Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Auto den isxyei stin TIM Flwrinas.Dekemvris 2005.Plirwnw logariasmo kai akolouthei erwtisi:"mipws mporw na mathw ti epidotisi exw gia ananewsi tou simvolaiou mou gia na agorasw nea siskevi?(ithela Qtek9100..749E peripou)"

Apantisi:"Elate avrio...giati simera exw douleia"

 

Ton epomeno mina..ksanaplirwnw logariasmo..mathainw oti i epidotisi tha nai 52E.Erwtisi:"poso tha mou stoixisei to Qtek 9100 me ananewsi simvolaiou kai metavoli apo to TIM 130 sto TIM 180?"

Apantisi:"gia na dw ti dinei o ipologistis kai na to ipologisw!!...780 timi siskevis xwris sindesi - 52 i epidotisi - 12 i allagi programmatos= 716E.

Episkepsi se 4 wres se TIM Kalamarias...Idia erwtisi...Apantisi:"Gia na dw ston ipologisti...I siskevi xwris sindesi stoixizei 749E ,i elaxisti epidotisi sas einai 52E gia kapoies siskeves...i sigkekrimeni siskevi tha stoixisei se sas me metavoli tou programmatos sto TIM 180 606E"

Erwtisi:"oi times autes einai nees?"

Apantisi:"einai apo 1/1/06"

 

Fysika ekana paragelia apo TIM Kalamarias..

Nomizw oti einai thema katastimatos i simperifora,i eksipiretisi kai oi gnwseis fysika..To zitima einai pws elegxei i TIM ti leitourgeia twn katastimatwn

Δεν νομιζω οτι επιτρεπεται να υπαρχει διαφορα στις τιμες απο καταστημα σε καταστημα... Μηπως καποιο απο τα δυο δεν ειχε ανανεωμενη λιστα τιμων??? Υποτιθεται οτι τα καταστηματα παντου εχουν κοινη πολιτικη και τιμες... Το θεμα της εξυπηρετησης και γνωσεων σιγουρα εχει να κανει με το καταστημα. Αν θελει ο πωλητης να ασχοληθει λιγο περισσοτερο με την δουλεια του και να καθησει να μαθει δυο πραγματα παραπανω, σιγουρα θα κερδισει και τον πελατη και θα εχει και καλυτερο αποτελεσμα μακροπροθεσμα. Ομως δεν σκεφτονται ολοι με τετοιο τροπο. Οι περισσοτεροι ενδιαφερονται να κανουν την δουλεια τους οσο πιο ανωδυνα μπορουν, να κλεισουν το 8ωρο και να φυγουν. Και αυτο βγαινει προς τα εξω και ετσι χαλαει η εικονα της εταιρειας. Και βεβαια αυτο δεν συμβαινει μονο στα καταστηματα της ΤΙΜ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ενταξει οπως και να το κανουμε το καθε καταστημα λειτουργει διαφορετικα. παιζει ρολο και ο πωλητης,η ψυχολογια του αλλα και το ποσο ορεξη εχει να σε εξυπηρετησει..

και δεν ειναι θεμα 8ωρου αλλα και κατα ποσο παραγωγικος"εμπορικα" θα ειναι. και αυτο μειωνει οχι την εταιρια αλλα γενικα την εικονα του καταστηματος.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικό είναι να υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα από κάποιους άλλους. Όμως υπάρχουν κάποιες ελάχιστες απαιτήσεις, όπως να είναι ευγενικοί -μου είναι αδιάφορο αν έχει προβλήματα στο σπίτι ή δεν τον πληρώνουν καλά, οφείλει να είναι ευγενικός αλλιώς ας αλλάξει δουλειά και να είναι και στοιχειωδώς ενημερωμένοι...

