Jump to content

ADSL χωρίς να φαίνεται στο λογαριασμό του τηλεφώνου;

Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Είμαι φοιτητής στις Σέρρες και δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να μένω με τους παππούδες. Έκανα μια ερώτηση και μου είπαν ότι δεν μου δίνουν την άδεια να βάλω internet γιατί ακούν στην τηλεόραση ότι είναι ακριβό κλπ.:blink: Οπότε σκέφτηκα να το κάνω κρυφά :ninja: αλλά δεν θέλω να φαίνεται στον λογαριασμό του ΟΤΕ ότι υπάρχει internet σπίτι αλλά ούτε να γίνεται χρέσωση εκεί.:X Υπάρχει τέτοια δυνατότητα? Να λαμβάνω ξεχωριστό λογαριασμό? Σας παρακαλώ βοηθήστε με γιατί δεν αντέχω άλλο...:cry:
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.

Μπορείς να πάρεις ADSL in a box της Forthnet!

129ευρώ για 3 μήνες (+3 για ενεργοποίηση μέχρι 31/01/2006) και είναι όλα πληρωμένα! Δεν φαίνετε απολύτος τίποτα στο λογαρισμό του πΟΤΕ, ούτε σου έρχετε λογαριασμός σπίτι! Και αν θες να συνεχίσεις λίγο πρίν λήξει κάνεις αναέωση!

Και κανείς δεν θα το καταλάβει... Βέβαια θα πρέπει να έχεις ένα φωτοαντίγραφο λογαριασμού και να υπογράψει ο κάτοχος της γραμμής στην αίτηση! Γιατί όχι να υπογράψεις και εσύ βέβαια... Ποίος θα το καταλάβει????

Στα τηλέφωνα επικοινωνίας να δώσεις το κινητό σου ακόμα και αν λέει για σταθερό... Τη μέρα ενεργοποίησης να είσαι σπίτι γιατί υπάχει περίπτωση να σε πάρουν τεχνικοί του πΟΤΕ να σου πουν ότι στο ενεργοποίησαν....

Είναι σίγουρο ότι δεν έρχεται λογαριασμός στο σπίτι ε? Δεν θέλω να μαλώσω μαζί τους και να έχουμε άλλα μετα... Ευχαριστώ πολύ πάντως!
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.

nai,omos tha erxetai to pagio tis grammis gia adsl!!

ΌΧΙ! ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΧΙ!

Το ADSL πάγιο είναι πληρωμένο στη Forthnet στα 129ευρώ, όπως επίσης και σε κάθε ανανέωση συνδρομής...

Έγω αυτό το πακέτο έχω και νομίζω ότι το ξέρω καλύτερα...

Το μόνο πάγιο που πληρώνω στο λογαριασμό του πΟΤΕ είναι το πάγιο για τη γραμμή PSTN! Δηλαδή αυτό που όλοι πληρώνουν...

den plironei diladi pagio gia tin adsl grammi?

ΌΧΙ! ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΧΙ!