Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Βρε παιδια εξαρταται και τι λογαριασμους κανεις.Αν κανεις 30~50€ δεν μπορεις να ζητας επιδοτηση 300€...

 

Εγω παντως μια χαρα τα ειχα πει με το τμημα επιδοτησεων και μου βγαλανε επιδοτηση 540€ ,στο προγραμμα που ηθελα unlimited με internet 55+σταθερα σε 18μηνο συμβολαιο.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

I love my Iphone

Link to comment
Share on other sites

σε μενα δε λενε τα ιδια και δεν ανεβαζουν την επιδοτηση ...

βεβαια απο 104 μου την πηγαν + 20 και + 20 αν γινει η αναβαθμιση μεσω vodafone.gr δηλαδη φτασαμε τα 144,45

 

μου προτειναν και τη "γαματη" προσφορα να αυξησω το παγιο μου κατα 15 ευρω μηνιαιως ( δηλαδη 15χ 12 = 180 ευρω ετησιως ) και μου ανεβαζαν την επιδοτηση 120 ευρω ..... δωσε μου 180 να σου δωσω 120 ..

 

ΑΛΛΑ επειδη δεν θελω να νιωθω ζητιανος σε καμμια εταιρια και επειδη τους το πα και στο τηλεφωνο αν εχουν καποια καλυτερη προσφορα και μου ειπαν δεν γινεται τιποτα αλλο, σκεφτομαι να παω wind που σε προγραμμα με τελικο παγιο 38 ευρω μου δινει 300 ευρω επιδοτηση ! δλδ παιρνω μεχρι και το χ10 προ δωρεαν ...

 

να ναι καλα η vodafone που με εχει πελατη 7 χρονια και την πρωτη φορα που ζητησα μια καλη επιδοτηση για συσκευη μου δεινει τα .... της τα δυο. οποτε εγω και η γυναικα απο τα unlimited 30 και 35 αντιστοιχα παμε σε wind ..

 

να σημειωσω οτι ΚΑΙ η cosmote μας κανει καλυτερη προσφορα στα 220 ευρω εκαστως ..... με το cosmote Απεριοριστα 35 ΚΑΙ με μειωση -10% ΚΑΙ στους δυο μας λογω οικογενειακου πακετου ( κι ας μην εχουμε το ιδιο επιθετο ) κατι που η καλη μου vodafone δε μας δινει ..

 

το τηλεφωνο για φορητοτητα προς wind ποιο ειναι ?

 

13846 xωρίς χρέωση όλο το 24ωρο.

Μόλις κάνεις αίτηση είμα ισίγουρος ότι την επόμενη μέρα θα σε πάρουν για καλύτερη προσφορά. :)

 

(και εγώ ήμουν στην περίπτωσή σου. διάβασε εδώ αν θες τι έκανα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=110521&page=495 -- 9ο post )

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

φιλε Alex0077 πιστεψε με οτι το ποστ που εκανες μετα το δικο μου το εχω σαν οδηγο ;) αφου οι περιπτωσεις μας ειναι πανομοιοτυπες .

 

αλλα απειδη ΔΕΝ θελω να νιωθω οτι παρακαλαω καμμια βονταφον ( αντιστοιχα κοσμοτε κτλ..) οταν μου εκαναν χθες τετοια προσφορα στην wind μου την εδωσε πολλυ σαν εταιρια η vodafone ...

 

τοσο που σκεφτομαι να παω σημερα σε καταστημα της wind και να τελειωνω ... στην τελικη ενα κινητο ειναι ....

Link to comment
Share on other sites

φιλε Alex0077 πιστεψε με οτι το ποστ που εκανες μετα το δικο μου το εχω σαν οδηγο ;) αφου οι περιπτωσεις μας ειναι πανομοιοτυπες .