Θεωρώ το θέμα πολύ εποικοδομητικό όταν αναφέρεται σε συγκεκριμένα καταστήματα. Αυτά που δεν λειτουργούν σωστά, αλλά και αυτά που λειτουργούν. Οφείλουμε να επιβραβεύσουμε τα δεύτερα. Συνολικά πάντως πιστεύω ότι τα καταστήματα ΤΙΜ έχουν καλύτερη εικόνα από τα voda shops... Όμως έχει ακόμα πολλά βήματα να κάνει για να κερδίσει τον κόσμο που έφυγε από το δίκτυο...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως έμεινα πολύ ευχαριστημένη στο κατάστημα ΤΙΜ της Ηλιούπολης για την όλη εξυπηρέτηση τους, γιατί όταν επισκεφθηκα κατάστημα Γερμανού για να κάνω καινούργια σύνδεση ΤΙΜ, δέν μού έδωσαν ιδιαίτερη σημασία.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/roseface11.jpg

Κάτω απ' τον ήλιο σε μια απέραντη αγκαλιά

καράβι η αγάπη ταξιδεύει,

κι εμείς στη πλώρη του να δίνουμε φιλιά

κι η θάλασσα να μας ζηλεύει!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία εικόνα τα σοκολατάκια, αλλά δεν αρκούν για να σώσουν την κατάσταση! Και οι προσφορές στα οικογενειακά, καλές, αλλά για 1μήνα (όπως και του άλλου δικτύου). Καλό θα ήταν να βλέπαμε ένα πραγματικό βήμα προόδου, όπως πχ μια πτώση τιμών (όχι, δεν είμαι μεθυσμένος) ή τα προπληρωμένα λεπτά να είναι για ΟΛΑ τα δίκτυα (ειδικά τώρα που η Q ανήκει στα ίδια αφεντικά), ή να δοθεί επιτέλους 3G χωρίς πάγιο, και να δοθεί και στα καρτοκινητά... Να μη μείνουμε μόνο στη διακόσμηση !

mporei i q na anikei stin tim alla min xehname (opws ginetai kai se olous tous kladous) fainetai xehoristi etairia kai gia afto den ipostirizetai sto dorean xrono apo tin stigmi pou exei diko tis diktio. Mono sta etaitika simvolaia to perilamvanei sta dorean...

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ ΤΑ 2 ΠΑΙΔΑ(ΑΓΟΡΙ -ΚΟΡΙΤΣΙ ) ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ.ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝΕ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΜΑΖΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΘΗΚΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΓΙΑ F2GO.ΑΠΛΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.
Link to comment
Share on other sites

TIM AMAROUSIOU ! ELEHNA TA ATOMA ! ARGOSXOLOI! APORW GIATI TUS KRATANE AKOMA !

 

Σε ποιο καταστημα αναφερεσαι??? Σε αυτο στην Κηφισιας? Η στο καταστημα στην Βασ. Σοφιας? Γιατι το κεντρικο στο μαρουσι ειναι ολοι τους μια χαρα! Εγω μια φορα ειχα παει στο αλλο στο κεντρο στο μαρουσι και αυτοι και αν ηταν ασχετοι!

Link to comment
Share on other sites

paidia ego exo mia poli asximi empiria...

piga se ena katastima tis tim ston pirea kai paragila to k700i...kai moy ipan na peraso tin epomeni mera apo to magazi gia na paralavo to kinito...

e telika piga kai moy ipan oti den iparxi kai na xanapernaga meta apo 2 meres ayti tin fora...

Loipon meta apo ola ayta xanapiga kai moy ipan oti gia alli mia fora den iparxi :mad:... kai i apantisi moy itan akiroste tin paragelia;)

den pirazi ekini exasan ego piga meta kai to pira apo tin vodafon;)

kai to pira kai amesos;)

Link to comment
Share on other sites

πηγα προχθες στης κηφισιας ημουν.

