Jump to content

Ανάπτυξη δικτύου τράμ στον Πειραιά


MsK
 Κοινοποίηση

Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...  

70 members have voted

  1. 1. Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...

    • Πιστεύω ότι το Τραμ θα οφελήσει τον Πειραιά
      34
    • Πιστεύω ότι το Τραμ δε θα οφελήσει τον Πειραιά
      28
    • Δεν έχω ακόμη άποψη
      8


Recommended Posts

Ταυτότητα του έργου

 

[imgalign=right]http://linuxweb.internet.gr/tramsa/media/common/peiraias_banner.jpg[/imgalign]Διαδρομή: Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας - Τζαβέλλα - Γρ. Λαμπράκη - Βασ. Γεωργίου- Λιμάνι (Πλατεία Καραϊσκάκη)

Μήκος διαδρομής: 2,43 χλμ.

Μέση εμπορική ταχύτητα: 20 έως 23 χλμ/ωρα

Χρόνος διαδρομής: 8 λεπτά

Αριθμός στάσεων: 6 (ΣΕΦ, Σχολεία, Τζαβέλλα, Ευαγγελίστρια (Γηροκομείο), Πλατεία Δεληγιάννη (Πανεπιστήμιο), Δημοτικό Θέατρο και τερματισκή στάση στην Πλατεία Καραϊσκάκη)

Συχνότητα: 6 λεπτά

 

Η διαδρομή προβλέπει διπλό αποκλειστικό διάδρομο σε όλο το μήκος της, με εξαίρεση στην κατεύθυνση από Πειραιά προς ΣΕΦ στο τμήμα της οδού Τζαβέλλα από τη Λαμπράκη έως τη Βασ. Παύλου, όπου το τραμ κινείται με την υπόλοιπη οδική κυκλοφορία.

 

Το Φεβρουάριο αναμένεται να γίνει η ολοκλήρωση των οριστικών μελετών.

Η υπογραφή σύμβασης θα γίνει το Δεκέμβριο αυτού του έτους, ενώ η ολοκλήρωση του έργου το Δεκέμβριο του 2008.

 

 

Tραμ: επιστρέφει Πειραιά

 

H επέκταση της γραμμής θα φέρει μεγάλες αναπλάσεις πλατειών

 

ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ

 

Τα πάνω - κάτω φέρνει στον Πειραιά η σχεδιαζόμενη επέκταση του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας προς το λιμάνι, καθώς περιλαμβάνει εκτεταμένες αναπλάσεις πλατειών, μονοδρομήσεις κεντρικών δρόμων και αλλαγές στη λειτουργία των άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς.

 

Το έργο επέκτασης του τραμ προς το κέντρο του Πειραιά, συνολικού προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ, δημοπρατείται τον Μάιο, με στόχο η εμπορική λειτουργία της νέας γραμμής να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2008.

 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, εντός του Φεβρουαρίου ολοκληρώνονται οι οριστικές μελέτες, ενώ μέσα στο ερχόμενο δίμηνο θα έχουν εγκριθεί και οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του χρόνου, ενώ η δοκιμαστική λειτουργία της επέκτασης προς τον Πειραιά έχει προσδιοριστεί για τον Σεπτέμβριο του 2008. Σύμφωνα με τη χάραξη που τελικά επελέγη, το τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά (Πλατεία Καραϊσκάκη) μέσω των οδών Τζαβέλλα, Γρηγορίου Λαμπράκη και Βασιλέως Γεωργίου.

 

Το κόστος και οι παρεμβάσεις

 

Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 2,43 χιλιόμετρα και το κόστος του έργου (κατασκευή τροχιοδρόμου) θα ανέλθει στα 24 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, έχει προγραμματιστεί η διάθεση άλλων περίπου 11 εκατ. ευρώ για αναπλάσεις πλατειών και κοινοχρήστων χώρων, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αρχαιολογικές εργασίες και άλλα παράλληλα έργα (μετατόπιση δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας). Στις σημαντικότερες παρεμβάσεις περιλαμβάνονται η αναβάθμιση της περιοχής του Γηροκομείου και η ριζική ανάπλαση των ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων στις πλατείες Κοραή, Καραϊσκάκη, Αλικάκου και Δεληγιάννη, στην Ευαγγελίστρια και στο σχολικό συγκρότημα της οδού Τζαβέλλα.

 

Κάθε έξι λεπτά

 

H διαδρομή από το ΣΕΦ ώς το λιμάνι του Πειραιά θα διαρκεί περίπου 8 λεπτά, ενώ οι ενδιάμεσες στάσεις που θα κάνει το τραμ θα είναι συνολικά έξι. H συχνότητα των δρομολογίων του τραμ θα είναι ανά έξι λεπτά και θα εξυπηρετεί περίπου 15 εκατομμύρια μετακινήσεις τον χρόνο (40.000 επιβάτες την ημέρα). Επιπλέον, σε αντίθεση με τη συνεχή μείωση της ταχύτητας κίνησης των I.X., η οποία δεν ξεπερνά τα 10 χλμ/ώρα στις ώρες αιχμής, το τραμ θα κινείται με μέση ταχύτητα 20-23 χλμ/ώρα, χρόνος που αναμένεται να λειτουργήσει ως κίνητρο για τη χρήση του μέσου από τους κατόχους I.X. H ανάπτυξη του δικτύου τραμ στον Πειραιά συνδυάζεται και με τις προτάσεις για την ανάπτυξη του δικτύου μέσων σταθερής τροχιάς στην περιοχή και συγκεκριμένα με τις προβλεπόμενες σε επόμενο χρονικό ορίζοντα επεκτάσεις του μετρό. Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς (ηλεκτρικός, προαστιακός, μετρό), το τραμ εκτιμάται ότι διευκολύνει και τις μετακινήσεις εντός του Δήμου Πειραιά, ενώ θα συνδέσει τα νότια προάστια της Αθήνας και σε επόμενη φάση την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά (Κερατσίνι, Πέραμα, Δραπετσώνα, Πειραϊκή, Χατζηκυριάκειο) με το κέντρο του.

