Jump to content

Ελάχιστη κατανάλωση σε lt/100 km που έχετε πετύχει;


arkon
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 115
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μαλλον οριζουμε διαφορετικα την κατηφορα.

 

Παρεπιπτοντως, δεν εχει να κανει με το αυτοκινητο. Πανω απο λαντα και μερσεντε υπαρχει ο Newton.

 

 

Aν σε κατηφορα 15% το αυτοκινητο σου επιβραδυνει λογω ταχυτητας στο σασμαν και απωλειων, ο Newton δεχτηκε νεο καιριο χτυπημα μετα την κβαντομηχανικη και την θεωρια της σχετικοτητας. Προσωπικα σε τετοιες κατηφορες (που ειναι ελαχιστες ανα την ελλαδα) τσιμπαω φρενο για να σταματησω την επιταχυνση (με ταχυτητα και ρελαντι). .

 

Το θεμα ειναι απο ποιον δεχεται τα χτυπηματα ο Newton....

Ας το παρουμε απλα...Σε μια κατηφορα χ%,ενα αυτοκινητο κινειται με 120χλμ/ωρα.Στην πρωτη περιπτωση με νεκρα στο κιβωτιο...Η "θετικη" δυναμη που το κανει να επιταχυνει ειναι το βαρος του...Οι αρνητικες δυναμεις ειναι η τριβη και οι αντιστασεις του αερα...Επισης οσο μεγαλυτερη ταχυτητα εχει το αυτοκινητο τοσο μεγαλωνουν οι αντιστασεις...Ας υποθεσουμε οτι σε αυτες τις συνθηκες το αυτοκινητο θα κινειται με την ιδια ταχυτητα,ΑΡΑ στο επιπεδο κινησης του αυτοκινητου η συνιστωσα του βαρους=τριβη + αντισταση του αερα!Σωστα μεχρι εδω ?

2η περιπτωση - 120χλμ με 5η και περιπου 3000στροφες...Αφηνουμε γκαζι.Το αυτοκινητο εχει την ταση να ριξει στροφες...Αρα στις παραπανω συνθηκες ερχεται μια ακομα "αρνητικη" δυναμη F ...Αν τωρα τα μαθηματικα μου τα θυμαμαι εστω και σε μικρο βαθμο,οταν προστιθεται μια "αρνητικη" δυναμη αυτο οδηγει στην επιβραδυνση του αυτοκινητου η αλλιως η Συνιστωσα του Βαρους < Τριβης + αντιστασης αερα + F αυτοκινητου!

Αυτο ισχυει στο 99% των περιπτωσεων...

Βεβαιως μπορω κι εγω να κανω το αυτοκινητο να επιταχυνει σε μια κατηφορα και με ταχυτητα μεσα χωρις να παταω γκαζι...Ποτε ? Οταν εχω 5η πχ και πηγαινω με 60χλμ, οπου εχω χαμηλες στροφες (αραμικροτερη "αρνητικη" δυναμη) + μικροτερες αντιστασεις αερα...Σε αυτη την περιπτωση η συνιστωσα του βαρους > τριβης + αντιστασης αερα + F αυτοκινητου γι αυτο και το οχημα θα επιταχυνει μεχρι που αυτες οι δυναμεις θα εξισωθουν!...Στην πραξη ομως δε νομιζω να πηγαινει κανεις με 60 σε κατηφορα και με 5η!!!!!!

Ας ειν καλα λοιπον ο Newton και οι θεωρειες του γιατι δεν τις απειλει κανενας!Τουλαχιστον οχι εγω....:)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα 2 που λες έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους. Πώς είναι οικονομικότερο να οδηγείς με νεκρά, όταν με ταχύτητα λές ότι η κατανάλωση είναι 0; Όταν έχεις νεκρά είναι αρνητική η κατανάλωση μήπως; :w00t:

Επίσης, όταν είπα ότι είναι οικονομικότερη η ταχύτητα στο κιβώτιο από ότι η νεκρά, δεν εννοούσα διαρκώς, αλλά όταν τελικό στόχο έχεις να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο, π.χ. σε φανάρι που έτσι και αλλιώς θα σταματήσεις!