μια χαρα τα παιδια ηταν και ειπαμε και 2 κουβεντες παραπανω.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα σας πω και μια ωραία ιστορία στο ΤΙΜ Βόλου.Πήρα το lg U8210 από το ΤΙΜ Καρδίτσας(το καλύτερο κατάστημα ΤΙΜ κατ'εμέ σε όλη την Ελλάδα) και πήγα στο ΤΙΜ Βόλου να πάρω USIM. Βασικά χρειαζόμουνα να χωρίσω την 2ΙΝ1 σε SIM(F2G)και USIM(εταιρικό) Πάω λοιπόν με το νόμιμο εκπρόσωπο όπως μου ζητήσαν,μου κάνει αρχικά το χωρισμό σε SIM και SIM...:rocket: Mετά όχι μόνο μου ζήτησε και τα ρέστα...αν είναι δυνατόν...μου άλλαξε τη SIM σε USIM και μου ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΜ 3g χωρίς να με ρωτήσει.Πάει λοιπόν ο νόμιμος εκπρόσωπος να υπογράψει...και βλέπω στο χαρτί "υπογράφω υπεύθυνα ότι έχω ενημερωθεί για την υπηρεσία με πάγιο 25Ε κτλ" Της λέω ότι θέλω ΤΟ ΑΠΛΟ 3g.Η κοπέλα και γενικώς οι εργοζόμενοι στο κατάστημα έμειναν ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ! όλοι επέμεναν ότι δε γίνεται να έχω USIM χωρίς πάγιο! Δεν τους είχαν ενημερώσει! Να τους εξηγώ εγώ λοιπόν και να επιμένουν...ώσπου τους ζήτησα να πάρουν τηλέφωνο στο 1234 με ανοικτή ακρόαση.Από εκεί και πέρα "τα άκουσαν από το 1234" αφού τους είπαν "δεν είναι δυνατόν να μην έχετε ενημερωθεί και ότι αυτό που μου έκαναν είναι απαράδεκτο κτλ" Το ευχαριστήθηκα λοιπόν:secret: και της είπαν απο την εξυπηρέτηση πελατών να στείλει φαξ στο 210-------- με τη ταυτότητα του Ν.Ε.,τη σφραγίδα και την υπογραφή και να ζητήσει απενεργοποίηση της υπηρεσίας "3g πάγιο 25ε" έτσι και έκαναν μόνο η ΚΟΠΕΛΑ έκανε για πολλοστή φορά λάθος στέλνοντας το ΦΑΞ σε άλλο νούμερο.Την άλλη μέρα με πήραν τηλέφωνο από την ΤΙΜ και μου είπαν ότι σε αυτό το τμήμα που έφτασε το ΦΑΞ δεν υπάρχει πρόσβαση στο κεντρικό σύστημα και έπρεπε πάλι να πάω στο κατάστημα ΤΙΜ να αρχίσει η διαδικασία απενεργοποίησης.ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ να τρέχω εγώ(κατά τη διαδικασία της μετακόμισης μάλιστα:!: )στην ΤΙΜ για το λάθος...

Το μόνο που έχω να πώ είναι ότι από την όλη ιστορία κέρδισα απίστευτα νεύρα,έχασα πολύ χρόνο πολύτιμο,ταλαιπωρήθηκα και φορτώθηκα στο λογοριασμό μου το αναλογικό ποσό του μήνα για το οποίο θα γίνει πίστωση από το κατάστημα...Τέλος καλό όλα καλά αλλά μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλο λόγο μη λες...:X :whip:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι τα ωραια της ενημερωσης των καταστηματων και των εταιρικων που θελουν τοση πολυ γραφειοκρατια... Ειδικα με τις πολυ μικρες διαφορες που εχουν τα καταναλωτικα ατομικα συμβολαια με τα εταιρικα σε κανει να σκεφτεσαι να το κανεις ατομικο για να μην τρεχεις με γραφειοκρατικες διαδικασιες...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κακοί υπάλληλοι υπάρχουν παντού... Ακόμα χειρότερο από την άγνοια, είναι η επιμονή στην άγνοια. Μπορείς να στείλεις μια διαμαρτυρία για το συγκεκριμένο κατάστημα (χωρίς πολλές ελπίδες για ουσιαστική δράση), καθώς και να το αποφύγεις στο μέλλον !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

εσυ τελικα θα κλεισεις πολλα μαγαζια!! χαχα!!

τους εβαλες να παρουν εξ.πελατων βλεπω...θα κοκκινησαν οι υπαλληλοι φανταζομαι... ε?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι πρέπει να επιβραβεύεται τέτοια συμπεριφορά, έτσι δεν είναι; Μερικοί υπάλληλοι πρέπει να καταλάβουν ότι τα καταστήματα της ΤΙΜ δεν είναι δημόσιο (με την κακή έννοια)... Μακάρι να τους κάνουν έστω μια σύσταση...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Πολύ νομίζουν ότι είναι δημόσιο. Δεν φταίνε οι υπάλληλοι της ΤΙΜ όμως... Φταίει το καθεστός των μεγάλων εταιριών. Δεν υπάρχει σίγουρα μεγάλος και καθημερινός έλεγχος. Αν υπήρχε το λεγόμενο αφεντικό που κάθε μήνα τ ακουμπάει από την τσέπη του, θα βλέπαμε διαφορετικές σίγουρα συμπεριφορές. Ορισμένοι επαναπαύονται πίσω απ αυτό.! και το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις μεγάλες εταιρίες Voda κυριώς. Φυσικά αναφέρομαι στα όχι franchize καταστήματα ετσι...!

Ο χρόνος νιώθει ένοχος απέναντι στην απουσία και της λέει :

" Μην ανησυχείς, εγώ θα σε ονομάσω ανάμνηση και θα σε κάνω πιο όμορφη από την παρουσία... "

"Δεν θέλω να με κάνεις πιο όμορφη, αλλά πιο χαρούμενη αν μπορείς!!! "

Link to comment
Share on other sites

Για την άγνοιά τους φταίνε φυσικά οι ίδιοι. Αν δεν τους αρέσει η δουλειά τους, ας βρουν άλλη. Δεν φταίει ο πελάτης που πλήρωσε την άγνοιά τους...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Θα σας πω και μια ωραία ιστορία στο ΤΙΜ Βόλου.

 

Σε ποίο από τα 2 καταστήματα;

ph4nt0m.is.a.hero.who.lives.southern.sun.to.an.

ocean.of.blue.with.his.supergirl.that.stings.him.red

Link to comment
Share on other sites

Σε ποίο από τα 2 καταστήματα;

Τοπάλη και Ιάσονος...όχι πως στο άλλο είναι καλύτεροι,40Ε μου ζητούσαν για αλλαγή 2IN1 σε SIM+USIM:wacko:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

το περίεργο που είναι..??

αν είσαι εκτός εγγύησης, δίνεις 17,5 για την sim και άλλα 25 περίπου για την usim...:)

Link to comment
Share on other sites

το περίεργο που είναι..??

αν είσαι εκτός εγγύησης, δίνεις 17,5 για την sim και άλλα 25 περίπου για την usim...:)

το θέμα είναι ότι στην παρούσα περίοδο η USIM μπαίνει δωρεάν όπως και έγινε στο κατάστημα που την άλλαξα...;)

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μαντέψτε! Σήμερα ήρθε ο λογαριασμός της ΤΙΜ! έτσι λοιπόν έχουμε και λέμε:

Πάγιο υπηρεσίας 3g:49E!!! Μόλις το είδα κατάλαβα ότι δεν έγινε η απενεργοποίηση της "Υπηρεσίας 3g" και πήρα στο 1277.Πράγματι το επιβεβαίωσαν...Πήρα στο κατάστημα ΤΙΜ Βόλου(γιατί είμαι και εκτός...) και τους είπα,όπως μου τόνισαν από το cs,ότι αν δε ξέρουν τη διαδικασία να επικοινωνήσουν με το δίκτυο αντιπροσώπων να τους την πουν...Τους είπα να κάνουν ότι είναι να κάνουν και να με πάρουν αύριο τηλέφωνο...

Πάντως στην εξυπηρέτηση πελατών και στο τμήμα πιστώσεων ΝΕΥΡΙΑΣΑΝ γιατί πραγματικά με άκουσαν ενοχλημένο και μου ζήτησαν οδό του καταστήματος:O Πραγματικά αυτή η ιστορία τραβάει ΠΟΛΥ! Και δεν έχω καμία όρεξη να τρέχω πάλι σε αυτούς τους άσχετους στο ΤΙΜ Βόλου γιατί έχω πάει 6:!: φορές και δεν έχω βγάλει άκρη! Μα είναι δυνατόν να μη ξέρουν να κάνουν μια απενεργοποίηση υπηρεσίας 3g;;; Νομίζω ότι είναι γραφικοί και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!:mad: Να πάει κάποιος να τους ενημερώσει...Άμα δε πήγαινα εγώ ακόμα θα νόμιζαν ότι το "basic 3g" έχει πάγιο...:blink: :(

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

and...to be continued:

ήρθε σήμερα ο λογαριασμός πάλι.Και τι να δω; πως μου είχε πιστωθεί μόνο το αναλογικό ποσό που είχα προπληρώσει τον προηγούμενο μήνα...Και προσέξτε: το αναλογικό ποσό TIM 3g, 17,70 ,το οποίο γίνεται και αυτόματα χωρίς το κατάστημα με το που απενεργοποιείται η υπηρεσία...

