσει τα κριτήρια της ποιότητας τους και πως θα τα εμπιστευθεί ο κόσμος κατά την άποψή σου;

 

H apanthsh einai aplh: giati theloume na valoume xeri sta lefta tou kratous...! Eutixws uparxoun oi alhtes oi kathightes panepistimou mazi me to 97% twn tebelidwn foithtwn opws anaferthike pou theloun na sas xalasoun thn douleia..krima.

 

Από τη μια έχω την περιέργεια να ακούσω πως το εξηγείς αυτό από την άλλη φοβάμαι ότι θα :wacko:

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάθομαι να απαντάω σε πράγματα που δεν είπα. Το ίδιο ισχύει και για τον Haris84

Ωραια τακτικη αποφυγης οταν εξαντλουνται τα επιχειρηματα...

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωραια τακτικη αποφυγης οταν εξαντλουνται τα επιχειρηματα...

 

Γιατί να δώσω επιχειρήματα για κάτι που δεν υποστήριξα και δεν πιστεύω; Αν εσείς θεωρείτε τις σχολές σας περιττές, λυπάμαι. Μόνο αυτό μπορώ να συμπεράνω από την αντίδραση αυτή. Διότι εγώ μόνο τη παράλογη άποψη της αποσύνδεσης εκπαίδευσης-παραγωγής σχολίασα.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να δώσω επιχειρήματα για κάτι που δεν υποστήριξα και δεν πιστεύω; Αν εσείς θεωρείτε τις σχολές σας περιττές, λυπάμαι. Μόνο αυτό μπορώ να συμπεράνω από την αντίδραση αυτή. Διότι εγώ μόνο τη παράλογη άποψη της αποσύνδεσης εκπαίδευσης-παραγωγής σχολίασα.

Παραλογη και mη εφικτη ειναι η συνδεση παραγωγης-εκπαιδευσης σε αρκετες περιπτωσεις.Και σε προηγουμενα μηνυματα μου εχω αναφερθει σε πολλες τετοιες περιπτωσεις...

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παραλογη και ξη εφικτη ειναι η συνδεση παραγωγης-εκπαιδευσηε σε αρκετες περιπτωσεις.Και σε προηγουμενα μηνυματα μου εχω αναφερθει σε πολλες τετοιες περιπτωσεις...

 

Παράλογη και μη εφικτή καθίσταται μόνο εαν η σύνδεση δευτεροβάθμιας - τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι στρεβλή. Το εξήγησε πολύ σωστά ο pro. Εάν η αγορά εργασίας ζητά 100 ψυχολόγους π.χ. και το εκπαιδευτικό σύστημα βγάζει κάθε χρόνο 500 προφανώς και δεν μπορούν να απορροφηθούν όλοι. Οπότε και αρχίζουμε της θεωρίες του στυλ "σπουδάζω για να γίνω καλύτερος άνθρωπος, όχι πιονι στα χέρια των πολυεθνικών".

Συγγνώμη αλλά κατά τη γνώμη μου η κύρια αποστολή των πανεπιστημίων είναι να διαδίδουν γνώση και ικανότητα, όχι να παράγουν καλλιεργημένους ανέργους.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Το ενα δεν αποκλειει το αλλο νομιζω.Δηλαδη η μεταδοση χρησιμων γνωσεων και η καλλιεργεια των ανθρωπων,σε πολλα επιπεδα.Γνωμη μου ειναι οτι ο κορεσμος η η υπερπληθωρα σε ορισμενα επαγγελματα δεν εχει να κανει με την συνδεση παραγωγης-εκπαιδευσης,αλλα με τον (ανυπαρκτο δυστυχως)επαγγελματικο προσανατολισμο(παροτι υπαρχουν ανθρωποι που ειδικευονται σ'αυτο στο πανεπιστημιο,στα σχολεια κατα ενα παραξενο τροπο,σε οποια βεβαια απο αυτα γινεται βεβαια ΣΕΠ αν κ προβλεπεται σε ολα απο το νομο,το αντικειμενο αυτο το αναθετουν σε γυμναστες,φιλολογους,θεολογους κλπ)και στη λανθασμενη ελληνικη νοοτροπια οτι ολοι πρεπει να γινουν επιστημονες(και δη δικηγοροι,γιατροι,δασκαλοι,καθηγητες)η να καταφερουν(μεσω πανεπιστημιου καποιες φορες)να μπουν στο δημοσιο....

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κατατεθει Οκτωβριο_νοεμβριο.Οι κινητοποιησεις στεκουν,απο την αποψη οτι οι φοιτητες+καθηγητες,εξαρχης,δεν επιθυμουσαν αναβολη,αλλα οριστικη αποσυρση του.Οσο αυτη δεν υφισταται,υπαρχει θεμα.

 

...Κοιτα, οι φοιτητες μπορει να θελουν και να δοθει το 10% του ΑΕΠ για την Παιδεια. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι θα πρεπει να συνεχισουν και τις καταληψεις μεχρις ωτου επιτευχθει αυτος ο στοχος τους. ;) :!:

 

Νομιζω τωρα ειναι μια καλη ευκαιρια για να:

* σωθει η εξεταστικη, ειδικα για τα ατομα που επειγονται να δωσουν μαθηματα

* να γινει διαλογος με την κυβερνηση, ωστε να προωθηθουν οι κατα το δυνατο καλυτερες αλλαγες.

 

Το οτι πολλοι δεν θελουν καν να συζητησουν για αλλαγες ειναι απολυτα παραλογο. Νομιζω καθε νοημων ανθρωπος που ασχολειται εστω και λιγο με το πανεπιστημιο κατανοει οτι αλλαγες χρειαζεται να γινουν. Και εφοσον θα γινουν, καλο θα ηταν να συμμετεχουν και οι φοιτητες. :) Δεν μπορω να ακουω οτι με αυτην την κυβερνηση δεν μπορεις να κανεις διαλογο, οτι οι σκοποι τους ειναι να εξυπηρετησουν το κεφαλαιο, κτλ, για αυτο και δεν μπαινουμε σε αυτην τη διαδικασια. :mad: Ας επικρατησει η συναινεση, και κυριως, η λογικη. :)

 

EDIT:

Υ.Γ: Και αποψη μου ειναι οτι οντως θα προσπαθησουν να το περασουν Οκτωβριο - Νοεμβριο, ωστε να γινει μετα απο τις δημοτικες εκλογες και την εξεταστικη, και αφου θα εχει "ξεχαστει" το θεμα (απο την πλειονοτητα των φοιτητων τουλαχιστον)

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

" Δεν θα κατατεθει Οκτωβριο_νοεμβριο " .....said haris84,

 

 

πως μιλας με τοση βεβαιοτητα για κατι που ανακοινωθηκε σημερα το μεσημερι απο την ιδια υπουργο παιδειας? το ειπε ξεκαθαρα ...εκτος και αν ειμαι κουφος και δεν ακουσα καλα..

 

 

και παλι ξαναρωταω..

 

Εφοσον το νομοσχεδιο θα καταθετει τον Οκτωβιο-Νοεμβριο , γιατι δεν σταματανε οι καταληψεις και να συνεχιστουν τον Σεπτεμβριο..? Μηπως δεν βολευει μερικους καταληψιες?

IPHONE 4 The Ultimate
Link to comment
Share on other sites

" Δεν θα κατατεθει Οκτωβριο_νοεμβριο " .....said haris84,

 

 

πως μιλας με τοση βεβαιοτητα για κατι που ανακοινωθηκε σημερα το μεσημερι απο την ιδια υπουργο παιδειας? το ειπε ξεκαθαρα ...εκτος και αν ειμαι κουφος και δεν ακουσα καλα..

 

 

και παλι ξαναρωταω..

 

Εφοσον το νομοσχεδιο θα καταθετει τον Οκτωβιο-Νοεμβριο , γιατι δεν σταματανε οι καταληψεις και να συνεχιστουν τον Σεπτεμβριο..? Μηπως δεν βολευει μερικους καταληψιες?

Eπειδη μερικοι δεν καταλαβαινουν,επαναλαμβανω:η υπουργος σημερα ειπε οτι το νομοσχεδιο δημοσιοποιειται στους φορεις σε 1 εβδομαδα,και κατατιθεται στη βουλη το σεπτεμβριο,το πολυ οκτωβριο.Στοχος εξαρχης ηταν η ΑΠΟΣΥΡΣΗ του νομοσχεδιου(οχι αναβολη καταθεσης για 2 μηνες),η η τροποποιηση του σε καιρια σημεια(που δεν γινεται).Λοιπον,υπαρχει νοημα στη συνεχισητους και πολυ σοβαρο.εσυ πριν προτεινες να κοπουν τωρα οι κινητοποιησεις και να συνεχιστουν το Σεπτεμβριο.Προφανως ανηκεις στην κατηγορια εκεινων που θελουν να τελειωσουν τωρα(κοπτομενοι για τα προβληματα που τεχνικα προκαλουνται λογω καθυστερησης και αναβολης),μην υπολογιζοντας ομως τις δυσκολιες που θα προκυψουν για οσους συνεχισουν απο εκει και περα(α'ετεις,β'ετεις,γ'ετεις κλπ).οκ....

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

φιλε Harris84, παρατηρω ενα εντονο και επιθετικο υφος...χαλαρωσε λιγο....

 

"Λοιπον,υπαρχει νοημα στη συνεχισητους και πολυ σοβαρο" ποιο ειναι ? δεν το ειπες

 

α, δεν ανηκω σε καμια ομαδα...ευλογες ερωτησεις κανω...και αντι απαντησεων παρατηρω μια πρωτοφανη επιθεση απο τον ειρηνοποιο και μαχητη των δικαιωματων haris84

IPHONE 4 The Ultimate
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...