 

Έστω ότι έχεις 70χλμ. και στα 100 μέτρα έχει κόκκινο.

Πιθανώς, αν βάλεις 2α και 5500σαλ. η επιβράδυνση από τον κινητήρα να είναι τόσο έντονη που να αναγκαστείς να ξαναπατήσεις γκάζι για να φτάσεις στο φανάρι καίγοντας, ίσως, περισσότερη βενζίνη από το να είχες βάλει νεκρά εξ' αρχής.

Σε οικονομική οδήγηση βέβαια δεν θα κάνεις τόσο έντονα κατεβάσματα ταχυτήτων και πάλι όμως συνολικά καις λιγότερο βάζοντας νεκρά. Το έχω παρατηρήσει και εγώ αλλά το έχω διαβάσει και σε περιοδικά (καμιά φορά οι αντιπροσωπίες στην παρουσίαση ενός μοντέλου κάνουν διαγωνισμό οικονομίας μεταξύ των δημοσιογράφων!)

Εννοείται όμως πως η νεκρά δεν είναι ο σωστός τρόπος οδήγησης.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντος οπου βρω κατηφορα σχεδον παντα βαζω νεκρα.

Εχω κανει και μεγαλες αποστασεις οπως 5χιλιομετρα με νεκρα, κατηφορα εννοειται και με κλειστες στροφες. Βεβαια χρειαζεται συχνη επαφη με το πενταλ του φρενου αλλα αμα το σκεφτεις service στα φρενα κανεις ανα 6 μηνες ή και χρονο αναλογα με την χρησιμοποιηση και αυτο θα σου κοστισει σιγουρα λιγοτερο απο το αν κατεβαινα με ταχυτητα, σε καυσιμο.

Παντως η αληθεια ειναι οτι εχω μπερδευτει.

Αλλοι λενε οτι με νεκρα καιει περισσοτερο απο το αν εχεις ταχυτητα και αλλοι το αντιθετο.

Link to comment
Share on other sites

ειναι επικινδυνο να κατεβαινεις με νεκρα μια κατηφορα και να φρεναρεις..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

ειναι επικινδυνο να κατεβαινεις με νεκρα μια κατηφορα και να φρεναρεις..

 

Δικαιο εχεις δε λεω και ο πατερας μου με ταχυτητα κατεβαινει:)

Link to comment
Share on other sites

Crying εισαι λαθος. αλλο οταν φρεναρεις να υπαρχει και η δυναμη του μοτερ που να φρεναρει και αλλο το αμαξι να φρεναρει με νεκρα. το τονιζω ειναι επικινδυνο σε μια στροφη να φρεναρεις με νεκρα...μπορει να φυγει πολυ ευκολα το αμαξι.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ποιο πανω μιλησες για κατηφορα..Ξαφνικα μπηκε και στροφη και γκρεμος στην ολη την εικονα ? ( Μηπως εχει και λαδια ο δρομος ?? ) :D

( Μιλησα μονο για κατηφορα οχι για στροφες οπως ο φιλος μας πιο πανω αν και εγω εχω κανει το ιδιο πολλες φορες χωρις προβλημα )

Link to comment
Share on other sites

και στην κατηφορα στην ευθεια ειναι ψιλοεπικινδυνο. αν δεν εχει σωστη ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση το αμαξι ειναι πολυ πιο ευκολο να φυγει ακομα και στην ευθεια, οταν εχει νεκρα σε σχεση με οταν εχει μια σχεση στο κιβωτιο.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ναι και αν δεν εχει και φουσκωμενα λαστιχα ακομα χειροτερα κτλ κτλ κτλ....

Με αυτη την λογικη σου φευγει ομως και στην ευθεια.

