Jump to content

Samsung Galaxy S25+


amyroukai
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

15 minutes ago, konakis said:

Καλοδούλευτα, ιδανικό μέγεθος πια εδώ που έχουν φτάσει οι συσκευές...το απλό της σειράς το θεωρώ όντως μικρό ενώ το ουλτρα γνωρίζουμε όλοι μας εξαρχής ότι έχουμε να κάνουμε με μια μεγάλη συσκευή η οποία θέλει χρόνο για να την συνηθίσει κάποιος κι έτσι μένει το πλας η ιδανική ισορροπία μεταξύ όλων...

Ευχαριστώ

Ναι σωστά έτσι είναι το ultra παρα είναι μεγάλο για την καθημερινότητα μου και  το απλο s25 αρκετά ποιο μικρο οπότε το plus ενώνει αυτούς τους δυο κόσμους  

Το s21 fe είχε το ιδανικο μέγεθος για εμενα  

Σκεφτόμουν και για το s25 fe δεν με χαλούσε καθόλου αν ήταν λίγο διαφορετικά τα δεδομένα  

Αλλά που πας ρε Samsung με 840 αρχική τιμολόγηση με hardware παλιο  και ΜΟΝΟ 8gb ram 

Για εμένα το μεγαλύτερο φαουλ  σε αυτά  χρήματα ήταν η ram  έπρεπε να είχε παραπάνω και ας κρατούσε το υπόλοιπο hardware δεν με πείραζε προσκοπικά 

Η συσκευή είναι καταδικασμένη από υποστήριξη  software,τα 7 χρονιά είναι εντελώς αστείο γιατί η ram θα είναι ανεπαρκείς  

Παράδειγμα η τελευταία  έκδοση στο s21 fe εινα εντελως γυμνη στα 4 χρονιά φαντάσου στα 7  αν κρατήσει κάποιος τόσο την συσκευή 

Πολύ κακη τιμολόγηση το s25 fe φέτος για την υλοποίηση του  

Link to comment
Share on other sites

To έχω πασάρει εδώ και καιρό το 21fe στην κόρη μου που πάει λύκειο όποτε το κοιτάω το νοσταλγώ ιδανικό μέγεθος... έχω δύο μεγάλα τηλέφωνα πια s23u & 15T Pro Xiaomi απλά επειδή είμαι με το ουλτρα πάνω από δύο χρόνια οτιδήποτε άλλο μου φαίνεται - φυσιολογικό "κανονικό" σαν μέγεθος 🤭 όλα θέμα συνήθειας είναι, πριν τρία χρόνια περίπου όσο και να με παρακαλούσε κάποιος για το ουλτρα εννοείται πως δεν θα το επέλεγα, τώρα πια δύσκολα θα αποχωριστώ μια τέτοια πλούσια οθόνη σε πληροφορία σε ανάλυση κλπ 

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, konakis said:

To έχω πασάρει εδώ και καιρό το 21fe στην κόρη μου που πάει λύκειο όποτε το κοιτάω το νοσταλγώ ιδανικό μέγεθος... έχω δύο μεγάλα τηλέφωνα πια s23u & 15T Pro Xiaomi απλά επειδή είμαι με το ουλτρα πάνω από δύο χρόνια οτιδήποτε άλλο μου φαίνεται - φυσιολογικό "κανονικό" σαν μέγεθος 🤭 όλα θέμα συνήθειας είναι, πριν τρία χρόνια περίπου όσο και να με παρακαλούσε κάποιος για το ουλτρα εννοείται πως δεν θα το επέλεγα, τώρα πια δύσκολα θα αποχωριστώ μια τέτοια πλούσια οθόνη σε πληροφορία σε ανάλυση κλπ 

Εγω εχω και το s25 ultra παραλληλα.Εχω συνηθισει το μεγεθος αν και το s25 ultra εχει πολυ καλο πιασιμο σε σχεση με s24 ultra...Το s25 plus ειναι τελειο σε μεγεθος και αναλογια οθονης συσκευης.Πολυ ντορος για το xiaomi 15t pro...Ηταν να το παρω αντι του s25 plus που το πηρα στα 745 και εδωσα το s23 plus γυρω στα 300 αλλα με κερδισε η ασφαλεια και η συνηθεια στην samsung..θελω να μου πεις την γνωμη σου για το xiaomi 15t pro εναντι του s25 plus..καποιοι you tubers εκθειασαν το xiaomi και ειπαν οτι ειναι αστεια καλυτερο απο s25 plus...

