Jump to content

Vodafone Shops - Ειστε ευχαριστημενοι;


DJ_TEO
 Κοινοποίηση

Vodafone Shops - Ειστε ευχαριστημενοι ?  

336 members have voted

  1. 1. Vodafone Shops - Ειστε ευχαριστημενοι ?

    • ΝΑΙ
      162
    • ΟΧΙ
      174


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 181
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

 

Στο 13830 οι υπάλληλοι είναι πλήρως εκπαιδευμένοι!

 

 

Αχαχαχαχα, να σαι καλα με εκανες και γελασααααα:lol::lol:

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Εννοούσαν προφανώς 3 μήνες πλην του παρόντως! Κακέ... :p

 

Από κει και πέρα,χίλιες φορές να εξυπηρετείσαι από το myaccount ή απ'το 13830!Στο 13830 οι υπάλληλοι είναι πλήρως εκπαιδευμένοι!

 

Υ.Γ.:Πρόγραμμα χρήσης μπορείς να αλλάξεις και σε 1 μήνα,αρκεί να μεταβείς σε πρόγραμμα της ίδιας ομάδας!Παράδειγμα:έστω ότι σήμερα,24 Φλεβάρη,κάνω σύνδεση στο Οικονομικό 35 και το μετανιώσω!Από τις 24 Μαρτίου θα έχω το δικαίωμα να κατέβω σε πρόγραμμα,έως και το Οικονομικό 20 για παράδειγμα.Το οποίο έχει μεν χαμηλότερο πάγιο,αλλά ανήκει στην ίδια ομάδα με το Οικονομικό 35 και είναι επιτρεπτή η αλλαγή με την παρέλευση ενός μήνα μετά την αρχική σύνδεση! ;) Οπότε,μπορείς μ'ένα τηλεφώνημα στο 13830 να ενημερωθείς για τα προγράμματα και σε ποια ομάδα ανήκουν ώστε να κάνεις όποτε θες αλλαγή!Η αλλαγή γίνεται και απ'το myaccount και μάλιστα,αν κάνεις αλλαγή πριν τον 1 μήνα,θα σου εμφανίσει μήνυμα ότι δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία γιατί πρέπει να συμπληρωθεί τουλάχιστον 1 μήνας πριν μεταβείς σε χαμηλότερο πρόγραμμα ίδιας ομάδας!

Για να καταλαβεις τι εγινε ακριβως θα σου πω τι εγινε τοτε.Εxω συνδεση χρονια τωρα και πριν κανα μηνα με την προσφορα των 300 ευρω σκεφτηκα να το γυρισω με την γυναικα μου στο vodafone you and me 300 να τσιμπησω και την προσφορα.Πηγα εκει μου λεει οτι δεν μπορω αν αλλαξω το καρτοκινητο της γυναικας μου στο δικο μου μητρωο σε you and me να παρω την προσφορα μονο αν κανεις δευτερη συνδεση 30 και πανω.Αλλα μου λεει μπορεις σε 1 μηνα ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ του πρωτου λογαριασμου να το αλλαξεις και το δικο σου (εχω οικονομικο 200 ) και της γυναικας την καινουργια συνδεση ( 30 παγιο 190' χρονος ομιλιας) σε you and me περνοντας ετσι την προσφορα.Επειδη δεν την πολυπιστεψα γιατι τα ελεγε ετσι ψιλομπαχαλο πηρα μετα απο 2 μερες αφου μετετρεψα το καρτοκινητο σε δευτερη συνδεση στο δικο μου μητρωο συνδρομητη στο 13830 και μου ειπαν οτι μπορω μετα της 28 Απριλιου δηλαδη στην συμπληρωση 3 μηνων απο την μερα που εκανα την καινουργια συνδεση να μετατραπει σε YOU AND ME.Δικο μου παντως το λαθος δεν ειναι ... ειναι υποχρεωμενοι εκει μεσα να δινουν σωστες και αληθινες πληροφοριες και οχι να λενε οτι τους κατεβει για να κανουν απλα μια συνδεση...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Με μια κλήση στο 13830!Το έχω ρωτήσει αρκετές φορές!Θα τους πεις απλά να σου αναφέρουν εάν υπάρχει ιδιόκτητο κατάστημα της εταιρίας νστην Ξάνθη!
Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ. Δυστυχώς τις λίγες φορές που χρειάστηκε να πάω να ρωτήσω κάτι σε κατάστημα vodafone.. μου είπαν να πάρω τηλ στο 13830.

Εξυπηρέτηση είναι αυτό το πράγμα?

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ. Δυστυχώς τις λίγες φορές που χρειάστηκε να πάω να ρωτήσω κάτι σε κατάστημα vodafone.. μου είπαν να πάρω τηλ στο 13830.

Εξυπηρέτηση είναι αυτό το πράγμα?

Εξαρτάται τι ρώτησες. Πολλές φορές είναι καλύτερο να σε παραπέμπουν στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση από το να σου πουν πράγματα που δεν ισχύουν. Άλλο πωλητής και άλλο εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην γνωρίζουν? Και άντε εντάξει υπάρχουν πράγματα που δεν τα ξέρουν.. γιατί να μην πάρουν αυτοί τηλ στο cc να ρωτήσουν ώστε να με εξυπηρετήσουν? Και δεν είναι να πεις οτι είχαν κόσμο και δεν προλάβαιναν...

 

Για παράδειγμα προχθές το πρωί είχα πάει να ρωτήσω κάτι σχετικά με το vodafone mail. Ούτε που κοίταξε στον υπολογιστή μήπως βρει κάτι.. κι αν δεν βρει να πάρει ένα τηλ στο cc να μάθει και να μου πει. Κατευθείαν μου είπε πάρε τηλ στο 13830.

 

Αν αυτή δεν είναι η δουλειά τους τότε ποια είναι? Να εξοφλούν λογαριασμούς και να πουλάνε κινητά μόνο?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην γνωρίζουν? Και άντε εντάξει υπάρχουν πράγματα που δεν τα ξέρουν.. γιατί να μην πάρουν αυτοί τηλ στο cc να ρωτήσουν ώστε να με εξυπηρετήσουν? Και δεν είναι να πεις οτι είχαν κόσμο και δεν προλάβαιναν...

 

Για παράδειγμα προχθές το πρωί είχα πάει να ρωτήσω κάτι σχετικά με το vodafone mail. Ούτε που κοίταξε στον υπολογιστή μήπως βρει κάτι.. κι αν δεν βρει να πάρει ένα τηλ στο cc να μάθει και να μου πει. Κατευθείαν μου είπε πάρε τηλ στο 13830.

 

Αν αυτή δεν είναι η δουλειά τους τότε ποια είναι? Να εξοφλούν λογαριασμούς και να πουλάνε κινητά μόνο?

 

Στο λέω γιατι μου έχει τύχει να ρωτήσω και εγώ κάτι και σε κατάστημα Vodafone και σε κατάστημα Wind σχετικά με το internet σε roaming. Από το "κόκκινο" κατάστημα με παρέπεμψαν στο 13830, κάτι που μου κακοφάνηκε αρχικώς, στη Wind μου απάντησαν αλλά αυτό που μου είπαν ήταν λάθος.

 

Θέλω να πω πως οι πωλητές είναι εκπαιδευμένοι στην πώληση συσκευών και προγραμμάτων της εταιρείας ενώ η εκπαίδευση που έχουν στη λειτουργία των υπηρεσιών είναι ελάχιστη (θα τη χαρακτήριζα βασική). Πόσο μάλλον στα μη-ιδιόκτητα καταστήματα. Αντίθετα οι άνθρωποι που σου απαντούν στην εξυπηρέτηση πελατών είναι καταρτισμένοι στη λειτουργία όλων των υπηρεσιών της εταιρείας, έχοντας μάλιστα και εξειδικευμένα τμήματα για ορισμένες υπηρεσίες. Προφανώς η πληροφόρηση που θα λάβεις από εκεί θα είναι πιο έγκυρη, πιο γρήγορη και πιο εύκολη για σένα (μια κλήση).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μιλάω για μεμονωμένα περιστατικά.. αλλά γενικώς την "εξυπηρέτηση" που κάνουν. Ούτε είπα να έχουν άριστες γνώσεις για τα πάντα.

 

Αυτό το κακό όμως να σε ξεφορτώνονται λέγοντάς σου να καλέσεις στο 13830 είναι πραγματικά εκνευριστικό. Εφόσον από τον υπολογιστή τους έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των υπηρεσιών που είναι περισσότερες από αυτές που αναφέρει το site.. ποιος ο λόγος να μην το ψάξουν για 1 λεπτό?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ.Πέρα του ότι κάνουν μια ώρα να σε εξυπηρετήσουν,είναι στούρνα και δε ξέρουν τίποτα...Ακόμα,δεν απαντάνε και στα τηλέφωνα...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μιλάω για μεμονωμένα περιστατικά.. αλλά γενικώς την "εξυπηρέτηση" που κάνουν. Ούτε είπα να έχουν άριστες γνώσεις για τα πάντα.

 

Αυτό το κακό όμως να σε ξεφορτώνονται λέγοντάς σου να καλέσεις στο 13830 είναι πραγματικά εκνευριστικό. Εφόσον από τον υπολογιστή τους έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των υπηρεσιών που είναι περισσότερες από αυτές που αναφέρει το site.. ποιος ο λόγος να μην το ψάξουν για 1 λεπτό?

Δεν διαφωνώ. Απλώς αυτό που λέω είναι ότι η εξυπηρέτηση από το 13830 εκ τν πραγμάτων θα είναι καλύτερη. Πάντως μου έχει τύχει σε κάποια καταστήματα να μη με παραπέμψουν στο 13830 και να με εξυπηρετήσουν κανονικά. Είναι και το που θα πεσεις. Εχω μάλιστα υπόψη μου κάποια, νομίζω τα περισσότερα είναι ιδιόκτητα.

Εγώ δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ.Πέρα του ότι κάνουν μια ώρα να σε εξυπηρετήσουν,είναι στούρνα και δε ξέρουν τίποτα...Ακόμα,δεν απαντάνε και στα τηλέφωνα...

Αυτό δεν ισχύει σε όλα τα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Για συνδεσεις και μονο Οκ ειναι αλλα δεν υπαρχουν κινητα για να αγορασεις η να παρεις με συνδεση ειναι αδεια τα καταστηματα της Vodafone!!!Η βοδαφονε δεν εχει ουτε τα μισα κινητα του εμποριου!Η να το πω στην εμπορικη γλωσσα δεν εχουν κωδικους!!!
Link to comment
Share on other sites

Για συνδεσεις και μονο Οκ ειναι αλλα δεν υπαρχουν κινητα για να αγορασεις η να παρεις με συνδεση ειναι αδεια τα καταστηματα της Vodafone!!!Η βοδαφονε δεν εχει ουτε τα μισα κινητα του εμποριου!Η να το πω στην εμπορικη γλωσσα δεν εχουν κωδικους!!!

 

αυτό ακριβως.κ νομίζω το κάνουν επίτηδες.να δώσω ενα παραδειγμα.χθες πηγα να παρω μια θηκη για το iphone και ηταν ενας κυριος,ο οποιος ειχε επιδοτηση 430 ευρώ.παρήγγειλε κινητά και την κάλυψε όλη την επιδότηση,αλλα και καλά η βονταφον,"ολως περιεργως",ειχε ελλειη και των 5 συσκευών.Αποτέλεσμα?Να έρθουν μετά από καιρό οι συσκευές κ μέσα σε αυτο το διαστημα η επιδοτηση να πεφτει κ να πεεεφτει,και να εχει φτασει τα 275 ευρω...

Link to comment
Share on other sites

αυτό ακριβως.κ νομίζω το κάνουν επίτηδες.να δώσω ενα παραδειγμα.χθες πηγα να παρω μια θηκη για το iphone και ηταν ενας κυριος,ο οποιος ειχε επιδοτηση 430 ευρώ.παρήγγειλε κινητά και την κάλυψε όλη την επιδότηση,αλλα και καλά η βονταφον,"ολως περιεργως",ειχε ελλειη και των 5 συσκευών.Αποτέλεσμα?Να έρθουν μετά από καιρό οι συσκευές κ μέσα σε αυτο το διαστημα η επιδοτηση να πεφτει κ να πεεεφτει,και να εχει φτασει τα 275 ευρω...

 

ανεβαινει με ενα τηλεφωνημα παλι σε 5 λεπτα

αν δε ξερετε μη μιλατε πια

 

για ονομα που ολα σας φταινε

:X
Link to comment
Share on other sites

ανεβαινει με ενα τηλεφωνημα παλι σε 5 λεπτα

αν δε ξερετε μη μιλατε πια

 

για ονομα που ολα σας φταινε

 

Επειδη ξερουμε ΜΙΛΑΜΕ μπλιπ!Εσυ μαλλον δεν τα λες σωστα!

 

Με το τηλ.το ξερω και εγω και με την γνωστη απειλη φορητοτητας για να παρουν τα ισια τους στη βοδαφονε τα εχω κανει και εγω!

 

1)Ο πελατης εφοσον παει στο μαγαζι και ρωταει για την επιδοτηση θα επρεπε να του λενε min-max της επιδοτησης και να τελειωνει εκει η ιστορια και οχι να κανει το τηλ. που αναφερεσαι οπως στη λαικη με τα παζαρια ΕΛΕΟΣ ΓΥΦΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ αν δειτε τι παζαρια τους κανω με τις επιδοτησεις και ειδικα με ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!

 

2)Στα καταστηματα δεν τους λενε παρτε τηλ. την vodafone για καλυτερη επιδοτηση και ετσι ο κοσμος παιρνει αυτο που τους λενε οι δηθεν ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ/ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ/ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΟΝ καταστηματων vodafone!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ξερουμε ΜΙΛΑΜΕ μπλιπ!Εσυ μαλλον δεν τα λες σωστα!

 

Με το τηλ.το ξερω και εγω και με την γνωστη απειλη φορητοτητας για να παρουν τα ισια τους στη βοδαφονε τα εχω κανει και εγω!

 

1)Ο πελατης εφοσον παει στο μαγαζι και ρωταει για την επιδοτηση θα επρεπε να του λενε min-max της επιδοτησης και να τελειωνει εκει η ιστορια και οχι να κανει το τηλ. που αναφερεσαι οπως στη λαικη με τα παζαρια ΕΛΕΟΣ ΓΥΦΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ αν δειτε τι παζαρια τους κανω με τις επιδοτησεις και ειδικα με ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!

 

2)Στα καταστηματα δεν τους λενε παρτε τηλ. την vodafone για καλυτερη επιδοτηση και ετσι ο κοσμος παιρνει αυτο που τους λενε οι δηθεν ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ/ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ/ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΟΝ καταστηματων vodafone!!!

 

 

Εχεσε η αγελαδα την ουρα της και θελει να σκατωσει και τους αλλους!!!

Ημαρτον...λιγη αξιοπρεπεια δεν βλαπτει...

Unbox Your Phone
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ξερουμε ΜΙΛΑΜΕ μπλιπ!Εσυ μαλλον δεν τα λες σωστα!

 

Με το τηλ.το ξερω και εγω και με την γνωστη απειλη φορητοτητας για να παρουν τα ισια τους στη βοδαφονε τα εχω κανει και εγω!

 

1)Ο πελατης εφοσον παει στο μαγαζι και ρωταει για την επιδοτηση θα επρεπε να του λενε min-max της επιδοτησης και να τελειωνει εκει η ιστορια και οχι να κανει το τηλ. που αναφερεσαι οπως στη λαικη με τα παζαρια ΕΛΕΟΣ ΓΥΦΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ αν δειτε τι παζαρια τους κανω με τις επιδοτησεις και ειδικα με ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!

