Nrg Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 H πτήση Θεσσαλονίκη-Σάμος μέσω Αθήνας κοστίζει 140 ευρώ. Οπότε... Με το e-ticket της aegean αν κλεισεις νωρις το Θεσ/νικη-Αθηνα εχει περιπου 34 Ευρω, απο Αθηνα προς Σαμο λογικα θα ειναι καπου στα 45 Ευρω. Δηλαδη αν κλεισεις νωρις θα βρεις πιστευω με 150 ευρω μετ'επιστροφης :) Αυτα βεβαια μετα τις 30 Μαιου. Αληθεια, το νεανικο εισητηριο της Ολυμπιακης το εχεις δοκιμασει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dexter_ Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Με το e-ticket της aegean αν κλεισεις νωρις το Θεσ/νικη-Αθηνα εχει περιπου 34 Ευρω, απο Αθηνα προς Σαμο λογικα θα ειναι καπου στα 45 Ευρω. Δηλαδη αν κλεισεις νωρις θα βρεις πιστευω με 150 ευρω μετ'επιστροφης :) Αυτα βεβαια μετα τις 30 Μαιου. Αληθεια, το νεανικο εισητηριο της Ολυμπιακης το εχεις δοκιμασει? Εγώ μίλαγα για 140 ευρώ άνευ επιστροφής... απλό εισιτήριο:rolleyes: Όχι. To νεανικό δεν ισχύει για Σάμο. Τα'παμε αυτά...:angry: Είμαστε Ελλάδα 2 ταχυτήτων. Κάποια νησιά και επαρχιακά μέρη από τη μια μεριά, και η υπόλοιπη Ελλάδα απ'την άλλη. Βέβαια το καλοκαίρι γινόμαστε τα παραδεισένια νησιά με τα βαθυγάλανα νερά... που οι κακοί τουρίστες δεν τα προτιμούν για χάρη της Τουρκίας και άλλων προορισμών! Ε βέβαια, μ**κες είναι οι τουρίστες: 100 ευρώ απλό αεροπορικό εισιτήριο ή 17 ώρες σαπιοκάραβο απ'τον Πειραιά;! Αρκετά με το off-topic, sorry!:( Με την aegean τι παίζει σαν εταιρεία; Αξιόπιστη; Ασφαλής; Ο στόλος της τι λέει; Υποθέτω θα έχει καινούρια αεροσκάφη... Δεν έκατσε να το ψάξω το θέμα... Παράθεση http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 μωρε ας τους πεταξουν ολους τους χαραμοφαηδες απο εκει αλλα το χρωμα και το σημα να παραμεινει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Είσαι λάθος. Επιδότηση δίνεται ήδη στην Ολυμπιακή. Απλά αντί της Ολυμπιακής θα την πάρει κάποιος άλλος. Τι έλεος;; Εμείς είπαμε τι ευθύνες έχουν οι υπαλληλοι της εταιρίας, δεν είδα κάποια επιχειρήματα επί του αντιθέτου, μόνο "μην κατηγορείτε τους υπαλλήλους". Για τις ευθύνες των πολιτικών γνωστό, αλλά τι να περιμένεις από αυτούς; Οι υπάλληλοι που υποτίθεται "πονούν" την εταιρία που ήταν τόσα χρόνια; Κολλημένοι στην αδιαλλαξία τους ήταν και είναι ακόμα. Άσε που το θεωρώ υποκριτικό να λέμε ότι φταίνε οι βουλευτές που έβαζαν προσωπικό με μέσον, αλλά όχι το ίδιο το προσωπικό που έβαζε μέσον για να προσληφθεί :wacko: :protest: Από όλο το προσωπικό της ΟΑ δικαίωμα να παραπονιούνται είναι μόνο όσοι προσελήφθησαν με αξιοκρατικές διαδικασίες και όσοι δουλεύανε πραγματικά όλα αυτά τα χρόνια. οπως και το μουσειο που χρονια τωρα προσπαθουσαν οι εργατες να φτιαξουν μαλλον θα μεινει ως ιδεα:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pankard Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Είσαι λάθος. Επιδότηση δίνεται ήδη στην Ολυμπιακή. Απλά αντί της Ολυμπιακής θα την πάρει κάποιος άλλος. Τι έλεος;; Εμείς είπαμε τι ευθύνες έχουν οι υπαλληλοι της εταιρίας, δεν είδα κάποια επιχειρήματα επί του αντιθέτου, μόνο "μην κατηγορείτε τους υπαλλήλους". Για τις ευθύνες των πολιτικών γνωστό, αλλά τι να περιμένεις από αυτούς; Οι υπάλληλοι που υποτίθεται "πονούν" την εταιρία που ήταν τόσα χρόνια; Κολλημένοι στην αδιαλλαξία τους ήταν και είναι ακόμα. Άσε που το θεωρώ υποκριτικό να λέμε ότι φταίνε οι βουλευτές που έβαζαν προσωπικό με μέσον, αλλά όχι το ίδιο το προσωπικό που έβαζε μέσον για να προσληφθεί :wacko: :protest: Από όλο το προσωπικό της ΟΑ δικαίωμα να παραπονιούνται είναι μόνο όσοι προσελήφθησαν με αξιοκρατικές διαδικασίες και όσοι δουλεύανε πραγματικά όλα αυτά τα χρόνια. εσύ είσαι λάθος.επιδότηση μπορεί να δίνεται,αλλά σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα ,όπως προέκυψαν απο τις καταγγελίες,τα χρωστούμενα κτλ κτλ οι επιδοτήσεις κόβονται μαχαίρι μέχρι να γίνει ή να παρουσιαστεί σχέδιο εξυγίανσης ή πωλήσεως ,ή οτιδήποτε άλλο,μέσα σε εύλογα χρονικά πλαίσια. δεν το κανονίζει η κυβέρνηση πλέον με αοριστολογίες και υποσχέσεις. έδωσε σαφέστατη γραμμή η ε.ε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Πάνκαρντ, τα εχεις μπερδέψει. Άλλο οι επιδοτούμενες γραμμές σε νησιά (που μπορεί να εισπράξει ο οποιοσδήποτε εκτελέσει τα δρομολόγια) και άλλο οι κρατικές (παράνομες) επιδοτήσεις που λάμβανε ΜΟΝΟ η Ολυμπιακή. Αυτές "κόβει" η ΕΕ, όχι την επιδότηση των γραμμών. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pankard Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Πάνκαρντ, τα εχεις μπερδέψει. Άλλο οι επιδοτούμενες γραμμές σε νησιά (που μπορεί να εισπράξει ο οποιοσδήποτε εκτελέσει τα δρομολόγια) και άλλο οι κρατικές (παράνομες) επιδοτήσεις που λάμβανε ΜΟΝΟ η Ολυμπιακή. Αυτές "κόβει" η ΕΕ, όχι την επιδότηση των γραμμών. δεν το αποσαφηνίσαμε όμως.κι επειδή μάλλον τα μπέρδεψα όπως λες. υπάρχουν επιδοτήσεις (παράνομες όπως λες) που είναι δεδομένο οτι θα κοπούν στην ολυμπιακή - για διάφορους λόγους.ξέρω επίσης οτι υπάρχει επιδότηση άγονων γραμμών για τη ναυσιπλοία.υπάρχει και αντίστοιχο πρόγραμμα επιδότησης άγονων γραμμών και στην αεροπλοία??κι αν ναί,πότε άρχισε και πως υπάρχει αυτό το πρόγραμμα αφού τα περισσότερα(αν όχι όλα) τα νησιά σε άγονες γραμμές δεν διαθέτουν αεροδρόμια?? πώς προσγειώνονται σε αυτά τα νησιά?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 δεν το αποσαφηνίσαμε όμως.κι επειδή μάλλον τα μπέρδεψα όπως λες. υπάρχουν επιδοτήσεις (παράνομες όπως λες) που είναι δεδομένο οτι θα κοπούν στην ολυμπιακή - για διάφορους λόγους.ξέρω επίσης οτι υπάρχει επιδότηση άγονων γραμμών για τη ναυσιπλοία.υπάρχει και αντίστοιχο πρόγραμμα επιδότησης άγονων γραμμών και στην αεροπλοία??κι αν ναί,πότε άρχισε και πως υπάρχει αυτό το πρόγραμμα αφού τα περισσότερα(αν όχι όλα) τα νησιά σε άγονες γραμμές δεν διαθέτουν αεροδρόμια?? πώς προσγειώνονται σε αυτά τα νησιά?? Καλά, παράνομες μη φανταστείς και τίποτα τρομερό.Απλά η Ε.Ε δεν θέλει να διαταρράσεται η λειτουργία της αγοράς. Ας πιέσει βέβαια και το Ελληνικό Δημόσιο να εξοφλήσει επιτέλους τα χρέη του προς την Ολυμπιακή(Αιωνία η μνήμη).:rolleyes: Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Ας πιέσει βέβαια και το Ελληνικό Δημόσιο να εξοφλήσει επιτέλους τα χρέη του προς την Ολυμπιακή(Αιωνία η μνήμη).:rolleyes: Η ΟΑ δεν πληρώνει επί χρόνια εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία (το Δημόσιο κάνει τα στραβά μάτια). Το Δημόσιο είναι ιδιοκτήτης των 4 αεροσκαφών που εκτελούν υπερατλαντικές πτήσεις. Η ΟΑ τα χρησιμοποιεί δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Το Δημόσιο πληρώνει τους ηγεμονικούς μισθούς των (μόνιμων) υπαλλήλων εδώ και τριάντα χρόνια. Το Δημόσιο εγγυάται για δάνεια που η ΟΑ παίρνει και δεν εξοφλεί ποτέ. Το Δημόσιο δίνει ρευστό υπό τη μορφή "βοήθειας" εδώ και δεκαετίες, κατάσταση που στο περιβάλλον του ανταγωνισμού (στο οποίο η Ελλάδα συμμετέχει με δόξα αλλά όχι και τιμή) είναι παράνομη. Και έρχεται η ΟΑ και ζητά από το Δημόσιο να της πληρώσει τα..χρέη του???? Πόσα θέλουν να μας τρελάνουν?? Καλά, παράνομες μη φανταστείς και τίποτα τρομερό.