Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] MG-TF (2005) vs MX-5 (2006) "Εξωτερική Εμφάνιση"


sadiagraxa
 Κοινοποίηση

MG TF (2005) ή MX-5 (2006)  

73 members have voted

  1. 1. MG TF (2005) ή MX-5 (2006)



Recommended Posts

Σε τι να πρωτοαπαντησω...?

Ξεκιναω λοιπον! ΔΕΝ θα κρινεις εσυ το γουστο μου... Εμενα λοιπον μου αρεσει ΠΟΛΥ περισσοτερο το MX5 αισθητικα και οπως φαινεται αρεσει και στην πλειοψηφια αυτων που απαντησαν στην δημοσκοπηση (21-10 υπερ του MX)! Αλλωστε ποσο αντικειμενικος μπορει να εισαι εσυ σαν κατοχος του αυτοκινητου??

 

Συνεχιζω με την οδικη του συμπεριφορα! Δυστυχως δεν ειμαι κανενας σπουδαιος οδηγος για να κρινω ενα αυτοκινητακι αλλα θα καταφυγω στην επικληση της αυθεντιας για να σου τεκμηριωσω την ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ! Θα σου παραθεσω λοιπον μερικα αποσπασματα απο το τευχος 396 (Σεπτεμβριος 2003) των 4Τροχων στο οποιο συγκρινουν το MG TF160 με το MR2 και το παλιο MX-5!

 

 

 

 

Ασε λοιπον το κυρηγμα και την δημιουργια εντυπωσεων στην ακρη... Το MG σε σχεση με το νεο MX5 ειναι... παραχωρημενο! Το αρθρο, αν σε ενδιαφερει να το διαβασεις, ειναι αυτο: http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=324&article=9173

ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ οτι τα λεγομενα των ειδικων δημοσιογραφων δεν ειναι ιδιαιτερα κολλακευτικα για το MG TF! ;)

Αν εχεις και αλλες αποριες εγω ειμαι εδω για να σου τις λυσω.. Απλα ρωτα!

 

File moy!!!

 

1. O eidikos typos grafei gia oti ton plhrwnoyn an den to gnwrizeis!!!!!

2. Egw den eipa poy thena oti to MX5 einai xalia h kseperasmeno h otidhpote allo einai ena para poyl kalo aytokinhto.

3. Den merolhptw alla otan phra aytokinhto phra ayto poy meta apo PSAKSIMO kai oxi "aisthish" htane to kalytero!!!

4. An moy aresei perissotero to MX5 tha to parw....!

5. Den moy apanthses omws sto oti pisteyeis oti mhxanologika einai kseperasmeno to TF!!!!!!!! THEWREIS kai tis LOTUS kseperasmenes???

 

 

Perimenw apanthssh sto 5 kyriws poy apantas san gnwsths enw den eisai poly sxetikos me to thema!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 80
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σε τι να πρωτοαπαντησω...?

Ξεκιναω λοιπον! ΔΕΝ θα κρινεις εσυ το γουστο μου... Εμενα λοιπον μου αρεσει ΠΟΛΥ περισσοτερο το MX5 αισθητικα και οπως φαινεται αρεσει και στην πλειοψηφια αυτων που απαντησαν στην δημοσκοπηση (21-10 υπερ του MX)! Αλλωστε ποσο αντικειμενικος μπορει να εισαι εσυ σαν κατοχος του αυτοκινητου??

 

Συνεχιζω με την οδικη του συμπεριφορα! Δυστυχως δεν ειμαι κανενας σπουδαιος οδηγος για να κρινω ενα αυτοκινητακι αλλα θα καταφυγω στην επικληση της αυθεντιας για να σου τεκμηριωσω την ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ! Θα σου παραθεσω λοιπον μερικα αποσπασματα απο το τευχος 396 (Σεπτεμβριος 2003) των 4Τροχων στο οποιο συγκρινουν το MG TF160 με το MR2 και το παλιο MX-5!

 

 

 

 

Ασε λοιπον το κυρηγμα και την δημιουργια εντυπωσεων στην ακρη... Το MG σε σχεση με το νεο MX5 ειναι... παραχωρημενο! Το αρθρο, αν σε ενδιαφερει να το διαβασεις, ειναι αυτο: http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=324&article=9173

ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ οτι τα λεγομενα των ειδικων δημοσιογραφων δεν ειναι ιδιαιτερα κολλακευτικα για το MG TF! ;)

Αν εχεις και αλλες αποριες εγω ειμαι εδω για να σου τις λυσω.. Απλα ρωτα!