 

αλλα απειδη ΔΕΝ θελω να νιωθω οτι παρακαλαω καμμια βονταφον ( αντιστοιχα κοσμοτε κτλ..) οταν μου εκαναν χθες τετοια προσφορα στην wind μου την εδωσε πολλυ σαν εταιρια η vodafone ...

 

τοσο που σκεφτομαι να παω σημερα σε καταστημα της wind και να τελειωνω ... στην τελικη ενα κινητο ειναι ....

Απλά εγώ σου λέω να κοιτάξεις και αν σε συμφέρει.. Η wind είναι η χειρότερη.. και από σήμα και από εξυπηρέτηση και από ταχύτητα κτλ κτλ...

Επίσης κάπου είδα ότι έχει αυξήσει τον ελάχιστο χρόνο χρέωσης στο 1 λεπτό σε κάποια προγράμματα (τσέκαρέ το και αυτό)

Και κοίταξε αν σε συμφέρει. π.χ. αν είσαι σε unlimited vodafone και μιλάς με πολλούς vodafone και διάφορα άλλα τέτοια (αν χρησιμοποιείς mobile internet που στη wind σπάνια βρίσκεις 3G). Απλά μην το μετανώσεις. Ελπίζω να κάνεις τη σωστή επιλογή πάντως. Και δεν σου είπα να παρακαλέσεις κανέναν. Απλά μια αίτηση φορητότητας κάνεις τηλεφωνικά χωρίς τρεξίματα και τέλειωσε η υπόθεση. Και ζήτα συνέχεις επανεξέταση. Ή μπορείς να κάνεις και το άλλο. Πες τους εγώ θέλω 250 ευρώ π.χ. που μου δίνει η wind. μπορείτε να μου τα δώσετε ή όχι?

Link to comment
Share on other sites

Απλά εγώ σου λέω να κοιτάξεις και αν σε συμφέρει.. Η wind είναι η χειρότερη.. και από σήμα και από εξυπηρέτηση και από ταχύτητα κτλ κτλ...

Επίσης κάπου είδα ότι έχει αυξήσει τον ελάχιστο χρόνο χρέωσης στο 1 λεπτό σε κάποια προγράμματα (τσέκαρέ το και αυτό)

Και κοίταξε αν σε συμφέρει. π.χ. αν είσαι σε unlimited vodafone και μιλάς με πολλούς vodafone και διάφορα άλλα τέτοια (αν χρησιμοποιείς mobile internet που στη wind σπάνια βρίσκεις 3G). Απλά μην το μετανώσεις. Ελπίζω να κάνεις τη σωστή επιλογή πάντως. Και δεν σου είπα να παρακαλέσεις κανέναν. Απλά μια αίτηση φορητότητας κάνεις τηλεφωνικά χωρίς τρεξίματα και τέλειωσε η υπόθεση. Και ζήτα συνέχεις επανεξέταση. Ή μπορείς να κάνεις και το άλλο. Πες τους εγώ θέλω 250 ευρώ π.χ. που μου δίνει η wind. μπορείτε να μου τα δώσετε ή όχι?

Καλό είναι να μην συμβουλεύεις με ανακρίβειες ειδικά όταν δεν έχεις ιδία εμπειρία και όταν ο άλλος βρίσκεται σε έρευνα αγοράς γιατί επηρρεάζεται και δυστυχώς από λάθος πληροφορίες. Η wind μια χαρά σήμα έχει. Στις κλήσεις φωνής είναι άψογη σε σχέση με τις άλλες 2. Σίγουρα έχει κατώτερο δίκτυο 3G από την άποψη της πυκνότητας κάλυψης και των ταχυτήτων ανά σταθμό. Δεν σέρνεσαι αλλά δεν πετάς (μέσος όρος το 0,7-1Mbps down). Αλλά δεν έχει τις πολλές χαμένες κλήσεις που έχει καθημερινά η VF όταν είσαι σε 3G και ειδικά εαν έχεις iphone. Και εξυπηρέτηση καλύτερη από την VF στην πράξη και σε σοβαρά θέματα. Σε θέματα όπως να σου πει/στείλει τις ρυθμίσεις, λοιπές παπαγαλίες από το intranet είναι το ίδιο. Επίσης, στα unlimited προγράμματα έχει ελάχιστη χρέωση 45" όπως και η vf.