Απλά η Ε.Ε δεν θέλει να διαταρράσεται η λειτουργία της αγοράς. Από τη στιγμή που το κράτος δεν μπορεί να ενισχύει σε χρήμα ή σε "διευκολύνσεις" (βλέπε εισφορές) μια αεροπορική εταιρία, οι επιδοτήσεις είναι παράνομες. Πάνκαρντ, ψάξε και λίγο μόνος σου. Αεροπορικά δρομολόγια προς Κάσο, Κάρπαθο, Καστελόριζο, Λήμνο (ίσως), Κύθηρα κλπ είναι επιδοτούμενα. Κάθε χρόνο το Δημόσιο προκηρύσσει διαγωνισμό για το ποιες εταιρίες θα τα εκτελέσουν και κάθε χρόνο "κερδίζει" η ΟΑ. Κάποιοι λένε ότι η Aegean απλώς δεν ενδιαφέρεται. Άλλοι ότι η ΟΑ παίρνει τα δρομολόγια ακόμη και με ζημιά για να μην δώσει χώρο στην Aegean. Και άλλοι ότι, με τους όρους που τίθενται, καμία σοβαρή εταιρία δεν θα ανταποκρινόταν. Αλλά ποιος είπε ότι η ΟΑ είναι σοβαρή? Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Η ΟΑ δεν πληρώνει επί χρόνια εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία (το Δημόσιο κάνει τα στραβά μάτια). Το Δημόσιο είναι ιδιοκτήτης των 4 αεροσκαφών που εκτελούν υπερατλαντικές πτήσεις. Η ΟΑ τα χρησιμοποιεί δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Το Δημόσιο πληρώνει τους ηγεμονικούς μισθούς των (μόνιμων) υπαλλήλων εδώ και τριάντα χρόνια. Το Δημόσιο εγγυάται για δάνεια που η ΟΑ παίρνει και δεν εξοφλεί ποτέ. Το Δημόσιο δίνει ρευστό υπό τη μορφή "βοήθειας" εδώ και δεκαετίες, κατάσταση που στο περιβάλλον του ανταγωνισμού (στο οποίο η Ελλάδα συμμετέχει με δόξα αλλά όχι και τιμή) είναι παράνομη. Το Δημόσιο είναι, ή μάλλον ήταν, ο ιδιοκτήτης της Ολυμπιακής, γιατί πλέον η Ολυμπιακή πέρασε στην ιστορία. Ποιός λοιπόν θα πληρώσει τους μισθούς, και θα ενισχύσει την εταιρεία με κεφάλαια αν όχι ο ιδιοκτήτης. Επίσης είναι υποκριτικό αυτός που την κατέστησε προβληματική και υπερχρεωμένη, να ισχυρίζεται οτι την (ξε)πουλάει ακριβώς γιατί είναι προβληματική και υπερχρεωμένη. Από τη στιγμή που το κράτος δεν μπορεί να ενισχύει σε χρήμα ή σε "διευκολύνσεις" (βλέπε εισφορές) μια αεροπορική εταιρία, οι επιδοτήσεις είναι παράνομες. Παράνομες με βάση τις οδηγίες και την αντίληψη της Ε.Ε.Γιατί κάποιος που δεν γνωρίζει ακούγοντας για παράνομες επιχορηγήσεις μπορεί να φανταστεί διάφορα. Το Ελληνικό Δημόσιο ενίσχυε μία κρατική εταιρεία. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Το Δημόσιο είναι, ή μάλλον ήταν, ο ιδιοκτήτης της Ολυμπιακής, γιατί πλέον η Ολυμπιακή πέρασε στην ιστορία. Ποιός λοιπόν θα πληρώσει τους μισθούς, και θα ενισχύσει την εταιρεία με κεφάλαια αν όχι ο ιδιοκτήτης. Τα έχεις μπερδέψει. Το Δημόσιο, ως μέτοχος, ασκει διοίκηση. Δεν είναι δουλειά του να πληρώνει και να ενισχύει απο την τσέπη του. Εδώ και χρόνια απαγορεύεται κάθε μορφή ενίσχυσης απο το Δημόσιο προς την ΟΑ. Η εταιρία πρέπει να διαχειρίζεται μόνη της τα κεφάλαια και τα έξοδά της. Επίσης είναι υποκριτικό αυτός που την κατέστησε προβληματική και υπερχρεωμένη, να ισχυρίζεται οτι την (ξε)πουλάει ακριβώς γιατί είναι προβληματική και υπερχρεωμένη. Θα συμφωνούσα αν υπεύθυνοι για την κατάντια ήταν 100% οι κυβερνήσεις. Δυστυχώς τα συνδικάτα ασκούσαν πάντα ισχυρότατη επιρροή στη διοίκηση και πετύχαιναν (πολλές φορές εκβιαστικά) την ικανοποίηση της τσέπης τους σε βάρος της εταιρίας. Είναι λοιπόν συνυπεύθυνοι ως ένα βαθμό. Αλλά ακόμη και αν δεχτούμε αυτό που λες, τι προτείνεις? Σκ@τ@ τα κάνανε με την Ολυμπιακή. Πρέπει να το συνεχίσουμε? Όχι. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Το Ελληνικό Δημόσιο ενίσχυε μία κρατική εταιρεία. Ωραίο επιχείρημα αλλά στις Βρυξέλλες δεν έπιασε καθόλου. Και αυτό επειδή η ενίσχυση ήταν έμμεση. Δηλαδή το Δημόσιο (επίτηδες) δεν εισέπρατε ασφαλιστικές εισφορές, άφηνε στην ΟΑ και δεν ζητούσε ποτέ το σπατόσημο, εγγυόταν για δάνεια που πλήρωνε τελικά το ίδιο το δημόσιο κλπ. Δεν δουλεύουν έτσι οι αεροπορικές εταιρίες. Για οποιαδήποτε ιδιωτική έπραττε τα ίδια, το Δημόσιο θα έστελνε τη διοίκηση στη φυλακή. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Ωραίο επιχείρημα αλλά στις Βρυξέλλες δεν έπιασε καθόλου.Και αυτό επειδή η ενίσχυση ήταν έμμεση. Δηλαδή το Δημόσιο (επίτηδες) δεν εισέπρατε ασφαλιστικές εισφορές, άφηνε στην ΟΑ και δεν ζητούσε ποτέ το σπατόσημο, εγγυόταν για δάνεια που πλήρωνε τελικά το ίδιο το δημόσιο κλπ. Δεν δουλεύουν έτσι οι αεροπορικές εταιρίες. Για οποιαδήποτε ιδιωτική έπραττε τα ίδια, το Δημόσιο θα έστελνε τη διοίκηση στη φυλακή. Απαντώντας και στο παραπάνω post, τονίζω το σημείο που απαντά σε όλα. Ολα τα παραπάνω είναι παράνομα με βάση την λογική και την αντίληψη των Βρυξελλών γύρω απο τον τρόπο λειτουργίας της αγοράς. Επίσης τα χρέη του Δημοσίου προς την Ο.Α, είναι ανάλογα και πιθανότατα και μεγαλύτερα απο την "κρατική ενίσχυση" που έλαβε η Ο.Α. Θα μπορούσε να στραφεί η Ο.Α κατά του μεγαλομετόχου και ιδιοκτήτη της Ελληνικού Δημοσίου απαιτώντας την εξόφληση των χρεών του προς αυτή; Δεν είναι δουλειά του να πληρώνει και να ενισχύει απο την τσέπη του. Εδώ και χρόνια απαγορεύεται κάθε μορφή ενίσχυσης απο το Δημόσιο προς την ΟΑ. Η εταιρία πρέπει να διαχειρίζεται μόνη της τα κεφάλαια και τα έξοδά της. Απαγορεύεται απο την Ε.Ε οποιαδήποτε ενίσχυση προς την Ο.Α.Δηλαδή το ποιός την επιβάλει και μέσα σε ποιά λογική εντάσεται η απαγόρευση έχει καθοριστική σημασία. Και γιατί το Ελληνικό Δημόσιο δεν προχωρούσε σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, καλύπτοντας την το ίδιο, για να ενισχύσει την εταιρεία;Υπάρχουν τρόποι για να ενισχύσει ένας ιδιοκτήτης την εταιρεία του. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Ολα τα παραπάνω είναι παράνομα με βάση την λογική και την αντίληψη των Βρυξελλών γύρω απο τον τρόπο λειτουργίας της αγοράς. Δεν ξέρω αν το έχεις αντιληφθεί, αλλά η λογική και η αντίληψη "των Βρυξελλων" είναι η λογική και η αντιληψη ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στις αεροπορικές μεταφορές οι κανόνες και οι νόμοι είναι πανευρωπαϊκοί. Η Ελλάδα τους υπέγραψε και υποσχέθηκε να τους τηρήσει. Το Βέλγιο έκλεισε τη Sabena επειδή αποφάσισε να τηρήσει τους κανόνες. Θα μπορούσε να κάνει τα στραβά μάτια, κρατική εταιρία ήταν. Αλλά όχι, προτίμησαν να τηρήσουν το νόμο και να φυλαξουν το δημόσιο χρήμα. Κάτι που στην Ελλάδα δεν σκέφτεται κανείς προκειμένου να μείνει η ΟΑ "ζωντανή", άσχετα αν έχει καταντήσει ζόμπι. Η Ελβετία έκλεισε τη Swissair χωρίς να υπακούσει σε καμιά ΕΕ (δεν είναι μέλος). Αν και υπήρχε άφθονο κρατικό χρήμα, οι Ελβετοί επέλεξαν να το ξοδεψουν σε χρήσιμα πράγματα και όχι για να κρατήσουν στη ζωή μια πεθαμένη εταιρία. (σ.σ. τη θέση και των δυο πήραν άλλες εταιρίες με "πονηρό", πλην νόμιμο τρόπο. Η Ελλάδα δεν κατάφερε να κάνει ούτε αυτό. Πέτυχε το "πονηρό" αλλά δεν τα κατάφερε στο "νόμιμο"). Όσο για τα υπόλοιπα, δεν γνωρίζω ακριβώς τι ισχύει και τι θα μπορούσε να κάνει το Δημόσιο ως ιδιοκτήτης. Ξέρω όμως ότι τα χρέη προς το Δημόσιο και τα Ταμεία δεν συμψηφίζονται με τυχόν χρέη του Δημοσίου προς τον οφειλέτη. Και η ΟΑ χρωστάει ήδη ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για να κάνει μαγκιές ζητώντας τα λεφτά της. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 Επίσης είναι υποκριτικό αυτός που την κατέστησε προβληματική και υπερχρεωμένη, να ισχυρίζεται οτι την (ξε)πουλάει ακριβώς γιατί είναι προβληματική και υπερχρεωμένη. Γράφτηκε παραπάνω αρκετές φορές, αλλά κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια. Φέρνω ένα (από τα πολλά) παραδείγματα με τα οποία οι διοικήσεις και οι κυβερνήσεις έφτασαν την Ολυμπιακή στο χάλι που είναι σήμερα: με τις ρουσφετολογικές προσλήψεις άχρηστων-υπεράριθμων υπαλλήλων. Σε κάθε συναλλαγή δεν υπάρχουν 2 πλευρές; Αν είναι μια φορά υποκριτικό αυτό που λες, δεν είναι 10 φορές υποκριτικό υπάλληλοι οι οποίοι προσελήφθησαν με ρουσφέτια, απέρριπταν μετά βδελυγμίας κάθε πρόταση λύσης τόσα χρόνια (καλή ή κακή) και είχαν τεράστια επιρροή στις διοικήσεις (όπως σωστά αναφέρει ο Οβελίξ), να αποποιούνται κάθε ευθύνης;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2006 ...το Δημόσιο (επίτηδες) δεν εισέπρατε ασφαλιστικές εισφορές, άφηνε στην ΟΑ και δεν ζητούσε ποτέ το σπατόσημο, εγγυόταν για δάνεια που πλήρωνε τελικά το ίδιο το δημόσιο...για οποιαδήποτε ιδιωτική έπραττε τα ίδια, το Δημόσιο θα έστελνε τη διοίκηση στη φυλακή. Ολα τα παραπάνω είναι παράνομα με βάση την λογική και την αντίληψη των Βρυξελλών γύρω απο τον τρόπο λειτουργίας της αγοράς. Το κάνω νέο ποστ για να δώσω έμφαση: Η εισφοροδιαφυγή και η φοροδιαφυγή είναι σοβαρότατα αδικήματα σε κάθε πολιτισμένο κράτος και η ΟΑ το διαπράττει συνεχώς με συνένοχο το Δημόσιο. Εσύ λες ότι αυτά είναι παράνομα μόνο σύμφωνα με τις Βρυξέλλες. Υποψιάζομαι ότι το προχωρημένο της ώρας μάς κάνει να μην προσέχουμε τι γράφουμε. Πάω για ύπνο προτού αρχίσω και εγώ τις ανοησίες. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Δεν ξέρω αν το έχεις αντιληφθεί, αλλά η λογική και η αντίληψη "των Βρυξελλων" είναι η λογική και η αντιληψη ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στις αεροπορικές μεταφορές οι κανόνες και οι νόμοι είναι πανευρωπαϊκοί. Η Ελλάδα τους υπέγραψε και υποσχέθηκε να τους τηρήσει. Το Βέλγιο έκλεισε τη Sabena επειδή αποφάσισε να τηρήσει τους κανόνες. Θα μπορούσε να κάνει τα στραβά μάτια, κρατική εταιρία ήταν. Αλλά όχι, προτίμησαν να τηρήσουν το νόμο και να φυλαξουν το δημόσιο χρήμα. Κάτι που στην Ελλάδα δεν σκέφτεται κανείς προκειμένου να μείνει η ΟΑ "ζωντανή", άσχετα αν έχει καταντήσει ζόμπι. Η Ελβετία έκλεισε τη Swissair χωρίς να υπακούσει σε καμιά ΕΕ (δεν είναι μέλος). Αν και υπήρχε άφθονο κρατικό χρήμα, οι Ελβετοί επέλεξαν να το ξοδεψουν σε χρήσιμα πράγματα και όχι για να κρατήσουν στη ζωή μια πεθαμένη εταιρία. (σ.σ. τη θέση και των δυο πήραν άλλες εταιρίες με "πονηρό", πλην νόμιμο τρόπο. Η Ελλάδα δεν κατάφερε να κάνει ούτε αυτό. Πέτυχε το "πονηρό" αλλά δεν τα κατάφερε στο "νόμιμο"). Όσο για τα υπόλοιπα, δεν γνωρίζω ακριβώς τι ισχύει και τι θα μπορούσε να κάνει το Δημόσιο ως ιδιοκτήτης. Ξέρω όμως ότι τα χρέη προς το Δημόσιο και τα Ταμεία δεν συμψηφίζονται με τυχόν χρέη του Δημοσίου προς τον οφειλέτη. Και η ΟΑ χρωστάει ήδη ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για να κάνει μαγκιές ζητώντας τα λεφτά της. Η ιδιωτικοποίηση της Ο.Α και άλλων εταιρειών οι οποίες ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο είναι πολιτική απόφαση.Αντί λοιπόν να κατηγορούνται οι ανεπρόκοποι εργαζόμενοι, ας είναι ξεκάθαρο πως σκοπός είναι να ακολουθηθεί μία (νεο)φιλεύθερη πολιτική, όπου το κράτος θα έχει την μικρότερη δυνατή ανάμειξη στην οικονομία. Προφανώς ακόμα και αν ήθελε το Ελληνικό Δημόσιο να προχωρήσει σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου δεν θα έπαιρνε ποτέ την έγκριση της Ε.