CuBiCLe Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Εγώ έγραψα ενεργή ανοσία αντί για ενεργητική ανοσία... Πόσο θα χάσω απο αυτό; 3o Λύκειο Ν. Σμύρνης Ολέ! --- ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Έκανα τη βλακεία της ζωής μου. 4ο Θέμα το α (που έπαιρνε όλο 5) απέδειξα το κ=2 και αντί να γράψω ο @#$%^#@ την εξίσωση της εφαπτομένης έγραψα της f(X) (έκανα δηλαδή αντικατάσταση το κ :wacko: ). Τι λέτε παιδιά? Θα μου φάει 1-2-3?? Κατά τάλλα καλά.. Έρχεται το χειρότερο μάθημα :( Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yannaros_gr Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 mi masate re mono i thewria pianei 10 e kai kamia askisi ligo 3 ligo 4 nato 14 mas Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babisg Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Έκανα τη βλακεία της ζωής μου. 4ο Θέμα το α (που έπαιρνε όλο 5) απέδειξα το κ=2 και αντί να γράψω ο @#$%^#@ την εξίσωση της εφαπτομένης έγραψα της f(X) (έκανα δηλαδή αντικατάσταση το κ :wacko: ). Τι λέτε παιδιά? Θα μου φάει 1-2-3?? Κατά τάλλα καλά.. Έρχεται το χειρότερο μάθημα :( ...το ίδιο λάθος έκανε και μια μαθήτριά μου...διαβάστε βρε παίδες καλά τα θέματα... Του Θεού να γίνεται :!: e-Κιμωλία...εργαλείο εκπαίδευσης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Poison6 Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Σήμερα 17:40 CuBiCLe Εγώ έγραψα ενεργή ανοσία αντί για ενεργητική ανοσία... Πόσο θα χάσω απο αυτό; Aσε ρε φιλε cubicle εγω αντι "ενεργητικη" εγραψα "πρωτογενης" κατα τα αλλα τα χαρακτηριστικα ηταν οκ.. Πιστευω πως 8α μας κοπσουν 3μοναδες για αυτο.. (εμενα 8α μ κοπσουν και 3 μαλλον για το "δευτερογενης"π το σωστο ηταν "πα8ητικη"...) //~~ipod touch 2g+iphone 3gs owner:happy:~~//---> υπογραφή 2007 nostalgia Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
White_Dragon Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 ...το ίδιο λάθος έκανε και μια μαθήτριά μου...διαβάστε βρε παίδες καλά τα θέματα... Δεν είναι εύκολο όταν έχεις άγχος και δεν έχεις χρόνο. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να μας δίνανε τουλάχιστον 4 ώρες... http://dragonmoon.ca/main/images/N010_large-100x100.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CuBiCLe Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Aσε ρε φιλε cubicle εγω αντι "ενεργητικη" εγραψα "πρωτογενης" κατα τα αλλα τα χαρακτηριστικα ηταν οκ.. Πιστευω πως 8α μας κοπσουν 3μοναδες για αυτο.. (εμενα 8α μ κοπσουν και 3 μαλλον για το "δευτερογενης"π το σωστο ηταν "πα8ητικη"...) 3 μονάδες για σένα ακούγεται εντός λογικών πλαισίων. 3 απο τις 15 για ένα λάθος, που στο κάτω κάτω δεν είναι πολύ σημαντικό στην δική μου περίπτωση, φαίνεται υπερβολικό. 3o Λύκειο Ν. Σμύρνης Ολέ! --- ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lux Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 μαλιστα. τελικα δεν εγραψα 100/100. μολις ειδα οτι στο 4ο θεμα πρωτο ερωτημα εκτος απο το ν.δ.ο k=2 ζητουσε και την εξισωση εφαπτομενης! ουτε που το ειχα προσεξει οτι το ελεγε.. αρα παμε στα 97,5/100 χωρις αλλα λαθη. και απ' οτι βλεπω πολλοι δεν το προσεξανε. εμ βεβαια εχουν ενα ζητουμενο σε 5 γραμμες και το δευτερο ζητουμενο το εχουν σε 4 λεξεις!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Roza Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 3 μονάδες για σένα ακούγεται εντός λογικών πλαισίων. 3 απο τις 15 για ένα λάθος, που στο κάτω κάτω δεν είναι πολύ σημαντικό στην δική μου περίπτωση, φαίνεται υπερβολικό. Κι όμως είναι πολύ πιθανό να κόψουν τόσο γιατί θέλουν την απόλυτη απάντηση. δεν μπορούν οι διορθωτές να ξερουν τι είχε ο καθένας μας στο κεφάλι του. Αυτά είναι δυστυχώς τα άσχημα της υπόθεσης. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Roza Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Πάντως γενικά τα θέματα στη βιολογία ήταν βατά. Η μόνη δυσκολία που υπήρχε βρισκόταν στο δεύτερο θέμα κι οχι στο τέταρτο εκέι που ζητουσε για το δέρμα. Αλλά ακόμη κι αυτό αν το είχες διαβάσει το έγραφες. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babisg Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Διαβάστε το άρθρο "Μαθηματικά γενικής παιδείας…ο φτωχός συγγενής που απόκτησε ταυτότητα "στο Link http://neodynamiko.gr/forum/viewtopic.php?p=493#493 Του Θεού να γίνεται :!: e-Κιμωλία...εργαλείο εκπαίδευσης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Poison6 Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Τεσπα.. οτι καναμε καναμε.. δν πρεπει να μας περνει απο κατω ακομα και αν αρχικα πιστευαμε οτι ειχαμε παει καλητερα.. ακομα ειναι νωρις και εχουμε αλλα 4. //~~ipod touch 2g+iphone 3gs owner:happy:~~//---> υπογραφή 2007 nostalgia Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Psyhiatros Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Wirelessly posted (Nokia6270/2.0 (03.66) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1) Ego de katalaba tpt apo aghos. Parte kana iremistiko. Horis aghos ine teleia ola Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Roza Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Με τα ηρεμιστικά η απόδση πέφτει Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
philos Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Διαβάζεται όσο μπορείτε, αλλά ποτέ να μην παραλείπεται και έναν καλό ύπνο! Βάλτε ένα πρόγραμμα καθόλη τη διάρκεια των εξετάσεων. Ο ύπνος επιβάλεται, μην βασίζεστε μόνο στους καφέδες κ.α :wacko: ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babisg Δημ. May 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2006 Ο ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 1. Διαβάζουμε όλα τα θέματα προσεκτικά. Αρχίζουμε τις απαντήσεις από τα θέματα που γνωρίζουμε πληρέστερα. Αν δεν γνωρίζουμε την απάντηση ενός θέματος το αφήνουμε τελευταίο. 2. Ένα πρόβλημα πριν αρχίσουμε να το λύνουμε το διαβάζουμε δύο και τρεις φορές προσεκτικά (ενδεχομένως να κρύβει παγίδες που με την πρώτη ματιά δεν φαίνονται). 3. Ερώτηση που μας θυμίζει αντίστοιχη του βιβλίου μας τη ξαναδιαβάζουμε προσεκτικά. Μια μικρή διαφοροποίηση μας βγάζει εκτός θέματος. 4. Βεβαιωνόμαστε για το τι απαιτεί κάθε θέμα για απάντηση και στο "πρόχειρο" σημειώνουμε λέξεις "κλειδιά" για τα σημεία στα οποία θα αναφερθούμε. Για να κερδίσουμε χρόνο, δεν χρειάζεται να αναπτύξουμε ένα θέμα στο πρόχειρο και μετά να το αντιγράψουμε στο καλό, χρησιμοποιώντας τις σημειώσεις του πρόχειρου. Δεν είναι ανάγκη να βάλουμε εξαρχής την επικεφαλίδα "πρόχειρο", γιατί μπορεί να μην προλάβουμε να μεταφέρουμε από τις τελευταίες σελίδες κάποια ολοκληρωμένη λύση, οπότε κάποιες από τις τελευταίες σελίδες μπορούν να δηλωθούν ως καλό. 5. Στη διάρκεια της απάντησης ξανακοιτάμε το θέμα αρκετές φορές, για να βεβαιωθούμε ότι δεν έχουμε απομακρυνθεί από το ζητούμενο. Ξαναδιαβάζουμε το θέμα όταν έχουμε τελειώσει την απάντηση, μήπως έχουμε κάτι ξεχάσει. 6. Οι απαντήσεις που δίνουμε θα πρέπει να διακρίνονται για την σαφήνεια, ακριβολογία και πληρότητα του νοήματος. Απαντούμε στα θέματα γράφοντας αναλυτικά και καθαρά. Η ορθογραφία και η εμφάνιση του γραπτού παίζουν τον δικό τους ρόλο. Από Ζήτημα σε Ζήτημα αφήνουμε κενό δύο τουλάχιστον σειρών. 7. Προσπαθούμε να απαντήσουμε στα ζητήματα, κάνοντας σωστή κατανομή του χρόνου. Ο χρόνος είναι βασικός αντίπαλος, όμως αν κατανεμηθεί σωστά γίνεται σύμμαχος. 8. Αν δεν προλάβουμε να αναπτύξουμε ένα θέμα, το ολοκληρώνουμε περιληπτικά. 9. Σημειώνουμε όσα θέματα (υποσημειώσεις, επιμέρους ερωτήσεις) έχουμε απαντήσει, για να μην ξεχάσουμε να απαντήσουμε σε κάποιο ή απαντήσουμε δύο φορές στο ίδιο. 10. Οι συμπληρώσεις γίνονται χωρίς αστερίσκο (*), βέλος (->), κλπ., αλλά με κανονική υπόδειξη. Π.χ. στο τέλος του Ζητήματος 1α γράφουμε: Υπάρχει συμπλήρωση μετά το Ζήτημα 4β και στο τέλος του γραπτού ξαναγράφουμε: Ζήτημα 1α Συμπλήρωση. 11. Στο τελευταίο "20λεπτο", αν έχει μείνει, ελέγχουμε αυτά που έχουμε γράψει διορθώνοντας τυχόν λάθη και συμπληρώνοντας τυχόν παραλείψεις. 12. Δεν εγκαταλείπουμε την προσπάθεια, προσπαθούμε μέχρι το τελευταίο λεπτό ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ H πικρή αλήθεια είναι ότι και στο παρελθόν και στο παρόν και στο μέλλον πολύ λίγοι μαθητές ανακάλυψαν, ανακαλύπτουν και θ΄ ανακαλύψουν τη σημασία και την προσφορά μιας καλής διατροφής στην ευκολότερη κατανόηση και εκμάθηση. Η σημασία της επαρκούς διατροφής πρωί - μεσημέρι - βράδυ. Έχει αποδειχθεί πλέον σε εκατοντάδες έρευνες ότι η σωστή διατροφή, το πρωί, συμβάλλει στη διαφοροποίηση του δείχτη ευφυΐας και της ικανότητας μάθησης μεταξύ παιδιών που είχαν φάει ένα πλούσιο πρωινό και αυτών που ήταν νηστικά ή είχαν φάει κάτι πρόχειρο. Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι η απόδοση των παιδιών που δεν έχουν καταναλώσει ένα καλό πρωινό ότι μειώνεται ολοένα και περισσότερο με το πέρασμα της ώρας. Αυτό οφείλεται πολύ απλά στην ποιότητα της ενέργειας που κρύβουν οι διάφορες τροφές. Ένας καλός συνδυασμός από τροφές με υψηλή ποιότητα ενέργειας θα φέρει ασφαλώς και το ανάλογο αποτέλεσμα. Για να καταλάβετε καλύτερα, σας φέρνω το απλό παράδειγμα της βενζίνης που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας χρησιμοποιούν την "αμόλυβδη", ενώ τα υπόλοιπα τη "σούπερ". Υπάρχει, βέβαια και η "απλή", που φαινομενικά μπορεί να κινήσει ένα αυτοκίνητο, αλλά ταυτόχρονα, το δυσκολεύει, ενώ η παρατεταμένη χρήση της επιφέρει καταστροφή του κινητήρα. Ο οργανισμός χρειάζεται λοιπόν καλά "καύσιμα" για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά και το μέσον για να τα προμηθευτεί είναι οι τροφές. Και όσο καλύτερα καύσιμα έχει στη διάθεση του τόσο αποτελεσματικότερα θα μπορέσει να τα αξιοποιήσει για τη σωστή λειτουργία του νου του, τη σωστή θρέψη του και κατ' επέκταση, τη σωστή του ανάπτυξη. Η ποιοτική διαφορά μεταξύ των τροφών έγκειται στην περιεκτικότητά τους σε διάφορα θρεπτικά συστατικά. Για να καταλάβουμε περισσότερο, αρκεί να συνειδητοποιήσουμε πως δεν τρώμε μόνο για να γεμίσουμε το στομάχι μας ή για να πετύχουμε ένα καλό γευστικό αποτέλεσμα, αλλά και για να εφοδιάσουμε τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ώστε να λειτουργήσει όχι μόνο σήμερα αλλά και για τα υπόλοιπα χρόνια. Η ανάγκη του σώματος και για το τελευταίο θρεπτικό συστατικό. Ο οργανισμός, όπως γνωρίζουμε, έχει ανάγκη από όλα τα θρεπτικά συστατικά που μπορεί να του διαθέσει η φύση. Οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες, τα λίπη, οι διαιτητικές ίνες, οι βιταμίνες και τα μέταλλα πρέπει να συμμετέχουν στη διατροφή αρμονικά και με συγκεκριμένες αναλογίες μεταξύ τους, ώστε να υπάρξει ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο μία τροφή ή ένας συνδυασμός τροφών παρέχει ένα μέρος μόνο από τα παραπάνω, αδιαφορώντας για την αρμονική τους συνύπαρξη, τότε, μακροχρόνια, θα συμβεί ότι και με το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί "απλή" βενζίνη, ενώ είναι κατασκευασμένα να λειτουργεί με την καλύτερη. Το γάλα είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη των παιδιών αλλά μόνο του ή ακόμα και με το κρουασάν ή την τυρόπιτα αποτελούν πολύ φτωχό συνδυασμό, ώστε να παρέχουν την αρμονία και τη σωστή αναλογία όλων των θρεπτικών συστατικών, που είναι απαραίτητα για τη σωστή ανάπτυξη και καλή επίδοση του παιδιού στο σχολείο. Η διατροφή αυτού του είδους είναι - σε μεγάλο βαθμό - ελλιπής σε αρκετές βιταμίνες όπως η βιταμίνη C, πολύτιμη κυρίως το χειμώνα, οι βιταμίνες Α, Ε, αρκετά μέταλλα, όπως το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος - η έλλειψη των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε έντονη επιθυμία για σοκολάτα και αλμυρά αντίστοιχα - αλλά και σε μια σειρά από πρωτεΐνες και ιδιαίτερα στα αμινοξέα τους που απαιτούνται για τη σωστή χρησιμοποίηση των πρωτεϊνών του γάλακτος. Στο σημείο αυτό, πρέπει να τονίσω πως η διατροφή των παιδιών στο σχολείο είναι και πρέπει να είναι σε απόλυτη συνάρτηση με τη διατροφή τους στο σπίτι. Το καλό πρωινό, δηλαδή, είναι θεμελιώδους σημασίας. Αυτό σημαίνει ότι ο συνδυασμός των τροφών που δοθούν στο παιδί στο πρωινό του γεύμα και στη συνέχεια, στο κολατσιό του στο σχολείο θα πρέπει να το εφοδιάζει ΕΠΑΡΚΩΣ με όλα τα θρεπτικά συστατικά που αναφέραμε παραπάνω. Το πρωινό αυτό θα πρέπει να αποτελείται από ένα φυσικό χυμό φρούτων, σε αποχυμωτή, που να περιέχει και καρότο , ώστε να εξασφαλίσουμε μια καλή δόση βιταμινών C και Α και στη συνέχεια, θα πρέπει να συνοδεύεται από μια μερίδα δημητριακών πλήρους άλεσης όπως κουάκερ, μούσλι, βρασμένο στάρι, γαρνιρισμένα πάντα με άφθονους ανάλατους ξηρούς καρπούς και φρέσκα ή ξηρά φρούτα ή μια ή δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης με βούτυρο και μέλι. Επίσης, ένα αβγό συνοδευμένο από ψωμί ολικής άλεσης ή από τοστ με ψωμί ολικής άλεσης θα αποτελούσε θαυμάσια ιδέα. Με οποιαδήποτε απ΄ αυτές τις εναλλακτικές λύσεις εξασφαλίζουμε μια μεγάλη ποσότητα θρεπτικών συστατικών όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες. Όταν λοιπόν, το παιδί δεν παίρνει κολατσιό από το σπίτι, θα πρέπει να βρει στην καντίνα του σχολείου του παστεριωμένο γάλα σε ατομική συσκευασία, σάντουιτς ή τοστ από ψωμί ολικής άλεσης με τόνο ή άπαχο ζαμπόν και τυρί άριστης ποιότητας - που θα περιέχουν επίσης, και ένα κομμάτι μαρούλι ή ντομάτα ή πιπεριά - επίσης τουλάχιστον έτοιμους φυσικούς χυμούς χωρίς ζάχαρη και οπωσδήποτε, χωρίς ανθρακικό, φρυγανιές, κουλούρια ή σταφιδόψωμα από αλεύρι ολικής άλεσης. Παραπάνω αναφερθήκαμε στη σημασία της διαφορετικής ποιότητας της ενεργείας και ερχόμαστε τώρα να τα συγκρίνουμε με τα προϊόντα που συνήθως κυκλοφορούν στις σχολικές καντίνες. Όλα αυτά παρέχουν πάρα πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες, που έχουν απογυμνωθεί από τα θρεπτικά τους συστατικά, περιέχουν πολύ λίπος και ζάχαρη και τα αναψυκτικά άφθονο ανθρακικό, με αποτέλεσμα να στερείται ο οργανισμός τα στοιχειώδη συστατικά που χρειάζεται για τη σωστή του ανάπτυξη. Αυτό έχει ως συνέπεια να προετοιμάζουμε τους αυριανούς υπερχοληστεριναιμικούς, παχύσαρκους διαβητικούς, καρδιακούς και καρκινοπαθείς. Η συχνότητα και η ποιότητα των γευμάτων. Τα γεύματα θα πρέπει να είναι απλά στη σύνθεσή τους. Ένα βαρύ γεύμα προκειμένου να αποδομηθεί από τον οργανισμό μας απαιτεί μεγάλες ποσότητες αίματος που κατευθύνονται προς το στομάχι. Αυτό έχει ως συνέπεια να στερείται η σωστή αιμάτωση από όλα τα όργανα του σώματος και φυσικά και από τον εγκέφαλο. Αυτό που συμβαίνει τελικά είναι να μας πιάνει υπνηλία και αν δεν πάμε για ύπνο η απόδοσή μας θα είναι αρκετά περιορισμένη. Επίσης το καλό μάσημα των τροφών βοηθά στην καλύτερη αποδόμηση των τροφών άρα και στην ταχύτερη πέψη τους. Τα πολλά υγρά ταυτόχρονα με τα γεύματα αραιώνουν τα πεπτικά υγρά και δυσκολεύουν τη χώνεψη. Νερό είναι χρήσιμο να πίνουμε 5 - 10 λεπτά πριν την έναρξη του γεύματος - ώστε να μη διψάμε μετά - και κατά τη διάρκεια του γεύματος έως και μία ώρα από ελάχιστο έως καθόλου. Ακόμα και το νερό θα πρέπει να το πίνουμε με μικρές γουλιές που θα τις κρατάμε λίγο στο στόμα πριν τις καταπιούμε. Με τον τρόπο αυτό ενυδατώνεται και αξιοποιεί καλύτερα το νερό το σώμα μας. Ας μην ξεχνάμε πως το σώμα μας περιέχει 50 - 60% νερό και τα κύτταρά μας υπάρχουν σε περιβάλλον υγρασίας. Ένας καλά ενυδατωμένος οργανισμός μεταφέρει με ευκολία θρεπτικά συστατικά στον πυρήνα του κυττάρου και αποβάλλει τα παραπροϊόντα της θρέψης. Εφόσον οι τροφές που καταναλώνουμε είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, τότε σε συνδυασμό με την καλή ενυδάτωση του σώματός μας. Αφθονο νερό λοιπόν αλλά και τροφές που περιέχουν αρκετό νερό όπως τα φρέσκα φρούτα και οι χυμοί θα μας εξασφαλίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Καφές και τσάι λόγω της καφεΐνης που περιέχουν αναγκάζουν τα νεφρά να υπερλειτουργούν με συνέπεια να αφυδατώνουν το σώμα μας. Για κάθε ποτήρι ή φλιτζάνι καφέ ή τσάι που πίνουμε θα πρέπει να καταναλώνουμε ταυτόχρονα τουλάχιστον αντίστοιχη ποσότητα νερού. Ο μύθος του καφέ. Ποσότητα καφεΐνης που περιέχεται σε περισσότερα από τρία κουταλάκια σκόνη καφέ., λειτουργεί ανασταλτικά στην ποιότητα του ύπνου. Πέρα από το νευρικό σύστημα διεγείρει την υπερέκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας με συνέπεια να μην επιτρέπει στο σώμα να πέσει σε ένα βαθύ ύπνο και με τον τρόπο αυτό ο οργανισμός δεν ξεκουράζεται επαρκώς έστω και αν φαινομενικά έχουμε κοιμηθεί αρκετές ώρες. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί ως βασικό συστατικό ενέργειας τη γλυκόζη. Όταν αυτή προέρχεται από φρέσκα φρούτα ή ξερά όπως σταφίδες, ξερά σύκα ή δαμάσκηνα και ίσως συνοδευόμενα και από λίγους άψητους ανάλατους ξηρούς καρπούς όπως τα αμύγδαλα και καρύδια, όλα αυτά μαζί αποτελούν ένα θαυμάσιο τονωτικό καύσιμο για την ομαλή και διαρκή λειτουργία του εγκεφάλου. Το ιδανικό άμεσο και ταχύτατο τονωτικό του οργανισμού είναι ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένος χυμός. O Μύθος της σοκολάτας Η σοκολάτα δεν έχει τις δυνατότητες βελτίωσης της διάθεσης δηλώνουν οι διατροφολόγοι του Γερμανικού Ινστιτούτου Διατροφικής Υγιεινής και Διατροφολογίας (DIET) του Ααχεν. Η ποσότητα της φαινιλεθυαμίνης, του χημικού εκείνου στοιχείου που πιστεύεται ότι δημιουργεί το αίσθημα της ευφορίας όταν καταναλώνουμε σοκολάτα, είναι πολύ μικρό για να μπορέσει να αλλάξει τη διάθεση ενός ανθρώπου. Παρόλα αυτά η ουσία αυτή μπορεί να κάνει άλλα "θαύματα". Ένα κομματάκι πικρής σοκολάτας (υγείας) κατά την ώρα που γράφετε διαγώνισμα ή ένα ακόμα όταν διαβάζετε, κάνει καλό. Η σοκολάτα έχει μία ουσία που αιματώνει τον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να συγκεντρωνόμαστε καλύτερα. Με μέτρο όμως. Οι πολλές θερμίδες που έχει δεν βοηθούν σε τίποτα! Ποιές τροφές μάς προσφέρουν ευεξία, χαλάρωση, τόνωση, και ποιές καταπολεμούν το στρες: Η διατροφή κατά την περίοδο μελέτης και εξετάσεων πρέπει οπωσδήποτε να είναι ισορροπημένη. Υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες και λίπη στις σωστές ποσότητες χαρίζουν στον οργανισμό αυτά ακριβώς που χρειάζεται. ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Οι βιταμίνες της ομάδας Β, C, και Ε είναι ενεργειογόνες, δίνουν δηλαδή στον οργανισμό την ενέργεια που χρειάζεται για να αντεπεξέλθει στο δύσκολο έργο της μελέτης. Τις βρίσκουμε στα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά, και τις ζωικές τροφές. Οι υδατάνθρακες επίσης που βρίσκονται στο ρύζι, στις πατάτες, στα δημητριακά και τα φρούτα είναι μία πολύ καλή πηγή ενέργειας. ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ Ο Βασιλικός Πολτός καθώς και εκχυλίσματα βοτάνων κινεζικών συνταγών προσφέρουν πνευματική διαύγεια. Πωλούνται στα φαρμακεία και σε καταστήματα με φυσικές τροφές. ΓΙΑ ΕΥΕΞΙΑ Οι ζωικές ( κρέας κόκκινο και άσπρο, ψάρι, αυγό, γαλακτοκομικά) και οι φυτικές (όσπρια) πρωτεΐνες χαρίζουν ευεξία και καταπολεμούν την κόπωση σε πολύ μεγάλο βαθμό. Το νερό είναι απαραίτητο. Μικρές ποσότητες νερού σε τακτά χρονικά διαστήματα καθυστερούν στην εμφάνιση της κόπωσης και συνδράμουν στην σωστή λειτουργία του οργανισμού. ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Τα λίπη (ελαιόλαδο, βούτυρο κλπ) δίνουν στον οργανισμό ενέργεια. Προσοχή στην ποσότητα: να αποτελεί το 20% της καθημερινής διατροφής μας! ΔΙΩΞΤΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ Το άγχος είναι ένα πρόβλημα που ακόμα και να μην το ξεπεράσατε την χρονιά που πέρασε, πρέπει τώρα, γα να γράψετε όσο καλύτερα γίνεται να το σκοτώσετε! Θετικές σκέψεις και χιούμορ είναι τα δύο όπλα σας εναντίον του άγχους σας! Θετικές σκέψεις "Δεν θα τα καταφέρω", "θα αποτύχω", "Δεν ξέρω τίποτα", κλπ. .. Κάνετε τέτοιες σκέψεις; Σας κυριεύουν, σας τρομοκρατούν και σας απογοητεύουν; Κακώς! Οι σκέψεις που μάς περνάνε από το μυαλό πριν και κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, καθορίζουν τον τρόπο αντιμετώπισης της κατάστασης καθώς και το αποτέλεσμα. Καλό λοιπόν, είναι, να αποφεύγετε τις αρνητικές σκέψεις. Πρέπει να σκέφτεστε πάντα θετικά, με αυτοπεποίθηση. Να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας στόχους που πετύχατε παλιότερα (κάποιες άλλες εξετάσεις ή διαγωνίσματα, ή κάποιο δύσκολο παιχνίδι που κερδίσατε). Να θυμόσαστε πάντα ότι οι εξετάσεις μετρούν μόνο τις γνώσεις που μπορούμε να επιδείξουμε και όχι την αξία μας, την εξυπνάδα μας και την ποιότητα του χαρακτήρα μας. Εμπιστοσύνη στον εαυτό μας λοιπόν! Είναι ο καλύτερος φίλος μας σε αυτές τις περιπτώσεις. Εξάλλου, τί έχουν εκείνοι περισσότερο από εσάς; Χιούμορ Το χιούμορ είναι ένας έμφυτος μηχανισμός αντιμετώπισης και ερμηνείας της πραγματικότητας. Είναι ένας καλός τρόπος μείωσης του άγχους που βοηθάει στο να μη διογκώνουμε τις καταστάσεις και να βλέπουμε τα πράγματα πιο ελαφριά και αισιόδοξα. Κάντε χιούμορ λοιπόν, κάντε πλάκες, αστειευτείτε με τους φίλους σας, πείτε ανέκδοτα, διαβάστε κάποιο περιοδικό λίγο πριν κοιμηθείτε, δείτε μία καλή ταινία! ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ Ασκήσεις μυαλού Χαλαρώστε το μυαλό σας με μουσική, μικρή δόση τηλεόρασης και βόλτες, κάνοντας έτσι μικρά σε χρονική διάρκεια διαλείμματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σε μερικά από τα διαλείμματα καλό είναι να κάνετε κάποιες σωματικές ασκήσεις που βοηθούν στο να καθαρίζει το μυαλό και να ανανεώνεται η σκέψη. Διατάσεις, τεντώματα και αυχενικές κινήσεις έχουν ευεργετικά αποτελέσματα για τους μύες και τις αρθρώσεις, και κατ επέκταση στον εγκέφαλο. Ασκήσεις σώματος 1η) Ξαπλώστε μπρούμυτα ή ανάσκελα στο πάτωμα και προσπαθήστε να ακουμπήσετε με τα δάκτυλα των χεριών όσο πιο μπροστά μπορείτε. 2η) Καθήστε σε καρέκλα έχοντας τα πόδια σε διάσταση (ανοιχτά, σε απόσταση μεταξύ τους). Σκύψτε μπροστά, ακουμπώντας με τα δάκτυλα το έδαφος και στη συνέχεια τεντώστε τα χέρια και την πλάτη, προσπαθώντας όσο πιο μπροστά μπορείτε. 3η) Από θέση καθιστή και πάλι, τεντώστε τα χέρια προς τα πάνω, και πλέξτε τα δάκτυλα των χεριών μεταξύ τους έχοντας τις παλάμες στραμμένες προς τα πάνω. 4η ) Ανά 2-3 ημέρες εξετάσεων, κάνετε λίγο πιο εντατική άσκηση για να εκτονωθείτε και να διώξετε την ένταση: τρέξιμο-αθλοπαιδιές-αερόμπικ. Προσοχή: μην το παρακάνετε! Δεν πρέπει να κουραστείτε σε καμία περίπτωση. Ξεκούραση - Ύπνος Διαμορφώστε το πρόγραμμα μελέτης σας έτσι ώστε να εξασφαλίζετε την απαραίτητη ξεκούραση. Προσπαθήστε να κοιμόσαστε μία ώρα τα μεσημέρια και 7-8 ώρες το βράδυ. Μην διαβάζετε τις μεταμεσονύχτιες ώρες, γιατί το μυαλό είναι πολύ κουρασμένο και δεν θα έχετε απόδοση. Του Θεού να γίνεται :!: e-Κιμωλία...εργαλείο εκπαίδευσης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristidis_k Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Αντε και αυριο κατευθυνση..τι λετε να πεσει απο αποδειξεις κλπ? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ioanna_io Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Να ρωτήσω κάτι? Πως γίνεται στις 25/5 να έχετε γράψει και Βιολογία+Φυσική+Ιστορία+Μαθηματικά? Καλή επιτυχία και στα επόμενα χωρίς άγχος :) Θέλω διακοπές! [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
_Paladin_ Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Στα Νέα διάβασα χαρακτηριστικά ότι πολύ δύσκολα ένας μέσος μαθητής θα περάσει το 12 στα Μαθηματικά. Αν αληθεύει αυτό τότε(αν και λίγο νωρίς ακόμα) οι βάσεις των σχολών 14-18 θα έχουν καθοδική τάση ειδικά για 2ο-4ο πεδίο. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lux Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 επειδη αλλαξαν τα πραματα φετος. αλλοι δινανε μαθηματικα, αλλοι βιολογια, αλλοι φυσικη και αλλοι ιστορια. δεν ειναι υποχρεωτικα ολα οπως ηταν περυσι. οντως για τον μεσο μαθητη ηταν λιγο δυσκολακι.. πανω απο 15 για αυτον θεωρειται θαυμα. αυριο θα κλαψουνε πολλα ατομα! μαζι και εγω.. ενα 18αρι θελω να πιασω.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
_Paladin_ Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Πράγματι,αύριο είναι τα σοβαρά.Μέχρι τώρα ήταν απλά ζέσταμα:cool: Το θέμα είναι ότι αυτή η αναμονή σε τσακίζει για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Πολύ απλά δεν έχεις τί να διαβάσεις όταν έχεις σιγουρέψει αποδείξεις και θεωρία... Lets see...:w00t: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snik Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Πράγματι,αύριο είναι τα σοβαρά.Μέχρι τώρα ήταν απλά ζέσταμα:cool: Το θέμα είναι ότι αυτή η αναμονή σε τσακίζει για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Πολύ απλά δεν έχεις τί να διαβάσεις όταν έχεις σιγουρέψει αποδείξεις και θεωρία... Lets see...:w00t: τι να see εχει να κλαψει κοσμος αυριο.Αν εβαλαν αυτα στα μαθηματικα γενικης παιδειας στην κατευθυνση τι θα βαλουν? All about wedding photography Photo Studio Commercial Photography Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yannaros_gr Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 kamia kali apodiskoula? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Καλά τώρα όντως... αν βάλανε θέματα με ασάφεις, δλδ στα Μαθ. Κατ τι θα γίνει...? Πάντως απο τι κατάλαβα τα θέματα είναι εύκολα μέχρι το 10 αλλά μετα το 10 είναι κλιμακούμενης δυσκολίας...:O Και το άλλο που μας είπε ο δικός μας μαθηματικός είναι πως στο 3ο θέμα η συνάρτηση αυτή ήταν ακολουθία και οι ακολουθίες δν παραγωγίζονται...(Απο μαθηματικής άποψης το θέμα ήταν άκυρο!):blink: ΕΛΕΟΣ... Τώρα απο Μαθ. Κατ sos(Αποδείξεις...)?? Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 μεχρι της 4 δεν ξερω αν αντεξω αλλα μεχρι της 3 θα μεινω ξυπνιος σιγουρα:cry: :( αυτοι οι τυποι της διακυμανσης στο λαιμο μου καθονται:mad: παντως για αποδειξη μας ειπαν απο το φροντ να διαβασουμε καλα τη cf(x)... και για ορισμο την παραγωγο συναρτησης:!: charmed_powers για πες καμοια sos απόδειξη για Μαθ. κατ.... Στα Μάθ. Γεν. έπεσες μέσα... (cf(x))' :O Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts