Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μετέτρεψα ένα CU σε vodafone χωρίς πάγιο στις 15 Μαίου. Πήρα και την επιδότηση συσκευής.

Τώρα που συμπληρώνω το 6μηνο (έχω κάνει συνολικά λογαρισμούς πάνω από το ποσό της επιδότησης), πότε μπορώ να κόψω τη σύνδεση χωρίς ποινή;

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ρωτήσω.Ειχα το vf 400+sms 150.

Η κοπελα μου ειπε οτι για να μην πληρώνω τόσα πολλά (85 ευρω/μήνα) να κάνουμε το you and me 150,μου δωσε 2 νούμερο για να το δώσω σε οποιον μιλάω πολύ.

Ξεχασα να ρωτησω όμως αν το vf 400+sms 150 Παραμένουν ως βασικό πρόγραμμά μου ή όχι...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Σε έχασα!! Είχες V400 + 150 SMS και σου έκανε αλλαγή προγράμματος στο V150 U&Me. Άρα το βασικό σου πρόγραμμα είναι 150 λεπτά για εθνικές κλήσεις και απεριόριστες για το δευτερο που σου έδωσε. That's it! Δεν υφίσταται πλέον το 400.
Link to comment
Share on other sites

Ειδα τα χαρτιά του συμβολαίου.Στο νέο συμβόλαιο που μου κανε,στον νέο αριθμό δηλ,λέει parent 150,sms 150 απεριόριστες ενδο-οικογενειακές.

Στην ανανέωση του συμβολαίου μου δεν λέει κανένα πρόγραμμα!:wacko:

 

:mad::mad:Το άλλο νούμερο δεν ενεργοποιήθηκε ακόμα!Κ έκανα το συμβόλαιο τη Δευτέρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Μετέτρεψα ένα CU σε vodafone χωρίς πάγιο στις 15 Μαίου. Πήρα και την επιδότηση συσκευής.

Τώρα που συμπληρώνω το 6μηνο (έχω κάνει συνολικά λογαρισμούς πάνω από το ποσό της επιδότησης), πότε μπορώ να κόψω τη σύνδεση χωρίς ποινή;

 

 

Οταν κλεισεις χρονο στο συμβολαιο. Διαπιστωμενο αυτο που σου λεω. Την πατησα εγω με πελατη, γιατι άλλα μας ειχε πει η κυρια Vodafone στις αρχες.:mad:

gallidoyla προφανως σε ξεχασαν, για ριξε ενα φωνι. Η πολυ πιθανόν να αφησαν την ενεργοποιηση σου για τον άλλο μηνα(μαλλον δεν πιανουν στοχο τον Οκτωβριο...)

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χτες που πήγα κ πήρα το τηλέφωνο κ τα χαρτιά,μου πε η κοπέλα ότι το νέο νούμερο θα ενεργοποιηθεί χθες κ το δικό μου σε 3 εργάσιμες θα αλλάξει πρόγραμμα...
Link to comment
Share on other sites

Για δοκιμασε να βγαλεις και να ξαναβαλεις τη sim και πες μου

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Eντύπωση μου κανει... Με 13830 μιλησες?Να σε συνδεσουν απο εκει.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το νούμερο καλώ κ δεν μπορεί να με συνδέσει με το τμήμα νέν συνδέσεων.Η κοπέλα είδε ότι δεν έχει ενεργοποιηθει το νούμερο αλλά δεν μπορεί να με συνδεσει με το τμήμα εκείνο.Υπαρχει πρόβλημα λεει κι γω εχω παρει 10 φορες.ΕΛΕΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ουτε απο το καταστημα γινεται?Ενα κουμπακι πατανε ολο κι ολο....Πολυ παραξενο μου φαινεται....εκτος αν δεν θελουν αλλες ενεργοποιησεις για αυτο το μηνα. Γιατι εχω την εντυπωση οτι απο αυριο θα λυθουν ολα τα προβληματα(που εχει 1 ο μηνας?)?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να πάω στο κατάστημα.Ηδη έτρεχα 2 μέρες για τη σύνδεση.Εγώ πλήρωσα όμως κ θέλω τη σύνδεσή μου ΤΩΡΑ..Ελεος πια.Τουλάχιστον να με συνδέσουν με το τμήμα νέων στνδέσεων.Πήρα 15 φορες,θα μου ρθει ένας λογαριασμός...
Link to comment
Share on other sites

Στειλε μου με pm το ΑΦΜ σου και το νουμερο VFN που ειναι πάνω δεξια στην αίτηση νεας συνδεσης που πηρες αντιγραφο, να δω τι μπορω να κανω. Α, και το κωδικο του συνεργατη-καταστημα που εκανες την συνδεση...ειναι εκει που εβαλαν αυτοι σφραγιδα

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ειναι το κεντρικο τηλ της Vodafone?Θελω να κανω παραπονα.

210.6702000

210.6703200 FAX

 

Να τους πεις οπωσδήποτε από ποιο κατάστημα έκανες τη σύνδεση. Μην το αμελήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Στείλε fax κοπέλα μου. Τα γραπτά μένουν στην τελική. Η bianca δεν κατάφερε να σε εξυπηρετήσει; ;)

Απείλησε τους και με μια φορητότητα να δεις που θα σε παρακαλάνε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Χτες εκανα το συμβόλαιο,σήμερα φορητότητα?

Στείλε τους fax ότι σκοπεύεις να καταγείλεις τη σύμβαση και ότι για 2 ημέρες είσαι χωρίς τηλέφωνο και δεν μπορείς να μιλήσεις με πελάτες κλπ κλπ και ότι θα την κοινοποιήσεις και στο ΙΝΚΑ και την ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να ισχυριστώ κάτι τέτοιο.Το δικό μου νούμερο λειτουργεί κανονικά εξάλλου.Επέλεξα U and me,τι θα πω..δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον άνδρα μου,και καταγγέλω τη σύμβαση??!Αυριο θα περάσω από το κατάστημα αν δεν γίνει...
Link to comment
Share on other sites

μην περάσεις δεν θα βγάλεις κάτι, κ αυτοι εξυπηρέτηση πελατών θα καλέσουν. κάλεσε 13830 αργοτερα το βράδυ να μην έχει πολύ δουλειά. μόνο ετσι θα εξυπηρετηθείς.
Link to comment
Share on other sites

Mε συγχωρείτε αλλά εγώ μίλησα σήμερα το πρωί 2 φορές με το 13830 για ένα θέμα λογαριασμού και έπιασα γραμμή αμέσως χωρίς κανένα πρόβλημα...:wacko: Kαι τώρα από περιέργεια πήρα στο 13830 και λειτουργεί κανονικά. Άμεση λύση gallidoula θα βρεις μόνο από την εξυπηρέτηση χωρίς απειλές για καταγγελίες κ.τ.λ Σε τέτοιες περιπτώσεις καταγραφούν το πρόβλημα, το προωθούν στο connection dpt. και λύνεται άμεσα και απλά.:O
Link to comment
Share on other sites

Paideia exw kanei oikogeneiako arxes tou 07 pote tha bgei h epidothsh mou?

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Paideia exw kanei oikogeneiako arxes tou 07 pote tha bgei h epidothsh mou?

 

Aν έχεις κάνει σύνδεση αρχές Ιανουαρίου του '07, από μέσα με τέλη Δεκεμβρίου κάνε μια κλήση στο 13830, λογικά θα έχει βγει.

Link to comment
Share on other sites

Kι γω έπιανα γραμμή,μιλούσα με κοπέλες αλλά έπρεπε να με συνδέσουν με το τμήμα νέων συνδέσεων.Εκεί υπήρχε πρόβλημα με το δίκτυο κ έπεφτε η γραμμή.

Τελικά πήρε κ ο φίλος μου τηλ το απόγευμα,μιας που έχει το νέο νούμερο,κ σε 5 λεπτά ενεργοποίησαν τη σύνδεση!!:wacko::wacko:

Πολύ δύσκολο ήταν τελικά,ε?..

Αντε να δούμε τώρα πότε θα μπει το νέο πρόγραμμα..

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...