 

Από οικονομικής πλευράς θα του πρότεινα να εξετάσει ως προς ποιό δίκτυο κάνει κατά μέσο όρο τις περισσότερες κλήσεις ώστε να εκμεταλλευτεί βέλτιστα τα 1500 εντός δικτύου που δίνει η κάθε εταιρεία, να λάβει υπόψιν του οτι όλα τα sms που δίνει η VF στα απεριόριστα προγράμματα αφορούν μόνο προς νούμερα vf ενώ στις άλλες δύο δίνονται και (αρκετά) sms προς τα άλλα δίκτυα κάτι που μπορεί να του γλυτώσει από 2-3 ευρώ έως και 10-15€ το μήνα. Τέλος, μεγάλη σημασία παίζει το ποιό δίκτυο σε καλύπτει απόλυτα στις περιοχές που κινείσαι: δεν έχει νόημα να πας σε μια άλλη εταιρεία με 100€ περισσότερα έκπτωση εαν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ομαλά τη γραμμή σου.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδια εξαρταται και τι λογαριασμους κανεις.Αν κανεις 30~50€ δεν μπορεις να ζητας επιδοτηση 300€...

 

Εγω παντως μια χαρα τα ειχα πει με το τμημα επιδοτησεων και μου βγαλανε επιδοτηση 540€ ,στο προγραμμα που ηθελα unlimited με internet 55+σταθερα σε 18μηνο συμβολαιο.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Αν τα δινουν για ποιο λογο να μην τα ζητησουν?

Link to comment
Share on other sites

Αν τα δινουν για ποιο λογο να μην τα ζητησουν?

 

Αν ομως οι υπηρεσιες που σου προσφερει ειναι κατωτερες της εταιρειας που ησουνα αξιζει ;αν δεν πιανει 3g ή δεν εχει καλες ταχυτητες στο internet ,αξιζει να πας μονο για την καλη επιδοτηση;

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

I love my Iphone

Link to comment
Share on other sites

Αν ομως οι υπηρεσιες που σου προσφερει ειναι κατωτερες της εταιρειας που ησουνα αξιζει ;αν δεν πιανει 3g ή δεν εχει καλες ταχυτητες στο internet ,αξιζει να πας μονο για την καλη επιδοτηση;

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Εαν το χρησιμοποιεις καθημερινα δεν ειναι αρκετα σοβαρος λογος η επιδοτηση τοτε...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να μην συμβουλεύεις με ανακρίβειες ειδικά όταν δεν έχεις ιδία εμπειρία και όταν ο άλλος βρίσκεται σε έρευνα αγοράς γιατί επηρρεάζεται και δυστυχώς από λάθος πληροφορίες. Η wind μια χαρά σήμα έχει. Στις κλήσεις φωνής είναι άψογη σε σχέση με τις άλλες 2. Σίγουρα έχει κατώτερο δίκτυο 3G από την άποψη της πυκνότητας κάλυψης και των ταχυτήτων ανά σταθμό. Δεν σέρνεσαι αλλά δεν πετάς (μέσος όρος το 0,7-1Mbps down). Αλλά δεν έχει τις πολλές χαμένες κλήσεις που έχει καθημερινά η VF όταν είσαι σε 3G και ειδικά εαν έχεις iphone. Και εξυπηρέτηση καλύτερη από την VF στην πράξη και σε σοβαρά θέματα. Σε θέματα όπως να σου πει/στείλει τις ρυθμίσεις, λοιπές παπαγαλίες από το intranet είναι το ίδιο. Επίσης, στα unlimited προγράμματα έχει ελάχιστη χρέωση 45" όπως και η vf.

 

Από οικονομικής πλευράς θα του πρότεινα να εξετάσει ως προς ποιό δίκτυο κάνει κατά μέσο όρο τις περισσότερες κλήσεις ώστε να εκμεταλλευτεί βέλτιστα τα 1500 εντός δικτύου που δίνει η κάθε εταιρεία, να λάβει υπόψιν του οτι όλα τα sms που δίνει η VF στα απεριόριστα προγράμματα αφορούν μόνο προς νούμερα vf ενώ στις άλλες δύο δίνονται και (αρκετά) sms προς τα άλλα δίκτυα κάτι που μπορεί να του γλυτώσει από 2-3 ευρώ έως και 10-15€ το μήνα. Τέλος, μεγάλη σημασία παίζει το ποιό δίκτυο σε καλύπτει απόλυτα στις περιοχές που κινείσαι: δεν έχει νόημα να πας σε μια άλλη εταιρεία με 100€ περισσότερα έκπτωση εαν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ομαλά τη γραμμή σου.

 

Ο φίλος που ενδιαφερονταν για τη wind δεν ήθελε unlimited. Είπε για ένα πρόγραμμα απλό wind αν δεν κάνω λάθος γι αυτό το είπα να κοιτάξειαν είναι 1 λεπτό ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης.

Όσο για την εξυπηρέτηση είμαι σίγουρος ότι δεν έχει καλύτερη και πιο εξειδικευμένη. Μιλάω και από προσωπικές εμπειρίες.

Εγώ τη γνώμη μου είπα φυσικά δεν σημαίνει ό,τι λέω ισχύει και είναι νόμος. :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάποιες αντιρρήσεις για το λογαριαμό μου και έχω επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και έκανα αίτημα αμφισβήτησης το οποίο τελικά απερίφθη. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να πάρω στο 13830 και να μιλήσω με κάποιον που να έχει πρόσβαση στις χρεώσεις του λογαριασμού μου να του εξηγήσω ακριβώς τι θέμα έχω και να το δει επιτόπου αλλά αφήνω μήνυμα στον εκάστοτε υπάλληλο να το προωθήσει στο άλλο τμήμα και να το δουν κάποια στιγμή. Εάν κάτι δεν έχει γράψει σωστά ο υπάλληλος που καταγράφει το πρόβλημα τότε το χασες και μετά πάλι από την αρχή. Επίσης δεν μπορώ να στείλω ένα μαιλ που να εξηγώ αναλυτικά τι θέλω. Είναι δυνατόν?
Link to comment
Share on other sites

Έχω κάποιες αντιρρήσεις για το λογαριαμό μου και έχω επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και έκανα αίτημα αμφισβήτησης το οποίο τελικά απερίφθη. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να πάρω στο 13830 και να μιλήσω με κάποιον που να έχει πρόσβαση στις χρεώσεις του λογαριασμού μου να του εξηγήσω ακριβώς τι θέμα έχω και να το δει επιτόπου αλλά αφήνω μήνυμα στον εκάστοτε υπάλληλο να το προωθήσει στο άλλο τμήμα και να το δουν κάποια στιγμή. Εάν κάτι δεν έχει γράψει σωστά ο υπάλληλος που καταγράφει το πρόβλημα τότε το χασες και μετά πάλι από την αρχή. Επίσης δεν μπορώ να στείλω ένα μαιλ που να εξηγώ αναλυτικά τι θέλω. Είναι δυνατόν?

 

Αν κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ σε λίγες μέρες θα έχεις αναλυτική απάντηση γραπτώς.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έχω κάποιες αντιρρήσεις για το λογαριαμό μου και έχω επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και έκανα αίτημα αμφισβήτησης το οποίο τελικά απερίφθη. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να πάρω στο 13830 και να μιλήσω με κάποιον που να έχει πρόσβαση στις χρεώσεις του λογαριασμού μου να του εξηγήσω ακριβώς τι θέμα έχω και να το δει επιτόπου αλλά αφήνω μήνυμα στον εκάστοτε υπάλληλο να το προωθήσει στο άλλο τμήμα και να το δουν κάποια στιγμή. Εάν κάτι δεν έχει γράψει σωστά ο υπάλληλος που καταγράφει το πρόβλημα τότε το χασες και μετά πάλι από την αρχή. Επίσης δεν μπορώ να στείλω ένα μαιλ που να εξηγώ αναλυτικά τι θέλω. Είναι δυνατόν?

 

Γιατί δεν στέλνεις ένα μαιλ εδώ http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1729 ? (να ξέρεις όμως ότι κάνουν περίπου 5 εργάσιμες για να απαντήσουν)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν στέλνεις ένα μαιλ εδώ http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1729 ? (να ξέρεις όμως ότι κάνουν περίπου 5 εργάσιμες για να απαντήσουν)

 

Από δική μου εμπειρία αρχές καλοκαιριού σε περίπλοκο σχετικά θέμα απάντησαν τη μεθεπόμενη μέρα (1,5 εργάσιμη δηλαδή). Αλλά νομίζω ότι δεν έδωσαν ιδιαίτερη βάση (μου απάντησαν μία φαφάρα). Η ΕΕΤΤ ήταν και πάλι μονόδρομος

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μίλαγα κανά μισάωρο και εξηγούσα στην κοπέλα. Της υπαγόρευμα και αυτή έγραφε όπως της τα έλεγα. Περιμένω να με πάρουν όπως μου είπε. Αν δεν γίνει κάτι θα στείλω στην ΕΕΤΤ.
Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος που ενδιαφερονταν για τη wind δεν ήθελε unlimited. Είπε για ένα πρόγραμμα απλό wind αν δεν κάνω λάθος γι αυτό το είπα να κοιτάξειαν είναι 1 λεπτό ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης.

Όσο για την εξυπηρέτηση είμαι σίγουρος ότι δεν έχει καλύτερη και πιο εξειδικευμένη. Μιλάω και από προσωπικές εμπειρίες.

Εγώ τη γνώμη μου είπα φυσικά δεν σημαίνει ό,τι λέω ισχύει και είναι νόμος. :)

 

εχω μια πολυ καλη προσφορα στο w250 και αυριο πρωι θα κανω φορητοτητα στο καταστημα ( πηγα να την κανω τηλεφωνικως αλλα η κοπελα μου ειπε πως δεν ισχυει η προσφορα που μου ειπαν στο καταστημα .... μαλλον μουφα για ν αμην προβω σε "εικονικη" φορητοτητα )

 

επισης, επειδη μου επεστησες την προσοχη ( και ευχαριστω για αυτο ) το ρωτησα για την ελαχιστη χρεωση και ειναι 0.45 sec ;)

 

επειδη πολυ το ψιριζουμε ομως ... αυριο μεσημερι θα ξαναγραψω για να σας πω τι εκανα και οχι τι ΘΑ κανω ..

 

ερωτηση : αν εχω συμβολαιο ( vodafone ή wind ) και φυγω εξωτερικο για 5 μηνες ... ξερουμε τι συμφερει απο προγραμμα ? ή ξερουμε χρεωσεις ? και τι θα ισχυει στην συνομιλια αναμεσα 2 ατομων που εχουν unlimited 30 ή w250 και ο νας ειναι ιταλια ενω ο αλλος ελλαδα ?

Link to comment
Share on other sites

εχω μια πολυ καλη προσφορα στο w250 και αυριο πρωι θα κανω φορητοτητα στο καταστημα ( πηγα να την κανω τηλεφωνικως αλλα η κοπελα μου ειπε πως δεν ισχυει η προσφορα που μου ειπαν στο καταστημα .... μαλλον μουφα για ν αμην προβω σε "εικονικη" φορητοτητα )

 

επισης, επειδη μου επεστησες την προσοχη ( και ευχαριστω για αυτο ) το ρωτησα για την ελαχιστη χρεωση και ειναι 0.45 sec ;)

 

επειδη πολυ το ψιριζουμε ομως ... αυριο μεσημερι θα ξαναγραψω για να σας πω τι εκανα και οχι τι ΘΑ κανω ..

 

ερωτηση : αν εχω συμβολαιο ( vodafone ή wind ) και φυγω εξωτερικο για 5 μηνες ... ξερουμε τι συμφερει απο προγραμμα ? ή ξερουμε χρεωσεις ? και τι θα ισχυει στην συνομιλια αναμεσα 2 ατομων που εχουν unlimited 30 ή w250 και ο νας ειναι ιταλια ενω ο αλλος ελλαδα ?

Για τη vodafone ισχύει το vodafone passport για χωρες Ε.Ε. δηλαδή χρεώνεσαι 82 λεπτά ανά κλήση και η χρέωση είναι κανονική σαν να μιλάς με Ελλάδα. Βέβαια δεν καταναλώνονται τα ενσωματωμένα λεπτά από το πρόγραμμα.

0,2583 € / λεπτό (για εξερχομενες κλησεις)

Για εισερχόμενες κλήσεις χρεώνεσαι πάλι 82 λεπτά την κλήση μόνο. Όλα αυτά βεβαια με την προϋπόθεση να μην ξεπεράσεις τα 60 λεπτά ανά κλήση , γιατί μετά άστα (λίγο δύσκολο βέβαια να γίνει αυτό)

 

Για τη wind φαντάζομαι θα ισχύει κάτι αντίστοιχο.

 

Περιμένομε να μας πεις και τι προσφορά θα σου κάνει η vodafone για τη φορητότητα που θα κάνεις για να συγκρίνουμε και με τη δικιά μου προσφορά :)

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα αν παω σε καταστημα αυριο και κανω φορητοτητα δεν μπορω να το ακυρωσω μετα ετσι δεν ειναι ? ανεξαρτητα τι θα θυμηθει η βονταφον οτι μπορει να μου προσφερει ...:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα αν παω σε καταστημα αυριο και κανω φορητοτητα δεν μπορω να το ακυρωσω μετα ετσι δεν ειναι ? ανεξαρτητα τι θα θυμηθει η βονταφον οτι μπορει να μου προσφερει ...:rolleyes:

 

Όχι, και πάλι μπορείς να το ακυρώσεις αν θέλεις μέχρι και να ολοκληρωθεί η φορητότητα. Γιατί , για να γίνει αυτό θα πρέπει να πάρει έγγριση από τη vodafone, οπότε θα σε πάρει τηλέφωνο να σε ρωτήσει για ποιο λόγο θέλεις να φύγεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν ομως οι υπηρεσιες που σου προσφερει ειναι κατωτερες της εταιρειας που ησουνα αξιζει ;αν δεν πιανει 3g ή δεν εχει καλες ταχυτητες στο internet ,αξιζει να πας μονο για την καλη επιδοτηση;

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Σε αυτο που εγραψες αναφερομουν, οχι στο να φυγει καποιος απο την εταιρεια του.

 

"Βρε παιδια εξαρταται και τι λογαριασμους κανεις.Αν κανεις 30~50€ δεν μπορεις να ζητας επιδοτηση 300€..."

 

Γιατι να μην ζητησει τα 300? Το πολυ πολυ να του το αρνηθουν.

Link to comment
Share on other sites

Μια γενική ερώτηση, που με "καίει":

 

Τι μπορεί να κάνει η εταιρία εφόσον δεν δεχτώ να πληρώσω ένα λογαριασμό;

 

Έχει δημιουργηθεί ένα αρκετά μεγάλο θέμα με κάποιες χρεώσεις που σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι να πληρώσω και η Vodafone δεν δέχεται πως είναι δικής της υπαιτιότητας.