Ε.Το Ελληνικό Δημόσιο θα μπορούσε να ενισχύσει νόμιμα την Ο.Α με αυτό τον τρόπο.Με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μπορεί ο ιδιοκτήτης μίας Α.Ε να καλύψει ζημίες της εταιρείας και να χρηματοδοτήσει επενδυτικά προγράμματα. Προφανώς γνωρίζοντας οτι κάτι τέτοιο θα συναντούσε αντιδράσεις στις Βρυξέλλες το Ελληνικό Δημόσιο αποφάσισε να ενισχύσει την Ο.Α με αυτό τον τρόπο.Και η ιταλία το ίδιο έκανε με την Αlitalia. Οσο για τα χρέη του Δημοσίου προς την Ο.Α είναι ανάλογα αν όχι και μεγαλύτερα των "παράνομων επιχορηγήσεων".Οποιαδήποτε άλλη Α.Ε θα μπορούσε να τα διεκδικήσει, η Ο.Α όμως θα μπορούσε; Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Το κάνω νέο ποστ για να δώσω έμφαση: Η εισφοροδιαφυγή και η φοροδιαφυγή είναι σοβαρότατα αδικήματα σε κάθε πολιτισμένο κράτος και η ΟΑ το διαπράττει συνεχώς με συνένοχο το Δημόσιο. Εσύ λες ότι αυτά είναι παράνομα μόνο σύμφωνα με τις Βρυξέλλες. Υποψιάζομαι ότι το προχωρημένο της ώρας μάς κάνει να μην προσέχουμε τι γράφουμε. Πάω για ύπνο προτού αρχίσω και εγώ τις ανοησίες. Eγώ λέω οτι το Δημόσιο δεν είναι ο συνένοχος, αλλά ο ένοχος.Μη μου πείς οτι πιστεύεις οτι ήταν ιδέα του Δ.Σ της Ο.Α κάτι τέτοιο;Σου ανέφερα τρόπο νόμιμης ενίσχυσης της Ο.Α.Να το ξαναγράψω ή να το ξαναπαραθέσω και γώ; Γιατί δεν διώκεται το Δ.Σ της Ο.Α ή τυχόν πολιτικά πρόσωπα; Οσο για τους υπαλλήλους και τυχόν συνδιαλλαγές τους με πολιτικά πρόσωπα, εγω καταλογίζω ευθύνη σ' αυτόν που έχει αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας, και οχι σ΄ αυτόν που αναζητεί ένα μεροκάματο. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Οσο για τα χρέη του Ελληνικού Δημοσίου ορίστε δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας: Η εταιρεία ζητεί την καταβολή περίπου 1 δισ. ευρώ που, κατά την ίδια, αντιστοιχούν σε υποχρεώσεις που έχει απέναντί της ο βασικός της μέτοχος, δηλαδή το ελληνικό Δημόσιο. Η πρώτη απόφαση, που αφορά ποσό 180 εκατ. ευρώ για την εκτέλεση πτήσεων της Ολυμπιακής στις άγονες γραμμές, αναμένεται να εκδοθεί στα μέσα Μαΐου. http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=23.03.2006,id=79636984 Στην απόφαση της Ευρωπαικής Επιτροπής το 2005 αναφέρεται οτι η ενίσχυση που έλαβε η Ο.Α ήταν ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ. http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=23.03.2006,id=79636984 Προκύπτει μία διαφορά 300 εκατομμυρίων ευρώ υπέρ της Ολυμπιακής. Τα περί ανοησιών απλά τα επιστρέφω. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Οσο για τους υπαλλήλους και τυχόν συνδιαλλαγές τους με πολιτικά πρόσωπα, εγω καταλογίζω ευθύνη σ' αυτόν που έχει αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας, και οχι σ΄ αυτόν που αναζητεί ένα μεροκάματο. Μόνο και μόνο η παρομοίωση των κομματόπαιδων κηφήνων της ΟΑ με μεροκαματιάρηδες μου αφήνει ένα ελαφρό μειδίασμα στο πρόσωπο. :rolleyes: Έχουμε επίσης το παραμύθι ότι η Ολυμπιακή θα μπορούσε να είναι μια σοβαρή (κερδοφόρος ίσως; ) εταιρία αλλά κάποιοι κακοί (νεο)φιλελεύθεροι αποφάσισαν ξαφνικά να την κλείσουν, έτσι στα καλά καθούμενα. Γιατί άραγε; Μήπως είναι ηλίθιοι και δεν προτιμούν να την κρατήσουν ανοιχτή για μερικά χρόνια ακόμα, να κάνουν κι αυτοί τα ρουσφέτια τους διορίζοντας μερικά κομματόπαιδα όπως κάναν τόσα χρόνια οι άλλοι, να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους;; Το σημαντικό όμως είναι άλλο: Κατά παραδοχή των περισσοτέρων (και του my highness πιο πάνω) η Ολυμπιακή έγινε προβληματική λόγω κακοδιαχείρισης από τις εκάστοτε κυβερνήσεις και τις Διοικήσεις, οι οποίες βεβαίως ήταν διορισμένες από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Επίσης σύμφωνα με παραδοχή επίσης του my_highness "Οποιαδήποτε άλλη [ιδιωτική συμπληρώνω εγώ] Α.Ε θα μπορούσε να τα διεκδικήσει, η Ο.Α όμως θα μπορούσε"; Προφανώς όχι, γιατί είναι δημόσια. Έχουμε λοιπόν (και αυτά είναι μόνο 2 παραδείγματα) την πλήρη παραδοχή ότι η κύρια αιτία, άμεση και έμμεση, της κακοδαιμονίας της Ολυμπιακής ήταν ο δημόσιός της χαρακτήρας, με ότι αυτό συνεπάγεται. Και οι αιτίες της κατάντιας της Ολυμπιακής παρουσιάζονται κιόλας ως επιχειρήματα υπέρ της διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα της. Λογική του παραλόγου δλδ. Φυσικά και η ιδιωτικοποίηση δεν είναι πανάκεια, αλλά πες μου σε ποιας ιδιωτικής εταιρίας την περίπτωση, θα μπορούσε να συμβεί ένα από τα παρακάτω σενάρια: 1) Η ιδιωτική ΑΕ να μην πληρώνει εισφορές, και να μην παραπονιέται κανείς. 2) Οι βουλευτές/κρατικοί υπάλληλοι κτλ να ταξιδεύουν δωρεάν και η αεροπορική να μην ζητάει τα λεφτά της. 3) Οι υπάλληλοι της εταιρίας και όλοι οι συγγενείς τους να ταξιδεύουν δωρεάν. 4) Η εταιρία να έχει συνεχώς ζημιές και οι μισθοί του προσωπικού να αυξάνονται σε ποσοστά άνω του 10% ετησίως ... Προφανώς όμως όλα αυτά είναι (νεο)φιλελευθερισμός (από μόνη της η επίληση της έννοιας αυτής θα πρέπει να μου προκαλέσει κάποιον αρνητικό συνειρμό;; κάτι σα βρισιά; ή μήπως πρέπει να τρομάξω;; ) και θατσερισμός. (Τρέξτε σύντροφοι, έρχονται οι κακοί καπιταλιστές :scared:) Ευτυχώς λέω που υπήρχε η "κακή" ΕΕ στη μέση και δε μας άφηνε κάθε 3 και λίγο να καλύπτουμε τις ζημιές αυξάνοντας το μετοχικό κεφάλαιο ή δεν ξέρω κι εγώ με τι άλλους τρόπους μέχρι την επόμενη φορά που η ΟΑ θα χρειαζόταν πάλι λεφτά και άντε από την αρχή... edit: Και να συμπληρώσω και κάτι - σε ποια ιδιωτική εταιρία θα είχε το θράσος κάθε Πάσχα, Χριστούγεννα καλοκαίρι να "ασθενεί" ξαφνικά το μισό προσωπικό;; Και μετά βέβαια να λέει (όπως έχουμε συνηθίσει να κάνουμε σε αυτή τη χώρα) ότι "φταίει το κράτος" (μόνο!) για την κατάντια της Ολυμπιακής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Αν και είναι περασμένη η ώρα ας απαντήσω ακόμα μια φορά και θα επανέλθω αύριο: Πρώτον, τελικά όπως φαίνεται έκανα λάθος, και παρόλο που 16 λεπτά αργότερα κάνω post οτι η Ο.Α διεκδικεί 1 δισ. ευρώ απο το Ελληνικό Δημόσιο,εσύ το αναπαράγεις.Πιθανώς να έγραφες και δεν πρόλαβες να το διαβάσεις.Συνεπώς το πρώτο σου επιχείρημα δεν ευσταθεί. Δεύτερον, το γεγονός οτι οι κυβερνήσεις κατέστησαν προβληματική την Ο.Α αυτό δεν αποδεικνύει οτι δεν θα μπορούσε να λειτουργεί χωρίς να είναι ζημιογόνα.Το αν θα παράγει κέρδη καρφί δε μου καίγεται.Αυτά αφορούν τους μεγαλομετόχους και οχι εμένα.Μια δημόσια εταιρεία σε αντίθεση με μία ιδιωτική έχει διαφορετικούς σκοπούς.Η πρώτη να υπηρετεί το κοινωνικό συμφέρον, η άλλη να παράγει κέρδη για τον εκάστοτε μεγαλομέτοχο. Οσο για τους λόγους που αναφέρεις περί εισφορών, δωρεάν μεταφοράς των βουλευτών, των υπαλλήλων της κτλ., αυτά μπορούν να πάψουν να υφίστανται δίχως τον ερχομό των σωτήρων, και αλίμονο αν αυτοί είναι λόγοι ιδιωτικοποίησης μίας εταιρείας. Δεν απευθύνονται μόνο κομματόπαιδα-κηφήνες στα κομματικά γραφεία.Αλλά ακόμα και αν υποθέσουμε οτι μόνο αυτοί τελικά διορίζονται κάπου, γι αυτό να κατηγορήσεις τα 2 κόμματα τα οποία επέλεξε, με την ελεύθερη βούληση του δίχως να του το επιβάλουν, ο ελληνικός λαός.Συνεπώς αυτόν να κατηγορήσεις για τις επιλογές του. Οσο για τον Θατσερισμό ας ρωτήσουμε τους μεταλλορύχους στην Αγγλία που τον έζησαν.Μεγάλη κουβέντα είναι, την οποία ευχαρίστως να την κάνουμε. Το οτι βέβαια πολύ εργαζόμενοι στην Ο.Α μπορεί να μείνουν άνεργοι μετά την "σωτήρια" επέμβαση των νέων επενδυτών αποτελεί ασήμαντη λεπτομέρεια.Ποιός ασχολείται τώρα με τους κηφήνες. Τέλος αν έβγαλες το συμπέρασμα οτι είμαι σύντροφος, δεν έχω κανένα πρόβλημα να το δεχθώ. Ασήμαντη λεπτομέρεια:Η ανίκανη Ολυμπιακή είναι απο τις ασφαλέστερες αεροπορικές στον κόσμο.Ισως γιατί δεν προχώρησε σε μείωση του λειτουργικού κόστους θυσιάζοντας την ασφάλεια. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Ασήμαντη λεπτομέρεια:Η ανίκανη Ολυμπιακή είναι απο τις ασφαλέστερες αεροπορικές στον κόσμο.Ισως γιατί δεν προχώρησε σε μείωση του λειτουργικού κόστους θυσιάζοντας την ασφάλεια. Αμαν πια αυτη η καραμελα η οποια εχει ξεκινησει απο τους αργοσχολους της Ολυμπιακης. Ακομα και η easyjet (συμφωνα με στοιχεια που ειχαν παραθεσει μελη σε προηγουμενα θεματα δεν ειχε ποτε κανενα θανατηφορο ατυχημα, θα μου πεις ιδρυθηκε το 1995...), ειναι ασφαλεστερη της Ολυμπιακης, ειδικα αν σκεφτει κανεις τι πτησεις κανει η μια και τι η αλλη. Και η easyjet ειναι low cost ε; :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Αμαν πια αυτη η καραμελα η οποια εχει ξεκινησει απο τους αργοσχολους της Ολυμπιακης. Ακομα και η easyjet (συμφωνα με στοιχεια που ειχαν παραθεσει μελη σε προηγουμενα θεματα δεν ειχε ποτε κανενα θανατηφορο ατυχημα, θα μου πεις ιδρυθηκε το 1995...), ειναι ασφαλεστερη της Ολυμπιακης, ειδικα αν σκεφτει κανεις τι πτησεις κανει η μια και τι η αλλη. Και η easyjet ειναι low cost ε; :) δεν νομιζω να συγκρινεις την esay jet με την ολυμπιακη σε αυτο το θεμα...:X η ολυμπιακη ηταν μια εταιρεια παγκοσμια με την γεκινη χρηση του ορου μεσα σε αυτα τα πλασια μιλαμε αλλωστε οι μισοι μηχανικοι της εταιρειας ηταν απο την π.α και ειχαν παρει πολλες αδειες για πολλα αεροπλανα ωστε να κανουν service στο παλιο ελληνικο........ και ηταν το μοναδικο κομματι της εταιρειας το οποιο εβγαζε λεφτα με το τσουβαλι και το ηθελε και η iberia και η air france (νομιζω δεν ειμαι σιγουρος........ ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 δεν νομιζω να συγκρινεις την esay jet με την ολυμπιακη σε αυτο το θεμα...:X η ολυμπιακη ηταν μια εταιρεια παγκοσμια με την γεκινη χρηση του ορου μεσα σε αυτα τα πλασια μιλαμε αλλωστε οι μισοι μηχανικοι της εταιρειας ηταν απο την π.α και ειχαν παρει πολλες αδειες για πολλα αεροπλανα ωστε να κανουν service στο παλιο ελληνικο........ και ηταν το μοναδικο κομματι της εταιρειας το οποιο εβγαζε λεφτα με το τσουβαλι και το ηθελε και η iberia και η air france (νομιζω δεν ειμαι σιγουρος........ ) Για ποιο λογο να μη τη συγκρινω? Δες σε παρακαλω ποσες πτησεις κανει η ΟΑ, που τις κανει και τις αντιστοιχες της easyjet. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Για ποιο λογο να μη τη συγκρινω? Δες σε παρακαλω ποσες πτησεις κανει η ΟΑ, που τις κανει και τις αντιστοιχες της easyjet. δες τον στολο της μια και τον στολο της αλλη το ποτε φτιαχτηκαν τα αεροπλανα ;) η ολυμπιακη εχει απειρως χειροτερα αεροπλανα (απο παλια μεχρι σημερα) και αλλωστε παλια στις εποχες ελληνικου εκανε τρελα δρομολογια εσωτερικου με τα atr 5-6 σταθμους το καθε αεροπλανο και εγω σου μιλαω για το τεχνικο μερος οπου κυριολεκτικα εκαναν παπαδες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.