Edited by Kanellos1978
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία τέσσερα πέντε χρόνια δουλεύω ταυτόχρονα δύο συσκευές κι όταν έχω αμφιβολίες και δισταγμούς φτάνω και για μικρά χρονικά διαστήματα να χρησιμοποιώ και τρία τηλέφωνα για να καταλήξω. Νομίζω πως η επιλογή σου είναι μια χαρά. Όλα είναι θέμα συνήθειας και υποκειμενικό για τον καθένα. Εμένα δηλαδή μου αρέσει το Hyper OS που είμαι εξοικειωμένος με αυτό οπότε η εναλλαγή μεταξύ oneUi και Hyper OS  με ευχαριστεί γιατί δεν το βαριέσαι. Όσον αφορά κάμερες ( που προσωπικά δεν δίνω ιδιαίτερη βάση πια) το 15Τ προ είναι εξαιρετικό με μια ατέλειωτη μπαταρία πολύ όμορφο για τα γούστα μου σε εμφάνιση και δεν του λείπει τίποτα... ασύρματη φόρτιση μεταλλική premium κατασκευή, περισκοπικός φακός για τους απαιτητικούς. Η οθόνη του είναι πάρα πολύ καλή όμως δεν φτάνει την ανάλυση και την διαύγεια του ουλτρα, όπως επίσης πιο ισοβαρής δηλαδή πιο σωστά κατανεμημένο το βάρος του ουλτρα σε σχέση με το 15Τ προ. Εδώ να σημειώσω ότι το απλό Xiaomi 15T είναι πούπουλο πολύ πιο ελαφρύ σε αίσθηση και κράτημα στο χέρι. Εν ολίγοις με 500 ευρώ που έδωσα για σφραγισμένο 15Τ pro 12/512 είναι μια παραπάνω από τίμια αγορά και κάτι που ξέχασα με τον 67αρι φορτιστή το κινητό σε μερικά λεπτά κάνει φόρτιση από πενήντα σε ογδόντα χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να σηκώνει θερμοκρασία, γύρω στους 32 με 34 βαθμούς αυτή την εποχή και σε χρόνο λιγότερο από πέντε λεπτά....

Κι ένα Vs με το 24 ultra που όμως όπως ανέφερα δεν συμμερίζομαι την επιλογή του 15Τ pro ως καλύτερη οθόνη που βγάζει (πιθανόν λόγω 144hz) όμως σε επιδόσεις και σε πραγματική καθημερινή χρήση ο Κινέζος σκοτώνει και είναι κοντά και με το ουλτρα 25 

https://nanoreview.net/en/phone-compare/xiaomi-15t-pro-vs-samsung-galaxy-s24-ultra

https://nanoreview.net/en/phone-compare/xiaomi-15t-pro-vs-samsung-galaxy-s25-ultra

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, konakis said:

Τα τελευταία τέσσερα πέντε χρόνια δουλεύω ταυτόχρονα δύο συσκευές κι όταν έχω αμφιβολίες και δισταγμούς φτάνω και για μικρά χρονικά διαστήματα να χρησιμοποιώ και τρία τηλέφωνα για να καταλήξω. Νομίζω πως η επιλογή σου είναι μια χαρά. Όλα είναι θέμα συνήθειας και υποκειμενικό για τον καθένα. Εμένα δηλαδή μου αρέσει το Hyper OS που είμαι εξοικειωμένος με αυτό οπότε η εναλλαγή μεταξύ oneUi και Hyper OS  με ευχαριστεί γιατί δεν το βαριέσαι. Όσον αφορά κάμερες ( που προσωπικά δεν δίνω ιδιαίτερη βάση πια) το 15Τ προ είναι εξαιρετικό με μια ατέλειωτη μπαταρία πολύ όμορφο για τα γούστα μου σε εμφάνιση και δεν του λείπει τίποτα... ασύρματη φόρτιση μεταλλική premium κατασκευή, περισκοπικός φακός για τους απαιτητικούς. Η οθόνη του είναι πάρα πολύ καλή όμως δεν φτάνει την ανάλυση και την διαύγεια του ουλτρα, όπως επίσης πιο ισοβαρής δηλαδή πιο σωστά κατανεμημένο το βάρος του ουλτρα σε σχέση με το 15Τ προ. Εδώ να σημειώσω ότι το απλό Xiaomi 15T είναι πούπουλο πολύ πιο ελαφρύ σε αίσθηση και κράτημα στο χέρι. Εν ολίγοις με 500 ευρώ που έδωσα για σφραγισμένο 15Τ pro 12/512 είναι μια παραπάνω από τίμια αγορά και κάτι που ξέχασα με τον 67αρι φορτιστή το κινητό σε μερικά λεπτά κάνει φόρτιση από πενήντα σε ογδόντα χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να σηκώνει θερμοκρασία, γύρω στους 32 με 34 βαθμούς αυτή την εποχή και σε χρόνο λιγότερο από πέντε λεπτά....

Κι ένα Vs με το 24 ultra που όμως όπως ανέφερα δεν συμμερίζομαι την επιλογή του 15Τ pro ως καλύτερη οθόνη που βγάζει (πιθανόν λόγω 144hz) όμως σε επιδόσεις και σε πραγματική καθημερινή χρήση ο Κινέζος σκοτώνει και είναι κοντά και με το ουλτρα 25 

https://nanoreview.net/en/phone-compare/xiaomi-15t-pro-vs-samsung-galaxy-s24-ultra

https://nanoreview.net/en/phone-compare/xiaomi-15t-pro-vs-samsung-galaxy-s25-ultra

Ισως καποια στιγμη δοκιμασω και προς xiaomi μερια αν και εχω βολευτει με ultra και plus η αληθεια ειναι...θα τσεκαρω και το νεο s26 ultra και θα δω...βεβαια το s25 plus ειναι το ιδανικο σε μεγεθος και με βολευει αφανταστα...οσο για το s25 ultra ειναι φοβερη συσκευη...

Link to comment
Share on other sites

On 22/11/2025 at 8:55 ΠΜ, konakis said:

Τα τελευταία τέσσερα πέντε χρόνια δουλεύω ταυτόχρονα δύο συσκευές κι όταν έχω αμφιβολίες και δισταγμούς φτάνω και για μικρά χρονικά διαστήματα να χρησιμοποιώ και τρία τηλέφωνα για να καταλήξω. Νομίζω πως η επιλογή σου είναι μια χαρά. Όλα είναι θέμα συνήθειας και υποκειμενικό για τον καθένα. Εμένα δηλαδή μου αρέσει το Hyper OS που είμαι εξοικειωμένος με αυτό οπότε η εναλλαγή μεταξύ oneUi και Hyper OS  με ευχαριστεί γιατί δεν το βαριέσαι. Όσον αφορά κάμερες ( που προσωπικά δεν δίνω ιδιαίτερη βάση πια) το 15Τ προ είναι εξαιρετικό με μια ατέλειωτη μπαταρία πολύ όμορφο για τα γούστα μου σε εμφάνιση και δεν του λείπει τίποτα... ασύρματη φόρτιση μεταλλική premium κατασκευή, περισκοπικός φακός για τους απαιτητικούς. Η οθόνη του είναι πάρα πολύ καλή όμως δεν φτάνει την ανάλυση και την διαύγεια του ουλτρα, όπως επίσης πιο ισοβαρής δηλαδή πιο σωστά κατανεμημένο το βάρος του ουλτρα σε σχέση με το 15Τ προ. Εδώ να σημειώσω ότι το απλό Xiaomi 15T είναι πούπουλο πολύ πιο ελαφρύ σε αίσθηση και κράτημα στο χέρι. Εν ολίγοις με 500 ευρώ που έδωσα για σφραγισμένο 15Τ pro 12/512 είναι μια παραπάνω από τίμια αγορά και κάτι που ξέχασα με τον 67αρι φορτιστή το κινητό σε μερικά λεπτά κάνει φόρτιση από πενήντα σε ογδόντα χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να σηκώνει θερμοκρασία, γύρω στους 32 με 34 βαθμούς αυτή την εποχή και σε χρόνο λιγότερο από πέντε λεπτά....