Link to comment
Share on other sites

ειμαστε οφφ τοπικ!θα κανω ενα τελευταιο ποστ επι του θεματος για να μην μας την πουν κιολας(και δικαιολογημενα..!). δεν τιθεται αμφιβολια ομως οτι υπο οποιεσδηποτε συνθηκες το αμαξι με νεκρα ειναι πολυ πιο ασταθες απο οτι με σχεση στο κιβωτιο. εγω αυτο σχολιασα. αν εχει ολα τα παραπανω προβληματα σιγουρα θα ειναι επικινδυνο παντα, απλα με νεκρα θα ειναι ακομα πιο επικινδυνο!!!!comprente???

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Rabican ισως με 4 ακομα χρονια οδηγησης να καταλαβεις πως το αμαξι το χειριζεσαι εσυ και οχι εκεινο εσενα.

Αλλα μην βγαινουμε off-topic χωρις λογο.

Link to comment
Share on other sites

12.5 lit/100 km. Με το αυτοκινητο της φωτο απο Ναυπλιον-Αθηνα με μηδενισμενo ολα στην αρχη του ταξιδιου και με το cruise control "ON" εως 140 χμ/ωρα...

 

Πολυ καταλανωση εχει το ΚΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Ναι καλά βλέπεις!Ο baggy έχει μια ML320,M-klasse δηλαδή!!Αρκετά υψηλή κατανάλωση για ταξίδι + με cruise control :worry:

Εμένα ο πατέρας μου πέτυχε 7.8L/100km με Mercedes E200Kompressor σε ταξίδι φυσικά με το cruise control στα 117.Sτην Κύπρο το όριο είναι 100,αλλά μέχρι τα 119 δεν δίνουν κλήση,ουσιαστικά το πραγματικό όριο είναι 120.Στην πόλη βαράει και 14άρια,αλλά οκ θεωρείται από τα οικονομικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Link to comment
Share on other sites

Και εδω αν πας στην εθνικη με 140 δεν προκειται να σου κοψουν κληση ομως δεν ειναι λογικο να πουμε πως το οριο ειναι 140 γιατι αν πεσεις σε @@ στρουμφ μπορει να μην σου την χαρισει.

Παλι καλα που σε λιγο καιρο θα ανεβασουν τα ορια ταχυτητας εδω.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 μήνες πηγαίνοντας από Αθήνα - Θεσ/νικη πρέπει να έπεσα κάτω από τα 9-9,5 lt/100Km με το Punto GT. Την περισσότερη ώρα με 110-120 Km/h.

 

Σε ό,τι αφορά 6€ στην Τουρκία, που αναφέρει κάποιος φίλος παραπανω, δε λέει τίποτα. Στη Λιβύη που μένει κάποιος γνωστός, η βενζίνη έχει γύρω στα 0,10€/lt. Οπότε, με 5€ πάς Θεσ/νίκη...:p

Link to comment
Share on other sites

6,4 λίτρα με OPEL ASTRA, σε ταξίδι στο στρώσιμο. Απελπισία

https://andrismoi.wordpress.com/

Θέματα που μου κίνησαν το ενδιαφέρον και τα μοιράζομαι

Link to comment
Share on other sites

Παντως ρε παιδια απαντησεις απο μικρα => οικονομικοτερα αυτοκινητα πολης δεν ειδα, μαλλον η δεν ενδιαφερονται οι συγκεκριμενοι φιλοι για την καναλωση :lol: :lol: η ειναι αρκετα χαμηλη οποτε δεν τους ενδιαφερει?? :confused: :confused: Τι να πω?

Γενικοτερα παρατηρω μια ταση απαντησεων απο ιδιοκτητες-χρηστες μεσαιων κατηγοριων.

τσπ βλεπουμε:D :D

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Για το αυτοκινητο ο Ελληναρας παντα εχει φραγκα...Ασχετο αν μερικες φορες δεν εχει να πληρωσει τις δοσεις του...!!!:p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...