Jump to content

Oppo Find X8 Pro


billias7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 ώρα πριν, billias7 said:

Καλησπέρα σε όλους.

Να τολμήσω να πω ότι η κάμερα έγινε μακράν χειρότερη με την τελευταία αναβάθμιση? Μου δείχνει ότι στα πρόσωπα η εξομάλυνση είναι υπερβολική και τα κάνει πάρα πολύ smooth και με ελάχιστη ευκρίνεια.Ακομα παρατήρησα ότι πλέον φωτίζει όλη την σκηνή χωρίς ίχνος σωστής επεξεργασίας των σκιών.+ Ότι το πρόβλημα εστίασης στην κύρια κάμερα έγινε πλέον πολύ χειρότερο..πατάς διπλό ταπ σε αντικείμενο που θες να φωτογραφίσεις και δεν εστιάζει ποτέ.(Ανεβάζω ένα μικρό παράδειγμα)

Γνώμες??

 

IMG_20250509_204415.jpg

Επειδή είμαι λίγο περίεργος με την κάμερα, όχι δεν είδα κάποια διαφορά με το update Απριλίου προσωπικά 

Link to comment
Share on other sites

Παντός και εμένα μια χαρά μου φαίνεται.  Το πληκτρολόγιο της google μου έκανε κάτι κουλά έχω βάλει της Microsoft εδώ και 5 μέρες δείχνει να δουλεύει σωστά.... Περίεργα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αλήθεια, παίρνω τον λόγο μου πίσω!! Δεν ξέρω τι καημό είχε τραβήξει δύο μέρες και έβγαζε τόσο χάλια (in door & out door). Ξαφνικά έστρωσε ξανά μόνο του. Εκτός από το focus ,εκεί ακόμα ταλαιπωρία.

Βάζω παράδειγμα με διπλό ταπ και στα δύο (Vivo - Oppo) στο κεφάλι της κυρίας.

IMG20250513173623.jpg

IMG_20250513_173427.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λέω να έρθω και'γω προς oppo για 1η φορά τόσα χρόνια. 

Έχω ένα pixel 9 pro xl και είμαι φουλ ευχαριστημένος, αλλά λέω να το'δω. 

Παραδόξως δεν υπάρχουν μεταχειρισμένες συσκευές.. Θα επανέλθω μόλις βρω, αν έχετε υπόψιν κάτι ενημερώστε 😁!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει στο πλαίσιο εκθεσιακό... αλλά πολλά τα λεφτά για συσκευή που ήταν στο ρεύμα τους τελευταίους 6 μήνες. Δεν γνωρίζω τι εγγύηση μπορεί να δίνουν. Την υπολειπόμενη άραγε;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Da_rudakos said:

Λέω να έρθω και'γω προς oppo για 1η φορά τόσα χρόνια. 

Έχω ένα pixel 9 pro xl και είμαι φουλ ευχαριστημένος, αλλά λέω να το'δω. 

Παραδόξως δεν υπάρχουν μεταχειρισμένες συσκευές.. Θα επανέλθω μόλις βρω, αν έχετε υπόψιν κάτι ενημερώστε 😁!

Στο skroutz στα μεταχειρισμενα υπάρχει 

Link to comment
Share on other sites

Έχω βρει ένα bug, αν μπορείτε επαληθεύστε. Ανοίξτε κάμερα, πηγαίνετε ΚΥΡΙΑ και πατήστε 3x zoom, θα σας κολλήσει η εφαρμογή λογικά 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, dgeorge4 said:

Έχω βρει ένα bug, αν μπορείτε επαληθεύστε. Ανοίξτε κάμερα, πηγαίνετε ΚΥΡΙΑ και πατήστε 3x zoom, θα σας κολλήσει η εφαρμογή λογικά 

Μόλις το δοκίμασα x5 για σιγουριά. Δεν κόλλησε. Κάνε μια επανεκκίνηση στην συσκευή ή κάνε μια εκκαθάριση δεδομένων στην εφαρμογή της κάμερας και ξανά δες.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, dgeorge4 said:

Έχω βρει ένα bug, αν μπορείτε επαληθεύστε. Ανοίξτε κάμερα, πηγαίνετε ΚΥΡΙΑ και πατήστε 3x zoom, θα σας κολλήσει η εφαρμογή λογικά 

Εαν το "πρόβλημα" συνεχίζει, μπες στο χειροκίνητο τέστ της συσκευής (στον dialer *#899# )

manual test

camera

και εχει τα previews. Αν σου σκάει κ εκεί, μάλλον έχει πρόβλημα ο 3Χ φακός και χρειάζεσαι σερβις.

Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play // Mi A2 Lite  // Oneplus Nord  // Oneplus 11 // Oneplus 13

Link to comment
Share on other sites

Μου το κάνει μόνο στην ΚΥΡΙΑ κι όχι στη ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, κι όταν το κινητό είναι "κρύο", τώρα προσπάθησα να το επαναλάβω, τίποτα. Και στο manual test όλα καλά. Δεν έκανα ακόμα εκκαθάριση δεδομένων κάμερας 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σαν να "ξεκόλλησε" η Oppo από τις όποιες καθυστερήσεις.

Νέα ενημέρωση

Και νομίζω άλλαξε και έκδοση κάμερας πάλι.Αν θυμάται κανείς ποια είχαμε πρίν,δεν νομίζω να ήταν αυτή η έκδοση.

Screenshot_2025-05-26-17-58-14-83_9492aa3750dca76abb7c25b39a5f1e8e.jpg

Screenshot_2025-05-26-18-03-42-52_fc704e6b13c4fb26bf5e411f75da84f2.jpg

Θα τολμήσω να πω ότι βελτιώθηκε η ποιότητα στο ζουμ. Για δείτε - πείτε και εσείς.

Edited by billias7
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, κάτοχος και'γω εδώ και λίγες μέρες. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλα, φαίνεται να έχω θέμα όμως με το Galaxy watch 6 classic. Ξαφνικά ανα 3-4 μέρες κάνει αποσύνδεση και χρειάζεται επαναφορά εργοστασιακών (το ρολόι ). Έχει κάποιος smartwatch που να του δουλεύει σωστά, μήπως αλλάξω ρολόι στη χειρότερη αν δεν βρω λύση.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Da_rudakos said:

Καλημέρα, κάτοχος και'γω εδώ και λίγες μέρες. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλα, φαίνεται να έχω θέμα όμως με το Galaxy watch 6 classic. Ξαφνικά ανα 3-4 μέρες κάνει αποσύνδεση και χρειάζεται επαναφορά εργοστασιακών (το ρολόι ). Έχει κάποιος smartwatch που να του δουλεύει σωστά, μήπως αλλάξω ρολόι στη χειρότερη αν δεν βρω λύση.

Έκανες μεταφορά σε νέο τηλέφωνο, κάνε reset to ρολόι και ξεκίνα το σαν νέα συσκευή. Πρωτού ξεκινήσεις κάνε ένα συγχρονισμό στο Samsung Health και δε θα χάσεις ούτε βήμα 

3 ώρες πριν, Da_rudakos said:

Καλημέρα, κάτοχος και'γω εδώ και λίγες μέρες. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλα, φαίνεται να έχω θέμα όμως με το Galaxy watch 6 classic. Ξαφνικά ανα 3-4 μέρες κάνει αποσύνδεση και χρειάζεται επαναφορά εργοστασιακών (το ρολόι ). Έχει κάποιος smartwatch που να του δουλεύει σωστά, μήπως αλλάξω ρολόι στη χειρότερη αν δεν βρω λύση.

Επισης όταν ξεκινήσει η εγκατάσταση σαν νέο ρολόι, μην επαναφέρεις το τελευταίο αντίγραφο όταν σου ζητήσει στη μέση της εγκατάστασης, άστο σαν καινούριο και αφιέρωσε λίγο χρόνο να ξανασετάρεις το ρολόι. Πιστεύω δε θα στο ξανακάνει, GW5 έχω και είχα το ίδιο θέμα

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, dgeorge4 said:

Έκανες μεταφορά σε νέο τηλέφωνο, κάνε reset to ρολόι και ξεκίνα το σαν νέα συσκευή. Πρωτού ξεκινήσεις κάνε ένα συγχρονισμό στο Samsung Health και δε θα χάσεις ούτε βήμα 

Επισης όταν ξεκινήσει η εγκατάσταση σαν νέο ρολόι, μην επαναφέρεις το τελευταίο αντίγραφο όταν σου ζητήσει στη μέση της εγκατάστασης, άστο σαν καινούριο και αφιέρωσε λίγο χρόνο να ξανασετάρεις το ρολόι. Πιστεύω δε θα στο ξανακάνει, GW5 έχω και είχα το ίδιο θέμα

Δυστυχώς έτσι στήνω πάντα απο την αρχή.

Δεν επαναφέρω τίποτα ποτέ!

Παρ'ολα αυτά τα σβήνω όλα τελείως και το ξανακάνω.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Da_rudakos said:

Δυστυχώς έτσι στήνω πάντα απο την αρχή.

Δεν επαναφέρω τίποτα ποτέ!

Παρ'ολα αυτά τα σβήνω όλα τελείως και το ξανακάνω.

Πολύ σωστός, έτσι κάνω και εγώ.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πατάτε το εικονίδιο του bt και δεν ξανά συνδέεται; Περίεργο...

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, dgeorge4 said:

Δηλαδή πατάτε το εικονίδιο του bt και δεν ξανά συνδέεται; Περίεργο...

Όχι, απλά ξαφνικά βλέπεις το ρολόι να έχει αποσυνδεθεί και ανοίγεις την εφαρμογή Galaxy wearable και σου λέει συνδέστε το ρολόι (σαν να ανοίγεις 1η φορά την εφαρμογή).

Και πρέπει να κάνεις επαναφορά εργοστασιακών στο ρολόι και να ξαναστήσεις σαν να είναι καινούριο.

Βασικά έτσι ξεκινάει το πρόβλημα, ενώ έχω επιτρέψει ειδοποιήσεις, βγάζει αυτό το μήνυμα συνεχώς.

Παρ'ολα αυτά έστησα από το 0 και δεν έχει βγάλει το παραπάνω.

Screenshot_2025-06-05-21-41-59-41_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Edited by Da_rudakos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...