 

Πηγή: http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18460&m=N16&aa=1

 

Δείτε αναλυτικά τη μελέτη για την ανάπτυξη δικτύου τραμ στον Πειραιά στο:

 

http://www.tanea.gr/docs/trampeireas.pdf

 

Ενημερωτικό έντυπο:

 

http://linuxweb.internet.gr/tramsa/html/gr/vote/entypo.pdf

υ.γ. φυσικά, θα ισχύσουν τα όσα [thread=70083]έγραψε ο Βασίλης πριν από πολλούς μήνες[/thread].

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 203
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μέση εμπορική ταχύτητα: 20 έως 23 χλμ/ωρα

 

 

Iperterastio lol....

To idio isxiei kai tora vevaia,pragmatika gia argosxolous.

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

ante k se 5 xronia na ta xanaxhlwsoun...

******* περιοχες οπως Γλυφαδα,Ν.Σμυρνη μιας κ εφαγαν τουλ.2 λωριδες...

κ απορω πως το βαλαν μεσα στη Γλυφαδα...

κανα μετρο θα ταν οκ...

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ αλλο καρβ...τραμ!!!!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα δυστυχώς το δεύτερο.Με τις παρούσες κυκλοφοριακές συνθήκες το τραμ όχι μόνο δεν θα ωφελήσει αλλά θα κάνει τα πράγματα πολύ χειρότερα.Εκτός αν όντως γίνουν αυτά που είχα γράψει πριν κάτι μήνες στο link που παραθέτει ο MsK.Βασικά τώρα που το καλοσκέφτομαι δεν υπάρχει περίπτωση να φτιαχτεί τραμ αν ΔΕΝ γίνουν αυτές οι αλλαγές.Δεν μπορεί να έχεις πχ τραμ σε δρόμο με 2+2 λωρίδες όπου η μία είναι λεωφορειολωρίδα..

Αυτή την στιγμή ο Πειραιάς αντιμετωπίζει τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα (ίσως χειρότερο και απο της Αθήνας) και μπορώ να δεχτώ κάθε τι που μπορεί να λύσει το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα δυστυχώς το δεύτερο.Με τις παρούσες κυκλοφοριακές συνθήκες το τραμ όχι μόνο δεν θα ωφελήσει αλλά θα κάνει τα πράγματα πολύ χειρότερα.Εκτός αν όντως γίνουν αυτά που είχα γράψει πριν κάτι μήνες στο link που παραθέτει ο MsK.Βασικά τώρα που το καλοσκέφτομαι δεν υπάρχει περίπτωση να φτιαχτεί τραμ αν ΔΕΝ γίνουν αυτές οι αλλαγές.Δεν μπορεί να έχεις πχ τραμ σε δρόμο με 2+2 λωρίδες όπου η μία είναι λεωφορειολωρίδα..

Αυτή την στιγμή ο Πειραιάς αντιμετωπίζει τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα (ίσως χειρότερο και απο της Αθήνας) και μπορώ να δεχτώ κάθε τι που μπορεί να λύσει το πρόβλημα.

Μάλλον δε διάβασες το PDF για να γελάσεις περισσότερο... Όχι μόνο θα γίνουν τα όσα αναφέρεις, θα γίνουν πολλά περισσότερα. Όπως θα διαπιστώσεις θα γίνουν αλλαγές σε όλες τις κεντρικές αρτηρίες. Στην Τζαβέλλα το τραμ θα καταλάβει 2 από τις 3 1/2 λωρίδες. Αυτό δεν είναι τόσο αρνητικό, αφού πλέον από το πρωί έως το βράδυ οι 2 λωρίδες είναι κατελλειμένες από παρκαρισμένα οχήματα - τα οποία δεν προβλέπει κανείς που θα καταλήξουν, αφού δεν θα γίνουν χώροι parking (όπως είχες αναφέρει στο αρχικό σουμήνυμα).

 

Η Γρηγορίου Λαμπράκη θα μονοδρομηθεί και θα επιτρέπει την κυκλοφορία μόνο προς Αθήνα. Το τραμ θα καταλάβει τις 2 λωρίδες από την πλευρά της Ευαγγελίστριας έως την Εμπορική στη συμβολή Γρ. Λαμπράκη & Βασ. Γεωργίου.

 

Η Βασ. Γεωργίου θα μονοδρομηθεί προς το λιμάνι του Πειραιά και το τραμ θα καταλάβει πάλι 2 λωρίδες. Υπολόγισα ότι με τις αλλαγές για να φτάσω σπίτι μου με το αυτοκίνητο θα χρειάζομαι περίπου 15 λεπτά περισσότερο από ότι όπως είναι τώρα. Δε λέω, μπάχαλο είναι τώρα... αλλά δεν ξέρω αν θα γίνει μεγαλύτερο μετά.

 

Ως πεζός τώρα, πάντα είχα το πρόβλημα ότι δεν μπορούσα να φτάσω on time στο σταθμό του ΗΣΑΠ του Πειραιά γρήγορα και εύκολα και γι αυτό προτιμούσα του Φαλήρου. Εφόσον το Τραμ θα τερματίζει στην Πλατεία Καραϊσκάκη, δεν θα δοθεί άμεσα λύση... οπότε και πάλι στο Ν. Φάληρο θα καταλήγω...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Δεν βλέπουν οι έξυπνοι το τι γίνεται κάθε μέρα στον Πειραιά και θέλουν να επεκτείνουν εκεί το τραμ; Δεν είδατε πως κατάντησαν την Γλυφάδα και την Νέα Σμύρνη; Η Γλυφάδα ήταν ήδη μπ.....λο, τώρα την αποτέλειωσαν. Και δεν σκέφτηκαν οι ηλίθιοι να κάνουν και κανένα αντιπλυμηρικό έργο. Εκεί που είναι η Vodafone, ο Γερμανός, η Carabola κ.λ.π. δεν έχετε δει τι γίνεται έτσι και βρέξει; Για εμένα δεν χρειάζεται να φτάσει το τραμ στον Πειραιά. Υπάρχει ο ηλεκτρικός και τόσα λεωφορεία. Αν θέλετε π.χ. να φτάσετε από τον ηλεκτρικό στο δημοτικό θέατρο παίρνετε λεωφορείο ή (δεν είμαι σίγουρος για αυτό) τρόλεϊ.
Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Εγω αναρωτιεμαι τι κατασταση θα επικρατησει στον Πειραια μεχρι το τελος των εργασιων. Για τα επομενα 2-3 χρονια ο Πειραιας θα ειναι ενα μεγαλο εργοταξιο :(

 

Οσο για μετα, μονο αν απαγορεψουν την κυκλοφορια των αυτοκινητων σε καποιους δρομους του κεντρου η κατασταση θα αποσυμφορηθει.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

Η διαδρομή προβλέπει διπλό αποκλειστικό διάδρομο σε όλο το μήκος της, με εξαίρεση στην κατεύθυνση από Πειραιά προς ΣΕΦ στο τμήμα της οδού Τζαβέλλα από τη Λαμπράκη έως τη Βασ. Παύλου, όπου το τραμ κινείται με την υπόλοιπη οδική κυκλοφορία.

 

Συγνώμη γιατί αυτό δεν το κατάλαβα απο την πρώτη φορά που το διάβασα.Δηλαδή όταν θα στρίβει την Λαμπράκη δεξιά για να κατέβει την Τζαβέλλα και να φτάσει στο ΣΕΦ θα είναι σε μονή γραμμή και παράλληλα με την υπόλοιπη κυκλοφορία..

Όταν ανεβαίνει την Τζαβέλλα το Τραμ;Θα παίζουμε συγκρουόμενα; :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Συγνώμη γιατί αυτό δεν το κατάλαβα απο την πρώτη φορά που το διάβασα.Δηλαδή όταν θα στρίβει την Λαμπράκη δεξιά για να κατέβει την Τζαβέλλα και να φτάσει στο ΣΕΦ θα είναι σε μονή γραμμή και παράλληλα με την υπόλοιπη κυκλοφορία..

Όταν ανεβαίνει την Τζαβέλλα το Τραμ;Θα παίζουμε συγκρουόμενα; :confused:

carmraggedon 2009 the time past of above the piraeus:lol:

Link to comment
Share on other sites

από που θα περνάει το τραμ;;; πάνω από τα πεζοδρόμια; εδώ δεν τηρούν τις λωρίδες των λεωφορείων......το αντιληφθήκαμε και με τους ολυμπιακούς αγώνες ότι στον Πειραιά είναι "στενά" τα πράγματα....

 

εκτόοος ...και αν θα είναι ιπτάμενο :p ( τίποτα επιστημονικής φαντασίας :lol: ) ...τότε να το υποστηρίξω :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2006/D0209/1el16a.gif

 

Να το μεγαλείο της Ελλαδας και του κλασικα Ελληνα που νομίζει πως το μετρο ειναι η λύση για όλα. Υπομονη λοιπον μεχρι το 2015 για το μετρο στο Πειραια. Περαστικά μας...

(copy paste απο enet)

 

Μόνο με θαύμα θα φτάσει στον Πειραιά

 

 

Μόνο ένα θαύμα θα σώσει την επέκταση της γραμμής του τραμ στον Πειραιά, για την οποία συνεδριάζει σήμερα το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Οι ελπίδες να μη μπει ταφόπλακα στο σχέδιο είναι εξαιρετικά περιορισμένες μετά την αρνητική γνωμοδότηση της Νομαρχίας την περασμένη εβδομάδα, που έλουσε με... κρύο ιδρώτα την επιτροπή των εμπειρογνωμόνων και τους υπεύθυνους της Τραμ Α.Ε. Το περίεργο στην περίπτωση του Πειραιά είναι ότι απορρίπτει το τραμ, τη στιγμή που το μέσο λειτουργεί στο λεκανοπέδιο εδώ και 1,5 χρόνο. Επίσης περίεργη είναι η αποστασιοποίηση της ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών, που κάθε άλλο παρά διατεθειμένη είναι να υποστηρίξει το έργο. Σημειώνεται ότι η -πιθανότατη- απόρριψη της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων και από το δήμο δεν δεσμεύει το ΥΠΕΧΩΔΕ. Το υπουργείο όμως μάλλον θα οχυρωθεί πίσω από τις αρνητικές γνωμοδοτήσεις.

 

«Υπονομεύουν το τραμ για χάρη των ΙΧ»

 

 

Μόνοι υπερασπιστές της δημιουργίας και επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά φαίνεται πως είναι το δημοτικό δίκτυο Πειραιά «Το Λιμάνι της Αγωνίας», μετά την αρνητική γνωμοδότηση του δημοτικού αλλά και του νομαρχιακού συμβουλίου το οποίο δεν ενέκρινε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του «Λιμανιού της Αγωνίας» Θοδωρή Δρίτσα, έχει δημιουργηθεί ένα «κίνημα» εναντίον της προέκτασης του τραμ στον Πειραιά, όπου κάθε συζήτηση υπέρ της δημιουργίας του υπονομεύεται μεθοδευμένα από το ΥΠΕΧΩΔΕ αλλά και από το νομαρχιακό συμβούλιο, δείχνοντας την προτίμησή τους στη χρήση των ΙΧ αυτοκινήτων και του μετρό. Υπέρ της δημιουργίας του τραμ τάσσονται και οι Δήμοι Δραπετσώνας, Κερατσινίου και Περάματος, οι οποίοι λένε ναι στο τραμ και ζητούν την άμεση επέκτασή του στα δυτικά, ζητώντας από τον δήμαρχο και τον νομάρχη Πειραιά να αφήσουν το προεκλογικό θέατρο, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Θ. Δρίτσας, αλλά και στην παράλληλη επέκταση και των υπολοίπων μέσων μαζικής μεταφοράς.

 

 

 

 

Μετωπική τραμ-μετρό

 

 

Των ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ, ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ

 

 

Στον κάβο... Σουφλιά κινδυνεύει να ναυαγήσει η επέκταση του τραμ στον Πειραιά μέσα από μια τεχνητή κόντρα με το μετρό, στην οποία σημαντικό ρόλο παίζουν και οι τοπικοί φορείς.

 

 

Τις τελευταίες εβδομάδες παρακολουθούμε έναν αγώνα δρόμου ανάμεσα στην Αττικό Μετρό και τη θυγατρική της Τραμ Α.Ε., για το ποιος θα προλάβει να δημοπρατήσει πρώτος τα έργα για να φτάσει στο λιμάνι.

 

Η εταιρεία του τραμ «καίγεται» να δημοπρατήσει εντός του Μαΐου τη μήκους 2,5 χλμ. επέκταση από το ΣΕΦ ώς την πλατεία Καραϊσκάκη που θα πολλαπλασιάσει την αναιμική της πελατεία και παράλληλα θα της δώσει τη δυνατότητα περαιτέρω επέκτασης προς τη Δραπετσώνα και το Κερατσίνι.

 

Από την άλλη πλευρά και με τις ευλογίες του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, η Αττικό Μετρό εξαγγέλλει διαγωνισμό σύντομα για την επέκταση της γραμμής από το Χαϊδάρι ώς τον Πειραιά, που προβλέπεται να φτάνει ώς την Ευαγγελίστρια. Το οξύμωρο είναι ότι με αυτή τη χάραξη το μετρό ακυρώνει εν μέρει την επέκταση του τραμ, αφού οι πορείες των δύο μέσων θα συμπίπτουν σε πολλά σημεία. Οπως δηλαδή συμβαίνει σήμερα στο τμήμα Ν. Κόσμος-Σύνταγμα.

 

Ενδιαφέρουσες «λεπτομέρειες»:

 

* Η προτεινόμενη επέκταση του τραμ κοστίζει συνολικά 48 εκατ. ευρώ μαζί με τις αναπλάσεις και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Γ' ΚΠΣ, ενώ έχουν ολοκληρωθεί και οι σχετικές μελέτες. Ο χρόνος κατασκευής υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει μία διετία.

 

* Για τη γραμμή του μετρό υπάρχει προς το παρόν η προμελέτη. Ανακοινώθηκε ότι την άνοιξη θα γίνει η προκήρυξη του διαγωνισμού, που σημαίνει ότι αν δεν υπάρξουν απρόοπτα, ανάδοχος θα επιλεγεί σε ένα χρόνο. Επειδή, όμως, οι τελευταίοι διαγωνισμοί του μετρό ώς τώρα έχουν προσκρούσει σε 44 (!) προσφυγές, ακόμη και οι πιο αισιόδοξοι αναμένουν ότι η τελετή των εγκαινίων θα γίνει το 2015. Επιπλέον, εκτός από τις μελέτες, δεν υπάρχουν και τα χρήματα και ο Γ. Σουφλιάς υπολογίζει να εξασφαλίσει τα 700 εκατ. που απαιτούνται από τα αδιάθετα κονδύλια του Γ' ΚΠΣ, καθώς και από το (αγνώστου ύψους) Δ' ΚΠΣ.

 

Επισήμως το ΥΠΕΧΩΔΕ και η Αττικό Μετρό διαβεβαιώνουν πως δεν υπάρχει αντιπαλότητα με το τραμ. Είναι, όμως, γνωστή η «αγάπη» του Γ. Σουφλιά για το μέσο και είναι φανερές οι προθέσεις του από την καταιγίδα των υπέρ του μετρό εξαγγελιών. Από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών δεν υπάρχει καμία απολύτως αντίδραση, καθώς ο Μιχ. Λιάπης δείχνει απρόθυμος να συγκρουστεί (και) με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ. Οσο παράξενο και αν ακούγεται, το επιτελείο του υπουργού Μεταφορών ελπίζει σε χείρα βοηθείας από το... ΠΑΣΟΚ, με την ελπίδα ότι ο υποψήφιος δήμαρχος που θα υποστηρίξει η αξιωματική αντιπολίτευση στον Πειραιά θα είναι φιλικός προς το τραμ. Προς το παρόν η διαμάχη έχει μεταφερθεί στους τοπικούς φορείς.

 

Η Νομαρχία Πειραιά απέρριψε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) του τραμ, τασσόμενη υπέρ της υπογειοποίησης της γραμμής του ΗΣΑΠ και της επέκτασης του μετρό.

 

«Η μελέτη της Τραμ Α.Ε. είναι γραμμένη στο πόδι», λέει ο νομάρχης Γ. Μίχας. «Εμείς δεν είμαστε κατά του τραμ, είμαστε υπέρ των μέσων σταθερής τροχιάς, όμως η γραμμή δεν μπορεί να περάσει από δρόμους όπως η Τζαβέλλα, η Τσαμαδού ή η Υψηλάντου που έχουν πλάτος 8 ώς 10 μέτρα και μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο. Πού θα περπατούν οι πεζοί; Δεν έχει γίνει μια συνολική μελέτη. Πιστεύουμε πως είναι απαραίτητη η επέκταση των μέσων σταθερής τροχιάς μέσα από ένα συνολικό σχεδιασμό. Γιατί δεν ολοκληρώνεται ο προαστιακός; Γιατί δεν επεκτείνεται ο ΗΣΑΠ που έχει έτοιμη μελέτη για υπόγεια γραμμή που θα συνδέσει την πλατεία Κοραή; Με την προτεινόμενη σχεδίαση "στραγγαλίζουν" το λιμάνι. Αν θέλουμε να μην πηγαίνουν τα Ι.Χ. στα νησιά ας μας το πουν». Το αίτημα του νομάρχη;

 

«Ζητούμε μια συνολική μελέτη και προκρίνουμε τη λύση του μετρό ή του υπογειοποιημένου ΗΣΑΠ. Ας φτιάξουν πρώτα αυτά και μετά ας φτιάξουν το τραμ. Γιατί δεν παίρνουν τα χρήματα από το τραμ και να τα βάλουν στο μετρό;».

