Arinos Δημ. September 17, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2025 Αντί να κοιτάξουν να βάλουν στόχο τον 1ο πάροχο να μειώσουν τις διαφορές έστω στις υπηρεσίες 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 (edited) 23 ώρες πριν, Arinos said: Αντί να κοιτάξουν να βάλουν στόχο τον 1ο πάροχο να μειώσουν τις διαφορές έστω στις υπηρεσίες Ξεκινούν το 5G SA σε ένα μήνα... Edited September 18, 2025 by Chrischal1908 2 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 2 minutes ago, Chrischal1908 said: Ξεκινούν το 5G SA σε λίγες μέρες... Πως θα το κάνει η Nova Ν28 αφού έχει ανοιχτή Β28; 5MHz ο καθένας; 2 band SA N1,N78 δε λεει για κάλυψη. Οι ταχύτητες δεν αλλάζουν βέβαια και SA να ανάψουν.. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aektzhs 1 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 17 minutes ago, Chrischal1908 said: Ξεκινούν το 5G SA σε λίγες μέρες... Είσαι σίγουρος;;;; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 45 minutes ago, aektzhs 1 said: Είσαι σίγουρος;;;; Για Οκτώβρη- Νοέμβρη έλεγαν! 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 Μέχρι Δεκέμβριο έχουν πει, αφού για 2ο εξάμηνο ανακοίνωσαν. Τουλάχιστον αν αργήσει καλό θα ήταν να δώσουν με τη 1η στα iPhone υποστήριξη. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marios239 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 10 minutes ago, elkons said: Μέχρι Δεκέμβριο έχουν πει, αφού για 2ο εξάμηνο ανακοίνωσαν. Τουλάχιστον αν αργήσει καλό θα ήταν να δώσουν με τη 1η στα iPhone υποστήριξη. Για iPhone θέλει διαδικασία με carrier updates, αλλαγές SIM, οπότε φαντάζομαι θα τους πάρει παραπάνω. Πιθανόν να το κάνουν όπως η cosmote, αρχικά σε android και μετά σιγά σιγά επέκταση. 3 Παράθεση Vodafone FTTH 500Mbps + Giga unlimited ultra / Cosmote What's up / Nova FREE2GO ECE undergraduate student Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 (edited) Καρπενησι Κεντρική πλατεία Νοντ Βφκομ Telkom Ολες μια μια..🥖 Και ο διασυρμός συνεχίζεται.. 😋😅 Edited September 18, 2025 by Nickchris36 2 4 1 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 4 minutes ago, Nickchris36 said: Καρπενησι Κεντρική πλατεία Νοντ Βφκομ Απίστευτο 💀 Μα τι μαγεία είναι αυτή; 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 (edited) 1 minute ago, elkons said: Απίστευτο 💀 Μα τι μαγεία είναι αυτή; Απαραμμιλες στιγμές ευτυχίας και κάλους ζω!🥖 Απιστευτο γιατί.. επαρχία ειναι εδώ.. Σκοτιστηκαν.. Αρκεί να έχουν οι πόλεις τα μωλ τα τουριστικά αντε και κάνα μέρος που έχει κοντά κεραία.. Edited September 18, 2025 by Nickchris36 6 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 1 minute ago, Nickchris36 said: Απαραμμιλες στιγμές ευτυχίας και κάλους ζω!🥖 Απιστευτο γιατί.. επαρχία ειναι εδώ.. Σκοτιστηκαν.. Αρκεί να έχουν οι πόλεις τα μωλ τα τουριστικά αντε και κάνα μέρος που έχει κοντά κεραία.. Δηλαδή χωρίς Ν78 τι θα έδινε η nova; LTE βασικά.. Η Cosmote θέλει Optimization, κακό το SNR βλέπω. Εάν μπορέσεις κάνε LTE συγκριτικό με όλες να γελάσει λίγο το χειλάκι 😋 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 2 minutes ago, elkons said: Δηλαδή χωρίς Ν78 τι θα έδινε η nova; LTE βασικά.. Ετζ παουερ🥖😅🍷 6 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 10 minutes ago, Nickchris36 said: Καρπενησι Κεντρική πλατεία Νοντ Βφκομ Telkom Ολες μια μια..🥖 Και ο διασυρμός συνεχίζεται.. 😋😅 starlink only 🤣 Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣 Just now, Nickchris36 said: Ετζ παουερ🥖😅🍷 ετζ σα + φορ εβερ 🤣 5 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 Just now, cmvr said: starlink only 🤣 Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣 Κατά τα αλλα το σα τους μαρανε..εδώ δεν έχουν φαιβ τζι νσα ακόμα σωστο 1 minute ago, cmvr said: starlink only 🤣 Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣 ετζ σα + φορ εβερ 🤣 Ετζ σα πλας έχει μόνο η νονταρα,🥖 οι άλλες δύο έχουν σκετο ετζ 6 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 1 minute ago, Nickchris36 said: Ετζ παουερ🥖😅🍷 Υπερβολικά κακό για Ν78 πάντως με -107dBm. Αυτό θεωρείται αναβάθμιση; 1 minute ago, cmvr said: starlink only 🤣 Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣 Ε αμα ανάβει στη σκεπή και με το κινητό (και ταμπλετ που έχει) όλο και κάποια μακρινή Ν78 θα πιάσουν ή κοντινή με καθαρό σήμα. 1 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 (edited) Just now, elkons said: Υπερβολικά κακό για Ν78 πάντως με -107dBm. Αυτό θεωρείται αναβάθμιση; Ε αμα ανάβει στη σκεπή και με το κινητό (και ταμπλετ που έχει) όλο και κάποια μακρινή Ν78 θα πιάσουν ή κοντινή με καθαρό σήμα. Κλαιω😅😅😅 Όπως τ ειπες θεωρειται🥖😋 Edited September 18, 2025 by Nickchris36 2 3 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 Just now, Nickchris36 said: Κατά τα αλλα το σα τους μαρανε..εδώ δεν έχουν φαιβ τζι νσα ακόμα σωστο Το κακό είναι ότι παραμένουν και στις μεγάλες πόλεις και οι τρεις ΓΤΠ καβάλα σε πάρα πολλά σημεία και ζητάνε και κάποιοι 70 ευρώ αρχική τιμή συμβολαίου τρομάρα τους 🤣 6 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 1 minute ago, Nickchris36 said: Ετζ σα πλας έχει μόνο η νονταρα,🥖 οι άλλες δύο έχουν σκετο ετζ Πάντως, τουλάχιστον στη περιοχή μου το EDGE της NOVA λειτουργεί. Στέλνει μήνυμα στο Instagram και κάνει search. Της Cosmote δεν κάνει τίποτα πέρα από κλήση, ούτε μήνυμα Viber δε στέλνει. Δεν υπερβάλω καθόλου. Just now, cmvr said: Το κακό είναι ότι παραμένουν και στις μεγάλες πόλεις και οι τρεις ΓΤΠ καβάλα σε πάρα πολλά σημεία και ζητάνε και κάποιοι 70 ευρώ αρχική τιμή συμβολαίου τρομάρα τους 🤣 Σκέψου 35€ με κόφτη 😋😋 1 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 Just now, elkons said: Πάντως, τουλάχιστον στη περιοχή μου το EDGE της NOVA λειτουργεί. Στέλνει μήνυμα στο Instagram και κάνει search. Της Cosmote δεν κάνει τίποτα πέρα από κλήση, ούτε μήνυμα Viber δε στέλνει. Δεν υπερβάλω καθόλου. Αγαπάμε νοντ και το ετζ λειτουργικό της δικτυο🥖 1 5 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 (edited) 2 minutes ago, elkons said: Υπερβολικά κακό για Ν78 πάντως με -107dBm. Αυτό θεωρείται αναβάθμιση; Ε αμα ανάβει στη σκεπή και με το κινητό (και ταμπλετ που έχει) όλο και κάποια μακρινή Ν78 θα πιάσουν ή κοντινή με καθαρό σήμα. Θα γίνει spyderman 🤣 όπως δηλαδή οι νοντακιδες μετράνε τόσο καιρό 🤣 Edited September 18, 2025 by cmvr 5 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 2 minutes ago, cmvr said: Το κακό είναι ότι παραμένουν και στις μεγάλες πόλεις και οι τρεις ΓΤΠ καβάλα σε πάρα πολλά σημεία και ζητάνε και κάποιοι 70 ευρώ αρχική τιμή συμβολαίου τρομάρα τους 🤣 10 ευρώ πια και πολλά ειναι. 3 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 Just now, cmvr said: Θα γίνει spyderman 🤣 όπως δηλαδή οι νοντακιδες μετράνε τόσο Κάιρο 🤣 Nickchrisman 🦸🏻♂️ Just now, Nickchris36 said: Αγαπάμε νοντ και το ετζ λειτουργικό της δικτυο🥖 Άσε τα 5Gιλικια πιασε τα 4Gιλικια τώρα 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 2 minutes ago, elkons said: Πάντως, τουλάχιστον στη περιοχή μου το EDGE της NOVA λειτουργεί. Στέλνει μήνυμα στο Instagram και κάνει search. Της Cosmote δεν κάνει τίποτα πέρα από κλήση, ούτε μήνυμα Viber δε στέλνει. Δεν υπερβάλω καθόλου. Σκέψου 35€ με κόφτη 😋😋 Καταντια ειναι ολες και κοροϊδία.. Αρκεί να αρμεγουν κάθε μήνα. 4 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 5 ώρες πριν, Chrischal1908 said: Ξεκινούν το 5G SA σε ένα μήνα... Ευχάριστη πληροφορία αλλά με νέα ερωτήματα, μην γίνει ότι έγινε με την Cosmote που ξεκίνησε με ελάχιστες συμβατές συσκευές και σήμερα παραμένουν ελάχιστες. Θα μπορέσουμε να πάρουμε μια καλύτερη εικόνα που παίζουν οι N78 και οι υπόλοιπες με καταγραφές στο cellmaper από όλους μας. Με το καλό να μπορούμε να στείλουμε και να λάβουμε κανένα SMS μέσω WiFi calling αν το κοιτάξουν και αυτό κάποια στιγμή Όπως επίσης ο κόφτης σε συμβόλαιο 35€... 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. September 18, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 18, 2025 2 minutes ago, Nickchris36 said: Καταντια ειναι ολες και κοροϊδία.. Αρκεί να αρμεγουν κάθε μήνα. Ξεφτίλα ονλυ 4 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.