Που είναι τα άλλα 31Ε; ΟΕΟ;

Ρε παιδιά τι πράγμα είναι αυτό,νιώθω σαν γύφτος κάθε φορά που πάω να ζητήσω πίστωση.Αφού το κατάστημα δε παραδέχεται το σφάλμα που τόσο με έχει ταλαιπωρήσει εγώ θα πάω αυτή τη φορά με άγριες διαθέσεις μιας και ευγένειες δε πιάνουν...προκειμένου να τελειώσει αυτή ιστορία.

Εκτός,και αν εννοούσε ότι θα μου πιστωθούν στον επόμενο λογαριασμό που θα πληρώσω...any idea; Αν είναι να μην τα ακούσει τζάμπα η κοπέλα...που αμφιβάλλω αν έχει ακόμη παραδεχτεί το σφάλμα της.Αξίζει να τη ρωτήσω την επόμενη φορά που θα πάω..."Έχει πάγιο η αλλαγή κάρτας σε USIM; " άπαξ και απαντήσει ναι αναφορά στα κεντρικά,αν είναι δυνατόν,πόσο κόσμο έχει κάψει... :blink: :mad:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

κοιτα φιλαρακο το θεμα ειναι απλο.

μπορεις να πας στο καταστημα με "αγριες διαθεσεις" να μιλησεις με τον υπευθυνο και να στειλει ενα ΦΑΞ το οποιο θα παραδεχτει οτι αντι για αντικατασταση σε usim σου βαλανε το παγιο 3G!!

το φαξ θα λεει οτι απο λαθος του καταστηματος να πιστωθει το ταδε νουμερο ή το ταδε εταιρικο.

σιγα το πραγμα.ενταξει ολοι λαθη κανουμε αλλα να το παραδεχτουμε δεν ειναι κακο.

ετσι κι εσυ χανεις την αξιοπιστια τους και αυτοι την δικη σου.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ καημένε πελατάκο!

Τηλεφώνησε σε παρακαλώ στο 2106158000 και ζήτησε την κυρία Ε. Παπακωνσταντίνου! Είναι υπεύθυνη παραπόνων!!!

Δεν θα σου απαλύνει τον πόνο με γλυκόλογα!

Δεν θα σου γλύψει....

Θα ψάξει, θα μάθει και θα τους βάλει να σε πάρουν τηλεφωνο να σου εξηγήσουν ΑΥΤΟΙ γιατι το έκαναν αυτό.

 

(το όνομα το ξέρω γιατί εκεί έστειλαν αρχικά μια καταγγελία που έκανα στην http://www.eett.gr όσον αφορά το δίκτυο της ΤΙΜ).

 

Μην ψαρώσεις όμως. Να έχεις όλα τα στοιχεία μπροστά σου γιατί θα στα ζητήσει...

 

ΣΕ παρακαλώ όμως μην κατηγορείς τα καταστηματα Ονομαστικά!

Για μια προμήθεια δουλεύουν! Δεν εκπροσωπουν την εταιρία, και δεν μπορούν να γνωρίζουν τα πάντα (μπουχαχα)!

ΑΛΗΘΕΙΑ, πελατάκο, γιατί δεν τα έκανες όλα στο καλό και φιλικό κατάστημα της Καρδίτσας? (αλλα αν δε πάθεις πως θα μάθεις!).

Δεν φαντάζομαι να πιστευει κανεις πως όταν ένας ιδιωτης πληρώνει ενα ευκαταφρόνητο ποσο και αγοράζει το franchise, θα του τραβήξει η εταιρία το αυτί... (μπουχαχα)

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...