 

Kai exeis kai goysto sta aytokinhta an krinw apo thn ypografh soy!!! hehehehe (prwhn Alfisti ki egw)!!!!

 

Einai to idio parekshghmena ta MG-Rover opws kai oi Alfa poy tis xarakthrizoyn - ta periodika kyriws - anaksiopista!!! eixes esy problhmat me thn ALFA soy??? fanatzomai tipota sobaro!

Link to comment
Share on other sites

Eίναι αλήθεια ότι το πιο δύστροπο των τριών, σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, είναι όντως το MG TF, που δε βοηθιέται καθόλου και από τη συμπεριφορά του κινητήρα του. Παρότι είναι ο δυνατότερος των τριών και παρά την ύπαρξη μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, η δύναμη εμφανίζεται μόνο ψηλά, μετά τις 4.500 σ.α.λ., κάνοντας τα πράγματα ιδιαίτερα δύσκολα.

Απολυτα σωστο αυτο. Η δυναμη στο MG εμφανιζεται οντως στισ 4.500 σ.α.λ και πανω και ωρες ωρες ειναι πολυ σπαστικο ....Και αυτο το λεω οτι ειναι αληθες γιατι εαν διαβασετε στις προηγουμενες απαντησεις , λεω οτι MG εχει ενας φιλος μου...

:w00t: Στο χώρο αυτό υπήρχε Ο.Π.Χ που παραβαίνει την Εικόνα. :w00t:
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω κατα ποσο σας ενδιαφερει οτι το θεμα ανοιχτηκε για την εξωτερικη εμφανιση των 2 αυτοκινητων αλλα επειδη εγω ενδιαφερομαι για την "ομορφια" τους μονο και οχι για τα μηχανικα, τοτε μπορω να σας πω οτι καλυφθηκα απο τις απαντησεις σας κι απο την ψηφοφορια... :cool: Ευχαριστω :)

Αν θελετε συνεχιζουμε το θεμα αλλα τουλαχιστον ας αλλαξουμε τιτλο για να μην μπαινουν οι υπολοιποι χρηστες και βλεπουν ασχετα, ως προς το θεμα, posts ! :p

 

Φιλικα ;)

Link to comment
Share on other sites

Perry πρέπει να στο γράψω δημόσια για να το καταλάβεις; Τα imgtags δεν είναι επιτρεπτά ειδικά για φωτογραφίες μεγάλων διαστάσεων που "ξεχειλώνουν" την σελίδα και δεν επιτρέπουν το γρήγορο φόρτωμα της.

Θα σε παρακαλέσω να μην ξανατροποποιήσεις το post σου.:!:

Link to comment
Share on other sites

Perry καλο ειναι να "ψαχνεσαι" στην ζωη σου και να μην θεωρεις τιποτα δεδομενο αλλα ορισμενες φορες πρεπει να σταματησουμε να βλεπουμε θεωριες με συνομοσιες κλπ κλπ...

Ακομα λοιπον και να συμβαινει σε καποια περιοδικα αυτο που αναφερεις δηλαδη αρθρα με βαση τα χρηματα απο τις διαφημησεις που το δεχομαι ως ενα μικρο βαθμο ορισμενα περιοδικα και ορισμενοι δημοσιογραφοι ειναι υπερανω κριτικης και εχουν αποδειξει την ορθοτητα των αποψεων τους μεσα απο την δουλεια τους εδω και πολλα χρονια! Οι 4Τροχοι λοιπον και ο Σ.Χ. που αναφερετε σε καποιο σημειο του αρθρου (κατα κοσμον Στρατης Χατζηπαναγιωτου) δεν επιδεχονται κριτικης...

Αυτος ηταν και ο λογος που ανεφερα τα συγκεκριμενα αποσπασματη την στιγμη που εχω και αλλα πολλα περιοδικα (ειμαι μανιωδης αναγνωστης!) τα οποια αναφερουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια πραγματα! Δεν μπορει να ειναι τυχαιο αυτο... Ουτε πληρωμενο προφανως!

 

Στο αλλο θεμα με το οποιο κολλησες ειναι τα μηχανικα μερη του MG! Φυσικα δεν εχουν τιποτα το μεμπτο (τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει καποιο συγκεκριμενο προβλημα μιας και δεν εχω ασχοληθει με το συγκεκριμενο αυτοκινητο) και απλα εννουσα πως ενα καινουριο αυτοκινητο ειναι παντα βελτιωμενο σε σχεση με τα προηγουμενα! Με την ιδια λογικη λοιπον θα χαρακτηριζα... πεπαλαιωμενα τα μηχανικα μερη του παλιου MX5 σε σχεση με το καινουριο (χωρις φυσικα να ειναι κακο αυτο για το παλιο MX!)

Link to comment
Share on other sites

Οι κινητήρες του MG είναι οι γνωστοί Κ series οι οποίοι είναι παλαιοί. Το ότι τους χρησιμοποιεί η Lotus δεν λέει τίποτα (μάλλον "λέει" έλλειψη χρημάτων αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

 

Όσο για την συμπεριφορά των οχημάτων στο δρόμο, το MG με τον κινητήρα στο κέντρο έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης. Δηλαδή εκεί που το MX5 θα κάνει ανάποδα και θα γλυστράει το MG θα συνεχίζει ανεπηρέαστο. Εφόσον όμως φτάσεις στο όριο του ΜG τότε σε σύγκριση με το MX5 είναι απότομο, απρόβλεπτο και τελικά πιο επικίνδυνο. Για χρήση δρόμου πιο σημαντική είναι η συμπεριφορά στο όριο και πόσο φιλική είναι αυτή παρά το πόσο ψηλά είναι αυτό το όριο.

 

Όσο για το εσωτερικό δεν γνωρίζω για τις τελευταίες εκδόσεις του MG τα πλαστικά του όμως σε ένα παλαιότερο που είχα μπει είναι απλά μέτρια.

Οι φωτογραφίες δεν λένε τίποτα, και το εσωτερικό του Μini φαίνεται όμορφο, με το που θα πιάσεις τα πλαστικά του όμως καταλαβαίνεις ότι είναι χειρότερα και από playmobil.

 

To ότι έκανες μια αγορά μετά από ψάξιμο σε τιμά. Δεν σημαίνει όμως απαραίτητα ότι έκανες τη σωστή επιλογή ή και αν έκανες την σωστή επιλογή για εσένα, δεν σημαίνει πως αυτό αποτελεί σωστή επιλογή και για κάποιον άλλον. Συνεπώς μετριοπάθεια...

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το MG ειναι πιο αμάξι σε όλα του, βλέπωντάς το. Ομως ο Ιάπωνας ειναι 10 χρόνια μπροστά απο τους άλλους. Γενικά το λέω όμως και οχι τόσο για το MX5 που το έχει σιχαθεί το μάτι μου. Και η κουτσή μαρία έχει ΜΧ5. Και ειναι πολύ μικρούλι. Γυναικείο σχεδόν. Ομως δεν αναφέρωμαι στην νέα έκδοση οπου και γι'αυτό έχω ένσταση. Συγκρίνεται το ΜG που ειναι παλιό με την νέα έκδοση του MX5. Καθίστε να βγάλει την νέα έκδοση το ΜG (έχω δεί φώτος στο διαδύκτιο και έπαθα) και μετά το συγκρίνουμε. Συνοψίζωντας, το MGTF θα πρέπει να το συγκρίνουμε με το αντίστοιχο της εποχής του.2003 που βγήκε. Το αντίστοιχο της MAZDA του 2003 ειναι μια σαχλαμάρα. Oμως ειναι πιο φθηνό, πιο άνετο στις μετατροπές και πιο σίγουρο για την επόμενη μέρα μια και τα MG ακόμα ψάχνωνται ως προς το ιδιοκτησιακό. Προσωπική άποψη.:)
Ποιόν θ' "αρπάξω" σήμερα; [sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Kαι μια φώτο απο το εσωτερικό του δικού μου "YUGO".;)

 

http://briefcase.pathfinder.gr/download/videomix/15608/450298/0/IMG_1094b.JPG

 

Υ.Γ. Επισύναψη αρχείου ωστε να υπάρχει μικρογραφία, πως γίνεται; Δεν μου βγάζει απο κάτω τέτοια επιλογή.:(

Link to comment
Share on other sites

σορρυ για το οφφ τοπικ, αλλα βλεπω πανελ στην πορτα και JVC DVD-player η μου φαινεται?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

σορρυ για το οφφ τοπικ, αλλα βλεπω πανελ στην πορτα και JVC DVD-player η μου φαινεται?

