Jump to content

Boeing ή Airbus


chgalacher
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μόνος σου το λες. Κακή συντήρηση και περισσότερα κομμάτια στον αέρα. Αναμενόμενο είναι να υπάρχουν περισσότερα ατυχήματα...

μα ειπα το αντιθετο ? πριν εβαλα ενα :lol: για αυτο ακριβως τον λογο

 

το ξερω οτι τα περισσοτερα και ειδικα στην αφρικη ειναι ιπταμενα φερετρα υπαρχει και το αλλα...

Link to comment
Share on other sites

για αυτό ακριβώς δεν μπορείς να συζητήσεις για αεροπλάνα σε ένα φόρουμ για κινητά. Πώς να συζητήσεις όταν ο άλλος σου απαντάει με ορολογία διαξιφισμού κινητών;

 

Τα αεροπλάνα δεν είναι καταναλωτικά προϊόντα.

 

Αγγέλοπα, έτσι ακριβώς. Ενώ τα έαρμπας, έχουν καλύτερη κάμερα, εεε φτερούγες ήθελα να πω.

 

Ενταξει, χαλαρη συζητηση κανουμε. Ξυστα το πιανουμε το θεμα. Εξαλλου ειναι εξειδικευμενο το θεμα παρα πολυ. Εγω εχω αδελφο αεροναυπηγο και τοσα χρονια 2-3 πραγματακια εμαθα, και αυτα καφενειακα. :)

 

Το 737 εχει πουλησει οσο ολα τα αλλα μοντελλα μαζι ολων των εταιρειων. Πεταει εδω και 10ετιες και τα παληα που δεν παιρνουν αδεια σε σοβαρες χωρες, τα πουλανε στην Αφρικη, Ν. Αμερικη, κλπ. Και εκει φυσικα τα πετανε χωρις service μεχρι να πεσουν. Μετα παιρνουν κανενα αλλο, κλπ. Σιγα μην δινουν λεφτα για πολυτελειες.

Link to comment
Share on other sites

Η σύγκριση για μενα είναι δύσκολη έτσι απλά.Τα ατυχηματα είναι σίγουρα περισσότερα στα Boeing, αφού τα 737 έχουν πουληθεί σε όλες τι εταιρίες και σε πολλές παρακμιακές, και όπως είπατε αυτές είναι ότι'να ναι....

Προσωπικα για εμένα η Boeing έχει κατασκευάσει ένα από τα καλύτερα, το Β707...

http://img.userbarz.com/46/9081.jpg
Link to comment
Share on other sites

Κατι boeing που ειχα παρει δεν μου βγηκαν καλα παντως.

 

 

Χαχαχαχαχαααχχααχχαχαχαχαχα ΘΕΟΣ!

 

Το καλύτερο σχόλιο ever!

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, χαλαρη συζητηση κανουμε. Ξυστα το πιανουμε το θεμα. Εξαλλου ειναι εξειδικευμενο το θεμα παρα πολυ. Εγω εχω αδελφο αεροναυπηγο και τοσα χρονια 2-3 πραγματακια εμαθα, και αυτα καφενειακα. :)

 

 

Μα για αυτό ακριβώς είναι αδύνατον να γίνει μια συζήτηση με αυτούς τους όρους. Τι πάει να πει δλδ ποιο προτιμάτε; Κονσέρβα στο σούπερ μάρκετ είναι το μπόινγκ ή το έαρμπας να το αγοράσεις; :ninja:

 

Και οι δυο εταιρείες είναι οι κορυφαίες στον τομέα τους και για αυτό και έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα. Όλες οι υπόλοιπες είτε έχουν κλείσει, είτε έχουν εξαγοραστεί, είτε φυτοζωούν. Με τι κριτήρια όμως να κάνεις σύγκριση; Η εταιρεία από την στιγμή που θα κατασκευάσει τα βασικά μέρη του αεροπλάνου δεν φέρει καμία ευθύνη. τα υπόλοιπα υποσυστήματα κατασκευάζονται πάντα από άλλους. Ο κινητήρας π.χ. δεν κατασκευάζεται ούτε από την μπόινγκ ούτε από την έαρμπας αλλά πάντα από τρίτες εταιρείες με σημαντικότερες τις Rolce Royce, General Electric και Pratt & Whitney. Να τις συγκρίνουμε και αυτές; :blink:

 

Από εκεί και πέρα το αν θα έχουν ατυχήματα ή όχι εξαρτάται απόκλειστικά από την χρήση που θα τους κάνουν οι ιδιιοκτήτητριες εταιρείες, την συντήρηση κτλ. Αλλά ακόμα και έτσι να μην ήταν, ελάχιστες αεροπορικές εταιρείες σήμερα ψωνίζουν με κριτήρια ποιο αεροπλάνο είναι αντικειμενικά

καλύτερο. Συνήθως η απόφαση επιβάλλεται από πολιτικούς ή άλλους λόγους (π.χ. διατήρηση ομοιομορφίας) ακόμα και αν ένα αεροπλάνο είναι ακριβότερο από το ανταγωνιστικό. Άρα ούτε βάσει πωλήσεων μπορεί να γίνει σύγκριση.

 

Τι παέι να πει το ένα είναι ασφαλέστερο από το άλλο? Και με ποια κριτήρια? Υπό ποιες συνθήκες?

 

Τι να λέμε τώρα; "Άκουσα ότι τα έαρμπας είναι "καλύτερα" από τα μπόινγκ?" ή μήπως "πώς να μπεις σε ένα αεροπλάνο που λέγεται "μπας?" ή το κορυφαίο "μπήκα στο έαρμπας και είχε ξεφτισμένες ταπετσαρίες"??? ή μήπως το τελείως οπαδικό "Μια ψήφος στα έαρμπας και από μένα, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?!?!?!" (ισοπεδωτικό επιχείρημα :X )

 

Σόρυ αλλά όταν πέφτουν τέτοια επιχειρήματα στο τραπέζι δεν μένουν και πολλά να πεις.:worry:

Link to comment
Share on other sites

Πολύ Boeing πέφτει και τσακίζεται.

 

Airbus χωρίς δεύτερη σκέψη και με κλειστά μάτια (άντε λίγο ανοιχτά). :p

"The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man." George Bernard Shaw
Link to comment
Share on other sites

me 2. oses fores taxidepsa me boeing kati parousiazotan kapoia vlavi ktl

 

Δε με ειδοποιεις οταν ταξιδευεις, να μην ειμαι στην ιδια πτηση; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτό ακριβώς είναι αδύνατον να γίνει μια συζήτηση με αυτούς τους όρους. Τι πάει να πει δλδ ποιο προτιμάτε; Κονσέρβα στο σούπερ μάρκετ είναι το μπόινγκ ή το έαρμπας να το αγοράσεις; :ninja:

 

Και οι δυο εταιρείες είναι οι κορυφαίες στον τομέα τους και για αυτό και έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα. Όλες οι υπόλοιπες είτε έχουν κλείσει, είτε έχουν εξαγοραστεί, είτε φυτοζωούν. Με τι κριτήρια όμως να κάνεις σύγκριση; Η εταιρεία από την στιγμή που θα κατασκευάσει τα βασικά μέρη του αεροπλάνου δεν φέρει καμία ευθύνη. τα υπόλοιπα υποσυστήματα κατασκευάζονται πάντα από άλλους. Ο κινητήρας π.χ. δεν κατασκευάζεται ούτε από την μπόινγκ ούτε από την έαρμπας αλλά πάντα από τρίτες εταιρείες με σημαντικότερες τις Rolce Royce, General Electric και Pratt & Whitney. Να τις συγκρίνουμε και αυτές; :blink:

 

Από εκεί και πέρα το αν θα έχουν ατυχήματα ή όχι εξαρτάται απόκλειστικά από την χρήση που θα τους κάνουν οι ιδιιοκτήτητριες εταιρείες, την συντήρηση κτλ. Αλλά ακόμα και έτσι να μην ήταν, ελάχιστες αεροπορικές εταιρείες σήμερα ψωνίζουν με κριτήρια ποιο αεροπλάνο είναι αντικειμενικά

καλύτερο. Συνήθως η απόφαση επιβάλλεται από πολιτικούς ή άλλους λόγους (π.χ. διατήρηση ομοιομορφίας) ακόμα και αν ένα αεροπλάνο είναι ακριβότερο από το ανταγωνιστικό. Άρα ούτε βάσει πωλήσεων μπορεί να γίνει σύγκριση.

 

Τι παέι να πει το ένα είναι ασφαλέστερο από το άλλο? Και με ποια κριτήρια? Υπό ποιες συνθήκες?

 

Τι να λέμε τώρα; "Άκουσα ότι τα έαρμπας είναι "καλύτερα" από τα μπόινγκ?" ή μήπως "πώς να μπεις σε ένα αεροπλάνο που λέγεται "μπας?" ή το κορυφαίο "μπήκα στο έαρμπας και είχε ξεφτισμένες ταπετσαρίες"??? ή μήπως το τελείως οπαδικό "Μια ψήφος στα έαρμπας και από μένα, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ?!?!?!" (ισοπεδωτικό επιχείρημα :X )

 

Σόρυ αλλά όταν πέφτουν τέτοια επιχειρήματα στο τραπέζι δεν μένουν και πολλά να πεις.:worry:

 

Re Alex συμφωνώ μαζί σου (και προσωπικά δεν έχω και ιδέα από αεροπλάνα) αλλά αφού σε χαλάει, τι το διαβάζεις/απαντάς; :)

Link to comment
Share on other sites

Re Alex συμφωνώ μαζί σου (και προσωπικά δεν έχω και ιδέα από αεροπλάνα) αλλά αφού σε χαλάει, τι το διαβάζεις/απαντάς; :)

...για τον ίδιο λόγο που εσύ σε παλαιότερο thread (ξέρεις εσύ :p) βγήκες και είπες "Ωραία μετά τις οδοντόβουρτσες και τις κατσαρίδες πιάσαμε και αυτό το θέμα μιας και είμαστε όλοι ειδικοί".

 

Τέσπα, τοποθετήθηκα, δεν έχω κάτι άλλο να πω αφού για μένα η σύγκριση είναι αδύνατη.

Link to comment
Share on other sites

...για τον ίδιο λόγο που εσύ σε παλαιότερο thread (ξέρεις εσύ :p) βγήκες και είπες "Ωραία μετά τις οδοντόβουρτσες και τις κατσαρίδες πιάσαμε και αυτό το θέμα μιας και είμαστε όλοι ειδικοί".

 

 

E δε μπορεί, κάποιο λόγο θα είχα :p

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ετυχε να μπω σε προσφατα σε A320 και στο καπακι για εσωτερικη πτηση σε 737, μπορω να πω οτι μου αρεσε πιο πολυ το Airbus. Η καμπινα ηταν πολυ μεγαλυτερη, καθολου κλειστοφοβικη, τα καθισματα ηταν πιο ανετα, ο θορυβος που εμπαινε μεσα ηταν πολυ λιγοτερος και μου φανηκε επισης και πιο ευσταθες στην πτηση (ακυρο επιχειρημα γιατι μπορει να εφταιγε ο καιρος).

 

Τωρα για το ποια εταιρια ειναι καλυτερη, απαντηση δεν υπαρχει, μιας και ειναι οι δυο κορυφαιες εταιριες στο χωρο, με τους αλλους να ακολουθουν χιλιομετρα (η μιλια στην περιπτωση της Boeing!) μακρια. Οπως ειπωθηκε και παραπανω, αν καποια απο τις δυο εταιριες ηταν εμφανως καλυτερη απο την αλλη, αυτη η αλλη τωρα δεν θα υπηρχε. Υπαρχει απιστευτος ανταγωνισμος στη συγκεκριμενη αγορα, οχι αστεια.

 

Οσο για τα ατυχηματα, πρεπει να συγκρινετε αυτα που φταιει ΜΟΝΟ το αεροπλανο. Βεβαια οταν φταιει ΜΟΝΟ το αεροπλανο, το ατυχημα συνηθως δεν εχει θυματα γιατι ο σχεδιασμος γινεται ετσι ωστε καθε υποσυστημα να ειναι Failsafe και μια μονο βλαβη να μην εχει μεγαλη επιπτωση στην ικανοτητα πτησης του αεροσκαφους.

Συνολικα σε ατυχηματα η Boeing εχει κατα πολυ περισσοτερα αλλα αυτο δεν ειναι μετρο συγκρισης γιατι σχεδον σε ολα εχει μπει ο ανθρωπινος παραγοντας. Παρτε και ενα σχετικο site.

 

Τελος, καλο ειναι σαν Ευρωπαιοι, να υποστηριζουμε την EADS και κατα συνεπεια την Airbus...Ολο τα Αμερικανικα υποστηριζουμε...Φτανει πια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...