Jump to content

Media Markt


Βασίλης
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

για καποιο λογο στο συρματοπλεγμα της αλανας αυτης γραφει οτι επιτρεπεται η εισοδος στα οχηματα με την ειδικη καρτα ή κατι τετοιο (δε θυμαμαι καλα).

και εγω εκει παρκαρα σημερα...:p

 

Ειδική κάρτα;Απο το media markt εννοείς;Μάλλον όχι καθώς ο χώρος εκεί είναι δημόσιος και απο την στιγμή που έχουν το δικό τους πάρκινγ δεν μπορούν με το έτσι θέλω να εκμεταλλεύονται (επί πληρωμή ίσως; ) και την αλάνα αυτή.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 226
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

uparxoun atokes doseis sto Media Markt??H; genika kanoun doseis??giati 8a kanw mia megalh agora kai ta misa xrhmata 8elw na mpoun se doseis...:)

me xrhmatodothsh me epitokio konta 10% to xrono ,θελει κ εκκαθαριστικο εφοριας.

αλλιως μεσω πιστωτικης στο ονομα σου ή με εξουδιοδοτηση με επιτοκιο 5%.

κ στα 2 μπορεις να δωσεις μπροστα χρηματα...

τουλ.στου φαληρου δεν δεχονται τις νεες visa με chipaki στυλ τηλεκαρτας :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Καλο καλοκαιρι σε ολους καταρχην.Θα ηθελα πολυ να πω το τι μου συναιβει ωστε να γνωριζει ο κοσμος και να μπορει να προφυλακτει στο μελλον απο παρομοιες καταστασεις!

 

Λοιπον....ξεκινησα να παω στο εν λογο μαγαζι να αγορασω ψηφιακη καμερα.Μιλαω για το υποκαταστημα Φαληρου(στο δελτα). Παω και δινω τα ζεστα μου μετρητακια και αγοραζω μια Casio Exilim ex-s770. Την πηγαινω σπιτι, την φορτιζω και μολις αναβει το πρασινο λαμπακι οτι φορτισε αρχιζω να κανς κωλοτουμπες απο τη χαρα μου. Συντομα ομως μου εφυγε αυτο!!!

Κανω προσπαθεια να ανοιξω την καμερα και μετα απο 10 sec σβηνει! Λεω κατι θα πατησα! Ξαναπροσπαθω και παλι τα ιδια! Ηταν ξεληγωμενη η μπαταρια! Μετα προσεχω οτι στι συσκευασια που ανοιξα ελλειπε απο μεσα ενα prospectus και το ναυλον που περιειχε τη μηχανη ηταν παραβιασμενο(1000000% οχι απο μενα!!!).

Μετα βλεπω οτι εχει μεσα τραβηγμενη photo με ημερομηνια 3 μηνες πριν!

Την παω πισω το επομενο πρωι και μου κανουν επιστροφη αφου η φωτογραφια και μονο ηταν γερη αποδειξη!

 

Αυτο γινεται στις 9 το πρωι. Παιρνω με χαρα τη νεα μου καμερα, αφου μου την εχουν ανοιξει και φαινεται πως οι ζελατινες δεν ειναι παραβιασμενες.

Τη φορτιζω και παλι με το που αναψε το λαμπακι αρχιζω να κανω τουμπες! Μολις την ανοιγω μου ζηταω να φτιαξω την ωρα. Τη φτιαχνω και μεχρι στιγμης φαινονται πως ολα πανε ρολοι! Τι ηθελα να το πω....

Με το που ανοιγει οριστικα η καμερα μου γραφει memory full(!!!!). Κοιταω να δω τη εχει η μνημη μεσα και ειναι γεματη και τι να δω? Η καμερα ειχε μια φωτογραφια μεσα η οποια ειχε τραβήξει τον παγκο με τις φωτογραφικες μηχανες(οποιος εχει παει ξερει τι λεω)! Με λιγα λογια η φωτογραφικη αυτη ειχε χρισημοποιηθει σαν προιον εκθεσης οπου ο καθενας μπορουσε να την πιασει στα χερια του, να την παιξει, να τη ριξει ισως και η μπαταρια της ειχε φορτιστει τουλαχιστων 1 φορα!

 

Τα νευρα μου εγιναν τσανταλια(και ουζα 12)!!! Την παω πισω και το μονο που μου λεν ειναι οτι μην κανεται ετσι θα σας δωσουμε αλλη ή θα σας κανουμε επιστροφη χρηματων!

 

Φυσικα πηρα τα χρηματα μου πισω γιατι το θεωρησα μεγαλη κοροιδια το ολο σκηνικο!

Εσεις τι θα κανατε? Ακομα ποιος μπορει να μας προστατεψει απο τετοιες κακοτοπιες? Να ειμαι τοσο γκαντεμης? Ο υπευθυνος ισχυριστηκε οτι το προιον εκθεσης ειναι εμπορευμα και οτι μπορει κανονικα να βγει προς πωληση! Στην ιδια τιμη του λεω? Και μου λεει ναι!

Αν ειναι δυνατων! Αυτη η μηχανη αν εμεινε πανω στον παγκο 1 εβδομαδα μπορει να την επιασαν και 100 ατομα! Εγω θα την πληρωσω για καινουργια? Και που ξερω αν εχουν γινει σωστα οι φορτισεις της μπαταριας και οτι αυριο δε θα μου μεινει στα χερια ή οτι θα μου κραταει λιγοτερο?

 

Θα ηθελα παρα πολυ να αναφερθουν παρομοια περιστατηκα(οχι για το ενλογο μαγαζι αλλα γενικοτερα)!

Πειτε τις εμπειριες σας...

 

Ακομα μερικα tips!

 

ΠΟΤΕ (!!!) να μην πετατε τη συσκευασια του προιοντως που μολις αγορασατε!

 

Να προσεχετε παντα τη συσκευασια για παραβιαση αυτου που αγορασατε!

 

Να ρωτατε μεχρι ποτε μπορειτε να κανετε επιστροφη!

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή θέλει. Πάλι καλά που δέχτηκαν την επιστροφή χρημάτων.

Ας μη το κρύβουμε.

Διψάμε για ουρανό!

Link to comment
Share on other sites

Ο υπευθυνος ισχυριστηκε οτι το προιον εκθεσης ειναι εμπορευμα και οτι μπορει κανονικα να βγει προς πωληση!

 

Τι έγινε λέει; Το προϊόν δεν πρέπει να έχει την μορφή που είχε όταν παρασκευάστηκε από την εταιρία; Όταν είναι ανοιγμένη η συσκευασία δεν έχει την αρχική μορφή. Άλλωστε, και ως θέμα εγγύησης να το δούμε, μια πτώση η οποία μπορεί να έγινε και πριν αγοραστεί η συσκευή από τον τελικό καταναλωτή δεν καλύπτεται ενώ δεν είναι δικό του λάθος. Επειδή όλα αυτά δεν φαίνονται και πολύ λογικά, δεν κάνεις από Δευτέρα ένα τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ να δούμε τι γνώμη έχουν και αυτοί;

Link to comment
Share on other sites

Προσεχουμε την συσκευασια οταν παραλαμβανουμε το προιον ειδικα αν αυτο ειναι 1) σε τιμη ευκαιριας 2) σε στοκ προς πωληση.

Κατα την γνωμη μου η συμπεριφορα τους ηταν σωστη εφοσον επεστρεψαν τα χρηματα.. Επειδη μου εχει τυχει, φαντασου να μην το εκαναν αυτο και να εμενες με το προιον στο χερι και μετα να χρειαζοσουν επεμβαση ΙΝΚΑ κτλ κτλ...

Dream big and dare to fail..
Link to comment
Share on other sites

Προσεχουμε την συσκευασια οταν παραλαμβανουμε το προιον ειδικα αν αυτο ειναι 1) σε τιμη ευκαιριας 2) σε στοκ προς πωληση.

Κατα την γνωμη μου η συμπεριφορα τους ηταν σωστη εφοσον επεστρεψαν τα χρηματα.. Επειδη μου εχει τυχει, φαντασου να μην το εκαναν αυτο και να εμενες με το προιον στο χερι και μετα να χρειαζοσουν επεμβαση ΙΝΚΑ κτλ κτλ...

 

 

Δε συμφωνώ με τον τρόπο που το προσεγγίζεις. Άμα είναι να λέμε και ευχαριστώ για τα δεδομένα, το χάσαμε το παιχνίδι. Από τη στιγμή που αγοράζεις ένα προϊόν, το κατάστημα οφείλει όταν στο παραδίδει να είναι πλήρες στη συσκευασία του και να λειτουργεί άψογα. Αν αυτό δεν ισχύει, εγώ ως πελάτης θα πρέπει να φάω το χρόνο μου σε τηλεφωνήματα, σε πήγαινε-έλα και σε διάφορα άλλα εκτός προγράμματος. Γεγονός που από μόνο του είναι μια "απώλεια" η οποία δε θα αποζημιωθεί ποτέ.

 

Φυσικά στα πλαίσια του ανθρώπινου λάθους πολλά μπορούν να γίνουν και γι'αυτό καλό είναι να μην καταδικάζουμε καταστήματα από μεμονωμένα περιστατικά. Στην περίπτωση του φίλου όμως δε μιλάμε για "μεμονωμένο περιστατικό". Ο άνθρωπος πήρε 2 φορές προβληματικό προϊόν και μάλιστα με την τιμή του καινούριου! Το ότι πήρε τα χρήματά του πίσω το βλέπω τουλάχιστον ως δεδομένο. Κανονικά θα έπρεπε να του δώσουν το προϊόν δωρεάν και να του ζητήσουν και 10 συγγνώμη!

 

Όπως και να'χει, γι'αυτό είναι το forum, για να μαθαίνονται τέτοιου είδους περιστατικά και να διαμορφώνουμε άποψη κι εμείς ως καταναλωτές.

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ διαφωνώ κάθετα με τους προλαλήσαντες! Επιτέλους πρέπει να πάψει η κλαμένη συμπεριφορά, "μου το άλλαξαν ας πω κι ευχαριστώ!".

Δεν φτάνει που με κοροιδεύουν, λένε ψέματα για ένα προϊόν και προσπαθούν να με εξαπατήσουν πουλώντας μου το σε δήθεν κατάσταση καινούριου, έπειτα πρέπει να το πάω πίσω με δικά μου έξοδα! Δεν κατάλαβα ρε παιδιά κι αν του δώσαν τα λεφτά του παιδιού πίσω τι έγινε? Στην τελική αυτή ήταν υποχρέωσή τους και μην σας πω έπρεπε να πληρώσουν και από πάνω που δεν τους κατήγγειλε! Τα έξοδα του παιδιού για να πάει να την επιστρέψει στο mediamarkt επειδή τον κοροϊδευσαν ποιος τα βλέπει? Το ταξί που πήγα για να την πάω πίσω και το άλλο ταξί για να επιστρέψω σπίτι για κάτι για το οποίο δεν είχα καμμία ευθύνη ποιος τα βλέπει? Και μάλιστα αυτό έγινε 2 φορές, αφού τον κοροϊδεψαν εις διπλούν!

Εγώ θα έκανα καταγγελία οπωσδήποτε! Ο λόγος που είναι τέτοια η συμπεριφορά τους είναι επειδή υπάρχουν άτομα που λένε σωστή η συμπεριφορά τους (σε σχέση με κάποιους άλλους χειρότερους πάντα)! Έχουμε χάσει το μέτρο!! Σωστή συμπεριφορά θα ήταν εάν έστελναν κούριερ να μου φέρει μια καινούρια ψηφιακή στο σπίτι και να πάει την άλλη πίσω χωρίς να ταλαιπωρηθώ εγώ για τυχόν έξοδα μεταφοράς για την οποία δεν ευθύνομαι. Επίσης θα ήταν σωστό να στείλουν για παράδειγμα ένα τριποδάκι για να ευχαριστήσουν τον πελάτη για την συνεργασία και να απολογηθούν εμπράκτως για το λάθος τους (?).

Αυτή είναι η άποψή μου. Σιγά μην τους λέμε και ευχαριστώ επειδή μας την πούλησαν μεταχειρισμένη χωρίς να μας το πουν και μετά έδειξαν την στοιχειώδη θέληση να την αλλάξουν. Πάντως ένα γεγονός είναι ότι ήσουν τυχερός που είχε παλιές φωτογραφίες περασμένες, αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να σε πιστέψουν!

 

Δε συμφωνώ με τον τρόπο που το προσεγγίζεις. Άμα είναι να λέμε και ευχαριστώ για τα δεδομένα, το χάσαμε το παιχνίδι. Από τη στιγμή που αγοράζεις ένα προϊόν, το κατάστημα οφείλει όταν στο παραδίδει να είναι πλήρες στη συσκευασία του και να λειτουργεί άψογα. Αν αυτό δεν ισχύει, εγώ ως πελάτης θα πρέπει να φάω το χρόνο μου σε τηλεφωνήματα, σε πήγαινε-έλα και σε διάφορα άλλα εκτός προγράμματος. Γεγονός που από μόνο του είναι μια "απώλεια" η οποία δε θα αποζημιωθεί ποτέ.

 

Φυσικά στα πλαίσια του ανθρώπινου λάθους πολλά μπορούν να γίνουν και γι'αυτό καλό είναι να μην καταδικάζουμε καταστήματα από μεμονωμένα περιστατικά. Στην περίπτωση του φίλου όμως δε μιλάμε για "μεμονωμένο περιστατικό". Ο άνθρωπος πήρε 2 φορές προβληματικό προϊόν και μάλιστα με την τιμή του καινούριου! Το ότι πήρε τα χρήματά του πίσω το βλέπω τουλάχιστον ως δεδομένο. Κανονικά θα έπρεπε να του δώσουν το προϊόν δωρεάν και να του ζητήσουν και 10 συγγνώμη!

 

Όπως και να'χει, γι'αυτό είναι το forum, για να μαθαίνονται τέτοιου είδους περιστατικά και να διαμορφώνουμε άποψη κι εμείς ως καταναλωτές.

 

Με πρόλαβες για λίγα λεπτά! +1000, με εκφράζει απόλυτα η άποψή σου!

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια σου δώσαν ένα προιόν έκθεσης το οποίο όταν τους το πήγες πίσω ευγενικότατα και άμεσα στο αντικατέστησαν.

Και από αυτό πρέπει εμείς όλοι να καταλάβουμε πως η Media Markt είναι κλέφτες και απατεώνες.

Και επειδή η μνήμη της φωτογραφικής είχε μέσα μια φωτογραφία από έναν πάγκο, ξαφνικά την φωτογραφική "την είχαν πιάσει όλοι, την περιεργάστηκαν, μπορεί και να τους έπεσε κιόλας".

Εγώ τα βρίσκω πολύ υπερβολικά όλα αυτά, στην χειρότερη να είχα ξενερώσει που έχασα τον χρόνο μου και αναγκάστηκα να ξαναπάω στο κατάστημα για την αλλαγή, αλλά όλα αυτά περί συνομοσιών για το πως να εξαπατήσουν εσένα ειδικά δεν τα καταλαβαίνω.

Λες και χ3στηκε κιόλας η Media Markt για μια φωτογραφική, όπως το απέδειξε εξάλλου.

Και κάτι ακόμα: Τα προιόντα που έχουν στις βιτρίνες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι πουλούνται κανονικότατα και δεν είναι παράνομο κάτι τέτοιο, εκτός αν νομίζετε ότι πετάνε κάθε φορά στο τέλος τις οθόνες, τους υπολογιστές, τα λάπτοπς και τις πλάσμα οθόνες των 8000 ευρώ που έχουνε στις βιτρίνες ή στην έκθεση. Αν είναι δυνατόν.

Αν ΔΕΝ σε είχανε εξυπηρετήσει, θα σου δινα 1000 δίκια.

Αλλά τώρα απλά ρίχνεις λάσπη χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστή συμπεριφορά θα ήταν εάν έστελναν κούριερ να μου φέρει μια καινούρια ψηφιακή στο σπίτι και να πάει την άλλη πίσω χωρίς να ταλαιπωρηθώ εγώ για τυχόν έξοδα μεταφοράς για την οποία δεν ευθύνομαι. Επίσης θα ήταν σωστό να στείλουν για παράδειγμα ένα τριποδάκι για να ευχαριστήσουν τον πελάτη για την συνεργασία και να απολογηθούν εμπράκτως για το λάθος τους (?).

 

Αυτα τα εννοεις?:wacko:

ΟΥΤΕ στο εξωτερικο δεν γινοντε φιλε μου!

Και πολυ καλα κανανε που επιστρεψανε τα χρηματα!

Και μαλιστα ο πωλητης πρεπει ΠΑΝΤΑ να λεει αν ειναι εκθεσιακο

και μαλιστα παζει ρολο αν ειναι προς επίδειξη ή μονο για φιγουρα!

αν ειναι προς επίδειξη τοτε υπαρχει και μειωση στην τιμη αν οχι τοτε δεν κατεβαινει ουτε σεντς και αμα θελεις παρτο αν οχι τοτε γεια!

sony και καλα δεν σε βαζουν το μαχαιρι στο λαιμο να το παρεις!

 

ΠΑΝΤΑ να κοιτατε αν η σφραγιδα ειναι ενταξει αν οχι μετα την απομακρινση δεν γινεται τιποτα!:)

αυτα απο ενα πωλητη!

Link to comment
Share on other sites

Το έχω γράψει και αλλού. Κλαιγόμαστε κάθε φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, απαιτούμε όμως αν κάτι δε μας αρέσει/ικανοποιεί να το επιστρέφουμε πίσω εντός 10 ημερών. Αυτά τα δύο δε συμβιβάζονται.
Link to comment
Share on other sites

Το έχω γράψει και αλλού. Κλαιγόμαστε κάθε φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, απαιτούμε όμως αν κάτι δε μας αρέσει/ικανοποιεί να το επιστρέφουμε πίσω εντός 10 ημερών. Αυτά τα δύο δε συμβιβάζονται.

 

Πολυ σωστα αλλα οχι αν δεν μας αρεσει!

Δεν ειναι test drive!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά τα προϊόντα που βρίσκονται σε έκθεση ( τα λεγόμενα display ή demo) είναι προϊόντα που μπορούν να πουληθούν και συνήθως σε αρκετά καλύτερη τιμή. Ωστόσο για την αγορά ενός κομματιού έκθεσης, πρέπει πάντα να ενημερώνεται ο πελάτης (από τη στιγμή δηλαδή που δε σε ενημέρωσαν, είναι στην καλύτερη περίπτωση θέμα αδιαφορίας και στη χειρότερη εκμετάλλευσης) και πρέπει το προϊόν να ελέγχεται από το εκάστοτε after-sales τμήμα ότι όντως λειτουργεί κανονικά και δεν έχει προβλήματα.

 

Η εγγύηση ισχύει κανονικά από την ώρα που το αγοράζει ο καταναλωτής και αν (για οποιονδήποτε λόγο) το προϊόν είναι DOA (Dead On Arrival - δηλαδή για τον χ-ψ λόγο δε λειτουργεί όπως θα έπρεπε) ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αλλαγή του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων.

 

Στη δική σου περίπτωση, μιας και δεν ήταν μία αλλά δύο οι φορές που σε "κορόιδεψαν" καλά έκανες και ζήτησες πίσω τα χρήματά σου, αλλά σε μια άλλη περίπτωση μπορούσες να ζητήσεις απλά να ανοίξουν μπροστά σου το καινούργιο κουτί και να δεις με τα μάτια σου ότι όλα είναι OK.

 

Πραγματικά θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα το να πουλάς προϊόν έκθεσης χωρίς να το λες στον πελάτη ή/και να δίνεις ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ προϊόν εν γνώση σου.

 

Από την άλλη η Media Markt δε φημίζεται και για την ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων της :down: και αυτό έχει φανεί από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της με ελαττωματικά προϊόντα και αντίστοιχες περιπτώσεις με τη δική σου (και πάλι :down: )

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Ta προϊόντα έκθεσης εχουν (νομίζω) ενα κίτρινο αυτοκόλλητο κύκλο!

 

πολλές φορές φταίμε και ''εμεις'' οπως εγω μια φορά την ''πάτησα'' και αλλη μια έκανα την ''λαδια μου''

δηλ.

Πήρα ενα προϊόν ''εκτυπωτή" αλλα επειδή δεν ηταν αυτο που ήθελα (έγχρωμος με τονερ) ενω εκανα μια εκτύπωση , τα έβαλα ολα πισω και το επέστρεψα ,

αυτο το προιον ξαναπουληθηκε για καινούριο :X αλλα δεν φταίει το μedia markt !

Της βιτρίνας πάντα τα πουλάνε φθηνότερα !

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τον Baator[/member] και με τον DesertSMisSRaiN[/member] στο σημείο που λέει ότι θα έπρεπε ο καταναλωτής να ενημερώνεται αν αυτό που θα αγοράσει είναι προϊόν έκθεσης.Όλα τα άλλα είναι υπερβολές και μεγάλες μάλιστα.Ενημερωτικά τα πάντα μπορούν να επιστραφούν χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος,εντός x ημερών από την ημερομηνία αγοράς αρκεί να υπάρχει η απόδειξη και η συσκευασία.

 

Το thread μεταφέρεται στο αντίστοιχο θέμα του mediamarkt.

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα άλλα είναι υπερβολές και μεγάλες μάλιστα.Ενημερωτικά τα πάντα μπορούν να επιστραφούν χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος,εντός x ημερών από την ημερομηνία αγοράς αρκεί να υπάρχει η απόδειξη και η συσκευασία.

Αυτό ισχύει ανάλογα με την "καλοσύνη" του κάθε μαγαζιού ή είναι υποχρεωτικό από κάποια νομοθεσία;

 

Και κάτι ακόμα: Τα προιόντα που έχουν στις βιτρίνες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι πουλούνται κανονικότατα και δεν είναι παράνομο κάτι τέτοιο, εκτός αν νομίζετε ότι πετάνε κάθε φορά στο τέλος τις οθόνες, τους υπολογιστές, τα λάπτοπς και τις πλάσμα οθόνες των 8000 ευρώ που έχουνε στις βιτρίνες ή στην έκθεση. Αν είναι δυνατόν.

Αν ΔΕΝ σε είχανε εξυπηρετήσει, θα σου δινα 1000 δίκια.

Αλλά τώρα απλά ρίχνεις λάσπη χωρίς λόγο.

Ειδικά οι πλάσμα, έχουν έναν συγκεκριμένο -όχι μεγάλο- κύκλο ζωής. Δεν πιστεύεις οτι θα έπρεπε να το ξέρω από πριν οτι η οθόνη για την οποία έδωσα... 8000€ έχει ήδη λειτουργήσει 2000 ώρες;
Link to comment
Share on other sites

Επειδή όλα αυτά δεν φαίνονται και πολύ λογικά, δεν κάνεις από Δευτέρα ένα τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ να δούμε τι γνώμη έχουν και αυτοί;

 

Και τωρα να τους παρω τι θα γινει? Τιποτα! Αν δεν εφευγα το πρωι για διακοπες θα την κραταγα την καμερα και θα τους κυνηγουσα αλλα σε αυτο σταθηκαν τυχεροι!!

 

Προσεχουμε την συσκευασια οταν παραλαμβανουμε το προιον ειδικα αν αυτο ειναι 1) σε τιμη ευκαιριας 2) σε στοκ προς πωληση.

 

Καμμια συσκευασια της μηχανης δεν ειχε αυτοκολλητη ταινια ασφαλειας! Οι υπευθυνοι (ο θεος να τους κανει) ισχυριστηκαν πως ετσι ερχονται και τις ταινιες τις βαζει το εκαστοτε καταστημα!

Συγκεκριμενα η μια απο τις 2 μηχανες ηταν "σφραγισμενη" με την πλαστικη την κορδελα! Η αλλη ηταν χωρις κορδελα αλλα κλειδωμενη μεσα στο αντικλεπτικο της κουτακι!

 

Το ότι πήρε τα χρήματά του πίσω το βλέπω τουλάχιστον ως δεδομένο. Κανονικά θα έπρεπε να του δώσουν το προϊόν δωρεάν και να του ζητήσουν και 10 συγγνώμη!

.

 

Ετσι ακριβως! Προσφερθηκαν μεν να μου την ξανα-μανα αντικαταστησουν αλλα ελεος ρε παιδια! 2 μηχανες επιστροφη του ιδιου μοντελου?! Και μολις ειπα οτι 8α κινηθω νομικα, γιατι τους πουλησα και λιγο τσαμπουκα, μου ειπαν πως σε ελευθερη χωρα ζουμε και να κανω οτι θελω!!!

 

Τα έξοδα του παιδιού για να πάει να την επιστρέψει στο mediamarkt επειδή τον κοροϊδευσαν ποιος τα βλέπει? Το ταξί που πήγα για να την πάω πίσω και το άλλο ταξί για να επιστρέψω σπίτι για κάτι για το οποίο δεν είχα καμμία ευθύνη ποιος τα βλέπει? Και μάλιστα αυτό έγινε 2 φορές, αφού τον κοροϊδεψαν εις διπλούν!

 

Ευτυχως διαθετω αυτοκινητω αλλα με τοσα πηγαινελα σιγουρα εκαψα βενζινη και σιγουρα η ολη φαση μου πηγε στις 2 ωρες(μαζι με τα μεταφορικα). Οταν ειδα οτι και η δευτερη μηχανη ηταν ανοιγμενη εχασα την ψυχραιμια μου! Παιδια πραγματικα για πρωτη φορα ενιωσα αυτο που λεμε ψυχολογικη οδυνη! Να σκεφτεις οτι απο τα νευρα μου αφησα τη μηχανη σπιτι και το καταλαβα αφου εφτασα οποτε εχασα αλλο ενα δρομολογιο(αυτο ηταν δικο μου λαθος).

 

Με λίγα λόγια σου δώσαν ένα προιόν έκθεσης το οποίο όταν τους το πήγες πίσω ευγενικότατα και άμεσα στο αντικατέστησαν.

Και από αυτό πρέπει εμείς όλοι να καταλάβουμε πως η Media Markt είναι κλέφτες και απατεώνες.

Και επειδή η μνήμη της φωτογραφικής είχε μέσα μια φωτογραφία από έναν πάγκο, ξαφνικά την φωτογραφική "την είχαν πιάσει όλοι, την περιεργάστηκαν, μπορεί και να τους έπεσε κιόλας".

Εγώ τα βρίσκω πολύ υπερβολικά όλα αυτά, στην χειρότερη να είχα ξενερώσει που έχασα τον χρόνο μου και αναγκάστηκα να ξαναπάω στο κατάστημα για την αλλαγή, αλλά όλα αυτά περί συνομοσιών για το πως να εξαπατήσουν εσένα ειδικά δεν τα καταλαβαίνω.

Λες και χ3στηκε κιόλας η Media Markt για μια φωτογραφική, όπως το απέδειξε εξάλλου.

Και κάτι ακόμα: Τα προιόντα που έχουν στις βιτρίνες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι πουλούνται κανονικότατα και δεν είναι παράνομο κάτι τέτοιο, εκτός αν νομίζετε ότι πετάνε κάθε φορά στο τέλος τις οθόνες, τους υπολογιστές, τα λάπτοπς και τις πλάσμα οθόνες των 8000 ευρώ που έχουνε στις βιτρίνες ή στην έκθεση. Αν είναι δυνατόν.

Αν ΔΕΝ σε είχανε εξυπηρετήσει, θα σου δινα 1000 δίκια.

Αλλά τώρα απλά ρίχνεις λάσπη χωρίς λόγο.

 

Οποιος ειναι εξω απ'το χορο πολλα τραγουδια ξερει φιλε μου! Μπορει να χεστ##ε οπως λες για μια μηχανη αλλα αν αυτο το κανει σε αλλα 100 προιοντα τοτε υπαρχει σοβαρο προβλημα(για τους καταναλωτες)!

Προφανος δεν ξερεις πως ειναι το μαγαζι γι'αθτο και μιλας ετσι! Δε μιλησα για προιον βιτρινας!!!! Μιλησα για προιον εκθεσης το οποιο ειναι πανω σε ενα παγκο και οποιος περναει και θελει την πιανει στα χερια του να τη δοκιμασει, να την περιεργαστει κτλ! Οταν απο ενα μαγαζι σαν το μαρκτ μπαινουν 500 ατομα τη μερα λογικο δεν ειναι καποιοινα πανε να τεσταρουν τη μηχανη?

 

Οσο για τις πλασμα των 8000 ευρω που εχουν παιξει τοσες ωρες ειναι δυνατον να στις πουλησουν ιδια τιμη με τις καινουργιες?!?!?! Μιλας σοβαρα? Ειδικα σε ενα προιον που εχεις διαρκεια ζωης σε ωρες?!

Τι αλλο 8α ακουσουμε?

Αν θελει να στο πουλησει θα στο πουλησει σαν προιον εκθεσης με μειωμενη τιμη αφου εχει χασει ζωη!

 

Στη δική σου περίπτωση, μιας και δεν ήταν μία αλλά δύο οι φορές που σε "κορόιδεψαν" καλά έκανες και ζήτησες πίσω τα χρήματά σου, αλλά σε μια άλλη περίπτωση μπορούσες να ζητήσεις απλά να ανοίξουν μπροστά σου το καινούργιο κουτί και να δεις με τα μάτια σου ότι όλα είναι OK.

 

Τη δευτερη καμερα που πηρα μου την ανοιξε κανονικα μεσ'τα μουτρα μου! Ηταν ολα συσκευασμενα κομπλε! Που να παει το μυαλο μου?! Ταινια ασφαλειας δεν υπηρχε αλλα κανενα κουτι της συγκεκριμενης καμερας δεν ειχε! Οταν ρωτησα για ταινια ασφαλειας μου ειπε πως καμμια καμερα δεν εχει και τις ωαζουν αυτοι στο καταστημα! Η πρωτη καμερα που πηρα ηταν κλεισμενη με πλαστικη κορδελα ωστοσο η δευτερη οχι αλλα επειδη μου την ανοιξε απο το πλαστικο αντικλεπτικο κουτακι και μου την εδειξε δεν πηγε το μυαλο μου! Ολα εδειχναν τελεια μεχρι που ανοιξα και ειδα τη photo που ειχε μεσα!

 

Ta προϊόντα έκθεσης εχουν (νομίζω) ενα κίτρινο αυτοκόλλητο κύκλο!

 

πολλές φορές φταίμε και ''εμεις'' οπως εγω μια φορά την ''πάτησα'' και αλλη μια έκανα την ''λαδια μου''

δηλ.

Πήρα ενα προϊόν ''εκτυπωτή" αλλα επειδή δεν ηταν αυτο που ήθελα (έγχρωμος με τονερ) ενω εκανα μια εκτύπωση , τα έβαλα ολα πισω και το επέστρεψα ,

αυτο το προιον ξαναπουληθηκε για καινούριο :X αλλα δεν φταίει το μedia markt !

Της βιτρίνας πάντα τα πουλάνε φθηνότερα !

 

Καταρχην διευκρινησα οτι μου την πουλησαν για του κουτιου χωρις να πουν τιποτα!!!

Κατα δευτερον με αυτα που λες ειναι σαν να λεμα τα θελει ο απαυτος μας! Αν απο τη μια τα κατακρινουμε και απο την αλλη κανουμε τα ιδια δεν προκειται να παμε μπροστα!!

Ωστοσο τη λαδια που εκανες εσυ πρεπει να ειχε η πρωτη απο της 2 καμερες που τελικα δεν αγορασα!

 

Όλα τα άλλα είναι υπερβολές και μεγάλες μάλιστα....

 

......

Το thread μεταφέρεται στο αντίστοιχο θέμα του mediamarkt.

 

Υπερβολες? Το οτι πηγα 3 φορες για δικο τους λαθος, υπερβολη?

 

Το οτι οπως λες θα επρεπε να ενημερωσουν οτι ειναι προιον εκθεσης και δε το εκαναν, υπερβολη?

 

Το οτι αυτο το ξαναπακεταραν με μεγαλη προσοχη για να το πουλησουν(σαν καινουργιο),υπερβολη?

 

Οσα ειπωθηκαν εχω την εντυπωση πως ειναι τα γεγονοτα και τιποτε αλλο! Αν εχω ενα αγριο τονο στα γραπτα μου ειναι καθαρα γιατι πραγματικα τα νευρα μου τσιτωθηκαν σαν χορδες κι8αρας! Χωρις υπερβολες!

 

 

 

Το πρωι φευγω! Σε αυτο μονο σταθηκαν τυχεροι! Αν δεν εφευγα θα κραταγα την καμερα και απο δευτερα θα τρεχανε! Τελος παντων! Καλες διακοπες!

Link to comment
Share on other sites

Να σας επιστήσω απλά την προσοχή σε κάτι.

Επειδη το media markt είναι κομμάτι της αλυσίδας, praktiker, makro Metro, μεγάλη προσοχή στις παραεισαγωγές..το έχουν σύστημα εκεί και έχουν κοροιδέψει αρκετό κοσμάκη. Να ρωτάτε πάντα για εγγύηση και σερβις αντιπροσωπειας. Το ίδιο ισχύει και σε άλλα μεγάλα σουπερμάρκετ (βπλ καρφουρ κλπ)

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ισχύει ανάλογα με την "καλοσύνη" του κάθε μαγαζιού ή είναι υποχρεωτικό από κάποια νομοθεσία;

 

Δεν ξέρω να σου απαντήσω,λογικά όμως για να το κάνουν μάλλον θα τους το επιβάλει ο νόμος και όχι η καλοσύνη τους :p Συνήθως εντός 7 ημερών μπορείς να το επιστρέψεις αν υπάρχει η συσκευασία και η απόδειξη.

 

Υπερβολες? Το οτι πηγα 3 φορες για δικο τους λαθος, υπερβολη?

 

Το οτι οπως λες θα επρεπε να ενημερωσουν οτι ειναι προιον εκθεσης και δε το εκαναν, υπερβολη?

 

Το οτι αυτο το ξαναπακεταραν με μεγαλη προσοχη για να το πουλησουν(σαν καινουργιο),υπερβολη?

 

Οσα ειπωθηκαν εχω την εντυπωση πως ειναι τα γεγονοτα και τιποτε αλλο! Αν εχω ενα αγριο τονο στα γραπτα μου ειναι καθαρα γιατι πραγματικα τα νευρα μου τσιτωθηκαν σαν χορδες κι8αρας! Χωρις υπερβολες!

!

 

Δικαιολογημένα έχεις νεύρα δεν είπε κανείς το αντίθετο.Και μόνο η ταλαιπωρία που τράβηξες φτάνει.Χαρακτήρισα υπερβολές γενικά όσα γράφτηκαν και χαρακτήριζαν το καταστήμα με βάση αυτό το συμβάν.Αν τύχαινες σε άλλη αλυσίδα ίσως και να μην σου έδιναν καν τα λεφτά και να μην αναγνώριζαν το παραμικρό,δες το και έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω να σου απαντήσω,λογικά όμως για να το κάνουν μάλλον θα τους το επιβάλει ο νόμος και όχι η καλοσύνη τους :p Συνήθως εντός 7 ημερών μπορείς να το επιστρέψεις αν υπάρχει η συσκευασία και η απόδειξη.

Το ρωτάω επειδή όταν είχα παει το iPod μου πίσω στο Πλαίσιο για αλλαγή επειδή ήταν γρατζουνισμένη η οθόνη όταν το αγόρασα, μου λεγαν οτι όχι δεν γίνεται, πρέπει να το στείλω για επισκευή κλπ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ξερει κανεις αυριο τι ωρα κλεινει?τι ωραριο εχει δηλαδη?
Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3
Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις αυριο τι ωρα κλεινει?τι ωραριο εχει δηλαδη?

Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 21:00

Σάββατο 09:00 - 20:00

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Ξερετε ποσο κανει το Νοκια 5800 xpress music στο Media Markt αυτες τις μερες?
Άλλωστε το πιο εύκολο πράγμα είναι να μιλάς για κάτι που στην ουσία δεν έχεις ιδέα τι είναι, και να έχεις το θράσος να έχεις και άποψη.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
γεια σας!!ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις αν μπορω να χρησ/ποιησω επιδοτηση απτη βονταφον απο τα media markt.ευχαριστω για τις απαντησεις εκ των πρωτερων..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...