 

Σωστός. Εχεις καλό μάτι.;)

Δες γι'αυτό στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://www.avsite.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=5810&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

 

Kαι άλλη μια φώτο, εξωτερική αυτή την φορά του MG trophy μου.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/videomix/15608/454892/0/MG%2Cpanorama2.JPG

Link to comment
Share on other sites

Το MX-5 είναι καλύτερο αμάξι, όπως και να το δει κάποιος . Από όλες τις απόψεις. Ολοκληρωτικά, που λέμε. Ίσως στις επιταχύνσεις από στάση να έχει ελάχιστο προβάδισμα το MG, αλλά αυτό δε αρκεί σε καμία περίπτωση. Το MX-5 Νικόλα έχει υψηλότερα όρια πρόσφυσης από το MG παρόλο που το τελευταίο έχει κινητήρα στο κέντρο ( μην πέφτεις- όπως και άλλες φορές, π.χ. μπροστο-πισωκίνηση- στην παγίδα της θεωρίας ). Και δεν μας ενδιαφέρει τόσο η στιγμιαία μέγιστη πρόσφυση , αλλά η μέση τιμή της πρόσφυσης κατά την είσοδο και έξοδο από την στροφή. Εκεί, το MG δεν μπορεί να σταθεί απέναντι στο MX-5. Και εκτός αυτού, το MX-5 είναι και πιο παιχνιδιάρικο και πιο φιλικό. Ε, τι άλλο να ζητήσει κανείς;;; MX-5 δαγκωτό.

 

( έφυγα λίγο off topic, αλλά 1ον) τη γνώμη μου για την εμφάνιση την εξέφρασα προηγουμένως 2ον) πιστεύω πως δεν πρέπει πρωταρχικό κριτήριο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου να είναι μόνο η εμφάνιση )

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

2ον) πιστεύω πως δεν πρέπει πρωταρχικό κριτήριο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου να είναι μόνο η εμφάνιση )

 

Σωστο αυτο που λες αλλα η προσωπικη μου σειρα κριτηριων για την αγορα ενος αυτοκινητου ειναι:

1- Εξωτερικη Ομορφια

2- Εσωτερικη Ομορφια

3- Ποιοτητα υλικων του εσωτερικου

4- Ανεσεις εσωτερικου (ηχεια, καθισματα, δερματα κ.λ.π)

5- Φινιρισμα Εσωτερικου

6- Ποιοτητα/Αντοχη μηχανης (ΠΡΟΣΟΧΗ: Οχι επιδοσεις, επιταχυνσεις κ.λ.π)

 

Τονιζω οτι ειναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου αποψη :) Απο'κει και περα ο καθενας μπορει να διαθεσει τα χρημματα του σε οποιο μερος/σημειο του αυτοκινητου θελει να ειναι καλυτερο... Εγω πρωτα θα τα δωσω στην ομορφια και μετα σε ολα τα αλλα ;)

Link to comment
Share on other sites

Για δερματινα καθησματα μην απογοητευτεις αν δεν εχει καπιο αυτοκινιτο στα standard, αρκει να εχει αρκετη διαφορα απο τα αλλα ωστε να μπορεσεις να τα βαλεις εσυ. Οπως και για οπιοδηποτε αλλο κοματι του εσωτερικου η εξωτερικου. Αρκει να μην χρειαστει να ξοδεψεις παραπολλα. Επισης ενα κοματι που πρεπει να προσεξεις καθως σε "φτιαχνει" σαν οδηγο ειναι το τιμονι και το λεβιε ταχυτιτων.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν πέρνω θέση με αναλύσεις εως τώρα, απλά παραθέτω κάποιες φώτος. Μια και διάβασα όμως για τους χώρους, να σημειώσω οτι το MG έχει πολύ καλύτερο χώρο και απο S2000, πόσο μάλλον και απο ΜΧ5. Αυτό το τονίζω για άτομα άνω του 1.84. Εχω πάει πρίν αγοράσω, στις αντιπροσωπείες και κανένα απο τα άλλα 2 δεν με χώραγε. Στριμογνώμουνα. Στο MG ειναι άνετα τα πόδια μου και οχι στριμωγμένα - ενωμένα.:down:
Link to comment
Share on other sites

xalara to Mg pio aneto...to s2000 eina mallon k to pio mikro apo 8ema esoterikon xoron!!!!...den xero ti paizei omos k me ton neo mx5 pu bgike tora pu k kala einia ligo megalomeno se sxesh me to prohgumeno....
:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

παρολο που το trophy του φιλου με τα peerless και το EXAD ειναι πολυ ωραιο, θα προτιμησω ενα MX5......

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

xalara to Mg pio aneto...to s2000 eina mallon k to pio mikro apo 8ema esoterikon xoron!!!!...den xero ti paizei omos k me ton neo mx5 pu bgike tora pu k kala einia ligo megalomeno se sxesh me to prohgumeno....

Οπως έγραψε και ο ethnicnation, ας μην συγκρίνουμε το νέο ΜΧ5 μετο παλαιό ΜG. Εαν θέλουμε σύγκριση των νέων, ευχαρίστως.

 

http://www.uploadnext.com/v001/giannis_loytsa/pic_new_old_tfb.jpg

 

http://www.uploadnext.com/v001/giannis_loytsa/pic_project_viking2.jpg

 

Σε ενα χρόνο στους δρόμους.;)

Link to comment
Share on other sites

xalara to Mg pio aneto...to s2000 eina mallon k to pio mikro apo 8ema esoterikon xoron!!!!...den xero ti paizei omos k me ton neo mx5 pu bgike tora pu k kala einia ligo megalomeno se sxesh me to prohgumeno....

 

TΟ νέο MX5 είναι πιο άνετο εσωτερικά από το S2000.

 

Eίμαι 1,85 και στο S2000 χωρούσα just ενώ στο MX5 είχα το κάθισμα 1ή2 "κλικ" πριν το τέλος.

Επίσης το roll-bar του MX5 έχω την εντύπωση ότι μπορεί να καλύψει ψηλότερα άτομα από του S2000.

 

Εdit: Καλή φάση το νέο MG!:D

Link to comment
Share on other sites

thnx nickolas84!!!!...k ego auth thn entyposi eixa...bebaia apexo poly apo ta ypsi pu les k mono me arketes-mallon polles paraxoriseis 8a mporeso na katso sthn 8esh tu odhgou k na to apolauso san autokinito.....axxxx...mu fainetia mono se kana SLR 8a eimia aneta!!!!xexexexexe!;-pppppp
:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

:mad:

Δεν τα εχω δει κι ουτε πιστευω πως θα τα δω, αμεσως πηγα για την εκδοση -mid-... Πραγματικα "περιεργη" η κινηση της mazda να βγαλει το 2θεσιο με τασια... Ειναι δυνατον να παρει καποιος roadster με τασια; :wacko:

Παιδιά δεν ξέρς τι λέτε αλλά, το ΜΧ5 χρειάζεται τσιπ να φτάσει τα 125 άλογα για να περάσει ίσα ίσα ένα μαμίσιο TF115....

Link to comment
Share on other sites

:mad:

Παιδιά δεν ξέρς τι λέτε αλλά, το ΜΧ5 χρειάζεται τσιπ να φτάσει τα 125 άλογα για να περάσει ίσα ίσα ένα μαμίσιο TF115....

 

Τα τασια και η εξωτερικη εμφανιση που κολανε με το τσιπ;

Link to comment
Share on other sites

Ισως εκανε quote απλα για να συνεχισει την συζητηση... Ποιος ξερει... !

 

Anyway, ειδα το καινουριο MX-5 και δεν μου εκανε και ιδιαιτερη εντυπωση !

Μπορω να πω οτι περισσοτερο μου αρεσει το παλιο μοντελο, εχει περισσοτερη "αλητεια" μεσα του...

 

Υ.γ: Τελικα αγορασα το καινουριο μου αυτοκινητο, Cabrio κι αυτο, αλλα οχι roadster :cool: κι ετσι παραθετω απλα τις αποψεις μου σε αυτο το θεμα χωρις το κριτηριο της αγορας αυτοκινητου...

Link to comment
Share on other sites

To νέο mazda εσωτερικά ειναι πολύ βελτιωμένο.

Εξωτερικά, μια απο τα ίδια.Ειμαι περίεργος να δω την απάντηση της MG. Δεν ξέρω εαν οι παραπάνω pics του sakis ειναι αληθινές. Ομως φέρνει και λίγο σε fiat στα φώτα τα μπροστινά. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...