 

2)Στα καταστηματα δεν τους λενε παρτε τηλ. την vodafone για καλυτερη επιδοτηση και ετσι ο κοσμος παιρνει αυτο που τους λενε οι δηθεν ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ/ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ/ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΟΝ καταστηματων vodafone!!!

 

Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Αν δεν κάνω λάθος πιο πάνω έγινε αναφορά στο τι γίνεται στη περίπτωση που μέχρι να έρθουν οι συσκευές πέσει η επιδότηση. Εκεί προφανώς ο πελάτης έχει παράπονο που έπεσε η επιδότηση και με ένα τηλεφώνημα το θέμα διευθετείται αμέσως.

 

Τα "παζάρια" που γίνονται στις win back προσφορές και οι αυξήσεις των επιδοτήσεων είναι άλλο θέμα. Είναι πολιτική που ακολουθείται και από τις τρεις εταιρείες. Πολλές φορές μάλιστα σε ορισμένους πελάτες την ανεβάζουν αμέσως όταν καλέσουν χωρίς παρακάλια και απειλές για φορητότητες. Μπορεί εσάς να σας φένεται γυφτιά (και σε κάποιο βαθμό να είναι) έτσι όμως λειτουργεί ο ανταγωνισμός στις επιδοτήσεις οι οποίες αλλάζουν συνέχεια. Γιατι αν π.χ η Vodafone μου βγάζει τη Χ επιδότηση και η wind λόγω προσωρινής προσφοράς μου δίνει 2Χ για να γίνω πελάτης της, που είναι το κακό να παραπονεθώ στη Vodafone και τελικά να μου δώσει 3Χ?

 

Αν εσάς δεν σας αρέσει η διαδικασία αυτή πάρτε την επιδότηση που σας δίνουν που είναι και η κανονική.

 

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατι τέτοιο μένος εναντίον των υπαλλήλων των καταστημάτων. Τα παιδιά που δουλεύουν ως πωλητές στα καταστήματα αυτά τι σας φταίνε? Τη πολιτική της εταιρείας ακολουθούν...

Link to comment
Share on other sites

Να απαντησω στο φιλο PHOENIEX και στο φιλο BORED!

 

Αξιοπρεπεια στη VODAFONE-COSMOTE-WIND μα για πιο λογο?Να μην αναφερθω στις ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ και πολλα αλλα!ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΝΑΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΟΧΙ!

 

Δεν υπαρχει μενος εναντιον των υπαλληλων αλλα εναντιον της πολιτικης της εταιρειας που προσλαμβανει ασχετα ατομα η τουλαχιστον δεν φροντιζει να τα εκπαιδευεσει σωστα.Εγω εχω προσωπικη εμπειρια η πρωην κοπελα μου ειχε πιασει δουλεια σε vodafoneshop μονο επειδη ειχε γνωστο και δεν ηξερε τι ειναι GPRS και πολλα αλλα και της εκανα εγω φροντιστηρια τις πρωτες ημερες αν θελετε μπορω να σας πω και αλλα πολλα που ξερω ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ EΥΘΗΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που θα την πληρωσει ο καθε πελατης με τα νευρα του!!!

Link to comment
Share on other sites

Να απαντησω στο φιλο PHOENIEX και στο φιλο BORED!

 

Αξιοπρεπεια στη VODAFONE-COSMOTE-WIND μα για πιο λογο?Να μην αναφερθω στις ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ και πολλα αλλα!ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΝΑΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΟΧΙ!

 

Δεν υπαρχει μενος εναντιον των υπαλληλων αλλα εναντιον της πολιτικης της εταιρειας που προσλαμβανει ασχετα ατομα η τουλαχιστον δεν φροντιζει να τα εκπαιδευεσει σωστα.Εγω εχω προσωπικη εμπειρια η πρωην κοπελα μου ειχε πιασει δουλεια σε vodafoneshop μονο επειδη ειχε γνωστο και δεν ηξερε τι ειναι GPRS και πολλα αλλα και της εκανα εγω φροντιστηρια τις πρωτες ημερες αν θελετε μπορω να σας πω και αλλα πολλα που ξερω ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ EΥΘΗΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που θα την πληρωσει ο καθε πελατης με τα νευρα του!!!

 

Το θέμα είναι ότι στα franchise καταστήματα είναι δεδομένο πως το τελευταίο λόγο στη πρόσληψη προσωπικού τον έχει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος. Και αυτό πίστεψε με συμβαίνει και στη Vodafone και στη Wind και στο Γερμανό και στη Forthnet. Σαφέστατα και διαφωνώ με τη πολιτική αυτή, όμως έτσι είναι. Όσο για την εκπαίδευση που λαμβάνουν οι άνθρωποι αυτοί (για την οποία δεν φταίνε οι ίδιοι) θα έπρπεπε σίγουρα να είναι καλύτερη, δυστυχώς όμως και πάλι, αν το αφεντικό σου δεν είναι η ίδια η εταιρεία αλλά ένας άσχετος που τον ενδιαφέρει μόνο το κέρδος είναι δεδομένο ότι θα υπάρχουν συνέπειες στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Γι'αυτό και όποτε έχω επισκεφτεί ιδιόκτητο κατάστημα των παραπάνω εταιρειών η εξυπηρέτηση που είχα ήταν άψογη, σε αντίθεση με τα franchise...

 

Tι σχέση όμως έχει η κατάρτιση των πωλητών με τη πολιτική και των τριών εταιρειών πάνω στις επιδοτήσεις και πόσο μάλλον με τις υποκλοπές δεν καταλαβαίνω...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Bored εχουν μεγαλη σχεση και ολα που ανεφερες καταληγουν στο τελος στην σχεση μεταξυ VODAFONE-+ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ αλλα ειμαστε εκτος θεματος αν θες συνεχιζουμε την κουβεντα αλλου!Μου κανει εντυπωση παντως ποσο ευκολα δεχεστε ολα τα στραβα γυρω σας και αντι να τα δειχνετε προσπαθειτε να τα δικαιολογεισετε.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Bored εχουν μεγαλη σχεση και ολα που ανεφερες καταληγουν στο τελος στην σχεση μεταξυ VODAFONE-+ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ αλλα ειμαστε εκτος θεματος αν θες συνεχιζουμε την κουβεντα αλλου!Μου κανει εντυπωση παντως ποσο ευκολα δεχεστε ολα τα στραβα γυρω σας και αντι να τα δειχνετε προσπαθειτε να τα δικαιολογεισετε.

 

O.k λοιπόν καταλήγουμε δηλαδή στο ότι η σχέση της Vodafone με τη κυβέρνηση φταίει για την εξυπηρέτηση μου στο κατάστημα και την επιδότηση, μάλιστα...:wacko:

Link to comment
Share on other sites

O.k λοιπόν καταλήγουμε δηλαδή στο ότι η σχέση της Vodafone με τη κυβέρνηση φταίει για την εξυπηρέτηση μου στο κατάστημα και την επιδότηση, μάλιστα...:wacko:

 

Ακριβως και αυτο ισχυει και σε αλλους κλαδους γιατι τιποτα δεν δουλευει σωστα απλα αυτα που εχω να πω τα ξερουν απλα επειδη ο κοσμος δεν αντιδρα δεν αντιδρουν και αυτοι οπως μου ειχε πει και 1 πρωην υπουργος!Ιστορια μεγαλη τουλαχιστον για μενα που εδω και χρονια ανακατευομαι σε διαφορα θεματα!

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορουμε να μαθουμε που ακριβως υπαρχουν ιδιοκτητα καταστηματα vodafone και οχι franchise???
Link to comment
Share on other sites

Πως μπορουμε να μαθουμε που ακριβως υπαρχουν ιδιοκτητα καταστηματα vodafone και οχι franchise???

 

Πάρε στο 13830 και ρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...