 

Υπέρ του τραμ αλλά κατά της προτεινόμενης χάραξης εμφανίζεται και ο δήμαρχος Πειραιά Χρ. Αγραπίδης, που και αυτός όμως δείχνει... γοητευμένος από το μετρό.

 

Στην εισήγησή του προς το δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος δηλώνει πως «αν το υπουργείο μεταφορών ή η Τραμ Α.Ε. είναι διατεθειμένοι να συζήτησουν μια άλλη χάραξη, θα είμαστε πρόθυμοι να συζητήσουμε μαζί τους». Ο ίδιος έκανε λόγο για προβλήματα που θα προκύψουν στην κυκλοφορία των πεζών από τον περιορισμό των πεζοδρομίων, στην ομαλή τροφοδοσία των καταστημάτων και στην αποκομιδή των σκουπιδιών. Με το σκεπτικό ότι το 60% των Ι.Χ. διέρχονται από την πόλη ο δήμαρχος υποστηρίζει ότι τελικά η λειτουργία του τραμ δεν θα λύσει τα κυκλοφοριακά προβλήματα, αλλά θα δημιουργήσει νέα.

 

Αν και οι απόψεις των τοπικών φορέων δεν δεσμεύουν τα αρμόδια υπουργεία, είναι φανερό πως οι αντιρρήσεις τους εύκολα μπορούν να οδηγήσουν στη ματαίωση των έργων του τραμ.

 

*«Μυωπική και αναχρονιστική» χαρακτηρίζει ο Μιχάλης Παπαγιαννάκης την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Πειραιά για την επέκταση του τραμ. «Είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ως το κατ' εξοχήν φιλικό προς το αστικό περιβάλλον μέσον συγκοινωνίας», υπογραμμίζει ο υπεύθυνος περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής του ΣΥΝ και προσθέτει: «Σε όλη την Ευρώπη οι πόλεις επενδύουν στην ανανέωση παλιών και στη δημιουργία νέων δικτύων τραμ. Σε όλες, εκτός από τον Πειραιά».

 

Επισημαίνει ότι το τραμ θα αναδείξει τις δυνατότητές του μόνον αν γίνει πραγματικό δίκτυο, στο οποίο θα περιλαμβάνονται περιοχές με ανάγκες επικοινωνίας, όπως είναι τα δυτικά προάστια και ο Πειραιάς.

 

Το τραμ της Βιέννης

 

*«Εχοντας ζήσει 12 χρόνια στη Βιέννη, σε μια πόλη όπου όποιος έχει πάει θα έχει παρατηρήσει ότι είναι γεμάτη με γραμμές τραμ, απορώ για την τύχη αυτού του μεταφορικού μέσου στην Αθήνα. Η απορία μου θα ήταν πιο κατανοητή εάν ανέφερα ότι η Βιέννη είναι η δεύτερη πόλη σε ποιότητα ζωής παγκοσμίως. Εκεί λοιπόν τα τραμ περνάνε ανά δύο με τρία λεπτά, ανάλογα την ώρα, αλλά πάντα στην ώρα τους, τρέχουν με σχετικά μεγάλες ταχύτητες, σε υπερυψωμένους διαδρόμους παράλληλα με τα αυτοκίνητα, και όπου οι λωρίδες των δύο μέσων διασταυρώνονται το τραμ απλά έχει προτεραιότητα. Είναι πολύ εύκολο να πας παντού αφού υπάρχουν άπειρες γραμμές, και μάλιστα σε μια προσπάθεια να μειωθεί η χρήση των αυτοκινήτων έχουν καταργηθεί λωρίδες αυτοκινήτων σε κεντρικούς δρόμους και έχουν δοθεί στο τραμ. Φυσικά στη Βιέννη υπάρχει και μετρό, αλλά αν και έχει περισσότερες γραμμές από αυτό της Αθήνας απλά συμπληρώνει ως μέσο μεταφοράς. Η πόλη που αναφέρω έχει κάτι λιγότερο από το μισό μέγεθος της Αθήνας, είναι επίσης γεμάτη ποδηλατόδρομους, πεζόδρομους και πάρκα και είναι γεμάτη τουρίστες όλο τον χρόνο. Προφανώς οι δικοί μας πολιτικοί φαντάζονται την πόλη του μέλλοντος γεμάτη γραμμές μετρό ώστε να μένουν οι δρόμοι ελεύθεροι για τετράλιτρες τζιπάρες, αφού ως γνωστόν όσο πιο ακριβό είναι ένα έργο τόσο μεγαλύτερες οι μίζες. Καλό θα ήταν όμως όταν πηγαίνουν ταξιδάκια στο εξωτερικό να παρατηρούν πώς ζουν και οι άλλοι λαοί».

 

Στέφανος Τζοβάρας - Αθήνα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Τραμ θα χειροτερέψει το κυκλοφοριακό στον Πειραιά με την πορεία που έχουν σχεδιάσει.Βασικά οποιαδήποτε και να ήταν η πορεία πάλι δεν θα είχε τα απαιτούμενα αποτελέσματα σε έναν ήδη "πιγμένο" κυκλοφοριακά Πειραιά (η Ηρώων Πολυτεχνείου θεωρείται και επίσημα ο πιο αργός δρόμος της Ελλάδας με 4.3χλμ).