Εκτός από το να μου διακόψει τον αριθμό και το να μην με ξαναδεχτεί σαν πελάτη, τι άλλο μπορεί να κάνει; (πχπ διεκδικίσει ποσά από φορολογική δήλωση)

 

Φαντάζομαι θα έχει γίνει αυτή η ερώτηση και σε προηγούμενα posts, αλλά από όσο ξέρω παλαιότερα δεν απαιτούταν εκκαθαριστικο εφορίας για αριθμό συμβολαίου..

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι εχω συμβολαιο απο ιανουαριο 2010 οπου εκανα ανανεωση και χρησιμοποιησα και την επιδοτηση

 

αν φυγω τωρα για αλλο λιμανι πρεπει να τους γυρισω ποσοστο της επιδοτησης που πηρα τον γεναρη ?

Link to comment
Share on other sites

Μια γενική ερώτηση, που με "καίει":

 

Τι μπορεί να κάνει η εταιρία εφόσον δεν δεχτώ να πληρώσω ένα λογαριασμό;

 

Έχει δημιουργηθεί ένα αρκετά μεγάλο θέμα με κάποιες χρεώσεις που σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι να πληρώσω και η Vodafone δεν δέχεται πως είναι δικής της υπαιτιότητας.

Εκτός από το να μου διακόψει τον αριθμό και το να μην με ξαναδεχτεί σαν πελάτη, τι άλλο μπορεί να κάνει; (πχπ διεκδικίσει ποσά από φορολογική δήλωση)

 

Φαντάζομαι θα έχει γίνει αυτή η ερώτηση και σε προηγούμενα posts, αλλά από όσο ξέρω παλαιότερα δεν απαιτούταν εκκαθαριστικο εφορίας για αριθμό συμβολαίου..

 

Διαταγή πληρωμής βγαίνει πανεύκολα και αποτελει εκτελεστό τίτλο (κατάσχεση, αναγκαστική εκποίηση) κι άντε τρέχα εσύ μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

+μπαίνεις τειρεσία αυτόματα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπαίνεις τειρεσία από εταιρεία κινητής. Απλά δεν θα σε ξαναδεχτούν για συμβόλαιο ή θα ζητάνε μεγάλες εγγυήσεις σε μετρητά κτλ.

Κατάσχεση δεν γίνεται πανεύκολα, πριν τις αλλαγές που έγιναν πρόσφατα οπότε δεν είμαι ενήμερος για τα νέα όρια, με τα παλιά σου έβγαινε σε πληστηριασμό εαν χρωστούσες πάνω από 300€.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Μια γενική ερώτηση, που με "καίει":

 

Τι μπορεί να κάνει η εταιρία εφόσον δεν δεχτώ να πληρώσω ένα λογαριασμό;

 

Έχει δημιουργηθεί ένα αρκετά μεγάλο θέμα με κάποιες χρεώσεις που σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι να πληρώσω και η Vodafone δεν δέχεται πως είναι δικής της υπαιτιότητας.

Εκτός από το να μου διακόψει τον αριθμό και το να μην με ξαναδεχτεί σαν πελάτη, τι άλλο μπορεί να κάνει; (πχπ διεκδικίσει ποσά από φορολογική δήλωση)

 

Φαντάζομαι θα έχει γίνει αυτή η ερώτηση και σε προηγούμενα posts, αλλά από όσο ξέρω παλαιότερα δεν απαιτούταν εκκαθαριστικο εφορίας για αριθμό συμβολαίου..

εαν εισαι σιγουρος οτι δεν ευθυνεσαι για τις συγκεκριμενες χρεωσεις, πες τους οτι θα πας στην προστασια καταναλωτη, μηπως και αλλαξουν γνωμη..

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...