Κι ένα Vs με το 24 ultra που όμως όπως ανέφερα δεν συμμερίζομαι την επιλογή του 15Τ pro ως καλύτερη οθόνη που βγάζει (πιθανόν λόγω 144hz) όμως σε επιδόσεις και σε πραγματική καθημερινή χρήση ο Κινέζος σκοτώνει και είναι κοντά και με το ουλτρα 25 

https://nanoreview.net/en/phone-compare/xiaomi-15t-pro-vs-samsung-galaxy-s24-ultra

https://nanoreview.net/en/phone-compare/xiaomi-15t-pro-vs-samsung-galaxy-s25-ultra

500 ευρώ για σφραγισμένο xiaomi 15t pro πως προκύπτει?

Link to comment
Share on other sites

Είχα την τύχη να το βρω σε γνωστό site τεχνολογίας πριν λίγες ημέρες... και τώρα βγαίνει με αποφορολόγηση λίγο πάνω από 550 ευρώ... υπάρχουν κι άλλες αγγελίες πάντως 😏

Edited by konakis
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Παιδες παρέλαβα εχθές,πρώτες εντύπωσες στο λίγο που ασχολήθηκα σε σχέση με το s21 fe και το tab s9 με τον gen 2 (Από άποψη δυναμης)

Από άποψη μενού είναι σαν εχω την ιδια συσκευή εκτός τις εξτρά προσθήκες  λογικο αυτό

Η κάμερα στα λίγα δείγματα δείχνει οκ 

Εκεί που η διαφορά είναι μεγάλη και είναι η ουσιαστική αναβάθμιση για το s25 είναι η cpu όχι μόνο στο άνοιγμα εφαρμογών αλλά και στην εγκατάσταση των ενημερώσεων λογισμικού και  σε σχέση με το tab s9 που είναι ταχύτατο ολη η διαδικασία γίνεται πολύ γρηγορα    

 

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, dkon84 said:

Η ενημέρωση συστήματος google play  σε εσάς που βρίσκεται. Εμένα είναι ακόμα Ιουλίου 

Κανένας?

Link to comment
Share on other sites

Μην αγχώνεστε έτσι γίνεται συνήθως στις συσκευές της Samsung "κολλάει " για ένα χρονικό διάστημα, συνήθως 3 με 5 μήνες ,κάνε χειροκίνητη την ενημέρωση ίσως να το αναβαθμίσει. Και στο 23αρι ούλτρα που έχω Αυγούστου είναι 

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Τρία wallpaper που έκανα με το Nano banana για το s25 plus οποίος θέλει τα χρησιμοποιεί 

Αν δεν ανέβουν όλα σε αυτό το post θα τα ανεβάσω ξεχωριστά 

1764184176341.jpg

1764183887691.jpg

1764184241051.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 25/11/2025 at 11:27 ΠΜ, dkon84 said:

Η ενημέρωση συστήματος google play  σε εσάς που βρίσκεται. Εμένα είναι ακόμα Ιουλίου 

1 Σεπτεμβρίου, χειροκίνητη αναβάθμιση, δεν θυμάμαι πότε την έκανα 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αριθμός κατασκευής : S936BXXS7BYKS

Έκδοση Android : B(Android 16)

Ημερομηνία κυκλοφορίας : 2025-12-11

Επίπεδο επιδιόρθωσης ασφαλείας : 2025-12-01

• Ασφάλεια

Η συσκευή προστατεύεται με βελτιωμένη ασφάλεια.

 

Αυτές οι αλλαγές ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο, τη χώρα ή την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που διαχειρίζεται το περιβάλλον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/12/2025 at 9:29 ΠΜ, dkon84 said:

Τι γίνεται ρε παιδιά. Ακόμα Ιουλίου. Πρώτη φορά τόσο πισω

Ακόμα Ιουλίου. Τι γίνεται ρε παιδιά 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Συνεχίζει να δουλεύει υποδειγματικά η συσκευή και με τα τελευταία updates. Θα ήθελα λίγο καλύτερη μπαταρία αλλά έχω 2 κάρτες, το χρησιμοποιώ και συνέχεια λόγω δουλειάς οπότε ίσως είμαι υπερβολικός...

Επίσης fyi κάτι που διάβασα σε άλλο thread και δεν γνώριζα, οι κάτοχοι της συσκευής δικαιούμαστε 6 μήνες Google Gemini pro subscription με 0€.

Τα λέμε στο επόμενο update~

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Sofos_5 said:

Συνεχίζει να δουλεύει υποδειγματικά η συσκευή και με τα τελευταία updates. Θα ήθελα λίγο καλύτερη μπαταρία αλλά έχω 2 κάρτες, το χρησιμοποιώ και συνέχεια λόγω δουλειάς οπότε ίσως είμαι υπερβολικός...

Επίσης fyi κάτι που διάβασα σε άλλο thread και δεν γνώριζα, οι κάτοχοι της συσκευής δικαιούμαστε 6 μήνες Google Gemini pro subscription με 0€.

Τα λέμε στο επόμενο update~

Είναι σφαίρα,πολύ ωραία η συσκευή σε όλα της και η μπαταρία βγάζει άνετα μια μέρα

Επίσης και στο one drive τα 100 gb 

Link to comment
Share on other sites

γενικά εάν κάποιος συγκρίνει σβελταδα μεταξύ όλης της σειράς s25 υπολείπεται σε κάτι το s25 η το s25+ από το ultra; 

Link to comment
Share on other sites

On 26/1/2026 at 9:18 ΜΜ, ilka71 said:

γενικά εάν κάποιος συγκρίνει σβελταδα μεταξύ όλης της σειράς s25 υπολείπεται σε κάτι το s25 η το s25+ από το ultra; 

Επειδή όλα αυτά τα χρόνια η samsung θεωρεί ναυαρχίδα της μόνο το ultra και εκεί ρίχνει όλο το βάρος της, λογικά όλο και κάτι θα λείπει από τις μικρές σειρές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βίντεο στο YouTube, νομίζω ένας που λέγεται appX, λέει ότι η Samsung έχει σταματήσει τις ενημερώσεις του play από φόβο ασυμβατότητας με το oneUI. Η υπόθεση του ήταν ότι θα το φέρουν σε πιο σύγχρονη εκδοχή με το 8.5

 

Το αστείο είναι ότι άναψα το 20fe και ενημερώθηκε στον Νοέμβριο 2025. Το 25+ παραμένει Σεπτέμβριο 2025. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Βλεπωντας τα νεα s26 και ειδικα το s26 plus με exynos και πιο αδυναμο επεξεργαστη οσοι θελουν να αγορασουν plus μοντελο το s25 plus ειναι μονοδρομος....Εγω ειμαι αρκετα ικανοποιημενος με το s25 plus

Edited by Kanellos1978
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...