Αμφιβάλλω κατά πόσο θα πετύχει ένα έργο που έχει σχεδιαστεί μόνο και μόνο για να απορροφηθούν κονδύλια απο το ΚΠΣ.Ο Πειραιάς δεν είναι ούτε Γλυφάδα ούτε Ν.Σμύρνη ούτε Π.Φάληρο,μιλάμε για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας που ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες δέχεται πολλαπλάσια κίνηση ελέω καλοκαιρινών διακοπών.Όλα αυτά τα αυτοκίνητα πως θα φτάσουν στον Πειραιά;

Αντιμετωπίζουμε ήδη τεράστιο πρόβλημα στο παρκάρισμα.Προσωπικά αν έρθω σπίτι μεσημέρι θέλω κοντά στο μισάωρο για να βρω να παρκάρω.Όλα αυτά τα αυτοκίνητα που θα πάνε;Φτιάχτηκε ένα υπόγειο γκαράζ δίπλα στο Jumbo και παραμένει με τα λουκέτα στις πόρτες.Χρειάζονται άλλα 10,θα γίνουν;

Ξέρω ότι στόχος είναι να αφήσουμε τα αυτόκινητά μας στην άκρη και να χρησιμοποιούμε ΜΜΕ.Ξέρετε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει στον βαθμό που απαιτείται για να πετύχει το Τραμ.Και θα πετύχει καταργώντας βασικές λεωφορειακές γραμμές...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Φτιάχτηκε ένα υπόγειο γκαράζ δίπλα στο Jumbo και παραμένει με τα λουκέτα στις πόρτες.Χρειάζονται άλλα 10,θα γίνουν;

 

Αληθεια με αυτο το υπόγειο γκαράζ που σαπίζει κυριολεκτικα τι έχει παιχτει;

Link to comment
Share on other sites

kala an erthi to tram ston pirea apla to kentro tha PETHANEI!!!!!!den tha kounietai filo!!!!opios exei erthei ston pirea i akoma perissotero opoios menei ston pirea kserei oti i katastasi stous kentrikous dromous (lampraki ,georgiou iroon politexniou) einai apelpistiki!!!An kanoune kai tis monodromisis pou lene ekei na deite gelio!!!gia apostasi 2 lepton tha thes ena tetarto!!!!E re lalakes siginoniologoi!!!!!Genika pantos anarotiemai giati prepei na erthei to tram ston pirea??tosa leoforia iparxoun gia sindesi pl.karaiskaki me faliro!!!de kai kala prepei na exoume tram?????????

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το σημερινό πρόβλημα του Πειραιά δεν είναι το τραμ, αλλά η ανεξέλεγκτη χρήση του ΙΧ και η θρασύτατη και προκλητική παράνομη στάθμευση. Πρώτα θα πρέπει να χτυπηθεί αποφασιστικά αυτό το θλιβερό φαινόμενο, και μετά συζητάμε για το αν χρειάζεται ή όχι κάποιο νέο συγκοινωνιακό μέσο. Αν θέλουμε να κάνουμε την πόλη μας ανθρώπινη οφείλουμε άμεσα να εφαρμόσουμε με όση μεγαλύτερη αυστηρότητα γίνεται τους νόμους για τη στάθμευση. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία «δεν βρίσκω που να παρκάρω». Η απάντηση είναι «πέτα το, πούλα το, βάλε το όπου νομίζεις, αλλά σε δικό σου χώρο που θα πληρώσεις για αυτό και δεν θα ενοχλεί κανέναν». Είναι θλιβερό να βλέπεις καθημερινά ολόκληρους πεζόδρομους και πλατείες να μετατρέπονται σε πάρκιν, τις ράμπες των αναπήρων κλεισμένες από ασυνείδητους, όλα τα πεζοδρόμια με παρκαρισμένα ΙΧ. Ακόμα και η πλατεία Κοραή και ο πεζόδρομος του Δημοτικού Θεάτρου (ειδικά ο τελευταίος) έχουν γεμίσει από αυτοκίνητα. Και η τροχαία και ο Δήμος Πειραιά ανέχονται προκλητικά αυτό το τριτοκοσμικό θέαμα.

 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΧΩΡΟ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ.

 

ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ.

 

Δυστυχώς για το νεοέλληνα χρήσιμο είναι οτι εξυπηρετεί τo ΙΧ. Αυτή η λογική μας έχει οδηγήσει στις πόλεις εκτρώματα που ζούμε σήμερα. Σε μια πόλη που έχει κυριολεκτικά πνιγεί από τα αυτοκίνητα, το μοναδικό πρόβλημα που αναγνωρίζουν οι Πειραιώτες είναι το Τραμ, κυρίως λόγω της μείωσης των θέσεων στάθμευσης που θα προκαλέσει. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

 

Ζω στην Καστέλλα και είμαι και οδηγός και πεζός. Το να περπατήσεις είναι ένας πραγματικός άθλος. Πεζοδρόμιο ελεύθερο δεν υπάρχει ούτε για δείγμα, και ο κόσμος περπατάει στο δρόμο, μαζί με τα αυτοκίνητα, με κίνδυνο της ζωής τους. Κι αυτό ακόμα και σε κεντρικούς δρόμους όπως η Παπαναστασίου. Έλεος πια. Το Μικρολίμανο, ένα στολίδι της πόλης, έχει πνιγεί μέσα στα καυσαέρια και στη κίνηση. Μάλιστα οι μαγαζάτορες έχουν φτιάξει και ράμπες για να ανεβάζουν πιο εύκολα τα αυτοκίνητα στα πεζοδρόμια. Τέτοιο θράσος. Κι ο Αγραπίδης τρέχει στα δικαστηρια ως μάρτυρας υπεράσπισης για την κάθε παρανομία τους. Να τον χαιρόμαστε.

 

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν θα περάσει το Τραμ από τον Πειραιά. Μακάρι να περάσει, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Ας εφαρμοσθεί σωστά ο νόμος για το παρκάρισμα και για τους λεωφοριόδρομους, και θα δείτε πως θα διπλασιαστεί ή και τριπλασιαστεί ακόμα η ταχύτητα (και η δυνατότητα μεταφοράς) των ήδη υπαρχόντων λεωφορείων. Αλλά σιγά μην τα βάλουν με τα ΙΧ, το απόλυτο φετίχ του νεοέλληνα.

Link to comment
Share on other sites

Το σημερινό πρόβλημα του Πειραιά δεν είναι το τραμ, αλλά η ανεξέλεγκτη χρήση του ΙΧ και η θρασύτατη και προκλητική παράνομη στάθμευση. Πρώτα θα πρέπει να χτυπηθεί αποφασιστικά αυτό το θλιβερό φαινόμενο, και μετά συζητάμε για το αν χρειάζεται ή όχι κάποιο νέο συγκοινωνιακό μέσο. Αν θέλουμε να κάνουμε την πόλη μας ανθρώπινη οφείλουμε άμεσα να εφαρμόσουμε με όση μεγαλύτερη αυστηρότητα γίνεται τους νόμους για τη στάθμευση...

 

τα ΙΧ, το απόλυτο φετίχ του νεοέλληνα.

 

http://img344.imageshack.us/img344/6871/1el14a7vl.th.gif

 

Πρωταθλητές σε ευρωπαϊκό επίπεδο στη χρήση του I.X., ακόμα και για διαδρομές μικρότερες του ενός χιλιομέτρου, αναδεικνύονται οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του ΟΑΣΑ, κάθε εβδομάδα οι Αθηναίοι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους για διαδρομές μικρότερες του ενός χιλιομέτρου τουλάχιστον εννέα φορές.

 

Οι Αθηναίοι δεν αποχωρίζονται το I.X. τους, καθώς - κυρίως στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ - οι επιβάτες αναστενάζουν. Σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου χάνουν, κατά μέσο όρο, τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα για τις μετακινήσεις τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς!

 

Ήδη, οι συγκοινωνιολόγοι επισημαίνουν ότι τα επόμενα χρόνια η κατάσταση στους δρόμους της Αττικής θα είναι αφόρητη αν δεν ληφθούν μέτρα και δεν αλλάξει γενικότερα η κατάσταση όσον αφορά τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, το 2020 οι καθημερινές μετακινήσεις με όλα τα μέσα μεταφοράς θα είναι 10.000.000, έναντι περίπου 8.000.000 που είναι σήμερα.

 

TA ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ και τα τρόλεϊ της πρωτεύουσας συναγωνίζονται επάξια τις... χελώνες, αφού τις ώρες αιχμής κινούνται με μέση ταχύτητα 8 έως 12 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ τα I.X. αυτοκίνητα κινούνται με ταχύτητα άνω των 15 χλμ. την ώρα.

 

Αντικίνητρο για τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, λένε οι συγκοινωνιολόγοι, είναι και η ανάγκη για περισσότερες της μιας μετεπιβιβάσεις. Ο χρόνος που απαιτείται - τονίζουν - για τη μετεπιβίβαση είναι αυτός που στην ουσία αποθαρρύνει τη χρήση των μέσων από μεγάλο μέρος των κατοίκων της πόλης. Οι αρμόδιοι φορείς προβάλλουν τα πλεονεκτήματα ορισμένων μέσων, για παράδειγμα τη μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να αναπτύξουν το μετρό και ο προαστιακός, αλλά αποφεύγουν να αναφερθούν στον χρόνο αναμονής στις στάσεις και τις πραγματικές ταχύτητες. Μοιραία, πολλοί παραμένουν οπαδοί της «προσωποποιημένης» εξυπηρέτησης που παρέχει το I.X.

 

«Ακόμη και όταν κάποιος είναι εγκλωβισμένος με το I.X. του στην κίνηση, μπορεί να κάνει μερικά τηλεφωνήματα, να ακούσει τη μουσική της αρεσκείας του, ακόμη και καφέ μπορεί να πιει», λένε χαρακτηριστικά οι συγκοινωνιολόγοι.

 

Την ίδια στιγμή, όλοι συμφωνούν πως χρειάζεται αναδιοργάνωση του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών. Αν και το μετρό με τον ηλεκτρικό εξυπηρετούν σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες μετακινήσεων στο κέντρο της πόλης, πολλές λεωφορειακές γραμμές εξακολουθούν να κινούνται σχεδόν παράλληλα με τα δύο αυτά μέσα - και κυρίως με το μετρό - με αποτέλεσμα να υπάρχουν επικαλύψεις.

 

Πηγή: TA NEA

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

san katoikos peiraia alla kai xristis aytokinitou kai mme, gnwrizw kala to kykloforiako provlima tis polis mou kai thewrw poly kali prooptiki to tram!

tis meres pou sto kentro ginete xamos apo ta anoixta emporika katastimata pisteyw xalara oti ena tram tha eline to provlima!

kai pisteyw oti tha ikanopoiisei osus zoun sto kentro tou peiraia kai areskontai na vgainoun ta bradia pros mikrolimano kai faliro...

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια με αυτο το υπόγειο γκαράζ που σαπίζει κυριολεκτικα τι έχει παιχτει;

 

 

 

oti akrivws ginete kai me to terastio anekmetakeyto kentro apenanti apo to skaki!

 

lipamai alla tipota!!!:mad:

Link to comment
Share on other sites

kai pisteyw oti tha ikanopoiisei osus zoun sto kentro tou peiraia kai areskontai na vgainoun ta bradia pros mikrolimano kai faliro...

