Jump to content

Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αντί να κοιτάξουν να βάλουν στόχο τον 1ο πάροχο να μειώσουν τις διαφορές έστω στις υπηρεσίες

Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, Arinos said:

Αντί να κοιτάξουν να βάλουν στόχο τον 1ο πάροχο να μειώσουν τις διαφορές έστω στις υπηρεσίες

Ξεκινούν το 5G SA σε ένα μήνα...

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Chrischal1908 said:

Ξεκινούν το 5G SA σε λίγες μέρες...

Πως θα το κάνει η Nova Ν28 αφού έχει ανοιχτή Β28; 5MHz ο καθένας; 2 band SA N1,N78 δε λεει για κάλυψη. 

Οι ταχύτητες δεν αλλάζουν βέβαια και SA να ανάψουν..

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι Δεκέμβριο έχουν πει, αφού για 2ο εξάμηνο ανακοίνωσαν. Τουλάχιστον αν αργήσει καλό θα ήταν να δώσουν με τη 1η στα iPhone υποστήριξη. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, elkons said:

Μέχρι Δεκέμβριο έχουν πει, αφού για 2ο εξάμηνο ανακοίνωσαν. Τουλάχιστον αν αργήσει καλό θα ήταν να δώσουν με τη 1η στα iPhone υποστήριξη. 

Για iPhone θέλει διαδικασία με carrier updates, αλλαγές SIM, οπότε φαντάζομαι θα τους πάρει παραπάνω. Πιθανόν να το κάνουν όπως η cosmote, αρχικά σε android και μετά σιγά σιγά επέκταση. 

 

Vodafone FTTH 500Mbps + Giga unlimited ultra / Cosmote What's up / Nova FREE2GO

ECE undergraduate student

Link to comment
Share on other sites

Καρπενησι Κεντρική πλατεία 

Νοντ

 

Βφκομ

 

Telkom

Ολες μια μια..🥖

Και ο διασυρμός συνεχίζεται.. 😋😅

 

Screenshot_2025-09-18-21-38-04-913_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Screenshot_2025-09-18-21-37-25-825_cz.mroczis.netmonster.jpg

Screenshot_20250918_214007_Speedtest.jpg

Screenshot_20250918_213923_NetMonster.jpg

20250918_214223.jpg

20250918_214209.jpg

Edited by Nickchris36

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Nickchris36 said:

Καρπενησι Κεντρική πλατεία 

Νοντ

Βφκομ

 

Screenshot_2025-09-18-21-38-04-913_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Screenshot_2025-09-18-21-37-25-825_cz.mroczis.netmonster.jpg

Screenshot_20250918_214007_Speedtest.jpg

Screenshot_20250918_213923_NetMonster.jpg

Απίστευτο 💀

Μα τι μαγεία είναι αυτή; 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elkons said:

Απίστευτο 💀

Μα τι μαγεία είναι αυτή; 

Απαραμμιλες στιγμές ευτυχίας και κάλους ζω!🥖

 

Απιστευτο γιατί.. επαρχία ειναι εδώ.. 

Σκοτιστηκαν..

Αρκεί να έχουν οι πόλεις τα μωλ τα τουριστικά αντε και κάνα μέρος που έχει κοντά κεραία.. 

Edited by Nickchris36

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nickchris36 said:

Απαραμμιλες στιγμές ευτυχίας και κάλους ζω!🥖

 

Απιστευτο γιατί.. επαρχία ειναι εδώ.. 

Σκοτιστηκαν..

Αρκεί να έχουν οι πόλεις τα μωλ τα τουριστικά αντε και κάνα μέρος που έχει κοντά κεραία.. 

Δηλαδή χωρίς Ν78 τι θα έδινε η nova; LTE βασικά..

Η Cosmote θέλει Optimization, κακό το SNR βλέπω. Εάν μπορέσεις κάνε LTE συγκριτικό με όλες να γελάσει λίγο το χειλάκι 😋

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elkons said:

Δηλαδή χωρίς Ν78 τι θα έδινε η nova; LTE βασικά..

Ετζ παουερ🥖😅🍷

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Nickchris36 said:

Καρπενησι Κεντρική πλατεία 

Νοντ

 

Βφκομ

 

Telkom

Ολες μια μια..🥖

Και ο διασυρμός συνεχίζεται.. 😋😅

 

Screenshot_2025-09-18-21-38-04-913_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Screenshot_2025-09-18-21-37-25-825_cz.mroczis.netmonster.jpg

Screenshot_20250918_214007_Speedtest.jpg

Screenshot_20250918_213923_NetMonster.jpg

20250918_214223.jpg

20250918_214209.jpg

starlink only 🤣

Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣

Just now, Nickchris36 said:

Ετζ παουερ🥖😅🍷

ετζ σα + φορ εβερ 🤣

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Just now, cmvr said:

starlink only 🤣

Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣

Κατά τα αλλα το σα τους μαρανε..εδώ δεν έχουν φαιβ τζι νσα ακόμα σωστο

1 minute ago, cmvr said:

starlink only 🤣

Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣

ετζ σα + φορ εβερ 🤣

Ετζ σα πλας έχει μόνο η νονταρα,🥖 οι άλλες δύο έχουν σκετο ετζ

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nickchris36 said:

Ετζ παουερ🥖😅🍷

Υπερβολικά κακό για Ν78 πάντως με -107dBm. Αυτό θεωρείται αναβάθμιση;

1 minute ago, cmvr said:

starlink only 🤣

Σε λίγο που θα φτιάξει την κινητή θα σωθούμε τουλάχιστον σε εξωτερικούς χώρους 🤣

Ε αμα ανάβει στη σκεπή και με το κινητό (και ταμπλετ που έχει) όλο και κάποια μακρινή Ν78 θα πιάσουν ή κοντινή με καθαρό σήμα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elkons said:

Υπερβολικά κακό για Ν78 πάντως με -107dBm. Αυτό θεωρείται αναβάθμιση;

Ε αμα ανάβει στη σκεπή και με το κινητό (και ταμπλετ που έχει) όλο και κάποια μακρινή Ν78 θα πιάσουν ή κοντινή με καθαρό σήμα. 

Κλαιω😅😅😅

Όπως τ ειπες θεωρειται🥖😋

Edited by Nickchris36

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Nickchris36 said:

Κατά τα αλλα το σα τους μαρανε..εδώ δεν έχουν φαιβ τζι νσα ακόμα σωστο

Το κακό είναι ότι παραμένουν και στις μεγάλες πόλεις και οι τρεις ΓΤΠ καβάλα σε πάρα πολλά σημεία και ζητάνε και κάποιοι 70 ευρώ αρχική τιμή συμβολαίου τρομάρα τους  🤣 

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nickchris36 said:

Ετζ σα πλας έχει μόνο η νονταρα,🥖 οι άλλες δύο έχουν σκετο ετζ

Πάντως, τουλάχιστον στη περιοχή μου το EDGE της NOVA λειτουργεί. Στέλνει μήνυμα στο Instagram και κάνει search. Της Cosmote δεν κάνει τίποτα πέρα από κλήση, ούτε μήνυμα Viber δε στέλνει.

Δεν υπερβάλω καθόλου.

Just now, cmvr said:

Το κακό είναι ότι παραμένουν και στις μεγάλες πόλεις και οι τρεις ΓΤΠ καβάλα σε πάρα πολλά σημεία και ζητάνε και κάποιοι 70 ευρώ αρχική τιμή συμβολαίου τρομάρα τους  🤣 

Σκέψου 35€ με κόφτη 😋😋

Link to comment
Share on other sites

Just now, elkons said:

Πάντως, τουλάχιστον στη περιοχή μου το EDGE της NOVA λειτουργεί. Στέλνει μήνυμα στο Instagram και κάνει search. Της Cosmote δεν κάνει τίποτα πέρα από κλήση, ούτε μήνυμα Viber δε στέλνει.

Δεν υπερβάλω καθόλου.

Αγαπάμε νοντ και το ετζ λειτουργικό της δικτυο🥖

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elkons said:

Υπερβολικά κακό για Ν78 πάντως με -107dBm. Αυτό θεωρείται αναβάθμιση;

Ε αμα ανάβει στη σκεπή και με το κινητό (και ταμπλετ που έχει) όλο και κάποια μακρινή Ν78 θα πιάσουν ή κοντινή με καθαρό σήμα. 

Θα γίνει spyderman 🤣 όπως δηλαδή οι νοντακιδες μετράνε τόσο καιρό 🤣

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cmvr said:

Το κακό είναι ότι παραμένουν και στις μεγάλες πόλεις και οι τρεις ΓΤΠ καβάλα σε πάρα πολλά σημεία και ζητάνε και κάποιοι 70 ευρώ αρχική τιμή συμβολαίου τρομάρα τους  🤣 

10 ευρώ πια και πολλά ειναι.

 

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

Just now, cmvr said:

Θα γίνει spyderman 🤣 όπως δηλαδή οι νοντακιδες μετράνε τόσο Κάιρο 🤣

Nickchrisman 🦸🏻‍♂️

Just now, Nickchris36 said:

Αγαπάμε νοντ και το ετζ λειτουργικό της δικτυο🥖

Άσε τα 5Gιλικια πιασε τα 4Gιλικια τώρα 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elkons said:

Πάντως, τουλάχιστον στη περιοχή μου το EDGE της NOVA λειτουργεί. Στέλνει μήνυμα στο Instagram και κάνει search. Της Cosmote δεν κάνει τίποτα πέρα από κλήση, ούτε μήνυμα Viber δε στέλνει.

Δεν υπερβάλω καθόλου.

Σκέψου 35€ με κόφτη 😋😋

Καταντια ειναι ολες και κοροϊδία..

Αρκεί να αρμεγουν κάθε μήνα.

 

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Chrischal1908 said:

Ξεκινούν το 5G SA σε ένα μήνα...

Ευχάριστη πληροφορία αλλά με νέα ερωτήματα, μην γίνει ότι έγινε με την Cosmote που ξεκίνησε με ελάχιστες συμβατές συσκευές και σήμερα παραμένουν ελάχιστες.

Θα μπορέσουμε να πάρουμε μια καλύτερη εικόνα που παίζουν οι N78 και οι υπόλοιπες με καταγραφές στο cellmaper από όλους μας.

Με το καλό να μπορούμε να στείλουμε και να λάβουμε κανένα SMS μέσω WiFi calling αν το κοιτάξουν και αυτό κάποια στιγμή

Όπως επίσης ο κόφτης σε συμβόλαιο 35€...

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Nickchris36 said:

Καταντια ειναι ολες και κοροϊδία..

Αρκεί να αρμεγουν κάθε μήνα.

 

Ξεφτίλα ονλυ 

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...