 

Δεν ειναι λογος αυτος για να κατασκευαστει το τραμ. Υπαρχει και το τρολευ...

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

ma ayto einai to thema,pws ti megalyteri apo tin apostasi pou kalyptei to tram tin kanei kai to trolley kai xwris na dimiourgei toso mpaxalo.:confused:

pantos eidika sto simeio tis tzavela etsi kai paroun ola ta parkarismena,elaxistes polykatoikies exoun parking diko tous,tha ginete panikos.paidia egw menw plateia alexandras dipla,kai pleon ston peiraia eite mnikrolimano eite kastela i limani paw mono me ta podia,giati etsi kai exei kalo kairo mporei kai na kanw 1:30 wra na parkarw epeidi exoun katevei oloi oi athinaioi gia kafe.

Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς διάολο οι κάτοικοι ασχημαίνουν τόσο πολύ την πόλη τους και μάλιστα με τη θέλησή τους.

 

Το Άμστερνταμ έχει 1,5 εκατομ κατοίκους (750.000 στο κέντρο), και δεν καταλαβαίνεις κίνηση ούτε για δείγμα. Πάρκινγκ δεν έχουν τα κτίρια (τα περισσότερα είναι παμπάλαια) και τα κανάλια καταλαμβάνουν πολύ χώρο.

 

Ωστόσο το δίκτυο τραμ είναι τεράστιο, το κέντρο πεζοδρομημένο και όλοι είναι ευχαριστημένοι.

 

Πώς στο καλό στον Πειραιά (ούτε μισό εκατομ μαζί με τους γύρω δήμους) δεν θέλουν τραμ αλλά θέλουν τα αυτοκίνητα κάτω από την πόρτα τους αδυνατώ να το εξηγήσω.

 

"Έχουμε πολύ κυκλοφορία, δεν θέλουμε και τραμ" δηλώνουν τα ζώα στις κάμερες. Δεν καταλαβαίνουν ότι με την έλευση του τραμ μειώνεται η κυκλοφορία. Εκτός αν προτιμούν φορτωμένα τριαξονικά έξω από την πόρτα τους αντί για το τραμ.

 

Λένε "φτιάξτε μας συγκοινωνίες να αφήσουμε το αυτοκίνητο". Σε λεωφορείο δεν μπαίνουν, βρωμάει μετανάστες. Ανακοινώνεται το τραμ και δεν το θέλουν. Θα περιμένουν λέει το μετρό (σε 15 χρόνια). Στο μεταξύ θα πήζουν με τα αμάξια στο πασαλιμάνι και το μικρολίμανο που δεν μπορείς να βαδίσεις απο τα παρκαρισμένα.

 

Δεν υπάρχει χειρότερο δείγμα κοινωνικής αδιαφορίας από το παρκάρισμα στα πεζοδρόμια (και στις ράμπες κλπ). Και όσο μια πόλη δεν αποκτά πλήρες σύστημα συγκοινωνιών μαζί με αυστηρή απαγόρευση των ΙΧ και του παράνομου παρκαρίσματος, αυτή η πόλη (Αθήνα-Πειραιάς) θα είναι κακάσχημη και απάνθρωπη.

 

Υ.Γ. Τις προάλλες ο δήμαρχος Πειραιά ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέψει την κατασκευή τραμ ακόμη και αν αποφασιστεί από το υπουργείο. Τα συγχαρητήριά μου να του πείτε. Την επόμενη τετραετία να θέσει υποψηφιότητα για δήμαρχος Ναϊρόμπι. Ως τριτοκοσμικός άρχοντας έχει πετύχει απόλυτα.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

...pleon ston peiraia eite mnikrolimano eite kastela i limani paw mono me ta podia,giati etsi kai exei kalo kairo mporei kai na kanw 1:30 wra na parkarw epeidi exoun katevei oloi oi athinaioi gia kafe.

Έχω φίλους στην Καστέλλα και κάνουμε το ίδιο ακριβώς. Αφήνουμε το αμάξι στο σπίτι τους και κατεβαίνουμε με τα πόδια.

 

Αν υπήρχε τραμ, εγώ ο "Αθηναίος" δεν θα κατέβαινα με αμάξι. Θα έπαιρνα από το ΣΕΦ το τραμ και θα κατέβαινα για καφέ με τα πόδια. Δεν καταλαβαίνετε εκεί στον Πειραιά ότι όλοι αυτοί που σας πιάνουν τις θέσεις πάρκινγκ το κάνουν επειδή δεν έχουν άλλη λύση? Εκτός αν όλοι εμείς οι πολίτες έχουμε ως χόμπι την αέναη οδήγηση στενό-στενό αναζητώντας πάρκιννγκ αντί να αράζουμε με το φρέντο στην παραλία.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

egw pali den pistevw pws oi "athinaioi" tha pane os to sef kai meta tha paroun to tram(sto katw katw an parkareis sto sef to mikrolimano me ta podia einai 5 lepta,tha mporouses etsi kai alliws na to kaneis,kai oloi tha mporousan na to kanoun diladi alla den),opws kai emeis oi peiraiwtes sti glyfada pame me to amaksaki mas kai as kollame sti kinisi kai psaxnoume 2 wres gia parking kai den pame me to tram(pou elaxistos kosmos xrisimopoiei)ayti einai i nootropia tou ellina giati to amaksaki tou to exei xrysoplirwsei se sxesi me tis alles xwres kai me mikrotero eisodima etsi den mporei na vlepei ta ekatomyria tou na kathonte sto pezodromio xwris na ta xrisimopoiei,otan yperzoristike na ta vgalei.den to vlepei san meso metaforas san proika tou to vlepei!.diladi pistevw pws to tram einai apo ta teleytaia kommatia tis alysidas gia na ginoume evrwpaioi san to amsterntam.
Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...